[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 142 ... 252 Laatste
Acties:
  • 930.779 views

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Ik zie de bullrun voor dit jaar nog in mijn agenda staan.. kan iemand hem voor deze keer annuleren? Ik ben niet de organisator..

Zero.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:50:
Ik zie de bullrun voor dit jaar nog in mijn agenda staan.. kan iemand hem voor deze keer annuleren? Ik ben niet de organisator..
Woensdag start ie toch?

Of gaan we dan naar 50k?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51
Gelukszoekr schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:43:
Solana straks voor onder de €100. Dat was anderhalve maand geleden nog €250. Best wel fors
TAO ook nog net boven de €200. Normaal zou ik er niet te lang over nadenken en er een paar inslaan.
Nu heb ik echter sterk de overtuiging dat er nog flink wat percentages af kunnen.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:17
Pelox schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:50:
Als het écht klaar is, dan wint @cooLopke de challenge

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:53
anti elppa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:51:
[...]

ik krijg een ongekend hoge bloeddruk van kinderen, zijn al veel te veel mensen op de wereld, mensen maken hele wereld kapot, ik haat toeslagen (graag vanaf 2e kind zware co2 belasting laten betalen). Komt nog bij dat ik extreem van mijn vrijheid geniet. Wat ik om mij heen zie bij mensen met kinderen....die gaan volledig rekt 20 jaar lang (sociaal en financieel), om daarna die misbaksels 1x per maand te zien, daarna komt er ruzie en zie je ze nooit weer. Mij niet gezien, zonde vd tijd en geld. Ken ook genoeg mensen (meeste mannen) die in vertrouwen ook gewoon melden dat ze er spijt van hebben.

Ik ben ook van mening dat zeker 30 tot 40% van de mensen die nu kinderen heeft, ze nooit had moeten krijgen. Sommigen kunnen niet eens voor zichzelf zorgen (chemisch castreren gaat wellicht wat ver), of zitten in een bagger relatie en beginnen er dan toch aan....hoe extreem egoïstisch wil je het hebben. Opvoeding anno 2025 gaan we maar niet over beginnen, daar word je namelijk helemaal droevig van.

Maar dit is wel extreem oftopic. when 420k
amen!
ik heb kinderen en ben zeer blij met ze, maar kinderen van andere mensen heb ik helemaal niks mee.

dikke tip voor de mensen die kinderen willen....

niet doen :)

nothing stops this train

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 18-12 20:03

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat een drama bah

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-12 16:26
Ik begin nu ook flink REKT te gaan...

Sta inmiddels met stocks en BTC ruim 15k in de min totaal...

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-12 22:47
Dit vallende mes kun je beter maar uit laten razen, de stocks gaan helemaal rekt dus dit dumpt ook nog wel een paar uur door in het ergste geval.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:31
Frozen-North schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:52:
[...]

TAO ook nog net boven de €200. Normaal zou ik er niet te lang over nadenken en er een paar inslaan.
Nu heb ik echter sterk de overtuiging dat er nog flink wat percentages af kunnen.
Heb me aan mijn plan gehouden en boven 300 dollar verkocht (x10) was toch bijna 20k. Mooi potje voor de bear. Op wat spot na zit de rest in subnets.

Bitcoin hodl ik gewoon. Ik ga mee met @jvel92 zijn long term visie.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
YES schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:36:
Volgens mij is de hele kwestie van HODL of handelen een gevalletje mindset.
Sommige mensen hebben geen zin in traden, hebben er geen gevoel voor of kunnen het niet genoeg loslaten. Ik snap wel dat er mensen zijn die gewoon dwars door zo'n fase heen HODL'en, zeker als ze de overtuiging hebben dat BTC op de lange termijn altijd meer waard zal worden.

Voor traders zijn dit dan weer mooie tijden om nog wat extra zooi op te pikken of juist te wachten tot nog hogere kortingen en hopelijk nog wel een vervolg van de bullrun te zien.

@zwembroek en @tomtom901 ik snap dus wél dat er mensen zijn die stug door hodlen, die zitten er gewoon om BTC te houden en moon te roepen wanneer het kan. Wellicht hebben ze een verkoop doel in fiat voor ogen of helemaal niet, dat doet er voor de echte hodler niet zo toe denk ik :)
Ik heb het grootste deel van mijn BTC op mijn Ledger staan en daar doe ik vooralsnog helemaal niets mee (afgelopen weekend even gespeeld met het idee om het toch deels in een stable om te zetten maar niet gedaan, dit is mijn hodl potje en dat houd ik zo).
Zie het ook zo: als je HODL'ed en stug door bent blijven DCA'en dan is er een kans dat je in het afgelopen jaar een gemiddelde aankoopkoers van bijvoorbeeld 50 of 60k hebt bereikt. Afhankelijk van hoe stug je dat hebt gedaan en met hoeveel FOMO. Laat het 70k zijn. Ook goed.

Als je er niet in zit om godvergeten rijk te worden voor winsten van 200% en gewoon netjes afroomt wanneer het nodig is om bijvoorbeeld te leven, dan betekent het dat je nu op dit moment nog dik in de plus zit mét het vooruitzicht dat het waarschijnlijk een keer ophoudt met regenen. Geen garantie, maar tot nu toe is dat steeds nog zo geweest.

Effectief gezien, en als je aan je HODL/DCA-plan blijft vasthouden, wordt de kans met iedere daling groter dat je GAK omlaag gaat en de profits omhoog.

* Stukfruit verkoopt niet en heet niet Michael

Dat zit wel Schnorr.

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-12 16:26
Stukfruit schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:00:
[...]

Zie het ook zo: als je HODL'ed en stug door bent blijven DCA'en dan is er een kans dat je in het afgelopen jaar een gemiddelde aankoopkoers van bijvoorbeeld 50 of 60k hebt bereikt. Afhankelijk van hoe stug je dat hebt gedaan en met hoeveel FOMO. Laat het 70k zijn. Ook goed.

Als je er niet in zit om godvergeten rijk te worden voor winsten van 200% en gewoon netjes afroomt wanneer het nodig is om bijvoorbeeld te leven, dan betekent het dat je nu op dit moment nog dik in de plus zit mét het vooruitzicht dat het waarschijnlijk een keer ophoudt met regenen. Geen garantie, maar tot nu toe is dat steeds nog zo geweest.

Effectief gezien, en als je aan je HODL/DCA-plan blijft vasthouden, wordt de kans met iedere daling groter dat je GAK omlaag gaat en de profit omhoog.

* Stukfruit verkoopt niet en heet niet Michael
Precies mijn gedachte ook. Ik hou stug vast aan mijn DCA strategie op stock en crypto. Dan nog maar harder rekt gaan, gaat wel weer omhoog. :9

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:32

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Maart 2024 stonden we als hoogste ergens low 70k. Maart 2025 weer terug bij af? Gelukkig heb ik na een jaar wel meer sats. }:| fiat valt nog wat tegen :>

Ben alleen niet klaar voor weer maanden aan 60k/70k pingpong.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:42

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_yE7jmiNl6LVLsbAeGoCihABrKY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/o5D6JYLL5lLwxDgTxCOAnuYO.gif?f=user_large

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-12 16:05

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ezh8oAnkA7DD04i_dMTW18OB2lw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/31rXWsECpp8P3SLT12YIPjBJ.png?f=fotoalbum_large

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:51
Bloedrode dag in mijn portfolio, maar zoals vaker aangegeven is hodl mijn strategie. Er is waarschijnlijk een renteverlaging en QE nodig om weer wat groen te gaan zien. Lange termijn blijf ik zeer optimistisch over btc.

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IJ3UrAb_QxeUazOtLwfDsUJmcvs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IIC6cwfVdxxGBPMUHXlGKush.jpg?f=fotoalbum_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Het is hier wel weer ouderwets gezellig. lijkt net een echte bear.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:48
zwembroek schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:18:
[...]

Ik snap ook niet dan men stug door blijft hodlen en kopen terwijl het toch al een tijdje vrij duidelijk is dat we veel lager gaan. Daarom zit ik allang in USDT. Ik wacht op de ongekende kansen die je nu misschien de komende maanden kan krijgen. Zowel stocks als Bitcoin. Dan wil je niet zonder dry powder zitten. Maar ik ben het er absoluut mee eens dat het een kut cycle is voor alles behalve Bitcoin en een paar shitcoins. Ik ben ook veel eerder uitgestapt dan ik zou willen. Maar als de trend omlaag is dan moet je daar niet tegenin gaan wedden.
Het is niet een of-of maar een en-en. Je kunt prima een hodl positie hebben voor de langere termijn en tegelijkertijd een stable positie hebben voor de kortere termijn of om dips mee op te kopen. Ik ben qua BTC meer een hodl'er en DCA ook wekelijks nog steeds. Maar daarnaast heb ik voldoende stables beschikbaar om een capitulatie op te kunnen kopen.

Bijkomend voordeel is dat het mij veel rust geeft dat het semi-automatisch verloopt. Als er dan wat DCA aankopen onder water staan: so be it. In de langere termijn geloof ik dat BTC hoger staat dan de huidige koers.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:22
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:05:
Het is hier wel weer ouderwets gezellig. lijkt net een echte bear.
De bear is nog maar 10k weg ongeveer.

• Kol Nedra
vergeet niet optijd winst te nemen, ik heb weer een dca-tje gedaan en bitcoin gekocht

nothing stops this train

• MrFX
  • Laatst online: 23:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mrjMfkjmmczf0kixG5wDrc8ttIY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/PN4HzweLuJPW3a9TKcOv1RHI.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
De bear is gewoon al 2 maanden bezig, nog een paar maandjes en de bull begint weer.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wel stom dat je een }:O hebt maar geen bear. Zou @Taro die weggemod hebben

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Oepsje schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:10:
De bear is gewoon al 2 maanden bezig, nog een paar maandjes jaartjes en de bull begint weer.
Ftfy

Zero.

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Er komt in die tweede zone sowieso wel een sterke bounce, maar dat is wel echt de gevarenzone. Zonet toevallig weer korte video update van Ben met zelfde verhaal: $73k + wickje is nu aannemelijk en nog gezond, maar als daar geen bounce volgt is cycle top waarschijnlijk wel in. Kun je in de 60's alsnog een mooie bounce krijgen voor mooie profits in een tijdelijke opleving, maar geen nieuwe ATHs.

Of zie jij het niet zo zwart/wit?

• Alpina
Bij gebrek aan beer

je weet het zelf

[ Voor 89% gewijzigd door tomtom901 op 10-03-2025 16:15 ]

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:13:
[...]

Er komt in die tweede zone sowieso wel een sterke bounce, maar dat is wel echt de gevarenzone. Zonet toevallig weer korte video update van Ben met zelfde verhaal: $73k + wickje is nu aannemelijk en nog gezond, maar als daar geen bounce volgt is cycle top waarschijnlijk wel in. Kun je in de 60's alsnog een mooie bounce krijgen voor mooie profits in een tijdelijke opleving, maar geen nieuwe ATHs.

Of zie jij het niet zo zwart/wit?
Nee same, als 73 niet reageert verkoop ik alles in de bounce.

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
Alpina schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:14:
Bij gebrek aan beer

je weet het zelf
Tenminste nog iets positiefs aan de beer

[ Voor 53% gewijzigd door tomtom901 op 10-03-2025 16:15 ]

• Alpina
Whut? Was dat nsfw.

Flauwe bear als we die zo in moeten gaan _O-

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:47
ʕ •ᴥ•ʔ

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mensen, koop die ponzi zooi is op, ik sta onder water

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:02
zenith schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:28:
Mensen, koop die ponzi zooi is op, ik sta onder water
Doen we op 73-74k ;)

• Pinsa
  • Laatst online: 06:58

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 17-12 11:18

• Kol Nedra
ik koop gewoon, maar helaas kan ik de markt niet omhoog gooien, daar heb ik jullie ook bij nodig :)

nothing stops this train

• Moiety
Kol Nedra schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:38:
ik koop gewoon, maar helaas kan ik de markt niet omhoog gooien, daar heb ik jullie ook bij nodig :)
Ok, ik koop ook. Want….
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QkI3EWKT5pENeS6DjcZGmK485vs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1DYEBy0W9tSAIk3UsjFtpxY8.jpg?f=fotoalbum_large

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-12 21:35
[...]

Ik snap ook niet dan men stug door blijft hodlen en kopen terwijl het toch al een tijdje vrij duidelijk is dat we veel lager gaan. Daarom zit ik allang in USDT. Ik wacht op de ongekende kansen die je nu misschien de komende maanden kan krijgen. Zowel stocks als Bitcoin. Dan wil je niet zonder dry powder zitten. Maar ik ben het er absoluut mee eens dat het een kut cycle is voor alles behalve Bitcoin en een paar shitcoins. Ik ben ook veel eerder uitgestapt dan ik zou willen. Maar als de trend omlaag is dan moet je daar niet tegenin gaan wedden.
Hoezo duidelijk? Dat je een idee hebt welke richting het zou kunnen uitgaan ben ik mee akkoord maar om over 'duidelijk' te praten mis ik dan toch wel heel wat indicatoren.

2025 zou het jaar van adoptie worden met alles erop en eraan. 250k editie voor de Slowchat zag iedereen wel zitten, dit met een minimum van 140k waar ik zelf wel in geloofde. Ik volg Bob en deelde zijn enthousiasme wel met de vooruitzichten want dat leek me ook logisch.

Echter zitten we nu met een aap in de US die alle zekerheden die we dachten te hebben nu op korte termijn en lange termijn op de helling zet. Ik spreek hier zelfs nog niet over crypto..

Verder wordt hier altijd het advies gegeven van te DCA'en en het handelen niet emotioneel gebaseerd te doen. Time in the market beats timing the market.

Maw tenzij jij denkt dat crypto over and out is en dus nooit meer de 100K aantikt ben je zeer korte termijn aan het denken.

Ik kan je posts verder zeker wel appreciëren, maar de geciteerde post is voor mij nogal vijgen na Pasen..

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:42

YES

Moderator General Chat
Alleen al voor dit gezegde een duimpie van mij :D

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12 10:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ROE_KtlRnpwStBCnYsYYPOYfl_4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/eY4Qh6W32KOgSq1CcfxENjxV.png?f=user_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:09

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-12 14:39
Amusant, whales die dumpen worden hier voor het gemak maar even vergeten.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-12 15:23
5000 BTC is toch een druppel op een gloeiende plaat...

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Rubberen schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:39:
[...]
2025 zou het jaar van adoptie worden met alles erop en eraan. 250k editie voor de Slowchat zag iedereen wel zitten, dit met een minimum van 140k waar ik zelf wel in geloofde. Ik volg Bob en deelde zijn enthousiasme wel met de vooruitzichten want dat leek me ook logisch.
Is dat zo? Of is dat vooral je eigen hoop, want 250k / 140k zijn gewoon hopium targets die at best op een fib pull gebaseerd zijn.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:32

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:12:
Wel stom dat je een }:O hebt maar geen bear. Zou @Taro die weggemod hebben
Ik liep net toevallig langs hem en hmm hoe zeg ik dat. Hij zit nogal erhmm diep in de beer. Niet alleen online *wink* *wink*

Maar ik denk dat het beter is om dat tussen ons te houden. #je ne suis pas Kol ofzo :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Kol Nedra
jullie wachten allemaal op lagere prijs acties? ik hoop dat jullie gelijk hebben hoor

nothing stops this train

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XzjvKLfSo7jFvJ4PIi6WUyjAUEY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/KAA4qS6ypLqHwP1KOl6cMuAb.gif?f=user_large

Too soon?

Maktub

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QMGeTqJaYYxPOo8i-Z2zU8fmmWY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6jRqEkIC6vNsN1yaDRb4joa2.jpg?f=fotoalbum_large

• Gipsy King
Blik1984 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:50:
[...]

5000 BTC is toch een druppel op een gloeiende plaat...
Klopt maar ik heb ze niet op mijn plaat :) do you ?

• Pinsa
Gelukszoekr schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:43:
Solana straks voor onder de €100. Dat was anderhalve maand geleden nog €250. Best wel fors
2 jaar geleden nog op te pikken voor €20, SOL heeft serieus goed performed deze run, toch maar wat van op pakken in de beer

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Weer een SMS. Bitvavo. Succesvol ingelogd vanuit Antwerpen..

Mooi he, dan ga je al knetter rekt en zijn er toch nog lieden die je het laatste zetje willen geven.

Op zich dan wel weer hoopvol om te beseffen dat er dus nog mensen zijn die interesse hebben in je sats...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Gipsy King
Is dit nog legid ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ZwvlsRpro4S6KQgXDie_NcopFk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qW2smublUtGfLNRPea86Uyuf.png?f=fotoalbum_large

• VHware
Kol Nedra schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:54:
jullie wachten allemaal op lagere prijs acties? ik hoop dat jullie gelijk hebben hoor
We gaan ondertussen al weer die kant op

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:55
ETH onderweg naar de $1600.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Alpina
We doen er gewoon een kleurtje bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lASYdPTASpyLWtgVGNF8uyQIZB8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wh8YdHC7pd2ECrFOJlRLfh1f.jpg?f=fotoalbum_large

• kbuntu
  • Laatst online: 06-12 12:41
Lekker bullmarktje zo of niet @zwembroek

• Kol Nedra
klopt, en vs Bitcoin pairing naar 0 sats

nothing stops this train

• Pinsa

• Gipsy King
Zo ken ik een orai door hodler.....

Die heeft er 10000....

Aardig gemiste kans ook zeg kanonnen.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
NeoflexNL schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:03:
Weer een SMS. Bitvavo. Succesvol ingelogd vanuit Antwerpen..

Mooi he, dan ga je al knetter rekt en zijn er toch nog lieden die je het laatste zetje willen geven.

Op zich dan wel weer hoopvol om te beseffen dat er dus nog mensen zijn die interesse hebben in je sats...
Je zou ze dan eigenlijk gewoon een accountje met een beetje dust willen geven. Paar PEPE's erop ofzo

• Kol Nedra
ziet er goed uit, buyzone!

nothing stops this train

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

[...]

De hopium pijp is strong! Ik heb bijna alles verkocht. Net weer wat opgepikt en ga dat blijven doen.

Tegen de trend ingaan heeft geen zin. Deze keer is er nog geen oneindige opeenvolging aan groene meuk.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Moiety
Wat mij betreft wel, maar hij slaat minder goed aan!

• zwembroek
kbuntu schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:11:
[...]

Lekker bullmarktje zo of niet @zwembroek
Ik blijf erbij dat het voorlopig gedaan is met de bull. Heel misschien Q4 nog een tweede ronde. Onderaan de streep heb ik het slechter gedaan dan de vorige bull in 2021. Nu nog zoveel mogelijk eruit proberen te halen met Bitcoin trades. En daarnaast heb ik DCA in alts nu wel afgezworen. Ook niet in de beer.

• Kol Nedra
Moiety schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:16:
[...]

Wat mij betreft wel, maar hij slaat minder goed aan!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zizp881JMdoYatmXQMTBe-NxxYA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/IOrYYgn2n8eCgTidPbg7SC0F.gif?f=user_large

nothing stops this train

• Pinsa
Gipsy King schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:14:

Die heeft er 10000....

Dont marry an alt! Doorholden dan maar…

• Alpina
Gipsy King schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:14:

Die heeft er 10000....

Pijnlijk.

• Freddy22
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-11 21:20
Gezien hier inmiddels iedereen verkocht heeft zal de bodem wel bijna bereikt zijn

• Moiety
Haha, dat is idd het gezicht dat ik trek bij mijn constatering

• Pinsa
zwembroek schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:18:
[...]

Ik blijf erbij dat het voorlopig gedaan is met de bull. Heel misschien Q4 nog een tweede ronde. Onderaan de streep heb ik het slechter gedaan dan de vorige bull in 2021. Nu nog zoveel mogelijk eruit proberen te halen met Bitcoin trades. En daarnaast heb ik DCA in alts nu wel afgezworen. Ook niet in de beer.
Weet je het zeker nooit meer alts?

• kbuntu
[...]

Dit was mijn 1e en mijn laatste misschien. Enige geluk dat ik had is dat ik niet vuistdiep in de alts zat, waardoor de schade nog meevalt, maar feest is anders…

• Guere
  • Nu online
Maar... maar... CryptoCapo had gezegd dat de bounce imminent was! ;( Ik wilde eigenlijk een rondje langs de faalfluencers maken op X om wat cope te snuiven, maar die site ligt vandaag ook al een tijdje in storing _O-

• Coldcat

Coldcat

HODL

kbuntu schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:20:
[...]

Dit was mijn 1e en mijn laatste misschien. Enige geluk dat ik had is dat ik niet vuistdiep in de alts zat, waardoor de schade nog meevalt, maar feest is anders…
Winst is winst! Je kunt het niet perfect doen.

• Alpina
Guere schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:21:
Maar... maar... CryptoCapo had gezegd dat de bounce imminent was! ;( Ik wilde eigenlijk een rondje langs de faalfluencers maken op X om wat cope te snuiven, maar die site ligt vandaag ook al een tijdje in storing _O-
X ligt eruit inderdaad. Elon ligt in een K-hole maar zal morgen wel weer op aarde zijn.

• Kol Nedra
[...]

hier ook helemaal klaar met alts, in de bear alleen bitcoin :)

oh en $350 aan CRO voor de kaart

nothing stops this train

• zwembroek
Kol Nedra schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:22:
[...]

hier ook helemaal klaar met alts, in de bear alleen bitcoin :)

oh en $350 aan CRO voor de kaart
Nu @Pinsa nog overtuigen. :)

• Kol Nedra
@Pinsa scharrelt graag met altjes :P

nothing stops this train

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-12 08:58
Niet vergeten!

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/zz2mbbejm9j61.jpg?auto=webp&s=114f43472c28aeab4a9350f9b871854f0ceca3af

Soon 420K

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• Moiety
Is er een finish bij dit spelletje?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QI60XwT3RX9vWzYpPZMnbyi62sE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yaFXWvH22vMRjePDLu2VxypC.jpg?f=fotoalbum_large

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:22
Voorlopig houdt de 2k het nog bij ETH maar de vraag is hoelang nog..

• MrFX
  • Laatst online: 23:05

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• ByteMe_
  • Niet online
Zitten we nu in het bootje?

• kbuntu
Knip, offtopic, zie de topicwaarschuwing

[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 10-03-2025 18:00 ]

• VHware

[ Voor 84% gewijzigd door Taro op 10-03-2025 18:01 ]

• Moiety
ByteMe_ schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:35:
[...]

Zitten we nu in het bootje?
Eerder in de kuil met een regenwolk erboven. Benieuwd of we de ladder kunnen vinden in deze economische darkness

[ Voor 15% gewijzigd door Moiety op 10-03-2025 17:38 ]

• Pinsa
Klopt achja als ik mijn ADA bag niet had ingewisseld was het niet afgelopen met een dexscreener casino. Ik snap de reden en stabiliteit om naar Bitcoin te gaan, maar met alts is de
opbrengst natuurlijk ook vele malen groter.

Eerst maar eens positie nemen in BTC dan zien we wel verder, heb in ieder geval deze cycle geleerd wat ik niet moet doen :)

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 10-03-2025 18:01 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fUslqqA741wJNSL1VR_G-8DzYXU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5OFxSLzZDIe0amRrXFL7U2Vt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rHrOM_2_xcdUbNOds5e6U9p1YQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kdunNqBslixeeH1fc4imvBkM.jpg?f=fotoalbum_large

• Coldcat

Coldcat

HODL

Pinsa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:37:
[...]

Klopt achja als ik mijn ADA bag niet had ingewisseld was het niet afgelopen met een dexscreener casino. Ik snap de reden en stabiliteit om naar Bitcoin te gaan, maar met alts is de
opbrengst natuurlijk ook vele malen groter.

Eerst maar eens positie nemen in BTC dan zien we wel verder, heb in ieder geval deze cycle geleerd wat ik niet moet doen :)
Alts is het gewoon niet waard. Qua tijd, moeite en stress. Hier mooie bedragen voorbij zien komen maar een hoop is met een roundtrip weer terug bij af.

• ByteMe_
  • Niet online
Moiety schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:37:
[...]

Eerder in de kuil met een regenwolk erboven. Benieuwd of we de ladder kunnen vinden in deze economische darkness
Zie ik daar een...

Bull of bear trap?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:54
een net iets andere variant van die lijn omhoog heb ik ook. Valt bij mij samen met 76,5k ongeveer

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Moiety
ByteMe_ schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:42:
[...]

Zie ik daar een...

Bull of bear trap?
Stierentrap. Beren verdrinken door het regenwater dat nog gaat vallen

• Pinsa
Coldcat schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:41:
[...]

Alts is het gewoon niet waard. Qua tijd, moeite en stress. Hier mooie bedragen voorbij zien komen maar een hoop is met een roundtrip weer terug bij af.
Zeker! Alleen om nog wholecoiner te worden word steeds moeilijker, natuurlijk maak je mooie gains met BTC maar alts gaan vaak wat harder en dat is wat mij steeds trekt. Kan Bitcoin niet naar een miljoen gaan over 4 jaar praten we nergens meer over moet lukken toch met al die ETF,s en overheden ;)

• Coldcat

Coldcat

HODL

Pinsa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:50:
[...]

Zeker! Alleen om nog wholecoiner te worden word steeds moeilijker, natuurlijk maak je mooie gains met BTC maar alts gaan vaak wat harder en dat is wat mij steeds trekt. Kan Bitcoin niet naar een miljoen gaan over 4 jaar praten we nergens meer over moet lukken toch met al die ETF,s en overheden ;)
Iedere dag wordt het eenvoudiger in dit tempo!

• kbuntu
Ergens wel geruststellend als we ergens komende weken een ommezwaai krijgen dat het hier gewoon weer over lambo’s gaat alsof er niks is gebeurd. Ja ik weet het, niet iedereen hier vindt dat reëel, maar ik zie de eerste tekenen

• Pinsa
Coldcat schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:51:
[...]

Iedere dag wordt het eenvoudiger in dit tempo!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rEFfaS1Z54LuNOQ_rCG-9CLdOcI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bS33Nz7v5wwKxxhDENXKFOCb.gif?f=user_large

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-12 14:39
kbuntu schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:54:
Ergens wel geruststellend als we ergens komende weken een ommezwaai krijgen dat het hier gewoon weer over lambo’s gaat alsof er niks is gebeurd. Ja ik weet het, niet iedereen hier vindt dat reëel, maar ik zie de eerste tekenen
Ja inderdaad, NSDQ maar 692 punten gedaald tot zover. Echt top. 8)7

• Moiety
Dit wordt minder makkelijk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SSOKRY1RGkjul_cYmQ1fp4czCTc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4PCP3hn5piyQVkMTZicqZZ2x.gif?f=user_large

[ Voor 68% gewijzigd door Moiety op 10-03-2025 18:04 ]

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:54
bizar die beurzen vandaag. wat een klappen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:42
anti elppa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:04:
bizar die beurzen vandaag. wat een klappen
Is al een week echt drama..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Pagina: 1 ... 142 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!