Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
jep valt precies samen met vorige bodem, en die uptrent. Die moet wel wat weerstand geven zou je denken
Ja precies.. komt vast goedanti elppa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:09:
[...]
jep valt precies samen met vorige bodem, en die uptrent. Die moet wel wat weerstand geven zou je denken
Zero.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Hier weinig 1up's door deze ponzi markt hoor.. eerder 1down's...
Zero.
in the end komt het altijd goed. Mij kan het allemaal niet zoveel schelen aangezien ik er extreem warmpjes bij zit. Maar kan me voorstellen dat mensen die op 105k gekocht hebben of zwaar in alts zitten nu wel ff wat paniek ervaren.
BTC heeft veel zwaardere crashes gehad tijdens bull markt. Laatste waren jan 2021 en zomer 2021. Januari crash was ook gewoon -40%. Die in de zomer 56%.
Geef het gewoon wat tijd, doe tot die tijd wat anders. Heb je nog niet genoeg, DCA dan lekker.
Trump zorgt gewoon dat ie straks een goede reden heeft om QE en lage rente door te voeren zodat ie de staatschuld goedkoop kan her financieren. inflatie gaat dan ook up, lees staatschuld verdampt, en dollar word goedkoop. Goed voor buitenlanders die troep uit usa kopen. Super doorzichtig dit.
Vraag me af of er uberhaupt al iemand hier met een Lambo rond rijd van de SC
RARE gaat trouwens lekker veelste vroeg uitgestapt
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 10-03-2025 18:25 ]
Ik rijd in een volkswagen, is dat ook goed? Dat komt uit dezelfde fabriek.Pinsa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:24:
[...]
Vraag me af of er uberhaupt al iemand hier met een Lambo rond rijd van de SC
Die 74knof 58k?anti elppa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:09:
[...]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Edit: en $MSTR mogen we ook niet vergeten
[ Voor 35% gewijzigd door Aeronaut op 10-03-2025 18:33 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Zeker man en veel praktischer!murphydrz schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:30:
[...]
Ik rijd in een volkswagen, is dat ook goed? Dat komt uit dezelfde fabriek.
Ik hoorde vandaag wel een econoom zeggen dat Powell voet bij stuk gaat houden om uiteindelijk de schuld naar Trump toe te schuiven. Dus dat wordt een regelrechte recessie.anti elppa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:15:
[...]
in the end komt het altijd goed. Mij kan het allemaal niet zoveel schelen aangezien ik er extreem warmpjes bij zit. Maar kan me voorstellen dat mensen die op 105k gekocht hebben of zwaar in alts zitten nu wel ff wat paniek ervaren.
BTC heeft veel zwaardere crashes gehad tijdens bull markt. Laatste waren jan 2021 en zomer 2021. Januari crash was ook gewoon -40%. Die in de zomer 56%.
Geef het gewoon wat tijd, doe tot die tijd wat anders. Heb je nog niet genoeg, DCA dan lekker.
Trump zorgt gewoon dat ie straks een goede reden heeft om QE en lage rente door te voeren zodat ie de staatschuld goedkoop kan her financieren. inflatie gaat dan ook up, lees staatschuld verdampt, en dollar word goedkoop. Goed voor buitenlanders die troep uit usa kopen. Super doorzichtig dit.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit had je toch nooit kunnen weten? Was je blijven zitten dan was de kans vele malen groter dat je nu rekt gegaan was. Je moet eerst de juiste alt vinden met geluk. Dan de ballen om te hodlen terwijl Bitcoin naar de 70k gaat. ( Gekkenwerk.) En ook het geduld hebben als die alt niets doet. Want misschien gaat die wel nadat je hebt verkocht. Met andere woorden achteraf kan iedereen iets aanwijzen wat moon is gegaan tegen de verhoudingen in.Pinsa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:24:
[...]
COIN doet het alleen goed in een crypto bullmarkt.Aeronaut schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:30:
Grootste shitcoin van vandaag is wel $COIN
Hoge OI enige vluchtweg om een pump mee te pakken, athans op een CEX vrijwel alle andere alts gaan rekt. Pump en dump zeker maar ik ben er al sinds gister mee bezig uiteraard niks aan verdiend want te vroeg verkocht. Je ziet wel vaker van dit soort praktijken je moet wel balls of steel hebben om door te holden meestal pak ik vlug winst of klein beetje verlieszwembroek schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:35:
[...]
Dit had je toch nooit kunnen weten? Was je blijven zitten dan was de kans vele malen groter dat je nu rekt gegaan was. Je moet eerst de juiste alt vinden met geluk. Dan de ballen om te hodlen terwijl Bitcoin naar de 70k gaat. ( Gekkenwerk.) En ook het geduld hebben als die alt niets doet. Want misschien gaat die wel nadat je hebt verkocht. Met andere woorden achteraf kan iedereen iets aanwijzen wat moon is gegaan tegen de verhoudingen in.
Die is hard door support gezaktPinsa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:30:
@YES Is die TA van LTC nog up to date van vanmorgen?
The only easy day is yesterday.
powell heeft geen fuck te zeggen. in het verleden al genoeg aangetoondzwembroek schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:31:
[...]
Ik hoorde vandaag wel een econoom zeggen dat Powell voet bij stuk gaat houden om uiteindelijk de schuld naar Trump toe te schuiven. Dus dat wordt een regelrechte recessie.
@anti elppa genees deze man even.Pinsa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:52:
[...]
Jammer man, waar is het mes op te vangen schat je? Zie LTC als een redelijk veilige alt
ETH is wel echt de ultieme shit-coin van deze cycle. We hebben het altijd over rekt gaan op de pump-en-dump memecoins, maar denk dat in ETH echt veel vermogen is verdampt de afgelopen jaren. Heb een aantal weken terug grootste hoeveelheid van mijn ETH verkocht, voelde toen al als een sell-low aansjorremans schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:44:
Eth gaat wel echt goed stuk hoor 😂
sjorremans schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:08:
Eth ook echt goed rekt weer
Je valt in herhaling of je bent aan het dementeren.. dan ga ik liever rekt.sjorremans schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:44:
Eth gaat wel echt goed stuk hoor 😂
Zero.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Geen 73500?tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:00:
Range low aangetikt.. het is hier of 74k.
Dat altistenvirus is hardnekkig, maar ik ga deze keer eens luisteren, als ik dat eerder had gedaan was me wat leed bespaard gebleven
Nog lager.
Vorige week tekende credibull ditPinsa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:52:
[...]
Jammer man, waar is het mes op te vangen schat je? Zie LTC als een redelijk veilige alt
Holy moly 56,92 dan zit je echt aan beerniveau zou wel een mooie entry zijnMoiety schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:10:
[...]
Vorige week tekende credibull dit
[Afbeelding]
zwembroek schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:09:
[...]
Nog lager.Wick onder de 70k. Is het vandaag niet dan deze week ergens.
Ze zeggen altijd dat de laatste fase van de capitulatie het hardste gaat. Vanaf de $73k maar een lange ladder naar beneden plaatsen.
Vorige week nog boven de $90k. $70k is een goede discount.
[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 10-03-2025 19:13 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 10-03-2025 19:23 ]
Ik zou het mes laten vallen tot het stopt met vallen. Heeft weinig zin nu te proberen alts op te pikken eigenlijk, gaat te hard rekt allemaal.Pinsa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:52:
[...]
87/88 zou ik als volgend support level beschouwen maar daar hangt LTC al tegenaan, die kan dus ook snel gaan.
Ik zou er gewoon nog een tijd vanaf blijven, ik heb werkelijk geen idee wat de bodem voor al die alts kan gaan zijn. Als de gehele markt stabiliseert kan je kijken naar een instapmoment en meteen take profit en stop loss gaan zoeken
[ Voor 9% gewijzigd door YES op 10-03-2025 19:21 ]
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:03:
Een lichtpuntje op deze avond. Ik heb @YES weer gevonden.
[YouTube: Wij Zijn Helemaal Knetta]
[ Voor 20% gewijzigd door GioStyle op 10-03-2025 19:23 ]
anti elppa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:04:
bizar die beurzen vandaag. wat een klappen
/f/image/WxR81TFSrxd9LH3uXynx7urd.png?f=fotoalbum_large)
mooi rood toch
nothing stops this train
Niet al je kruit in 1x verschieten (in before that’s what she said)BTC100K2021 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:28:
Ik ben als Roodkapje mijn bags aan het vullen met mooie afgeprijsde aandelen.
Paar ASML en een eerste tranche ANET vandaag.tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:30:
[...]
Niet al je kruit in 1x verschieten (in before that’s what she said)
Doe rustig aan, kan nog een paar keer de verdubbelaar inzetten als het nodig is.
Ah aristaBTC100K2021 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:31:
[...]
Paar ASML en een eerste tranche ANET vandaag.
Doe rustig aan, kan nog een paar keer de verdubbelaar inzetten als het nodig is.
De charts van sommige altcoins zijn echt horrific, enkele zitten gewoon echt op bear market lows.
Mag een 0 vanaf, ik denk dat we eerder de 42 halen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Behalve iedereen die ik volg op Twitter en zwembroekDarrell schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:32:
En gewoon echt niemand die verwacht had dat bitcoin zo diep zou dippen ...
en aans löpt wa vast
Too soonByteMe_ schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:33:
Zeg mods, die topic titel mag eigenlijk ook wel aangepast worden...
Rotterdam terror corps! Tfdoe dfoo, dfoo dfoo dfoo do!
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 10-03-2025 19:43 ]
nothing stops this train
Moet je nagaan waar we donderdag staan, vorige week was er ook nog een dinsdag dipdagfilthy rich schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:36:
is het alweer donderdag?
Ik heb het hele bedrag er maar uitgehaald, dit is gewoon editie #29ByteMe_ schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:33:
Zeg mods, die topic titel mag eigenlijk ook wel aangepast worden...
Why? Na die eerste move was de range toch duidelijk? Nu zitten we aan de onderkant van die rangekbuntu schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:37:
Zwembroek heeft nu wel legend status
(mag niet)Kol Nedra schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:37:
[mbr]Knip, offtopic[/]
Leuk alternatief en het blijft maar gaan.
...hoewel nu wel wat trager.
Daar waren we al. Nu gaan we verderGioStyle schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:53:
Here we go.
YANBEjuiced01 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:55:
Morgen 24k?
You are not bearisch enough!
Onder 70k bearmarket lets go
[ Voor 8% gewijzigd door Pinsa op 10-03-2025 19:57 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Gaat in ieder geval naar beneden door het dak
[ Voor 23% gewijzigd door mprkooij op 10-03-2025 19:58 ]
MSTR -18%
[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 10-03-2025 20:00 ]
Ik dacht 78.. omdat Trump 78 is..Coldcat schreef op maandag 10 maart 2025 @ 20:02:
Waarom $73k mannen?
Zero.
Ah de horizontale lijnen. De 50W MA ligt op $75.5k nu. Met een wick $74k kan dus perfect over een uur.
Ja, of binnen 5 minuten ofzo.Coldcat schreef op maandag 10 maart 2025 @ 20:05:
[...]
Ah de horizontale lijnen. De 50W MA ligt op $75.5k nu. Met een wick $74k kan dus perfect over een uur.
Maar is hier echt een verklaring voor anders dan dat iedereen in een soort fear bubble zit, het even niet meer weet en ze in Amerika een hersenloze wortel als president hebben?
Dat de stonks -5% gebeurd zie je niet vaak. Onzekerheid dat de economie kapot gaat. Of de economie moet kapot om de boel nog een ronde in stand te houden.mprkooij schreef op maandag 10 maart 2025 @ 20:08:
[...]
Maar is hier echt een verklaring voor anders dan dat iedereen in een soort fear bubble zit, het even niet meer weet en ze in Amerika een wortel als president hebben?
Komt altijd goed na de pijn.
Oh.. dat wisten we nog niet. Dank voor de heads up!Daan-FR schreef op maandag 10 maart 2025 @ 20:08:
Ethereum gaat ook volledig door het putje
Zero.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Idd, ik begon juist zo bullish te worden, komt dit nieuws weer!Pelox schreef op maandag 10 maart 2025 @ 20:11:
[...]
Oh.. dat wisten we nog niet. Dank voor de heads up!
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/0vvjlTUYO2cg0BEVAnSjPe5o.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fMFcE8q7pCC6o0Erj2ol6wwn.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ua6KUCYWstUeDDDB1EIPDlFP.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/QofM6SC1GaLSD1ltPP8n14VS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OgMAn6PWodugwnXbSffrFTot.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aQTXXlbk6LOoQF1yUCmkoUSA.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/kkBXhLhSGEum6rPrBGpULLX7.gif?f=user_large)
/f/image/kSJnqQTVhhwVLUja1rVPkpYs.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5XuT8rkFiNb2osOxYFgYLMtw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cVHIUZCRgkZVn3q4cQx7yhyV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hdedTuvKEasbSmQmyS1yrKf0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YwjyGW4mzCShDTLDXOarwL61.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/R1cSwwYJSTV6fvqP4sS96Obq.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s0AElJCvgiQjudp2Y3EuBq4X.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qUg2OcXAPmV4fisE96CPYGbU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/gRz0qvcnB5wcCmWpmh5fapJl.png?f=fotoalbum_large)