[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 141 ... 252 Laatste
Acties:
  • 930.783 views

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-12 21:42

YES

Moderator General Chat

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:34
kbuntu schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:28:
[...]

Ik baseer dat op de toenemende onvrede over de staat en vooruitzichten van de US economie, niets meer, niets minder. Druk neemt nu met de dag toe hier iets aan te doen. Als hij alleen maar doet waar hij zin in heeft, waarom komt hij dan steeds terug op de tarieven. Ik val in herhaling. Ik investeer nu iig extra om de groene candles zo mee te pakken
Hij heeft al meerdere keren aangegeven dat het de economie op de korte termijn pijn zal doen, maar op de langere termijn tot groei zal leiden. Waarom zal hij daar nu vanaf zien? Hij heeft immers een mandaat gekregen. Kiezers hebben gekozen voor iemand, die met de botte bijl te werk gaat en dat hebben ze nu gekregen.

Dat je kansen ziet, prima, die zie ik ook. Maar krijg wel het idee dat je verwacht op korte termijn hier resultaat van te zien, waar ik op meerdere maanden zit.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:30
Het is grappig omdat kid ook kind is.
+1

Maktub

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:58
Zomertijd in de USA nog 9 minuten tot een pump of dump

• YES

YES

Moderator General Chat
Gisteren ook al eens genoemd maar nu even plaatjes erbij. Heel veel alts die ik in mijn watchlist heb op tradingview zijn op een belangrijk punt aanbeland in mijn ogen. Veel zitten op support met alleen maar lower higs er naar toe en sommigen zitten er al onder. Als we vanmiddag toch een bounce zien over de gehele linie dan liggen er nu dus mooie kansen, maar als we nog een stukje omlaag gaan, gaan er een heleboel munten door stevige support levels donderen.

ARB, COMP en GMX op support:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rW4ODVk5Afz6FraVVJTwUwM9B2E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PPq389Zdh2h7Hd6vtX7pj1EC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u40kMoSI9wy9FdN5xdlEmEi98R8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9qWi9vcIdD69oIvKNA0DUDto.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/966cst11c7_CPt4Om1Pj3nA6bOY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9XvTgm1C6ZTXXCpzvbLZdKi9.png?f=fotoalbum_large

BNB, KSM en XRP zitten nog boven/op hun support zones:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-DNl1PHXleKuXYCN-qBAMDyaYCg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XNS3A6i80HE9CG9rpK7l7Eq9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Fz2cuvS5hZtPTxLCFyeycDUwcg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QgPeRvlfD6Pq4UXH5Lo6wLhV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/clbnHJdRhszXv13ALrHkO7wHrbw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xcfyRaVnZE5ybnOcUL29aAvB.png?f=fotoalbum_large

ALGO LTC en PEPE zitten in hun support zones:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4SwpalthL79WAXBmfGbsE0vdDZk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l7LQQuZ9x8h9cMTonuFgnuOE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kSLrqP-IFMBWDMBvjn-gF9GQs7I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VU0KyPddoC0VUVKmFgwYr7Ke.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/roXcB9K2Y6pDBImVwzdlsXtp0-A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3M15VlsmiU7ZkAK7RB26CbNK.png?f=fotoalbum_large

En SEI is er al doorheen gezakt en test nu de onderkant van support:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Euflbb4IKj6ktoysF0oHMP_k5t4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fLAEWDfqzV8VcuR5ItnsnPdc.png?f=fotoalbum_large

Amerika mag het zo gaan zeggen, bounce of wederom muntjes in de aanbieding!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
MS staat op -6,5% pre market en de futures van dow, nasprak en sp diep rood. Best bijzonder dat btc nog best aardig staat. Zal zo wel naar de vinkentering gaan

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:50
dump it

• Pinsa
  • Laatst online: 06:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qgZWGFe4cGD2oDLgBb7wqOfKm4k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BXwRwvhGTGQ8ELWOsYdACSII.gif?f=user_large

• Guere
  • Laatst online: 09:50
Daar gaan we al :')

NASDAQ echt fors rood geopend: -2.3%

[ Voor 51% gewijzigd door Guere op 10-03-2025 14:34 ]

• anti elppa
  • Nu online
Guere schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:32:
Daar gaan we al :')

NASDAQ echt fors rood geopend: -2.3%
saylor hobby project kleine -10% 8)7

• Guere
anti elppa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:35:
saylor hobby project kleine -10% 8)7
Haha, dump it! Pfff, vind de actie bij BTC eigenlijk nog redelijk mild nu. Je zou gezien het sentiment toch een mega rode dump candle verwachten ieder moment...

• anti elppa
  • Nu online
Guere schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:38:
[...]

Haha, dump it! Pfff, vind de actie bij BTC eigenlijk nog redelijk mild nu. Je zou gezien het sentiment toch een mega rode dump candle verwachten ieder moment...
ja bijzonder. Maar vond die buys afgelopen 6h ook al bijzonder bij BTC. Alsof er een whale aan het kopen is tegen de stroom in (wat echte grote spelers eigenlijk altijd doen)

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-12 16:05

tomtom901

Moderator General Chat
Oh ja, zomer tijd :+

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Guere schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:38:
[...]

BTC had gisteren al een rooie dag.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:39:
[...]

ja bijzonder. Maar vond die buys afgelopen 6h ook al bijzonder bij BTC. Alsof er een whale aan het kopen is tegen de stroom in (wat echte grote spelers eigenlijk altijd doen)
Moon soon [/hopium]

• Guere
anti elppa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:39:
Ja inderdaad, dat was overduidelijk geen retail. Een paar grote buys van wat whales, anders zou het niveau wel standhouden in plaats van piekje en omlaag.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:43:
[...]

Ja inderdaad, dat was overduidelijk geen retail. Een paar grote buys van wat whales, anders zou het niveau wel standhouden in plaats van piekje en omlaag.
Sorry boys ik deed mijn VCA }:O

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 20:42
Deze week ook CPI en PPI cijfers, wellicht dat dit een tijdelijke boost omhoog kan en gaat geven..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• anti elppa
  • Nu online
bijzonder is het wel. nasday valt nog dieper nu. En btc is ongeveer stabiel. 420k soon

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:10
anti elppa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:28:
[...]

ja dat van die kinderen begrijp ik gigantisch goed. Was voor mij ook 1 van de redenen om geen kinderen te nemen. En als ik nu zie (10jaar na de keuze) hoe we erbij staan, ben ik daar heel erg blij mee.
Heb jou crypto meningen wel altijd erg hoog zitten, maar deze uitspraak kan ik echt niet volgen.. kinderen zijn echt een verrijking in je leven, kan echt niet meer zonder ze. Als ik een crypto baaldag heb ben ik zo weer opgevrolijkt door mijn kinders. Ik word liever oud met kinderen dan met een aantal bitcoins op mijn ledger, dat knuffelt minder lekker ;)

• Guere
solidslayer schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:45:
Heb jou crypto meningen wel altijd erg hoog zitten, maar deze uitspraak kan ik echt niet volgen.. kinderen zijn echt een verrijking in je leven, kan echt niet meer zonder ze. Als ik een crypto baaldag heb ben ik zo weer opgevrolijkt door mijn kinders. Ik word liever oud met kinderen dan met een aantal bitcoins op mijn ledger, dat knuffelt minder lekker ;)
Even de belangrijke dingen uitgelicht. Wat voor jou geldt hoeft niet voor anderen te gelden. Lees die post van @YES nog even: die vat het mooi samen. Als iemand aangeeft dat het voor hem zo voelt, dan betekent het toch niet dat het voor jou niet anders kan zijn? Statements als "kinderen zijn echt een verrijking in je leven" zijn gewoon geen universele waarheid voor iedereen.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12 21:26
[...]

Bij ons komen ze er ook niet in, maar ik snap heel goed dat anderen er wel blij van worden. Toch prima te begrijpen dat niet iedereen hetzelfde erin staat?

Net een beetje als crypto, sommige worden blij van gure drek en anderen willen alleen BTC. Ik vind er ook wat van maar accepteer beide kanten :+

Lichtpuntje...

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Ja maar goed je wordt niet overnacht een zure maxi he, gaan jaren van baden in azijn en een diepgewortelde wrok tegen kinderen aan vooraf. Those who know..

• anti elppa
  • Nu online
[...]

ik krijg een ongekend hoge bloeddruk van kinderen, zijn al veel te veel mensen op de wereld, mensen maken hele wereld kapot, ik haat toeslagen (graag vanaf 2e kind zware co2 belasting laten betalen). Komt nog bij dat ik extreem van mijn vrijheid geniet. Wat ik om mij heen zie bij mensen met kinderen....die gaan volledig rekt 20 jaar lang (sociaal en financieel), om daarna die misbaksels 1x per maand te zien, daarna komt er ruzie en zie je ze nooit weer. Mij niet gezien, zonde vd tijd en geld. Ken ook genoeg mensen (meeste mannen) die in vertrouwen ook gewoon melden dat ze er spijt van hebben.

Ik ben ook van mening dat zeker 30 tot 40% van de mensen die nu kinderen heeft, ze nooit had moeten krijgen. Sommigen kunnen niet eens voor zichzelf zorgen (chemisch castreren gaat wellicht wat ver), of zitten in een bagger relatie en beginnen er dan toch aan....hoe extreem egoïstisch wil je het hebben. Opvoeding anno 2025 gaan we maar niet over beginnen, daar word je namelijk helemaal droevig van.

Maar dit is wel extreem oftopic. when 420k

• anti elppa
  • Nu online
Guere schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:48:
[...]

Even de belangrijke dingen uitgelicht. Wat voor jou geldt hoeft niet voor anderen te gelden. Lees die post van @YES nog even: die vat het mooi samen. Als iemand aangeeft dat het voor hem zo voelt, dan betekent het toch niet dat het voor jou niet anders kan zijn? Statements als "kinderen zijn echt een verrijking in je leven" zijn gewoon geen universele waarheid voor iedereen.
+100

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-11 03:43
[...]

Ik heb zelf ook geen kinderen omdat ik ze simpel gezegd niet wil. (En mijn vriendin ook niet)

Wat mijn cryptos of beleggingen doen na mijn dood maakt me niet zoveel uit. Wellicht kan ik mijn zusjes nog een beetje blij maken tegen die tijd.

Dan word ik liever oud door meerdere keren per jaar op vakantie te gaan, festivalletjes te pakken en te te doen waar ikzelf zin aan heb.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik bedenk me net dat ik twee grote jongens vergeten was, die liggen er net als eerder genoemde alts niet erg fraai bij als je het mij vraagt:
ETH bearish retest gaande, als de zone niet overwonnen wordt gaan we denk ik <$2000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCDwZ215CNWAsRKKx5EDLLrpc4M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wQa2VpVe3yf70QQl02szBScS.png?f=fotoalbum_large

SOL zit er nog boven:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fdY53E3QppiJu7JXczMDMGrdIYM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n8KwVLKaRwqFaBZqyMMdzAHp.png?f=fotoalbum_large

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:54
en weer onder 82k

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:06

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@anti elppa 420k? sorry, mijn koop-knop is doorgebrand dus als die Yanks niks doen gaan we naar beneden. Best i can do is .... 420 :'( :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:14
anti elppa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:51:
[...]

ik krijg een ongekend hoge bloeddruk van kinderen, zijn al veel te veel mensen op de wereld, mensen maken hele wereld kapot, ik haat toeslagen (graag vanaf 2e kind zware co2 belasting laten betalen). Komt nog bij dat ik extreem van mijn vrijheid geniet. Wat ik om mij heen zie bij mensen met kinderen....die gaan volledig rekt 20 jaar lang (sociaal en financieel), om daarna die misbaksels 1x per maand te zien, daarna komt er ruzie en zie je ze nooit weer. Mij niet gezien, zonde vd tijd en geld. Ken ook genoeg mensen (meeste mannen) die in vertrouwen ook gewoon melden dat ze er spijt van hebben.

Ik ben ook van mening dat zeker 30 tot 40% van de mensen die nu kinderen heeft, ze nooit had moeten krijgen. Sommigen kunnen niet eens voor zichzelf zorgen (chemisch castreren gaat wellicht wat ver), of zitten in een bagger relatie en beginnen er dan toch aan....hoe extreem egoïstisch wil je het hebben. Opvoeding anno 2025 gaan we maar niet over beginnen, daar word je namelijk helemaal droevig van.
Dit.

• Tranquility
Error...

[ Voor 99% gewijzigd door Tranquility op 10-03-2025 14:54 ]

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Modbreak:Goed... nu toch effetjes inbreken en weer terug naar de magische muntjes, met of zonder kinderen

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12 10:51
YES schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:53:
Ik bedenk me net dat ik twee grote jongens vergeten was, die liggen er net als bovenstaande alts niet erg fraai bij als je het mij vraagt:
ETH bearish retest gaande, als de zone niet overwonnen wordt gaan we denk ik <$2000
[Afbeelding]

SOL zit er nog boven:
[Afbeelding]
Heb je ook een mooie snapshot van ADA, XRP en AVAX ? ;)

• anti elppa
  • Nu online
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:54:
[modbreak] Goed... nu toch effetjes inbreken en weer terug naar de magische muntjes, met of zonder kinderen [/modbreak]
sorry, we gaan nu idd weer rekt. Lekker hoor. MS -11% holy shit man

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 10-03-2025 14:56 ]

• MrFX
  • Laatst online: 23:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lL1-Kyi_1hl3zmbsNVcTuuMwKww=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/90MK5Y8VuSAxQXljkuOZEvMA.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Daan-FR
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18-07 09:02
[...]

_O-
Heerlijke zure post. Ben het er trouwens volledig mee eens.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:17
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/9Hk11dSK/dasdg.png

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• solidslayer
038Zwolle schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:52:
[...]

Ik heb zelf ook geen kinderen omdat ik ze simpel gezegd niet wil. (En mijn vriendin ook niet)

Wat mijn cryptos of beleggingen doen na mijn dood maakt me niet zoveel uit. Wellicht kan ik mijn zusjes nog een beetje blij maken tegen die tijd.

Dan word ik liever oud door meerdere keren per jaar op vakantie te gaan, festivalletjes te pakken en te te doen waar ikzelf zin aan heb.
Meh, ik ga nog net naar zoveel festivals als vroeger, mijn vriendin en ik gaan beide samen en apart/alleen op vakantie, laten elkaar lekker vrij, dus die vrijheid hebben wij nog steeds. Maar ben het eens, denk dat bij vele gezinnen dit niet meer te vinden is.

• sjorremans
Rekter dan rekt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Guere
Tsja, zonder de hele 'wanneer-wordt-Saylor-liquidated' discussie weer op te starten: z'n gemiddelde aankoopwaarde is wel fors hoger geworden deze cycle: inmiddels $66k. Stel dat de $109k toch de top was, dan voelt een gemiddelde aankoopwaarde van ~$66k natuurlijk best hoog. -22% vanaf hier en we zijn daar al :D

Natuurlijk heeft hij een veel langere multi-year outlook, maar toch...

[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 10-03-2025 15:02 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Gipsy King schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:55:
[...]

Heb je ook een mooie snapshot van ADA, XRP en AVAX ? ;)
XRP staat hier al tussen.

ADA kan in principe een higher low printen en de zone vermijden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/06jlFe3yNSxbL4QozN-WLtssDdk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NZqAPZTjB1nTNd0BKfyoWRBz.png?f=fotoalbum_large

AVAX ziet er lelijk uit, bearish retest:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VppCXhUEXySAZweyX4O2fdGSAXU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WvjOeOz6gFN1E9eoRN4nUkyF.png?f=fotoalbum_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:01:
[...]

Tsja, zonder de hele 'wanneer-wordt-Saylor-liquidated' discussie weer op te starten: z'n gemiddelde aankoopwaarde is wel fors hoger geworden deze cycle: inmiddels $66k. Stel dat de $109k toch de top was, dan voelt een gemiddelde aankoopwaarde van ~$66k natuurlijk best hoog. -22% vanaf hier en we zijn daar al :D
Ah, bedankt dat jij onderbouwt wat ik hoopte :D

• Tranquility
Ben benieuwd of het niveau van vannacht weer wordt bereikt.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Gelukszoekr hey lekker ding, met je oranje glimmer. Wil jij mijn bieten zien? :>

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/8Q0bvaPKIxM/maxresdefault.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• VHware
81k ;w

• VHware
ADA in een uur 5% gedaald.

• sjorremans
Triest zooitje allemaal

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Heerlijk, lets go.

• Guere
Holy shit gaat weer hard nu. MSTR bijna -12%, NASDAQ zowat -3%.

Sowieso naar de $78k, daar soft bounce?

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
kazzzdafke schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:40:
[...]

Wow.. stevige uitspraak.
Ik zou NOOIT meer kunnen zonder mijn kinderen. Ik zal er ook alles aan doen hen het beste leven te geven, maar op een moment maken ze zelf hun keuzes. Als ik zie hoe beleeft ze zijn, hoe goedlachs ze zijn, hoe eigenwijs ze soms zijn en hoe dankbaar en oprecht gelukkig ze zijn.. Nee geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt mijn 2 meisjes op te geven voor 1 of meerdere egotrippers.
Ha ja, dat snap ik op zich helemaal - maar met kijken naar het nieuws van nu ben ik er blij mee, da's alles wat ik bedoelde :)

• Gelukszoekr
Ja, jammer de hodlers hier, maar als je langs de zijlijn staat, niet verkeerd dit!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:55
Nog even geduld en we kunnen gaan shoppen. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-12 08:58
Guere schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:06:

Nah, ik koop voor die tijd wel wat bij :+

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-12 18:18
Het verschil tussen traders en hodlers.. ik kan niet meer het oneens zijn met 'Heerlijk', vreselijk deze cycle

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
Holy shit, over 20 minuten mag Saylor z'n bedrijfsnaam weer wijzigen naar MICRO Strategy als het zo doorgaat

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Oepsje schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:09:
Holy shit, over 20 minuten mag Saylor z'n bedrijfsnaam weer wijzigen naar MICRO Strategy als het zo doorgaat
_O- _O-

Rapapa...

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Oepsje dan mag ie ook weer Porsche rijden.

* sh4d0wman duikt weg...

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:10:
@Oepsje dan mag ie ook weer Porsche rijden.

* sh4d0wman duikt weg...
Jij weer? _O-
JoebarRC schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:09:
[...]

Het verschil tussen traders en hodlers.. ik kan niet meer het oneens zijn met 'Heerlijk', vreselijk deze cycle
Tuurlijk, beetje gechageerd en ik zit ook nog deels in spot, maar dit soort roering in de markt is echt wat er nodig is.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-12 18:18
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:11:
[...]

Tuurlijk, beetje gechageerd en ik zit ook nog deels in spot, maar dit soort roering in de markt is echt wat er nodig is.
De roering is wat deze ellende heeft veroorzaakt, dus niet mee eens. Ik zie dus ook echt geen verbeteringen meer de komende tijd. Alle goed nieuws is opgepakt als slecht nieuws en er is niet veel meer beschikbaar.
Denk dat juist de roering de reden voor de enorme sell off van de afgelopen weken,

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-12 08:08
....en allemaal dankzij die trumpa loempa.
"make the rest of the word great again"!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-12 23:31
[...]

haha, wat een ongekende zure onzin dit (en meestal ben ik het helemaal met je eens hoor). Kinderen is genieten, het is het leven, niet altijd gemakkelijk, maar mooi om wat het leven waard maakt door te geven.

Niet dat een kinderloos leven niet vol waarde kan zitten hoor, dat bedoel ik echt niet. Maar als het antwoord is dat alles materialistisch is, en je uiteindelijk enkel leeft voor jezelf (Nihilisme in zn puurste vorm) dan heb ik vooral medelijden, je mist echt heel veel.

• Gelukszoekr
Tranquility schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:03:
Ben benieuwd of het niveau van vannacht weer wordt bereikt.
Daar zijn wel al toch?

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-12 19:30
Ik kijk een paar dagen niet en we staan plots op 80K, wat is dit voor ongein dan :O

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• anti elppa
  • Nu online
Guere schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:06:

Tesla al meer dan 50% eraf sinds top. Doet btc het eigenlijk niet slecht

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
JoebarRC schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:13:
[...]

De roering is wat deze ellende heeft veroorzaakt, dus niet mee eens. Ik zie dus ook echt geen verbeteringen meer de komende tijd. Alle goed nieuws is opgepakt als slecht nieuws en er is niet veel meer beschikbaar.
Denk dat juist de roering de reden voor de enorme sell off van de afgelopen weken,
Ja, maar das goed. Kan niet alleen maar up gaan zonder tegenwind, anders zou iedereen rijk worden. Dat is alleen weggelegd voor de happy few. We gaan nog wel wat dieper hoor, genoeg leveraged trades nog uit te wipen.

• sjorremans
Bye 80K

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
Zo en dat was de 80... Ben benieuwd hoe laag we nu gaan.

• zwembroek
JoebarRC schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:09:
[...]

Ik snap ook niet dan men stug door blijft hodlen en kopen terwijl het toch al een tijdje vrij duidelijk is dat we veel lager gaan. Daarom zit ik allang in USDT. Ik wacht op de ongekende kansen die je nu misschien de komende maanden kan krijgen. Zowel stocks als Bitcoin. Dan wil je niet zonder dry powder zitten. Maar ik ben het er absoluut mee eens dat het een kut cycle is voor alles behalve Bitcoin en een paar shitcoins. Ik ben ook veel eerder uitgestapt dan ik zou willen. Maar als de trend omlaag is dan moet je daar niet tegenin gaan wedden.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:48
Ik kom me ook even melden, ben nog aan het rehabiliteren van een dagje zuipen en op stap gaan wat ik al 4 jaar niet meer heb gedaan…
Maar hier is het dus ook drama :+

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-11 03:43
DarkShadow schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:14:
[...]

haha, wat een ongekende zure onzin dit (en meestal ben ik het helemaal met je eens hoor). Kinderen is genieten, het is het leven, niet altijd gemakkelijk, maar mooi om wat het leven waard maakt door te geven.

Niet dat een kinderloos leven niet vol waarde kan zitten hoor, dat bedoel ik echt niet. Maar als het antwoord is dat alles materialistisch is, en je uiteindelijk enkel leeft voor jezelf (Nihilisme in zn puurste vorm) dan heb ik vooral medelijden, je mist echt heel veel.
Met mij hoef je geen medelijden te hebben iig. Ik weet wat ik mis, en dat mis ik als kiespijn. Maar ieder zijn eigen natuurlijk.

De markt is wel weer een nare bedoeling, helaas geen FIAT momenteel klaar staan, dus hoop dat het hier een beetje bij blijft😅

Ik had de markt iets anders ingeschat met die oempa loempa, en daardoor te lang vast gehouden. Maar al met al nog steeds een prima rendement wat ik met aandelen niet gehaald zou hebben

[ Voor 9% gewijzigd door 038Zwolle op 10-03-2025 15:22 ]

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12 14:12
[...]

Kolere Elppa. Je benoemt t bijna goed; 'extreem EN offtopic'.

Maar OT: Hup, dubble tops nogs steed down naar 69-73, lets go!

Signature

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:18:
[...]

Ik snap ook niet dan men stug door blijft hodlen en kopen terwijl het toch al een tijdje vrij duidelijk is dat we veel lager gaan.
Dit. Niemand wilde het horen toen ik op euforia riep winst nemen. Ik heb ook meer dan genoeg fiat (EUR) om naar USDT te hengelen of in stocks te schuiven. Voor de duidelijkheid, ik heb nog steeds BTC en stocks, en ja, die gaan ook naar beneden, maar als je geen dry powder hebt verzameld (HODL'er of niet) dan kan je nu weinig meer dan ondergaan en hope for the best.

• Tranquility
Nu wel, en zelfs voorbij.. :)

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:46
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:20:
[...]

Dit. Niemand wilde het horen toen ik op euforia riep winst nemen. Ik heb ook meer dan genoeg fiat (EUR) om naar USDT te hengelen of in stocks te schuiven. Voor de duidelijkheid, ik heb nog steeds BTC en stocks, en ja, die gaan ook naar beneden, maar als je geen dry powder hebt verzameld (HODL'er of niet) dan kan je nu weinig meer dan ondergaan en hope for the best.
Hier BTC naar beneden (niet erg is lange termijn investering). Stocks omhoog. ETF's naar beneden (ook lange termijn).

Fiat vrij aan het maken zodat het straks beter kan renderen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-12 23:31
[...]

Ik snap ook niet dan men stug door blijft hodlen en kopen terwijl het toch al een tijdje vrij duidelijk is dat we veel lager gaan. Daarom zit ik allang in USDT. Ik wacht op de ongekende kansen die je nu misschien de komende maanden kan krijgen. Zowel stocks als Bitcoin. Dan wil je niet zonder dry powder zitten. Maar ik ben het er absoluut mee eens dat het een kut cycle is voor alles behalve Bitcoin en een paar shitcoins. Ik ben ook veel eerder uitgestapt dan ik zou willen. Maar als de trend omlaag is dan moet je daar niet tegenin gaan wedden.
tja, om even het voor BSMpower op te nemen ;)

Je denkt het zal wel een tijdje volatiel zijn, zoeken naar een cycle low begin Maart (zie Bob Loukas bv), ik had zelf dus een stukje verkocht en te vroeg weer ingestapt (net onder de 90).

Teveel gehoopt op een strategische reserve, aankopen. Maargoed, dat keerpunt van de markt hangt al een hele tijd als een zwaard van Damocles boven alles (ook BTC), dus had wijzer moeten wezen. Maar voor nu kan ik het missen, en ik geloof niet dat we nu een -70/80% gaan pakken op BTC, en daar zit ik dan vooral in.

• Gelukszoekr
Waar is BSM eigenlijk? En Wispe...?

• bsmpower
  • Laatst online: 07:26
Gelukszoekr schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:27:
Ben er nog hoor, lees een beetje mee.

• Tranquility
High Low
Afbeeldingslocatie: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh7llBd7QjG-Iu5pNt1WuLuqLkxDni7XJwqVZKHFvFLZVneRAl3WGO4DteoHAc6TTPm9A1-M-pvXp4m4U6zRfMQdq6CCmftSINIXLGAxHGThau3WU-LH2AYaQzJuIAigXQWo3XV-x0MtdE/s1600/donkeykong_arc-image7.png

• ByteMe_
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:27:
Bdsm zal wel zn pc uit het raam gegooid hebben met zn telefoon erbij met dat grote aanbod aan rood. Wispe is wellicht gebanned? Moeten we weer een meme funding opstarten? Wen @Wispe ?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-12 20:28
Moet eerlijk zeggen dat ik het met lede ogen aanzie, ook al raakt het mij persoonlijk nauwelijks. Zit 75% in usdt en de BTC heeft een gak van <25K.

Zal er geen politieke draai aan geven maar man, man, man.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
ByteMe_ schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:30:
[...]
Wispe is wellicht gebanned?
Nee hoor, geen onwaarheden verspreiden :)

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:20
[...]

Bdsm zal wel zn pc uit het raam gegooid hebben met zn telefoon erbij met dat grote aanbod aan rood. Wispe is wellicht gebanned? Moeten we weer een meme funding opstarten? Wen @Wispe ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZ09DPmpG9IhHppP7tgNk6z1VmU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/oW6JpZdKhX6oRZLb3eHWZ3Vi.gif?f=user_large

• Guere
Ik voel het alweer afglijden naar 't volgende verboden onderwerp en modbreaks... de koers kan beter nog wat verder dalen, kunnen we daar gewoon over WTF-shitposten :)

• bsmpower
  • Laatst online: 07:26
[...]

Inderdaad niet fraai wat er met mijn PF gebeurt. Kreeg er hartkloppingen van (letterlijk). Maar langzaam keert de rust terug en probeer ik me wat meer te focussen op mijn gezin (met kinderen ;)) en mijn leven niet laten verpesten door de huidige markt. Alles wat ik heb is sowieso winst, stuk minder dan December uiteraard, maar daar moet ik maar mee leren leven.

• solidslayer
[...]

Heb je ook geen hodl pot? Ik vind het echt moeilijk timen om eerst all out te gaan en daarna stevig in te kopen.

• anti elppa
  • Nu online
Domino schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:31:
Moet eerlijk zeggen dat ik het met lede ogen aanzie, ook al raakt het mij persoonlijk nauwelijks. Zit 75% in usdt en de BTC heeft een gak van <25K.

Zal er geen politieke draai aan geven maar man, man, man.
Hier hetzelfde. Gak iets van 7 a 8k. Iig 2 tp's gehad en gigantisch leverage winsten.
En kans dat we nu meer dan een jaar bear krijgen is gewoon klein.

• YES

YES

Moderator General Chat
Volgens mij is de hele kwestie van HODL of handelen een gevalletje mindset.
Sommige mensen hebben geen zin in traden, hebben er geen gevoel voor of kunnen het niet genoeg loslaten. Ik snap wel dat er mensen zijn die gewoon dwars door zo'n fase heen HODL'en, zeker als ze de overtuiging hebben dat BTC op de lange termijn altijd meer waard zal worden.

Voor traders zijn dit dan weer mooie tijden om nog wat extra zooi op te pikken of juist te wachten tot nog hogere kortingen en hopelijk nog wel een vervolg van de bullrun te zien.

@zwembroek en @tomtom901 ik snap dus wél dat er mensen zijn die stug door hodlen, die zitten er gewoon om BTC te houden en moon te roepen wanneer het kan. Wellicht hebben ze een verkoop doel in fiat voor ogen of helemaal niet, dat doet er voor de echte hodler niet zo toe denk ik :)
Ik heb het grootste deel van mijn BTC op mijn Ledger staan en daar doe ik vooralsnog helemaal niets mee (afgelopen weekend even gespeeld met het idee om het toch deels in een stable om te zetten maar niet gedaan, dit is mijn hodl potje en dat houd ik zo).

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mBhIqoMzJsmFGX7foy7h6rqbzus=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/n5LCn9NvTiTjv0WZBteVcbBH.jpg?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
bsmpower schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:33:
[...]

Inderdaad niet fraai wat er met mijn PF gebeurt. Kreeg er hartkloppingen van (letterlijk). Maar langzaam keert de rust terug en probeer ik me wat meer te focussen op mijn gezin (met kinderen ;)) en mijn leven niet laten verpesten door de huidige markt. Alles wat ik heb is sowieso winst, stuk minder dan December uiteraard, maar daar moet ik maar mee leren leven.
Respect, goed dat je dit doet!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
solidslayer schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:34:
[...]

Heb je ook geen hodl pot? Ik vind het echt moeilijk timen om eerst all out te gaan en daarna stevig in te kopen.
Niemand zegt perse all out, derisken is een ander verhaal. Met 5 BTC doet een 20k drop een stuk minder pijn dan met 15 om maar wat te noemen.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-12 20:22
[...]

Ik ben het met je eens. Voor alles heb je een papiertje of een opleiding nodig maar iedere zwakzinnige kan zich voortplanten. Een bijstandsmoeder met 4 kinderen van 4 verschillende mannen (die uiteraard niks bijdragen) vinden we nog zielig ook en niemand die de vraag durft te stellen waarom je in Godsnaam aan 4 kinderen begint terwijl je geen geld hebt.

Maar goed, iedereen kan ook zonder opleiding en kennis aan crypto beginnen en dat moedig ik dan wel weer aan!

• Guere
Saylor wil weer nieuwe aankoopjes gaan doen, wil $21 miljard (!) aan nieuwe aandelen uitgeven _O-

https://finance.yahoo.com...21-billion-123334499.html
(Bloomberg) — Michael Saylor’s Strategy (MSTR) said it plans to issue up to $21 billion of preferred stock and use the proceeds to buy more Bitcoin and for other general corporate purposes.

• ByteMe_
  • Niet online
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:31:
[...]

Nee hoor, geen onwaarheden verspreiden :)
Hence het woord 'wellicht' ;)

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
ByteMe_ schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:38:
[...]

Hence het woord 'wellicht' ;)
Yep, maar denk smoor em effe de kiem in voor dat een eigen leven gaat leiden.

En @bsmpower wat een top bericht van je, niks dan respect.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:38:
Saylor wil weer nieuwe aankoopjes gaan doen, wil $21 miljard (!) aan nieuwe aandelen uitgeven _O-

https://finance.yahoo.com...21-billion-123334499.html

[...]
Dat aandeel verwatert nog harder dan het bier tijdens de carnaval. Sjezus man. Hoe lang kan je die ponzi blijven dragen.

• Gelukszoekr
bsmpower schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:33:
[...]

This is the way. Dit zijn van die pijnlijke periodes die we allemaal wel eens zijn ondergaan. Naar mijn mening heb je dat beetje afstompen nodig om betere beslissingen te maken in de toekomst :)

• zwembroek
YES schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:36:

@zwembroek en @tomtom901 ik snap dus wél dat er mensen zijn die stug door hodlen, die zitten er gewoon om BTC te houden en moon te roepen wanneer het kan. Wellicht hebben ze een verkoop doel in fiat voor ogen of helemaal niet, dat doet er voor de echte hodler niet zo toe denk ik :)
Ik heb het grootste deel van mijn BTC op mijn Ledger staan en daar doe ik vooralsnog helemaal niets mee (afgelopen weekend even gespeeld met het idee om het toch deels in een stable om te zetten maar niet gedaan, dit is mijn hodl potje en dat houd ik zo).
Als ik Bitcoin van 16k tot 25k op de Ledger had staan dan snap ik dat verhaal. Maar eerlijk gezegd had ik alles boven de 100k de deur uit gedaan. Maar ik heb het zelf ook niet al te best gedaan.

• Gelukszoekr
Solana straks voor onder de €100. Dat was anderhalve maand geleden nog €250. Best wel fors

Pagina: 1 ... 141 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!