[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 252 Laatste
Acties:
  • 930.789 views

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:46

Vis

YES schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:24:
[...]

Zou wat zijn, tot 85.6 of zo tot 14:30 en dat dan de yanks alles weer helemaal de tering dumpen :')
Of dat ze gewoon gaan kopen, kan natuurlijk ook hè..

Beetje positief blijven jongens!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NT-R9kw7aD50gcMSkZXGJWZ3Tbk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JZVJR2ixih3xuBuleeO1UmZC.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:31

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:04:
[...]

Het wereldnieuws helaas ook, wordt er helemaal in meegezogen
Ja, misschien goed voor je om daar wat minder in mee te gaan. Zo lijkt het althans.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-12 12:41
YES schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:08:
[...]

Dat erin meegezogen worden en zo van het ene uiterste naar het andere vliegen lijkt me niet goed voor je. Of heb je daar qua gemoedstoestand verder geen last van?

Het is overigens ook te zien in de charts hoor, hoe de boel erop reageert. Alleen al BTCUSDT van vorige week zondag zegt genoeg, bipolair as f*ck
Het gaat nog goed en anders ga ik weer wat meer hardlopen :*)

Ben het met je eens dat deze week nog wel eens voor wat verassingen uit Washington zouden kunnen komen.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12 10:51
metallicattim schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:19:
ADA bleef maar doodbloeden, dus heb gisteren toch maar de helft verkocht voor BTC waardoor de PF nu 65% BTC is en 35% ADA.
De resterende ADA staan op de cold wallet te staken, misschien dat ik die ook maar eens richting exchange ga sturen.

Vind het echter maar saai zo'n relatief stabiele PF... je wordt wakker en je hebt praktisch evenveel Sats als toen je ging slapen, waar is de fun?? :9
Thanks for selling your baggs :) , ik heb ze toegevoegd gister :9

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-12 21:42

YES

Moderator General Chat
Vis schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:26:
[...]

Of dat ze gewoon gaan kopen, kan natuurlijk ook hè..

Beetje positief blijven jongens!

[Afbeelding]
Haha ja je hebt gelijk hoor. Ik ben momenteel wel bearish. Misschien ook wat biased omdat ik nog een paar buy ordertjes heb die ik wel gevuld wil zien worden ;)

Aan de andere kant, laatste verkoop was op 87.7k en laats koop was op 82.3k, meer sats voor hetzelfde geld, fiat die ik nu heb zal dus ook bij een flinke bounce gewoon nog bonus satjes opleveren :)

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:50
Volgens mij is de grasmaaier alweer vastgelopen op wat takjes... :+

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:38
Guere schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:34:
[...]

Volgens mij is de grasmaaier alweer vastgelopen op wat takjes... :+
Ik zie er wel een grassprietje in hoor, zo'n groene naald

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:24
Ik ben toch eens benieuwd hoe de BTC-koers in de toekomst de aandelenmarkt zal volgen.
De laatste tijd zag je toch wel dat BTC, zonder groot nieuws, grotendeels de bewegingen van de aandelenmarkt volgde, zowel omhoog als omlaag.

Iedereen is natuurlijk bearish over de Amerikaanse aandelenmarkt, vooral de techbedrijven, die flinke klappen hebben gekregen. Maar op de langere termijn stonden de mannen van Amazon, Meta, NVIDIA, Google en Tesla natuurlijk niet voor niets bij de inauguratie van Trump.
Iedereen heeft wel iets nodig van Trump, en hij zal het hen echt wel geven. In de eerste plaats een pak minder regels, en dan zul je zien dat de markt weer sterk zal opleven.

Ik ben benieuwd of BTC daar dan ook van zal profiteren, maar ik twijfel.

Op korte termijn zie ik ons weer rangen in de lower channel nu, met als kantelpunt de low op 78k. Als we daaronder de liqiditeit pakken, zal de markt zich wel kenbaar maken. Tot zover ga ik weinig actie ondernemen voor BTC.

Never ever financial advice...

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-12 23:55
72k soon....tick tock...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 20:42
Kan niet lang meer duren zou je zeggen...

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• BTC100K2021
  • Laatst online: 17-12 18:55

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Het waren weer 10 geweldige minuten, nu weer langzaam leegbloeden.

Ik blijf erbij: het is de schuld van de Rabobank!

• YES

YES

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:45:
[...]

Het waren weer 10 geweldige minuten, nu weer langzaam leegbloeden.

Ik blijf erbij: het is de schuld van de Rabobank!
Post dan meteen ook het gifje, bewegend beeld beklijft meer dan alleen tekst voor de gemiddelde slowchatter met een spanningsboog van 1,2 seconden. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VD3tjx1FVICmhyY4HoHR0MtDbpg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6oLyxUImKcBmoQ1Ra0z4L23T.gif?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:39:

Iedereen is natuurlijk bearish over de Amerikaanse aandelenmarkt, vooral de techbedrijven, die flinke klappen hebben gekregen.
Vaak liggen daar de kansen. Ik ben mijn fiat nu naar aandelen aan het schuiven.

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:50:
[...]

Bij deze een beeld van tomtom die zijn fiat verschuift:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pt3X9L0HE2uO2FQqAeXqWAEwWwI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EBTNbip4ox0kjX7UCb0aNvVT.jpg?f=user_large

• kazzzdafke
[...]

Als ik hoor dat de verschillende vermogensbeheerders hun fondsen aan het verschuiven zijn van de 7 mignificent naar elders, en ik kijk naar de prijzen en de marktwaarde, dan zie ik eerder correcte prijzen de dag van vandaag en ben ik ook aan het bijkopen :)

EDIT: NVDIA kan en mag nog een beetje zakken hoor.. het heeft heel mooie levels waar mijn kooporders staan :D

[ Voor 10% gewijzigd door kazzzdafke op 10-03-2025 10:54 ]

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:52:
[...]

Bij deze een beeld van tomtom die zijn fiat verschuift:
[Afbeelding]
Kun je beter een Porsche zonder kenteken posten. God wat een gezeik. Kende ik maar iemand bij de belastingdie…

• BTC100K2021

BTC100K2021

tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:53:
[...]

Kun je beter een Porsche zonder kenteken posten. God wat een gezeik. Kende ik maar iemand bij de belastingdie…
Ze wachten even tot ze bij de serie 20-REKT-25 zijn. Dan krijg je je kenteken.

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Jij begint over je fiat, en dan nu weer je Porsche erbij halen...
Maar goed, bij deze dan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VVDPSXuCnRep9HZNkgepYW8ROjY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rFwMXsTfSvTvp394X584ME2H.jpg?f=fotoalbum_large

• kbuntu
Ik hoor in mijn omgeving dat mensen niet meer durven te investeren in crypto, nadat de alts zulke klappen hebben gehad. Je zou zeggen koop de dip, maar het sentiment is in mijn omgeving toch echt anders. Horen jullie ook dit soort geluiden?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:05

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@tomtom901 kentekenplaten kun je toch op elke hoek van de straat meenemen? Ik heb voor en achter ook een verschillende. Heb je ook geen last meer van boetes. d:)b

Moet je natuurlijk niet op het platteland wonen dan is het wel even zoeken naar Porsches.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-12 22:30
kbuntu schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:00:
Ik hoor in mijn omgeving dat mensen niet meer durven te investeren in crypto, nadat de alts zulke klappen hebben gehad. Je zou zeggen koop de dip, maar het sentiment is in mijn omgeving toch echt anders. Horen jullie ook dit soort geluiden?
Ik hoor geen enkel retailer meer over crypto.

Maktub

• Vis
  • Laatst online: 11:46

Vis

YES schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:30:
[...]

Haha ja je hebt gelijk hoor. Ik ben momenteel wel bearish. Misschien ook wat biased omdat ik nog een paar buy ordertjes heb die ik wel gevuld wil zien worden ;)

Aan de andere kant, laatste verkoop was op 87.7k en laats koop was op 82.3k, meer sats voor hetzelfde geld, fiat die ik nu heb zal dus ook bij een flinke bounce gewoon nog bonus satjes opleveren :)
On a serious note:

Ik zie niet in waarom de yanks straks moeten gaan dumpen.
Afgelopen vrijdag laat kwam het nieuws naar buiten dat de Amerikaanse overheid een Bitcoin Reserve gaat aanleggen, ik denk dat dit nieuws nog niet volledig is ingedaald binnen wall street. Dit zal DE catalysator gaan worden komende maanden, dus hier verkopen is echt ontiegelijk stupide. Want als je hier nog gaat verkopen had je dat beter op 90k kunnen doen.

Tuurlijk, gokken op die 73k via een wick kan, met een gedeelte van je PF, maar mijn Ledger stack blijft lekker waar die is. Ik ben über bullish voor dit jaar.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-12 22:30
[...]

Kende ik maar iemand bij de belastingdie…
Je moet dan ook bij de RDW zijn

:+

Maktub

• Gelukszoekr
kazzzdafke schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:39:
Ik ben toch eens benieuwd hoe de BTC-koers in de toekomst de aandelenmarkt zal volgen.
De laatste tijd zag je toch wel dat BTC, zonder groot nieuws, grotendeels de bewegingen van de aandelenmarkt volgde, zowel omhoog als omlaag.

Iedereen is natuurlijk bearish over de Amerikaanse aandelenmarkt, vooral de techbedrijven, die flinke klappen hebben gekregen. Maar op de langere termijn stonden de mannen van Amazon, Meta, NVIDIA, Google en Tesla natuurlijk niet voor niets bij de inauguratie van Trump.
Iedereen heeft wel iets nodig van Trump, en hij zal het hen echt wel geven. In de eerste plaats een pak minder regels, en dan zul je zien dat de markt weer sterk zal opleven.

Ik ben benieuwd of BTC daar dan ook van zal profiteren, maar ik twijfel.

Op korte termijn zie ik ons weer rangen in de lower channel nu, met als kantelpunt de low op 78k. Als we daaronder de liqiditeit pakken, zal de markt zich wel kenbaar maken. Tot zover ga ik weinig actie ondernemen voor BTC.
Ik denk dat Bitcoin steeds de traditionele markt zal volgen omdat er steeds meer investeerders vanuit de tradiotionele markten ook in Bitcoin investeren.

Wat betreft de beloftes van Trump. Toevallig was deze week oud Trump medewerker en bitcoiner; Anthony Scaramucci te gast bij Buitenhof. Hem werd ook gevraagd naar de billionaires en waarom ze overstag zijn gegaan. Dat is niet perse omdat ze nu ineens wel geloof hebben in Trump, ze hebben er voor gekozen om te capituleren voor deze regering. Ik kon me wel vinden in deze verklaring.

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-12 14:39
Vis schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:04:
[...]

On a serious note:

Afgelopen vrijdag laat kwam het nieuws naar buiten dat de Amerikaanse overheid een Bitcoin Reserve gaat aanleggen, ik denk dat dit nieuws nog niet volledig is ingedaald binnen wall street. Dit zal DE catalysator gaan worden komende maanden, dus hier verkopen is echt ontiegelijk stupide. Want als je hier nog gaat verkopen had je dat beter op 90k kunnen doen.

Tuurlijk, gokken op die 73k via een wick kan, met een gedeelte van je PF, maar mijn Ledger stack blijft lekker waar die is. Ik ben über bullish voor dit jaar.
Ik heb ook op 90 verkocht en blijf dat doen tot 70k. Stupide is het nooit om winsten te nemen, in je verlies blijven hangen daarentegen wel.

• Guere
  • Laatst online: 09:50
Guys, er is toch maar één sequence die dat nummerbord van hem kan bevatten?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mqXE4GWoBloFBQ1ioljhXhOQdFM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MJ8NbXIbHaZ68BnKBiFh7MXH.webp?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

On a serious note:

Longterm is het zeker bullish, maar voor nu ziet iedereen toch ook gewoon in dat het geen directe koopdruk opvelert. Buiten dat is het meer een sentiment ding, "BTC wordt als serieuze asset gezien door de US regering". Dat is prima maar ik vermoed niet dat het nu al echt veel gaat doen, zeker gezien de huidige staat van andere markten en onzekere situatie in de wereld momenteel.

Maar zoals gezegd, misschien ben ik wel onterecht bearish, het is deels ook gewoon een gevoel. Mijn ervaring leert ook dat ik meestal iets te laat draai qua sentiment, dus als ik er naast zit is dat prima voor iedereen die zijn satjes netjes in de tas heeft :)

Oh en ik heb dus gewoon nog steeds mijn sats hè, heb alleen nog wel wat fiat klaar om meer te kopen, maar ik wacht nog even af want ik denk dat we de bodem nog niet gehad hebben. Als dat idee voor mij geïnvalideerd is zal ik op een hoger punt alsnog wel weer instappen, dan mis ik wel wat sats maar dat is dan maar zo ;)

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08-10 16:37
[...]

Dat lijkt me nog wat vroeg om eerlijk te zijn. Er kan nog veel meer af en we zijn pas 6 weken onderweg dus nog meer dan 200 weken te gaan.

• BTC100K2021

BTC100K2021

[...]

On a serious note:

Als je kijkt naar BTC wallets met 0,1-0,99BTC, 1-9,99BTC en 10+ BTC (hier zit de grootste groep retail die er langer dan 1 cycle in zit) dan zie je dat de situatie stabiel is en het aantal wallets dichtbij de ATH staat. Spot winstnemers zijn klaar. In de weg van 108K naar 81K weinig panic sells. Veel hodlers delen jouw visie en laten hun BTC lekker staan.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

MicroWhale

The problem is choice

kbuntu schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:00:
Dat geldt ook voor de normale markt hoor. Bij de corona-dip waren het alleen de doorgewinterde investeerders die hun geld met bakken in de markt gooiden om de dip te kopen. Je buurman haalde juist zijn geld uit de markt en ging zitten wachten.

Je omgeving is dus een hele slechte raadgever.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-12 15:34
Gipsy King schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:30:
[...]

Thanks for selling your baggs :) , ik heb ze toegevoegd gister :9
Ik hoop dat je er rijk mee wordt :> *O*

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12 10:51
metallicattim schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:18:
[...]

Ik hoop dat je er rijk mee wordt :> *O*
LIEV , dan mag jouwn BTC naar milioen trillard ok ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f1wVl7QmNJDaKy4gvDpEtGSB50o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VdiGMOnYYwjh7MJ82HhzTOrl.jpg?f=fotoalbum_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:07:
Guys, er is toch maar één sequence die dat nummerbord van hem kan bevatten?

[Afbeelding]
skills _/-\o_

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:45
YES schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:12:
[...]

Longterm is het zeker bullish, maar voor nu ziet iedereen toch ook gewoon in dat het geen directe koopdruk opvelert. Buiten dat is het meer een sentiment ding, "BTC wordt als serieuze asset gezien door de US regering". Dat is prima maar ik vermoed niet dat het nu al echt veel gaat doen, zeker gezien de huidige staat van andere markten en onzekere situatie in de wereld momenteel.

Maar zoals gezegd, misschien ben ik wel onterecht bearish, het is deels ook gewoon een gevoel. Mijn ervaring leert ook dat ik meestal iets te laat draai qua sentiment, dus als ik er naast zit is dat prima voor iedereen die zijn satjes netjes in de tas heeft :)

Oh en ik heb dus gewoon nog steeds mijn sats hè, heb alleen nog wel wat fiat klaar om meer te kopen, maar ik wacht nog even af want ik denk dat we de bodem nog niet gehad hebben. Als dat idee voor mij geïnvalideerd is zal ik op een hoger punt alsnog wel weer instappen, dan mis ik wel wat sats maar dat is dan maar zo ;)
Hier ook BTC vorige week verkocht en nu weer wat gekocht, meer fiat staat klaar. Alle BTC die ik al had (voor $69k ingekocht) laat ik staan voor de lange termijn. Tot nog toe hebben de koop en verkoop opdrachten goed uitgepakt (telekens toch ~10% winst minimaal). Maar ik houd een groot percentage fiat achter de hand en verkoop niet met verlies, dan HODL, zeker bij BTC kan je dat prima doen. Het doel is alleen meer sats vergaren, ik heb het geld over heel lange tijd niet nodig is de planning.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-12 15:34
Gipsy King schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:20:
[...]

LIEV , dan mag jounw BTC naar milioen trillard ok ?

[Afbeelding]
Njah kijk, het was de helft van wat ik heb he, dus als jij met die helft rijk wordt, word ik dat natuurlijk ook he :P

Wat een liefde hier <3

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

• Pinsa
  • Laatst online: 06:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qFn4QiSeEmgJQ_WG3EKLZmj7Z9o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LMz9gqiAwraDMyb8fe3MPCVr.gif?f=user_large

• zwembroek
[...]

Ik koop wat NVDA rond $75. De vorige higher low is er aan gegaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/imZI-p556HuxBSzvliUSHOA9Hjw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5yq4Xw8iRv2KnnBLdnn5KVhw.jpg?f=fotoalbum_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:47:
[...]

[Afbeelding]
Ik rond 90$ en 100$, zou er van te kijken als we 75 halen.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13:02
zwembroek schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:47:
[...]

[Afbeelding]
Ik doe met je mee

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-12 08:58
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:51:
[...]

Als die bij 75 komt binnenkort, heeft de markt andere problemen 7(8)7

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• zwembroek
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:51:
[...]

Ik niet en ik heb geduld. Net zoals mijn Bitcoin targets. Ben er zelf van overtuigd. Stick to the plan. :)

• zwembroek
Steady schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:55:
[...]

Als die bij 75 komt binnenkort, heeft de markt andere problemen 7(8)7
De markt heeft al problemen. ;)

• John245
zwembroek schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:56:
[...]

Ik niet en ik heb geduld. Net zoals mijn Bitcoin targets. Ben er zelf van overtuigd. Stick to the plan. :)
Als je op $100 koop dan heb je veel risico en maar weinig opwaarts potentieel.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:56:
[...]

Lekker doen dan, zullen zien :)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
John245 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:58:
[...]

Dat is complete onzin. Op 100 kopen heb je het al over een ruime 35% correctie vanaf de high.

• zwembroek
John245 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:58:
[...]

Precies. En anders is er wel weer ergens een andere kans.

• John245
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:59:
[...]

Dat is complete onzin. Op 100 kopen heb je het al over een ruime 35% correctie vanaf de high.
Ja maar het huidige koersdoel staat op ca. 110. Maar alle analisten kunnen er ook naast zitten.

• zwembroek
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:59:
[...]

Het was dan ook behoorlijk overpriced.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
John245 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:01:
[...]

Ja maar het huidige koersdoel staat op ca. 110. Maar alle analisten kunnen er ook naast zitten.
Koersdoelen houd ik me niet mee bezig, alleen technische targets. En die liggen er genoeg, kan makkelijk zo weer 120-130 op de borden komen.

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 05:46

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

sh4d0wman schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:00:
@tomtom901

Moet je natuurlijk niet op het platteland wonen dan is het wel even zoeken naar Porsches.
Op het platteland wonen ook gewoon heel veel liefhebbers/bezitters van Porsche's, hoor 8)

Vaak minder zichtbaar dan in de stad doordat ze ruimte en stalling in overvloed hebben :+

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• zwembroek
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:02:
[...]

Koersdoelen houd ik me niet mee bezig, alleen technische targets. En die liggen er genoeg, kan makkelijk zo weer 120-130 op de borden komen.
Maar de 75 dollar is ook een technisch target.

• John245
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:02:
[...]

Ik hou me wel met koersdoelen bezig en veel minder met TA. 30 jaar geleden toen ik begon deed bijna niemand wat met TA.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:02:
[...]

Klopt, ik heb toch ook nergens gezegd dat dat het niet is. Zeg alleen dat ik denk dat dat op dit moment niet waarschijnlijk is en dat we waarschijnlijk op 100 of 90 dollar een bounce krijgen. Als we daar wel komen, dan koop ik uiteraard ook bij, want ik zie precies waar dat target van komt. Met 75$ heb je het over een 50% correctie en dat lijkt me wel erg veel, maar nogmaals, niet onmogelijk.

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-12 08:58
Afbeeldingslocatie: https://media.beehiiv.com/cdn-cgi/image/fit=scale-down,format=auto,onerror=redirect,quality=80/uploads/asset/file/7f648f10-19d7-487b-a3e0-d849fa6434c1/Screenshot_2025-03-10_at_12.28.27_pm.png?t=1741570120

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
John245 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:04:
[...]

Ik hou me wel met koersdoelen bezig en veel minder met TA. 30 jaar geleden toen ik begon deed bijna niemand wat met TA.
Dat mag, ieder zijn ding natuurlijk d:)b We zullen zien, mijn orders staan iig op 100 en 90 voor nu en als we daar komen zie ik wel verder. Blijkt achteraf vanzelf wie er goed zat :)

• John245
zwembroek schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:02:
[...]

Het nadeel is dat koersdoelen worden bijgesteld. Ik vrees dat bij een koers van $75 het koersdoel misschien ook lager is.

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
@tomtom901 kentekenplaten kun je toch op elke hoek van de straat meenemen? Ik heb voor en achter ook een verschillende. Heb je ook geen last meer van boetes. d:)b

Wat zijn dat nou weer voor Stadse Fratse? Alsof er geen luxe op het platteland is. Juist wel: ruimte genoeg om overkappingen / schuren neer te zetten om je auto's binnen te zetten. Groot genoeg waarbij je eromheen kunt lopen .. kom daar maar eens mee in Amsterdam ;-)

==
hoi

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
964C2 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:02:
[...]

Op het platteland wonen ook gewoon heel veel liefhebbers/bezitters van Porsche's, hoor 8)
Aan jouw nick te zien hebben we er al eentje.

• ByteMe_
  • Niet online
Domino schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:07:
Nieuwe versie voor de schrale atsers onder ons. Nu nog meer mogelijkheden om de dip te kopen!!!

[Afbeelding]
Ik mis familieleden verkopen opties

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• John245
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:06:
[...]

Dat mag, ieder zijn ding natuurlijk d:)b We zullen zien, mijn orders staan iig op 100 en 90 voor nu en als we daar komen zie ik wel verder. Blijkt achteraf vanzelf wie er goed zat :)
Ja gelukkig ieder zijn eigen strategie.

Ik ga er geladderd in vanaf 80. Dus uiteindelijk is ons verschil maar $10. En dat zijn de orders die nu staan. Dat kan wijzigen als ik andere info krijg.

• kbuntu
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:06:
[...]

Dollars of euro? Aangezien hij in euro's nu bijna op de 100 staat

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:16:
[...]

Dollars of euro? Aangezien hij in euro's nu bijna op de 100 staat
Dollars chef.

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-12 13:10
Gelukszoekr schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:06:
[...]

Ik denk dat Bitcoin steeds de traditionele markt zal volgen omdat er steeds meer investeerders vanuit de tradiotionele markten ook in Bitcoin investeren.

Wat betreft de beloftes van Trump. Toevallig was deze week oud Trump medewerker en bitcoiner; Anthony Scaramucci te gast bij Buitenhof. Hem werd ook gevraagd naar de billionaires en waarom ze overstag zijn gegaan. Dat is niet perse omdat ze nu ineens wel geloof hebben in Trump, ze hebben er voor gekozen om te capituleren voor deze regering. Ik kon me wel vinden in deze verklaring.

[YouTube: About the first seven weeks of Donald Trump's presidency | Anthony Scaramucci | Buitenhof]
Ik volg de media eigenlijk nooit, maar omdat ik benieuwd ben naar de anti-trump bubbel toch eens gedaan.
Scaramucci (really?), vragensteller die begint over “gangster rule” en Putin die Trump zou aansturen, fascisme, vergelijking met het Naziregime, etc. Dit is toch gewoon niet objectief en simpelweg propaganda?

Ik stel voor om dit soort pulp dan ook gewoon achterwege te laten. Ook omdat het offtopic is trouwens, zoals helaas wel veel rondom Trump hier de laatste tijd.

• kazzzdafke

Eum, say what? Ik woon in een boerengat, en ze rijden niet zo dik als de Dacia's natuurlijk, maar er rijden er hier wel een paar rond hoor.

Enige nadeel tov het stad: ik moet veel meer kuisen op de vuile boerenwegen.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:05

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Sorry boeren... ik heb een iets ander beeld van jullie vervoer. :>

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSpFX6FOUdSbgS82KfdpRt4-ylScv58p5QFstGX0Vwi6cU2g34DqqiScgmj&s=10

Ach met die labjes op het platteland is het wel lekker binnenlopen. Wel netjes in Bitcoin investeren.... iedere dag een andere kleur Porsche valt ook op.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rSag2rXskFYd4veyE9BSj9JlKWo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BPu5Rx349q4Ij22eyKWnrdHh.png?f=fotoalbum_large

• Pexow
kazzzdafke schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:25:
[...]

Eum, say what? Ik woon in een boerengat, en ze rijden niet zo dik als de Dacia's natuurlijk, maar er rijden er hier wel een paar rond hoor.

Enige nadeel tov het stad: ik moet veel meer kuisen op de vuile boerenwegen.
Niets zo mooi als een vieze supercar

• kazzzdafke
I agree to disagree

• kbuntu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0WEYXAlRZE3jM7LHL9NuxQrlAVs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DjM6tehjCXuWy85tbTTruJY6.jpg?f=fotoalbum_large

Paar weekjes nog _/-\o_

• YES

YES

Moderator General Chat
Nog ff max pain, 78k opzoeken met een dip naar 73k zodat zwembroek zijn tassen ook weer kan vullen, Trump die de keutel op meerdere fronten moet intrekken en uit de relief die daar uit staat in no time een face ripping god candle tot en voorbij een nieuwe ATH.

:*)

• Pexow
Tot wat? Canada de 51ste staat een wingewest zodat de tarieven niet meer nodig?

• Gelukszoekr
Antifon schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:21:
[...]

Ik volg de media eigenlijk nooit, maar omdat ik benieuwd ben naar de anti-trump bubbel toch eens gedaan.
Scaramucci (really?), vragensteller die begint over “gangster rule” en Putin die Trump zou aansturen, fascisme, vergelijking met het Naziregime, etc. Dit is toch gewoon niet objectief en simpelweg propaganda?

Ik stel voor om dit soort pulp dan ook gewoon achterwege te laten. Ook omdat het offtopic is trouwens, zoals helaas wel veel rondom Trump hier de laatste tijd.
Je kan toch lastig ontkennen dat Trump met de koers van crypto te maken heeft

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:39:
[...]

Nog ff max pain, 78k opzoeken met een dip naar 73k zodat zwembroek zijn tassen ook weer kan vullen, Trump die de keutel op meerdere fronten moet intrekken en uit de relief die daar uit staat in no time een face ripping god candle tot en voorbij een nieuwe ATH.

Doe mij ook een snuif van die hopium?

• JW04
Als een blog dit voorspelt moet het wel waar zijn. Ik zou wat minder afgaan op random blogs die je online vind.

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:46:
[...]

Doe mij ook een snuif van die hopium?
Nee want dan eindig ik nog zonder Snuif:

[YouTube: Pippi Langkous zit zonder Snuif]

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 10-03-2025 12:56 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Maat....

• zwembroek
YES schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:39:
[...]

Ik zie een flinke bounce vanaf de 69k - 72k regio wel komen. Maar ik denk niet dat we een nieuwe ATH gaan zien. Misschien net even over de 100k (best case mochten we daar überhaupt komen.) Daarna gaan we richting de 63k. Dat is mijn base case.

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-12 13:10
Gelukszoekr schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:42:
[...]

Je kan toch lastig ontkennen dat Trump met de koers van crypto te maken heeft
Dat doe ik dan ook nergens.

• kbuntu
JW04 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:51:
[...]
Als een blog dit voorspelt moet het wel waar zijn. Ik zou wat minder afgaan op random blogs die je online vind.
Dit is de bron. Stond ook in de blog 😘

https://thehill.com/homen...rade-war-economic-impact/

• YES

YES

Moderator General Chat
Ja maat, zeg het eens

• MrFX
  • Laatst online: 18-12 23:05
Zo dat is nog eens een coming out!!!

Netjes! Zet hem op!

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
MrFX schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:06:
[...]

Zo dat is nog eens een coming out!!!

Netjes! Zet hem op!
_O- _O- _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C4goCwbGnhXn7KNJrGPo_pk8NtE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mbnJhMK1g0OXf6xXIqtbaXGk.gif?f=user_large

• BTC100K2021

BTC100K2021

@zwembroek Graag ook even een zwembroek koersdoel voor ASML.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:44
Waar baseer je de paar weken nog op? Trump heeft afgelopen weekend in een interview ook weer aangegeven voor max-pain te gaan op de korte termijn, zodat daarna weer voor de langere termijn groei kan plaatsvinden. Dat de crypto moon boys dan rekt gaan in dit proces, zal hij niet wakker van liggen. Dat de Democraten moord en brand schreeuwen mag ook niet schokkend heten, zo werkt politiek nu eenmaal.

Afgelopen jaren zijn we gewend geraakt om bij de minste tegenwind geld in de economie te pompen, goed voor de assets en niemand voelt pijn. Niet zo goed voor de economie op de langere termijn. Vroeger was het normaal dat er om de zoveel jaar een recessie was. Iets met zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Altijd lekker die wicks in de koersen. Gisteren was SUI gekocht maar ik was ze kwijt. Bleek er een naald naar de 2.50 te zijn geweest vannacht, en de sell order stond op 2.48. Op TradingView had ik een andere ticket staan die maar tot de 2.44 ging.

Meevallers!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
kbuntu schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:04:
[...]

Het wereldnieuws helaas ook, wordt er helemaal in meegezogen
Ik ben van plan om te gaan stoppen met het nieuws al te goed te volgen, het effect wat het op mij heeft is echt niet goed. Wel blij dat ik geen kinderen heb... Maar dit pusht mijn "mood" over waar crypto heengaat ook echt omlaag. Wat eigenlijk nergens op slaat. Sta nu even langs de kant te wachten, wel beetje flinke fomo maar ergens verwacht ik ook nog wel een diepe dip. Wil wel mijn winst van begin dit jaar terug - maar ik weet uit ervaring dat dat proberen meestal tot meer verlies leidt.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
YES schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:18:
[...]

Ja, als de boel macro-economisch ook hersteld dan zal BTC wel mee gaan. Mijn gevoel zegt alleen dat we nog niet alles gehad hebben op dat gebied, tenzij er dus dingen heel snel veranderen op macro/geopolitiek gebied.
Dat. Zolang Trump blijft zeggen dat er wat "moeilijke tijden" aankomen en misschien een recessie (door zijn tariffs) maar dat het even doorbijten is zodat het straks beter wordt, zolang dat zo is zie ik weinig kans op herstel. Ik denk dat we eerst meer gepruttel vanuit de bevolking van de VS zelf moeten krijgen.

• kbuntu
jvel92 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:17:
[...]

Waar baseer je de paar weken nog op? Trump heeft afgelopen weekend in een interview ook weer aangegeven voor max-pain te gaan op de korte termijn, zodat daarna weer voor de langere termijn groei kan plaatsvinden. Dat de crypto moon boys dan rekt gaan in dit proces, zal hij niet wakker van liggen. Dat de Democraten moord en brand schreeuwen mag ook niet schokkend heten, zo werkt politiek nu eenmaal.

Afgelopen jaren zijn we gewend geraakt om bij de minste tegenwind geld in de economie te pompen, goed voor de assets en niemand voelt pijn. Niet zo goed voor de economie op de langere termijn. Vroeger was het normaal dat er om de zoveel jaar een recessie was. Iets met zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ik baseer dat op de toenemende onvrede over de staat en vooruitzichten van de US economie, niets meer, niets minder. Druk neemt nu met de dag toe hier iets aan te doen. Als hij alleen maar doet waar hij zin in heeft, waarom komt hij dan steeds terug op de tarieven. Ik val in herhaling. Ik investeer nu iig extra om de groene candles zo mee te pakken

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:38
Specy schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:23:
[...]

Ik ben van plan om te gaan stoppen met het nieuws al te goed te volgen, het effect wat het op mij heeft is echt niet goed. Wel blij dat ik geen kinderen heb... Maar dit pusht mijn "mood" over waar crypto heengaat ook echt omlaag. Wat eigenlijk nergens op slaat. Sta nu even langs de kant te wachten, wel beetje flinke fomo maar ergens verwacht ik ook nog wel een diepe dip. Wil wel mijn winst van begin dit jaar terug - maar ik weet uit ervaring dat dat proberen meestal tot meer verlies leidt.
ja dat van die kinderen begrijp ik gigantisch goed. Was voor mij ook 1 van de redenen om geen kinderen te nemen. En als ik nu zie (10jaar na de keuze) hoe we erbij staan, ben ik daar heel erg blij mee.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:28:
[...]

ja dat van die kinderen begrijp ik gigantisch goed. Was voor mij ook 1 van de redenen om geen kinderen te nemen. En als ik nu zie (10jaar na de keuze) hoe we erbij staan, ben ik daar heel erg blij mee.
Die van mij is nu 10. Maar die komt er wel, met een beetje hulp van papa.

• kazzzdafke
Specy schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:23:
[...]

Ik ben van plan om te gaan stoppen met het nieuws al te goed te volgen, het effect wat het op mij heeft is echt niet goed. Wel blij dat ik geen kinderen heb...
Wow.. stevige uitspraak.
Ik zou NOOIT meer kunnen zonder mijn kinderen. Ik zal er ook alles aan doen hen het beste leven te geven, maar op een moment maken ze zelf hun keuzes. Als ik zie hoe beleeft ze zijn, hoe goedlachs ze zijn, hoe eigenwijs ze soms zijn en hoe dankbaar en oprecht gelukkig ze zijn.. Nee geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt mijn 2 meisjes op te geven voor 1 of meerdere egotrippers.

• JW04
Ah, nu de bron een andere random website is met een opinie stuk veranderd dat de zaken uiteraard. Het zijn meningen. Ik zou me wat minder vastklampen aan al die strohalmen die je zoekt en kijken naar hoe de realiteit is. Dat betekent dus kijken naar hoe het nu gaat, niet naar hoe het er volgens een aantal mensen over een paar weken uit zou kunnen zien.

Je kan voor elke mening wel een artikel of een blog vinden die het met je eens is, dat maakt het echter niet waarschijnlijker.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:39:
[...]

Die van mij is nu 10. Maar die komt er wel, met een beetje hulp van papa.
Stack je al sats voor de kleine? Ik doe het alleszins voor mijn doopkind.

• Pinsa
  • Laatst online: 06:58

• YES

YES

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:40:
[...]

Wow.. stevige uitspraak.
Ik zou NOOIT meer kunnen zonder mijn kinderen. Ik zal er ook alles aan doen hen het beste leven te geven, maar op een moment maken ze zelf hun keuzes. Als ik zie hoe beleeft ze zijn, hoe goedlachs ze zijn, hoe eigenwijs ze soms zijn en hoe dankbaar en oprecht gelukkig ze zijn.. Nee geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt mijn 2 meisjes op te geven voor 1 of meerdere egotrippers.
Wel of geen kinderen willen is natuurlijk ieders eigen keuze. Vind het ook niet heel stevig of heftig als iemand zegt geen kids te willen of geen kinderwens te hebben. We leven in een drukke wereld waar het niet allemaal koek en ei is.

Ik ben heel blij met mijn twee dochters. Goede vrienden van ons zijn blij dat ze kinderloos zijn en vinden tegelijkertijd een avondje oppassen of logeetjes over de vloer hebben wel weer erg leuk. Prima toch?

Maar laten we ook ff proberen weer on topic te gaan, er worden weer vrij veel zijsporen bewandeld merk ik ;)

• BTC100K2021

BTC100K2021

Natuurramp, die hadden we nog niet op de bingokaart:

https://www.ad.nl/buitenl...ken-massaal-uit~a0009876/

• kazzzdafke
Ok even verduidelijken mss: geen kinderen willen omwille van de politieke instabliteit van de wereld is wel.. verregaand vind ik.
Geen kinderen willen uit persoonlijke overtuiging of weet ik wat dan ook, dat je die kleine krengen niet rond je wil en zelf wil aan 300% leven is natuurlijk ook prima :D

En dan ontopic: hier geen SATS voor de dochters, wel ETF's.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:47:

En dan ontopic: hier geen SATS voor de dochters, wel ETF's.
Ook offtopic (kidding) :*)

• Gelukszoekr
BootjeVaren schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:42:
[...]

Stack je al sats voor de kleine? Ik doe het alleszins voor mijn doopkind.
Daar komt het uiteindelijk waarschijnlijk wel op neer. Ik vind het een leuke bezigheid om meer geld te maken. Daarnaast geef ik weinig uit. Een familietrekje hier.

Ik kan m'n zoon dus makkelijk helpen aan het betalen van een studie, rijbewijs en huur/huis. Daarnaar is hij de enige erfgename

Pagina: 1 ... 140 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!