En zelfs als die zich er iets van aantrekt dan is op veel punten de schade al gedaan.Gelukszoekr schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:57:
[...]
The Washington Post? Da's bijna net zulk fakenews als de slinkse NOS man.
Je bent veel te naief om te denken dat Trump zich ook naar iets hiervan aan trekt. Dat heeft ie nog nooit gedaan dus ik zou niet weten waarom hij dat nu wel ineens zou doen.
Ik zie echt prijzen bij sommige shitcoins die ik sinds zomer 2023 niet gezien heb, althans gevoelsmatig. Ik heb het niet allemaal gecheckt.Coldcat schreef op zondag 9 maart 2025 @ 23:05:
Vaak zie je dat de shitcoins bij de eerste dump van BTC al hard rekt gaan. Nu we een vervolg van REKTheid krijgen staan ze vaak net boven die wick.
Komt omdat die eerste wick rektheid gewoon al groot was.
ETH gaat zometeen de 2K definitief verliezen. Ik had me voorgenomen om onder 0,03 ETH/BTC wat in te slaan maar voorlopig blijf ik er maar nog van af..
Ik denk straks in 1 grote wick naar 1700-1800, maar goed we gaan het zienDeman23 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 23:30:
ETH gaat zometeen de 2K definitief verliezen. Ik had me voorgenomen om onder 0,03 ETH/BTC wat in te slaan maar voorlopig blijf ik er maar nog van af..
Diegene die dat post moet dat toch aantonen ipv SC'ers?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
JUST IN: El Salvador bought another 5 bitcoin for their strategic bitcoin reserve 🇸🇻 pic.twitter.com/LENr2KU7BS
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 9 maart 2025
In ieder geval weer 5 in the pocket.
Poeh, het is momenteel een lastige keuze waar ik de afgelopen weken over aan het nadenken ben. Niet snel beslissen is onhandig in een volatiele cryptomarkt... weet ik. Mijn portfolio bestaat nu ongeveer uit 80% BTC, 19% ETH en 1% drek. BTC blijf ik gewoon HODLen, maar mijn ETH staat momenteel op -34%. Die verlies in ETH begint wel te knagen, en ik krijg steeds meer het gevoel dat de kans op een nieuwe ATH met ETH kleiner wordt.
De opties waar ik momenteel over twijfel met ETH zijn:
De opties waar ik momenteel over twijfel met ETH zijn:
- HODL
- Meer ETH, verlagen GAK
- Ongeveer de helft verkopen met verlies en BTC orders klaarzetten
- Ongeveer de helft verkopen met verlies en de opbrengst in stables/fiat opzij leggen
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Bijna onder de 80k, wanneer weer inkopen?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Combi #3 & #4.Steady schreef op zondag 9 maart 2025 @ 23:50:
Poeh, het is momenteel een lastige keuze waar ik de afgelopen weken over aan het nadenken ben. Niet snel beslissen is onhandig in een volatiele cryptomarkt... weet ik. Mijn portfolio bestaat nu ongeveer uit 80% BTC, 19% ETH en 1% drek. BTC blijf ik gewoon HODLen, maar mijn ETH staat momenteel op -34%. Die verlies in ETH begint wel te knagen, en ik krijg steeds meer het gevoel dat de kans op een nieuwe ATH met ETH kleiner wordt.
De opties waar ik momenteel over twijfel met ETH zijn:Wat zouden jullie doen? NFA
- HODL
- Meer ETH, verlagen GAK
- Ongeveer de helft verkopen met verlies en BTC orders klaarzetten
- Ongeveer de helft verkopen met verlies en de opbrengst in stables/fiat opzij leggen
Ik wil bijna wakker blijven voor deze actie. Ik denk dat we zo nog stukken lager gaan richting 75. Gaat een lelijke weekly close worden.Taro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 23:56:
Same here, maar ik zie het over een paar uurtjes wel weer, trustenSteady schreef op maandag 10 maart 2025 @ 00:02:
[...]
Ik wil bijna wakker blijven voor deze actie. Ik denk dat we zo nog stukken lager gaan richting 75. Gaat een lelijke weekly close worden.
Alpina schreef op maandag 10 maart 2025 @ 00:07:
4 nachten nog. Betaaaah.
@Peterre zal zo wel wakker worden. De SC nachtburgemeester
Is dit de bounce? Ik vind het er nog niet erg overtuigend uitzien... Net toch maar (veel te laat dus) even voor de helft uitgestapt. Ik kan altijd later weer instappen.
[ Voor 4% gewijzigd door Specy op 10-03-2025 00:28 ]
Zal wel een bounce komen zo rond de 30k$ toch
Heb wat geduld ow gij kleingelovigen , BTC met 21 Miljoen en LTC met 84 miljoen zijn de beste crypto , de tijd zal het bewijzen . alts met miljarden aan aantallen verliezen hun credability , BTC is de overall winnaar , De komende 10 á 20 jaar is de wet van Moore verdwenen, de nieuwste chips zijn duizenden miljoenen keer sneller, iedere mobiel, polsband is een portemonnaie en BTC is de drager van je vermogen, een nieuwe coin zal zeer snel je betaling afronden , je BTC is gewoon je dekking , thats all folks imho
69k -72k. Die regio. Anders 63k.Taro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 23:56:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Altijd als ik denk 'nu gaan we helemaal rekt, ik moet verkopen' en ik verkoop, gaan we up. Dus toch maar rekt of de gladiolen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Same here. Maar de laatste weken heb ik dat steeds gevolgd en ik ben intussen heel erg rekt gegaanRichh schreef op maandag 10 maart 2025 @ 00:39:
Altijd als ik denk 'nu gaan we helemaal rekt, ik moet verkopen' en ik verkoop, gaan we up. Dus toch maar rekt of de gladiolen.
In ieder geval slaap ik zo beter... Het moment waarop je denkt "nu gaat het helemaal kapot" is meestal eigenlijk wel het moment om te kopen.
[ Voor 13% gewijzigd door Specy op 10-03-2025 00:46 ]
Heb net maar alts verkocht om wat fiat vrij te spelen. Ik ga maar paar orders plaatsen tussen 72 en 75k.
Fingers crossed
Fingers crossed
Innerlijke rust.Richh schreef op maandag 10 maart 2025 @ 00:39:
BTC in eigen beheer zal ‘goud’ waard worden.Peterre schreef op maandag 10 maart 2025 @ 00:34:
Heb wat geduld ow gij kleingelovigen , BTC met 21 Miljoen en LTC met 84 miljoen zijn de beste crypto , de tijd zal het bewijzen . alts met miljarden aan aantallen verliezen hun credability , BTC is de overall winnaar , De komende 10 á 20 jaar is de wet van Moore verdwenen, de nieuwste chips zijn duizenden miljoenen keer sneller, iedere mobiel, polsband is een portemonnaie en BTC is de drager van je vermogen, een nieuwe coin zal zeer snel je betaling afronden , je BTC is gewoon je dekking , thats all folks imho
Het alternatief:
🇪🇺 CBDC in EU will launch in Oct. 2025.
— Efrat Fenigson (@efenigson) 8 maart 2025
Wholesale & retail.
🇮🇱 Israel is following EU’s footsteps - preparing for CBDC with a new 110 page design document. pic.twitter.com/fUr1CkBRmy
I don’t make the rules.
@Alpina en dan komt die EU heks met "het is niet mogelijk om Bitcoin te kopen met/verkopen voor de digitale euro". Of een gare 1000 per maand limiet ofzo. Forever hodl
Gaat nog druk worden in Dubai dan.
Het was een volatiel nachtje zie ik. De tradepot is gestabled, die had nog aankopen in 90k en 100k. De rest hodl. Hopelijk is 69k de bodem en anders kan ik er daar nog uit met winst want ik hodl slechts sinds 2016.
Het was een volatiel nachtje zie ik. De tradepot is gestabled, die had nog aankopen in 90k en 100k. De rest hodl. Hopelijk is 69k de bodem en anders kan ik er daar nog uit met winst want ik hodl slechts sinds 2016.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Er zit veel liquiditeit rond 84 en 85k. Het zal me niks verbazen dat we dat nog gaan ophalen op vrij korte termijn.knakworst schreef op maandag 10 maart 2025 @ 02:04:
En we bouncen.
Ik heb een tijd geleden een artikel gelezen op FTM (follow the money) dat er wel degelijk een limiet op de CBDC zit. Niet eens 1000 per maand, maar 100 euro totaal (banken willen dit).sh4d0wman schreef op maandag 10 maart 2025 @ 01:25:
@Alpina en dan komt die EU heks met "het is niet mogelijk om Bitcoin te kopen met/verkopen voor de digitale euro". Of een gare 1000 per maand limiet ofzo. Forever hodlGaat nog druk worden in Dubai dan.
Edit; even het eea weg gehaald aangezien ik het mij niet compleet kon herinneren.
Hierbij de link;
https://www.ftm.nl/artikelen/lobby-digitale-euro
Strekking was; banken hebben een dikke vinger in de pap omtrent de CBDC bij de EU, argumenten die hout snijden vanuit de non-profits zijn niet meegenomen.
[ Voor 13% gewijzigd door oski27 op 10-03-2025 02:18 ]
Ik herinner me Zalm, Gulden , Euro gesprekken , Zalm naaide ons Hollanders geweldig , geschiedenis herhaald zich dus .oski27 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 02:13:
[...]
Ik heb een tijd geleden een artikel gelezen op FTM (follow the money) dat er wel degelijk een limiet op de CBDC zit. Niet eens 1000 per maand, maar 100 euro totaal (banken willen dit).
Van wat ik mij kan herinneren, komt dit doordat er 27 banken(?) hebben gelobbyd. Er waren ook 3 non-profit organisaties, die zijn in het advies/regulering compleet genegeerd.
Ik zou het eigenlijk nog eens moeten opzoeken.
Strekking was; banken hebben een dikke vinger in de pap omtrent de CBDC bij de EU, argumenten die hout snijden vanuit de non-profits zijn niet meegenomen.
Of het was een dead cat.Deman23 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 02:09:
[...]
Er zit veel liquiditeit rond 84 en 85k. Het zal me niks verbazen dat we dat nog gaan ophalen op vrij korte termijn.
Met het doel van dat digitale ding in gedachten zou het ook niet nuttig zijn om er Bitcoin mee te kunnen kopen he. Wij zitten hier in de leagues met walvissen die geen digitale euro voor de boodschapjes nodig hebbensh4d0wman schreef op maandag 10 maart 2025 @ 01:25:
@Alpina en dan komt die EU heks met "het is niet mogelijk om Bitcoin te kopen met/verkopen voor de digitale euro". Of een gare 1000 per maand limiet ofzo. Forever hodlGaat nog druk worden in Dubai dan.
Dat zit wel Schnorr.
Je lijkt met gulden en euro te refereren naar de overgang tussen die twee, terwijl de digitale euro een ander doel heeft dan het zijn van een vervanger. Daarom ook de limiet.Peterre schreef op maandag 10 maart 2025 @ 02:16:
[...]
Ik herinner me Zalm, Gulden , Euro gesprekken , Zalm naaide ons Hollanders geweldig , geschiedenis herhaald zich dus .
Niet dat het geen ordinaire shitcoin kan worden hoor, maar feiten zijn niet alternatief tenzij ze zwarte kleding dragen en de hele dag klagen dat het regent en de wereld zo donker is terwijl de zon schijnt
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 10-03-2025 02:23 ]
Dat zit wel Schnorr.
Heb het artikel er even bij gezet en reactie wat aangepast, voordat ik teveel onzin verkondig.Peterre schreef op maandag 10 maart 2025 @ 02:16:
[...]
Ik herinner me Zalm, Gulden , Euro gesprekken , Zalm naaide ons Hollanders geweldig , geschiedenis herhaald zich dus .
Maar genaaid word je altijd, niet voor niks dat bitcoin bestaat
Ik denk dat Satoshi iets betere wereld voor ogen had.oski27 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 02:23:
[...]
Heb het artikel er even bij gezet en reactie wat aangepast, voordat ik teveel onzin verkondig.
Maar weer een aankoop gedaan. Prima prijs. Eens kijken wat morgen brengt, maandag is vaak een groene dag.
Altijd terugnaaien. Wie begint er de eerste cursus "naaien met Bitcoin"?oski27 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 02:23:
[...]
Ook geschikt voor mensen met een steekje los
Dat zit wel Schnorr.
Ik wacht tot elke overheid btc opneemt in haar reserves. Decentralisatie is dan compleet voorbij.Stukfruit schreef op maandag 10 maart 2025 @ 02:26:
[...]
Altijd terugnaaien. Wie begint er de eerste cursus "naaien met Bitcoin"?
Ook geschikt voor mensen met een steekje los
Ik zal dan mijn 800 wallets (waarbij elke wallet minimaal 2000 btc bevat) samenvoegen in een enkele wallet.
Eentje met een vanity adres met FAFO er in.
Black swan event in gang zetten.
Alles in een memecoin drukken en de supply burnen.
Vandaag mijn antipsychotica vergeten bedenk ik mij net.
We gaan langzaamaan steeds lager. Wen moonVHware schreef op maandag 10 maart 2025 @ 06:21:
Goedemorgen, we zitten weer op 82k
Dat klinkt als iemand met te weinig Flowknakworst schreef op maandag 10 maart 2025 @ 06:51:
[...]
We gaan langzaamaan steeds lager. Wen moon
Die harken momenteel weer een topkwartaal bij elkaar, volatiliteit in nagenoeg iedere assetclass.
Zo uit ellende maar gewoon weer aan het werk en wat investeren in Hollandse glorie
Eens, maar ik durf te wedden dat iemand op basis van mijn post wel een poging doet en dat betekent dat er weer iets is geleerd. Geen dankTaro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 23:33:
[...]
Diegene die dat post moet dat toch aantonen ipv SC'ers?
Gaat eens kopen. Het was zo lekker groen hier in Azie. Straks weer janken met de Yanken.
Nieuws over de Safewallet hack, maar ze hadden heus echt wel goede security. De hackers waren alleen slimmer. Oh ja, als een user-agent met daarin "kali" geen alarm af doet gaan, je dev een onbekend docker image kan draaien terwijl men ook met productie is verbonden, etc...
Ach ja, niet mijn geld of toko.
Wel jammer voor Bybit, die konden deze hack niet zien/voorkomen.
https://www.security.nl/p...alafide+Docker-project%27
Nieuws over de Safewallet hack, maar ze hadden heus echt wel goede security. De hackers waren alleen slimmer. Oh ja, als een user-agent met daarin "kali" geen alarm af doet gaan, je dev een onbekend docker image kan draaien terwijl men ook met productie is verbonden, etc...
Ach ja, niet mijn geld of toko.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Van t weekeind alle laatste btc verkocht. Mijn doel is behaald na 6 jaar. Tot over een paar jaar. It was an honour serving with you! See ya!
Ach houdt toch op man. Iedere post die ik hierover maak loop je te burnen. Wat lees jij dan? X? Ik neem aan dat je wel begrijpt dat een senaatsverkiezing de president vleugellam maakt en dat hij daadwerkelijk zijn populariteit op peil moet houden bij de kiezers om er over minder dan 2 jaar nog enigszins oké uit te komen? Over het algemeen maak je je zelf in Amerika niet heel populair als je de economie in een recessie krijgt. Ik ga er nu over op houden. Ik zou zeggen doe er je voordeel mee wat betreft crypto en aandelen of niet.Gelukszoekr schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:57:
[...]
The Washington Post? Da's bijna net zulk fakenews als de slinkse NOS man.
Je bent veel te naief om te denken dat Trump zich ook naar iets hiervan aan trekt. Dat heeft ie nog nooit gedaan dus ik zou niet weten waarom hij dat nu wel ineens zou doen.
Goed voor jou. Succes met het kopen van de dip in de berenmarkt. Ik heb helaas niet de ballen om nu al af te haken.dudescool schreef op maandag 10 maart 2025 @ 07:59:
Van t weekeind alle laatste btc verkocht. Mijn doel is behaald na 6 jaar. Tot over een paar jaar. It was an honour serving with you! See ya!
Had ik al gezegd dat Bybit technisch gezien prutswerk is?sh4d0wman schreef op maandag 10 maart 2025 @ 07:33:
Gaat eens kopen. Het was zo lekker groen hier in Azie. Straks weer janken met de Yanken.
Nieuws over de Safewallet hack, maar ze hadden heus echt wel goede security. De hackers waren alleen slimmer. Oh ja, als een user-agent met daarin "kali" geen alarm af doet gaan, je dev een onbekend docker image kan draaien terwijl men ook met productie is verbonden, etc...![]()
Ach ja, niet mijn geld of toko.Wel jammer voor Bybit, die konden deze hack niet zien/voorkomen.
Ondertussen ben ik blij dat Bybit mij niet wilde. Ik gooi m'n kaarten met seedphrases liever in een bad met staalvretende piranha's.
Dat zit wel Schnorr.
Vandaar die dip. Dan kan het nu alleen nog maar omhoog.dudescool schreef op maandag 10 maart 2025 @ 07:59:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Nou, excuus, het is niks persoonlijks hoorkbuntu schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:00:
[...]
Ach houdt toch op man. Iedere post die ik hierover maak loop je te burnen. Wat lees jij dan? X? Ik neem aan dat je wel begrijpt dat een senaatsverkiezing de president vleugellam maakt en dat hij daadwerkelijk zijn populariteit op peil moet houden bij de kiezers om er over minder dan 2 jaar nog enigszins oké uit te komen? Over het algemeen maak je je zelf in Amerika niet heel populair als je de economie in een recessie krijgt. Ik ga er nu over op houden. Ik zou zeggen doe er je voordeel mee wat betreft crypto en aandelen of niet.
Ik ben het met je eens. Trump doet domme dingen en dat gaat consequenties hebben voor de economie en dus ook crypto. Ik ben echter van mening dat Trump dit niet ziet, niet wil zin, of er niet naar wil handelen.
Ja, dat gaat gevolgen hebben voor hebben voor zijn populariteit en mogelijk dat z'n macht wat zal afnemen na de half-terms. Maar vergis je niet. Er is zo'n grote groep mensen die hem whatever it takes zal blijven steunen, het zal er niet voor zorgen dat hij ineens zinnig beleid zal gaan voeren ofzo. Het enige dat Trump zal doen is nog harder bashen op de "ultra left". En dan zal ik er ook over ophouden
Bitcoin - A weapon of mass disruption
*Insert dat ene liedje van Dolly Parton*Joosie200 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:02:
Goeiemoggel. Bitcoin bounct mooi op 80k.
[Afbeelding]
Ik hou maar de hoop dat we in een bear trap zitten en ergens halverwege het jaar weer de boel opleeft.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
kbuntu schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:00:
[...]
Ach houdt toch op man. Iedere post die ik hierover maak loop je te burnen. Wat lees jij dan? X? Ik neem aan dat je wel begrijpt dat een senaatsverkiezing de president vleugellam maakt en dat hij daadwerkelijk zijn populariteit op peil moet houden bij de kiezers om er over minder dan 2 jaar nog enigszins oké uit te komen? Over het algemeen maak je je zelf in Amerika niet heel populair als je de economie in een recessie krijgt. Ik ga er nu over op houden. Ik zou zeggen doe er je voordeel mee wat betreft crypto en aandelen of niet.
@Stukfruit lol ik geef geen enkele exchange mijn seed phrase
Mja ik had nog een Euro gateway nodig en Bybit werkt daar voor, Kraken en Bitonic kom ik adres verificatie niet door, Bitvavo is NL dus weinig volume, Coinbase heb ik slechte ervaringen mee.
Dan is er vrij weinig keuze meer hehe.
Edit: @Moiety in deze dip kun je wel een goede set tweedehands kopen zag ik een x aantal posts terug. Of ten minste, 1 bal....
Dan is er vrij weinig keuze meer hehe.
Edit: @Moiety in deze dip kun je wel een goede set tweedehands kopen zag ik een x aantal posts terug. Of ten minste, 1 bal....
[ Voor 18% gewijzigd door sh4d0wman op 10-03-2025 08:20 ]
Goedemorgen, hebben we weer allemaal de dip verkocht?
👍🏼 HFSP
👍🏼 HFSP
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik moet toegeven dat het een steeds grotere uitdaging begint te worden als je niet in Nederland zitsh4d0wman schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:18:
@Stukfruit lol ik geef geen enkele exchange mijn seed phraseMja ik had nog een Euro gateway nodig en Bybit werkt daar voor, Kraken en Bitonic kom ik adres verificatie niet door, Bitvavo is NL dus weinig volume, Coinbase heb ik slechte ervaringen mee.
Cryptocreditcard?Dan is er vrij weinig keuze meer hehe.
Dat zit wel Schnorr.
hier 2 koop momentjes gehadVis schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:25:
Goedemorgen, hebben we weer allemaal de dip verkocht?
👍🏼 HFSP
ik blijf kopen, zeker als we dalen
nothing stops this train
Goedemorgen zonnestraaltjes. Een nieuwe week met nieuwe kansen. Lekker op de bodem alles verkopen en straks weer duur inkopen
Fear and greed weer op 20. Mooi in het extreme.
Oke, ik vatte hem even wat anders op. Ik zeg ook nadrukkelijk ik denk dat hij zich moet gaan aanpassen, Misschien heb je gelijk en laat hij het gewoon helemaal naar de tyfus gaan om een reden die we misschien nog niet weten of kunnen voorzien. Ik hoop alleen op nog enige rationaliteit, omdat hij zijn populariteit in het verleden altijd koppelde aan de aandelenmarkt. Anders krijgt Warren Buffet gelijk die met een gigantische positie nu in cash zit en wacht op een mega crashGelukszoekr schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:09:
[...]
Nou, excuus, het is niks persoonlijks hoor
Ik ben het met je eens. Trump doet domme dingen en dat gaat consequenties hebben voor de economie en dus ook crypto. Ik ben echter van mening dat Trump dit niet ziet, niet wil zin, of er niet naar wil handelen.
Ja, dat gaat gevolgen hebben voor hebben voor zijn populariteit en mogelijk dat z'n macht wat zal afnemen na de half-terms. Maar vergis je niet. Er is zo'n grote groep mensen die hem whatever it takes zal blijven steunen, het zal er niet voor zorgen dat hij ineens zinnig beleid zal gaan voeren ofzo. Het enige dat Trump zal doen is nog harder bashen op de "ultra left". En dan zal ik er ook over ophouden
Futures zijn weer rood, gewoon weer sellen vanmiddag?
Dienstmededeling: US is sinds gisteren weer terug naar de zomertijd, dus komende drie weken is alles in de US een uurtje eerder dan gebruikelijk. Economische cijfertjes om 13:30 en opening beurs om 14:30.
Dienstmededeling: US is sinds gisteren weer terug naar de zomertijd, dus komende drie weken is alles in de US een uurtje eerder dan gebruikelijk. Economische cijfertjes om 13:30 en opening beurs om 14:30.
Tjonge, kijkend naar de afgelopen 2 monthly candles zou je zeggen dat de bear al in is. Dit is geen 30% drop meer die snel opgekocht lijkt te worden. Deze maand moeten er echt groene cijfers geprint worden....
Nou vergeet het maar, het is super bearish nu. Dit wordt weer een volgende rode week, de futures staan nu al diep in het rood dit wordt niets meer voorlopig.Oepsje schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:14:
Tjonge, kijkend naar de afgelopen 2 monthly candles zou je zeggen dat de bear al in is. Dit is geen 30% drop meer die snel opgekocht lijkt te worden. Deze maand moeten er echt groene cijfers geprint worden....
Achteraf was het sell in januari and go away
Ik ben er ook bang voor. Lijkt meer op shortening cycles, deze bull was nog niet aan of hij was alweer voorbij. Hopelijk nu ook geen 4 jaar bear market maar over een jaartje een nieuwe poging.JoebarRC schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:24:
[...]
Nou vergeet het maar, het is super bearish nu. Dit wordt weer een volgende rode week, de futures staan nu al diep in het rood dit wordt niets meer voorlopig.
Wellicht was de bull al aan vanaf het moment dat BTC de 16K heeft aangetikt... dan zijn we dus al 2.5 jaar verder ondertussenOepsje schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:27:
[...]
Ik ben er ook bang voor. Lijkt meer op shortening cycles, deze bull was nog niet aan of hij was alweer voorbij. Hopelijk nu ook geen 4 jaar bear market maar over een jaartje een nieuwe poging.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Haha ja, voor ALTS dan nooit aan geweest helaas.sjorremans schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:28:
[...]
Wellicht was de bull al aan vanaf het moment dat BTC de 16K heeft aangetikt... dan zijn we dus al 2.5 jaar verder ondertussen
En ook flinke diminishing returns. Van 69k naar 109k is natuurlijk ongekend laag voor BTC.
Qua cycles zou het er compleet anders uit zien inderdaad. Ik denk zelf nog dat we later dit jaar een blow-off top krijgen, er is nu gewoon teveel onrust omdat Trump de martken aan het slopen is (voor eigen gewin).Oepsje schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:30:
[...]
Haha ja, voor ALTS dan nooit aan geweest helaas.
En ook flinke diminishing returns. Van 69k naar 109k is natuurlijk ongekend laag voor BTC.
Uiteindelijk komt het wel goed wanneer de rentes omlaag gaan en de printer wel aan moet.. zodat Trump aan het einde van zijn termijn kan zeggen dat hij alle markten uiteindelijk naar record hoogtes heeft kunnen duwen.
Daarvoor moet het wel eerst goed kapot gemaakt worden
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Chaos en fear zijn vaak de perioden met de beste risk vs reward. Op moment dat men begint te twijfelen of het nog wel terugkomt is tijd om wat aankopen te doen.
If you still have more than one chair, this is your opportunity.
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 9 maart 2025
Republikeinen dragen dan ook geen groene dassen he!JoebarRC schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:24:
[...]
Nou vergeet het maar, het is super bearish nu. Dit wordt weer een volgende rode week, de futures staan nu al diep in het rood dit wordt niets meer voorlopig.
Dat zit wel Schnorr.
wat de f*ck is er nou weer gebeurd
april/mei 2025 wordt het mooi, nieuwe ATH misschien niet maar wel rond de $100k
nothing stops this train
HollovVpo1nt schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:45:
Trump heeft zich omgedraaid in z'n slaapHollovVpo1nt schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:45:
Positief sentiment incoming: Oekraïne krijgt weer inlichtingen, Zelensky op weg naar Riad, morgen besprekingen met delegaties, misschien een mineralendeal?
Jim Cramer van crypto, we gaan dus verder rekt.
Nou, als hij het zegt..
[...]
dan gaan we nog echt helemaal naar de complete rekteroni tering de komende dagen.
Maandag dipdag!
Ja, ik overwoog het vorige week nog te delen maar vanaf gezien omdat het gewoon willekeurige onzin voorspellingen zijn. Hij riep op vrijdag namelijk al dat we een strong bounce naar $100k zouden krijgen en daarna weer een major capitulationYES schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:58:
[...]
Nou, als hij het zegt..
[...]
dan gaan we nog echt helemaal naar de complete rekteroni tering de komende dagen.
Haha, jij bent wat mij betreft echt koning bipolair van de slowchat. De ene post is super bearish en de andere ineens weer vol hopiumkbuntu schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:55:
Positief sentiment incoming: Oekraïne krijgt weer inlichtingen, Zelensky op weg naar Riad, morgen besprekingen met delegaties, misschien een mineralendeal?
[ Voor 28% gewijzigd door Guere op 10-03-2025 10:02 ]
Het wereldnieuws helaas ook, wordt er helemaal in meegezogenGuere schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:01:
[...]
Ja, ik overwoog het vorige week nog te delen maar vanaf gezien omdat het gewoon willekeurige onzin voorspellingen zijn. Hij riep op vrijdag namelijk al dat we een strong bounce naar $100k zouden krijgen en daarna weer een major capitulationEcht hij lult maar wat, waarom zouden altcoins nu ineens random gaan moonen?
[...]
Haha, jij bent wat mij betreft echt koning bipolair van de slowchat. De ene post is super bearish en de andere ineens weer vol hopiumHet wisselt om de paar uur!
RSI op hogere timeframes (Weekly, Monthly) bevindt zich op een vergelijkbaar niveau als in juni '21, toen de dip na de eerste ATH van die run. Echter ziet het er op macro economisch en geopolitiek niveau nou nog niet zo rooskleurig uit dat ik direct van eenzelfde verloop als destijds uit ga (nieuwe ATH binnen een half jaar). RSI mag dan op dat niveau zitten, een stuk lager is natuurlijk ook gewoon nog mogelijk.
Wat nog wel kan is dat de sinaasappel in Washington weer eens als een blad aan de boom draait, tariffs intrekt, Putin de maat neemt, Zelensky tot beste maatje verklaart en de heleboel ook economisch weer omkeert. Je weet het niet.
Maar zelfs dan denk ik dat de markten met ingehouden adem zullen reageren, want het is inmiddels wel duidelijk dat deze man veel invloed op de wereldeconomie heeft, dit zal gebruiken en nogal grillig/onvoorspelbaar lijkt.
Wat nog wel kan is dat de sinaasappel in Washington weer eens als een blad aan de boom draait, tariffs intrekt, Putin de maat neemt, Zelensky tot beste maatje verklaart en de heleboel ook economisch weer omkeert. Je weet het niet.
Maar zelfs dan denk ik dat de markten met ingehouden adem zullen reageren, want het is inmiddels wel duidelijk dat deze man veel invloed op de wereldeconomie heeft, dit zal gebruiken en nogal grillig/onvoorspelbaar lijkt.
Dat erin meegezogen worden en zo van het ene uiterste naar het andere vliegen lijkt me niet goed voor je. Of heb je daar qua gemoedstoestand verder geen last van?kbuntu schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:04:
[...]
Het wereldnieuws helaas ook, wordt er helemaal in meegezogen
Het is overigens ook te zien in de charts hoor, hoe de boel erop reageert. Alleen al BTCUSDT van vorige week zondag zegt genoeg, bipolair as f*ck
Juist omdat BTC gewoon tikt op macro maakt dat de kans op herstel groot.YES schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:06:
RSI op hogere timeframes (Weekly, Monthly) bevindt zich op een vergelijkbaar niveau als in juni '21, toen de dip na de eerste ATH van die run. Echter ziet het er op macro economisch en geopolitiek niveau nou nog niet zo rooskleurig uit dat ik direct van eenzelfde verloop als destijds uit ga (nieuwe ATH binnen een half jaar). RSI mag dan op dat niveau zitten, een stuk lager is natuurlijk ook gewoon nog mogelijk.
Wat nog wel kan is dat de sinaasappel in Washington weer eens als een blad aan de boom draait, tariffs intrekt, Putin de maat neems, Zelensky tot beste maatje verklaard en de heleboel weer omkeert. Je weet het niet.
NVDA $113 dat is -26% van ATH $153
BTC $81K dat is -25% van ATH $108K
Prettig is anders, maar BTC beweegt gewoon mee.
Ja, als de boel macro-economisch ook hersteld dan zal BTC wel mee gaan. Mijn gevoel zegt alleen dat we nog niet alles gehad hebben op dat gebied, tenzij er dus dingen heel snel veranderen op macro/geopolitiek gebied.BTC100K2021 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:12:
[...]
Juist omdat BTC gewoon tikt op macro maakt dat de kans op herstel groot.
NVDA $113 dat is -26% van ATH $153
BTC $81K dat is -25% van ATH $108K
Prettig is anders, maar BTC beweegt gewoon mee.
ADA bleef maar doodbloeden, dus heb gisteren toch maar de helft verkocht voor BTC waardoor de PF nu 65% BTC is en 35% ADA.
De resterende ADA staan op de cold wallet te staken, misschien dat ik die ook maar eens richting exchange ga sturen.
Vind het echter maar saai zo'n relatief stabiele PF... je wordt wakker en je hebt praktisch evenveel Sats als toen je ging slapen, waar is de fun??
De resterende ADA staan op de cold wallet te staken, misschien dat ik die ook maar eens richting exchange ga sturen.
Vind het echter maar saai zo'n relatief stabiele PF... je wordt wakker en je hebt praktisch evenveel Sats als toen je ging slapen, waar is de fun??
Wie zit er nu weer op de buy knop te rammen?
Ik ben nog niet helemaal aan boord.
Hoe hoog ie ook gaat, ik wacht toch de Yanks af deze week.
Ik ben nog niet helemaal aan boord.
Zou wat zijn, tot 85.6 of zo tot 14:30 en dat dan de yanks alles weer helemaal de tering dumpen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Rd0u6Akj0Y8jJLI4eV4iNL5d.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FZprsPXDl2uoq9CFIqWjbLq9.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4ks95vxc693UnDGifwn6yQXE.jpg?f=user_large)
/f/image/rbRK6j8iGkWPDh5HgKFohuT7.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TtvRBh2PSqqCT6Sr51cFJD7d.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wSbBhSgM3GsYnQ1oMAIfTP4h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yGvY12wrvt0ho2BYZs4ls2kw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZFp6JJTFuCfEdKU4W71ZcxQg.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/6lb5s5CnfR5lYUcLD4XokCI9.png?f=fotoalbum_large)