Ik wil niet onbeschoft zijn of doen, dat is niet mijn bedoeling, maar jij komt hier binnenwandelen met de boude bewering dat ADA meer potentie heeft dan BTC. Dat triggert mij.Tranquility schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:56:
[...]
Helemaal mee eens, vooral met je laatste alinea. Sommige vinden het hier blijkbaar normaal om mensen af te zeiken. Ik weet niet zo veel van crypto en daarom ben ik ook hier, oom meningen van anderen te horen en te leren. Niet om me dan af te laten zeiken omdat ik al meer dan 25 jaar tweaker ben. Dat vind ik gewoon ronduit onbeschoft.
Ik ben (en wil) ook zeker geen trader zijn en Doopiecash is inderdaad nogal biased op traden. Maar vind het wel leuk om er naar te kijken.
@Pinsa dacht dat je inmiddels wel wat ouder was dan een tienerdj_ryow schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:00:
[...]
Precies. Vergeet ook niet dat veruit de meeste altisten tieners en twintigers zijn met amper geld die er alleen inzitten voor de hele grote klappers x100-x1000. BTC max x10 vinden ze niks want weinig x 10 = nog steeds weinig.
Dafuq?
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
jvel92 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:14:
[...]
@Pinsa dacht dat je inmiddels wel wat ouder was dan een tiener
Ik moets 2x lezen maar er staat Altisten nog nooit gehoort van dat woord wel leuk bedacht
Beetje discriminatie hoor als je boven de 30+ geen alts mag kopen, alts zijn prima zolang je maar gewoon op tijd winst neemt
Groetjes Opa Altist
Bij de McD achter de kassa?Kol Nedra schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:12:
[...]
die heeft zijn bags gevuld, we zien hem rond september wel weer terug
Hehe dit is wel een instant classic, de Saylor facepalm. Altijd situaties waarin je deze kan gebruiken
Waar heb ik dat beweerd? Ik heb alleen gezegd dat ik DENK dat ADA op korte termijn meer kans op hogere winst kán hebben omdat het eerder sneller kán verdubbelen dan BTC, die ik niet zo snel naar de twee ton zie gaan, niet dat het meer potentie zou hebben dan BTC. Op dit moment heb ik dus wel ADA en wat memecoins, maar die laatste ga ik van de hand doen en ben ook zeker voornemens BTC te kopen, al is het voor de langere termijn.GioStyle schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:13:
Ik wil niet onbeschoft zijn of doen, dat is niet mijn bedoeling, maar jij komt hier binnenwandelen met de boude bewering dat ADA meer potentie heeft dan BTC. Dat triggert mij.
Hij heeft zich wel in het sentimant gekleed. Red candles everywhere!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Vandaag bezig geweest met KPI's voor de VCA kwartaal rapportage. Het kwartaal is nog niet om maar de eerste KPI wil ik jullie niet onthouden.
Door VCA te doen (met een ingesteld rendement (50%) en een wekelijkse inleg op zondagmorgen) is mijn GAK 1,5% lager dan dat deze met DCA zou zijn.
Door VCA te doen (met een ingesteld rendement (50%) en een wekelijkse inleg op zondagmorgen) is mijn GAK 1,5% lager dan dat deze met DCA zou zijn.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Tegelijkertijd kan ADA ook sneller in waarde dalen dan BTC. Die kans is vrij groot, sterker nog, dat ervaar je waarschijnlijk nu al?Tranquility schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:30:
[...]
Ik heb alleen gezegd dat ik DENK dat ADA op korte termijn meer kans op hogere winst kán hebben omdat het eerder sneller kán verdubbelen dan BTC, die ik niet zo snel naar de twee ton zie gaan, niet dat het meer potentie zou hebben dan BTC. Op dit moment heb ik dus wel ADA en wat memecoins, maar die laatste ga ik van de hand doen en ben ook zeker voornemens BTC te kopen, al is het voor de langere termijn.
Ik ben ook echt BTC maxi geworden de laatste maanden, af en toe nog even wat SOL traden, maar verder alleen BTC, de rest stinkt.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
AMZN, MSFT en ASML. Zat ik in, maar heb ik op 730 weer losgelatenBTC100K2021 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:57:
Wordt op de beurs ook een lekker weekje
[Afbeelding]
@tomtom901 Welke aandelen staan bij jou op de radar? NVDA weet ik, maar verder?
Kijk zelf met name naar ASML en in mindere mate naar wat concurrenten van ASML uit de VS.
ETH speelt met de $2k grens
nothing stops this train
Niet zo lang geleden kocht Saylor nog ruim 5000 btc voor 106.000$Guere schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:28:
[...]
Hehe dit is wel een instant classic, de Saylor facepalm. Altijd situaties waarin je deze kan gebruiken
Nou mag hij dan wel een long term strategie hebben, maar deze aankoop zou nu ruim 100 miljoen dollar minder hebben gekost.
https://cointelegraph.com...verage-price-106k-per-btc
[ Voor 9% gewijzigd door Mr Ronman op 09-03-2025 18:48 ]
Taro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:32:
[...]
Ik ben ook echt BTC maxi geworden de laatste maanden, af en toe nog even wat SOL traden, maar verder alleen BTC, de rest stinkt.

Nouja, ik ben ook niet altijd een maxi. Als er goede aanleiding is wil ik best een shitcoin avontuur aangaan.
Zoals SOL inderdaad. Als die toch weer terug naar twee tientjes zou droppen, dan wil ik die zeker wel oprapen!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het nadeel van de door hem toegepaste obligatie- en emissietruc is dat hij met name veel BTC kan kopen ná een forse stijging van BTC.Mr Ronman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:48:
[...]
Niet zo lang geleden kocht Saylor nog ruim 5000 btc voor 106.000$
Nou mag hij dan wel een long term strategie hebben, maar deze aankoop zou nu ruim 100 miljoen dollar minder hebben gekost.
In heel 2022 kocht MSTR 8.100 BTC, de laatste DCA van 2 weken geleden was 20.000 BTC.
BTC stijgt, aandelenkoers omhoog harder dan BTC. Emissie, verwatering, BTC aankoop, meer BTC per aandeel.
[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-03-2025 18:54 ]
Hij probeert de markt niet te timen maar koopt zodra het kan. Wat belangrijker is, is dat z'n average nu op $62k per coin is.Mr Ronman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:48:
[...]
Niet zo lang geleden kocht Saylor nog ruim 5000 btc voor 106.000$
Ik zit ff door het lijstje alts dat ik volg heen te bladeren, zitten er echt een boel op best stevige support levels. Dus we gaan of even afkoelen en bouncen, of er hangt een flinke capitulatie in de lucht.
Kan morgen wel eens een behoorlijk bloederig dagje worden.
Nog even en het zit onder mijn buy van 1600. Die BTC maxis zijn maar noobs. Die weten niet hoe lekker het is om op ETH rekt te gaan.
Hij kan het geld niet een paar weken parkeren en dan op een dip de transactie doen? Ik snap dat het een wisselwerking is met MSTR maar dit vind ik toch wel bijzonder dan.BTC100K2021 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:51:
[...]
Het nadeel van de door hem toegepaste obligatie- en emissietruc is dat hij met name veel BTC kan kopen ná een forse stijging van BTC.
In heel 2022 kocht MSTR 8.100 BTC, de laatste DCA van 2 weken geleden was 20.000 BTC.
Blijft altijd gokken, maar gezien de setup nu voelt het eerder alsof alles nog verder naar de vinketering gaat. Die altcoin market cap zat zoals ik vanochtende deelde ook op belangrijk moment: als het lager gaat kan er zo weer 20% vanaf.YES schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:52:
Ik zit ff door het lijstje alts dat ik volg heen te bladeren, zitten er echt een boel op best stevige support levels. Dus we gaan of even afkoelen en bouncen, of er hangt een flinke capitulatie in de lucht.
Eens hoor. Een pot achter de hand met een extra DCA op dagen dat BTC >5% zakt. Zou ik ook doen.Mr Ronman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:53:
[...]
Hij kan het geld niet een paar weken parkeren en dan op een dip de transactie doen? Ik snap dat het een wisselwerking is met MSTR maar dit vind ik toch wel bijzonder dan.
Maar hij is zo overtuigt van BTC dat hij niet de moeite doet om enigszins te timen.
Als je 100% denkt dat BTC naar 1M gaat, dan maakt het ook niet zoveel uit of je koopt op 80 of 90K.
Ik denk inderdaad nog makkelijk 20% er af en veel coins nog wel meer. Moet je bijvoorbeeld een INJ ofzo zien, nu onder de 10$Guere schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:55:
[...]
Blijft altijd gokken, maar gezien de setup nu voelt het eerder alsof alles nog verder naar de vinketering gaat. Die altcoin market cap zat zoals ik vanochtende deelde ook op belangrijk moment: als het lager gaat kan er zo weer 20% vanaf.
Z’n gemiddelde prijs van 62k is ook nog wel redelijk veilig voor nu, maar kan me ook goed voorstellen dat hij dit jaar onder water komt te staan. Kan hard gaan, dat hebben we wel gemerkt laatste weken,BTC100K2021 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:57:
[...]
Eens hoor. Een pot achter de hand met een extra DCA op dagen dat BTC >5% zakt. Zou ik ook doen.
Maar hij is zo overtuigt van BTC dat hij niet de moeite doet om enigszins te timen.
Als je 100% denkt dat BTC naar 1M gaat, dan maakt het ook niet zoveel uit of je koopt op 80 of 90K.
Ja dat is mijn gevoel ook.Guere schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:55:
[...]
Blijft altijd gokken, maar gezien de setup nu voelt het eerder alsof alles nog verder naar de vinketering gaat. Die altcoin market cap zat zoals ik vanochtende deelde ook op belangrijk moment: als het lager gaat kan er zo weer 20% vanaf.
INJ, ook nog gehad vorig jaar. Wat een absolute troep is het toch op dit soort momenten, gaat echt nergens over. PRIME ook gehad, staat nu op $3.3Mr Ronman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:58:
Ik denk inderdaad nog makkelijk 20% er af en veel coins nog wel meer. Moet je bijvoorbeeld een INJ ofzo zien, nu onder de 10$
En ja ik ben nu ook echt wel maxi geworden deze cycle, man man man. Ik zat sowieso al voor 80% tot 85% in BTC, maar vond dat zelf niet echt de noemer maxi verdienen. Maar nu ben ik ook echt helemaal klaar met die altcoin rotzooi.
[ Voor 18% gewijzigd door Guere op 09-03-2025 19:14 ]
Had ik maar, had ik maar, had ik maar deel 4.
Een ezel stoot zich geen 4x aan dezelfde fantasiemarkt, maar ik wel.
Zero.
Je bent niet alleenPelox schreef op zondag 9 maart 2025 @ 19:14:
Had ik maar, had ik maar, had ik maar deel 4.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Vallend mes opvangen: Weer aan boord bij BTC en SOL, short gesloten, waarbij ik hoop dat BTC toch even de 1D MA200 @ 83.3k gaat proberen terug te claimen:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dat mesje heb ik de vorige keer gevangen. Met een klein verlies er nu uit. Sentiment is raar op moment.
Heh, wie ben jij en waar is elppa?anti elppa schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:50:
Oke totale zwakte nu bij btc. Echt bearisch prijsactie.
De ETH in mijn portfolio... help pls
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Ik help je graag. Las laatst in iemands sig een goed advies om gewoon in markten in te stappen en alle dips te overwinnen. Daarna hoef je alleen te genieten van je winsten.
Graag gedaan.
Maktub
Die alts gaan zo hard kapot, ik word vanzelf maxi.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Het zou mooi zijn als BTC 'm reclaimt maar betwijfel of het erin zit. Toevallig heb ik net een andere keuze gemaakt en ben ik vlak boven die MA200 weer volledig uitgestapt. Vertrouwde 't voor geen meter, het zag er allemaal zo ontzettend zwak uit dat ik besloot te gaan focussen op het $73k scenario. Denk wat buy orders plaatsen in aanloop naar het absoluut belangrijke $73k level.Taro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 19:23:
Vallend mes opvangen: Weer aan boord bij BTC en SOL, short gesloten, waarbij ik hoop dat BTC toch even de 1D MA200 @ 83.3k gaat proberen terug te claimen:
[Afbeelding]
Wellicht totaal verkeerde keuze, maar zat er sowieso al niet meer helemaal in.
Diegene is een dwaas, moet je niet naar luisteren. Genoeg fouten gemaakt door hem.MrMrq schreef op zondag 9 maart 2025 @ 19:35:
[...]
Ik help je graag. Las laatst in iemands sig een goed advies om gewoon in markten in te stappen en alle dips te overwinnen. Daarna hoef je alleen te genieten van je winsten.
Graag gedaan.
Wie dan?Steady schreef op zondag 9 maart 2025 @ 19:43:
[...]
Diegene is een dwaas, moet je niet naar luisteren. Genoeg fouten gemaakt door hem.
OT @Guere
Haha ja ik was wel serieus, kwartje was nog niet gevallen. ThanksMrMrq schreef op zondag 9 maart 2025 @ 19:52:
[...]
Not sure if serious, but always here to help:
[Afbeelding]
Taro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:50:
[...]
Precies, en waar lees je dat? Bij mensen die ook een bag ADA bezitten en daar graag winst op maken.
Maktub
Dat verbaasd me niets.VHware schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:05:
Die Pi coin gaat ook ffe goed rekt … -24,5%
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hopelijk leert men ervan.VHware schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:05:
Dat is dan ook echt über vieze, absolute drek. Haha, en dan te bedenken dat er een paar weken geleden iemand hier was die Pi even kwam shillen. Dat het zo'n geweldig project was, "de nieuwe Bitcoin"VHware schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:05:
Guere schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:10:
[...]
Dat is dan ook echt über vieze, absolute drek. Haha, en dan te bedenken dat er een paar weken geleden iemand hier was die Pi even kwam shillen. Dat het zo'n geweldig project was, "de nieuwe Bitcoin"![]()
Haha ja die je kon minen op telefoons. Viel me even op toen ik aan het kijken was op cmc, heeft nog wel #11 marketcap
Uh ik kijk net op m’n beleggingsrekening. Ook goed rekt aan het gaan. The Trump effect. Meester in het fixen van dingen.
Je zou aan VCA moeten gaan doen, dan maakt het niet uit dat we naar nul gaangebruikershaes schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:21:
Uh ik kijk net op m’n beleggingsrekening. Ook goed rekt aan het gaan. The Trump effect. Meester in het fixen van dingen.
Maktub
Tijd zat gehad om cash op te bouwen op basis van hopiumgebruikershaes schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:21:
Mweh. Ik kijk daar nooit. In zo’n standaard ING ding waar maandelijks wat geld heen gaat.MrMrq schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:24:
[...]
Je zou aan VCA moeten gaan doen, dan maakt het niet uit dat we naar nul gaan
Is de bullmarkt nu bij jou in de kamer @kbuntu? Told you so.kbuntu schreef op zondag 9 maart 2025 @ 19:42:
Pff het is nog niet klaar hoor
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het zijn vooral de buitenlanders die nu rekt gaan. In usd valt de koersdaling reuze mee.gebruikershaes schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:21:
"minen" -> Laten spawnen door je privacy op het spel te zetten.VHware schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:15:
Haha ja die je kon minen op telefoons. Viel me even op toen ik aan het kijken was op cmc, heeft nog wel #11 marketcap
Kooporders BTC worden nu geraakt, ik dacht ook even hier kijken. Ik was hier vrijdag al bang voor.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Deel SOL charts eigenlijk te weinig, hierbij de reden achter het SOL inkoopmoment:
/f/image/gfC9r9095GO5a1ap4CyYYyoo.png?f=fotoalbum_large)
De kans dat ie nog lager gaat (1W MA100, blauwe opgaande lijn) is groot, dus neem tijdig uw winsten.
/f/image/gfC9r9095GO5a1ap4CyYYyoo.png?f=fotoalbum_large)
De kans dat ie nog lager gaat (1W MA100, blauwe opgaande lijn) is groot, dus neem tijdig uw winsten.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 09-03-2025 20:44 ]
De dollar daalt dus dat valt wel mee denk ik.exelletor schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:35:
[...]
Het zijn vooral de buitenlanders die nu rekt gaan. In usd valt de koersdaling reuze mee.
De dollar daalt? T.o.v. welke munt?
Oh ja, ik vind dat altijd lastig die chart. Dacht net dat de dollar juist stijgt maar hij daalt juist t.o.v. de euro idd.
Toch? Haha. Ik vind dat altijd een beetje mindfuck dingen
Vrijdag had ik dit neergezet:YES schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:54:
[...]
Oh ja, ik vind dat altijd lastig die chart. Dacht net dat de dollar juist stijgt maar hij daalt juist t.o.v. de euro idd.
Toch? Haha. Ik vind dat altijd een beetje mindfuck dingen
€1 = $1,086
€1 was 10 feb $1,03 of zo
Wij Europeanen gaan dubbel rekt nu als je van BTC naar EUR wilexelletor schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:35:
[...]
Het zijn vooral de buitenlanders die nu rekt gaan. In usd valt de koersdaling reuze mee.
Of van USDT naar euro.tomtom901 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:07:
[...]
Wij Europeanen gaan dubbel rekt nu als je van BTC naar EUR wil
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Met de bear bedoel je?Chaes schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:25:
We are so back.
Omhoog gaan lukt zeker niet.
Maar als een baksteen vallen gebeurd ook niet. Enige alts daargelaten.
Maar als een baksteen vallen gebeurd ook niet. Enige alts daargelaten.
Van mij ook totaal niet. Maar korte termijn ziet et er redelijk bar uit nuBTC100K2021 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:05:
[...]
Ik denk dat ik voor BTC in de boiling frog fase zit, het gevoel van rektheid maakt nog geen meester van mij.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Min of meer. Lees net dat Trump in een interview bij Fox nieuws nu een recessie niet meer uitsluit als gevolg van zijn tarieven. Volgens hem is deze pijn nodig, maar daar gaat de kiezer echt niet langer dan een paar weken in mee in dit tempo. Kortom als hij tot inkeer komt, is de bull over niet al te lange tijd weer aanzwembroek schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:32:
[...]
Is de bullmarkt nu bij jou in de kamer @kbuntu? Told you so.
Momenteel vind ik het wel ingewikkeld om weer bij te kopen naast mijn dagelijkse dca. Ik heb nog wat staan, maar kan me voorstellen dat dit vannacht nog even verder zakt
kbuntu schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:58:
[...]
Min of meer. Lees net dat Trump in een interview bij Fox nieuws nu een recessie niet meer uitsluit als gevolg van zijn tarieven. Volgens hem is deze pijn nodig, maar daar gaat de kiezer echt niet langer dan een paar weken in mee in dit tempo. Kortom als hij tot inkeer komt, is de bull over niet al te lange tijd weer aan
Momenteel vind ik het wel ingewikkeld om weer bij te kopen naast mijn dagelijkse dca. Ik heb nog wat staan, maar kan me voorstellen dat dit vannacht nog even verder zakt
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Wat gaat de kiezer doen dan? Het capitool bestormen? Trump is nog even geliefd als voor deze shit. Trump heeft dit eerder 4 jaar gedaan. Succes met hopen.kbuntu schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:58:
[...]
Min of meer. Lees net dat Trump in een interview bij Fox nieuws nu een recessie niet meer uitsluit als gevolg van zijn tarieven. Volgens hem is deze pijn nodig, maar daar gaat de kiezer echt niet langer dan een paar weken in mee in dit tempo. Kortom als hij tot inkeer komt, is de bull over niet al te lange tijd weer aan
Ik sluit mijn short voor de nacht. Tevens ook een extra nvidea deel verkocht.
omg adoptie!
mijn broertje vond de ByBit kaart interessant, dus ik heb hem mijn referal gegeven
mijn broertje vond de ByBit kaart interessant, dus ik heb hem mijn referal gegeven
nothing stops this train
De druk neemt toeJW04 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:24:
[...]
Wat gaat de kiezer doen dan? Het capitool bestormen? Trump is nog even geliefd als voor deze shit. Trump heeft dit eerder 4 jaar gedaan. Succes met hopen.
Ik sluit mijn short voor de nacht. Tevens ook een extra nvidea deel verkocht.
Toch nog wat verdiend vandaag..Kol Nedra schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:39:
omg adoptie!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Het mooie van de ByBit Card is dat je ook je cashback in fiat kunt laten uitbetalen, kan je later deze bearmarket weer extra BTC terugkopen.Kol Nedra schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:39:
omg adoptie!
The Washington Post? Da's bijna net zulk fakenews als de slinkse NOS man.
Je bent veel te naief om te denken dat Trump zich ook naar iets hiervan aan trekt. Dat heeft ie nog nooit gedaan dus ik zou niet weten waarom hij dat nu wel ineens zou doen.
PI nu -50% vermoed ik?VHware schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:57:
82k nu wel echt verloren.
Oh, uhm, tjah, mhm. Fijn voor de holders, jammer voor het punt dat ik wilde maken.VHware schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:59:
[...]
Nee die is sinds 20.30 gestegen van $1,259 naar $1,360
Ik snap welk punt je wilde maken, meestal gaan die nog harder mee naar beneden als BTC zakt.Taro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 23:01:
[...]
Oh, uhm, tjah, mhm. Fijn voor de holders, jammer voor het punt dat ik wilde maken.
Vaak zie je dat de shitcoins bij de eerste dump van BTC al hard rekt gaan. Nu we een vervolg van REKTheid krijgen staan ze vaak net boven die wick.
Komt omdat die eerste wick rektheid gewoon al groot was.
Komt omdat die eerste wick rektheid gewoon al groot was.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BxIMB69487cfN3Xr1dka1FXV.gif?f=user_large)
/f/image/YPBft9IyLYPlZZXTj3L63opl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jBu44mIF0Hb6dwe6Vx7LFTWI.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Oa5HZZFivOF92mwCRlMHj1QQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ixoSoelE3pGgCLAIkjM8WUxQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aaISZKYUcaOgZuo4mtm8JluX.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ilQM6tasZT1KvMFb6qmcFZAt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5OBYNZhN3mMgrZAgbxXB2o35.png?f=fotoalbum_large)