[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 137 ... 252 Laatste
Acties:
  • 930.873 views

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-12 12:41
JW04 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 12:12:
[...]
De kiezer heeft gekozen om gebakken lucht te kopen, die krijgen ze. Nu is het 4 jaar uitzitten. Trump hoeft niets anders te doen, de oorzaak van de problematiek kan die wel verplaatsen.

In een aantal weken is niet alles weer koek en ei. Dit gaat een lange adem worden.
Oke, denk ik anders over en anticipeer er ook op met posities. We gaan het zien

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
De charts zien er wederom florissant uit, gelukkig mag ik morgen weer naar kantoor.

Zero.

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:13

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Oeh binance wordt serieuzer tov market makers nadat hun doel is bereikt

https://www.binance.com/e...a6c174db29c43122db732af1e

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:22

knakworst

Get more sats!

kbuntu schreef op zondag 9 maart 2025 @ 12:28:
[...]

Bijna on-topic. Welke posities :?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:22

knakworst

Get more sats!

Rekt.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:19
had al ff paar dagen niet gekeken. Lekker buiten bezig, motor rijden enz, zie ik eens extreem veel geel in de liq map

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6oF_JsDyNaFyFDT0ZAM-rOVtUZA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/05n1niwnPDurzJn87TH6CKly.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@anti elppa bedankt dat ik je even op de foto mocht zetten!

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/proxy/35pQD_SNCjDk9cQbFZF8yqU5VYJsjQTXWkhwpAWMeGpGmii2ytMj0qX86b2zPhiH2o6WseSFT-1EQj8WP6ARA1TiHD1DKi0cEy039veKRtzciprk3URKHEEI9rhAId-p9Z-XXLJj5od5YgyS03PJTI5k_FQbexfe7Ow

Zit Trump straks weer thuis, heb je deze tjappies nog:
China's military on Sunday warned that it would tighten a "noose" around Taiwan if the self-governing island pursued a path of independence, which Beijing views as separatism. Army spokesperson Wu Qian's remarks came during the "Two Sessions", China's largest annual political gathering.
Benieuwd of we de 83k/82k gaan raken met de Yanks straks. Morgen de beurs weer. :O

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-12 16:58

NeoflexNL

Forever young

kbuntu schreef op zondag 9 maart 2025 @ 12:28:
[...]

Even schaamteloos gejat van de laatste blog van Bert Slagter, maar dit is misschien een mooie insight voor je

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGo66lS4TkPvkUsuHBfl8Vk3dto=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bv9H8g2s1Rauhe5MPFUuWPVd.jpg?f=fotoalbum_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Pelox
sh4d0wman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 13:32:
@anti elppa bedankt dat ik je even op de foto mocht zetten!

[Afbeelding]

Zit Trump straks weer thuis, heb je deze tjappies nog:

[...]

Benieuwd of we de 83k/82k gaan raken met de Yanks straks. Morgen de beurs weer. :O
Laat maar zakken, kunnen we komende week de CME gap positief vullen! Toch?

Zero.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:19
kbuntu schreef op zondag 9 maart 2025 @ 12:01:
[...]

Dat betwist ik juist. De kiezer heeft hier juist niet voor gekozen. Hij moet goede economische cijfers laten zien, anders is het snel voorbij met de pret.
*knip, politiek

[ Voor 51% gewijzigd door YES op 09-03-2025 16:04 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Pelox waar (is die CME)? Werk je bij de McD of de Burger King? Dan kom ik morgen ook wel burgers flippen. (y)

[ Voor 6% gewijzigd door sh4d0wman op 09-03-2025 14:12 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:45
Dit wordt gewoon een zwembroekje. Ik ben er i.i.g. uit en ga lekker 2 week vakantie doen. Tot die tijd mogen we naar beneden, maar niet moonen graag.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-12 18:18
gebruikershaes schreef op zondag 9 maart 2025 @ 14:57:
Dit wordt gewoon een zwembroekje. Ik ben er i.i.g. uit en ga lekker 2 week vakantie doen. Tot die tijd mogen we naar beneden, maar niet moonen graag.
Nou bedankt… :( dan spreek ik ook maar voor mijzelf… moon tot de hemel graag

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-12 18:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wWFtUXdYxW8z1GYWxwh0DFhKJlw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0mhNcsUdKwnSkzUIjPZKe7d9.jpg?f=fotoalbum_large

Begint een aardige kopie van 2021 te worden, dat kan betekenen nog een leg down en een max ATH van rond de 120k… beetje jammer

• gebruikershaes
Ik denk dat er teveel involvement is van disruptive partijen waardoor we niet meer kunnen vergelijken met vorige cycles. Denk dat dit het begin is van een nieuw type cycle. Tijd zal het leren.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Waar is dat CME gap? Rond de $86k?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:16
Anderhalf jaar flink sparen om de bear market lows te kunnen kopen

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-12 15:51
Het gaat lekker he boys gaat wat beloven volgende week, nu maar even lekker verder genieten van de zon 8)

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 17-12 11:18
Ik vraag mij af hoeveel mensen die hier op het forum zitten, nog gaan kopen in de bearmarket als dit nu echt de top was, en de cycles dus niet meer zijn zoals we gewend waren? Ik bedoel, we vertrouwden altijd op een bearmarket low, met een vrij voorspelbare top zo'n drie jaar later. Maar als dat niet meer aan de orde is, waarom zou je dan het risico nog willen nemen? Ook wetende dat de highs elke top minder hoog zijn (als de high deze cycle echt maar 109k was is dat echt een domper).

• Gelukszoekr
Durpstick schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:16:
Ik vraag mij af hoeveel mensen die hier op het forum zitten, nog gaan kopen in de bearmarket als dit nu echt de top was, en de cycles dus niet meer zijn zoals we gewend waren? Ik bedoel, we vertrouwden altijd op een bearmarket low, met een vrij voorspelbare top zo'n drie jaar later. Maar als dat niet meer aan de orde is, waarom zou je dan het risico nog willen nemen? Ook wetende dat de highs elke top minder hoog zijn (als de high deze cycle echt maar 109k was is dat echt een domper).
Hier! Ikke zeker wel. 109k is misschien een domper, het is nog steeds zo'n 40% hoger dan de vorige ath. Het rendâment neemt wel wat af, maar dan nog. Doe mij maar weer een 40% in 2-3 jaar straks.

Ben wel met je eens dat mocht het nu al die kant op gaan dat de activiteit hier weer zal afnemen en maar weinig mensen geïnteresseerd zullen blijven.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:13
Aan de andere kant is van 16k naar 109k een prima rendement. Zeker als je er een groot bedrag in gestopt hebt. En ik geloof dat er nog steeds bearmarkten en bullmarkten gaan zijn als de cycly veranderd, alleen wat lastiger te timen. Maar rendement halen met crypto dat kan nog steeds.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-12 16:58

NeoflexNL

Forever young

Ja ik ook wel hoor, maar had daar wel graag wat genomen winsten voor gebruikt.. :+

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Guere
  • Laatst online: 20:22
Deman23 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:20:
Aan de andere kant is van 16k naar 109k een prima rendement. Zeker als je er een groot bedrag in gestopt hebt. En ik geloof dat er nog steeds bearmarkten en bullmarkten gaan zijn als de cycly veranderd, alleen wat lastiger te timen. Maar rendement halen met crypto dat kan nog steeds.
Klopt, dat rendament is nog steeds leuk vanaf de bodem. Desondanks kan het resultaat nog steeds wat tegenvallen: het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Toen we vorig jaar nog in de rit omhoog zaten is er vaak genoeg gespeculeerd over de top, en rond de 100k max viel velen toch wel wat tegen. @anti elppa heeft vaak genoeg gezegd dat als dit de top is dat hij overweegt maar gewoon met Bitcoin te kappen :)

De stelling van Durpstick is dan ook dat het misschien steeds onvoorspelbaarder wordt. Misschien een minder lage bear, maar ook een (veel minder) voorspelbare top. De cycle wordt steeds lastiger en het rendament steeds lager.

Qua PA nu: niet geheel onverwacht dit, zitten nu precies op die daily 200MA. Vind de bounce verre van indrukwekkend, zou dit niet eens een bounce willen noemen eigenlijk :')

[ Voor 7% gewijzigd door Guere op 09-03-2025 15:27 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Of dit is de dip die tussen de double top in zit, net als een paar jaar geleden OF door de ETF's is deze cycle 6 maanden vervroegd. Ik hou vooralsnog rekening met dat eerste. 1e buy order inmiddels geraakt, short loopt nog met SL in profit en TP verder naar beneden bijgesteld.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• anti elppa
Guere schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:26:
[...]

Klopt, dat rendament is nog steeds leuk vanaf de bodem. Desondanks kan het resultaat nog steeds wat tegenvallen: het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Toen we vorig jaar nog in de rit omhoog zaten is er vaak genoeg gespeculeerd over de top, en rond de 100k max viel velen toch wel wat tegen. @anti elppa heeft vaak genoeg gezegd dat als dit de top is dat hij overweegt maar gewoon met Bitcoin te kappen :)

De stelling van Durpstick is dan ook dat het misschien steeds onvoorspelbaarder wordt. Misschien een minder lage bear, maar ook een (veel minder) voorspelbare top. De cycle wordt steeds lastiger en het rendament steeds lager.

Qua PA nu: niet geheel onverwacht dit, zitten nu precies op die daily 200MA. Vind de bounce verre van indrukwekkend, zou dit niet eens een bounce willen noemen eigenlijk :')
Idd mocht dit et geweest zijn, ga ik serieus overwegen om met btc te stoppen. Maar geloof nog steeds absoluut nu dat dit de ath van deze cycle was.

• Pinsa
  • Laatst online: 19-12 15:51
anti elppa schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:30:
[...]

Idd mocht dit et geweest zijn, ga ik serieus overwegen om met btc te stoppen. Maar geloof nog steeds absoluut nu dat dit de ath van deze cycle was.
Alternatief zijn altcoins? :+

• Durpstick
Guere schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:26:
[...]

Beter verwoord! Maar ja, dat bedoelde ik eigenlijk.
Taro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:29:
[...]

Of dit is de dip die tussen de double top in zit, net als een paar jaar geleden OF door de ETF's is deze cycle 6 maanden vervroegd. Ik hou vooralsnog rekening met dat eerste. 1e buy order inmiddels geraakt, short loopt nog met SL in profit en TP verder naar beneden bijgesteld.
Dat hopen we allemaal, natuurlijk. Maar als dat niet het geval is, ga je dan weer stevig inkopen in de bear, of ga je toch je plan aanpassen dan?

• Durpstick
Gelukszoekr schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:19:
[...]

Hier! Ikke zeker wel. 109k is misschien een domper, het is nog steeds zo'n 40% hoger dan de vorige ath. Het rendâment neemt wel wat af, maar dan nog. Doe mij maar weer een 40% in 2-3 jaar straks.

Ben wel met je eens dat mocht het nu al die kant op gaan dat de activiteit hier weer zal afnemen en maar weinig mensen geïnteresseerd zullen blijven.
Deze keer was het dus 40% hoger, de volgende keer maar 10-20%. Voor een risky asset misschien niet meer het risico waard? Op den duur kun je beter in aandelen gaan zitten. Of misschien maakt het niet meer uit, want door de ETFs gedraagt BTC zich steeds meer als een simpel aandeel.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Durpstick schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:32:
[...]
Dat hopen we allemaal, natuurlijk. Maar als dat niet het geval is, ga je dan weer stevig inkopen in de bear, of ga je toch je plan aanpassen dan?
Stevig inkopen uiteraard. Zelfs een x1.5 is de moeite waard :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
1D MA200 geraakt. Het zou té simpel zijn als de koers vanaf hier weer up gaat, maar dat kan uiteraard..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UHGnNb7IycpmmOlUUC7w3foBAzk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ani7JOBzyDFRVicYZZPn52Wx.png?f=fotoalbum_large

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:27
De invloed van de vier-jaar-cycles neemt af, omdat de impact van een halving elke keer ook steeds minder groot wordt. Ik verwacht dat het zich nu meer gaat gedragen als een asset vergelijkbaar als de S&P500 en dus meer de macro-economie zal volgen. Tijdens de bear ga ik door met DCA, sterker nog doe het nu ook wekelijks. Want ik verwacht altijd nog een beter rendament op de langere termijn, dan met reguliere aandelen.

Sinds vorig jaar naast BTC en crypto, ook meer gaan investeren in reguliere ETF's in het kader van risicospreiding.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:36:
1D MA200 geraakt. Het zou té simpel zijn als de koers vanaf hier weer up gaat, maar dat kan uiteraard..
[Afbeelding]
Het is zondag. Gok dat we weer wat omhoog lopen. Volgende week richtingloos of definitief de richting voor komende tijd.

• kbuntu
Gelukszoekr schreef op zondag 9 maart 2025 @ 13:57:
[...]

Welnee. Hij kan dit jaren volhouden. De echte cijfers doen er niet toe. Ze geven er wel een draai aan dat het allemaal de schuld van links is, net als hier. En genoeg mensen die daar ook net als hier in meegaan.

Dus wen er maar aan. De komende jaren zal Trump doen wat hij wil. Nog veel meer als tijdens z'n eerste termijn omdat hij nu een leger aan ja-knikkers om hem heen heeft verzameld.

En over een paar maanden zal ie wel beginnen met balletjes opgooien om de grondwet zo aan te passen dat ie een 3e termijn krijgt. Op naar een nieuwe dictatuur
Nogmaals, nee dit kan hij geen jaren volhouden. Het narratief= onder Biden goede economie. Nu 2 maanden Trump en de vooruitzichten zijn ruk en mogelijk zelfs recessie. Denk je dat ze daar in grote getale echt gek zijn? We zijn niet ver van echte prijsverhogingen en over minder dan 2 jaar staat de senaat weer op de rol. Hij moet dus beleid aan gaan passen en rust brengen. Voor crypto en aandelen wordt dat het moment van opleving

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
jvel92 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:38:
[...]

De invloed van de vier-jaar-cycles neemt af, omdat de impact van een halving elke keer ook steeds minder groot wordt. Ik verwacht dat het zich nu meer gaat gedragen als een asset vergelijkbaar als de S&P500 en dus meer de macro-economie zal volgen. Tijdens de bear ga ik door met DCA, sterker nog doe het nu ook wekelijks. Want ik verwacht altijd nog een beter rendament op de langere termijn, dan met reguliere aandelen.

Sinds vorig jaar naast BTC en crypto, ook meer gaan investeren in reguliere ETF's in het kader van risicospreiding.
Hier inmiddels mijn eerste kooporders geplaatst om etf te kopen (webn). Ik vind crypto momenteel te riskant

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19:24
Taro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:36:
[...]

Stevig inkopen uiteraard. Zelfs een x1.5 is de moeite waard :)
Een keer 1,5 per jaar wel. Als dat per 4 jaar is dan ga ik weer zoals ik in de jaren 90 deed volledig in aandelen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Aeronaut schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 20:00:
Heb een mededeling…

ETH is weer groen.

Dat betekent 1 ding

Giga rode candle morgen
7(8)7

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Guere
John245 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:45:
Een keer 1,5 per jaar wel. Als dat per 4 jaar is dan ga ik weer zoals ik in de jaren 90 deed volledig in aandelen.
Ho ho, jij hebt nog 510x een wekelijkse VCA inleg te gaan :) Pas daarna mag je uit Bitcoin!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb geen aandelen. Wel een Plan B.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/tweet_video_thumb/E_zi-hiVcAU4IsZ.jpg

Niet serieus natuurlijk. Hier hebben ze geen uitkeringen :P
Dat stelen is tegenwoordig ook allemaal digitaal, zegt men, ofzo.

Ik had wat gekocht maar we pumpen nog niet echt. Ach, wel meer satjes voor de volgende pump dan. De geldprinters zullen op den duur wel weer eens aan moeten.

• John245
Guere schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:47:
[...]

Ho ho, jij hebt nog 510x een wekelijkse VCA inleg te gaan :) Pas daarna mag je uit Bitcoin!
Nog 512x zelfs. Maar we doen wel ieder kwartaal een evaluatie.

En ik heb nog steeds vertrouwen in btc. Ik krijg er nu gewoon extra veel :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Pelox
JoebarRC schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:05:
[Afbeelding]

Begint een aardige kopie van 2021 te worden, dat kan betekenen nog een leg down en een max ATH van rond de 120k… beetje jammer
Ik hoop op dit scenario.

Zero.

• gebruikershaes
anti elppa schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:30:
[...]

Nu = niet, denk ik?

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-12 16:19

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Zo kan ik het ook, ETH is al 3 jaar rood op het BTC paar.

• Gelukszoekr
kbuntu schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:42:
[...]

Nogmaals, nee dit kan hij geen jaren volhouden. Het narratief= onder Biden goede economie. Nu 2 maanden Trump en de vooruitzichten zijn ruk en mogelijk zelfs recessie. Denk je dat ze daar in grote getale echt gek zijn? We zijn niet ver van echte prijsverhogingen en over minder dan 2 jaar staat de senaat weer op de rol. Hij moet dus beleid aan gaan passen en rust brengen. Voor crypto en aandelen wordt dat het moment van opleving
Hoezo kan hij dit geen jaren volhouden? Een president wordt niet zomaar afgezet als de cijfers tegenvallen. En wie zou dat moeten doen dan? De senaat is ook voor een meerderheid republikeins, die gaan het Trump echt niet lastig maken.

En ja, niet alleen daar, mensen zijn over het algemeen helemaal koekoek. Anders hadden ze die mafkees in eerste instantie al niet gekozen

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

BTC100K2021 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:53:
[...]

Zo kan ik het ook, ETH is al 3 jaar rood op het BTC paar.
Ethbtc heeft afgelopen vrijdag bodem gevonden dankzij SBR :7

• Gelukszoekr
Durpstick schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:35:
[...]

Deze keer was het dus 40% hoger, de volgende keer maar 10-20%. Voor een risky asset misschien niet meer het risico waard? Op den duur kun je beter in aandelen gaan zitten. Of misschien maakt het niet meer uit, want door de ETFs gedraagt BTC zich steeds meer als een simpel aandeel.
40% hoger dan de vorige ath. Stel dat dit het was en we krijgen nu een jaar een bearmarkt, dan val je terug naar 45k ofzo. En dan als we weer 10% bovenop de huidige ATH uitkomen (~120k). Dan pak je dus weer een easy x3

• kbuntu
Gelukszoekr schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:54:
[...]

Hoezo kan hij dit geen jaren volhouden? Een president wordt niet zomaar afgezet als de cijfers tegenvallen. En wie zou dat moeten doen dan? De senaat is ook voor een meerderheid republikeins, die gaan het Trump echt niet lastig maken.

En ja, niet alleen daar, mensen zijn over het algemeen helemaal koekoek. Anders hadden ze die mafkees in eerste instantie al niet gekozen
Gaat niet over afzetten. Stel hij verneukt het nu verder, dan kan de senaat weer van de democraten zijn. Dan krijgt hij niks meer gedaan, dus hij moet het tij keren.

• anti elppa
Correct

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-12 21:24
Gelukszoekr schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:56:
[...]

40% hoger dan de vorige ath. Stel dat dit het was en we krijgen nu een jaar een bearmarkt, dan val je terug naar 45k ofzo. En dan als we weer 10% bovenop de huidige ATH uitkomen (~120k). Dan pak je dus weer een easy x3
Daarvoor moet je dan wel verkopen in de buurt van de top. Als we de top deze keer al gezien hebben, dan heb ik niet het idee dat men dat massaal gedaan heeft hier in dit forum.

• Gelukszoekr
Lapa schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:06:
[...]

Daarvoor moet je dan wel verkopen in de buurt van de top. Als we de top deze keer al gezien hebben, dan heb ik niet het idee dat men dat massaal gedaan heeft hier in dit forum.
Nee, dat klopt. Dat is een beetje de aard van het het beestje. Het wordt pas interessant als het hard omhoog gaat, en als we naar beneden gaan dan blijft men zitten in de hoop op betere tijden.

Ik heb ook ver onder de top (~60k) verkocht. Maar omdat m'n instap prima was (~20k) hoor je mij niet klagen. En dat zouden meer mensen moeten doen. Blijven hangen tot het dieptepunt, dan maak je al snel veel winst.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:13
sh4d0wman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:48:
Ik heb geen aandelen. Wel een Plan B.

[Afbeelding]

Niet serieus natuurlijk. Hier hebben ze geen uitkeringen :P
Dat stelen is tegenwoordig ook allemaal digitaal, zegt men, ofzo.

Ik had wat gekocht maar we pumpen nog niet echt. Ach, wel meer satjes voor de volgende pump dan. De geldprinters zullen op den duur wel weer eens aan moeten.
Het plan B:

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-11 03:43
Het is ook wel.makkelijker te verteren als je er al een aantal jaar in zit. Overal heb ik nog een prima rendement gepakt, maar op bijna alle "dipjes" die ik gekocht heb afgelopen half jaar sta ik op verlies.
Ookal blijft het zuur om te zien wat het verschil is van 2 maand geleden en nu. Maarja HODL.

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:19
Ik had na onderzoek en flink inlezen en het volgen van de koersen eindelijk de knoop doorgehakt en na de daling wat ADA gekocht, want ik dacht: nu instappen. Vanmorgen opnieuw een behoorlijke daling dus mijn eerste verlies heb ik al te pakken. Heb geen geluk als beginnende belegger want ik was een paar maanden terug eindelijk begonnen met het investeren in ETF's waaronder S&P 500, MSCI World en FTSE Emerging Markets welke ondertussen flink zijn gezakt, uiteraard net nadat ik ben ingestapt. Maar goed, die aankopen zijn bedoeld voor de lange termijn dus die trekken later wel weer bij verwacht (hoop) ik.

Het vervelende is dat we op dit moment in een hele onzekere tijd zitten met de oorlog in Oekraïne en het gedoe met die onberekenbare Trump met zijn gekke uitspraken en het beginnen van handelsoorlogen met bizarre importtarieven waar de hele wereldeconomie momenteel van op zijn donder krijgt. Volatiele beleggingen als crypto zijn hier erg gevoelig voor dus zakt alles nu als een baksteen.

Newsbit somt aardig op waarom je eigenlijk beter geen crypto kan kopen op dit moment.. Ik wilde ook XRP en ONDO kopen, en wellicht wat BTC maar denk dat ik toch maar even de rem er op zet. Het is nu puur gokwerk, of kan ik beter zeggen: gekkenwerk? Ik had een half jaartje geleden al wat meme(shit)coins gekocht, gewoon voor de grap om te kijken wat het doet en meer als een gokspelletje mocht één van die coins toevallig skyrocketten, maar die zijn ondertussen ook gehalveerd, maar daar heb ik sowieso niet veel geld in zitten.

Zijn er hier mensen die op dit moment nog ergens instappen? Momenteel is er volgens mij ook een grote scam bezig met een nieuwe memecoin genaamd BTCBULL waar je overal op het internet mee doodgegooid wordt om maar in de pre-sale te kopen met de mooiste beloftes. Als iets te mooi is om waar te zijn.. afijn, je kent het wel. Hoor graag hoe anderen over de huidige situatie denken.

• Mr Ronman
  • Laatst online: 17-12 22:47
Knip, politiek

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 09-03-2025 16:30 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tranquility schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:17:
Ik had na onderzoek en flink inlezen en het volgen van de koersen eindelijk de knoop doorgehakt en na de daling wat ADA gekocht, want ik dacht: nu instappen. Vanmorgen opnieuw een behoorlijke daling dus mijn eerste verlies heb ik al te pakken. Heb geen geluk als beginnende belegger want ik was een paar maanden terug eindelijk begonnen met het investeren in ETF's waaronder S&P 500, MSCI World en FTSE Emerging Markets welke ondertussen flink zijn gezakt, uiteraard net nadat ik ben ingestapt. Maar goed, die aankopen zijn bedoeld voor de lange termijn dus die trekken later wel weer bij verwacht (hoop) ik.

Het vervelende is dat we op dit moment in een hele onzekere tijd zitten met de oorlog in Oekraïne en het gedoe met die onberekenbare Trump met zijn gekke uitspraken en het beginnen van handelsoorlogen met bizarre importtarieven waar de hele wereldeconomie momenteel van op zijn donder krijgt. Volatiele beleggingen als crypto zijn hier erg gevoelig voor dus zakt alles nu als een baksteen.

Newsbit somt aardig op waarom je eigenlijk beter geen crypto kan kopen op dit moment.. Ik wilde ook XRP en ONDO kopen, en wellicht wat BTC maar denk dat ik toch maar even de rem er op zet. Het is nu puur gokwerk, of kan ik beter zeggen: gekkenwerk? Ik had een half jaartje geleden al wat meme(shit)coins gekocht, gewoon voor de grap om te kijken wat het doet en meer als een gokspelletje mocht één van die coins toevallig skyrocketten, maar die zijn ondertussen ook gehalveerd, maar daar heb ik sowieso niet veel geld in zitten.

Zijn er hier mensen die op dit moment nog ergens instappen? Momenteel is er volgens mij ook een grote scam bezig met een nieuwe memecoin genaamd BTCBULL waar je overal op het internet mee doodgegooid wordt om maar in de pre-sale te kopen met de mooiste beloftes. Als iets te mooi is om waar te zijn.. afijn, je kent het wel. Hoor graag hoe anderen over de huidige situatie denken.
Dus alles is al onzeker en dan kies je voor ADA? Kies dan voor BTC, de enige echte, dus niet een scam afgeleide ervan.

• Gelukszoekr
Tranquility schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:17:
Ik had na onderzoek en flink inlezen en het volgen van de koersen eindelijk de knoop doorgehakt en na de daling wat ADA gekocht,
Bijzonder. Juist als je wat onderzoek hebt gedaan zou je niet bij Cardano uit moeten komen. Maar zo zie je maar, iedereen heeft zo z'n eigen informatiebubbel ofzo.

Die all-world ETF's zou ik me niet zo'n zorgen over maken en gewoon door bijven kopen.
Newsbit en dat soort cryptonews sites zou ik altijd met een flinke korrel zout nemen. Dus je hebt nu meme's gehad, je ogen gezet op ONO en XRP en ADA gekocht. Onder aan de steep is alles eigenlijk troep behalve Bitcoin. Maar toch, dat koopt men blijkbaar niet. Vreemd blijft dat toch...
De cryptowereld zit vol met scams en oplichting. Het is heel veel lucht en onzin. Ik ben met je eens dat het nu gewoon hele onzekere tijden zijn. Onzekerheid is erg slecht voor de economie, dus wie weet gaan we nog een stuk lager. Wat je natuurlijk wel kan doen is alvast wat extra sparen zodat je als het zover komt later je gemiddelde aanschafprijs flink naar beneden kan halen

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:08
"Ja, maar van ADA kan je er heel veel van kopen, met BTC heb je nog niet eens één."

• John245
Gelukszoekr schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:09:
[...]

Nee, dat klopt. Dat is een beetje de aard van het het beestje. Het wordt pas interessant als het hard omhoog gaat, en als we naar beneden gaan dan blijft men zitten in de hoop op betere tijden.

Ik heb ook ver onder de top (~60k) verkocht. Maar omdat m'n instap prima was (~20k) hoor je mij niet klagen. En dat zouden meer mensen moeten doen. Blijven hangen tot het dieptepunt, dan maak je al snel veel winst.
Als je DCA't of VCA't koop je vanzelf ongeveer op het dieptepunt. :)

• Gelukszoekr
John245 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:41:
[...]

Als je DCA't of VCA't koop je vanzelf ongeveer op het dieptepunt. :)
Ja, en alle momenten er omheen. Ik ben met je eens dat DCA een prima strategie is. Toch probeer ik zelf liever de markt te timen

• Tranquility
Taro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:30:
Dus alles is al onzeker en dan kies je voor ADA? Kies dan voor BTC, de enige echte, dus niet een scam afgeleide ervan.
Tja, ik lees toch wel veel dat Cardana veel potentieel heeft en dat er een serieus project achter zit en het geen shitcoin is. De reden dat ik (nog) niet voor BTC heb gekozen is omdat ik steeds het idee heb dat het niet verder meer kan stijgen vanwege de al enorme hoge waarde voor een enkele munt. Hoe veel kan het dan nog groeien? Dat is dan net zo'n gok als met altcoins denk ik dan. Ja ik weet het, bij 10k dacht ik net zo. Wellicht denk ik wat dat betreft helemaal fout. Ben al die losse (shit)coins eigenlijk wel zat, maar zag ik in ADA, XRP en ONDO wel serieus potentie..

• John245
Gelukszoekr schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:42:
[...]

Ja, en alle momenten er omheen. Ik ben met je eens dat DCA een prima strategie is. Toch probeer ik zelf liever de markt te timen
Ik heb zelf 2 potjes. VCA wat is als lange termijn zie.

En los daarvan koop- en verkoop ik ook btc. (eigen timing). :)

• Coldcat

Coldcat

HODL

Tranquility schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:44:
[...]

Tja, ik lees toch wel veel dat Cardana veel potentieel heeft en dat er een serieus project achter zit en het geen shitcoin is. De reden dat ik (nog) niet voor BTC heb gekozen is omdat ik steeds het idee heb dat het niet verder meer kan stijgen vanwege de al enorme hoge waarde voor een enkele munt. Hoe veel kan het dan nog groeien? Dat is dan net zo'n gok als met altcoins denk ik dan. Ja ik weet het, bij 10k dacht ik net zo. Wellicht denk ik wat dat betreft helemaal fout. Ben al die losse (shit)coins eigenlijk wel zat, maar zag ik in ADA, XRP en ONDO wel serieus potentie..
Denk je dat ADA naar de $100,000 gaat? misschien wat hoog, maar laten we zeggen.. $50,000?

• GioStyle
Coldcat schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:46:
[...]

Denk je dat ADA naar de $100,000 gaat? misschien wat hoog, maar laten we zeggen.. $50,000?
Heh? Maak er maar 5 dollar van.

• Tranquility
Gelukszoekr schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:33:
Bijzonder. Juist als je wat onderzoek hebt gedaan zou je niet bij Cardano uit moeten komen. Maar zo zie je maar, iedereen heeft zo z'n eigen informatiebubbel ofzo.
Dat klopt denk ik wel. Maar er is ook zo veel informatie. Het is lastig het kaf van het koren te scheiden wat dat betreft.
Die all-world ETF's zou ik me niet zo'n zorgen over maken en gewoon door bijven kopen.
Klopt, die heb ik echt voor de lange termijn, dat komt wel goed verwacht ik dus die posities blijf ik gewoon houden en koop af en toe bij.
Newsbit en dat soort cryptonews sites zou ik altijd met een flinke korrel zout nemen. Dus je hebt nu meme's gehad, je ogen gezet op ONO en XRP en ADA gekocht. Onder aan de steep is alles eigenlijk troep behalve Bitcoin. Maar toch, dat koopt men blijkbaar niet. Vreemd blijft dat toch...
Tja, veel informatie en lovende woorden over ONDO, ADA en XRP dat ik er serieus vertrouwen in had gekregen en je voor dat geld natuurlijk veel meer coins krijgt dan Bitcoin, dus potentieel meer kans op een hoge winst als het gaat stijgen. Bij Bitcoin moet je volgens mij echt veel geld hebben om er enig rendement uit te kunnen halen denk ik. Het zal niet zo maar snel verdubbelen. Ik denl wel dat BTC echt een coin is voor de langere termijn, een beetje als ETF's.
De cryptowereld zit vol met scams en oplichting. Het is heel veel lucht en onzin. Ik ben met je eens dat het nu gewoon hele onzekere tijden zijn. Onzekerheid is erg slecht voor de economie, dus wie weet gaan we nog een stuk lager. Wat je natuurlijk wel kan doen is alvast wat extra sparen zodat je als het zover komt later je gemiddelde aanschafprijs flink naar beneden kan halen.
Klopt, ik spaar ook flink, maar dat levert geen drol op en met de inflatie wordt spaargeld alleen maar minder waard. Vandaar dat ik eerder al met ETF's ben begonnen en ook kijk naar crypto. Maar wat bedoel je precies met "als het zover komt later je gemiddelde aanschafprijs flink naar beneden kan halen"?

• Gelukszoekr
[...]

Op de een of andere manier blijft er een flinke groep Cardano hypen. Het begon ook best leuk, prima tech en een gedegen concurrent voor Ethereum als het smart-contract platform. Een gelikt website, een duidelijke roadmap en een CEO die mee heeft gehopen in het bouwen van Ethereum. Een recept tot succes toch? Als je kijkt naar de activiteit op het netwerk in vergelijking met concurrenten dan blijft het ver achter.

Of XRP want ja, dit gaat de munt worden die banken gaan gebruiken. En helemaal nu Trump een gunstig crypto klimaat zal bouwen moet XRP wel gaan knallen. XRP heeft ook flink geprofiteerd van deze hype. Wat hier vaak niet bij gezegd wordt is dat om gebruik van het netwerk (RippleNet) te maken je helemaal geen XRP nodig hebt. Nu ben je imo echt te laat om hier nog wat mee te doen.

Maar wat naar mijn idee het verschil maakt tussen Bitcoin en de rest, is dat Bitcoin geen centraal orgaan heeft dat aan zomaar aanpassingen kan doen. Dat klinkt als iets negatiefs maar maakt het uniek en zeer betrouwbaar. Ja, een Bitcoin lijkt duur. Maar kijk je naar de performance van Bitcoin tegenover andere muntjes over een langere periode, dan verliezen ze eigenlijk altijd

• Gelukszoekr
Tranquility schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:58:
[...]
Maar wat bedoel je precies met "als het zover komt later je gemiddelde aanschafprijs flink naar beneden kan halen"?
Stel dat de prijs van Cardano halveert, dan zou je, als je er nog steeds vertrouwen in hebt met een gelijkwaardige investering je gemiddelde aankoopprijs kunnen halveren.

• Tranquility
Coldcat schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:46:
Haha, nee hoor dat gaat nooit gebeuren denk ik. Maar al zou het naar $5 gaan dan heb je al een prachtige winst toch? Hetzelfde voor Ondo en in iets mindere mate XRP.

• Guere
@Tranquility het probleem is ook dat je - blijkbaar na veel onderzoek - zelf bij Cardano bent uitgekomen, omdat het lange termijn potentie heeft. Toch kom je hier binnen met als eerste opmerking dat je baalt dat je de eerste daling al te pakken hebt: dat rijmt mijn inziens niet helemaal met elkaar. Als je nu na zo'n daling al een beetje angstig wordt is het denk ik een voorteken dat je niet ready gaat zijn voor de dag dat hij ongetwijfeld -50% of erger gaat doen.

Alle altcoins zijn riskanter dan Bitcoin. Zeker nu alles zo onzeker is. Cardano kan dan nog zoveel potentie hebben, hij staat nog steeds op $28 miljard en daar nog heel erg veel vanaf. Er is geen enkele garantie dat ADA nu ineens goed gaat performen puur omdat het goede fundamentals zou hebben. Sites als Newsbit moet je absoluut niet als bron gebruiken ook niet op afgaan als het aankomt op investeringsadvies.

Dat gezegd hebbende: ja, uiteraard is er een kans dat Cardano gaat moonen mocht er toch ineens een of ander government contract worden getekend. Maar dat is denk ik de enige hoop op stijging die je in de huidige situatie bij dat soort muntjes hebt. Voor de rest zie ik geen reden waarom ADA het nu per se beter zou gaan doen andere altcoins.

[ Voor 17% gewijzigd door Guere op 09-03-2025 17:08 ]

• Gelukszoekr
Tranquility schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:02:
[...]

Haha, nee hoor dat gaat nooit gebeuren denk ik. Maar al zou het naar $5 gaan dan heb je al een prachtige winst toch? Hetzelfde voor Ondo en in iets mindere mate XRP.
Dat is een beetje hoe die psychologie werkt. Je koopt liever 100.000 van iets, dan 0.001. Dat is ook waarom veel memecoins bewust kiezen voor enorme aantallen. Je denkt dat het makkelijker is om te verdubbelen.

• Tranquility
Guere schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:06:
@Tranquility het probleem is ook dat je - blijkbaar na veel onderzoek - zelf bij Cardano bent uitgekomen, omdat het lange termijn potentie heeft. Toch kom je hier binnen met als eerste opmerking dat je baalt dat je de eerste daling al te pakken hebt: dat rijmt mijn inziens niet helemaal met elkaar. Als je nu na zo'n daling al een beetje angstig wordt is het denk ik een voorteken dat je niet ready gaat zijn voor de dag dat hij ongetwijfeld -50% of erger gaat doen.

Alle altcoins zijn riskanter dan Bitcoin. Zeker nu alles zo onzeker is. Cardano kan dan nog zoveel potentie hebben, hij staat nog steeds op $28 miljard en daar nog heel erg veel vanaf. Er is geen enkele garantie dat ADA nu ineens goed gaat performen puur omdat het goede fundamentals zou hebben. Sites als Newsbit moet je absoluut niet als bron gebruiken ook niet op afgaan als het aankomt op investeringsadvies.

Dat gezegd hebbende: ja, uiteraard is er een kans dat Cardano gaat moonen mocht er toch ineens een of ander government contract worden getekend. Maar dat is denk ik de enige hoop op stijging die je in de huidige situatie bij dat soort muntjes hebt. Voor de rest zie ik geen reden waarom ADA het nu per se beter zou gaan doen andere altcoins.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ben helemaal niet angstig voor mijn aankoop en zal ook zeker niet meteen weer uitstappen of zo. Ik baalde alleen een beetje, maar dat lijkt me normaal als je na een aankoop het nog steeds ziet dalen, maar ik geloof wel dat het wel weer opkrabbelt en zo niet dan heb ik er niet echt heel veel aan verloren, ik heb er geen 10k of zo in gestoken. Ik heb al eerder een flinke daling en ook weer stijging gezien. Maar wellicht toch ook maar wat BTC gaan kopen, puur voor de lange termijn.

Maar andere vraag, als Newsbit geen goede bron is wat is wel een goede en betrouwbare bron voor crypto?

• Tranquility
Gelukszoekr schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:08:
Dat is een beetje hoe die psychologie werkt. Je koopt liever 100.000 van iets, dan 0.001. Dat is ook waarom veel memecoins bewust kiezen voor enorme aantallen. Je denkt dat het makkelijker is om te verdubbelen.
Ja precies dit. Daar spelen vooral die memecoins erg op in. En ook die scams waarbij je een coin heel goedkoop kan kopen in de voorverkoop. Maar iets zegt mij dat de hype van memecoins wel zo'n beetje voorbij is..

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:05
knakworst schreef op zondag 9 maart 2025 @ 09:43:
[...]

Je kan het ook zo uitleggen. Tokens uit gebakken lucht.

[Embed]
Wat een idioten ook, die hele gore alt coin markt, met ripple als de koning van de idioten.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:05
[...]

Wauw, onbegrijpelijk…

• GioStyle
En dat zegt een Tweaker met een account van al bijna 25 jaar oud... _O-

• Guere
Tranquility schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:14:
Begrijp me niet verkeerd hoor, ben helemaal niet angstig voor mijn aankoop en zal ook zeker niet meteen weer uitstappen of zo. Ik baalde alleen een beetje, maar dat lijkt me normaal als je na een aankoop het nog steeds ziet dalen, maar ik geloof wel dat het wel weer opkrabbelt en zo niet dan heb ik er niet echt heel veel aan verloren, ik heb er geen 10k of zo in gestoken. Ik heb al eerder een flinke daling en ook weer stijging gezien. Maar wellicht toch ook maar wat BTC gaan kopen, puur voor de lange termijn.

Maar andere vraag, als Newsbit geen goede bron is wat is wel een goede en betrouwbare bron voor crypto?
Haha ok, gelukkig dat je jezelf dan in ieder geval aan de belangrijkste "regel" hebt gehouden: geen geld erin stoppen dat je niet kan missen. Aan de reacties kun je denk ik wel aflezen dat het hier doorgaans wel eens anders gaat: het gebeurd nog wel eens dat er mensen arriveren in dit topic die gelijk belachelijke bedragen erin hebben gestort en dan beteuterd achterblijven als hun shitcoin even een -80% doet.

@nieuwsbronnen: tsja, dat is ook een lastige. Ik zou zeggen: lees vooral een tijd mee hier en je merkt vanzelf in welke figuren men het meeste vertrouwen heeft. Maar: in de regel kun je bijna geen influencers of nieuwssites vertrouwen. Veel "nieuwssites" worden veelal door AI gevuld of staan vol met advertorials die niet als zodanig zijn gemarkeerd. Ook quoten ze vaak een zogenaamd "super belangrijke influencer op X", en dan hebben we hier zoiets van: erhm, wie is die gozer? :')

In de meeste gevallen zul je het gewoon puur bij de feiten moeten houden en niet afgaan op iemand die zegt dat coin X of Y gaat moonen. Niemand weet het, zeker nu. Wel zijn er enkele kanalen en personen die we hier doorgaans iets meer vertrouwen, maar dat is puur omdat ze het bij (degelijke) TA houden en je meerdere opties geven en geen beloftes doen over bepaalde coins. Denk aan Bob Loukas, maar ook Benjamin Cowen komt hier deze cycle weer vaak voorbij. Nogmaals: nooit blind vertrouwen, maar daar krijg je in ieder geval degelijke analyses.

• Tranquility
GioStyle schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:24:
En dat zegt een Tweaker met een account van al bijna 25 jaar oud... _O-
Omdat mijn account 25 jaar oud is moet ik automatisch verstand hebben van crypto? 8)7

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
In de “goede oude tijd” was het voor Bitstamp destijds de reden om principieel niet mee te doen met aanbieden van andere coins dan BTC… maar dat veranderde begin 2017 met xrp toe te voegen en nu inmiddels wel veel meer coins

• Gelukszoekr
Tranquility schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:14:
[...]
Dat is lastig. Er is altijd wel heel veel nieuws onder de altcoins. Het is altijd de vraag hoeveel impact dat heeft op de koers, want dat is wat je uiteindelijk wilt weten. Naar mijn idee is het allemaal veel minder geworden de afgelopen jaren. Er is (te) veel nieuws, maar het heeft allemaal veel minder impact.

Persoonlijk lees ik niks en kijk alleen maar video's. En heb daar een hoop van geleerd als je een beetje het kaf van het koren kan scheiden.

Op dit moment is een persoonlijke favoriet van mij InvestAnswers. Hij heeft ook een bias, zoals iedereen maar komt wel met ontzettend veel informatie in een korte tijd om zijn stelling te onderbouwen.

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-12 08:58
Er is maar een echte coin en dat is Bitcoin.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• BTC100K2021

BTC100K2021

Onze vriend Glenn Hoddle is ook weer van de aardbodem verdwenen.

Zijn revolutionaire muntje is ook -60% in de laatste 2 weken.

Dikke tech!

Hopelijk niet te veel forumleden in zijn shillpraatjes getrapt.

Het wordt hier afgedaan als zure maxi gedrag, maar we mogen best wat kieskeuriger zijn wat we hier accepteren aan verkapte shills.

[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-03-2025 17:37 ]

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:35

tomtom901

Moderator General Chat
Zondagmiddag rektiness

• zenith
  • Niet online
Dat kun je wel stellen inderdaad.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:13
BTC100K2021 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:36:

Dikke tech!

Het wordt hier afgedaan als zure maxi gedrag, maar we mogen best wat kieskeuriger zijn wat we hier accepteren aan verkapte shills.
Kijk even naar de koers, alles gaat rekt _O-

• Guere
Ja joh, was echt een bounce voor ants die 200MA, dit wordt lekker onder de $80k droppen...

• Tranquility
Gelukszoekr schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:30:
Dat is lastig. Er is altijd wel heel veel nieuws onder de altcoins. Het is altijd de vraag hoeveel impact dat heeft op de koers, want dat is wat je uiteindelijk wilt weten. Naar mijn idee is het allemaal veel minder geworden de afgelopen jaren. Er is (te) veel nieuws, maar het heeft allemaal veel minder impact.

Persoonlijk lees ik niks en kijk alleen maar video's. En heb daar een hoop van geleerd als je een beetje het kaf van het koren kan scheiden.

Op dit moment is een persoonlijke favoriet van mij InvestAnswers. Hij heeft ook een bias, zoals iedereen maar komt wel ontzettend veel informatie in een korte tijd om zijn stelling te onderbouwen.

[YouTube: Rocky Week Rewind: Jaw-Dropping Moments You Can’t Miss!]
Ik kijk ook aardig wat video's. Het is inderdaad best wel lastig het kaf van het koren te scheiden. Ik zie ook regelmatig video's voorbijkomen van die gasten van Doopiecash. Wat vind je daarvan?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Precies, en waar lees je dat? Bij mensen die ook een bag ADA bezitten en daar graag winst op maken. Bitcoin die 20k zou halen? X jaar geleden had niemand dat gedacht. Bitcoin die 100k (0.1M, let that sink in) zou halen? Y jaar geleden had niemand dat gedacht. Bitcoin die 200k of 1M gaat halen? Waarom zouden we dat niet zien?

ADA/BTC zal nooit structureel toenemen, alleen maar afnemen.

• anti elppa
Oke totale zwakte nu bij btc. Echt bearisch prijsactie. Ik zet wel wat long orders tussen en 73 en 75.

• Gelukszoekr
Tranquility schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:47:
[...]

Ik kijk ook aardig wat video's. Het is inderdaad best wel lastig het kaf van het koren te scheiden. Ik zie ook regelmatig video's voorbijkomen van die gasten van Doopiecash. Wat vind je daarvan?
Ja, vind ik helemaal geen verkeerde gasten. Maar hun kracht ligt puur bij het traden. Als het om fundamentelere zaken aankomt is het niet altijd even sterk vind ik.

Ik ben geen trader, maar vind het wel heel leuk om heel veel te bekijken, en dan uiteindelijk moet je toch je eigen plan trekken.

Er komen ook wel weer tijden dat we hier elkaar inhoudelijk weer gaan proberen te helpen. Dit is altijd een hele gezellige, en leerzaam clubje geweest

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:01
GioStyle schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:36:
"Ja, maar van ADA kan je er heel veel van kopen, met BTC heb je nog niet eens één."
Ik geloof niet dat dat het belangrijkste argument is van de altisten.
Die hebben m.i. de hoop/verwachting dat hun alt makkelijker een x100 doet dan BTC.

Maktub

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
MrMrq schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:52:
[...]

Die hebben m.i. de hoop/verwachting dat hun alt makkelijker een x100 doet dan BTC.
Uiteindelijk is dat het grootste argument

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tranquility schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:47:
[...]

Het beste is gewoon al die video's negeren, ik keek ze vroeger ook, kreeg er of FOMO van of werd permabear, maar nooit hebben ze mij verder gebracht. Focus op bijv. Bob Loukas, negeer de rest. Doopiecash is leuk voor de basics en als je verkleinwoord bingo wil doen (Bitcointje, marktje, winstje, beursje, weekendje, autootjuh, huisjuh, etc.) ben je daar aan het juiste adres, maar uiteindelijk kunnen zij ook de koers niet voorspellen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tranquility schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:28:
[...]

Omdat mijn account 25 jaar oud is moet ik automatisch verstand hebben van crypto? 8)7
Mijn account gaat ook richting de 25 jaar, misschien kunnen we onze accounts voor een leuk bedrag veilen?

• Tranquility
Gelukszoekr schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:51:
[...]

Ja, vind ik helemaal geen verkeerde gasten. Maar hun kracht ligt puur bij het traden. Als het om fundamentelere zaken aankomt is het niet altijd even sterk vind ik.

Ik ben geen trader, maar vind het wel heel leuk om heel veel te bekijken, en dan uiteindelijk moet je toch je eigen plan trekken.

Er komen ook wel weer tijden dat we hier elkaar inhoudelijk weer gaan proberen te helpen. Dit is altijd een hele gezellige, en leerzaam clubje geweest
Helemaal mee eens, vooral met je laatste alinea. Sommige vinden het hier blijkbaar normaal om mensen af te zeiken. Ik weet niet zo veel van crypto en daarom ben ik ook hier, oom meningen van anderen te horen en te leren. Niet om me dan af te laten zeiken omdat ik al meer dan 25 jaar tweaker ben. Dat vind ik gewoon ronduit onbeschoft.

Ik ben (en wil) ook zeker geen trader zijn en Doopiecash is inderdaad nogal biased op traden. Maar vind het wel leuk om er naar te kijken.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Wordt op de beurs ook een lekker weekje

Afbeeldingslocatie: https://media.npr.org/assets/img/2023/01/14/this-is-fine_custom-b7c50c845a78f5d7716475a92016d52655ba3115.jpg

@tomtom901 Welke aandelen staan bij jou op de radar? NVDA weet ik, maar verder?

Kijk zelf met name naar ASML en in mindere mate naar wat concurrenten van ASML uit de VS.

[ Voor 34% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-03-2025 18:00 ]

• Gelukszoekr
Tranquility schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:56:
[...]
Ik ben (en wil) ook zeker geen trader zijn en Doopiecash is inderdaad nogal biased op traden. Maar vind het wel leuk om er naar te kijken.
Ja, ik heb die gasten ook honderen uren op de achtergrond aan gehad. Er zit heel veel herhaling in, en actief traden doe ik niet, maar ze zijn wel oprecht en eerlijk. De hele mindset is wel winstgevend. En dat is wat je uiteindelijk wil

Ik luister alleen naar Chris. Dat is het orakel van Doopiecash.

[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 09-03-2025 18:04 ]

• dj_ryow
  • Laatst online: 13:17
MrMrq schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:52:
[...]

Precies. Vergeet ook niet dat veruit de meeste altisten tieners en twintigers zijn met amper geld die er alleen inzitten voor de hele grote klappers x100-x1000. BTC max x10 vinden ze niks want weinig x 10 = nog steeds weinig.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Guere schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:42:
[...]

Ja joh, was echt een bounce voor ants die 200MA, dit wordt lekker onder de $80k droppen...
Er is nog een CME gap!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Alpina schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:42:
[...]

Kijk even naar de koers, alles gaat rekt _O-
Ik denk dat ik voor BTC in de boiling frog fase zit, het gevoel van rektheid maakt nog geen meester van mij.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:13
anti elppa schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:50:
Oke totale zwakte nu bij btc. Echt bearisch prijsactie. Ik zet wel wat long orders tussen en 73 en 75.
Als jij al Bearish bent…

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-11 03:43
Ben zelf geen tiener of twintiger, maar heb afgelopen jaar meer profit gepakt met XRP , SUI en Aero bijvoorbeeld dan met BTC het laatste jaar.
En ik ben ook rekt gegaan met andere alt.coins (voornamelijk ICP en ASI....)

Maar als met al is mij PF een stuk hoger door de alts, dan dan ik had gehad als BTC maxi

[ Voor 17% gewijzigd door 038Zwolle op 09-03-2025 18:11 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:28
BTC100K2021 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:36:

Dikke tech!

die heeft zijn bags gevuld, we zien hem rond september wel weer terug

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 137 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!