Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Was het maar zo voorspelbaar. Alles gaat afhangen van een vredesdeal voor Oekraïne en annuleren van de tarievenoorlog. Met name het laatste is gewoon iets wat pas kort speelt en veel invloed heeft gehad. Valt dat weg, ligt de weg weer openAeronaut schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:26:
[...]
Dus? Cryptocap laat een golden cross zien en btc.d death cross. Komende 2-3 maanden is volgens mij de banana zone… en dan moet je het verkocht hebben
Ehmm waar was je met trump 1? Dxy doet ongeveer hetzelfde 😂kbuntu schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:30:
[...]
Was het maar zo voorspelbaar. Alles gaat afhangen van een vredesdeal voor Oekraïne en annuleren van de tarievenoorlog. Met name het laatste is gewoon iets wat pas kort speelt en veel invloed heeft gehad. Valt dat weg, ligt de weg weer open
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Oh. Dus de btc kan ik aanhouden.
Hoeveel bied je voor mijn Excel sheet
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Kijkend naar de grafieken dan zitten alts op de bodem met lower highs en lower lows. BTC hangt op beslissingsstand.
Ik voorzie hogere koers pas weer als alles tot rust gekomen is in de wereld en de geld printer aangaat.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
John245 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:44:
[...]
Oh. Dus de btc kan ik aanhouden.
Hoeveel bied je voor mijn Excel sheet
Deep-dive into stocks this weekend. First real "bear market" warning for stocks in over 3 yrs. Maybe it's a flat corrective cycle only, but that feels more the best case.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 8 maart 2025
A Failed Weekly Cycle is in play. pic.twitter.com/gY1kUFhSP2
Bob geeft ook al aan dat als we nog een keer bovenin de range komen het misschien tijd is om te derisken. Ik denk alleen niet dat we daar nog komen voor de zomer.
[ Voor 0% gewijzigd door tomtom901 op 08-03-2025 19:52 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Lekkere embed pikzwembroek schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:47:
[embedhttps://x.com/BobLoukas/status/1898415682376593829[/embed]
Voeg worldwideweb voor de X.zwembroek schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:47:
[Twitter]
Bob geeft ook al aan dat als we nog een keer bovenin de range komen het misschien tijd is om te derisken. Ik denk alleen niet dat we daar nog komen voor de zomer.
Gathering techneuten snappen het nieten embed werkt niet
Edit: fix het weer even tomtom
[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 08-03-2025 19:51 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Hackszwembroek schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:52:
Ik ben de wijzig knop kwijt.
@Vis tomtom abused zijn powerszwembroek schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:52:
Ik ben de wijzig knop kwijt.
[ Voor 73% gewijzigd door zwembroek op 08-03-2025 20:01 ]
Zaterdagavond, tis goed met je. Laat dat bier maar staan.Aeronaut schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:53:
Tomtom, er mag geveegd worden. Ik zie dubbel
tomtom901 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:54:
[...]
Zaterdagavond, tis goed met je. Laat dat bier maar staan.
ETH is weer groen.
Dat betekent 1 ding
Giga rode candle morgen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat bedacht ik me ook vanmiddag. Afgelopen tijd rektorin na die groene ETH.Aeronaut schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 20:00:
Heb een mededeling…
ETH is weer groen.
Dat betekent 1 ding
Giga rode candle morgen
Sui ook weer op de 2.50.
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 08-03-2025 20:10 ]
Ik snap niet echt waarom je mij tagt, maar het zal wel.
Kan ik nu verder aan de IPA?
Wen moon bitches?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
als we gewoon de cycle volgen dan pumpen we nog voor de zomer 1x.
"go away in may"
ik hodl nogsteeds en verkoop niet
nothing stops this train
Dat zijn prima bounces. Iets wat we in de huidige markt nog missen.zwembroek schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:53:
Hier stond iets dubbel gepost. Dus even wat anders.
[Afbeelding]
Nou nou dat kan ook wel een tandje minder he? @YES kan je er een paar weg editten?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik ben idd spot on. Nu de rest nog.
Darrell schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 20:49:
[...]
Nou nou dat kan ook wel een tandje minder he? @YES kan je er een paar weg editten?
Of het zijn de visionairen of de greatest fools all time! Precies zoals in de plaat hierboven.
Ik hodl gewoon lekker door, komt allemaal wel weer goed. Tick tock next block..Coldcat schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:03:
De laatsten hangen nog in dit topic. Sommige alleen in stables, sommige met een meer dan volle bag!
Of het zijn de visionairen of de greatest fools all time! Precies zoals in de plaat hierboven.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik zit nog vol in BTC met veel vertrouwen richting eind Mei , ik verwacht komende maanden nog zoveel rare bokkesprongen van USA (Trump) dat meerdere landen voor zekerheid ook een crypto reserve gaan bouwen , zoals uit mid oosten , vele olie miljarden gaan BTC ETH , ik Hodl vanuit deze ''hoop'' mijn BTC bag .Coldcat schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:03:
De laatsten hangen nog in dit topic. Sommige alleen in stables, sommige met een meer dan volle bag!
"USA doet gekke dingen die de hele wereldeconomie laat sidderen, laten we een reserve aanleggen met een zeer volatiel gebleken asset als groot deel en daar miljarden in pompen."Peterre schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:08:
[...]
Ik zit nog vol in BTC met veel vertrouwen richting eind Mei , ik verwacht komende maanden nog zoveel rare bokkesprongen van USA (Trump) dat meerdere landen voor zekerheid ook een crypto reserve gaan bouwen , zoals uit mid oosten , vele olie miljarden gaan BTC ETH , ik Hodl vanuit deze ''hoop'' mijn BTC bag .
Klinkt niet al te logisch als je het mij vraagt.
It’s gonna happen… en op het moment dat het eindelijk ging los barsten
Einde aflevering
Maar ja logisch dat dit een build up ging worden, volgende week gaat hard worden ❤️
BTC €94.837,08
Ja en Nee , stel een sheik pakt 340 Miljard per jaar , doet daarvan 3 % in crypto om USA wat te leieren , die 3% voelt ie echt niet als erg . maar Usa ziet dat wel en denkt voorruit , 10 jarenplan ! en dan...digitale wereld groei met lichtsnelheden , wet van Moore is al ter ziele , USa wil de hoge quantum snelle digitale wereld ook controleren , dan heb je ook crypto nodig , niet misbaar detail komende 20 jaar en verder...alles imhoYES schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:11:
[...]
"USA doet gekke dingen die de hele wereldeconomie laat sidderen, laten we een reserve aanleggen met een zeer volatiel gebleken asset als groot deel en daar miljarden in pompen."
Klinkt niet al te logisch als je het mij vraagt.
Geen enkele BTC verkocht, en met ‘ut altje’ in de subnets gedoken. Wunderbar:Peterre schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:08:
[...]
Ik zit nog vol in BTC met veel vertrouwen richting eind Mei , ik verwacht komende maanden nog zoveel rare bokkesprongen van USA (Trump) dat meerdere landen voor zekerheid ook een crypto reserve gaan bouwen , zoals uit mid oosten , vele olie miljarden gaan BTC ETH , ik Hodl vanuit deze ''hoop'' mijn BTC bag .
:strip_exif()/f/image/RiKFoZqzGirPkXZcuYxm3qhr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gXiUuhg79MOpqzPfjoJPETzV.jpg?f=fotoalbum_large)
Het zou kunnen, maar ik vind het vergezocht. In een instabiele wereld je reserve optuigen/aanvullen met een instabiele/volatiele asset t.o.v. de wereldmunt klinkt voor mij gewoon onlogisch.Peterre schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:18:
[...]
Ja en Nee , stel een sheik pakt 340 Miljard per jaar , doet daarvan 3 % in crypto om USA wat te leieren , die 3% voelt ie echt niet als erg . maar Usa ziet dat wel en denkt voorruit , 10 jarenplan ! en dan...digitale wereld groei met lichtsnelheden , wet van Moore is al ter ziele , USa wil de hoge quantum snelle digitale wereld ook controleren , dan heb je ook crypto nodig , niet misbaar detail komende 20 jaar en verder...alles imho
Maar goed, als jij gelijk krijgt gaan we er wel van profiteren dus kom maar door met die strategic reserves!
Tja, als je ziet wat die asset gedaan heeft t.o.v. die wereldmunt de laatste 12 jaar kan je het ook een gouden play noemen..YES schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:21:
[...]
Het zou kunnen, maar ik vind het vergezocht. In een instabiele wereld je reserve optuigen/aanvullen met een instabiele/volatiele asset t.o.v. de wereldmunt klinkt voor mij gewoon onlogisch.
Maar goed, als jij gelijk krijgt gaan we er wel van profiteren dus kom maar door met die strategic reserves!
We zullen zien, voorlopig stelt t allemaal niet zoveel voor
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Instabiel zegt ieYES schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:21:
[...]
met een instabiele/volatiele asset t.o.v. de wereldmunt klinkt voor mij gewoon onlogisch.
:strip_exif()/f/image/GNC1kXM54np5ZN83X08TweZG.png?f=user_large)
Nee instabiel/volatiel zeg ik.Vis schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:31:
[...]
Instabiel zegt ie![]()
[Afbeelding]
fijn stabiel die euro joh
Dat fiat kut is en door inflatie constant minder waard wordt zegt niet dat BTC ineens niet meer volatiel is, toch?
Maar heb mijn average goed verlaagd!
BTC €94.837,08
Instabiel op langere termijn is erger dan kortstondige volatiliteit voor je oude dag spaarcenten/pensioen.YES schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:33:
[...]
Nee instabiel/volatiel zeg ik.
Dat fiat kut is en door inflatie constant minder waard wordt zegt niet dat BTC ineens niet meer volatiel is, toch?
Daar ben ik het mee eens.Vis schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 22:16:
[...]
Instabiel op langere termijn is erger dan kortstondige volatiliteit voor je oude dag spaarcenten/pensioen.
Of landen daar hetzelfde over denken, dat vraag ik me af.
- vrede in Oekraine
- tariffs van tafel
- printer goes brrrrr
Knip, zie de topicwaarschuwing
[ Voor 48% gewijzigd door Taro op 09-03-2025 00:13 ]
Zijn dat dan shitcoins binnen een shitcoin netwerk?Alpina schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:20:
[...]
Geen enkele BTC verkocht, en met ‘ut altje’ in de subnets gedoken. Wunderbar:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 86% gewijzigd door Taro op 09-03-2025 00:13 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 09-03-2025 00:13 ]
Ik lul ook zomaar wat
Haha, graag gedaan.shovelhead1340 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 23:21:
[...]
Fijn dat er gewoon nog inhoudelijk goede posts gedaan worden hier.
Dank!
[ Voor 84% gewijzigd door Taro op 09-03-2025 00:14 ]
Ik denk dus hetzelfde. Als iedereen écht negatief is, zoals zwembroek. Dat mensen écht denken dat het nu over is, dan gaan we moon….soonColdcat schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 23:54:
Ik weet niet wat er in dat bier zat! Maar iets zegt me, als iedereen negatief is… moon soon!
[ Voor 34% gewijzigd door Moiety op 08-03-2025 23:57 ]
Hoe ist met die fake bron van je?
Er zijn verschillende campagnes bezig kan er niet echt mijn vinger op leggen.
[ Voor 35% gewijzigd door VHware op 09-03-2025 07:35 ]
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 10 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Zijn ze nog grote sponsor van de Formule 1? Die begint volgende week weer.VHware schreef op zondag 9 maart 2025 @ 07:30:
Waarom gaat CRO (crypto.com Cronos) nu ineens moon?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zo te zien welTaro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:23:
[...]
Zijn ze nog grote sponsor van de Formule 1? Die begint volgende week weer.
https://www.formula1.com/...30.1fN9lgaYJ3crSITENVLBwc
Tot 2030 verlengd afgelopen december
Bijna elk F1 bolide heeft crypto gerelateerde sponsor of een sponsor die iets doet met cryptoTaro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:23:
[...]
Zijn ze nog grote sponsor van de Formule 1? Die begint volgende week weer.
Redbull had bybit > nu gate.io
Racing bulls cash app(stables)
Haas moneygram (stables)
Alpine binance + apecoin
Kick sauber stake+Coinpayments
Aston martin Coinbase
Williams Krakenfx
Mclaren okx
Mercedes had FTX… vraag me af waar het is gebleven
Ferrari had Velas. Shitcoin naar zero (1B>10mil)
En crypto.com als hoofd sponsor + Miami circuit sponsor
[ Voor 5% gewijzigd door Aeronaut op 09-03-2025 08:40 ]
nothing stops this train
Uiteindelijk moet er toch weer gewerkt worden aan de vooruitgang van de samenleving en de andere optie, dan maakt de koers van wat dan ook niet meer uit.
Dus rustig aan bijkopen en afwachten.
Die opleving komt ook nog wel, denk nog paar weken geduld.Coldcat schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 23:54:
Ik weet niet wat er in dat bier zat! Maar iets zegt me, als iedereen negatief is… moon soon!
Misschien wel kleine opleving komende week om het de week daarna weer weg te geven bij de volgende fomc.
CRO gaat 70 miljard tokens unburnen. Supply wordt weer 100 miljard. Om al die cashback en marketing de komende jaren te betalen. Lijkt me niet bullish maar koers stijgt. Manipulatie...VHware schreef op zondag 9 maart 2025 @ 07:30:
Waarom gaat CRO (crypto.com Cronos) nu ineens moon?
Jezus, tokens unburnen? Gebeurt dat ook al? Wat een scam praktijken.knakworst schreef op zondag 9 maart 2025 @ 09:20:
[...]
CRO gaat 70 miljard tokens unburnen. Supply wordt weer 100 miljard. Om al die cashback en marketing de komende jaren te betalen. Lijkt me niet bullish maar koers stijgt. Manipulatie...
Wtf? Het hele idee van burnen is toch dat ze absoluut 100% unrecoverable zijn. Gelijk even gekeken: ze willen gewoon de coins weer opnieuw minten. Zuchtknakworst schreef op zondag 9 maart 2025 @ 09:20:
CRO gaat 70 miljard tokens unburnen. Supply wordt weer 100 miljard. Om al die cashback en marketing de komende jaren te betalen. Lijkt me niet bullish maar koers stijgt. Manipulatie...
Als Trump minder populair wordt onder kiezers, wat bijna onvermijdelijk is, gaan er republikeinse senatoren ruimte voelen om idioot beleid te blokkeren, wat zijn macht serieus gaat inperken. Geloof niet dat daar alleen maar Trump loyalisten zitten. Ik denk niet dat Trump het zover laat komen en met beleid zal komen om de aandelenmarkten tot rust te brengen op korte termijn. Inflatie stijgt, consumentenvertrouwen daalt en dadelijk ook zijn populariteit als de Amerikanen meer moeten gaan betalen. Let wel dit is een volkje dat al op zijn achterste poten staat met een marginale verhoging van de brandstofprijzen.
Dat is goed nieuws voor crypto, omdat er dan ruimte komt om de markt te laten reageren op het invoeren van de SBR en we dus moon kunnen. Ik denk dat dat gebeurt als de s&p ook weer herstelt.
Je kan het ook zo uitleggen. Tokens uit gebakken lucht.Guere schreef op zondag 9 maart 2025 @ 09:29:
[...]
Wtf? Het hele idee van burnen is toch dat ze absoluut 100% unrecoverable zijn. Gelijk even gekeken: ze willen gewoon de coins weer opnieuw minten. Zucht
Cronos allocates a $5b stockpile to make America the World Capital of Crypto 🇺🇸$CRO
— Kris | Crypto.com (@kris) 3 maart 2025
Heb je de topicwaarschuwing gelezen? Dan weet je wat er wel en niet mag.kbuntu schreef op zondag 9 maart 2025 @ 09:32:
Ik zag dat er veel politiek wordt geknipt door de mods, dus ik weet niet of dit dan mag, maar dat ga ik ervaren 🤞.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Nee zie hem ook niet staan eerlijk gezegd. Wat was de waarschuwing?Taro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 09:58:
[...]
Heb je de topicwaarschuwing gelezen? Dan weet je wat er wel en niet mag.
Taro bedoelt de topic waarschuwing voor je een reply maakt, daarin staat;kbuntu schreef op zondag 9 maart 2025 @ 10:24:
[...]
Nee zie hem ook niet staan eerlijk gezegd. Wat was de waarschuwing?
Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
Boven je post boxkbuntu schreef op zondag 9 maart 2025 @ 10:24:
[...]
Nee zie hem ook niet staan eerlijk gezegd. Wat was de waarschuwing?
Dat is voorgesteld ja. Huidige tussenstand van de Governance vote is dat 86% nee zegt.knakworst schreef op zondag 9 maart 2025 @ 09:20:
[...]
https://www.coindesk.com/...uliar-golden-age-proposal
Mr Ronman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 09:29:
[...]
Jezus, tokens unburnen? Gebeurt dat ook al? Wat een scam praktijken.
nothing stops this train
https://github.com/crypto...ain-main/discussions/1124
Reacties daar zijn niet mals
Veel wensdenken in deze post.kbuntu schreef op zondag 9 maart 2025 @ 09:32:
Ik zag dat er veel politiek wordt geknipt door de mods, dus ik weet niet of dit dan mag, maar dat ga ik ervaren 🤞.
Als Trump minder populair wordt onder kiezers, wat bijna onvermijdelijk is, gaan er republikeinse senatoren ruimte voelen om idioot beleid te blokkeren, wat zijn macht serieus gaat inperken. Geloof niet dat daar alleen maar Trump loyalisten zitten. Ik denk niet dat Trump het zover laat komen en met beleid zal komen om de aandelenmarkten tot rust te brengen op korte termijn. Inflatie stijgt, consumentenvertrouwen daalt en dadelijk ook zijn populariteit als de Amerikanen meer moeten gaan betalen. Let wel dit is een volkje dat al op zijn achterste poten staat met een marginale verhoging van de brandstofprijzen.
Dat is goed nieuws voor crypto, omdat er dan ruimte komt om de markt te laten reageren op het invoeren van de SBR en we dus moon kunnen. Ik denk dat dat gebeurt als de s&p ook weer herstelt.
De onrust op de aandelenmarkten (koers YTD):
- S&P500 -2,91%
- Nasdaq -4,89%
Volgen Truflation zakt de inflatie: https://truflation.com/marketplace/us-inflation-rate.
Wat betreft de SBR: crypto is vrijwel altijd "buy the rumour, sell the news". Het is langere termijn bullish, kortere termijn bearish, omdat het geen directe koopdruk oplevert vanuit de USA. De verwachtingen waren torenhoog, waardoor het alleen maar een teleurstelling kan zijn.
Als er 25% gemint wordt, dan is het superbullish voor onze virtuele muntjes.
*knip, politiekjvel92 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 10:59:
[...]
Veel wensdenken in deze post.
De onrust op de aandelenmarkten (koers YTD):Als je kijkt vanaf begin november, dan staan we nog een klein beetje in de plus. De onrust op aandelenmarkten lijkt mij dus reuze mee te vallen, als je uitzoomt. Beide markten stonden ook op een ATH.
- S&P500 -2,91%
- Nasdaq -4,89%
Volgen Truflation zakt de inflatie: https://truflation.com/marketplace/us-inflation-rate.
Wat betreft de SBR: crypto is vrijwel altijd "buy the rumour, sell the news". Het is langere termijn bullish, kortere termijn bearish, omdat het geen directe koopdruk oplevert vanuit de USA. De verwachtingen waren torenhoog, waardoor het alleen maar een teleurstelling kan zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door YES op 09-03-2025 16:03 ]
dat hebben we ook gezien in de vorige bullrun helemaal naar de $69k.exelletor schreef op zondag 9 maart 2025 @ 11:06:
[...]
Als er 25% gemint wordt, dan is het superbullish voor onze virtuele muntjes.
Nu is het wachten op de volgende grote moneyprinter, europa is al bezig met Reetcuts, maar de grote ogen zijn gericht natuurlijk op de Amerikaanse geldprinter
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 09-03-2025 11:16 ]
nothing stops this train
[ Voor 28% gewijzigd door Guere op 09-03-2025 11:19 ]
Onrust is een groot woord maar volatiliteit is zeker aanwezig, dan moet je iets verder kijken naar dan de daling van de indices. Die valt reuze mee inderdaad.jvel92 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 10:59:
[...]
Veel wensdenken in deze post.
De onrust op de aandelenmarkten (koers YTD):Als je kijkt vanaf begin november, dan staan we nog een klein beetje in de plus. De onrust op aandelenmarkten lijkt mij dus reuze mee te vallen, als je uitzoomt. Beide markten stonden ook op een ATH.
- S&P500 -2,91%
- Nasdaq -4,89%
VIX zeer beweeglijk en stijgend.
MOVE index (VIX voor obligatiemarkt) flink omhoog.
Alles loopt nu iedere keer met een sisser af en de markt prijst in dat het allemaal per saldo wel gaat meevallen.
Echte onrust hebben we nog niet gezien. Dan kan BTC rustig naar 45K vallen.
De yield curve is nu weer uit de inverse, vaak volgt daarna een recessie (grijze vlakken):
https://fred.stlouisfed.org/series/T10Y2Y
Unemployment tikt omhoog, banengroei loopt terug, hardnekkige inflatie. Geen fijne cocktail.
En dan hebben we nog een aantal hoofdpijndossiers die daar doorheen lopen (Oekraïne, China/Taiwan, Midden Oosten).
Ik gok op nog één pomp tot 130-150K na een paar rate cuts (die dan positief worden ontvangen, maar de reden voor de cuts is zeer slecht) en daarna glijden we een recessie in.
Gelukkig beheert CDC de in app gestakete tokens zelf, dus het wordt sowieso een yes op 17 maart.VHware schreef op zondag 9 maart 2025 @ 10:45:
[...]
Dat is voorgesteld ja. Huidige tussenstand van de Governance vote is dat 86% nee zegt.
https://www.coindesk.com/...uliar-golden-age-proposal
Ok. Dat is dan enorm negatief voor het vertrouwen in CRO / CDCknakworst schreef op zondag 9 maart 2025 @ 11:20:
[...]
Gelukkig beheert CDC de in app gestakete tokens zelf, dus het wordt sowieso een yes op 17 maart.
[ Voor 6% gewijzigd door VHware op 09-03-2025 11:28 ]
Je wensdenken is dat hij X en Y moet doen, want er is onrust en kiezers pikken het niet. Dit is meer gebaseerd op hoop en geloof, dan op feiten. Je vergeet even dat de kiezers bewust hebben gekozen voor deze agenda. De "approval ratings" ondersteunen dit. Daarnaast is een termijn vier jaar, als er nu even pijn geleden moet worden en over een jaar draait de economie en aandelen als een tierelier dan heeft niemand het er meer over.kbuntu schreef op zondag 9 maart 2025 @ 11:10:
[...]
Wat is er dan wensdenken? Ik geloof gewoon niet dat de kiezer dit langer gaat pikken. Trump heeft zichzelf gepresenteerd als iemand die de economie nog beter gaat laten draaien, inmiddels blijkt het tegendeel.
Maar goed, dit gaat off-topic en ik ga van het mooie weer genieten.
Dat betwist ik juist. De kiezer heeft hier juist niet voor gekozen. Hij moet goede economische cijfers laten zien, anders is het snel voorbij met de pret.jvel92 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 11:35:
[...]
Je wensdenken is dat hij X en Y moet doen, want er is onrust en kiezers pikken het niet. Dit is meer gebaseerd op hoop en geloof, dan op feiten. Je vergeet even dat de kiezers bewust hebben gekozen voor deze agenda. De "approval ratings" ondersteunen dit. Daarnaast is een termijn vier jaar, als er nu even pijn geleden moet worden en over een jaar draait de economie en aandelen als een tierelier dan heeft niemand het er meer over.
Maar goed, dit gaat off-topic en ik ga van het mooie weer genieten.
De kiezer heeft gekozen om gebakken lucht te kopen, die krijgen ze. Nu is het 4 jaar uitzitten. Trump hoeft niets anders te doen, de oorzaak van de problematiek kan die wel verplaatsen.kbuntu schreef op zondag 9 maart 2025 @ 12:01:
[...]
Dat betwist ik juist. De kiezer heeft hier juist niet voor gekozen. Hij moet goede economische cijfers laten zien, anders is het snel voorbij met de pret.
In een aantal weken is niet alles weer koek en ei. Dit gaat een lange adem worden.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/KilSWDglrzD5WvmTEAUmUxEA.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cDUDEKBkTufMNqYfHPRGwsae.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RbiGKRaiV9R8L4DqKD4I54VG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6WS83VfNU6NFBH8UHERSb34O.jpg?f=fotoalbum_large)