Stukfruit schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:34:
Oh shit, dat blijkt messing te zijn
Zucht, het is niet allemaal goud wat er blinkt...
Op Bitcoin na!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Stukfruit schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:34:
Oh shit, dat blijkt messing te zijn
Zucht, het is niet allemaal goud wat er blinkt...
Op Bitcoin na!
Exactly my thoughts
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Hoewel het een zakenman is , is hij al heel vaak failliet gegaan met meerdere bedrijven . Ik moet het nog maar zien hoe hij een hele markt gaat bewegen.zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:05:
[...]
Hij doet het alleen om de beste deal te krijgen. Het is gewoon een businessman. En ook al lijkt het erop dat hij als een olifant door de porseleinkast gaat, de soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend. Dus ik zie hem gewoon de EU onder druk zetten no matter what. Reken er maar op dat hij ook gebaat is met een sterke aandelenmarkt. En dat hij niet als de president die de stock market heeft verneukt te boek wil staan. Maar eerst moeten die deals erdoor en de zaken op orde zijn. Dat de marken daar nu even pijn van ondervinden boeit hem niet. Uiteindelijk zorgt hij er wel voor dat de economie plus de aandelen markten weer voor de wind gaan. Er is hem alles aan gelegen om de boel weer op de rit te krijgen.
Voor nu voel ik mij weer erg bipolair tijd voor te gaan sporten en even geen koersen te checken, adios amigos tot straks!
En dat dan zakelijk in een stukje tekst ipv een meme proppen. Waar gaat het heen met de SC.Guere schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:53:
'tis wel weer een bedenkelijk niveautje vandaag i.v.m. rangen in niemandsland. Wakker worden met babystoeltjes en kinderen/schoonmoeders in kliko's flikkeren, in de middag ETH piemels op de chart en nu je wijf pimpen in de steeg om crypto te kopen.
Ben benieuwd wat er vanavond aan bod komt
De meest succesvolle zakenmannen zijn vaak een keer of vaker failliet gegaan. Zoek maar op.038Zwolle schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:49:
[...]
Hoewel het een zakenman is , is hij al heel vaak failliet gegaan met meerdere bedrijven . Ik moet het nog maar zien hoe hij een hele markt gaat bewegen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Natuurlijk loopt iedereen een risico als ondernemer, maaaaarzwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:01:
[...]
De meest succesvolle zakenmannen zijn vaak een keer of vaker failliet gegaan. Zoek maar op.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
nice, heel dat land naar de kloten. Eens zien wat dat gaat doen met de kans op rate kuts komende dagen. Gok dat die nog duidelijker gaan worden.zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:15:
ADP Nonfarm Payrolls
Actual: 77k
Estimated: 140k
Prior: 183k
Zet de printer maar vast aan. De olieprijs gaat ook door het putje. Goed voor de inflatiecijfers. Reetcuts here we come.
[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 05-03-2025 18:40 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nothing stops this train
T.b.v. het niveau hier, denk ik het plaatje er wel bij.
Is de bearmarket nu alweer voorbij?Darrell schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:58:
Hoopgevend begin boys!
Voetbal?Darrell schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:58:
Hoopgevend begin boys!
They who buy the dip, deserves the rip.
Zekers, bestaat Chilliz nog?
Maar de meeste succesvolle zakenmannen hebben niet minder geldzwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:01:
[...]
De meest succesvolle zakenmannen zijn vaak een keer of vaker failliet gegaan. Zoek maar op.
Precies. Hij zet belachelijk hoog in. Tegenstander schrikt en gaat akkoord met iets wat niet zo belachelijk hoog is. Maar ondertussen zou dat nooit gebeuren.zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:05:
[...]
Hij doet het alleen om de beste deal te krijgen. Het is gewoon een businessman. En ook al lijkt het erop dat hij als een olifant door de porseleinkast gaat, de soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend. Dus ik zie hem gewoon de EU onder druk zetten no matter what. Reken er maar op dat hij ook gebaat is met een sterke aandelenmarkt. En dat hij niet als de president die de stock market heeft verneukt te boek wil staan. Maar eerst moeten die deals erdoor en de zaken op orde zijn. Dat de marken daar nu even pijn van ondervinden boeit hem niet. Uiteindelijk zorgt hij er wel voor dat de economie plus de aandelen markten weer voor de wind gaan. Er is hem alles aan gelegen om de boel weer op de rit te krijgen.
==
hoi
NFADarrell schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:58:
Hoopgevend begin boys!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Of die deals zijn helemaal niet zo exclusief. Iemand de deals al in kunnen kijken?Eusebius schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:07:
[...]
Precies. Hij zet belachelijk hoog in. Tegenstander schrikt en gaat akkoord met iets wat niet zo belachelijk hoog is. Maar ondertussen zou dat nooit gebeuren.
Neem Groenland. Trump wil het binnenvallen. Iedereen in paniek. Trump gaat er langs en ze komen uit op een exclusieve grondstoffendeal voor de VS. Iedereen blij. Terwijl Groenland normaal gesproken vanuit een 0-positie nooit een exclusieve deal zou doen.
Hoewel .. Alaska hebben ze destijds ook gekocht van Rusland. Best deal ever.
Helemaal mee eens, maar het is hem wel gelukt de machtigste man op aarde te worden. Dus we kunnen hem niet uitvlakkenkbuntu schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:13:
Zijn er hier serieus mensen die geloven dat Trump op zakelijk vlak een soort wizard is? Die gast is een en al bullshit, heeft duizenden coronadoden op zijn naam staan, kan in een paar maanden een goed draaiende economie tot stilstand brengen en is er ook nog van overtuigd goed bezig te zijn 😂. Iedereen in de SC kan dat land beter besturen dan hij. Met enkele uitzonderingen daargelaten die schoonmoeders en kinderen in kliko’s willen stoppen dan
Iedereen, behalve @tomtom901 want dan moeten we allemaal in Porsches gaan rijdenkbuntu schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:13:
Zijn er hier serieus mensen die geloven dat Trump op zakelijk vlak een soort wizard is? Die gast is een en al bullshit, heeft duizenden coronadoden op zijn naam staan, kan in een paar maanden een goed draaiende economie tot stilstand brengen en is er ook nog van overtuigd goed bezig te zijn 😂. Iedereen in de SC kan dat land beter besturen dan hij. Met enkele uitzonderingen daargelaten die schoonmoeders en kinderen in kliko’s willen stoppen dan
==
hoi
Fixed that for you. Laten we hem aub niet meer de machtigste man op aarde noemen, die eer verdient hij niet en daar kan hij ook helemaal niet mee omgaan.DaWayne schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:18:
[...]
Helemaal mee eens, maar het is hem wel gelukt de machtigste meest oranje man op aarde te worden. Dus we kunnen hem niet uitvlakken
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
In een boardroam bij vijandige overnames en aankopen kan ik me voorstellen dat je als 'tegenstander' je overdondert voelt. Het probleem voor hem nu is dat alles wat hij doet, breed uitgemeten wordt op televisie. iedere politicus en zijn/haar spindokter ziet die beelden ook en maakt analyses en plannen van aanpak. Over een tijdje werken zijn trucjes hopelijk wat minder. Hij gaat er wel prat op dat hij pas 6 weken bezig is, maar vergeet even dat hij nog 4 jaar minus 6 weken moet en iedereen hem door gaat krijgen.Taro schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:20:
[...]
Fixed that for you. Laten we hem aub niet meer de machtigste man op aarde noemen, die eer verdient hij niet en daar kan hij ook helemaal niet mee omgaan.
==
hoi
Nee, alleen ik natuurlijk. En mijn vriendjes.Eusebius schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:20:
[...]
Iedereen, behalve @tomtom901 want dan moeten we allemaal in Porsches gaan rijden
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ben er niet gerust opTaro schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:20:
[...]
Fixed that for you. Laten we hem aub niet meer de machtigste man op aarde noemen, die eer verdient hij niet en daar kan hij ook helemaal niet mee omgaan.
Taro schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:20:
[...]
:strip_exif()/f/image/MyZR5OGXFIWJ5I9feqWr54zt.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie je, begint nu altomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:30:
[...]
Nee, alleen ik natuurlijk. En mijn vriendjes.
==
hoi
Idd , en vraag de kids gelijk ff of ze wat weesgegroetjes willen doen voor een ATH van BTC !Eusebius schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:39:
[...]
Zie je, begint nu al![]()
Enfin .. de koersen doen nog niet zo veel spannends op dit moment. Ga denk maar wat kinderen naar bed doen.
Dus wie verdient dan wel die eer volgens jou?Taro schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:20:
[...]
Dat lijkt mij een vraag voor in een ander topic. Hier is het enige juiste antwoord: Satoshi.Het Fantoom schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:47:
[...]
Dus wie verdient dan wel die eer volgens jou?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Bestaan nog wel, echt lekker gaat t niet. Heb ooit nog een zakje Shirtum gekocht, ging x10 na de Galatasaray aankondiging, maar mijn tokens waren nog niet unlocked. Ondertussen is de prijs nog 0,1% van wat het ooit was.DaWayne schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:04:
[...]
Zekers, bestaat Chilliz nog?
Zou mooi zijn als Carranza weer een doelpunt meepikte.
Ontopic, Hodl, don't know where this market is going
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als vrijdag de prachtigste uitspraken gezegd worden dan gaan we keihard pumpen. Daarna nog een crypto tweet van oranje plofkop.Coldcat schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:04:
Nog steeds onder de $95k. Er zal ongetwijfeld een pump richting vrijdag komen. Het zou het meest bullish event ooit kunnen worden!
Echter daarna. Valt het tegen? Wat zou de koers dan moeten laten stijgen? Korte termijn zie ik dan de $74k wel op de borden.
Valt het mee? Genoeg tijd om te komen als we richting de $1m gaan.
Hoe zien jullie dit?
[ Voor 4% gewijzigd door Steady op 05-03-2025 20:08 ]
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Werd er gisteren in die speech iets gezegd over crypto? Ik denk dat trump het niet kan uitleggen. Echter kwamen alle topics voorbij die recent genoemd werden lijkt het. Dat dit in een speciaal event komt kan goed zijn, maar lijkt via de hoofd media te lopen.Steady schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:07:
[...]
Als vrijdag de prachtigste uitspraken gezegd worden dan gaan we keihard pumpen. Daarna nog een crypto tweet van oranje plofkop.
Zo niet wordt het nogmaals een pump en dump. Ik voel het aan mijn water
Ik denk dat veel mensen long gaan door vrijdag, zal me niet verbazen als die nog even gehunt worden.Coldcat schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:04:
Nog steeds onder de $95k. Er zal ongetwijfeld een pump richting vrijdag komen. Het zou het meest bullish event ooit kunnen worden!
Echter daarna. Valt het tegen? Wat zou de koers dan moeten laten stijgen? Korte termijn zie ik dan de $74k wel op de borden.
Hoe zien jullie dit?
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik denk dat er vooraf nog wel wat lekt, als dat te optimistisch is, dan wordt er gedumpt als het dan weer tegenvalt. Het lijkt me sterk dat het nu enkel een btc reserve is. De shitcoins zullen ook wel een plekje krijgen. Ik twijfel zelf om na de run off te verkopen, maar dan zul je net zien dat we het grootste nieuws ooit krijgen en dat ik dan de boot mis 😅Coldcat schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:04:
Hoe zien jullie dit?
Maar al die shitcoins in een reserve? Ik probeer het met logica te begrijpen maar dat is lastig.kbuntu schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:23:
[...]
Ik denk dat er vooraf nog wel wat lekt, als dat te optimistisch is, dan wordt er gedumpt als het dan weer tegenvalt. Het lijkt me sterk dat het nu enkel een btc reserve is. De shitcoins zullen ook wel een plekje krijgen. Ik twijfel zelf om na de run off te verkopen, maar dan zul je net zien dat we het grootste nieuws ooit krijgen en dat ik dan de boot mis 😅
Ja, vind ik ook, maar zie die gastenlijst, waarom zouden zij allemaal komen?Coldcat schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:28:
[...]
Maar al die shitcoins in een reserve? Ik probeer het met logica te begrijpen maar dat is lastig.
Omdat als je niet komt, de rest wel komt en jij niet mee mag doen met de grote jongens.kbuntu schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:29:
[...]
Ja, vind ik ook, maar zie die gastenlijst, waarom zouden zij allemaal komen?
Zo ver ik weet werd er niets specifieks gezegd over crypto. Was meer een presidentiële circle jerk.Coldcat schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:19:
[...]
Werd er gisteren in die speech iets gezegd over crypto? Ik denk dat trump het niet kan uitleggen. Echter kwamen alle topics voorbij die recent genoemd werden lijkt het. Dat dit in een speciaal event komt kan goed zijn, maar lijkt via de hoofd media te lopen.
Zou het niet logisch zijn dat als je 1.5h praat over alle plannen en acties dit ook genoemd wordt?Steady schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:30:
[...]
Zo ver ik weet werd er niets specifieks gezegd over crypto. Was meer een presidentiële circle jerk.
Als die oranje man vrijdag bij de Crypto Summit nou wat coins gaat shillen voor in zijn federal reserve, dan verwacht ik wel een pump. Een post op X met USA loves BTC en dan zijn we binnen.
Dat is het hele probleem met hem momenteel: er is geen logicaColdcat schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:38:
[...]
Zou het niet logisch zijn dat als je 1.5h praat over alle plannen en acties dit ook genoemd wordt?
Het voelt een beetje vaag aan. Waarom een summit en geen aankondiging in Trump style? Waarom het eerst via z’n social channel promoten.
Ergens vind ik het stinken.
Strontvliegen rond een grote hoop stront?kbuntu schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:29:
[...]
Ja, vind ik ook, maar zie die gastenlijst, waarom zouden zij allemaal komen?
Eigenlijk is dat altijd al zo geweest in crypto.Steady schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:42:
[...]
Dat is het hele probleem met hem momenteel: er is geen logica
Of je gaat voor maximale hoop of je stapt uit de markt en wacht aan de zijlijn af. Dat is hoe ik het momenteel zie
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat is de bron van die lijst?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/B9suzGNy9LNFFAk9F0bTObyO.gif?f=user_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 05-03-2025 21:38 ]
[ Voor 77% gewijzigd door gebruikershaes op 05-03-2025 21:40 ]
BAM jonguh! Niks dipdag morgen gewoon doorrammengebruikershaes schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:38:
Daar gaan we. Laatste leg up. Gaan we door de 90?
90? Significante levels motten we hebben!gebruikershaes schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:38:
Daar gaan we. Laatste leg up. Gaan we door de 90?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik neem dit keer wel genoegen met 419k
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Boven de 91 liefst boven de 95 sluiten is bullish heb ik me laten vertellen
Vooral 95 breken en terug testen aub. Dank uPinsa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:45:
[...]
Boven de 91 liefst boven de 95 is bullish heb ik me laten vertellen
Dan is het besloten. Laatste leg up maar 95001 en dan een correction wave terug. 🤝anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:46:
[...]
Vooral 95 breken en terug testen aub. Dank u
[ Voor 9% gewijzigd door gebruikershaes op 05-03-2025 21:50 ]
De SC beheerd de markt punt.gebruikershaes schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:49:
[...]
Dan is het besloten. Laatste leg up maar 95001 en dan een correction wave terug. 🤝
De markt kan nu niet anders dan dit besluit volgen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8V45tNk1NyQ2LfYXDMfjxe9E.gif?f=user_large)
ETC hashrate staat op een ATH, dit is vast waar stroom gratis is ofzo....Pinsa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:59:
[...]
De SC beheerd de markt punt.
[Afbeelding]
Bitcoin cash pumpt nog steeds vloeit daarna door in BTC
nothing stops this train
ETH is al een tijdje niet meer te minen. Je weet wel, ultrasoundmoney.Kol Nedra schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:19:
[...]
ETC hashrate staat op een ATH, dit is vast waar stroom gratis is ofzo....
Ravencoin ook ff gechecked, die staat wel flink lager dan in het verleden....
Pectra?Coldcat schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:23:
[...]
ETH is al een tijdje niet meer te minen. Je weet wel, ultrasoundmoney.
Pectra staat wel live te gaan!
/f/image/tBM4TUgP4HdyeknK8MFgJl7i.png?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Met de juiste spin is alles bullish. Een handelsoorlog met daarbijbehorende spanning is alles behalve bullish l.Vis schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:26:
Just In: BULLISH NEWS ⚠️🚨🐋🔥
China is firing up its monetary printers amid Trump’s tariff threats, potentially boosting crypto assets like bitcoin. 📈💰
- China’s first major monetary easing in 14 years.
- Anticipated global central bank reactions could flood markets with liquidity.
- Bitcoin positioned to benefit as investors seek inflation hedges.
Heb ik nog een spin voor je... Je kunt geen handelsoorlogje starten met Bitcoin.JW04 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:30:
[...]
Met de juiste spin is alles bullish. Een handelsoorlog met daarbijbehorende spanning is alles behalve bullish l.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 11% gewijzigd door Moiety op 05-03-2025 23:06 ]
OTC leeg, miners hebben power gebrek , BTC is zeldzaam moeilijk aan te komen....zoiets ?Moiety schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:03:
“ PRO-BITCOIN SENATOR DOESN'T THINK TRUMP'S BITCOIN STRATEGIC RESERVE WILL HAPPEN SOON
President Trump's proposal for a U.S. strategic bitcoin reserve has gained traction among some crypto-friendly U.S. Congress members, though its near-term feasibility is questioned. Wyoming GOP Sen. Cynthia Lummis, who introduced the bill, admits congressional support is lacking. At the Bitcoin Investor Day in NYC, she noted resistance even from fellow Republicans, quoting House Banking Committee Chairman Tim Scott suggesting a delay, highlighting insufficient readiness as the main obstacle.”
Goed, dat wordt weer een deceptie vrijdag.
Wat hebben we echt nodig voor een goede pump?
Gulden Draak, Kasteelbier, Trappist, etc. zorgen allemaal wel voor n goede pumpMoiety schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:03:
“ PRO-BITCOIN SENATOR DOESN'T THINK TRUMP'S BITCOIN STRATEGIC RESERVE WILL HAPPEN SOON
President Trump's proposal for a U.S. strategic bitcoin reserve has gained traction among some crypto-friendly U.S. Congress members, though its near-term feasibility is questioned. Wyoming GOP Sen. Cynthia Lummis, who introduced the bill, admits congressional support is lacking. At the Bitcoin Investor Day in NYC, she noted resistance even from fellow Republicans, quoting House Banking Committee Chairman Tim Scott suggesting a delay, highlighting insufficient readiness as the main obstacle.”
Goed, dat wordt weer een deceptie vrijdag.
Wat hebben we echt nodig voor een goede pump?
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zoiets ja. Op X volg ik bijna alleen maar Amerikaanse analisten (en Taro) en daardoor lijk ik weleens te vergeten dat Bitcoin Globaal is.Peterre schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:07:
[...]
OTC leeg, miners hebben power gebrek , BTC is zeldzaam moeilijk aan te komen....zoiets ?
In combinatie met zo’n blauw pilletje?ByteMe_ schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:11:
[...]
Gulden Draak, Kasteelbier, Trappist, etc. zorgen allemaal wel voor n goede pump
Hij bedoelt eigenlijk een "Roze pilletje " * Peterre hoort op de achtergrond "a yellow submarine
Bedankt, nu hoor ik al 20 minuten die melodie in mijn hoofdPeterre schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:17:
[...]
Hij bedoelt eigenlijk een "Roze pilletje " * Peterre hoort op de achtergrond "a yellow submarine
Moiety schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:30:
[...]
Bedankt, nu hoor ik al 20 minuten die melodie in mijn hoofd
Onzin, op crypto kun je geen importheffingen doen, want dat woont op het internet, dus in plaats van allemaal domme diensten te kopen, koopt iedereen dan gewoon shitcoins.JW04 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:30:
[...]
Met de juiste spin is alles bullish. Een handelsoorlog met daarbijbehorende spanning is alles behalve bullish l.
Never ever financial advice...
Economie zwakt af. Interest zakt. Printers aan. Dat is toch bullish voor de oranje B.JW04 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:30:
[...]
Maar al die miljonairs zijn al jaren te laat om een hele Bitcoin te bezitten want bijna alles is al gemined en dus in bezit van mensen (sommige met weakhands als ze mazzel hebben).The asset manager highlights how the supply of BTC is not sufficient to cover the potential demand from millionaires.
This happens because the pre-programmed maximum supply of BTC is 21 million tokens, which will be issued until 2140. BlackRock also points out that of these tokens, it is estimated that 3-4 million bitcoins issued visible on the blockchain are considered permanently inaccessible.
Dus als een hele Bitcoin straks een zekere cult-status verwerft binnen zekere vermogende kringen ....As of March 6, 2025, approximately 19.96 million bitcoins have been mined out of the total 21 million that will ever exist.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 23% gewijzigd door Aeronaut op 06-03-2025 05:07 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Denk het wel ja. De verwachtingen zijn hooggespannen. Als ze nu met te weinig komen zakt de markt weer in elkaar. Maar goed ik denk wel dat we wat serieus nieuws kunnen verwachten 😁keanu_ schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 06:41:
Frontrun voor 7-3? met een 50% kans op sell the news daarna
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq