Internet die bleef haperen toen je op de submit knop klikte en daardoor nogmaals geklikt en zo dus dubbel geplaatst?zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:51:
[...]
[Afbeelding]
Lijkt dubbel te zijn uitgevoerd. Maar het rare is dat ik zonet nog keek en toen waren het er 500. Nah ja het zal.
Niet Feynoord AanhangerYES schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:01:
[...]
Noodzakelijk Feyenoord Advies
Nederlandse Feyenoord Aanhangers
Nuttige Feyenoord Aankopen
Ja eens, NFA
En ik maar spottraden voor een paar centen winst.
Wordt nog rustig zo qua mods als jij ook al een permaban krijgt
Wacht dan op zn minst tot ik het kenteken binnen hebYES schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:07:
[...]
Wordt nog rustig zo qua mods als jij ook al een permaban krijgt
Hey, als je dat doet tijdens het schijten in de baas zn tijd is het belangrijk werk!GioStyle schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:04:
En ik maar spottraden voor een paar centen winst.
win - win
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vis schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:08:
[...]
Hey, als je dat doet tijdens het schijten in de baas zn tijd is het belangrijk werk!
win - win
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Stel je eens voor
Ik heb afgelopen 12 maanden niet meer in de min gestaan op een positie. Vorige week een trade gestart die op een stop loss in profit eruit geklapt is bij 90k paar dagen terug met 7k winst, daarna 1 geopend maar die met paar tientjes winst eruit geklapt op mijn SL. Deze die nu loopt heb ik gisteren gestart en vandaag verder uitgebouwd en stoploss staat ruim in profit.Danjel schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:01:
[...]
Dus als ie flink in de min gaat wachten tot je geliquideerd wordt dan wel HODL tot je weer in de plus staat voordat je er een SL op zet?
Normaal in de bull werk ik niet met stop losses om niet mijn trade te verliezen in een wick met bounce (gebeurt vaak bij BTC), maar met die oranje plofkop wil ik geen risico.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Oh man lijkt me heerlijk als pensioenado een beetje traden. Hoeft verder nergens aan te denken, er is altijd wel een clubje degens om om te lachen en een ander groepje wat rekt gaat. Wenn pensioen
Haha echt dat soort hopium charts met random vergelijkingen... het houdt nooit op
Volgens mij is die ene fase in 2020 nu al 83x vergeleken met een willekeurige fase in de huidige run
hahah die was ook ruk ja. Die move in 2020 heb ik wel een mailtje gehad van bybit......
Deze range is wel mooi wat mij betreft. Ten eerste omdat je de interactie aan de bovenkant super mooi kan zien, door de range gevormd werd was het support met een aantal keren lafjes bouncen. Daarna compleet er doorheen gedonderd én daarna aangetikt/bevestigt als resistance.
Vervolgens onderkant van de range bepaald en heel snel daarna (en zelfs al daarvoor) is interactie te zien met wat precies het midden van de range is. Niet geheel toevallig is die middelste lijn, als je een fib retracement trekt vanaf de bovenkant, de 0.5 fibonaci lijn (als ik het zo goed zeg):
/f/image/FHxHstU0XRCwatLwsymkRsP7.png?f=fotoalbum_large)
Bovenkant range verkoop ik, even afhankelijk van prijsactie, waarschijnlijk een deel van mijn spot potje en wacht dan af wat er gebeurd, hopelijk lager meer satjes inslaan, en anders wachten op hertest of hoger er weer in.
Overigens teken ik horizontale ranges altijd met de Fib Retracement tool, en laat daarbij alleen de 0, 0.5 en 1 lijnen weergeven om het zo clean mogelijk te maken
Vervolgens onderkant van de range bepaald en heel snel daarna (en zelfs al daarvoor) is interactie te zien met wat precies het midden van de range is. Niet geheel toevallig is die middelste lijn, als je een fib retracement trekt vanaf de bovenkant, de 0.5 fibonaci lijn (als ik het zo goed zeg):
/f/image/FHxHstU0XRCwatLwsymkRsP7.png?f=fotoalbum_large)
Bovenkant range verkoop ik, even afhankelijk van prijsactie, waarschijnlijk een deel van mijn spot potje en wacht dan af wat er gebeurd, hopelijk lager meer satjes inslaan, en anders wachten op hertest of hoger er weer in.
Overigens teken ik horizontale ranges altijd met de Fib Retracement tool, en laat daarbij alleen de 0, 0.5 en 1 lijnen weergeven om het zo clean mogelijk te maken
Vrijdag kan het gebeuren als die oranje plofkop bij de Crypto Summit de juiste dingen roept. Ik blijf gewoon lekker hopen op het beste
Eventjes corrigeren. Wat je tekent in een range op 0.5 is het equilibrium (middenpunt van de range). Een range is pas confirmed met een range low, een range high en minimaal 1 touch van het EQ.YES schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:19:
Niet geheel toevallig is die middelste lijn, als je een fib retracement trekt vanaf de bovenkant, de 0.5 fibonaci lijn (als ik het zo goed zeg):
Zo heurt het, maar let op bovenstaande criteria. Wat je daarnaast nog zou kunnen doen om meer inzicht te krijgen is in die range een fixed volume profile trekken.YES schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:19:
Wat mij opviel vandaag is dat Bitcoin cash weer zit te pumpen, vroeger was dat een voorteken dat BTC ook ging volgen 👀
Mooie rijmzwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:21:
[...]
Dat mag hoor. Want ze is verre van een whale. Integendeel.
BTC is +8,5% op de 24h?Pinsa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:28:
Wat mij opviel vandaag is dat Bitcoin cash weer zit te pumpen, vroeger was dat een voorteken dat BTC ook ging volgen 👀
Ik begrijp je misschien niet goed, bedoel je dat de range nog niet confirmed isi? M.i. is hij overduidelijk confirmed. Die touch van het EQ is er meermaals? Op lager timeframe overigens nog duidelijker wat mij betreft, maar op 4h toch ook gewoon:tomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:27:
[...]
Eventjes corrigeren. Wat je tekent in een range op 0.5 is het equilibrium (middenpunt van de range). Een range is pas confirmed met een range low, een range high en minimaal 1 touch van het EQ.
[...]
Zo heurt het, maar let op bovenstaande criteria. Wat je daarnaast nog zou kunnen doen om meer inzicht te krijgen is in die range een fixed volume profile trekken.
Nee, ik corrigeer voornamelijk je termen en licht verder toe hoe je een valide range herkent (ook voor anderen). Deze is absoluut valide en in play.YES schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:36:
[...]
Ik begrijp je misschien niet goed, bedoel je dat de range nog niet confirmed isi? M.i. is hij overduidelijk confirmed. Die touch van het EQ is er meermaals? Op lager timeframe overigens nog duidelijker wat mij betreft, maar op 4h toch ook gewoon:
[Afbeelding]
Ah oké. Ik dacht altomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:37:
[...]
Nee, ik corrigeer voornamelijk je termen en licht verder toe hoe je een valide range herkent (ook voor anderen). Deze is absoluut valide en in play.
Thanks voor de verduidelijking!
Bullish, Blackrock wil vast ook dikke Bitcoinen want het heeft net een hoop geld uitgegeven om controle over het Panama kanaal te krijgen.....
Src. https://www.bangkokpost.c...fter-ports-deal?tbref=hp.US President Donald Trump has hailed a deal led by the US investment firm BlackRock to buy most of the $22.8-billion ports business of the Hong Kong conglomerate CK Hutchison which includes assets along the Panama Canal.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gaan jullie vrijdag ook in met zakken vol XRP en ADA? Of hoe gaat dat in z'n werk.
tomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:37:
[...]
Nee, ik corrigeer voornamelijk je termen en licht verder toe hoe je een valide range herkent (ook voor anderen).
Met gezond verstand...100% BTC HODLKerstRunner schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:49:
Gaan jullie vrijdag ook in met zakken vol XRP en ADA? Of hoe gaat dat in z'n werk.
Ja, al was dat niet perse een hele bewuste keuze.KerstRunner schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:49:
They who buy the dip, deserves the rip.
KerstRunner schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:49:
Nou, crypto gaat iig beter dan mn dag, nog iets positiefs
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Mijn ETH long nog steeds onderwater, wat voor een ruk trader ben je dan.
Ik wens je een betere tijd toe de rest van de dag, eveneens voor de komende dagen!ByteMe_ schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 14:14:
Nou, crypto gaat iig beter dan mn dag, nog iets positiefs
P.s. ik ben benieuwd wat er bij de Crypto Summit voor bijzonderheden gaan gebeuren (weer een Pump en Dump/Trump?) en uiteraard wat de Amerikaanse aandelenmarkt straks gaat doen. Hoop dat het lekker verder gaat stijgen voor een langere periode.
futures zakken beetje weg nu. Wel groen nogPseudoniem schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 14:22:
[...]
Ik wens je een betere tijd toe de rest van de dag, eveneens voor de komende dagen!
P.s. ik ben benieuwd wat er bij de Crypto Summit voor bijzonderheden gaan gebeuren (weer een Pump en Dump/Trump?) en uiteraard wat de Amerikaanse aandelenmarkts straks gaat doen. Hoop dat het lekker verder gaat stijgen voor een langere periode.
Heb daarom mijn spotbags weer de deur uit gedaan. Even afwachten wat de yanks gaan doen. Geen zin in verrassingen met shitcoins.anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 14:23:
[...]
futures zakken beetje weg nu. Wel groen nog
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
snap ik ja. Ik houd het ook scherp in de gatenzwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 14:38:
[...]
Heb daarom mijn spotbags weer de deur uit gedaan. Even afwachten wat de yanks gaan doen. Geen zin in verrassingen met shitcoins.
Nu serieuze geruchten dat de VS met Oekraïne geen inlichtingen meer delen… zal het sentiment wel weer ff drukken. Ik vrees dat Trump eerst terug moet komen op een aantal zeer domme besluiten, voordat we weer beetje omhoog kunnen. Jammer vanochtend zag het er best prima uit allemaalanti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 14:38:
[...]
snap ik ja. Ik houd het ook scherp in de gaten
zal er nog actie komen over 8 minuten?
nothing stops this train
Geen idee. Futures staan op 0Kol Nedra schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:22:
zal er nog actie komen over 8 minuten?
Ja, ze hebben China een beetje boos gemaakt.kbuntu schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 14:46:
[...]
Nu serieuze geruchten dat de VS met Oekraïne geen inlichtingen meer delen… zal het sentiment wel weer ff drukken. Ik vrees dat Trump eerst terug moet komen op een aantal zeer domme besluiten, voordat we weer beetje omhoog kunnen. Jammer vanochtend zag het er best prima uit allemaal
Achja. Hodl.
Zijn er hier meer die wat losse usa stocks en etf’s aan het roteren zijn naar Europa? Ik wissel zelf wat Vanguard all world in voor Stoxx 600
JACK MALLERS: “No altcoin belongs in the same sentence as #Bitcoin, let alone as a U.S. Strategic Reserve.” 💯pic.twitter.com/DumrfNQ7nf
— Simply Bitcoin (@SimplyBitcoinTV) 5 maart 2025
i
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2025 15:29 ]
nothing stops this train
Het lijkt wel op iets om ergens in te pluggen
Het zou eens doorzetten...
[ Voor 7% gewijzigd door bsmpower op 05-03-2025 15:39 ]
Zit naast crypto ook in de benodigde ETF’s, maar zijn eigenlijk allemaal set-and-forget. Zijn all-world maar is vooral USA gefocust. Ben niet perse bullish Europese bedrijven ten opzichte van de rest van de wereld.kbuntu schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:28:
Zijn er hier meer die wat losse usa stocks en etf’s aan het roteren zijn naar Europa? Ik wissel zelf wat Vanguard all world in voor Stoxx 600
Ik inmiddels wat meer, maar goed kan ook korte termijn sentiment zijn. Enfin heb wel het idee dat je met Stoxx600 naast all world een betere spreiding bereikt.jvel92 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:39:
[...]
Zit naast crypto ook in de benodigde ETF’s, maar zijn eigenlijk allemaal set-and-forget. Zijn all-world maar is vooral USA gefocust. Ben niet perse bullish Europese bedrijven ten opzichte van de rest van de wereld.
On topic: kut yanks
En nu is ie weer groen!
En toch weer rood.
En toch weer rood.
[ Voor 32% gewijzigd door knakworst op 05-03-2025 15:48 ]
In de SC is altijd wat te doenknakworst schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:45:
En nu is ie weer groen!
Ik mis alleen nog een dikke zak poen
Net als gisteren lijkt BTC nu gewoon even puur de beurs te volgen. Up/down patroon komt overeen met NASDAQ.
Maar ach, misschien komt dat volgend seizoen!
Opvallend dat er steeds maar leverage posities rekt gaan in deze snelkookpan van volatiliteit.
Waarom zou je nu short of long willen gaan? Totaal geen pijl op te trekken. Wel/geen tarieven. Wel/geen steun. Wel/geen SBR.
Waarom zou je nu short of long willen gaan? Totaal geen pijl op te trekken. Wel/geen tarieven. Wel/geen steun. Wel/geen SBR.
en daar hoef je helemaal niets voor te doenSteady schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:50:
[...]
aflevering Jambers.....gok verslavingBTC100K2021 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:51:
Opvallend dat er steeds maar leverage posities rekt gaan in deze snelkookpan van volatiliteit.
Euro moon. Bitcoin rekt. We gaan weer voor de verdubbelaar. Gare kutmunt.
Ik heb maar wat flow traders gekocht. Alles schiet alle kanten op, misschien kunnen zij wel geld verdienen met deze markt. De dollar raakt opeens ook veel kwijt.
Dan gaan we voor het miljoenSteady schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:50:
[...]
dxy gaat hard rekt ja. al 5 punten eraf sinds de ath. 105 nu. Goede zaak. Normaal is dat heel goed voor btcknakworst schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:02:
Ik heb maar wat flow traders gekocht. Alles schiet alle kanten op, misschien kunnen zij wel geld verdienen met deze markt. De dollar raakt opeens ook veel kwijt.
Bedoel je deze: Vanguard FTSE Developed World ETF (VEVE)kbuntu schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:28:
Of is dat weer een andere.
Deze DCA ik gewoon
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Amundi stoxx 600 ACCJohn245 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:06:
[...]
Bedoel je deze: Vanguard FTSE Developed World ETF (VEVE)
Of is dat weer een andere.
Deze DCA ik gewoon
beetje gestuiter zonder richting. Beetje zoals in dit topic.....beginnen er zelfs een paar over boomer stonks en etf's, dan hoef je de charts niet te openen, dan weet je genoeg
[ Voor 68% gewijzigd door anti elppa op 05-03-2025 16:24 ]
Normaal gesproken wel maar niet als alle financiële markten onder druk staan. Tenminste dat hoorde ik een econoom zeggen vanochtend.anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:04:
[...]
dxy gaat hard rekt ja. al 5 punten eraf sinds de ath. 105 nu. Goede zaak. Normaal is dat heel goed voor btc
Heb ze ook, doen ook crypto marketmaking. O.a. voor de grote BTC spot ETF's. Linkje naar hun arkham hieronder:knakworst schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:02:
BTC100K2021 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 09:59:
Voor wie Nederlands aandeel zoekt die ook wat met crypto doen: Flow Traders.
Handelen steeds meer in crypto (uiteraard als marketmaker zoals ze ook bij equities doen).
https://platform.arkhamin...lorer/entity/flow-traders
Hebben afgelopen kwartalen laten zien dat ze ook bij relatief lage omzetten en volatiliteit (VIX) een bescheiden winst kunnen maken. En in 2020 harkten ze een tientje per aandeel binnen om de potentie aan te geven in roerige tijden. Hebben de afgelopen 2 jaar flink geïnvesteerd in crypto, dat moet zich nu ook gaan uitbetalen.
Koers staat nu op een bescheiden 19 euro.
Disclaimer: heb hier ook een paar stuks van.
[ Voor 53% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-03-2025 16:27 ]
Haha ja erg heh. Aandacht verschuift bij deze saaie bedoelinganti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:23:
beetje gestuiter zonder richting. Beetje zoals in dit topic.....beginnen er zelfs een paar over boomer stonks en etf's, dan hoef je de charts niet te openen, dan weet je genoeg
Vrijdag
nier verkocht of zet je je vrouw in een steeg s'avonds in de aanbieding?
Was het maar zo spannend. Gewoon een lening teruggeëist.anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:38:
[...]
nier verkocht of zet je je vrouw in een steeg s'avonds in de aanbieding?
dat 2e vind je spannend? interressantMoiety schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:40:
[...]
Was het maar zo spannend. Gewoon een lening teruggeëist.
Ze staat vaker in de steeg. In de aanbieding doen vind ik spannend, ja.
90% kans dat vanmiddag de tarieven worden afgezwakt, na het gesprek met Trudeau. Tarieven instellen voor de EU is voor Trumpje nu even iets te riskant, gezien de economische puinhoop dit al veroorzaakt
'tis wel weer een bedenkelijk niveautje vandaag i.v.m. rangen in niemandsland. Wakker worden met babystoeltjes en kinderen/schoonmoeders in kliko's flikkeren, in de middag ETH piemels op de chart en nu je wijf pimpen in de steeg om crypto te kopen.
Ben benieuwd wat er vanavond aan bod komt
Guere schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:53:
'tis wel weer een bedenkelijk niveautje vandaag i.v.m. rangen in niemandsland. Wakker worden met babystoeltjes en kinderen/schoonmoeders in kliko's flikkeren, in de middag ETH piemels op de chart en nu je wijf pimpen in de steeg om crypto te kopen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wat gaan we kopen vrijdag?
:strip_exif()/f/image/rnj3iGUnr9KhE3OBPOE0vvsK.jpg?f=fotoalbum_large)
Ow wacht, ik heb alles al.
:strip_exif()/f/image/rnj3iGUnr9KhE3OBPOE0vvsK.jpg?f=fotoalbum_large)
Ow wacht, ik heb alles al.
[ Voor 3% gewijzigd door Moiety op 05-03-2025 17:03 ]
Ondertussen...Guere schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:53:
Hij doet het alleen om de beste deal te krijgen. Het is gewoon een businessman. En ook al lijkt het erop dat hij als een olifant door de porseleinkast gaat, de soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend. Dus ik zie hem gewoon de EU onder druk zetten no matter what. Reken er maar op dat hij ook gebaat is met een sterke aandelenmarkt. En dat hij niet als de president die de stock market heeft verneukt te boek wil staan. Maar eerst moeten die deals erdoor en de zaken op orde zijn. Dat de marken daar nu even pijn van ondervinden boeit hem niet. Uiteindelijk zorgt hij er wel voor dat de economie plus de aandelen markten weer voor de wind gaan. Er is hem alles aan gelegen om de boel weer op de rit te krijgen.kbuntu schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:50:
90% kans dat vanmiddag de tarieven worden afgezwakt, na het gesprek met Trudeau. Tarieven instellen voor de EU is voor Trumpje nu even iets te riskant, gezien de economische puinhoop dit al veroorzaakt
Tenzij hij geen, of de verkeerde, strategie, heeft. Of ingefluisterd krijgt. Tot nu toe kan ik nog weinig tactische of strategische slimmigheid of uberhaupt gedachten detecteren.zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:05:
[...]
Hij doet het alleen om de beste deal te krijgen. Het is gewoon een businessman. En ook al lijkt het erop dat hij als een olifant door de porseleinkast gaat, de soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend. Dus ik zie hem gewoon de EU onder druk zetten no matter what. Reken er maar op dat hij ook gebaat is met een sterke aandelenmarkt. En dat hij niet als de president die de stock market heeft verneukt te boek wil staan. Maar eerst moeten die deals erdoor en de zaken op orde zijn. Dat de marken daar nu even pijn van ondervinden boeit hem niet. Uiteindelijk zorgt hij er wel voor dat de economie plus de aandelen markten weer voor de wind gaan. Er is hem alles aan gelegen om de boel weer op de rit te krijgen.
Hij is dan ook nog maar 6 weken geleden begonnen.olafmol schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:08:
[...]
Tenzij hij geen, of de verkeerde, strategie, heeft. Of ingefluisterd krijgt. Tot nu toe kan ik nog weinig tactische of strategische slimmigheid of uberhaupt gedachten detecteren.
[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 05-03-2025 17:10 ]
Ohja, hij is aan het 4D schaken natuurlijk ;Pzwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:09:
[...]
Hij is dan ook nog maar 6 weken geleden begonnen.Dus eerst maar even afwachten.
Het gehuil gisteren was deprimerend. Ik hoop dat jullie ook met korting hebben gekocht.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
En straks kan je nog meer bijkopenMuzzy schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:11:
Het gehuil gisteren was deprimerend. Ik hoop dat jullie ook met korting hebben gekocht.
Iemand een zakenman noemen terwijl hij omringende landen en bondgenoten chanteert?
Dat is wel goud. Niet zo mooi van goud als de WC van Donald, maar toch goud.
Dat zit wel Schnorr.
Ik hou van korting. Kan er niet genoeg van hebben.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Nu nog een mooi weekendpumpje vanaf vrijdagMuzzy schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:11:
Ik ga er verder niet op in. Er staat niet voor niets een waarschuwing in de topic start. Maar er komt hier alleen maar gelul uit dezelfde hoek. Alles aan Trump is slecht en dat moet hier tot in den treure herhaald worden. Ik heb een andere mening. Het is niet zo zwart wit allemaal. Lekker makkelijk om met iedereen mee te lullen. Ik denk dat hij Amerika weer op de rails krijgt.Stukfruit schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:12:
Iemand een zakenman noemen terwijl hij omringende landen en bondgenoten chanteert?
Het legt wel het een en ander uit ja.zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:20:
[...]
Ik ga er verder niet op in. Er staat niet voor niets een waarschuwing in de topic start. Maar er komt hier alleen maar gelul uit dezelfde hoek. Alles aan Trump is slecht en dat moet hier tot in den treure herhaald worden. Ik heb een andere mening. Het is niet zo zwart wit allemaal. Lekker makkelijk om met iedereen mee te lullen. Ik denk dat hij Amerika weer op de rails krijgt.
Maar goed, hier is iets waar we alle drie positief op aanslaan
Dat zit wel Schnorr.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/p5ImtV7ZQT3emK6i92jka1fU.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oShFsG7Zp4t3pzhMvWbc5ezo.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VqFI4whWaNRFaWZyspC7BXLw.gif?f=user_large)