[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 125 ... 252 Laatste
Acties:
  • 930.991 views

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12 10:57
Well well well, ADA heeft BTC geflipped in m'n portfolio *O*

[ Voor 5% gewijzigd door TakutoRadiance op 05-03-2025 10:26 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-12 23:55
Futures vooralsnog mooi groen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• TakutoRadiance
OK ik negeer even dat gedrocht van een auto in je post, maar zie ik nou die desktop sheep van vroegah die je als avatar hebt? esheep.exe als ik het me goed herinner?

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/72N2ZC7LzO3W01jJZr2l9ATiXuE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/sDUXKLuGRPYvrmp2yKIPmsPc.png?f=user_large

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:24

E-B

TakutoRadiance schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:28:
zie ik nou die desktop sheep van vroegah die je als avatar hebt? esheep.exe als ik het me goed herinner?
Ik ken het nog als sheep.exe (geloof dat esheep.exe een x64 reïncarnatie is geweest). Maar klopt helemaal, dat is inderdaad dat schaapje. :)

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
E-B schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:32:
[...]

Ik ken het nog als sheep.exe (geloof dat esheep.exe een x64 reïncarnatie is geweest). Maar klopt helemaal, dat is inderdaad dat schaapje. :)
Een triple like :)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:28
idd. heb mijn long contracten verdubbelt. entry is nu van 84.2k naar 86k gegaan. Stop loss laat ik strak staan. Geen zin in verlies.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-12 13:46
Ben het niet vaak eens met Schiff, maar hier heeft hij gewoon gelijk natuurlijk.

Of het zal onderzocht worden, is maar de vraag. Waarschijnlijk gebeurt er niets mee.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:32
De zon schijnt, Bitcoin boven de 80k, en de F&G rond de 20.

Wie maakt ons wat. Dit is het leven. Dit is dankbaarheid.

Maktub

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
pakken we meteen Elon er ook bij met zijn doge tweets
Of CZ die iets deelt over ronaldinho meme token, maar dit geen endorsement noemt...

succes ermee

En we roepen ntl wel dat het niet kan, maar stiekem hoopt iedereen dat zijn bags naar de maan gaan door tweets en crypto werkzaamheden van Trump en de nieuwe crypto groep in de VS...
Enige die huilen zijn degene die, of de pump gemist hebben, of leverage hebben getrade..

.. of die ADA een shitcoin blijven vinden ;)

[ Voor 52% gewijzigd door keanu_ op 05-03-2025 10:56 ]

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:32
Nubtrix schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:52:
[...]

Ben het niet vaak eens met Schiff, maar hier heeft hij gewoon gelijk natuurlijk.

Of het zal onderzocht worden, is maar de vraag. Waarschijnlijk gebeurt er niets mee.
Idd word ws gewoon getolereerd, als iemand van ons zoiets flikte zat hij al locked up ergens in een cel.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13:03
Ik moest gisteren babysitten op mijn bijna 3-jarig doopkindje. We speelden wat buiten tot hij plots 'maan maaaaaaannn' riep. Voor mij was het duidelijk: 'This bull is far from over'.
Meteen m'n hele hebben en houden in Bitcoin gekieperd evenals een nier en een teelbal afgestaan.

2025 wordt mijn jaar. Of niet?

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 23:22
Samenvatting van afgelopen anderhalve week: ik snap er niks meer van |:(

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Pinsa wut?

Even naar mijn ETH kijken en.....
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTKbPU-JJdqsJUFq6piqVm-LfDqYNIQjrgADmFhcGe_W0b8opgVMKW1vkVc&s=10

Heb het nieuws verder niet echt bijgehouden. Zag alleen af en toe swaps naar Bitcoin voorbij komen. Geen idee hoeveel ze er netto aan over weten te houden.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• zwembroek
anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:47:
[...]

idd. heb mijn long contracten verdubbelt. entry is nu van 84.2k naar 86k gegaan. Stop loss laat ik strak staan. Geen zin in verlies.
Ze worden steeds groener. Zou mooi zijn.

• TakutoRadiance
BootjeVaren schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:56:
Ik moest gisteren babysitten op mijn bijna 3-jarig doopkindje. We speelden wat buiten tot hij plots 'maan maaaaaaannn' riep. Voor mij was het duidelijk: 'This bull is far from over'.
Meteen m'n hele hebben en houden in Bitcoin gekieperd evenals een nier en een teelbal afgestaan.

2025 wordt mijn jaar. Of niet?
Waar kun je een teelbal afstaan en wat krijg je hiervoor? Vraag het voor een vriend van me hoor, ik zit er al balls deep in...

• Pinsa
sh4d0wman schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:58:
@Pinsa wut?

Even naar mijn ETH kijken en.....
[Afbeelding]

Heb het nieuws verder niet echt bijgehouden. Zag alleen af en toe swaps naar Bitcoin voorbij komen. Geen idee hoeveel ze er netto aan over weten te houden.
Dus jij hebt Bybit gehackt :>

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06:54
zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:00:
[...]

Ze worden steeds groener. Zou mooi zijn.
‘De mineralendeal’ zit er ook aan te komen, beetje positief sentiment en dan een mooie klapper op vrijdag ;)

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Pinsa nee man, ik heb echt geen idee hoe dat in zijn werk gaat. 8)

@TakutoRadiance wat moet je vriend dan met 3 ballen? Of verzamelt ie ze net als knikkers?

[ Voor 40% gewijzigd door sh4d0wman op 05-03-2025 11:05 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• zwembroek
JUST IN: 🇺🇸 Commerce Secretary says President Trump will unveil a #Bitcoin reserve strategy at the White House Crypto Summit.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:12
zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:15:
JUST IN: 🇺🇸 Commerce Secretary says President Trump will unveil a #Bitcoin reserve strategy at the White House Crypto Summit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/apbPEtGWRouF9X6iMaRvRl8iNFU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N9zj5y6Ow4z1U91bYrTH0LMY.png?f=fotoalbum_large

• Pinsa
zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:15:
150k dit weekend lol, ze houden ons wel lekker aan het lijntje zo of is het deze keer echt waar :)

• keanu_
Eens horen hoe hun DCA strategie gaat zijn :P
(dan krijg je vast een frontrun...)

[ Voor 29% gewijzigd door keanu_ op 05-03-2025 11:21 ]

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:08
keanu_ schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:21:
Eens horen hoe hun DCA strategie gaat zijn :P
En als die ons niet bevalt, sturen we de SC DCA polizei op ze af!

Stack Sats

• Alpina
@Pinsa

• Pinsa
Wat een legend he die Saylor!

Ik moet eerst nog wat alts kwijt voor ik in Bitcoin kan :D

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:15

• anti elppa
niet meer of minder moe dan normaal in de bull. Ik roep dat al jaren. Voor je geestelijke gezondheid en hoeveelheid slaap is de bear perfect......

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:15
anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:27:
[...]

niet meer of minder moe dan normaal in de bull. Ik roep dat al jaren. Voor je geestelijke gezondheid en hoeveelheid slaap is de bear perfect......
Al rust je in de bear nog zo snel, de FOMO van de bull achterhaalt je wel })

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:52

tomtom901

Moderator General Chat
Ah we gaan weer :+

• Alpina
anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:27:
[...]

Haha ja was even een reminder voor Pinsa.

• keanu_
Wen 75k..

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 15:22

nothing stops this train

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 15:22
oh lol weer rond de $90k :7

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2025 11:33 ]

nothing stops this train

• Pinsa
Niet meer, zit hier heerlijk even te genieten in de zon met een muziekje op en groene koersen lekker man 8)

• anti elppa
Waah schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:28:
[...]

Al rust je in de bear nog zo snel, de FOMO van de bull achterhaalt je wel })
dat sowieso. En moet ook zeggen dat bull 2017 en 2021 het zwaarste waren voor mij. 2013 kwam ik net kijken en zat ik er in euro's met niet zoveel in. Deze run gaat me prima af eigenlijk. Wat ik gisteren al schreef, totaal niets nieuws allemaal. En mensen die roepen dat trump teveel invloed heeft, dat was de vorige run elon en nog 20 andere fud fomo aanjagers. Nothing new.

Ondertussen long nog dikker gemaakt. Wel maar x4 met strakke stoploss

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ligt nog steeds op tafel

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:10
Pinsa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:33:
[...]

Niet meer, zit hier heerlijk even te genieten in de zon met een muziekje op en groene koersen lekker man 8)
Zo, lekker weertje he? Het gras is ook lekker groen. Groen is goed!

They who buy the dip, deserves the rip.

• Guere
  • Laatst online: 23:27
Nog even en Austin Powers mag z'n karretje weer heen en weer gaan rijden...

• Steady
Een 90K babe hebben we nu wel verdiend na al die manipulatie :)?

• Pinsa
Danjel schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:33:
[...]

Zo, lekker weertje he? Het gras is ook lekker groen. Groen is goed!
Echt lekker jaa, lijkt lente te worden deze week als ik de weersvoorspelling zo zie O+

• Danjel
Pinsa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:35:
[...]

Echt lekker jaa, lijkt lente te worden deze week als ik de weersvoorspelling zo zie O+
Ik lees een paar dagen 16 graden. Dat moet wel voor meer groen aan de bomen gaan zorgen!

• zwembroek
Ik heb hier ook een rare situatie. Ik wilde net wat USDT inzetten maar ik kreeg de melding van niet voldoende saldo. Nu heb ik vanochtend een paar keer gecontroleerd en er stond 50% in USDT. De rest had ik vanochtend wat alts mee gekocht voor een trade. Ik heb ook een paar keer mijn holdings bekeken. 50% verdeeld over twee tokens waaronder AVAX. En nog 50% USDT. Nu is mijn USDT dus verdwenen en heb ik ineens meer dan 1000 AVAX. Ik heb deze order er niet ingezet. Ik begin nu wat para te worden hier. Toevallig staat het dik in de winst. Maar ik kan het niet verklaren.

• Danjel
zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:47:
Ik heb een order op 72.750 en nog wat lager voor eventuele wicks. Ik zie twee scenario's.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

OI is gereset. Maar kan nog wat lager als je kijkt naar de vorige bodems. Plus die trendline wordt dan aangeraakt. Zou wel betekenen dat er wicks onder de 70k kunnen komen.
[Afbeelding]

Of we gaan voor optie 2 en vanaf hier door naar boven. Mogelijk dan eerst nog naar het 50% level op 84.162 en dan verder omhoog.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Voorzichtige hoop op optie nr 2. Hoewel ff een wick naar 70k mag. Als het maar een wick is en niet een langzame slow bleed naar 70k en verder omlaag.

Ik heb hoop om nog wat alt bags te kunnen gaan lozen. Een nieuwe ATH zou heel fijn zijn in maart. Dan zit ik daarna alleen nog maar in BTC, stables en fiat. Wel zo overzichtelijk.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:09
Guere schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:35:
Nog even en Austin Powers mag z'n karretje weer heen en weer gaan rijden...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/146qBNO8e0OTMvTpk0THQ68aoKI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/gs8w2EEaVAzFw4K3TamUoZRb.gif?f=user_large

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:41:
Ik heb hier ook een rare situatie. Ik wilde net wat USDT inzetten maar ik kreeg de melding van niet voldoende saldo. Nu heb ik vanochtend een paar keer gecontroleerd en er stond 50% in USDT. De rest had ik vanochtend wat alts mee gekocht voor een trade. Ik heb ook een paar keer mijn holdings bekeken. 50% verdeeld over twee tokens waaronder AVAX. En nog 50% USDT. Nu is mijn USDT dus verdwenen en heb ik ineens meer dan 1000 AVAX. Ik heb deze order er niet ingezet. Ik begin nu wat para te worden hier. Toevallig staat het dik in de winst. Maar ik kan het niet verklaren.
Gelukkig kom je erachter met groene koersen!

Gewoon wat verkeerde knoppen gedrukt.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Order moet toch in je orderboek history staan dan?

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:39

YES

Moderator General Chat
Ik zie dat op AVAX gisteren een wickje + bounce geweest is, niet toevallig ooit een order geplaatst en vergeten oid?

Zoals @Coldcat het zegt, iig fijn dat het met winst gebeurd haha. Kan me ook niet/nauwelijks voorstellen dat iemand je account heeft gehackt en er dan AVAX mee gaat zitten kopen. Of diegene had dat daarna moeten willen wegsluizen en dat is niet gelukt/vergeten maar dat zou te dom zijn.

Voor de zekerheid ff credentials wijzigen en MFA resetten?

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8_xV2-HXciMxQkp7nUUllN3Mhxo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P4xrh49iggJ79JLxbdR4MS9l.png?f=fotoalbum_large

Effe die 86 aantikken?

• zwembroek
tomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:48:
[...]

Order moet toch in je orderboek history staan dan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1evKeIG7G2ZE6jhwsI4gD6lTCsk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uWktVY7WaqoWiyVQOFehri5C.jpg?f=fotoalbum_large

Lijkt dubbel te zijn uitgevoerd. Maar het rare is dat ik zonet nog keek en toen waren het er 500. Nah ja het zal.

• keanu_
Zeker
Wel higher low.. voor wat het waard is in deze huidige violatiliteit

• YES

YES

Moderator General Chat
Oh en @zwembroek check of al je AVAX gewoon beschikbaar is voor trading en niet ergens in één of andere withdraw order zit te wachten, mocht er toch iemand je boeltje lopen te hacken ;)

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:05

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:51:
[...]

[Afbeelding]

Lijkt dubbel te zijn uitgevoerd. Maar het rare is dat ik zonet nog keek en toen waren het er 500. Nah ja het zal.
First world problems.

• Danjel
Eerst die 91, dan 86 en dan ATH. Tenzij potato weer de bende verpest. Right?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N0nZnNpqZ22uOKORivsQYokusp8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NFKNiLAHEptz2KHrLTFWr5Wt.png?f=fotoalbum_large

• zwembroek
YES schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:52:
Oh en @zwembroek check of al je AVAX gewoon beschikbaat is voor trading en niet ergens in één of andere withdraw order zit te wachten, mocht er toch iemand je boeltje lopen te hacken ;)
Ik heb een stoploss gezet onder de helft. Security maatregelen staan als gewoonlijk hoog.

Ik snap het nog niet omdat de orders ook zo snel achter elkaar zijn uitgevoerd. Maar wellicht met mijn half slaperige kop iets verkeerd gedaan. Dan had het account sowieso vertraging met het tonen van de juiste balans. :P

[ Voor 22% gewijzigd door zwembroek op 05-03-2025 11:58 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:55:
[...]

Ik heb een stoploss gezet onder de helft. Security maatregelen staan als gewoonlijk hoog.
Ik bedoelde het meer als in: als er iemand op je account heeft gezeten, AVAX heeft gekocht en willen wegsluizen dan kan het zijn dat er een withdrawal staat te wachten, waardoor je AVAX wel nog zichtbaar is in je account maar al gereserveerd is om te versturen naar een andere wallet. :)

• Pinsa
[...]

[Afbeelding]

Whale alert 🚨

Dat word vanavond uiteten met de vrouw :)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

[Afbeelding]

Herken ik wel op Bybit, heb ik ook een keer gehad, soms glitched die UI een klein beetje.

• Guere
  • Laatst online: 23:27
zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:55:
[...]

Ik snap het nog niet omdat de orders ook zo snel achter elkaar zijn uitgevoerd. Maar wellicht met mijn half slaperige kop iets verkeerd gedaan. Dan had het account sowieso vertraging met het tonen van de juiste balans. :P
Heb ooit ook wel eens gehad dat er door een brakke interface twee orders waren aangemaakt. Is wel lang geleden, maar het komt nog wel eens voor dat de boel traag reageert en dan klik je nog een keer en gaat 'ie er wel door, terwijl die eerste toch al was ingeschoten. Eigenlijk zou dat tegenwoordig niet meer moeten kunnen (genoeg beveiligingen voor te bedenken) maar heb 't ooit wel eens gehad.

• kbuntu
GVD wat een fantastisch nieuws als de SBR eindelijk concreet gaat worden!!! LFG

• zwembroek
YES schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:57:
[...]

Ik bedoelde het meer als in: als er iemand op je account heeft gezeten, AVAX heeft gekocht en willen wegsluizen dan kan het zijn dat er een withdrawal staat te wachten, waardoor je AVAX wel nog zichtbaar is in je account maar al gereserveerd is om te versturen naar een andere wallet. :)
Nu net gecheckt maar nee. Kan ook eigenlijk niet want withdrawals zijn extra beveiligd.

• Vis
  • Laatst online: 23:02

Vis

Niet geheel verrassend dat Lutnick een aankondiging doet van een aankondiging.

Dat is die CEO van Canton Fitzgerald toch? Die zitten al in BTC.

Mijn gevoel zegt wederom dat hier een spelletje wordt gespeeld weer. En dat het uiteindelijke nieuws vrijdag weer veel genuanceerder ligt, en dus een sell off komt.

Maar kan ook net zo goed HET startpunt zijn van de über blow off top van deze cycle.
Wat een poppenkast daar.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:00:
[...]

Nu net gecheckt maar nee. Kan ook eigenlijk niet want withdrawals zijn extra beveiligd.
d:)b d:)b d:)b

Van de winst dan maar een Feyenoord shirtje gaan kopen, gezien we dit jaar de CL gaan winnen.

• zwembroek
Pinsa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:57:
[...]

Whale alert 🚨

Je moet de beer niet verkopen voordat hij geschoten is. ;)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:01:
[...]
Van de winst dan maar een Feyenoord shirtje gaan kopen, gezien we dit jaar de CL gaan winnen.
NFA

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16-12 20:22
Ik denk dat er iets groots gaat gebeuren.

• keanu_
deryck schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:15:
All-in

• BTC100K2021

BTC100K2021

Het gemak waarmee het weer van 81K naar 90K oploopt doet vermoeden dat we nog één scheet vanuit de VS verwijderd zijn van een nieuwe all-time high.

De orderboeken zijn ogenschijnlijk vrij dun.

• Beatz
  • Laatst online: 12-12 20:01
sh4d0wman schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 02:40:
Zo... volatiel nachtje. Even een stoploss gezet om de pump winst veilig te stellen. Ook wat USDT gekocht om een dip te kopen of mee naar boven te laten knallen tot ATH. Eens kijken waar onze tomaat zo mee komt...

Gelukkig is het hier nu 08:40 en niet ergens midden in de nacht :P

Edit: livestream hier: https://www.cbsnews.com/n...ch-address-congress-2025/

Edit: hihi wat een shitshow. 1 persoon de zaal uitgezet wegens protest. Start rumoerig en gedurende de hele speech lopen Democraten weg of is er boe geroep.

Korte samenvatting tot nu toe (ben de zelfpijperij al wel beu):

Drill baby drill : meer olie opwekken in de USA (+ investeringen in energienet)
Alaska pipeline "met partners" - benieuwd of Rusland daar gas heen weet te krijgen
Opvoeren rare earth minerals extraction - in de USA
End woke / Doge cuts geneuzel
Tarieven blijven- vanaf 2 April op alle landen welke heffingen aan de USA opleggen
Bedrijven kunnen ze ontlopen door in Amerika te gaan producren

Opzetten van een Missile Defense "dome" voor de USA
Shipbuilding in USA, civiel en leger (hoe kwamen ze nu aan schepen?)
Panama kanaal onder USA bewind krijgen
"Uitnodiging" voor Groenland om tot USA toe te treden
Trump wil weer vrede brengen UKR/RU maar niks concreets

Final edit hehe de tomaat is klaar. Ze zitten nog in NATO, heffen nog tarriffs Weet Trump trouwens dat hij ASML nodig heeft bij uitbreiding van TSMC in de USA?

Beursopening maar afwachten. Ik ga eten en bug hunten. :P

@Peterre haha het was zwaar he? Ik als autist snap al die Murica Murica, ik ben geweldig, bullshitting talk stuff niet.
Gelukkig zat ik ernaast en de rest was al zon beetje bekend. Thanks for the list! ✌️

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ik stuur vast BTC naar de exchange :')

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-12 10:13
[...]

Whale alert 🚨

Noem je zijn vrouw nou een whale? Dat kan niet door de beugel 🤣
@zwembroek zeg er wat van, straks leeft vrouwlief mee.

[ Voor 10% gewijzigd door WarsemaW op 05-03-2025 12:20 ]

• Steady
BTC100K2021 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:18:
Het gemak waarmee het weer van 81K naar 90K oploopt doet vermoeden dat we nog één scheet vanuit de VS verwijderd zijn van een nieuwe all-time high.

Zou mooi zijn als nu de echte pump komt. Kan ik binnenkort ook een Porsche importeren om samen met tomtom rondjes te rijden :P

• zwembroek
WarsemaW schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:20:
[...]

Noem je zijn vrouw nou een whale? Dat kan niet door de beugel 🤣
Dat mag hoor. Want ze is verre van een whale. Integendeel. :P

• kbuntu
deryck schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:15:
Ik vraag me wel af of een SBR op zichzelf genoeg is om de bull weer een kickstart te geven. Je zou zeggen van wel, want wat zou je nog meer willen? Anderzijds zitten we met een president die de economie aan het slopen is inclusief de wereldorde zoals wij hem kennen. Powell is vrijdag nog niet in de mood voor QE neem ik aan. Hoe denken jullie hierover?

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:32
[...]

Whale alert 🚨

Hoe noemde jij zijn vrouw!?

Great minds, @WarsemaW

[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 05-03-2025 12:29 ]

Maktub

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:18:

tot de 95k is erg dun idd. Daar kunnen we erg snel staan. tot de 110k is wel dik hoor. 2300btc nog. Is niet zo dik als week terug, toen was het 3200. maar is iig niet zomaar weg. Is trouwens coinbase pro.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Steady schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:20:
[...]

Zou mooi zijn als nu de echte pump komt. Kan ik binnenkort ook een Porsche importeren om samen met tomtom rondjes te rijden :P
Oh gezellig!

• WarsemaW
Steady schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:20:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F3sfK5AQHf8de5BHyH-TXmigM5U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QVIZygONxRw5vvk3uLLQkZON.gif?f=user_large

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Steady
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRR-r-lR0Jkfban7Zo9MPAB79S-WExTFr_LQ-KojGqWTDE8bOqhB2e-ewQo&s=10

Editi: je denkt toch niet dat ik die mod ook tag he? :+

[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 05-03-2025 12:29 ]

• keanu_
kbuntu schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:21:
[...]

Ik vraag me wel af of een SBR op zichzelf genoeg is om de bull weer een kickstart te geven. Je zou zeggen van wel, want wat zou je nog meer willen? Anderzijds zitten we met een president die de economie aan het slopen is inclusief de wereldorde zoals wij hem kennen. Powell is vrijdag nog niet in de mood voor QE neem ik aan. Hoe denken jullie hierover?
Je zult zien dat hij opeens dovish gaat worden

• WarsemaW
zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:21:
[...]

Dat mag hoor. Want ze is verre van een whale. Integendeel. :P
Vroeg me al af waar die babes hier in de SC vandaan kwamen. Blijken gewoon @zwembroek zijn vakantiekiekjes te zijn ipv AI

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
WarsemaW schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:28:
[...]

Vroeg me al af waar die babes hier in de SC vandaan kwamen. Blijken gewoon @zwembroek zijn vakantiekiekjes te zijn ipv AI
Babes? Waar?

• WarsemaW
...het is al weer even geleden...

@zwembroek nog vakantie in de planning?

• zwembroek
WarsemaW schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:29:
[...]

...het is al weer even geleden...

@zwembroek nog vakantie in de planning?
Jazeker. Kroatië is al geboekt. :)

• WarsemaW
zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:30:
[...]

Jazeker. Kroatië is al geboekt. :)
Lekker ja!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@tomtom901 meneerrrrr de porrrrrsche rijder. Ben je ook een dikke wholecoiner? We luv you.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQEIzoYID-d9zTPzzpZUzxvPWbQ0Lb8-kkGeKr2_CSNOI2SDRAbF9V-cy0&s=10

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:31:
@tomtom901 meneerrrrr de porrrrrsche rijder. Ben je ook een dikke wholecoiner? We luv you.

[Afbeelding]
Ah, de spammers en scammers.

• BTC100K2021

BTC100K2021

anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:22:
[...]

tot de 95k is erg dun idd. Daar kunnen we erg snel staan. tot de 110k is wel dik hoor. 2300btc nog. Is niet zo dik als week terug, toen was het 3200. maar is iig niet zomaar weg. Is trouwens coinbase pro.
We moeten gewoon even door die barrière heen waar mensen als TomTom aan het ping pong traden zijn.

Daarna kan het weer hard gaan.

Waar dat punt zit weet ik ook niet.

• zwembroek
BTC100K2021 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:39:
[...]

We moeten gewoon even door die barrière heen waar mensen als TomTom aan het ping pong traden zijn.

Daarna kan het weer hard gaan.

Waar dat punt zit weet ik ook niet.
Boven de 95k.

• anti elppa
idd helemaal eens. tot 95k is het ook zeer dun allemaal. Ruim daarboven met een gezonde terug test zou goed zijn.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mag nog wel even blijven rangen, is gewoon geld oprapen :)

• anti elppa
tomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:49:
Mag nog wel even blijven rangen, is gewoon geld oprapen :)
idd, ik vermaak me prima. Echt geen slechte trade gehad sinds vorig jaar september/ oktober. Bizar wel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-zbnUMctI-1TrAunHsrDnirJLzs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yr206VxOO81ys8NOvmTQXOOu.jpg?f=fotoalbum_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:52:
[...]

idd, ik vermaak me prima. Echt geen slechte trade gehad sinds vorig jaar september/ oktober. Bizar wel

[Afbeelding]
Zijn geen trades, jij zit gewoon 24/7 long 8) }:O

Nee just kidding, mooi voor je man.

• anti elppa
tomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:54:
[...]

Zijn geen trades, jij zit gewoon 24/7 long 8) }:O

Nee just kidding, mooi voor je man.
nee ik heb 3 hele lange trades gehad van feb 2024 tot vorige week ergens. Daarna 3 korte trades gehad. Ondanks dat ik dat eigenlijk niet meer wil doen.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Maar goed, laten we wel wezen. Het kan nog steeds alle kanten op. Als 95k niet overtuigend breekt kunnen we zo weer low 80's of 70's staan.

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08-10 16:37
Ik heb er op ingezet dat jij nog één keer door de 80k gaat.

• anti elppa
tomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:57:
Maar goed, laten we wel wezen. Het kan nog steeds alle kanten op. Als 95k niet overtuigend breekt kunnen we zo weer low 80's of 70's staan.
klopt daarom korte trades met lage leverage en een stoploss in winst. Niet mijn stijl zo, maar he, ik hark best wat extra sats binnen zo

• Danjel
anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:59:
[...]

klopt daarom korte trades met lage leverage en een stoploss in winst. Niet mijn stijl zo, maar he, ik hark best wat extra sats binnen zo
Dus als ie flink in de min gaat wachten tot je geliquideerd wordt dan wel HODL tot je weer in de plus staat voordat je er een SL op zet?

• YES

YES

Moderator General Chat
Noodzakelijk Feyenoord Advies
Nederlandse Feyenoord Aanhangers
Nuttige Feyenoord Aankopen

Ja eens, NFA d:)b
Pagina: 1 ... 125 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!