Well well well, ADA heeft BTC geflipped in m'n portfolio
[ Voor 5% gewijzigd door TakutoRadiance op 05-03-2025 10:26 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 5% gewijzigd door TakutoRadiance op 05-03-2025 10:26 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
OK ik negeer even dat gedrocht van een auto in je post, maar zie ik nou die desktop sheep van vroegah die je als avatar hebt? esheep.exe als ik het me goed herinner?
Ik ken het nog als sheep.exe (geloof dat esheep.exe een x64 reïncarnatie is geweest). Maar klopt helemaal, dat is inderdaad dat schaapje.TakutoRadiance schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:28:
zie ik nou die desktop sheep van vroegah die je als avatar hebt? esheep.exe als ik het me goed herinner?
Een triple likeE-B schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:32:
[...]
Ik ken het nog als sheep.exe (geloof dat esheep.exe een x64 reïncarnatie is geweest). Maar klopt helemaal, dat is inderdaad dat schaapje.
idd. heb mijn long contracten verdubbelt. entry is nu van 84.2k naar 86k gegaan. Stop loss laat ik strak staan. Geen zin in verlies.zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:26:
Futures vooralsnog mooi groen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ben het niet vaak eens met Schiff, maar hier heeft hij gewoon gelijk natuurlijk.
Maktub
[ Voor 52% gewijzigd door keanu_ op 05-03-2025 10:56 ]
Idd word ws gewoon getolereerd, als iemand van ons zoiets flikte zat hij al locked up ergens in een cel.Nubtrix schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:52:
[...]
Ben het niet vaak eens met Schiff, maar hier heeft hij gewoon gelijk natuurlijk.
Of het zal onderzocht worden, is maar de vraag. Waarschijnlijk gebeurt er niets mee.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ze worden steeds groener. Zou mooi zijn.anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:47:
[...]
idd. heb mijn long contracten verdubbelt. entry is nu van 84.2k naar 86k gegaan. Stop loss laat ik strak staan. Geen zin in verlies.
Waar kun je een teelbal afstaan en wat krijg je hiervoor? Vraag het voor een vriend van me hoor, ik zit er al balls deep in...BootjeVaren schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:56:
Ik moest gisteren babysitten op mijn bijna 3-jarig doopkindje. We speelden wat buiten tot hij plots 'maan maaaaaaannn' riep. Voor mij was het duidelijk: 'This bull is far from over'.
Meteen m'n hele hebben en houden in Bitcoin gekieperd evenals een nier en een teelbal afgestaan.
2025 wordt mijn jaar. Of niet?
Dus jij hebt Bybit gehacktsh4d0wman schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:58:
@Pinsa wut?
Even naar mijn ETH kijken en.....
[Afbeelding]
Heb het nieuws verder niet echt bijgehouden. Zag alleen af en toe swaps naar Bitcoin voorbij komen. Geen idee hoeveel ze er netto aan over weten te houden.
‘De mineralendeal’ zit er ook aan te komen, beetje positief sentiment en dan een mooie klapper op vrijdag
[ Voor 40% gewijzigd door sh4d0wman op 05-03-2025 11:05 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:15:
JUST IN: 🇺🇸 Commerce Secretary says President Trump will unveil a #Bitcoin reserve strategy at the White House Crypto Summit.
150k dit weekend lol, ze houden ons wel lekker aan het lijntje zo of is het deze keer echt waarzwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:15:
JUST IN: 🇺🇸 Commerce Secretary says President Trump will unveil a #Bitcoin reserve strategy at the White House Crypto Summit.
[ Voor 29% gewijzigd door keanu_ op 05-03-2025 11:21 ]
En als die ons niet bevalt, sturen we de SC DCA polizei op ze af!
Stack Sats
SAYLOR: "I DON'T THINK ANYBODY HAS EVER LOST MONEY IN THE $BTC NETWORK HOLDING FOR 4 YEARS" pic.twitter.com/xMavoppNwA
— Mario Nawfal’s Roundtable (@RoundtableSpace) 5 maart 2025
niet meer of minder moe dan normaal in de bull. Ik roep dat al jaren. Voor je geestelijke gezondheid en hoeveelheid slaap is de bear perfect......
Al rust je in de bear nog zo snel, de FOMO van de bull achterhaalt je welanti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:27:
[...]
niet meer of minder moe dan normaal in de bull. Ik roep dat al jaren. Voor je geestelijke gezondheid en hoeveelheid slaap is de bear perfect......
Haha ja was even een reminder voor Pinsa.anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:27:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2025 11:33 ]
nothing stops this train
Niet meer, zit hier heerlijk even te genieten in de zon met een muziekje op en groene koersen lekker man
dat sowieso. En moet ook zeggen dat bull 2017 en 2021 het zwaarste waren voor mij. 2013 kwam ik net kijken en zat ik er in euro's met niet zoveel in. Deze run gaat me prima af eigenlijk. Wat ik gisteren al schreef, totaal niets nieuws allemaal. En mensen die roepen dat trump teveel invloed heeft, dat was de vorige run elon en nog 20 andere fud fomo aanjagers. Nothing new.Waah schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:28:
[...]
Al rust je in de bear nog zo snel, de FOMO van de bull achterhaalt je wel
Ligt nog steeds op tafel
Zo, lekker weertje he? Het gras is ook lekker groen. Groen is goed!Pinsa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:33:
[...]
Niet meer, zit hier heerlijk even te genieten in de zon met een muziekje op en groene koersen lekker man
They who buy the dip, deserves the rip.
Echt lekker jaa, lijkt lente te worden deze week als ik de weersvoorspelling zo zieDanjel schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:33:
[...]
Zo, lekker weertje he? Het gras is ook lekker groen. Groen is goed!
Ik lees een paar dagen 16 graden. Dat moet wel voor meer groen aan de bomen gaan zorgen!Pinsa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:35:
[...]
Echt lekker jaa, lijkt lente te worden deze week als ik de weersvoorspelling zo zie
Voorzichtige hoop op optie nr 2. Hoewel ff een wick naar 70k mag. Als het maar een wick is en niet een langzame slow bleed naar 70k en verder omlaag.zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:47:
Ik heb een order op 72.750 en nog wat lager voor eventuele wicks. Ik zie twee scenario's.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
OI is gereset. Maar kan nog wat lager als je kijkt naar de vorige bodems. Plus die trendline wordt dan aangeraakt. Zou wel betekenen dat er wicks onder de 70k kunnen komen.
[Afbeelding]
Of we gaan voor optie 2 en vanaf hier door naar boven. Mogelijk dan eerst nog naar het 50% level op 84.162 en dan verder omhoog.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Guere schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:35:
Nog even en Austin Powers mag z'n karretje weer heen en weer gaan rijden...
Gelukkig kom je erachter met groene koersen!zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:41:
Ik heb hier ook een rare situatie. Ik wilde net wat USDT inzetten maar ik kreeg de melding van niet voldoende saldo. Nu heb ik vanochtend een paar keer gecontroleerd en er stond 50% in USDT. De rest had ik vanochtend wat alts mee gekocht voor een trade. Ik heb ook een paar keer mijn holdings bekeken. 50% verdeeld over twee tokens waaronder AVAX. En nog 50% USDT. Nu is mijn USDT dus verdwenen en heb ik ineens meer dan 1000 AVAX. Ik heb deze order er niet ingezet. Ik begin nu wat para te worden hier. Toevallig staat het dik in de winst. Maar ik kan het niet verklaren.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Order moet toch in je orderboek history staan dan?zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:41:
Ik heb hier ook een rare situatie. Ik wilde net wat USDT inzetten maar ik kreeg de melding van niet voldoende saldo. Nu heb ik vanochtend een paar keer gecontroleerd en er stond 50% in USDT. De rest had ik vanochtend wat alts mee gekocht voor een trade. Ik heb ook een paar keer mijn holdings bekeken. 50% verdeeld over twee tokens waaronder AVAX. En nog 50% USDT. Nu is mijn USDT dus verdwenen en heb ik ineens meer dan 1000 AVAX. Ik heb deze order er niet ingezet. Ik begin nu wat para te worden hier. Toevallig staat het dik in de winst. Maar ik kan het niet verklaren.
Ik zie dat op AVAX gisteren een wickje + bounce geweest is, niet toevallig ooit een order geplaatst en vergeten oid?zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:41:
tomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:48:
[...]
Order moet toch in je orderboek history staan dan?
:strip_exif()/f/image/uWktVY7WaqoWiyVQOFehri5C.jpg?f=fotoalbum_large)
Zeker
First world problems.zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:51:
[...]
[Afbeelding]
Lijkt dubbel te zijn uitgevoerd. Maar het rare is dat ik zonet nog keek en toen waren het er 500. Nah ja het zal.
Ik heb een stoploss gezet onder de helft. Security maatregelen staan als gewoonlijk hoog.YES schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:52:
Oh en @zwembroek check of al je AVAX gewoon beschikbaat is voor trading en niet ergens in één of andere withdraw order zit te wachten, mocht er toch iemand je boeltje lopen te hacken
[ Voor 22% gewijzigd door zwembroek op 05-03-2025 11:58 ]
Ik bedoelde het meer als in: als er iemand op je account heeft gezeten, AVAX heeft gekocht en willen wegsluizen dan kan het zijn dat er een withdrawal staat te wachten, waardoor je AVAX wel nog zichtbaar is in je account maar al gereserveerd is om te versturen naar een andere wallet.zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:55:
[...]
Ik heb een stoploss gezet onder de helft. Security maatregelen staan als gewoonlijk hoog.
Whale alert 🚨zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:51:
[...]
[Afbeelding]
Lijkt dubbel te zijn uitgevoerd. Maar het rare is dat ik zonet nog keek en toen waren het er 500. Nah ja het zal.
Herken ik wel op Bybit, heb ik ook een keer gehad, soms glitched die UI een klein beetje.zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:51:
[...]
[Afbeelding]
Heb ooit ook wel eens gehad dat er door een brakke interface twee orders waren aangemaakt. Is wel lang geleden, maar het komt nog wel eens voor dat de boel traag reageert en dan klik je nog een keer en gaat 'ie er wel door, terwijl die eerste toch al was ingeschoten. Eigenlijk zou dat tegenwoordig niet meer moeten kunnen (genoeg beveiligingen voor te bedenken) maar heb 't ooit wel eens gehad.zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:55:
[...]
Ik heb een stoploss gezet onder de helft. Security maatregelen staan als gewoonlijk hoog.
Ik snap het nog niet omdat de orders ook zo snel achter elkaar zijn uitgevoerd. Maar wellicht met mijn half slaperige kop iets verkeerd gedaan. Dan had het account sowieso vertraging met het tonen van de juiste balans.
Nu net gecheckt maar nee. Kan ook eigenlijk niet want withdrawals zijn extra beveiligd.YES schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:57:
[...]
Ik bedoelde het meer als in: als er iemand op je account heeft gezeten, AVAX heeft gekocht en willen wegsluizen dan kan het zijn dat er een withdrawal staat te wachten, waardoor je AVAX wel nog zichtbaar is in je account maar al gereserveerd is om te versturen naar een andere wallet.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:00:
[...]
Nu net gecheckt maar nee. Kan ook eigenlijk niet want withdrawals zijn extra beveiligd.
Je moet de beer niet verkopen voordat hij geschoten is.Pinsa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:57:
[...]
Whale alert 🚨
Dat word vanavond uiteten met de vrouw
NFAYES schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:01:
[...]
Van de winst dan maar een Feyenoord shirtje gaan kopen, gezien we dit jaar de CL gaan winnen.
All-inderyck schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:15:
Ik denk dat er iets groots gaat gebeuren.
Gelukkig zat ik ernaast en de rest was al zon beetje bekend. Thanks for the list! ✌️sh4d0wman schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 02:40:
Zo... volatiel nachtje. Even een stoploss gezet om de pump winst veilig te stellen. Ook wat USDT gekocht om een dip te kopen of mee naar boven te laten knallen tot ATH. Eens kijken waar onze tomaat zo mee komt...
Gelukkig is het hier nu 08:40 en niet ergens midden in de nacht
Edit: livestream hier: https://www.cbsnews.com/n...ch-address-congress-2025/
Edit: hihi wat een shitshow. 1 persoon de zaal uitgezet wegens protest. Start rumoerig en gedurende de hele speech lopen Democraten weg of is er boe geroep.
Korte samenvatting tot nu toe (ben de zelfpijperij al wel beu):
Drill baby drill : meer olie opwekken in de USA (+ investeringen in energienet)
Alaska pipeline "met partners" - benieuwd of Rusland daar gas heen weet te krijgen
Opvoeren rare earth minerals extraction - in de USA
End woke / Doge cuts geneuzel
Tarieven blijven- vanaf 2 April op alle landen welke heffingen aan de USA opleggen
Bedrijven kunnen ze ontlopen door in Amerika te gaan producren
Opzetten van een Missile Defense "dome" voor de USA
Shipbuilding in USA, civiel en leger (hoe kwamen ze nu aan schepen?)
Panama kanaal onder USA bewind krijgen
"Uitnodiging" voor Groenland om tot USA toe te treden
Trump wil weer vrede brengen UKR/RU maar niks concreets
Final edit hehe de tomaat is klaar. Ze zitten nog in NATO, heffen nog tarriffs Weet Trump trouwens dat hij ASML nodig heeft bij uitbreiding van TSMC in de USA?
Beursopening maar afwachten. Ik ga eten en bug hunten.
@Peterre haha het was zwaar he? Ik als autist snap al die Murica Murica, ik ben geweldig, bullshitting talk stuff niet.
Noem je zijn vrouw nou een whale? Dat kan niet door de beugel 🤣Pinsa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:57:
[...]
Whale alert 🚨
[ Voor 10% gewijzigd door WarsemaW op 05-03-2025 12:20 ]
Zou mooi zijn als nu de echte pump komt. Kan ik binnenkort ook een Porsche importeren om samen met tomtom rondjes te rijdenBTC100K2021 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:18:
Het gemak waarmee het weer van 81K naar 90K oploopt doet vermoeden dat we nog één scheet vanuit de VS verwijderd zijn van een nieuwe all-time high.
De orderboeken zijn ogenschijnlijk vrij dun.
Dat mag hoor. Want ze is verre van een whale. Integendeel.WarsemaW schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:20:
[...]
Noem je zijn vrouw nou een whale? Dat kan niet door de beugel 🤣
Ik vraag me wel af of een SBR op zichzelf genoeg is om de bull weer een kickstart te geven. Je zou zeggen van wel, want wat zou je nog meer willen? Anderzijds zitten we met een president die de economie aan het slopen is inclusief de wereldorde zoals wij hem kennen. Powell is vrijdag nog niet in de mood voor QE neem ik aan. Hoe denken jullie hierover?deryck schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:15:
Ik denk dat er iets groots gaat gebeuren.
Hoe noemde jij zijn vrouw!?Pinsa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:57:
[...]
Whale alert 🚨
[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 05-03-2025 12:29 ]
Maktub
tot de 95k is erg dun idd. Daar kunnen we erg snel staan. tot de 110k is wel dik hoor. 2300btc nog. Is niet zo dik als week terug, toen was het 3200. maar is iig niet zomaar weg. Is trouwens coinbase pro.BTC100K2021 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:18:
Het gemak waarmee het weer van 81K naar 90K oploopt doet vermoeden dat we nog één scheet vanuit de VS verwijderd zijn van een nieuwe all-time high.
De orderboeken zijn ogenschijnlijk vrij dun.
Oh gezellig!Steady schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:20:
[...]
Zou mooi zijn als nu de echte pump komt. Kan ik binnenkort ook een Porsche importeren om samen met tomtom rondjes te rijden
Steady schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:20:
[...]
Zou mooi zijn als nu de echte pump komt. Kan ik binnenkort ook een Porsche importeren om samen met tomtom rondjes te rijden
Je zult zien dat hij opeens dovish gaat wordenkbuntu schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:21:
[...]
Ik vraag me wel af of een SBR op zichzelf genoeg is om de bull weer een kickstart te geven. Je zou zeggen van wel, want wat zou je nog meer willen? Anderzijds zitten we met een president die de economie aan het slopen is inclusief de wereldorde zoals wij hem kennen. Powell is vrijdag nog niet in de mood voor QE neem ik aan. Hoe denken jullie hierover?
Vroeg me al af waar die babes hier in de SC vandaan kwamen. Blijken gewoon @zwembroek zijn vakantiekiekjes te zijn ipv AIzwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:21:
[...]
Dat mag hoor. Want ze is verre van een whale. Integendeel.
Babes? Waar?WarsemaW schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:28:
[...]
Vroeg me al af waar die babes hier in de SC vandaan kwamen. Blijken gewoon @zwembroek zijn vakantiekiekjes te zijn ipv AI
Jazeker. Kroatië is al geboekt.WarsemaW schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:29:
[...]
...het is al weer even geleden...
@zwembroek nog vakantie in de planning?
Ah, de spammers en scammers.sh4d0wman schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:31:
@tomtom901 meneerrrrr de porrrrrsche rijder. Ben je ook een dikke wholecoiner? We luv you.
[Afbeelding]
We moeten gewoon even door die barrière heen waar mensen als TomTom aan het ping pong traden zijn.anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:22:
[...]
tot de 95k is erg dun idd. Daar kunnen we erg snel staan. tot de 110k is wel dik hoor. 2300btc nog. Is niet zo dik als week terug, toen was het 3200. maar is iig niet zomaar weg. Is trouwens coinbase pro.
Boven de 95k.BTC100K2021 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:39:
[...]
We moeten gewoon even door die barrière heen waar mensen als TomTom aan het ping pong traden zijn.
Daarna kan het weer hard gaan.
Waar dat punt zit weet ik ook niet.
idd helemaal eens. tot 95k is het ook zeer dun allemaal. Ruim daarboven met een gezonde terug test zou goed zijn.
idd, ik vermaak me prima. Echt geen slechte trade gehad sinds vorig jaar september/ oktober. Bizar weltomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:49:
Mag nog wel even blijven rangen, is gewoon geld oprapen
Zijn geen trades, jij zit gewoon 24/7 longanti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:52:
[...]
idd, ik vermaak me prima. Echt geen slechte trade gehad sinds vorig jaar september/ oktober. Bizar wel
[Afbeelding]
nee ik heb 3 hele lange trades gehad van feb 2024 tot vorige week ergens. Daarna 3 korte trades gehad. Ondanks dat ik dat eigenlijk niet meer wil doen.tomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:54:
[...]
Zijn geen trades, jij zit gewoon 24/7 long![]()
![]()
Nee just kidding, mooi voor je man.
klopt daarom korte trades met lage leverage en een stoploss in winst. Niet mijn stijl zo, maar he, ik hark best wat extra sats binnen zotomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:57:
Maar goed, laten we wel wezen. Het kan nog steeds alle kanten op. Als 95k niet overtuigend breekt kunnen we zo weer low 80's of 70's staan.
Dus als ie flink in de min gaat wachten tot je geliquideerd wordt dan wel HODL tot je weer in de plus staat voordat je er een SL op zet?anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:59:
[...]
klopt daarom korte trades met lage leverage en een stoploss in winst. Niet mijn stijl zo, maar he, ik hark best wat extra sats binnen zo
Noodzakelijk Feyenoord Advies
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq