Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Idd. Die kleine long die ik geopend had rond 84 staat mooi groen, +16%, maar heb een strakke stoploss in profit gezet voor vannacht..doe ik normaal vrijwel nooit in de bullPinsa schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:10:
Groen, rood, rood, groen, groen, rood, up, down, up, down, down, up, down zie het morgen wel in ieder geval![]()
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bovendien is het leven met Mireille Enos sowieso erg zwaar en grijs ipv groenColdcat schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:05:
[...]
Dit is geen intercity maar een stoptrein.
In November zaten we in een TGV, maar dit is de oude versie van de TYRA FYRA.
Tot de volgende halte, we moeten terugkeren.... we zijn een wiel vergeten... en deur... en machinist.
Dat zit wel Schnorr.
Moiety schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 20:31:
Michael Saylor has been invited by the White House to the crypto summit on Friday.
“Mr. Saylor, what are your thoughts on our ADA, SOL and XRP as valuable assets in our strategic and diversified reserve…?”
*Sigh…
THERE IS NO SECOND BEST.”
[ Voor 8% gewijzigd door MrMrq op 04-03-2025 22:30 ]
Maktub
Maktub
MrMrq schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:27:
[...]
![]()
“Mr. Saylor, what are your thoughts on our ADA, SOL and XRP as valuable assets in our strategic and diversified reserve…?”
*Sigh…
THERE IS NO SECOND BEST.”
Ja dan wordt Saylor voor "ondankbaar" en "respectloos" uitgemaakt want hij heeft geen oog voor die mooie $TRUMP coinanti elppa schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:36:
[...]
![]()
![]()
en daarna krijgt die rotte tomaat en zijn holmaat vance ruzie met saylor.
anti elppa schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:36:
[...]
![]()
![]()
Yes Sailor, just say thank you..anti elppa schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:36:
[...]
![]()
![]()
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
ja, net zoals Glimmer-Island zeker?YES schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:28:
[...]
Ja en dankzij crypto hebben wij allen straks een tropisch eiland, toch?
nothing stops this train
BREAKING: President Trump's Commerce Secretary Lutnick says Trump may roll back Canada and Mexico tariffs tomorrow.
— The Kobeissi Letter (@KobeissiLetter) 4 maart 2025
He says a tariffs compromise announcement is "likely" tomorrow. https://t.co/r4rzzlEze7
Nog leuker als het topic met CSS/javascript tot een heus groen crypto paradijs wordt omgetoverdColdcat schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:56:
[...]
Dankjewel voor de noeste arbeid om ons een beetje in toom te houden!
Ik zou alleen willen voorstellen dat mods hier een groene naam krijgen! Dat staat ze een stuk beter!
En ondertussen: Trump draait morgen mogelijk weer de tarieven van Mexico en Canada terug. Als je denkt dat crypto volatiel is, die kerel is dat x10.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Is toch mooi man, als jij de persoon op aarde bent die met met nog minder tekst dan dat er in een smsje past, de hele (financiële) wereld doet schudden.
Man man man, wat een pleurisbende is het dan ook zeg.
Ach man, morgen denkt die bolle er aan om ze te verdubbelen als die wakker wordt.
Als die man visie had dan zouden de fees in $TRUMP worden afgedragen...
[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 04-03-2025 23:01 ]
Hoeveel in een Cuore?
Man man man, hoe lang duurt dit dagelijkse circus nog met die oranje clown? Op dn duur zal hij toch wel een keertje gaan golven voor wat rust.
Ja goed punt, die pro versie is idd veel beter en heb ik ook geinstalleerd staan. Ik zat nog met die andere in mij hoofd en moet bekennen dat ik de nieuwe weinig heb gebruikt omdat ik op Kraken maar heel weinig trade. Ook ivm de relatief hoge fees.Eegee schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:01:
[...]
[...]
Kraken heeft twee apps, een simpele en een 'pro' app. Voor Android:
gewone: https://play.google.com/s...m.kraken.invest.app&hl=nl
pro: https://play.google.com/s...id=com.kraken.trade&hl=nl
Over drie uurtjes de volgende rit in een achtbaan zodra oempa loempa zijn announcement doet.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Die gaat uit de Navo dus niet best...ik ben bang dat de boel een dikke dreun gaat krijgen. Niet alleen crypto maar ook beurzen...Steady schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:58:
Wat een chaotische dag was dit zeg.
Over drie uurtjes de volgende rit in een achtbaan zodra oempa loempa zijn announcement doet.
Zijn daar bronnen van?Beatz schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 00:01:
[...]
Die gaat uit de Navo dus niet best...ik ben bang dat de boel een dikke dreun gaat krijgen. Niet alleen crypto maar ook beurzen...
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Nee sorry geen bron dus ik weet ik het mis kan hebben (en ik hoop het) maar heel veel geluiden en gebeurtenissen van de afgelopen dagen lijken erop te wijzen. Hij is er helaas gek genoeg voor en ik zie het donker in.
Wat ik hoop is dat het erbij blijft dat die zegt ik heb tariff dit en dat gedaan en ik zet de boel stil aan Ukraine. Pff wat een wereld
Waarom is dat niet best?Beatz schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 00:01:
[...]
Die gaat uit de Navo dus niet best...ik ben bang dat de boel een dikke dreun gaat krijgen. Niet alleen crypto maar ook beurzen...
Omdat dit wereldwijde gevolgen zal hebben zoals ik zei voor crypto en beurzen. Verder zullen er nog meer gevolgen zijn maar daar is het topic niet voor ✌️😊 just my2cents
Gevolgen, zeker. Meestal zorgt onzekerheid voor rode cijfers. Long term kan het weleens heel positief uitpakken, niet alleen voor de portemonneeBeatz schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 00:31:
[...]
Omdat dit wereldwijde gevolgen zal hebben zoals ik zei voor crypto en beurzen. Verder zullen er nog meer gevolgen zijn maar daar is het topic niet voor ✌️😊 just my2cents
Gelukkig is het hier nu 08:40 en niet ergens midden in de nacht
Edit: livestream hier: https://www.cbsnews.com/n...ch-address-congress-2025/
Edit: hihi wat een shitshow. 1 persoon de zaal uitgezet wegens protest. Start rumoerig en gedurende de hele speech lopen Democraten weg of is er boe geroep.
Korte samenvatting tot nu toe (ben de zelfpijperij al wel beu):
Drill baby drill : meer olie opwekken in de USA (+ investeringen in energienet)
Alaska pipeline "met partners" - benieuwd of Rusland daar gas heen weet te krijgen
Opvoeren rare earth minerals extraction - in de USA
End woke / Doge cuts geneuzel
Tarieven blijven- vanaf 2 April op alle landen welke heffingen aan de USA opleggen
Bedrijven kunnen ze ontlopen door in Amerika te gaan producren
Opzetten van een Missile Defense "dome" voor de USA
Shipbuilding in USA, civiel en leger (hoe kwamen ze nu aan schepen?)
Panama kanaal onder USA bewind krijgen
"Uitnodiging" voor Groenland om tot USA toe te treden
Trump wil weer vrede brengen UKR/RU maar niks concreets
Final edit hehe de tomaat is klaar. Ze zitten nog in NATO, heffen nog tarriffs Weet Trump trouwens dat hij ASML nodig heeft bij uitbreiding van TSMC in de USA?
Beursopening maar afwachten. Ik ga eten en bug hunten.
@Peterre haha het was zwaar he? Ik als autist snap al die Murica Murica, ik ben geweldig, bullshitting talk stuff niet.
[ Voor 87% gewijzigd door sh4d0wman op 05-03-2025 05:17 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
In one chart:
Global M2 Money Supply predicts BTC Price and S&P 500 move up, approximately March 25.
1 horde overwonnenanti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:26:
gelukkig niet wakker gebleven voor die onzin vannacht. Wederom 1,5h onzin en geouwehoer en niets concreets. Koers ook stabiel gebleven
Oftewel nog even doorbijten met hopelijk als beloning ook weer wat kansen voor alts. Al zal dit een verzwakte variant worden dan eerdere cyclussen. Fingers crossed dan maar.VHware schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:34:
https://x.com/MulderSonny/status/1896995285471256671
In one chart:
Global M2 Money Supply predicts BTC Price and S&P 500 move up, approximately March 25.
Echt he, ik had wat alerts gezet als het echt vuurwerk zou zijn, maar veel saaier kon niet.anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:26:
gelukkig niet wakker gebleven voor die onzin vannacht. Wederom 1,5h onzin en geouwehoer en niets concreets. Koers ook stabiel gebleven
Net ook de 2e babystoel voor TP-1 besteld dus ik ben alvast rekt. 300 ballen, hallo zeg.
Als zelfs bsm het weer ziet zitten moet de bodem geweest zijn. En onze speedo errr zwembroek maar die slaapt nog. Lfg
@tomtom901 hebben zie die ook al van Porsche?
[ Voor 11% gewijzigd door sh4d0wman op 05-03-2025 08:00 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik wil vooral heel graag niet, sta ik hem een beetje te chillen terwijl er een hele groep om 1 bepaald persoon heen staat om hem de les te lezen. Sounds terrible...
Geloof het of niet - ja.
https://www.porsche-shop....oires/gezin/kinderzitjes/
Maar dan ben je echt van het padje af want dan word je gewoon dubbel genaaid.
"Ja maar het gaat toch om je kind hè? Daar heb je toch wel wat voor over?"tomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:04:
[...]
Geloof het of niet - ja.
Babywinkel-gewauwel. Ik mocht blij zijn als er een emmer op z'n kop achterin de Renault 5 was gezet zodat ik een zitplaats had. Gordels achterin? Hoezo? Bij een klapper komen ze toch niet voorbij de voorstoelen?
We gaan offtopic, maar wil het toch even vertellen;Ray_ schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:10:
[...]
"Ja maar het gaat toch om je kind hè? Daar heb je toch wel wat voor over?"
Ik zei (kid you not) in die winkel op die opmerking: nee joh, ben je gek, gewoon de goedkoopste en als het mis gaat proberen we gewoon voor een nieuwe. Die blik die je dan krijgt
Ah joh. Gewoon zotomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:14:
[...]
We gaan offtopic, maar wil het toch even vertellen;
Ik zei (kid you not) in die winkel op die opmerking: nee joh, ben je gek, gewoon de goedkoopste en als het mis gaat proberen we gewoon voor een nieuwe. Die blik die je dan krijgt![]()
![]()
17,99????tomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:53:
[...]
Echt he, ik had wat alerts gezet als het echt vuurwerk zou zijn, maar veel saaier kon niet.
Net ook de 2e babystoel voor TP-1 besteld dus ik ben alvast rekt. 300 ballen, hallo zeg.
https://www.ikea.com/nl/n...it-zilverkleur-s29067293/
O wacht een autostoel
[ Voor 3% gewijzigd door Eusebius op 05-03-2025 08:29 ]
==
hoi
Niet te hard roepen he, PF op laagste punt dit jaar, dus er moet nog wel wat gebeuren voordat ik het weer zie zitten 😉sh4d0wman schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:58:
Ik had wel wat donatie satjes verwacht om als kanarie in de kolenmijn naar die tomaat te luisteren.![]()
Als zelfs bsm het weer ziet zitten moet de bodem geweest zijn. En onze speedo errr zwembroek maar die slaapt nog. Lfg
@tomtom901 hebben zie die ook al van Porsche?
Ja maar dan heb je geen Tripp Trapp. Het feit dat ik dit weet zegt genoeg, wel een fijn ding overigens..Eusebius schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:28:
[...]
17,99????
https://www.ikea.com/nl/n...it-zilverkleur-s29067293/
O wacht een autostoel
Been there, done that. Je hebt goedkopere opties en natuurlijk Marktplaats.BTC100K2021 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:34:
[...]
Ja maar dan heb je geen Tripp Trapp. Het feit dat ik dit weet zegt genoeg, wel een fijn ding overigens..
Pro tip: de Ikea-stoel nooit aan het tafeltje optillen als er een kind inzit. Dan breekt het tafeltje los van de stoel en valt die op de grond. Met kind erin.
==
hoi
bsmpower schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:32:
[...]
Niet te hard roepen he, PF op laagste punt dit jaar, dus er moet nog wel wat gebeuren voordat ik het weer zie zitten 😉
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tB26482wa9e2p70yFbnTzjyK.jpg?f=user_large)
Sorry @bsmpower , inkoppertje
Gezien de prijzen van uitvaart en begrafenis/crematie is je kind niet laten vallen sowieso een pro tipEusebius schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:38:
[...]
Been there, done that. Je hebt goedkopere opties en natuurlijk Marktplaats.
Pro tip: de Ikea-stoel nooit aan het tafeltje optillen als er een kind inzit. Dan breekt het tafeltje los van de stoel en valt die op de grond. Met kind erin.
Eusebius schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:38:
[...]
Been there, done that. Je hebt goedkopere opties en natuurlijk Marktplaats.
Ze moeten maar wat harder worden. Gaan er geen softies van maken.Eusebius schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:38:
[...]
Nee. (Voor nu) wil hij de leiderschapspositie opgeven. Vind dat dat nu een Brit of Fransman moet worden. Is weer een heel ander verhaal.kbuntu schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:05:
Mooi, vooralsnog niet uit de NAVO. Kunnen we weer verder. Ik kijk al uit naar vrijdag
Maar @anti elppa heeft dat laatst al ergens aangegeven. Is gewoon een tactiek om eerst veel te schreeuwen.
Sowieso een volatiel jaartje of jaren. Zelf denk ik nog wel ergens een mooie moon voor Bitcoin.
De M2 grafiek wordt opgebouwd uit historische gegevens van centrale banken.VHware schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:34:
https://x.com/MulderSonny/status/1896995285471256671
In one chart:
Die toekomstige lijn is dus maar een inschatting. Zou er niet teveel waarde aan hechten.
Is het niet een indicator die 70 dagen vooruit geschoven is?BTC100K2021 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:49:
[...]
De M2 grafiek wordt opgebouwd uit historische gegevens van centrale banken.
Die toekomstige lijn is dus maar een inschatting. Zou er niet teveel waarde aan hechten.
Dat had ik altijd begrepen iig, dat een verruiming van M2 na 70 dagen pas zichtbaar wordt in andere markten
GFT-bak is groot zat.YES schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:39:
[...]
Gezien de prijzen van uitvaart en begrafenis/crematie is je kind niet laten vallen sowieso een pro tip![]()
Tjezus deze gaat me toch wat ver
@Darrell rapparteer jezelf ff
ik lig sowieso in een scheur om die grap. Maarja, ik en kinderen.....meesten hier weten dat wel van mij.Darrell schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:01:
Was een grapje boys. Wacht maar tot ze uit de luiers zijn. Dan wordt je humor vanzelf wat zwarter.
Zou soms ook kinderen van anderen in de kliko willen knikkeren......maarja dat mag dan weer niet
In het begin zet je ze beter bij KCA, GFT wordt niet geaccepteerd.Darrell schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:01:
Was een grapje boys. Wacht maar tot ze uit de luiers zijn. Dan wordt je humor vanzelf wat zwarter.
Luitertijd is al lang geleden, m'n humor is allang richting Vantablack
Met een grote bak misschien.
Here's what is lined up for Friday👇
👉 Nonfarm Payrolls (US) @ 13h30 UTC
👉 Fed Chair Powell speaks @ 17h30 UTC
👉 White House Crypto Summit @ 18h30-22h30 UTC
Fasten your seatbelts⚠️
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Oeh dat worden heel wat Tripp Trapp stoeltjes kopenzwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:17:
Friday March 7th 2025 is shaping up to be a triple header of potential catalysts for another MEGA move in the markets🚨
Fasten your seatbelts⚠️
==
hoi
ondertussen stijgen elke dag de kansen op rate cuts. 3 lijken nu gewoon zekerzwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:17:
Friday March 7th 2025 is shaping up to be a triple header of potential catalysts for another MEGA move in the markets🚨
Fasten your seatbelts⚠️
Nee ze is klein genoeg denk ik en ze houdt heel erg van tuinieren en wil altijd bij d'r plantjes zijn.
Ik zie alleen maar win win
Zolang Powel dit niet bevestigd is het allesbehalve zeker. Ik ga er niet van uit in mijn plan voor dit jaar.anti elppa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:20:
[...]
ondertussen stijgen elke dag de kansen op rate cuts. 3 lijken nu gewoon zeker
Tripp Trapp (via marktplaats) aan de keukentafel en de Antilop van de Ikea (5 euro kringloop want schrale atserBTC100K2021 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:34:
[...]
Ja maar dan heb je geen Tripp Trapp. Het feit dat ik dit weet zegt genoeg, wel een fijn ding overigens..
Autostoeltje en kinderwagen hebben we nieuw nieuw want zeker met autostoeltjes wil je geen 2dehands want je weet nooit wat er mee gebeurd is.
Wat crypto betreft, volgens mij staan we wel weer op punt van uitbreken maar dat valt of staat wel een beetje met wat die gek in het westen roept..
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Eusebius schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:19:
[...]
Oeh dat worden heel wat Tripp Trapp stoeltjes kopen
Logo er op en de prijs gaat keer 2.tomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:04:
[...]
Geloof het of niet - ja.
Is net als met de auto's, het blijven platgeslagen VW's
Ben benieuwd.Guere schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:24:
Er gaan ook een hoop roddels rond over vrijdag, voornamelijk dat Trump schijnbaar zou gaan aankondigen dat er geen capital gains (vermogenswinstbelasting) meer op crypto geheven zal worden. Let wel: dat is echt pure speculatie maar het gaat wel rond
Was dit artikel al tegengekomen.
https://www.forbes.com/si...s-signaled-for-us-crypto/
WhySoSerious schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:26:
[...]
Hij X'te toch ook dat we 'nu even de crypto moesten vasthouden' na de manipulatie vorige week?LadyS schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:27:
[...]
Ben benieuwd.
==
hoi
Ah, nou misschien zit er dan wel meer achter de rumors dan gedacht. Het gaat wederom wel weer specifiek om US based crypto's... vooral die zullen dan wel weer gaan pumpen als zoiets echt wordt aangekondigd.LadyS schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:27:
Ben benieuwd.
Nou dan weet je wat je *nu* moet kopen.Guere schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:31:
[...]
Ah, nou misschien zit er dan wel meer achter de rumors dan gedacht. Het gaat wederom wel weer specifiek om US based crypto's... vooral die zullen dan wel weer gaan pumpen als zoiets echt wordt aangekondigd.
Maar de markt het afgelopen jaar ziende, zal het nu omhoog gaan en vrijdag niks doen. Is alles al ingeprijsd omdat iedereen er al in zit.
==
hoi
Initieel is dat zeker een mogelijkheid, zoals met alle announcements deze cycle. Maar: op de iets langere termijn is het voor nieuwe (retail) investeerders natuurlijk wel aantrekkelijk. Kan eventueel wel wat kapitaal gaan aantrekken als er op winst met US crypto's geen belasting meer wordt geheven.Eusebius schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:35:
Nou dan weet je wat je *nu* moet kopen.
Maar de markt het afgelopen jaar ziende, zal het nu omhoog gaan en vrijdag niks doen. Is alles al ingeprijsd omdat iedereen er al in zit.
Nieuwe investeerders? Het is gewoon de ene pump na de andere dump chasen momenteelGuere schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:37:
[...]
Initieel is dat zeker een mogelijkheid, zoals met alle announcements deze cycle. Maar: op de iets langere termijn is het voor nieuwe (retail) investeerders natuurlijk wel aantrekkelijk. Kan eventueel wel wat kapitaal gaan aantrekken als er op winst met US crypto's geen belasting meer wordt geheven.
Ja, daarom zeg ik ook: initieel zal dat zeker het geval zijn. Maar zo'n 0% belasting op winst voor alle US crypto's kan op enig moment echt wel wat mensen gaan aantrekken.tomtom901 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:38:
Nieuwe investeerders? Het is gewoon de ene pump na de andere dump chasen momenteel
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
:strip_exif()/f/image/RnMrwxfckv1kBldGIP4IcQvF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C6Qw4Blh3cizajBzmz5FXrxL.jpg?f=fotoalbum_large)
OI is gereset. Maar kan nog wat lager als je kijkt naar de vorige bodems. Plus die trendline wordt dan aangeraakt. Zou wel betekenen dat er wicks onder de 70k kunnen komen.
:strip_exif()/f/image/WwVySTiGBgDjJ2i1w3xprpqd.jpg?f=fotoalbum_large)
Of we gaan voor optie 2 en vanaf hier door naar boven. Mogelijk dan eerst nog naar het 50% level op 84.162 en dan verder omhoog.
:strip_exif()/f/image/yc3UrpwAI3dyK1U9H6tKqq57.jpg?f=fotoalbum_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WldN8QwQj3EkEKi3BytfRfNb.jpg?f=user_large)
Brrrrrr kinderen....
Ik houd het bij katten en m'n oldtimer BMW's, die kosten al genoeg geld
Dat is wel erg korte termijn denkend hoor.YES schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:39:
[...]
Gezien de prijzen van uitvaart en begrafenis/crematie is je kind niet laten vallen sowieso een pro tip![]()
They who buy the dip, deserves the rip.
WhySoSerious schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:26:
[...]
Logo er op en de prijs gaat keer 2.
Hebben we het over Scirocco's?
[ Voor 41% gewijzigd door TakutoRadiance op 05-03-2025 10:16 ]
hier nog een berg $QUBIC gekocht voor de langere termijn, en een long op TAO rond 270$.. als die zo doorgaat dan kan mijn week niet meer stuk.Pinsa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:23:
Terwijl iedereen zijn ETH zit te verkopen zijn de big boys volgens mij aan het inslaan, de liquid staking alts van Ethereum gaan ook de plus in, mooie manipulatie om goedkoop in te slaan
Zou kunnen, maar dan moeten we die 72k wel snel zien (groene box). Ergens in de komende 2 a 3 week, anders zie ik het niet meer gebeuren. Als het daarna wel gebeurt, dan hebben we een probleem...zwembroek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:47:
Ik heb een order op 72.750 en nog wat lager voor eventuele wicks. Ik zie twee scenario's.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
OI is gereset. Maar kan nog wat lager als je kijkt naar de vorige bodems. Plus die trendline wordt dan aangeraakt. Zou wel betekenen dat er wicks onder de 70k kunnen komen.
[Afbeelding]
Of we gaan voor optie 2 en vanaf hier door naar boven. Mogelijk dan eerst nog naar het 50% level op 84.162 en dan verder omhoog.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gisteren nog een builtje ETH gekocht op 1900€ (2.035,09$)zenith schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:25:
[...]
hier nog een berg $QUBIC gekocht voor de langere termijn, en een long op TAO rond 270$.. als die zo doorgaat dan kan mijn week niet meer stuk.
BTC €94.837,08
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/u80fK7PTrbmV7v8vG2hx1E5a.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FUOhv0NcyDozpmnSZN8ANikm.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KgxHeNvnJOTtRQkuUjl0ZUkY.jpg?f=fotoalbum_large)