[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 128 ... 252 Laatste
Acties:
  • 930.941 views

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-12 19:38
ETF's gisteren mini inflow. Maar he, iig niet rood.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-12 18:53
John245 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 05:41:
Goedemorgen,

MOVE maakt een mooie move.
Zo zeg fijn wakker worden zo gaan we al winst nemen?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:21
Verkregen door een ander soort pump en dump, vermoed ik.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Beide kanten zijn de wicks zo goed als gevuld. Een laatste batch verkocht hier.

Boven de 95 stap ik weer in als we er doorheen breken met overtuiging.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
knakworst schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:37:
[...]

Zelfs BIFI is deaud. En die is nog wel zooooo ondergewaardeerd. Toch :? @majic
BIFI correleert veelal met Eth. En Eth performed ...erg slecht. Dus ja. Verder denk ik ook dat Beefy meer kan doen het token te marketen / utiliteit te geven, maar het is niet hun focus. Jammer, want het is imho idd een stuk meer waard dan het waard is. Er zijn er maar 80,000 van.

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12 14:00
https://newsbit.nl/bitcoi...rte-regels-voor-altcoins/

"Volgens de geruchten zullen deze (alts) cryptovaluta positief worden behandeld, maar op een andere manier dan BTC. Dit zou kunnen betekenen dat er aparte regelgevende kaders komen, zonder dat Bitcoin’s dominante positie in gevaar komt."

Toch maar een deel naar BTC gaan omzetten dan 🤔😉

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06:54
Vandaag stemt Texas of ze in bitcoin stappen, geen idee wat de kansen zijn dat het er door komt

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:32
Pinsa schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 07:11:
[...]

Zo zeg fijn wakker worden zo gaan we al winst nemen?
IK had de winst al genomen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:21

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Nah, morgen in 1 streep naar de 420k :7
"Having visited Fort Knox, I and Elon, decided with immediate effect to close down the facility, terminate all workers and convert all gold into Bitcoin which we will keep on this amazing little thing (Trezor). God bless America. To mars!"
Plausible. :D

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:32
majic schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 07:27:
[...]
Er zijn er maar 80,000 van.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-60szm-4lIyfgw-c6Icq3weAOTc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/oes7WhMnZv0AKRsMpcUWGiEt.gif?f=user_large

• Alpina
John245 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 07:30:
[...]

IK had de winst al genomen.
Ja top John.

Boeit niemand.

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-12 10:13
bsmpower schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 07:27:

"Volgens de geruchten zullen deze (alts) cryptovaluta positief worden behandeld, maar op een andere manier dan BTC. Dit zou kunnen betekenen dat er aparte regelgevende kaders komen, zonder dat Bitcoin’s dominante positie in gevaar komt."

Newsbit... een van die shillsites waar je echt helemaal geen zak aan hebt @bsmpower. Doe jezelf een plezier en vertel Google dat je dit soort smeriger drap niet in je feed wilt hebben

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mooie bak 😎

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 15:22
majic schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 07:27:
[...]

BIFI correleert veelal met Eth. En Eth performed ...erg slecht. Dus ja. Verder denk ik ook dat Beefy meer kan doen het token te marketen / utiliteit te geven, maar het is niet hun focus. Jammer, want het is imho idd een stuk meer waard dan het waard is. Er zijn er maar 80,000 van.
nog schaarser dan bitcoin!! ALL-IN ;)

nothing stops this train

• Alpina
Zeker. Jammer dat het een standaard influencer bak is geworden zoals zoveel modellen.

Doe dan maar de C5 uit the layer cake.

• Pinsa
Alpina schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 07:37:
[...]

Ja top John.

Boeit niemand.
Lol zure reactie Alpina het ging om Move he niet om BTC

• Alpina
Pinsa schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:21:
[...]

Lol zure reactie Alpina het ging om Move he niet om BTC
Was met een knipoog Pinsa, ben bijna nooit zuur. Misschien op 6 cent.

Las alleen IK _O-

• Pinsa
Alpina schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:23:
[...]

Was met een knipoog Pinsa, ben bijna nooit zuur. Misschien op 6 cent.

Las alleen IK _O-
Hahah oke man np d:)b

• Pinsa
Pfoe net nog 2x een degen ritje op Bluzelle gemaakt mijn verlies weer bij getrokken van afgelopen dagen 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 06-03-2025 08:45 ]

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:53
Los van newsbit zegt sowieso een beter idee dan alleen SUI/VE holden toch?

[ Voor 43% gewijzigd door Danjel op 06-03-2025 08:42 ]

They who buy the dip, deserves the rip.

• zwembroek
  • Laatst online: 18-12 23:55
Pinsa schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:33:
Pfoe net nog 2x een degen ritje op Bluzelle gemaakt mijn verlies weer bij getrokken van afgelopen dagen 8)
Ow ow ow ow ow.....ben je weer aan het gokken? Niet nee zeggen want dat is het gewoon haha! Nu dus kappen nu je op winst staat en niet overmoedig worden.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-12 16:30
Pinsa schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:33:
Je had de gok genomen doordat die bijna ATL stond of zo?

• Guere
  • Laatst online: 20:20
zwembroek schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:05:
[...]

Ow ow ow ow ow.....ben je weer aan het gokken? Niet nee zeggen want dat is het gewoon haha! Nu dus kappen nu je op winst staat en niet overmoedig worden.
Haha, helemaal mee eens. Dit is echt absolute drek @Pinsa :D Zie dat 'ie afgelopen dagen +75% is gegaan, dus hup winst nemen en FOMO niet de overhand laten krijgen :P

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-12 13:17

Je had toch niet verwacht dat jouw gure Chinese supply munt tussen de gelukkige ging zitten?

• Pinsa
Guere schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:10:
[...]

Haha, helemaal mee eens. Dit is echt absolute drek @Pinsa :D Zie dat 'ie afgelopen dagen +75% is gegaan, dus hup winst nemen en FOMO niet de overhand laten krijgen :P
No worries boys na 3 ritjes nu winst gepakt, pfoe dat zijn flinke adrenalinestoten in de vroege morgen _O-

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21-12 16:29
Glenn Hoddle schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:47:
[...]

Onzin, op crypto kun je geen importheffingen doen, want dat woont op het internet, dus in plaats van allemaal domme diensten te kopen, koopt iedereen dan gewoon shitcoins.
Uiteraard, de hele chinese liquiditeit gaat in shitcoins. Of toch eerder naar militaire uitgaven?
Handelsoorlog is niet bullish, hoe hard je het ook probeert te draaien.

Crypto kan op honderden manieren onaantrekkelijk gemaakt worden. Dat is echter niet nodig hier, het geld is niet bedoeld om gure drek te pompen, zodat de gemiddelde chinees wel welvarender wordt. Het is voor het versterken van het militaire apparaat.

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21-12 16:29
Vis schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:43:
[...]

Heb ik nog een spin voor je... Je kunt geen handelsoorlogje starten met Bitcoin.

Iedereen krijgt Bitcoin tegen de prijs die hij/zij verdient.
Wat probeer je te zeggen? Mijn eerste BTC kocht ik voor 900 dollar. Het fomo praatje gaat bij mij dus geen effect hebben.

• zwembroek
Guere schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:10:
[...]

Het is gewoon een pump en dump en hopen dat je van die mega groene candle nog een stukje kan meepakken. Kamikaze acties. Het kan namelijk zo dat de mensen die de pump hebben gestart het sell signaal geven en dan klapt er in een keer 40% af.

• kbuntu
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik begin weer aardig bullish te worden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoClbb-o_ZiDvOevO7K5wGwkT8w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/t0f7VmBKARCqPqPfVtIsXSt1.gif?f=user_large

• zwembroek
Coldcat schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 07:26:
Beide kanten zijn de wicks zo goed als gevuld. Een laatste batch verkocht hier.

Boven de 95 stap ik weer in als we er doorheen breken met overtuiging.
Ik ga er nog steeds vanuit dat we pas een nieuwe ATH zien in Q4. Als we de komende dagen niet de 95k breken en support houden gaan we volgende week richting de 68k - 72k.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-12 15:56

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

zwembroek schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:33:
[...]

Het is gewoon een pump en dump en hopen dat je van die mega groene candle nog een stukje kan meepakken. Kamikaze acties. Het kan namelijk zo dat de mensen die de pump hebben gestart het sell signaal geven en dan klapt er in een keer 40% af.
Achja.

Boomers die alleen sparen die vinden >50% beleggen kamikaza
Beleggers vinden een grote BTC positie kamikaza
BTC hodlers vinden alts kamikaza
Alt hodlers vinden oude alts kopen die normaal 0,0 volume hebben kamikaza

Wat is de overtreffende trap? Die laatste maar dan met geld uit een consumptief krediet van 9% per jaar?

• kbuntu
zwembroek schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:46:
[...]

Ik ga er nog steeds vanuit dat we pas een nieuwe ATH zien in Q4. Als we de komende dagen niet de 95k breken en support houden gaan we volgende week richting de 68k - 72k.
Als die crypto summit op vrijdag positief nieuws brengt, knallen we morgenavond al door een nieuwe ATH.

• Kol Nedra
kbuntu schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:45:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik begin weer aardig bullish te worden

[Afbeelding]
hier onveranderd, bullish voor elke asset behalve fiat-geld.

zeker die euromunt, ik zeg het je alvast en bookmark het, volgend jaar of heel misschien 2027 dubbel digit inflatie.

nothing stops this train

• BTC100K2021

BTC100K2021

ECB gaat vandaag de rente weer verlagen naar 2,6%.

Een donkere dag voor mij als boomer. TINA komt weer dichterbij.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-12 15:34

• zwembroek
kbuntu schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:51:
[...]

Als die crypto summit op vrijdag positief nieuws brengt, knallen we morgenavond al door een nieuwe ATH.
Geloof wat je wilt. :) Ik zie morgen zeker prachtige kansen voor trades. Ook flinke pumps. Maar daarna sell the news en dan is het gewoon klaar. Let maar op. Het nieuws kan niet beter zijn dan de Crypto reserve aankondiging. Jij baseert alles op hopium. Ik kijk naar de metrics en de charts. Maar iedereen moet natuurlijk alles zelf bepalen. Dit is slechts mijn visie. Ik ga er verder niets meer over zeggen. We zien het vanzelf. En ik weet nu al dat er bij dikke groene candles meteen wordt gezegd van die Zwembroek zat er goed naast. Maar wacht dan eerst maar even een paar dagen af voordat je prematuur gaat ejaculeren. ;)

• Pinsa
zwembroek schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:33:
[...]

Haha Kamikaze Pinsa, gelukkig nu 3x de dans ontsprongen, ik mag ook een keerte geluk hebben toch komtie :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G5OtmdtH04PWoj5zdmVtQfesuo0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/AYWuwg7rxbtIwBcjwBPSZeYY.gif?f=user_large

• kbuntu
zwembroek schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:57:
[...]

Geloof wat je wilt. :) Ik zie morgen zeker prachtige kansen voor trades. Ook flinke pumps. Maar daarna sell the news en dan is het gewoon klaar. Let maar op. Het nieuws kan niet beter zijn dan de Crypto reserve aankondiging. Jij baseert alles op hopium. Ik kijk naar de metrics en de charts. Maar iedereen moet natuurlijk alles zelf bepalen. Dit is slechts mijn visie. Ik ga er verder niets meer over zeggen. We zien het vanzelf. En ik weet nu al dat er bij dikke groene candles meteen wordt gezegd van die Zwembroek zat er goed naast. Maar wacht dan eerst meer even een paar dagen af voordat je prematuur gaat ejaculeren. ;)
Het valt me op dat als je een tegengeluid krijgt op jouw analyses je de neiging hebt om dan nogal vinnig te reageren. Het kan toch gewoon zo zijn dat het anders loopt dan jouw analyse? En ik ga het er dan echt niet bij je inwrijven, heb ik ook nooit eerder gedaan, dus weet niet zo goed aan wie dit dan gericht is.

Maar goed we gaan het zien. Een crypto reserve in in ieder geval wat mij betreft voldoende om morgen hard door de ATH te klappen.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:21

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• zwembroek
kbuntu schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:02:
[...]

Het valt me op dat als je een tegengeluid krijgt op jouw analyses je de neiging hebt om dan nogal vinnig te reageren. Het kan toch gewoon zo zijn dat het anders loopt dan jouw analyse? En ik ga het er dan echt niet bij je inwrijven, heb ik ook nooit eerder gedaan, dus weet niet zo goed aan wie dit dan gericht is.

Maar goed we gaan het zien. Een crypto reserve in in ieder geval wat mij betreft voldoende om morgen hard door de ATH te klappen.
Zo bedoel ik het zeker niet. :) Alleen vind ik hopium geen geldig argument. Maar tegen geluiden zijn goed en moeten er ook altijd zijn. :)

• kbuntu
zwembroek schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:05:
[...]

Zo bedoel ik het zeker niet. :) Alleen vind ik hopium geen geldig argument. Maar tegen geluiden zijn goed en moeten er ook altijd zijn. :)
Oke fijn, dan heb ik het niet goed geïnterpreteerd. Tuurlijk is het deels hopium, maar wat ik erover lees en wie deelnemen aan dit event, zegt me wel dat het een serieus event is, waar bijna 100% zeker iets aangekondigd gaat worden wat bullish is voor crypto.

• zwembroek
kbuntu schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:19:
[...]

Oke fijn, dan heb ik het niet goed geïnterpreteerd. Tuurlijk is het deels hopium, maar wat ik erover lees en wie deelnemen aan dit event, zegt me wel dat het een serieus event is, waar bijna 100% zeker iets aangekondigd gaat worden wat bullish is voor crypto.
Dit is mijn gameplan.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GlUS3RKWoAAheT4?format=jpg&name=medium

This is $1B worth of $BTC that the US Government already holds - seized from Mt.Gox

This is a weird move right before Friday’s White House Crypto Summit and could be a “hint”

Simple gameplan by
@POTUS

1) Attend the largest Bitcoin conference in the world and promise “The US Government will never sell the Bitcoins it seized
2) Commit to a Bitcoin Strategic Reserve
3) Hype the crypto community and make millions
4) Use the already seized $BTC for the Bitcoin Strategic Reserve without any further purchase commitments

Promises kept, BSR happens but nothing changes re buying pressure

If this turns out to be true I believe we will see a massive dump short term.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/41vqQUHPIrewN1AT7FJqfnhOgJc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V04A5lZvGhh2vkdIkEvpI5pY.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-12 18:18
kbuntu schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:45:

[Afbeelding]
Nou ik niet, de hele pump van vannacht is alweer door de traders verkocht en de futures staan alweer dik en dik rood… zie de 80 regionen wel weer komen vandaag en dan is een ath wel erg ver weg..

• zwembroek
JoebarRC schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:30:
[...]

Nou ik niet, de hele pump van vannacht is alweer door de traders verkocht en de futures staan alweer dik en dik rood… zie de 80 regionen wel weer komen vandaag en dan is een ath wel erg ver weg..
Futures schrik ik ook van!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 20:42
Wordt het weer een donderdag dipdag?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Guere
zwembroek schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:28:
Dit is mijn gameplan.

[Afbeelding]

This is $1B worth of $BTC that the US Government already holds - seized from Mt.Gox

This is a weird move right before Friday’s White House Crypto Summit and could be a “hint”

Simple gameplan by
@POTUS

1) Attend the largest Bitcoin conference in the world and promise “The US Government will never sell the Bitcoins it seized
4) Use the already seized $BTC for the Bitcoin Strategic Reserve without any further purchase commitments

Kan inderdaad, maar US gov. heeft natuurlijk veel meer Bitcoin dan slechts die $1 miljard aan BTC van Mt. Gox. In totaal hebben ze zo'n 200k aan BTC, bijna $18 miljard nu. Volgens mij was de speculatie eerder dat - als ze een strategic reserve opstarten - dat die gehele seized BTC er gewoon direct in kunnen. Zou beetje vreemd zijn als ze wel een reserve starten, en er dan 'slechts' $1 miljard instoppen terwijl ze veel meer hebben.

Eens dat ze vrijdag sowieso geen DCA plan voor aankoop gaan aankondigen, als dat ooit al gaat gebeuren is het nu nog veel te vroeg. Die reserve is er nog niet eens. Maar acht het wel mogelijk dat als ze iets willen opstarten, dat ze die gehele 200k er gewoon instorten met de boodschap "kijk we hebben een reserve", idd onder de noemer van "promises kept".

• Pinsa
sjorremans schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:36:
What else

• zwembroek
Guere schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:36:
[...]

Kan inderdaad, maar US gov. heeft natuurlijk veel meer Bitcoin dan slechts die $1 miljard aan BTC van Mt. Gox. In totaal hebben ze zo'n 200k aan BTC, bijna $18 miljard nu. Volgens mij was de speculatie eerder dat - als ze een strategic reserve opstarten - dat die gehele seized BTC er gewoon direct in kunnen. Zou beetje vreemd zijn als ze wel een reserve starten, en er dan 'slechts' $1 miljard instoppen terwijl ze veel meer hebben.

Eens dat ze vrijdag sowieso geen DCA plan voor aankoop gaan aankondigen, als dat ooit al gaat gebeuren is het nu nog veel te vroeg. Die reserve is er nog niet eens. Maar acht het wel mogelijk dat als ze iets willen opstarten, dat die gehele 200k er gewoon instorten met de boodschap "kijk we hebben een reserve", idd onder de noemer van "promises kept".
Klopt. Ik zie die transactie ook als de eerste van de 200k.

• Pinsa
[...]

Eens dat ze vrijdag sowieso geen DCA plan voor aankoop gaan aankondigen, als dat ooit al gaat gebeuren is het nu nog veel te vroeg. Die reserve is er nog niet eens. Maar acht het wel mogelijk dat als ze iets willen opstarten, dat die gehele 200k er gewoon instorten met de boodschap "kijk we hebben een reserve", idd onder de noemer van "promises kept".
Heb ergens gelezen dat als er zo,n strategic reserve komt daar nog wel een 1 of 1,5jaar overheen gaat voor groen licht, dat zou voor hun goed uitkomen dan zit je in bearseason kunnen ze dan gaan inslaan :)

• Kol Nedra
Pinsa schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:38:
[...]

Heb ergens gelezen dat als er zo,n strategic reserve komt daar nog wel een 1 of 1,5jaar overheen gaat zou voor hun goed uitkomen zit je in bearseason kunnen ze dan inslaan :)
100%

Die gaan natuurlijk ook gewoon de 4 year cycle volgen :)

ik verwacht gewoon weer een ordinaire altseason blowoff-top (om shorts te liquideren)
wel is zo dat vele altjes bij lange na niet de oude ATH verbreken, zo denken de normies wel natuurlijk en die kopen op de top, zo is natoer gewoon

nothing stops this train

• zwembroek
Kol Nedra schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:43:
[...]

100%

ik verwacht gewoon weer een ordinaire altseason blowoff-top (om shorts te liquideren)
wel is zo dat vele altjes bij lange na niet de oude ATH verbreken, zo denken de normies wel natuurlijk en die kopen op de top, zo is natoer gewoon
Wie moeten die altcoins kopen dan? Het 7 daagse exchange volume maakt alleen maar lower highs en lower lows. Er is geen retail. En de pumps worden te snel verkocht om retail fomo op gang te krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mbMv6CPUGRI28S_0wZ3O6azx3VE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0bgzNkeln31dxYixicHug2lw.jpg?f=fotoalbum_large

• Pinsa
Kol Nedra schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:43:
[...]

100%

Kwa alts denk ik dat we allemaal dachten dat het zoals in 2020/21 zou gaan maar dat was een illusie uitzonderingen nagelaten maar vele oude alts hebben idd hun oude ath nog niet doorbroken vraag me ook af of dit nog gaat gebeuren.

Vanmorgen uitgestapt, ben stilletjes ook aan het wachten op de beer lekker rustig DCA doen, fijn om ook eens achterover te leunen in plaats van steeds rare trades doen en rekt te gaan :)

• BTC100K2021

BTC100K2021

[...]

Dit is mijn gameplan.

[Afbeelding]

Simple gameplan by
@POTUS

Dan vergeet je één ding.

De waarde van de beslissing om een BTC reserve in werking te stellen is gigantisch. Of ze nou wel of geen BTC extra aanschaffen op korte termijn is niet zo relevant.

Het is de start van een sneeuwbaleffect. Andere landen zullen volgen, om verschillende redenen.

Een land als China zal volgen al was het alleen maar om de VS geen kans te geven op een eventueel voordeel. In deze tijden is het niet fijn om toe te geven, maar de VS is nog steeds toonaangevend. Europa is een volger, geen innovator.

Het zet de deur verder open naar bredere adoptie. Naar andere landen, naar treasury allocaties van grote bedrijven, pensioenfondsen etc.

• kbuntu
[...]

Eens dat ze vrijdag sowieso geen DCA plan voor aankoop gaan aankondigen, als dat ooit al gaat gebeuren is het nu nog veel te vroeg. Die reserve is er nog niet eens. Maar acht het wel mogelijk dat als ze iets willen opstarten, dat ze die gehele 200k er gewoon instorten met de boodschap "kijk we hebben een reserve", idd onder de noemer van "promises kept".
Stel ze doen alleen dat. Dan weet iedereen dat ze de btc houden. Dit zou juist een signaal kunnen zijn voor veel anderen om juist btc te gaan kopen, want tot ze aankondigen dit in een reserve te knallen was het ook nog een optie dat ze het gingen verkopen. Ik vind dat behoorlijk bullish

• zenith
  • Niet online
Meh, mijn TAO giga long is in de stoploss gekomen... maar toch een winst :)

• Pinsa
BTC100K2021 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:48:
[...]

Dan vergeet je één ding.

De waarde van de beslissing om een BTC reserve in werking te stellen is gigantisch. Of ze nou wel of geen BTC extra aanschaffen op korte termijn is niet zo relevant.

Het is de start van een sneeuwbaleffect. Andere landen zullen volgen, om verschillende redenen.

Een land als China zal volgen al was het alleen maar om de VS geen kans te geven op een eventueel voordeel. In deze tijden is het niet fijn om toe te geven, maar de VS is nog steeds toonaangevend. Europa is een volger, geen innovator.

Het zet de deur verder open naar bredere adoptie. Naar andere landen, naar treasury allocaties van grote bedrijven, pensioenfondsen etc.
Maar volgt Bitcoin nog steeds niet zijn eigen 4 jarige cycle?

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:17
[...]

Simple gameplan by
@POTUS

Ik wil toch wel eens weten waarom dit een massive sell off zou betekenen?
Er is effectief gekozen voor een BTC reserve. Dat betekent: vertrouwen in BTC als stable investment. Dat geeft vertrouwen, of waar mis ik iets?

Never ever financial advice...

• zwembroek
BTC100K2021 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:48:
[...]

Dan vergeet je één ding.

Long term extreem bullish ja. Maar short term en mid term doet het niets.

• zwembroek
kazzzdafke schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:49:
[...]

Ik wil toch wel eens weten waarom dit een massive sell off zou betekenen?
Er is effectief gekozen voor een BTC reserve. Dat betekent: vertrouwen in BTC als stable investment. Dat geeft vertrouwen, of waar mis ik iets?
The stock market & the dollar is dictating what crypto can do longer term right now. Crypto news is just pump and dumps atm. En zo zie ik het. Long term is een ander verhaal.

• BTC100K2021

BTC100K2021

zwembroek schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:49:
[...]

Long term extreem bullish ja. Maar short term en mid term doet het niets.
Nee, maar moet dat dan? Genoeg andere triggers voor short term gains.

T.o.v. 2021 en zeker t.o.v. eerder cycles is het echt ongekend wat we nu meemaken.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Goudprijs begint al te zakken vanwege de wegvallende vraag in de toekomst :+

• zwembroek
BTC100K2021 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:51:
[...]

Nee, maar moet dat dan? Genoeg andere triggers voor short term gains.

T.o.v. 2021 en zeker t.o.v. eerder cycles is het echt ongekend wat we nu meemaken.
Alleen laten de charts op dit moment iets anders zien. Ik hecht daar meer waarde aan dan luchtkastelen. :) Net zoals ik hierboven al zei. The stock market & the dollar is dictating what crypto can do longer term right now. Crypto news is just pump and dumps atm. Maar ik zal stoppen nu met bear posten. Geen zin meer.

• zenith
  • Niet online
Daar lijkt het wel op ja.

• Kol Nedra
Pinsa schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:48:
[...]

vele oude alts hebben idd hun oude ath nog niet doorbroken vraag me ook af of dit nog gaat gebeuren.
nee denk het niet, maar dat hoeft ook niet.
nog 1 kleine maand en mijn DOT gaat ook de deur uit, dan ben ik voor 80% BTC,
10% ETH en
10% LTC, BNB, CRO en ADA

einde bullrun wordt het 40% BTC en 60% fiat/stablecoin

nothing stops this train

• BTC100K2021

BTC100K2021

zwembroek schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:55:
[...]

Alleen laten de charts op dit moment iets anders zien. Ik hecht daar meer waarde aan dan luchtkastelen. :) Net zoals ik hierboven al zei. The stock market & the dollar is dictating what crypto can do longer term right now. Crypto news is just pump and dumps atm. Maar ik zal stoppen nu met bear posten. Geen zin meer.
Vind het niet erg hoor.

Zelfs als we nu de bear in vallen kan ik daar mee leven. Liever nog even niet natuurlijk.

Maar ik heb genoeg munitie achter de hand voor een paar hele dikke DCA's op zowel BTC als de aandelenmarkt.

De recessiekansen zijn er nog steeds.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 20:42
Gaat weer een donderdag dipdag worden, ga de hele week al rekt op de beurs en de futures zien er ook niet lekker uit voor vandaag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• zwembroek
BTC100K2021 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:58:
[...]

Vind het niet erg hoor.

Zelfs als we nu de bear in vallen kan ik daar mee leven. Liever nog even niet natuurlijk.

Maar ik heb genoeg munitie achter de hand voor een paar hele dikke DCA's op zowel BTC als de aandelenmarkt.

De recessiekansen zijn er nog steeds.
Ik zou het wel ontzettend jammer vinden. Weer dure lessen geleerd. :) Voor mij alleen maar Bitcoin only in de bear. Gewoon DCA zoals het moet.

• zenith
  • Niet online
sjorremans schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:03:
Gaat weer een donderdag dipdag worden, ga de hele week al rekt op de beurs en de futures zien er ook niet lekker uit voor vandaag
Kun je weer wat satjes aanschaffen toch.

De EUR-->USDT staat erg laag dus USDT komt ook met een speciale aanbieding.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12 09:01

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:05:
[...]

Ik zou het wel ontzettend jammer vinden. Weer dure lessen geleerd. :) Voor mij alleen maar Bitcoin only in de bear. Gewoon DCA zoals het moet.
@anti elppa kom maar door met je stempel!

• anti elppa
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvCBc3OjBHAHw95Tl_Wv0cVjPNc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:27

tomtom901

Moderator General Chat
Kreeg hem al een paar keer doorgestuurd, is wel de dealer hier in de buurt, maar daar doe ik geen zaken meer mee :)

• BTC100K2021

BTC100K2021

Futures zakken flink weg. Dat wordt rekteroni

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12 09:01

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:08:
[...]

maar daar doe ik geen zaken meer mee
Wat dan, gedoe mee gehad?
Nog altijd een slecht gevoel bij?
Wellicht een keer als wraak een paar auto's daar beschadi.. ho wacht.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:11:
Laat maar komen.

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:11:
mwa microstrategy was bijna -3% en nu onder de -1%. Gaat prima dus

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12 10:57
Ligt het aan mij of is het de laatste tijd zo dat je het beste inverse-slowchat kunt gaan voor gains? :D

(en dan bedoel ik het gemiddelde sentiment)

[ Voor 18% gewijzigd door TakutoRadiance op 06-03-2025 11:22 ]

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20-12 14:06
De donderdag niet gedipt is het weekend je portfolio geript

#cryptospreuken, vanaf volgend jaar in de almanac

The only easy day is yesterday.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-12 23:29
Nou, goed begin van de dag. Ik hoor net dat mijn bedrijf gaat snijden in personeel en ik ben wss een van die mensen. Dus laat de crypto maar hard pompen :)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:22:
Nou, goed begin van de dag. Ik hoor net dat mijn bedrijf gaat snijden in personeel en ik ben wss een van die mensen. Dus laat de crypto maar hard pompen :)
Oei, klote!

• anti elppa
klote hoor!!

gaan nog veel mensen op straat gegooid worden aankomende 2 jaar.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 14:25

MicroWhale

The problem is choice

Kak, zeg... ETH valt echt super door de mand. Een maand zat ik nog te denken mijn ETH om te zetten naar BTC.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Guere
Pff, klote man! Dat soort nieuws is altijd ruk, zeker als het zo ineens bekend wordt gemaakt. Zit je een beetje in een sector waar veel vraag naar is / waar genoeg banen te vinden zijn?

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12 10:57
Ai, waardeloos man. Maar zo te horen is er nog wel hoop (als in, nog geen zekerheidje), dus fingers crossed :)

• zwembroek
Open interest has increased by $2.6 billion in the last 24 hours. Dat wordt weer mooie prijsactie.

@gebruikershaes super kut man!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-12 13:17
Waarschijnlijk? Hopelijk schenken ze snel klaarheid dan. Q3/4 zien we nieuwe hoogtes. Ik gun je bedragen met 7 cijfers zodat je gewoon kunt rentenieren.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:32
[...]

Mag een wekelijkse VCA ook? :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-12 16:30
Oei, klote

• Guere
John245 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:33:
[...]

Mag een wekelijkse VCA ook? :)
Nee, dat mag niet. Komt omdat we afgelopen weken al dood zijn gegooid met die 'ja-maar-VCA-is-beter' opmerkingen :>

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:53
Ai wat klote! Ik hoop dat je er nog wat centen uit kunt trekken en op tijd bent om meer BTC bij te kopen waarna we toch echt die 420k gaan aantikken!

They who buy the dip, deserves the rip.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Vandaag een mooie kans voor BTC om eens contrair te handelen ten opzichte van de Nasdaq.

Enige wat we nodig hebben is wat momentum. Liquiditeit genoeg.

Gewoon een deel van de moonboys die handelen in aandelen als PLTR, TSLA naar BTC lokken. Daar gaan gigantische volumes in om.

PLTR gemiddeld dagelijks volume 9 miljard

Dat is ongeveer hetzelfde als het spot volume voor BTC bij Binance, Coinbase en Bybit samen.

• zenith
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:29:
Kak, zeg... ETH valt echt super door de mand. Een maand zat ik nog te denken mijn ETH om te zetten naar BTC.
Ik heb dit vorig jaar Maart gedaan, is nu meer geluk als wijsheid.. :)

• zenith
  • Niet online
Dat is jammer, maar het geeft je wel weer mogelijkheden om andere ervaringen op te doen. Werk zat in NL. :)

• Pinsa
@gebruikershaes Sterkte! Hier ook pas geswitch van baan, komt vast en zeker ook iets leuks op jou pad :)

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:01
Interessante ontwikkeling gaande bij Coinbase, die overweegt om de $COIN token uit te brengen zodat je ook on-chain in hun aandeel kan handelen. Mijn inziens is dit extra interessant in het licht van de crypto conferentie morgen in het WH. Als ze daar aankondigen dat er geen belasting meer wordt geheven over US based tokens, dan is het slimme zet van Coinbase. Acht het dan ook niet onwaarschijnlijk, dat andere (non) crypto bedrijven op termijn zullen volgen.

Mijn verwachtingen van de Bitcoin/Crypto Strategic Reserve zijn lauw. Tenzij ze aankondigen daadwerkelijk Bitcoin en crypto te gaan aankopen is het een sell-the-news-event. Kan mij ook niet voorstellen dat je wetgeving door het congres krijgt om van belastinggeld shitcoins te kopen.

@gebruikershaes sterkte!

• BTC100K2021

BTC100K2021

jvel92 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:55:
Interessante ontwikkeling gaande bij Coinbase, die overweegt om de $COIN token uit te brengen zodat je ook on-chain in hun aandeel kan handelen. Mijn inziens is dit extra interessant in het licht van de crypto conferentie morgen in het WH. Als ze daar aankondigen dat er geen belasting meer wordt geheven over US based tokens, dan is het slimme zet van Coinbase. Acht het dan ook niet onwaarschijnlijk, dat andere (non) crypto bedrijven op termijn zullen volgen.

Mijn verwachtingen van de Bitcoin/Crypto Strategic Reserve zijn lauw. Tenzij ze aankondigen daadwerkelijk Bitcoin en crypto te gaan aankopen is het een sell-the-news-event. Kan mij ook niet voorstellen dat je wetgeving door het congres krijgt om van belastinggeld shitcoins te kopen.

@gebruikershaes sterkte!
Weet niet of je daarmee de capital gain tax ontloopt. Onderliggend heb je dan aandeel in bezit en realiseer je bij verkoop van de token ook een winst op het onderliggende aandeel?

• Kol Nedra
Mathias9956 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:22:
[...]

De donderdag niet gedipt is het weekend je portfolio geript

#cryptospreuken, vanaf volgend jaar in de almanac
ik zoek dit exemplaar nog, waar kan ik die halen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lPCok99663DdZ6QJpgwMx1wrt5s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sCL6XBxhlFOO0xL2kEvXfaxH.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• kbuntu
Sterkte kerel. Dat is wel even ander nieuws..

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:01
BTC100K2021 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:14:
[...]

Weet niet of je daarmee de capital gain tax ontloopt. Onderliggend heb je dan aandeel in bezit en realiseer je bij verkoop van de token ook een winst op het onderliggende aandeel?
Ik snap je punt, maar als de wet zegt dat je vrijgesteld bent van capital gains tax op US based tokens, dan ben je vrijgesteld zodra je deze tokens verkoopt. Het is nu ook nog wat te vroeg om deze discussie te hebben, omdat de precieze invulling niet duidelijk is en wellicht komt die wet er niet eens.

Zelfs als deze wet er niet komt, is het een interessante ontwikkeling van Coinbase. Je aandeel on-chain kunnen handelen zorgt ervoor dat veel meer mensen eenvoudig toegang hebben tot je aandeel. Mogelijk meer bedrijven die volgen als het succesvol blijkt te zijn. Het zorgt ook voor on-chain volume dat voor de verandering een keer niet afkomstig is van een scam. Liquidity poolen met BTC/ETH vs COIN etc.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dat is beroerd, hopelijk heb je snel wat op je pad gevonden

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Pagina: 1 ... 128 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!