[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 252 Laatste
Acties:
  • 931.139 views

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08-10 16:37
Volgens mij staan we over 2 weken op een ATH. Bizar koersverloop de afgelopen dagen.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-12 00:41
kbuntu schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:58:
[...]

Is geen haat. Het is overigens onzin dat hij dat wel even bepaalt. Tuurlijk hij kan zorgen voor pumps en dumps, maar uiteindelijk zit er gewoon verschil in de onderliggende waarde van de coins die worden genoemd. Als hij bijvoorbeeld groots XRP inkoopt, kan de VS ook gruwelijk hard REKT gaan, omdat verder niemand het wil hebben. Lijkt me toch wel iets wat zo'n cryptowerkgroep de revue laat passeren.
Gisteren toonde toch wel aan dat het geen onzin is. Een simpel berichtje de wereld in en een simpele ADA gaat 60% omhoog. Terwijl er verder helemaal nog niks echt vast staat. En je noemt als voorbeeld XRP, maar dat geldt voor BTC (en alle andere cryptos natuurlijk net zo. )

Mocht Brad van de week opduiken bij de bijeenkomst zal ook xrp weer een pump(je) krijgen.

Trump kreeg het zelfs voor elkaar om zijn eigen bullshit coin te laten exploderen.

Deze mannen bepalen achter de schermen waar we op korte termijn heengaan. En zelf vind ik dat toch een minder prettige gedachte aangezien deze lui tot alles toe in staat zijn

[ Voor 4% gewijzigd door 038Zwolle op 03-03-2025 16:23 ]

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:07

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:18:
[...]

zeker risky, zeg ook nergens dat dat niet zo is. Ik zou hier iig nooit spot kopen (op dca na dan uiteraard) of een leverage positie openen
Ja true, ik nuanceer ff je posts soms wat omdat je vaak }:O }:O }:O }:O bent _O-

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-12 22:36
knakworst schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:15:
[...]

Ten opzichte van btc alweer alles kwijt.
Eigenlijk was de kans ook wel erg groot dat dit zou gebeuren. Zo'n onnatuurlijke sterke stijging op een zondag, dat vraagt om een correctie. Heb er zelf ook niet naar gehandeld, maar ben dan ook geen handelaar. Misschien dan vanavond nog wat positief nieuws.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:01
zwembroek schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:19:
[...]

Haha Uber bull. Maar nu we zo dichtbij zijn laten we die gap gewoon vullen. Nog een klein stukje en kan dat gezeur ook weer van tafel.
ja ergens zeker eens. Vullen die hap, is nog maar zo'n klein stukkie en dan plankgas door.

Moest gisteravond nog wel ff denken aan onze discussie van zaterdag waarin ik nog schreef, er is geen gap, tenzij we heel hard pumpen voor CME futures open gaan.......... :X

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• anti elppa
tomtom901 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:24:
[...]

Ja true, ik nuanceer ff je posts soms wat omdat je vaak }:O }:O }:O }:O bent _O-
ja dat komt ook doordat mensen bij het zien van mijn avatar direct denken dat alles wat ik post gruwelijk bullish is. Das gevaarlijk.

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:28
anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:31:
[...]

Was dat et in 2013 wel dan?
Nee

• Buul
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 05-06 23:43
We krabbelen weer rustig op, niets aan het handje… hoop ik.

• zwembroek
  • Laatst online: 23-12 14:28
bsmpower schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:25:
[...]

Eigenlijk was de kans ook wel erg groot dat dit zou gebeuren. Zo'n onnatuurlijke sterke stijging op een zondag, dat vraagt om een correctie. Heb er zelf ook niet naar gehandeld, maar ben dan ook geen handelaar. Misschien dan vanavond nog wat positief nieuws.
_O- Jij bent de huis komediant hier.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:20
Ik dacht, ik heb nog wat interessante aanvullingen op de post van @BootjeVaren over de echte quantumuitdagingen voor BTC, maar het gaat hier zo snel met M&M posts dat dit toch wel weer ondersneeuwt.
Niemand zit in SC voor de tech, helaas.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• zwembroek
Je laat de kans om lager terug te kopen toch niet lopen omdat je geen handelaar bent. Je dacht gewoon maybe maybeeeee gaan we gewoon door naar de maan. Eerlijk zeggen. :)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:34:
Je laat de kans om lager terug te kopen toch niet lopen omdat je geen handelaar bent. Je dacht gewoon maybe maybeeeee gaan we gewoon door naar de maan. Eerlijk zeggen. :)
Ja natuurlijk dat hoopte iedereen toch.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
[...]

Jij bent een verzamelaar. :+

• zwembroek
tomtom901 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:35:
[...]

Ja natuurlijk dat hoopte iedereen toch.
Hoop is uitgestelde teleurstelling. Hopen doen we op de wc. :)

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:23
Vooralsnog gewoon een retest
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uu6xc6Clo8EhyjGbntVYmWMDugo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8dpiAqYFX5pY0LPyAQs9vyZm.jpg?f=fotoalbum_large

• zwembroek
Zit je al klaar @Pinsa? De laatste kans om te kopen onder de 90k vandaag. Komen we later weer beneden de BMSB dan wordt het een lastig verhaal ben ik bang.

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6gECgC8xPcbk_HF8dO0edrpUg0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K2IetgAPgconayUzSo4prNyk.jpg?f=fotoalbum_large

Beetje een inkoppertje natuurlijk, maar goed, op wat "pumps"-opmerkingen na weinig materiaal om mee te werken vandaag :P

• zwembroek
anti elppa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:28:
[...]

Moest gisteravond nog wel ff denken aan onze discussie van zaterdag waarin ik nog schreef, er is geen gap, tenzij we heel hard pumpen voor CME futures open gaan.......... :X
Ik dacht ik zal even wat market buys er tegenaan gooien. Even het mondje snoeren. :+

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-12 10:08

YES

Moderator General Chat
YES schreef op maandag 3 maart 2025 @ 15:49:
Kijken of we dit level dan ook verliezen, zo ja dan zie ik verder omlaag deze twee levels (stippellijn en grijze zone). Maar goed, eerst maar eens zien of de yanks niet toch nog bijdraaien en hun portemonnee gaan trekken ;)
[Afbeelding]
Goh, prachtig hoor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Z7ZihvVXkh9PljBrLiFZ5BYsd8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rNiacAnT3SG915oVBAkVym2m.png?f=fotoalbum_large

En ja:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BhkxrZuodBK9rk4Vdo_c8dAOJzg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jd5v1J9BQzqkk1aXCdAFbfGQ.jpg?f=fotoalbum_large
Ach, zolang ik het bij medailles uitdelen houdt is het wel zo prettig ook, toch?

• YES

YES

Moderator General Chat
Wiley99 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:34:
Ik dacht, ik heb nog wat interessante aanvullingen op de post van @BootjeVaren over de echte quantumuitdagingen voor BTC, maar het gaat hier zo snel met M&M posts dat dit toch wel weer ondersneeuwt.
Please do. Ik wil het wel lezen!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-12 08:36
Kom maar op. Ik heb interesse in de tech, naast de gains natuurlijk.

• Pinsa
  • Laatst online: 24-12 21:39
zwembroek schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:40:
Zit je al klaar @Pinsa? De laatste kans om te kopen onder de 90k vandaag. Komen we later weer beneden de BMSB dan wordt het een lastig verhaal ben ik bang.
Heb wel de koersen in de gaten gehouden vooral bij de alts maar geen dik rood dus niks gekocht, jij wel?

[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 03-03-2025 16:57 ]

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-12 08:36
Ik las eff reet-test. Tijd om even buiten te komen.

• Guere
Pinsa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:56:
Heb wel de koersen in de gaten gehouden vooral bij de alts maar geen dik rood dus niks gekocht, jij wel?
Maar wil je dan met een lump sum in een klap instappen ofzo? Je bent nu alweer een tijdje opzoek naar een entry, maar geladderd instappen kan ook prima :) De drop van vandaag van $93k naar $89k is toch ook genoeg om een mooie eerste entry te krijgen, dan heb je in ieder geval een gedeeltelijke positie. Uiteraard kan het nog lager (wellicht $85k als die hele gap wordt gevuld), maar hoe graag men dat ook wil het is absoluut geen garantie. Ook in de vorige bull zijn niet alle CME gaps (helemaal) gevuld, dus daar 100% op wachten lijkt niet per se een goed idee.

Uiteraard moet je zelf wel achter je instapmoment staan, maar ik vraag mij af wanneer je wel tevreden bent met een instapmoment :D Toegegeven: het ziet er nu nog steeds niet heel sterk uit, dus we wellicht dat we nog wat lager gaan. Maar wellicht een idee om dan geladderd wat orders neer te zetten i.p.v. te hopen dat je toevallig meekijkt op het moment dat de beste entry zich voordoet.

[ Voor 12% gewijzigd door Guere op 03-03-2025 17:09 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:35
dca en vca, geeft je echt rust :)

nothing stops this train

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:23
BootjeVaren schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:57:
[...]

Ik las eff reet-test. Tijd om even buiten te komen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GOAk2D-BFFKVG8jO7CHX_RH-9dY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Zh5EknDFDK0EuNzZyThgXWT6.gif?f=user_large

• zwembroek
Guere schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:07:
[...]

Maar wil je dan met een lump sum in een klap instappen ofzo? Je bent nu alweer een tijdje opzoek naar een entry, maar geladderd instappen kan ook prima :) De drop van vandaag van $93k naar $89k is toch ook genoeg om een mooie eerste entry te krijgen, dan heb je in ieder geval een gedeeltelijke positie. Uiteraard kan het nog lager (wellicht $85k als die hele gap wordt gevuld), maar hoe graag men dat ook wil het is absoluut geen garantie. Ook in de vorige bull zijn niet alle CME gaps (helemaal) gevuld, dus daar 100% op wachten lijkt niet per se een goed idee.

Uiteraard moet je zelf wel achter je instapmoment staan, maar ik vraag mij af wanneer je wel tevreden bent met een instapmoment :D Toegegeven: het ziet er nu nog steeds niet heel sterk uit, dus we wellicht dat we nog wat lager gaan. Maar wellicht een idee om dan geladderd wat orders neer te zetten i.p.v. te hopen dat je toevallig meekijkt op het moment dat de beste entry zich voordoet.
Deze gaat wel gevuld worden ik voel het aan mijn water. Er is niet genoeg power nog.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14:39
Even wat anders; hoe blijven jullie een beetje level headed in dit geheel en hebben jullie weleens een onaangenaam gevoel ook bij het behalen van winsten? Crypto heeft mij de afgelopen tijd financieel geen windeieren gelegd, toch merk ik dat de ontwikkelingen van afgelopen tijd mij soms tegenstaan. Klap op de vuurpijl is wel de president van de verenigde staten die smerige pump en dump spelletjes speelt...

• Pinsa
Guere schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:07:
[...]

Omdat we vorige week rekt gingen als bezetene had ik ws nog een niveautje lager verwacht daarom ook niet ingestapt, ben eigenlijk op zoek naar wat alts om nog een rit mee te maken, dat geld stop ik daarna in Bitcoin, wat Kol hierboven zegt klopt gewoon dca en vca geeft zoveel meer rust en gewoon geen omkijken na, daar wil ik mee gaan starten in de bear of het geld wat ik nu met alts zou verdienen in BTC duwen. Mocht straks toch ineens alles blijven moonen dan heb ik gewoon pech en mag je een gifje posten over mij met een trein ofzo ;) maar dan stap ik dus ook niet meer in.

• Guere
Pinsa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:20:
Omdat we vorige week rekt gingen als bezetene had ik ws nog een niveautje lager verwacht daarom ook niet ingestapt, ben eigenlijk op zoek naar wat alts om nog een rit mee te maken, dat geld stop ik daarna in Bitcoin, wat Kol hierboven zegt klopt gewoon dca en vca geeft zoveel meer rust en gewoon geen omkijken na, daar wil ik mee gaan starten in de bear of het geld wat ik nu met alts zou verdienen in BTC duwen. Mocht straks toch ineens alles blijven moonen dan heb ik gewoon pech en mag je een gifje posten over mij met een trein ofzo ;) maar dan stap ik dus ook niet meer in.
Hehe ik heb al een hoop trein/metro gifjes gemaakt - zelfs een voor jou al - maar als het zover komt dan maak ik er met plezier nog een voor je, Pinsa! :D

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:47
Pinsa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:20:
[...]

Waarom stap je niet met zeg, 30% in bij de eerste leg down? Dan kun je daarna nog met de rest een eventuele 2e leg down instappen. Dan zat je nu tenminste wel deels op de trein.

They who buy the dip, deserves the rip.

• bsmpower
zwembroek schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:34:
Ontken ik toch ook niet. Anders had ik natuurlijk verkocht als ik zeker zou weten dat het zou dumpen. Maar vaak zie je dat dit soort snelle stijgingen nav wat gehypt nieuws ook vaak weer een correctie krijgt. Dat is toch gewoon zo, beetje "buy the rumor, sell the news" idee.

• Pinsa
Guere schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:23:
[...]

Hehe ik heb al een hoop trein/metro gifjes gemaakt - zelfs een voor jou al - maar als het zover komt dan maak ik er met plezier nog een voor je, Pinsa! :D
Haha klopt ja maar daar spring ik er nog net op tijd op

Ik ga wat buy orders zetten voor alts als het gelukt is meld ik me wel, no fomo :>

• Pinsa
Danjel schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:24:
[...]

Waarom stap je niet met zeg, 30% in bij de eerste leg down? Dan kun je daarna nog met de rest een eventuele 2e leg down instappen. Dan zat je nu tenminste wel deels op de trein.
Ook een optie idd, meestal als de prijs goed is pomp ik er alles in een keer in :P

• bsmpower
Berry powel schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:18:
Even wat anders; hoe blijven jullie een beetje level headed in dit geheel en hebben jullie weleens een onaangenaam gevoel ook bij het behalen van winsten? Crypto heeft mij de afgelopen tijd financieel geen windeieren gelegd, toch merk ik dat de ontwikkelingen van afgelopen tijd mij soms tegenstaan. Klap op de vuurpijl is wel de president van de verenigde staten die smerige pump en dump spelletjes speelt...
Onaangenaam gevoel bij winst nemen? Hoe bedoel je dat?

• zwembroek
bsmpower schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:25:
[...]

Ontken ik toch ook niet. Anders had ik natuurlijk verkocht als ik zeker zou weten dat het zou dumpen. Maar vaak zie je dat dit soort snelle stijgingen nav wat gehypt nieuws ook vaak weer een correctie krijgt. Dat is toch gewoon zo, beetje "buy the rumor, sell the news" idee.
Ik zou het zo mooi vinden als je met een bericht kwam van ik heb verkocht. Na deze pump komt zeker een dump. En dat je vandaag dan zei ik hem met 10% meer teruggekocht. :)

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14:39
bsmpower schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:28:
[...]

Onaangenaam gevoel bij winst nemen? Hoe bedoel je dat?
Naja gebruik makend van de situatie bij bijvoorbeeld Trump coin. Geld verdienen wetende dat door die hele situatie heel veel mensen rekt gaan

• Guere
Ik vind zeker wel wat van al die (politieke) en crypto ontwikkelingen, maar ik probeer het echt volledig los te zien van eventuele winsten. Ja, zeker met de recente ontwikkelingen begint het zeer discutabel te worden maar eerlijk gezegd heb ik geen moeite om daarvan te profiteren. Anderen doen het ook, kun je maar beter gewoon meedoen en ook wat winst uit die hele ponzi trekken.

Geef verder eerlijk gezegd ook vrij weinig om alle projecten en of ze überhaupt nut hebben, daar ben ik ook vrij eerlijk in. Zei dat een paar weken geleden ook al in de discussie rondom SUI: boeit mij echt geen reet of dat project nut heeft of niet, wil alleen maar dat m'n investering meer waard wordt. Not in it for the tech, sorry :X

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:56

Vis

True.. ik vond jou posts over UTXO management ook altijd zeer interessant.
Dit topic is ook voor 99% bezeten door op fiat gedreven rendament. En dat is ergens best zielig op een Tweakers forum waar voorheen altijd nerds bij elkaar kwamen om over dikke tech te praten.
Maar Twiekers is niet meer wat het geweest is, zelfs op de front page wordt je al verafschuwt als je een andere mening of wat dieper in een tech inzoomt. Nu.jij is er niks bij.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-12 13:46

BeyondThunder

Lost Lightning

Nou, hier is dat best simpel.
PF is 90% Bitcoin en Bitcoin verkoop ik niet. Ik koop enkel bij.

Bij de alts denk ik wel eens "Ojee, daar gaan we weer" maar daar blijft het wel bij. Winst op alts zet ik om naar Bitcoin. En omdat Bitcoin niet verkoop geniet ik 100% van het circus. Ik loop al een tijdje mee, dus die emotie van bv. bsmpower heb ik eigenlijk niet meer.

(Mocht ik echt aan de grond zitten, of ik lig op sterven dan gaan de assets naar mijn kids)

• bsmpower
zwembroek schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:31:
[...]

Ik zou het zo mooi vinden als je met een bericht kwam van ik heb verkocht. Na deze pump komt zeker een dump. En dat je vandaag dan zei ik hem met 10% meer teruggekocht. :)
Dat zou ik ook mooi vinden 🙂

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 24-12 07:29
If you can't beat them join them.

Ik had graag de macht gehad om mannen als een Trump te stoppen en om de wereld met macht juist een stukje mooier, gelijker en vreedzamer te maken en heb lang getwijfeld of ik wel wil deelnemen aan hetzelfde spel en wellicht over de rug van een ander rijker wordt, maar we (de gewone man/vrouw) worden uiteindelijk toch wel genaaid.

Dus dan maar liever met wat financiele winst, kunnen we tenminste met een goede whisky en wijn de teleurstellingen van de huidige tijd wegdrinken.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Berry powel schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:32:
[...]

Naja gebruik makend van de situatie bij bijvoorbeeld Trump coin. Geld verdienen wetende dat door die hele situatie heel veel mensen rekt gaan
Dat een president van een groot land zich verlaagt tot dit niveau en er daarna mensen geld door verliezen ten koste van zijn eigen gewin gaat echt te ver, dus begrijp zeker wat je bedoelt.

Maar, dat weet je vooraf als je er in stapt al. En bij aandelen "pak je ook iemand anders zijn geld af". Iemand besluit te kopen of verkopen en jij biedt daarvoor muntjes/aandelen aan of neemt ze van een ander over. Genoeg mensen die voor duurzaamheid zijn, maar voor het persoonlijk gewin prima winst kunnen maken op bijv. Shell aandelen.

Scams, rugpulls en andere vormen van oplichting zijn natuurlijk echt not done, laat dat helder zijn. Maar als je besluit om in Trump coin te stappen, dan accepteer je daarmee het risico om geld te verliezen. En als je instapt is je doel om er met meer geld uit te stappen, dus pak je daarmee automatisch geld van anderen af, zero-sum-game. Stap je erin en verlies je geld moet je dus ook niet gaan janken, een ander aandoen wat je zelf niet wil ervaren is natuurlijk ook erg hypocriet. De cryptowereld stond natuurlijk al niet zo goed bekend, het wordt er op deze manier helaas niet beter op.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-12 22:23
zwembroek schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:39:
[...]

[...]

Wacht op het vullen van de CME gap rond het 50% level van de wick. Maar blijf flexibel. Kijken wat de USA opening straks doet.
En niet geheel verassend gaat USA weer dumpen. Zucht.. Ik was in de schuur bezig dus heb het niet eens gevolgd. HODL modus is aan.

• Vis

Vis

gebruikershaes schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:54:
[...]

En niet geheel verassend gaat USA weer dumpen. Zucht.. Ik was in de schuur bezig dus heb het niet eens gevolgd. HODL modus is aan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sF1fkbRAMr4ss_4yhZwOc7VKYgc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CaBjgKov7lXEgCichsTMZhtL.jpg?f=fotoalbum_large

Show must go on.

Orange dude gaat Orange coin weer manipuleren.

• gebruikershaes
Vis schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:59:
[...]

[Afbeelding]

Show must go on.

Ja.. misschien stap ik er wel uit voor 4 jaar tot die clown weg is.. Of iig niet actief traden.

• zwembroek
[...]

[Afbeelding]

Show must go on.

Hij zal maar zeggen dat ze Solana en XRP hebben gekocht. :+

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-12 09:54
[...]

[Afbeelding]

Show must go on.

Vanaf morgen gaan we dagelijks BTC kopen :9~

• Vis

Vis

Laurens1970 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 18:14:
[...]

Dit verdient sowieso een duimpje want dagelijks BTC kopen is al een no brainer, èn omdat jij de duim koning bent.

Klinkt wel heel erg fout eigenlijk.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op maandag 3 maart 2025 @ 18:11:
[...]

Het interessante is dat als die aankoop al in het verleden ligt, dat de daarbij behorende prijsstijging dus ook al is geweest en het beter is om na die aankondiging je winst te nemen ipv bij te kopen. Maar de markt doet natuurlijk het omgekeerde en daarmee sponsor je dit hele gebeuren.

Zou dus prachtig zijn om een enorme dump te zien na die aankondiging, blijven ze daar met waardeloze shitcoin reserves zitten, zal de achterban blij mee zijn.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-12 00:41
Of ze doen nu lekker zaken met Taiwan:

TSMC (TSM) Plans $100 Billion Investment in U.S. Chip Manufacturing

• bsmpower
Taro schreef op maandag 3 maart 2025 @ 18:24:
[...]
...

Zou dus prachtig zijn om een enorme dump te zien na die aankondiging, blijven ze daar met waardeloze shitcoin reserves zitten, zal de achterban blij mee zijn.
Plus heel veel "onschuldige" mensen die dan ook rekt gaan.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Give that man a duimpje.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:57:
saylors hobby project staat voorbeurs iig vast op +12%
Zijn hobby is een beetje uit de hand gelopen :)

• Pinsa
zwembroek schreef op maandag 3 maart 2025 @ 18:11:
[...]

Nieuwe alt toegevoegt aan zijn pf ;)

• Guere
038Zwolle schreef op maandag 3 maart 2025 @ 18:29:
Of ze doen nu lekker zaken met Taiwan:

TSMC (TSM) Plans $100 Billion Investment in U.S. Chip Manufacturing
Grote kans inderdaad dat de aankondiging zometeen niets met crypto te maken heeft.

• zwembroek
Guere schreef op maandag 3 maart 2025 @ 18:41:
[...]

Grote kans inderdaad dat de aankondiging zometeen niets met crypto te maken heeft.
100%. Dat zal het zetje zijn om de gap te vullen. Het zijn vooral mensen met crypto die dat bedenken. Het zou mij verbazen anders.

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-12 10:13
[...]

Hier hebben we op gewacht! Onze kans om terug te duimen🫡

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GlIjrZ4X0AAcxQk?format=jpg&name=900x900

• zwembroek
2800 stuks.

• gebruikershaes
Manmanman wat gaat ETH toch treurig rekt. Op weg naar 5ct.

• Pinsa
gebruikershaes schreef op maandag 3 maart 2025 @ 18:58:
Second best zeggen ze dan, paar jaartjes en Ethereum is vervangen?

• Vis

Vis

Gecoördineerde dump weer dit?

Zodat ze straks weer wat te pumpen hebben.. haha wat een treurige toestand is het weer, deze cycle is echt al verneukt in dat opzicht he...

• GioStyle
  • Nu online
Pinsa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:04:
[...]

Second best zeggen ze dan, paar jaartjes en Ethereum is vervangen?
Ja, door Litecoin. :7

• bsmpower
gebruikershaes schreef op maandag 3 maart 2025 @ 18:58:
Ach alles toch, al maanden gaat het meeste naar beneden.

• Pinsa
Zie ik nog wel gebeuren

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ik wacht gewoon braaf op sub 85k.

• GioStyle
  • Nu online
tomtom901 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:18:
Ja, gisteren helft van mijn spotaankopen van vorige week de deur uitgedaan. Helaas niet voor gekozen om alles te doen, maar ik ga inderdaad sub 85k weer instappen.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12 18:15
89K zal en moet breken hé als je dat geweld zo ziet :')

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Het lijkt wel een bearmarket.

Zero.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
GioStyle schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:19:
[...]

Ja, gisteren helft van mijn spotaankopen van vorige week de deur uitgedaan. Helaas niet voor gekozen om alles te doen, maar ik ga inderdaad sub 85k weer instappen.
Ik heb echt veel buiten gezet boven de 90k gisteren, heb echt aanzienlijk minder BTC nu. Hoogste sell was 94.885.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Dubbel?

[ Voor 97% gewijzigd door tomtom901 op 03-03-2025 19:24 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Zucht.

• YES

YES

Moderator General Chat

• Vis

Vis

Zo nog wat van oppikken inderdaad rond de 110

• Guere
Pffff, alles dumpen maar :') Wat een treurnis. En dan maar hopen dat het echt op $85k stokt.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12 18:15
Ga er vanuit dat 85K wel stevig verdedigd gaat worden, anders liggen er aardig wat longs uit.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DcVe5Au1Xb8GuHVYodTsqTQCi-c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R1StntrONLZvtgE90G9x28dA.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-12 12:50
$85k eerste aankoop orders staan en dan telkens trapsgewijs naar onder.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Pinsa
Mooi rekt gaan is niet lelijk bijna inkooptijd

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-12 12:08
tomtom901 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:23:
[...]

Ik heb echt veel buiten gezet boven de 90k gisteren, heb echt aanzienlijk minder BTC nu. Hoogste sell was 94.885.
En hoe veel moonboys ook roepen dat het naar duizend miljoen $$$ gaat, dat is gewoon een heel nette prijs voor een magisch internet muntje.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Lapa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:30:
[...]

En hoe veel moonboys ook roepen dat het naar duizend miljoen $$$ gaat, dat is gewoon een heel nette prijs voor een magisch internet muntje.
Geef geen reet om dat muntje, centen wil ik zien :7

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:31:
[...]

Geef geen reet om dat muntje, centen wil ik zien :7
Gerapparteerd wegens blasfemie

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Terug bij af. Mooi marktje is dit toch.

Zero.

• zwembroek
Nog 1000 eraf dan bounce.

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Show must go on.

Dat is nu toch? EST? Of een andere tijdzone?

==
hoi

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-12 12:34
Ik heb soms toch echt wel een WTF moment en plaatsvervangende schaamte.

Als ze zeggen dat Rusland de media manipuleert en controleert, in de US doen ze het gewoon uit eigen wil :D

Never ever financial advice...

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23-12 23:43

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zOUfNrPzA4Zxl_zKECLRuIkNXLY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gh4oinx5jAwiBzaLhGV33Isx.png?f=fotoalbum_large

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• anti elppa
tomtom901 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:18:
ik ben er ook weer uit sinds 89.5k Mooie winst, maar wel zonde dit.

Zet wel orders tussen 84 en 85

[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 03-03-2025 19:40 ]

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/29_iDeaXb6WsQFX2-1hB_IBjbg8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sOe03qfDvjMVCoRYUtgDiC2p.png?f=fotoalbum_large

• Vis

Vis

Eusebius schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:35:
[...]

Ja maar het is eigenlijk al een sell the news event zodra er een announcement van een announcement wordt gemaakt.. beetje hoe crypto degens te werk gaan natuurlijk

• Eusebius
  • Niet online
Eusebius schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:35:
[...]

Trump haalt TSMC naar Amerika https://www.reuters.com/t...estment-plans-2025-03-03/

==
hoi

• Pinsa
@Guere Mijn orders zijn zojuist gevult je mag nu wel een trein gifje posten :D

• Pinsa
Geen ASML valt me tegen hoor :+

• Guere
Pinsa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:49:
@Guere Mijn orders zijn zojuist gevult je mag nu wel een trein gifje posten :D
Als je aan boord bent dan kan deze gewoon weer :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wNCvOcj8IDEr3QA7ZmIV-7DTHOc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Q5r9ZPsRlkxrKm3P7eXvZsWO.gif?f=user_large

• Pinsa
Guere schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:51:
[...]

Als je aan boord bent dan kan deze gewoon weer :D

[Afbeelding]
Hoppa! Veel beter als langs de zijlijn staan 8)

• Eusebius
  • Niet online
Pinsa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:50:
[...]

Geen ASML valt me tegen hoor :+
Als er een bondje tussen Taiwan en Amerika is, zal China misschien minder snel Taiwan binnenvallen.
Had Zelensky maar die deal rondgekregen, want veel grondstoffen zitten in door Rusland bezette gebieden. En grondstoffen delven gaat over tientallen jaren. Hadden we daar ook Amerikanen gehad. Maar ja. Trump c.s. vonden dat Zelensky geen dankjewel had gezegd en zijn alleen bezig met eigenbelang (en dan zeg ik het nog netjes)

Geen crypto, wel geopolitiek advies ;-)

==
hoi

• zwembroek
Nou nog een heel klein stukje en dan is de gap dicht.

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:47
Pinsa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:52:
[...]

Hoppa! Veel beter als langs de zijlijn staan 8)
Restecpa!

They who buy the dip, deserves the rip.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-12 06:54
zwembroek schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:59:
Nou nog een heel klein stukje en dan is de gap dicht.
En dan is ie dicht en dan je verwacht het niet: een omgekeerde bounce in de 70 regionen, want het is crypto

• YES

YES

Moderator General Chat
Wellicht wel een nieuwe range de komende tijd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w7_1R381Wndcy5w8uUBjKhq9_v8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sPxGXcygjn5pXZOZDOia0XKN.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 116 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!