Tot dat Trump weer een scheet laat.YES schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:02:
Wellicht wel een nieuwe range de komende tijd:
[Afbeelding]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Tot dat Trump weer een scheet laat.YES schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:02:
Wellicht wel een nieuwe range de komende tijd:
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik kondig aan dat ik morgen een aankondiging maak voor een fantastische aankondiging!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Neebsmpower schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:17:
Komt niet meer goed hè?
Als je dit soort dingen leest, weet je dat het een goed moment is om te kopen.bsmpower schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:17:
Komt niet meer goed hè?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Niet?Moiety schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:23:
Maar hebben jullie wel “dank je wel” gezegd voor de pump van gisteren?
[Afbeelding]
Bounce baby bounce, net nog wat bijgekochtzwembroek schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:20:
Gewoon de gap vullen boys zoals vanochtend al bekend was en dan een bounce. Onder de 80k Is het over en uit.
Heb je gekocht?JustRickvD schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:22:
[...]
Als je dit soort dingen leest, weet je dat het een goed moment is om te kopen.
ZekerPinsa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:32:
@bsmpower Bullish nieuws voor jou
https://x.com/danawhite/status/1896606497267908812
Crypto faciliteert al jaren hele harde klappen in je gezicht dus zo revolutionair is dit ook weer nietPinsa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:32:
@bsmpower Bullish nieuws voor jou
https://x.com/danawhite/status/1896606497267908812
YES schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:37:
[...]
Crypto faciliteert al jaren hele harde klappen in je gezicht dus zo revolutionair is dit ook weer niet
Manipulasie...Afca_020 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:41:
Maar is er nieuws geweest wat ik heb gemist ofzo?
Waarom stort het nu weer zo in elkaar?
of is het antwoord....dit is gewoon crypto.
[ Voor 42% gewijzigd door kbuntu op 03-03-2025 20:52 ]
Zero.
ETH denkt, dat kan beter. Heel de move inleveren, plus een beetje.tomtom901 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:55:
Hop, heel de move ingeleverd. Viel te verwachten
Wat verwacht je nu nog?tomtom901 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:55:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
We gaan vast nog veel lager. Ik zie het eigenlijk niet meer goedkomen deze run.tomtom901 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:55:
Zero.
Geen idee, ga mijn mand in. Ik zit grotendeels aan de zijlijn nu
CME gap blijft een bijzonder fenomeen, en vooral omdat het enkel negatief werkt en nooit positief.
Zero.
gebruikershaes schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:03:
Heeft de orange man nog iets gezegd? Wie volgt het live?
Dat is gewoon niet waarPelox schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:01:
[...]
CME gap blijft een bijzonder fenomeen, en vooral omdat het enkel negatief werkt en nooit positief.
De reacties zeggen genoeg... wat een triest niveau deze "markt".
Zero.
Haha ik wil je net taggen, je bent lekker bearisch de laatste tijd je sign helpt ook niet echt mee komop he OGPelox schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:08:
[...]
De reacties zeggen genoeg... wat een triest niveau deze "markt".
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Nee, was weer te laat deze run.. dus weer 4 jaar wachten en hopen op nog een run.. maar ik twijfel of die komt. Ik denk dat crypto in zijn geheel klaar is.Pinsa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:10:
[...]
Haha ik wil je net taggen, je bent lekker bearisch de laatste tijd je sign helpt ook niet echt mee komop he OG
Je PF al geloost of?
Zero.
Maar wat gaan we dan volgend jaar doen in de beer?Pelox schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:13:
[...]
Nee, was weer te laat deze run.. dus weer 4 jaar wachten en hopen op nog een run.. maar ik twijfel of die komt. Ik denk dat crypto in zijn geheel klaar is.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Te laat met BTC of alts?Pelox schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:13:
[...]
Nee, was weer te laat deze run.. dus weer 4 jaar wachten en hopen op nog een run.. maar ik twijfel of die komt. Ik denk dat crypto in zijn geheel klaar is.
Btc heb ik wel wat verkocht, alts te weinig verkocht.
Zero.
That sucks jaa, wie weet komt er nog een opleving voor de alts, anders word het nog een tijdje wachten zit niks anders op, zoalng je niet verkoopt geen verliesPelox schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:21:
[...]
Btc heb ik wel wat verkocht, alts te weinig verkocht.
Ik snap het niet.. Wat is er nu anders dan de afgelopen x jaar?038Zwolle schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:23:
Ik twijfel wel steeds meer of ik wel voor een langere periode in deze crypto wereld wil zitten. Het wereldje is aardig verrot op dit moment. Misschien maar eens kijken om weer eens ergens anders in te beleggen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Vullen en down is what she saidzwembroek schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:34:
Ik vind de reactie tot nu toe erg tegenvallen. Normaal gesproken was het vullen en up.
Verlies is sowieso onmogelijk gelukkig.Pinsa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:25:
[...]
That sucks jaa, wie weet komt er nog een opleving voor de alts, anders word het nog een tijdje wachten zit niks anders op, zoalng je niet verkoopt geen verlies
Zero.
In het tempo waarmee hij bepaalde besluiten neemt, vraag ik mij af of crypto het enige is wat die om zeep helpt. Gelukkig zit die er pas een maand.gebruikershaes schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:31:
Echt mark my words. Die oranje baboon gaat de hele crypto markt om zeep helpen. Deze overduidelijke scams creëren alleen nog meer wantrouwen en terughoudendheid richting crypto.
Hodlen net zo goed een strategie om flink rekt te gaan.oski27 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:41:
[...]
In het tempo waarmee hij bepaalde besluiten neemt, vraag ik mij af of crypto het enige is wat die om zeep helpt. Gelukkig zit die er pas een maand.
Het begint allemaal onnavolgbaar te worden.
Zie in dit topic de laatste dagen overwegend veel reacties met emoties bij mensen. Hoop niet dat jullie met al teveel emoties traden, nooit een goede combi.
[ Voor 10% gewijzigd door bsmpower op 03-03-2025 21:43 ]
Trump 😆GioStyle schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:26:
[...]
Ik snap het niet.. Wat is er nu anders dan de afgelopen x jaar?
Het was wel spannend,ytr81 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:46:
Hier stond je dan vanavond...
:strip_exif()/f/image/YZLoXn8A6h6AyiOIRw1JaTjk.png?f=user_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 03-03-2025 21:51 ]
helemaal eens, maar ik ging laatst weer eens vanaf Sonic naar Optimism... behoorlijk irritant als je ineens naar een chain gaat die 10 keer zo traag is.
You don't deserve the gains if you don't respect the volatility.bsmpower schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:42:
[...]
Hodlen net zo goed een strategie om flink rekt te gaan.
En op zich logisch die reacties. Het gaat toch om veel geld dat je aan het verliezen bent. Of je het nou kunt missen of niet.
Ik weet niet of niks er om geven overdraagbaar is, maar ik zie soms gewoon +15k staan en dan denk ik 'oh, mooi, gaat goed.' en vandaag zie ik -15k en dan denk ik: 'oooh, superjammer.' en dan ga ik lekker uit eten en denk er totaal niet aan.Berry powel schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:18:
Even wat anders; hoe blijven jullie een beetje level headed in dit geheel en hebben jullie weleens een onaangenaam gevoel ook bij het behalen van winsten? Crypto heeft mij de afgelopen tijd financieel geen windeieren gelegd, toch merk ik dat de ontwikkelingen van afgelopen tijd mij soms tegenstaan. Klap op de vuurpijl is wel de president van de verenigde staten die smerige pump en dump spelletjes speelt...
dit is niet the launch.Vis schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:54:
[...]
You don't deserve the gains if you don't respect the volatility.
Respect the master (Bitcoin) of the wheels of steel (crypto).
[Video: title]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat zei ik gister al dat dit ook gaande is. Een grote shitshow. Ik zeg het nog een keer. Als we de 80k verliezen dan is 72k next en een 1600 ETH. Slaap lekker allemaal.
Soms verlies je, soms win je. Kan er geen seconde om wakker liggen.bsmpower schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:42:
[...]
Hodlen net zo goed een strategie om flink rekt te gaan.
En op zich logisch die reacties. Het gaat toch om veel geld dat je aan het verliezen bent. Of je het nou kunt missen of niet.
KnapPexow schreef op maandag 3 maart 2025 @ 22:06:
[...]
Soms verlies je, soms win je. Kan er geen seconde om wakker liggen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Woensdag. Dan gaan we pas rekt.
[ Voor 7% gewijzigd door Darrell op 03-03-2025 22:24 ]
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Ik hoop het voor je (en ons allemaal) maar het ziet er weer weak uit.anti elppa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 22:24:
Kleine x4 loopt weer sinds 85.6
Wij gaan winnen.Darrell schreef op maandag 3 maart 2025 @ 22:24:
[...]
Woensdag. Dan gaan we pas rekt.
Op mn verjaardag notabene
Is erg klein tov de vorige en maar x4. Risico extreem laag. Heb veel achter de hand om bij lagere prijs positie te vergrotengebruikershaes schreef op maandag 3 maart 2025 @ 22:27:
[...]
Ik hoop het voor je (en ons allemaal) maar het ziet er weer weak uit.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq