Never ever financial advice...
Heeft niks met spot te maken toch? Is gewoon een gat dat ontstaat als de CME dicht is, zoals in het weekend.Narkimo schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:38:
[...]
Niet dat ik wil beweren dat dit niet zou kloppen, maar vooral om dit beter te begrijpen;
Cme gap ontstaat omdat spot prijs sterk gestegen is ten opzichte van futuresmarkt. Wordt dit dan niet een klein beetje ongedaan gemaakt zodra die markt weer open gaat en bestaande orders worden uitgevoerd etc?
Ik lees in dit topic ook wel eens dat Cme gaps juist weer moeten worden gevuld. Waarom zou dit gegeven dan juist zorgen voor een ATH?
I get the rationale for a Bitcoin reserve. I don't agree with it, but I get it. We have a gold reserve. Bitcoin is digital gold, which is better than analog gold. So let's create a Bitcoin reserve too. But what's the rationale for an XRP reserve? Why the hell would we need that?
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 2 maart 2025
nothing stops this train
Want ja we staan nu gewoon weer waar we toen stonden
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verkocht op een matig moment (as always haha 😝) 1,04Yzord schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:55:
[...]
Is dit een serieuze vraag? ADA wordt door de belangrijkste man van de wereld (zijn niet mijn woorden) als onderdeel van een national reserve benoemd en jij denkt aan verkopen?
Heb met wat extra sats de OCD waarde in de wallets eindelijk goed door de dip. Jammer dat ik mijn hodl pot niet durf te traden. Dan maar tot september wachten om het bureau van de baas te bezoeken
Nog even snel recyclen voordat we weer boven de 100k zitten en het zelf moeten gaan maken.
Edit: plaatje stuk, in rook opgegaan...

Dan maar een andere:

I will not miss the next train.
[ Voor 49% gewijzigd door sh4d0wman op 03-03-2025 06:02 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Misschien hebben ze dat al gedaan? Plus ze hebben al wat BTC in voorraadHollovVpo1nt schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:25:
Ik snap niet dat de tweets van Trump voor een pump hebben gezorgd. Als de VS crypto reserves wil hebben, dan is ze toch alles aan gelegen om de markt enorm rekt te laten gaan zodat ze laag in kunnen kopen? Die manipulatieve invloed hebben Trump en Musk wel. Ik vind het extreem bearish nieuws.
Denk dat genoeg naasten, vriendjes en kennissen van Trump de afgelopen week flink hebben ingeslagen.HollovVpo1nt schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:25:
Ik snap niet dat de tweets van Trump voor een pump hebben gezorgd. Als de VS crypto reserves wil hebben, dan is ze toch alles aan gelegen om de markt enorm rekt te laten gaan zodat ze laag in kunnen kopen? Die manipulatieve invloed hebben Trump en Musk wel. Ik vind het extreem bearish nieuws.
zoals hierboven al staat, kans genoeg gehad om laag in te kopen afgelopen week. En reken maar dat ze dat gedaan hebben. Beetje wat tweets over invoerheffingen, ruzie ukraine etc etc.HollovVpo1nt schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:25:
En vergeet niet usa heeft al ruim 200k btc, 17miljard dollar
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Leuk muntje! Waar koop je zoiets?anti elppa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:33:
[...]
zoals hierboven al staat, kans genoeg gehad om laag in te kopen afgelopen week. En reken maar dat ze dat gedaan hebben. Beetje wat tweets over invoerheffingen, ruzie ukraine etc etc.
En vergeet niet usa heeft al ruim 200k btc, 17miljard dollar
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:41:
lekker weer gearriveerd op het werk, gelukkig mag ik 3.8% minder hard werken.......zo werkt dat toch?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Geef het nog 10 jaar en dan vervroegd pensioenKol Nedra schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:41:
lekker weer gearriveerd op het werk, gelukkig mag ik 3.8% minder hard werken.......zo werkt dat toch?
knakworst schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:51:
Oh kijk aan, we gaan al weer rekt..
[ Voor 38% gewijzigd door Pseudoniem op 03-03-2025 07:53 ]
YANBEknakworst schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:52:
ADA weer een dollar, waar het thuishoort.
Niet echt dus 😂
Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!
Niet meer idd.Salvatore.NL schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:09:
Jaren geleden gelezen dat bitcoin en crypto los staan van de invloeden van overheden en het oude financiele stelsel.
Niet echt dus 😂
Staat BTC ook.Salvatore.NL schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:09:
Jaren geleden gelezen dat bitcoin en crypto los staan van de invloeden van overheden en het oude financiele stelsel.
Niet echt dus 😂
Jij kan nu, nog steeds, zonder tussenkomst van partijen waarde overdragen tussen Wallet A en Wallet B op het veiligste netwerk ter wereld.
Alleen geen typfouten maken.
We zijn in een fase terecht gekomen dat overheden zich realiseren dat ze moeten profiteren van BTC nadat we uit de fase "gedogen" zijn gekomen en daarvoor de fase "verbieden" en daarvoor de fase "magisch internet muntje, geen idee wat het is".
De aanbodzijde staat vast en de vraagkant blijft zich steeds positief ontwikkelen. Los van de korte termijn kan BTC prijstechnisch dus maar één kant op: omhoog.
Deze adoptie is gewoon nodig om BTC naar het volgende prijslevel te tillen. Je kunt geen underground asset blijven en dan verwachten dat BTC naar 1M gaat.
[ Voor 41% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-03-2025 08:19 ]
De protocollen wel enigszins, nog, maar de invloeden van prijs waardering niet idd.Salvatore.NL schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:09:
Niet echt dus 😂
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mooie hertest van de oude range low in de maak zo:knakworst schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:51:
/f/image/gHhjNUIq2xvlWpxAJkVmqaoh.png?f=fotoalbum_large)
Op 1h timeframe:
/f/image/y57RcMhFZOPTTdMB6SLqwSq2.png?f=fotoalbum_large)
Moet ie nog wel ff houden hier, maar ik vind hem wel mooi tot nu toe.
Één sat is en blijft één sat. Het is fiat dat zo waardeloos en volatiel is.Salvatore.NL schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:09:
Niet echt dus 😂
Niets gaat in een lijn omlaag of omhoog.YES schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:22:
[...]
Mooie hertest van de oude range low in de maak zo:
[Afbeelding]
Op 1h timeframe:
[Afbeelding]
Moet ie nog wel ff houden hier, maar ik vind hem wel mooi tot nu toe.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Precies waarom ik die range er bij haal, je ziet de interactie en het is m.i. ook erg bullish als die bijvoorbeeld gehouden wordt.
Eens hoor, trend reversal is nog niet daar, maar de bounce van gisteren kan een mooie aanzet zijn. CME gaps zijn mij niet goed bekend, zal ik me een keer in moeten verdiepen. Lees het wel eens dat het hier voorbij komt maar het zegt mij niet veel haha.We zitten nog steeds in een downtrend. Maximaal de 86k terug testen en dan een bounce zie ik als super bullish. Op 86k zit het 50% level en zit onderin de CME gap. Die CME gap is echt huge. Het is niet meer dan logisch dat hier ten minste een deel van gevuld wordt.
Wat is trouwens 'het 50% level'?
Overigens zit er tussen de 89k en lage 86k ook wel wat horizontale interactie op lagere timeframes dus daar zou wat dat betreft ook prima een bounce passen.
Zolang komende week niet blijkt dat Trump maar wat uit zijn nek lulde mbt die reserve zitten we goed. Als blijkt dat hij het uit zijn duim gezogen heeft (om zijn maatjes/familie wederom en kans op dikke gains te geven), dan gaan we hard onderuit denk ik.Ik ga max long in die regio. Als we de 80k verliezen (wat ik niet verwacht) dan is het wel game over voorlopig en gaan we naar de lage 70k. Aanstaande vrijdag weer belangrijke data plus dat crypto praatje van Trump. Zou een mooie catalyst moeten zijn.
Als dat laatste wat je schrijft waar is, dan is het gelijk helemaal klaar en kunnen we de bear in denk ik. Dat lijkt me alleen zeer onwaarschijnlijk. Het is alleen wel de vraag wanneer de Amerikaanse regering met een officieel bericht komt dat er daadwerkelijk een reserve is aangelegd of dat er concrete plannen zijn hoe ze dit willen gaan aanpakken. Het zou me wel verbazen als we nu doodleuk weer naar beneden gaan, dan vraag ik me af wat men eigenlijk nog meer op de wensenlijst heeft staan? Dit is toch ongekend en kan van crypto echt een serieuze assetclass maken.YES schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:43:
[...]
Precies waarom ik die range er bij haal, je ziet de interactie en het is m.i. ook erg bullish als die bijvoorbeeld gehouden wordt.
[...]
Eens hoor, trend reversal is nog niet daar, maar de bounce van gisteren kan een mooie aanzet zijn. CME gaps zijn mij niet goed bekend, zal ik me een keer in moeten verdiepen. Lees het wel eens dat het hier voorbij komt maar het zegt mij niet veel haha.
Wat is trouwens 'het 50% level'?
Overigens zit er tussen de 89k en lage 86k ook wel wat horizontale interactie op lagere timeframes dus daar zou wat dat betreft ook prima een bounce passen.
[...]
Zolang komende week niet blijkt dat Trump maar wat uit zijn nek lulde mbt die reserve zitten we goed. Als blijkt dat hij het uit zijn duim gezogen heeft (om zijn maatjes/familie wederom en kans op dikke gains te geven), dan gaan we hard onderuit denk ik.
Ja goed punt, als het echt helemaal niet waar is kunnen we de boel wel weer inpakken.kbuntu schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:53:
[...]
Als dat laatste wat je schrijft waar is, dan is het gelijk helemaal klaar en kunnen we de bear in denk ik. Dat lijkt me alleen zeer onwaarschijnlijk. Het is alleen wel de vraag wanneer de Amerikaanse regering met een officieel bericht komt dat er daadwerkelijk een reserve is aangelegd of dat er concrete plannen zijn hoe ze dit willen gaan aanpakken. Het zou me wel verbazen als we nu doodleuk weer naar beneden gaan, dan vraag ik me af wat men eigenlijk nog meer op de wensenlijst heeft staan? Dit is toch ongekend en kan van crypto echt een serieuze assetclass maken.
In hoeverre het (snel) officieel gemaakt wordt en hoeveel crypto hiervan onderdeel zal zijn zal ook veel bepalen denk ik. We gaan het wel zien
eens met analyse. Let wel dat cme gap al deels gevuld is. CME futures gingen open op 95k en daarna gingen we naar de 91.7. Dus al ruim 3.3k van het gat gevuld.zwembroek schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:35:
[...]
Niets gaat in een lijn omlaag of omhoog.We zitten nog steeds in een downtrend. Maximaal de 86k terug testen en dan een bounce zie ik als super bullish. Op 86k zit het 50% level en zit onderin de CME gap. Die CME gap is echt huge. Het is niet meer dan logisch dat hier ten minste een deel van gevuld wordt. Ik ga max long in die regio. Als we de 80k verliezen (wat ik niet verwacht) dan is het wel game over voorlopig en gaan we naar de lage 70k. Aanstaande vrijdag weer belangrijke data plus dat crypto praatje van Trump. Zou een mooie catalyst moeten zijn.
Kun jij uitleggen waarom dat gat gevuld zou moeten worden? Eigenlijk betekent het gewoon dat er nog veel orders liggen daar? Een deel van de mensen zal wellicht een nieuwe hogere order plaatsen toch?anti elppa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 09:14:
[...]
eens met analyse. Let wel dat cme gap al deels gevuld is. CME futures gingen open op 95k en daarna gingen we naar de 91.7. Dus al ruim 3.3k van het gat gevuld.
Oepsje schreef op maandag 3 maart 2025 @ 09:23:
[...]
Kun jij uitleggen waarom dat gat gevuld zou moeten worden?
nothing stops this train
De big boys gaan vaak de spotprijs omlaag manipuleren om te zorgen dat ze de gemiste levels in kunnen halen. 82% van de gaps is binnen één week gedicht, en in 95% van de gevallen op enig moment.Narkimo schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:38:
[...]
Niet dat ik wil beweren dat dit niet zou kloppen, maar vooral om dit beter te begrijpen;
Cme gap ontstaat omdat spot prijs sterk gestegen is ten opzichte van futuresmarkt. Wordt dit dan niet een klein beetje ongedaan gemaakt zodra die markt weer open gaat en bestaande orders worden uitgevoerd etc?
Ik lees in dit topic ook wel eens dat Cme gaps juist weer moeten worden gevuld. Waarom zou dit gegeven dan juist zorgen voor een ATH?
50k soonknakworst schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:51:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
dat hoeft niet, maar gebeurt vaak wel ja. soms paar dagen later, soms maanden later, soms een jaar later. Soms nooit. Liggen er nog genoeg onder de 12k die nooit gevuld zijn.Oepsje schreef op maandag 3 maart 2025 @ 09:23:
[...]
Kun jij uitleggen waarom dat gat gevuld zou moeten worden? Eigenlijk betekent het gewoon dat er nog veel orders liggen daar? Een deel van de mensen zal wellicht een nieuwe hogere order plaatsen toch?
Gewoon een keer doorpompen die handel, die CME gap zien we in de bear wel weer.
5 cent is ook lang niet getest, daarom buyorder op 6 cent gezetanti elppa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 09:40:
[...]
dat hoeft niet, maar gebeurt vaak wel ja. soms paar dagen later, soms maanden later, soms een jaar later. Soms nooit. Liggen er nog genoeg onder de 12k die nooit gevuld zijn.
nothing stops this train
Voelt best goed om gister wat extra TP's neer te zetten die geraakt zijn, kunnen we straks weer extra buy orders plaatsen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
'' mijn gevoel zegt''. Je uitspraak is m.i. niet echt evidence based onderbouwd.Berry powel schreef op maandag 3 maart 2025 @ 09:57:
dit kan weleens heel nastty gaan worden voor alts. Misschien is het mijn coping mechanisme omdat ik gister de gigapump ben misgelopen, maar de gehele alt market ziet er erg slecht uit...
Een retest van BTC is meer dan logisch in de lagere regionen, maar de alts zitten al weken op de bodem.
Kijk dat ADA, XRP rode candles laten zien, is te verwachten na 50-60% stijging
[ Voor 15% gewijzigd door keanu_ op 03-03-2025 10:00 ]
Alts zullen dan ook wel weer lekker mee omhoog knallen.
Klopt idd dat het mijn gevoel is, maar nu spreken over een "gezond verloop" is naar mijn mening bijzonder dubieus. Eric trump tweet "Buy the dip" vervolgens tweet Trump op zondag een strategic reserve met XRP/SOL en ADA. Volgens mij puur pump en dump. Ik baal oprechts dat ik mijn eth/xrp niet gister heb kunnen dumpen, maar geloof echt niet dat een alt strategic reserve realistisch is. Maarja we zullen zien hoe het deze week gaat verlopenkeanu_ schreef op maandag 3 maart 2025 @ 09:59:
[...]
'' mijn gevoel zegt''. Je uitspraak is m.i. niet echt evidence based onderbouwd.
Een retest van BTC is meer dan logisch in de lagere regionen, maar de alts zitten al weken op de bodem.
Kijk dat ADA, XRP rode candles laten zien, is te verwachten na 50-60% stijging. Een continue uptrend is niet gezond in de markt, volatiliteit met zulke stijgingen wel...
Total ziet er niet heel erg goed uit. De super Guppy is rood gekleurd. Het gebeurt bijna nooit dat deze meteen weer groen wordt. Daarnaast heeft Total een lower high neergezet.keanu_ schreef op maandag 3 maart 2025 @ 09:59:
[...]
'' mijn gevoel zegt''. Je uitspraak is m.i. niet echt evidence based onderbouwd.
Kijk dat ADA, XRP rode candles laten zien, is te verwachten na 50-60% stijging. Een continue uptrend is niet gezond in de markt, volatiliteit met zulke stijgingen wel...
:strip_exif()/f/image/iyJ8bMTkujxqVZ7ahUc5S6jo.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog een mooi stukje lager tot het 50% level.
:strip_exif()/f/image/HaEg2GWfv3u4HBVHhH04mUv9.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan krijgen we vast een mooie bounce.
was natuurlijk ook een perfect moment om van die troep af te komen. Maargoed, dat ben ik, een bittere zure maxi....op deze prachtige zonnige maandag ochtendBerry powel schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:09:
[...]
Klopt idd dat het mijn gevoel is, maar nu spreken over een "gezond verloop" is naar mijn mening bijzonder dubieus. Eric trump tweet "Buy the dip" vervolgens tweet Trump op zondag een strategic reserve met XRP/SOL en ADA. Volgens mij puur pump en dump. Ik baal oprechts dat ik mijn eth/xrp niet gister heb kunnen dumpen, maar geloof echt niet dat een alt strategic reserve realistisch is. Maarja we zullen zien hoe het deze week gaat verlopen
Waarom is het niet realistisch? Er zijn al maanden gesprekken gaande op hoog niveau om dit te verwezenlijken..Berry powel schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:09:
[...]
Klopt idd dat het mijn gevoel is, maar nu spreken over een "gezond verloop" is naar mijn mening bijzonder dubieus. Eric trump tweet "Buy the dip" vervolgens tweet Trump op zondag een strategic reserve met XRP/SOL en ADA. Volgens mij puur pump en dump. Ik baal oprechts dat ik mijn eth/xrp niet gister heb kunnen dumpen, maar geloof echt niet dat een alt strategic reserve realistisch is. Maarja we zullen zien hoe het deze week gaat verlopen
Je wil een reserve opbouwen van iets dat een Max Supply heeft, en niet iets dat continue bijgemaakt kan worden. Dus bitcoin/goud is logisch, de rest veel minderOepsje schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:18:
[...]
Waarom is het niet realistisch? Er zijn al maanden gesprekken gaande op hoog niveau om dit te verwezenlijken..
Sprookjes.Oepsje schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:18:
[...]
Waarom is het niet realistisch? Er zijn al maanden gesprekken gaande op hoog niveau om dit te verwezenlijken..
Je 50% level valt ongeveer samen met het vullen van de gehele CME gap.zwembroek schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:18:
[...]
Nog een mooi stukje lager tot het 50% level.
[Afbeelding]
Dan krijgen we vast een mooie bounce.
ja geloof dat mensen niet goed begrijpen wat xrp oa is. Grotere troep kan je niet vinden.Blik1984 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:20:
[...]
Je wil een reserve opbouwen van iets dat een Max Supply heeft, en niet iets dat continue bijgemaakt kan worden. Dus bitcoin/goud is logisch, de rest veel minder
1 reden waarom trump en co met XRP, ADA en Sol in de weer zouden gaan is omdat ze er invloed op uit kunnen oefenen. Zijn namelijk gewoon bedrijven en als trump zegt spring, dan zegt de directie bij Cripple hoe hoog.
Idd.kazzzdafke schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:22:
[...]
Je 50% level valt ongeveer samen met het vullen van de gehele CME gap.
Daar kun je m.i. pas van spreken tot de low breekt.zwembroek schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:18:
[...]
Daarnaast heeft Total een lower high neergezet.
En dan zegt Elon, "zo hoog!".anti elppa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:23:
[...]
Zijn namelijk gewoon bedrijven en als trump zegt spring, dan zeggen de directie bij ripple hoe hoog.

Die shitcoins worden nu even genoemd omdat Trump daar achter de schermen het nodige voor terugkrijgt.Blik1984 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:20:
[...]
Je wil een reserve opbouwen van iets dat een Max Supply heeft, en niet iets dat continue bijgemaakt kan worden. Dus bitcoin/goud is logisch, de rest veel minder
Dat wordt nog wel teruggedraaid.
Mogelijk al sneller dan iedereen denkt, we hebben dit weekend gezien hoe snel hij mensen laat vallen. Zodra Brad van XRP en Charles van ADA niks meer te bieden hebben is het einde oefening. En feitelijk hebben ze behalve geld ook niks te bieden, usecase van hun muntjes is er niet.
En anders in een later stadium of in een volgend ambtstermijn.
De kans dat de VS daadwerkelijk voor lange termijn grootschalig shitcoins gaat kopen is nihil.
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-03-2025 10:28 ]
Voor de carnavalsvierders have fun!
Pinsa wacht nog even rustaagh af wat de markt om half 4 gaat doen
Lekker, geniet ervan.Pinsa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:33:
Vrij dagje en het zonnetje schijnt!![]()
Voor de carnavalsvierders have fun!
Pinsa wacht nog even rustaagh af wat de markt om half 4 gaat doen
Wat ga jij dan doen als de markt iets doet?
Heb een lijstje met alts klaar wacht rustig af of de prijzen gehit worden die ik wil zien, ik ga nu niet op groen kopen in ieder geval, en jij?kbuntu schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:34:
[...]
Lekker, geniet ervan.
Wat ga jij dan doen als de markt iets doet?
Ik heb de alts die ik even snel had gekocht gister omgezet naar BTC, omdat ik gewoon niet geloof dat de VS echt serieuze hoeveelheden alts in een reserve gaan aanleggen. Verder doe ik vandaag geen tradesPinsa schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:36:
[...]
Heb een lijstje met alts klaar wacht rustig af of de prijzen gehit worden die ik wil zien, ik ga nu niet op groen kopen in ieder geval, en jij?
Ben het wel met je eens hoor eerst maar een zien of het echt zo is, het voelt voor mij ook als een move om insiders snel rijk te hebben gemaakt.kbuntu schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:39:
[...]
Ik heb de alts die ik even snel had gekocht gister omgezet naar BTC, omdat ik gewoon niet geloof dat de VS echt serieuze hoeveelheden alts in een reserve gaan aanleggen. Verder doe ik vandaag geen trades
Want goud heeft wel een max. supplyBlik1984 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:20:
[...]
Zwaar mixed feelings bij deze pump.
Mijn portfolio vaart er dan wel bij, deze pump en dumps van mr. president laten wel een bitter smaakje na.
Target blijft nog steeds 130 à 150k. Maar kan gewoon goed zijn dat ik op 100k 90% van alles buitengooi.
Heb het een beetje gehad met crypto en de speelbal die we geworden zijn.
Also: ETH, SOL, ADA en XRP in een strategic reserve. Misselijk makend gewoon. En hopelijk de teloorgang van de VS.
Ach ik snap het ook wel. De meeste alts zitten al weer bijna op het niveau van voor de pump gisteren.038Zwolle schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:49:
Haha die altcoin haat hier blijft mooi bij de btc fanboys hier. We kunnen speculeren wat we willen maar orange man bepaald op dit moment waar we heen gaan.
Op lange termijn zal het toch echt alleen BTC zijn. Grappig dat Petertje zijn haat naar shitcoins groter is dan naar Bitcoin.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
You are not bearish enough. 86 cent inmiddels.
Is geen haat. Het is overigens onzin dat hij dat wel even bepaalt. Tuurlijk hij kan zorgen voor pumps en dumps, maar uiteindelijk zit er gewoon verschil in de onderliggende waarde van de coins die worden genoemd. Als hij bijvoorbeeld groots XRP inkoopt, kan de VS ook gruwelijk hard REKT gaan, omdat verder niemand het wil hebben. Lijkt me toch wel iets wat zo'n cryptowerkgroep de revue laat passeren.038Zwolle schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:49:
Haha die altcoin haat hier blijft mooi bij de btc fanboys hier. We kunnen speculeren wat we willen maar orange man bepaald op dit moment waar we heen gaan.
Duidelijk geen ADA kennis. Ook ADA heeft een Max Supply en werkt precies hetzelfde als BTC.Blik1984 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:20:
[...]
Ook UTXO net als bitcoin, enkel met smart contract functionaliteit.
Al die zure reacties omtrent ADA hier zouden eens onderbouwt moeten worden.
wacht es ff..
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik vertrouw die oranje clown en zijn sidekick voor geen meter, dus heb vanochtend van diverse alts mijn winsten genomen en alles ervan gekocht. Voornamelijk XRP, ADA en SOL. Daarnaast nog wat andere drek.
Hoop snel van alle andere drek af te zijn de komende maanden wat nu nog een beetje onder water staat. Heb mijn TP's voor BTC bijgesteld (lagere targets en meer winst) voor de komende maanden. Nu nog hopen dat het vergeten kindje ETH nog wat gaat doen deze cycle.
Wat een doorgestoken shit show is die oempa loempa aan het uitvoeren zeg, hoop snel maxi te kunnen worden dit jaar.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Een maxi ben je niet voor even maar voor het leven.Steady schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:04:
Goedemorgen!
Ik vertrouw die oranje clown en zijn sidekick voor geen meter, dus heb vanochtend van diverse alts mijn winsten genomen en alles ervan gekocht. Voornamelijk XRP, ADA en SOL. Daarnaast nog wat andere drek.
Hoop snel van alle andere drek af te zijn de komende maanden wat nu nog een beetje onder water staat. Heb mijn TP's voor BTC bijgesteld (lagere targets en meer winst) voor de komende maanden. Nu nog hopen dat het vergeten kindje ETH nog wat gaat doen deze cycle.
Wat een doorgestoken shit show is die oempa loempa aan het uitvoeren zeg, hoop snel maxi te kunnen worden dit jaar.
Ben het helemaal met je eens qua die oranje drol niet te vertrouwen.. het narratief op dit moment is alleen één van dik pro ADA, XRP, SOL, BTC en ETH. Gezien de marketcap ben ik met mijn trade pot gisteren all in gegaan toen ADA op 0,77 stond en ga ik de golf omhoog nog even uitzitten tot het narratief weer veranderd.Steady schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:04:
Goedemorgen!
Ik voorzie dat ADA nog wel ergens in de 2,5-3 $ range bereikt met wat posts tussendoor van de werkgroep die met het executive order aan de slag moet... de aankondiging van hoeveel er in de reserve moet.. de aankoop itself. En daarna het sell the news event wanneer het reserve funds klaar moet zijn. Ik hoop er net voor die tijd alweer uit te zijn. Maar ik houd het narratief in de tussentijd in de gaten.
Heb btw m'n tradepot 3 weken terug van 80/20 ETH/ADA volledig verkocht dus ben blij met de gains tot nu toe.
Bedoelde dat ik dit jaar nog even moet wachten op wat coins zoals ETH voordat ik die kan verkopen, daarna kan ik pas pure maxi wordenBootjeVaren schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:19:
[...]
Een maxi ben je niet voor even maar voor het leven.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Ach, het woord maxi is een abstract begrip. Als je alt/shitcoins trade met de bedoeling om je stack sats te vergroten dan ben je voor mij ook gewoon een maxi.Steady schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:26:
[...]
Bedoelde dat ik dit jaar nog even moet wachten op wat coins zoals ETH voordat ik die kan verkopen, daarna kan ik pas pure maxi worden
Op 6 cent stap ik weer inknakworst schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:56:
[...]
You are not bearish enough. 86 cent inmiddels.
Het verschil: Dit wordt gewoon waarheid.Aeronaut schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:01:
ik kan ook bearish charts posten...
[Afbeelding]
wacht es ff..
Die vorige bulls is precies waarop de mijne ook is gebaseerd:
:strip_exif()/f/image/JTJOw1gI6rkP0bpJ3nc8c3aD.png?f=user_large)
En het nieuws over die reserve is een goede aanwaaier.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Amerika heeft toch ook meerdere currencies in reserve, en meerdere metalen? En het verschil tussen BTC en ETH is an sich toch niet zo heel groot (behalve dat ETH wellicht wat meer gebruiksmogelijkheden heeft en BTC dan weer wat meer bekendheid heeft).
Dav0s schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:52:
Kan iemand mij hier uitleggen waarom het door velen hier wel logisch wordt gevonden om BTC in een strategic reserve te hebben, maar niet ETH (of andere grote stabiele crypto's)?
Amerika heeft toch ook meerdere currencies in reserve, en meerdere metalen? En het verschil tussen BTC en ETH is an sich toch niet zo heel groot (behalve dat ETH wellicht wat meer gebruiksmogelijkheden heeft en BTC dan weer wat meer bekendheid heeft).
The only easy day is yesterday.
Het gemiddelde tussen de 2017 bull en de 2021 bull is precies 420.000 dus dit klopt preciesMicroWhale schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:52:
[...]
Het verschil: Dit wordt gewoon waarheid.![]()
Die vorige bulls is precies waarop de mijne ook is gebaseerd:
[Afbeelding]
En het nieuws over die reserve is een goede aanwaaier.
Effe onze goede vriend geraadpleegd, en een defitg antwoord verkregen:Dav0s schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:52:
Kan iemand mij hier uitleggen waarom het door velen hier wel logisch wordt gevonden om BTC in een strategic reserve te hebben, maar niet ETH (of andere grote stabiele crypto's)?
1. Positionering als ‘digitaal goud’
Bitcoin wordt door velen gezien als een store of value, vergelijkbaar met goud.
Het idee is dat Bitcoin schaarser is (maximaal 21 miljoen stuks) en daardoor een soort “waarde-opslag zonder tegenpartijrisico” kan bieden.
2. Bekendheid en institutionele adoptie
Bitcoin is de bekendste cryptovaluta en wordt wereldwijd erkend. Steeds meer grote bedrijven, pensioenfondsen en (sommige) overheden kijken ernaar of nemen posities in.
Deze adoptie en herkenning vergroten het vertrouwen dat BTC op de lange termijn een stabiele factor blijft.
Ethereum is inmiddels ook behoorlijk groot en bekend, maar wordt meer gezien als een platform voor dApps en smart contracts dan als puur een beleggingsinstrument of “digitaal goud”.
3. Risicoprofiel en eenvoud
Bitcoin heeft maar één hoofdfunctie: het is bedoeld als decentraal geld/waarde-opslag en heeft een relatief eenvoudig protocol vergeleken met Ethereum (dat over smart contracts, layer-2-oplossingen, DeFi-projecten etc. beschikt).
Juist die eenvoud maakt Bitcoin robuust en voorspelbaar in de ogen van veel aanhangers.
Ethereum is constant in ontwikkeling (denk aan de overgang naar Proof of Stake, de ontwikkelingen rondom layer-2’s, de aanpassingen in de gas-fees en de supply-curve), waardoor er meer “moving parts” zijn. Dat kan ook meer onzekerheid met zich meebrengen.
4. (Geo)politiek en regulering
Veel overheden en grote instellingen die naar crypto kijken, zien Bitcoin als het meest gedecentraliseerde netwerk. De governance-structuur van Ethereum (en andere projecten) is vaak complexer en kan in de praktijk centraler uitpakken (bijvoorbeeld door grote validators, de Ethereum Foundation, etc.).
Bitcoin’s Proof of Work model – ondanks de kritiek op energieverbruik – is voor velen aantrekkelijk omdat het als veiliger en stabieler wordt gezien. Bij Proof of Stake (zoals bij Ethereum) spelen andere factoren een rol, zoals de invloed van grote stakers.
Vanuit een geopolitiek of macro-perspectief is de “ongrijpbaarheid” van Bitcoin voor beleidsmakers in bepaalde opzichten interessant als reserve (je kunt het niet eenvoudig manipuleren, bijdrukken of intrekken).
5. ‘Historische’ status en track record
Bitcoin heeft het langste track record van alle cryptovaluta, en is al meerdere cycli doorstaan zonder een fundamentele wijziging van de basisregels (op wat kleine soft forks na).
Juist dat lange track record wekt vertrouwen dat het protocol – ondanks koersfluctuaties – overeind blijft.
Ethereum heeft ook al heel wat meegemaakt, maar is in verhouding jonger en onderhevig aan meer experimentele veranderingen (met name rond upgrades en de consensusmechanismen).
Waarom niet meerdere crypto’s in reserve, net zoals verschillende munten en metalen?
Theoretisch zouden landen of grote instellingen best een mandje van verschillende crypto’s kunnen aanhouden, net zoals een mandje van verschillende fiatvaluta (USD, EUR, etc.) of grondstoffen (goud, zilver, olie).
In de praktijk is de marktconclusie vaak dat “Één crypto in de reserve is al risicovol genoeg” vergeleken met traditionele valuta en goud. Dan kiezen ze eerder voor de meest gevestigde, minst experimentele optie.
Als je “slechts” één crypto kiest vanwege de relatieve nieuwheid en volatiliteit van de sector, dan is Bitcoin nog altijd de grootste, bekendste en meest geaccepteerde.
Al met al komt het erop neer dat Bitcoin een status als digitaal goud heeft opgebouwd, met een duidelijke positionering als store of value en een lange staat van dienst. Dat maakt het voor overheden of grote (conservatievere) instituten veel logischer om eerst en vooral naar BTC te kijken als strategische reserve, voordat ze eventueel verder kijken naar andere cryptovaluta.
Ik krijg toch een beetje het gevoel dat deze man de markt manipuleert voor eigen gewin.038Zwolle schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:49:
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/VL9Zru7VCDFBIyrwY1kjyenw.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/chHtbKuHNJ6qD55lTeA5mmch.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PSSP6sUxgl5Hr2FQeNJg256i.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/156A4byMDkq4QOYpY0Pm7Rr7.png?f=fotoalbum_large)