Offtopic maar neems eens kijkje:elektriekert schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:14:
[...]
Heb nog nooit van dat merk gehoord, dat is ook wel ff wat anders dan dat telefoon merk
https://www.autoblog.nl/n...t-wederom-porsche-7056903
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Offtopic maar neems eens kijkje:elektriekert schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:14:
[...]
Heb nog nooit van dat merk gehoord, dat is ook wel ff wat anders dan dat telefoon merk
Haha, ik ken het, moet je wel Xiaomi schrijven I.p.v. XiamoiPinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:24:
[...]
Offtopic maar neems eens kijkje:
https://www.autoblog.nl/n...t-wederom-porsche-7056903
veel kleinere marketcap, dus kwa gains kan ongeveer gelijk lopen, time will tell met /BTC pairkbuntu schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:21:
[...]
Nou ja, als ze relatief weinig inkopen t.o.v. btc en eth, kan het wel eens tegenvallen
nothing stops this train
Dit is offtopic en ligt ook politiek gezien gevoelig. We zien het topic liever niet deze richting in gaan.Taro schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:12:
[...]
Zo lang we hem allemaal de belangrijkste man van de wereld blijven noemen blijft hij dat ook, laten we daar dus vooral mee stoppen.
En als iemand denkt over verkopen kan ook het advies zijn: Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden, dus vooral doen. Lijkt mij een beter advies dan hopium genereren ivm een man die iets roept over een national reserve, maar waarschijnlijk nog nooit XRP, ADA, SOL, BTC of ETH heeft gebruikt/gehad en als enige doel heeft om zieltjes te winnen en de mensen om hem heen rijker te maken.
[ Voor 20% gewijzigd door tomtom901 op 02-03-2025 20:39 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Whoops spelfout moest ook 2x kijken toen ik het typteelektriekert schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:27:
[...]
Haha, ik ken het, moet je wel Xiaomi schrijven I.p.v. Xiamoi
Ik wil je niet knippen, maar laten we echt niet hier gaan. Als je dat wil weten dan DM @Taro.Vis schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:28:
[...]
Dit is offtopic en ligt ook politiek gezien gevoelig. We zien het topic liever niet deze richting in gaan.
[ Voor 40% gewijzigd door tomtom901 op 02-03-2025 20:38 ]
Ja tering, doe ik zo mijn best..Guere schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:27:
[...]
Haha zit nu niet meer achter computer maar kan morgen ff kijken
@Gipsy King krijgt gewoon ooit nog gelijk ADA 6 - 10 dollarKol Nedra schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:19:
[...]
Het zijn alleen nog woorden he, nu de echte daden nog.
maar idd, als het in national reserve komt betekend dat je niet verkoopt, iig zeker niet de komende jaar.
aangezien de bitcoin cycle nog steeds intact is, moet je dus verkopen September 2025
Enige dat ik me kan bedenken is dat stables ook in die reserve zitten. En dat men controle wil hebben over de netwerken.Taro schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:12:
[...]
Zo lang we hem allemaal de belangrijkste man van de wereld blijven noemen blijft hij dat ook, laten we daar dus vooral mee stoppen.
En als iemand denkt over verkopen kan ook het advies zijn: Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden, dus vooral doen. Lijkt mij een beter advies dan hopium genereren ivm een man die iets roept over een national reserve, maar waarschijnlijk nog nooit XRP, ADA, SOL, BTC of ETH heeft gebruikt/gehad en als enige doel heeft om zieltjes te winnen en de mensen om hem heen rijker te maken.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Maar goed, dat is wat off topic.Vis schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:28:
[...]
Dit is offtopic en ligt ook politiek gezien gevoelig. We zien het topic liever niet deze richting in gaan.
[ Voor 57% gewijzigd door tomtom901 op 02-03-2025 20:39 ]
Dat dus ja. Eerst van iedereen in mijn familie moeten horen dat het een ponzi is en qua energieverbruik wereldvernietigend. Daar doorheen gekomen krijg je Trump manipulatie die puur is gericht op het rijker worden van de oligarchen....Taro schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:12:
[...]
Dat idd, vraag wat het is (buiten crypto) en er valt stilte. Die trump is een grote grap en doet alleen maar aan shows/manipulatie. Dat is t enige wat ie kan. Helaas rechtmatig gekozen.Taro schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:12:
[...]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
“Dag meneer @tomtom901 , u spreekt met Natasja van Guere Meme Making, bedankt voor het wachten.Guere schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:27:
[...]
Haha zit nu niet meer achter computer maar kan morgen ff kijken
Maktub
:gifsicle():strip_exif()/f/image/aizcrDLINWUVKnQ7wveI8eBI.gif?f=user_large)
MrMrq schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:40:
[...]
“Dag meneer @tomtom901 , u spreekt met Natasja van Guere Meme Making, bedankt voor het wachten.
Ik heb even met mijn leidinggevende overlegd…. Tot u een echte stempel krijgt kunnen we u helpen met dit plaatje. Is dat wat?”
[Afbeelding]
Wat dacht je van instappen? If you can't beat them, join them?DaWayne schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:33:
[...]
Ergens gaan de principes een keer inkicken en moet ik hier iets mee vrees ik.
Omhoog, want het is crypto week in the white house deze week hahaMr Ronman schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:47:
De weekly candle van BTC laat wel een bijzondere wick achter, nog niet eerder gezien zo. Ben wel heel benieuwd welke richting het straks op gaat.
Ik weet hoe het voelt, ik verkocht 80% van mijn ETH spot op 5 novemberBerry powel schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:58:
Lees weer veel positiviteit hier! Hier vanochtend alles verkocht, zowel XRP als ETH, shit happens i know, maar zou liegen als het mij niets zou doen.
Shit happens man je bent niet de enige, terug naar de tekentafel voor een nieuw plan dan maarBerry powel schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:58:
Lees weer veel positiviteit hier! Hier vanochtend alles verkocht, zowel XRP als ETH, shit happens i know, maar zou liegen als het mij niets zou doen.
Tot op heden is er geen ze. Slechts trump die op truth social mededeelt dat de strategic reserve gevuld gaat zijn met altcoin crap.kbuntu schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:55:
Ben benieuwd of ze straks ook echt bekend maken hoeveel ze dan gaan inkopen van de verschillende coins. Andere landen moeten hier dan haast wel op gaan reageren
Het is een executive order die de werkgroep aan het werk zet, dus lijkt me wel vrij serieus plan. Ik geloof ook niet dat ze serieuze hoeveelheden van altcoins in gaan kopen, behalve ETH misschien.JW04 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:00:
[...]
Tot op heden is er geen ze. Slechts trump die op truth social mededeelt dat de strategic reserve gevuld gaat zijn met altcoin crap.
Ik kan onmogelijk geloven dat een land als de USA een reserve van SOL/XRP en ADA gaat optuigen, je bent dan letterlijk afhankelijk van het humeur van de boegbeelden.
Geen papegaaitje spelen
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
En noem het plan HODLPinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:00:
[...]
Shit happens man je bent niet de enige, terug naar de tekentafel voor een nieuw plan dan maar
Dat zit wel Schnorr.
GabberPiet!GabberPiet schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:00:
[...]
Ik weet hoe het voelt, ik verkocht 80% van mijn ETH spot op 5 november
Down? Zo negatief is de stemming toch niet?Yzord schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:08:
Mag ik vragen waarom men zo down is van dit bericht? Je hebt hier een mogelijkheid om flink wat te verdienen deze week (daar gaat dit topic toch ook over?), dus voordat de handelsmarkt weer begint sla je slag. Toch? Tevens organiseert Trump een crypto bijeenkomst deze week, dus doe er je voordeel mee. Kan je zomaar een vakantie naar de Caribbean opleveren.
Toch?
Omdat het manipulatie is. Dit kan beide kanten op gaan. Er is niets gezegd via officiële kanalen. Ik ben blij met de prijs, niet met de oorzaak en de ontwikkeling.Yzord schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:08:
Mag ik vragen waarom men zo down is van dit bericht? Je hebt hier een mogelijkheid om flink wat te verdienen deze week (daar gaat dit topic toch ook over?), dus voordat de handelsmarkt weer begint sla je slag. Toch? Tevens organiseert Trump een crypto bijeenkomst deze week, dus doe er je voordeel mee. Kan je zomaar een vakantie naar de Caribbean opleveren.
Toch?
Vind het toch lastig om mijn hebben en houden nu in XRP en ADA te gooien en hopen op het beste…YES schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:10:
[...]
Down? Zo negatief is de stemming toch niet?
Er is wat terughoudendheid en dan met name richting de duurzaamheid van deze pump.
Dat het een mooie kans is om er winst mee te maken, dat ben ik wel met je eens
Welke charts bekijk jij dan?Pexow schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:10:
De Pump en Trump lijkt nu echt helemaal leeg te lopen. Gelukkig zelf op 66,5 uitgestapt, maar dat was ook meer geluk dan wijsheid.
Als ik zie wat er in twee maanden aan zaken zijn gebeurd die 'ik onmogelijk kon geloven' dan is dit gewoon een mogelijkheid. Alles is mogelijk, maar niets is waarschijnlijk de komende twee jaar.JW04 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:00:
[...]
Tot op heden is er geen ze. Slechts trump die op truth social mededeelt dat de strategic reserve gevuld gaat zijn met altcoin crap.
Ik kan onmogelijk geloven dat een land als de USA een reserve van SOL/XRP en ADA gaat optuigen, je bent dan letterlijk afhankelijk van het humeur van de boegbeelden.
ByBit op 1D en je ziet gewoon het klassieke pump en dump patroon.
[ Voor 6% gewijzigd door Pexow op 02-03-2025 21:19 ]
Dat moet je ook niet doen. Kopen op rood en verkopen op groen.Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:11:
[...]
Vind het toch lastig om mijn hebben en houden nu in XRP en ADA te gooien en hopen op het beste…
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dat zou ik ook zeker niet doen.Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:11:
[...]
Vind het toch lastig om mijn hebben en houden nu in XRP en ADA te gooien en hopen op het beste…
Ik zou niet echt een normaal westers land kunnen bedenken wat ineens crypto gaat kopen als strategische reserve. En zeker geen altcoins, hooguit Bitcoinkbuntu schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:55:
Ben benieuwd of ze straks ook echt bekend maken hoeveel ze dan gaan inkopen van de verschillende coins. Andere landen moeten hier dan haast wel op gaan reageren
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xvGOBtoXGPyXHS3eNJhm2NlO.jpg?f=user_large)
Haha moet altijd denken aan dat plaatje van El Salvador met alleen maar Lambo,s benieuwd hoe dat land er in 2030 bij ligtMr Ronman schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:17:
[...]
Ik zou niet echt een normaal westers land kunnen bedenken wat ineens crypto gaat kopen als strategische reserve. En zeker geen altcoins, hooguit Bitcoin
Het is dit of een enkele reis naar Hades. Dus enige voorzichtigheid is geboden.Yzord schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:08:
Toch?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Een reserve moet een stabiele asset zijn, niet zo volatiel als crypto laat staan shitcoin. Jawel, ik heb vanmiddag ook een fluf ADA en XRP bijgekocht. Maar nee, ik vind het idee niet slim van Trump. Zou me niks verbazen als het plan ergens volgende week strandt vanwege 'onuitvoerbaarheid'. Gaan we eventjes rekt. Misschien ook niet, maar dan heb je als land een volatiele reserve.Mr Ronman schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:17:
[...]
Ik zou niet echt een normaal westers land kunnen bedenken wat ineens crypto gaat kopen als strategische reserve. En zeker geen altcoins, hooguit Bitcoin
==
hoi
Toen ik dat schreef was dat zeker accuraat. Kopen had je van de week moeten doenDon Guacamole schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:18:
[...]
[Afbeelding]
Heerlijk om die berichten van pak m beet 24 uur terug te lezen, deze, maar ook die van “ik zit volledig in usdt” , deze ochtend zelfs nog 🤣
Goud, olie, voor mijn part Grieks schuldpapier, zijn toch ook reserves en niet altijd stabiel?Eusebius schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:22:
[...]
Een reserve moet een stabiele asset zijn, niet zo volatiel als crypto laat staan shitcoin.
[ Voor 3% gewijzigd door bombadil op 02-03-2025 21:25 ]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Een vergelijking tussen goud en BTC kan ik nog wel volgen, maar XRP? Dat vind ik nog erger dan aandelen Tesla in je reserve opnemen.bombadil schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:24:
[...]
Goud, olie, voor mijn part Grieks schuldpapier, zijn toch ook reserves en niet altijd stabiel?
Ja, maar ook zo op- en neergaand? Vier jaar geleden zweefde BTC nog onder de 20k, met 100k is het 5 keer over de kop gegaanbombadil schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:24:
[...]
Goud, olie, voor mijn part Grieks schuldpapier, zijn toch ook reserves en niet altijd stabiel?
[ Voor 13% gewijzigd door Eusebius op 02-03-2025 21:29 ]
==
hoi
Gewoon zo straatarm als nu, maar dan met een kleine (hele) rijke groep aan de top waarschijnlijk.Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:21:
[...]
Haha moet altijd denken aan dat plaatje van El Salvador met alleen maar Lambo,s benieuwd hoe dat land er in 2030 bij ligt
Eigenlijk stelt die bitcoin reserve van El salvador niet eens zo heel veel voor. Iets van 6000 bitcoins, wel een leuk bedrag natuurlijk.Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:21:
[...]
Haha moet altijd denken aan dat plaatje van El Salvador met alleen maar Lambo,s benieuwd hoe dat land er in 2030 bij ligt
Over 4 jaar is het weer 5x over de kop gegaanEusebius schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:29:
[...]
Ja, maar ook zo op- en neergaand? Vier jaar geleden zweefde BTC nog onder de 20k, met 100k is het 5 keer over de kop gegaan
BTC €94.837,08
Als El Salvador echt doorzet met BTC dan zal de USA binnenvallen. Elk land dat de dollar loslaat wordt namelijk binnengevallen. Daarom is Europa straks ook aan de beurt!Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:21:
[...]
Bedoel je oorlog?Pexow schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:30:
[...]
Als El Salvador echt doorzet met BTC dan zal de USA binnenvallen. Elk land dat de dollar loslaat worden binnengevallen. Daarom is Europa straks ook aan de beurt!
Italie overweegt dan waarschijnlijk de Lamborghini fabriek naar El Salvador te verplaatsenPinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:21:
[...]
In het geval van El-Salvador is destabiliseren waarschijnlijk voldoende, maar in de basis ja.
Scheelt voor ons ook weer in 2030 toch lagere productiekostenPeterre schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:32:
[...]
Italie overweegt dan waarschijnlijk de Lamborghini fabriek naar El Salvador te verplaatsen
Pexow schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:30:
[...]
Als El Salvador echt doorzet met BTC dan zal de USA binnenvallen. Elk land dat de dollar loslaat wordt namelijk binnengevallen. Daarom is Europa straks ook aan de beurt!
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 02-03-2025 21:51 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Taro op 02-03-2025 21:47 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 02-03-2025 21:47 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 02-03-2025 21:47 ]
:strip_exif()/f/image/kNJsAEWk663hGGv7s3B46DUJ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 60% gewijzigd door Pinsa op 02-03-2025 21:45 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 02-03-2025 21:47 ]
JUST IN: 🇺🇸 Over $330,000,000,000 added to the cryptocurrency market in the past 4 hours. pic.twitter.com/XeJRoaI98t
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 2 maart 2025
Er komt ALTIJD een hertest. Als je wilt instappen dan zou ik daar op wachten.Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:50:
[...]
Lido en ETH straks toch nog een eth season man, Crv en Eigen cheap nu
Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:35:
[...]
Scheelt voor ons ook weer in 2030 toch lagere productiekosten
[ Voor 4% gewijzigd door Peterre op 02-03-2025 21:54 ]
Ik ben ontevreden met deze +10%, omdat het verhaal erachter de kans op een +1000% verkleint.Yzord schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:08:
Mag ik vragen waarom men zo down is van dit bericht?
[ Voor 65% gewijzigd door MrMrq op 02-03-2025 21:58 ]
Maktub
Geduld is een schone zaak, we hebben nog wel contact ik hoop dat een aantal nieuwe alts ook nogzwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:52:
[...]
Er komt ALTIJD een hertest. Als je wilt instappen dan zou ik daar op wachten.Dan wel een keuze maken.
Ik heb ook wat ritjes gemaakt maar ben ze nu aan het sluiten.
Een jaar geleden had ik mezelf voor gek verklaard als ik met dit nieuws weer een groot deel zou verkopen. En waarschijnlijk denk ik morgen ochtend kut. Maar ik ben het vertrouwen kwijt. Laat nog een klein percentage staan. Mijn motto is nu winst = winst geworden.Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:59:
[...]
Geduld is een schone zaak, we hebben nog wel contact ik hoop dat een aantal nieuwe alts ook nog
kans gaan geven, mooi dat je ritjes goed hebben uitgepakt het mag ook wel eens een keer mee zitten
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Winst=winst man! In deze onzekere tijden van de laatste tijd zou ik hetzelfde doen, straks weekly close morgen een klein dumpje en als de markten open gaan verder up, athans dat denk ikzwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:07:
[...]
Een jaar geleden had ik mezelf voor gek verklaard als ik met dit nieuws weer een groot deel zou verkopen. En waarschijnlijk denk ik morgen ochtend kut. Maar ik ben het vertrouwen kwijt. Laat nog een klein percentage staan. Mijn motto is nu winst = winst geworden.
Dat denk jij, maar ik denk dat crypto totaal niet meer voorspelbaar is.Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:10:
[...]
Winst=winst man! In deze onzekere tijden van de laatste tijd zou ik hetzelfde doen, straks weekly close morgen een klein dumpje en als de markten open gaan verder up, athans dat denk ik
Een ding is wel zeker hij heeft winst nu en gaat niet rektHet Fantoom schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:12:
[...]
Dat denk jij, maar ik denk dat crypto totaal niet meer voorspelbaar is.
Net of crypto, of andere financiële markten, ooit voorspelbaar zijn geweest of zullen worden.Het Fantoom schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:12:
[...]
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
In fiat ga je elke dag rekt.Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:14:
[...]
Een ding is wel zeker hij heeft winst nu en gaat niet rekt
Niet 20% op een dag.
Maar je doet het daarom toch ook met geld wat je kunt missen, toch?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 25% gewijzigd door gebruikershaes op 02-03-2025 22:30 ]
Vraag ze dat ff in Venezuela, Turkije, elk land in Afrika enz
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Als het moet wel.Vis schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:28:
[...]
Maar je doet het daarom toch ook met geld wat je kunt missen, toch?
Haha gelukkig zit ik in NL.anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:31:
[...]
Vraag ze dat ff in Venezuela, Turkije, elk land in Afrika enz
Was dat et in 2013 wel dan?Het Fantoom schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:12:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Je bent eigenlijk ook gek.zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:07:
[...]
Een jaar geleden had ik mezelf voor gek verklaard als ik met dit nieuws weer een groot deel zou verkopen. En waarschijnlijk denk ik morgen ochtend kut. Maar ik ben het vertrouwen kwijt. Laat nog een klein percentage staan. Mijn motto is nu winst = winst geworden.
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 02-03-2025 23:01 ]
ikzelf denk 3,5 tot 4x maar, ik hoop dat jij gelijk hebt hoorkoelebobes schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:29:
[...]
Over 4 jaar is het weer 5x over de kop gegaan
nothing stops this train
Als het morgen net zo hard omlaag/omhoog vliegt als vandaag omhoog is een leverage short/long openen als de actie weer begint natuurlijk goud.meestal zit er in de dagelijkse grafiek actie rond daily clos, 6 uur in de ochtend n rond 15:30 voor de liefhebbers van een gokje. Iets anders kun je het dan echt niet noemen, beredeneerd handelen heeft het niks (meer) mee van doen…Want volgens mij heeft vanmiddag iedereen zij TA uit het raam kunnen gooien na deze obvious manipulatiezwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:24:
Morgen gaan we keihard rekt. Kan niet anders. Elke zondag pump gaat er aan op maandag. Ik heb alles weer verkocht.
[ Voor 7% gewijzigd door brothermaynard op 02-03-2025 23:08 ]
Markten, en crypto dus ook, kun je nooit alleen met TA aanvliegen. TA kán een handig middel zijn om te traden, maar is nooit sluitend. De wereld draait door en andere zaken zoals je vandaag ziet hebben impact.brothermaynard schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:07:
[...]
Als het morgen net zo hard omlaag/omhoog vliegt als vandaag omhoog is een leverage short/long openen als de actie weer begint natuurlijk goud.meestal zit er in de dagelijkse grafiek actie rond daily clos, 6 uur in de ochtend n rond 15:30 voor de liefhebbers van een gokje. Iets anders kun je het dan echt niet noemen, beredeneerd handelen heeft het niks (meer) mee van doen…Want volgens mij heeft vanmiddag iedereen zij TA uit het raam kunnen gooien na deze obvious manipulatie
Dit vat het wel aardig samen, bitcoin vliegt met zo’n 20k op en neer in een week tijd daar valt niks zinnigs meer over te voorspellen. Alles hangt af van wat Trump en z’n familie op de socials gooit.brothermaynard schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:07:
[...]
Als het morgen net zo hard omlaag/omhoog vliegt als vandaag omhoog is een leverage short/long openen als de actie weer begint natuurlijk goud.meestal zit er in de dagelijkse grafiek actie rond daily clos, 6 uur in de ochtend n rond 15:30 voor de liefhebbers van een gokje. Iets anders kun je het dan echt niet noemen, beredeneerd handelen heeft het niks (meer) mee van doen…Want volgens mij heeft vanmiddag iedereen zij TA uit het raam kunnen gooien na deze obvious manipulatie
Niet dat ik wil beweren dat dit niet zou kloppen, maar vooral om dit beter te begrijpen;Aeronaut schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:11:
Cme gap van 10k (kijk dat is nou een echte gat)
Meer volume dan op een gemiddelde doordeweekse dag (coinbase)
ETF buy high sell low degens die weer gaan kopen
ATH volgende week ergens
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq