[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 252 Laatste
Acties:
  • 931.249 views

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:55
elektriekert schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:14:
[...]

Heb nog nooit van dat merk gehoord, dat is ook wel ff wat anders dan dat telefoon merk ;)
Offtopic maar neems eens kijkje:

https://www.autoblog.nl/n...t-wederom-porsche-7056903

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:54
Haha, ik ken het, moet je wel Xiaomi schrijven I.p.v. Xiamoi ;)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:31
kbuntu schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:21:
[...]

Nou ja, als ze relatief weinig inkopen t.o.v. btc en eth, kan het wel eens tegenvallen
veel kleinere marketcap, dus kwa gains kan ongeveer gelijk lopen, time will tell met /BTC pair

nothing stops this train

• Guere
  • Nu online
tomtom901 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:18:
mag ik een TA approval stempel @Guere ?
Haha zit nu niet meer achter computer maar kan morgen ff kijken :P

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:31

Vis

Taro schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:12:
[...]

Zo lang we hem allemaal de belangrijkste man van de wereld blijven noemen blijft hij dat ook, laten we daar dus vooral mee stoppen.

En als iemand denkt over verkopen kan ook het advies zijn: Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden, dus vooral doen. Lijkt mij een beter advies dan hopium genereren ivm een man die iets roept over een national reserve, maar waarschijnlijk nog nooit XRP, ADA, SOL, BTC of ETH heeft gebruikt/gehad en als enige doel heeft om zieltjes te winnen en de mensen om hem heen rijker te maken.
Dit is offtopic en ligt ook politiek gezien gevoelig. We zien het topic liever niet deze richting in gaan.

[ Voor 20% gewijzigd door tomtom901 op 02-03-2025 20:39 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Pinsa
elektriekert schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:27:
[...]

Haha, ik ken het, moet je wel Xiaomi schrijven I.p.v. Xiamoi ;)
Whoops spelfout moest ook 2x kijken toen ik het typte :>

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:32

tomtom901

Moderator General Chat
Vis schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:28:
[...]

Dit is offtopic en ligt ook politiek gezien gevoelig. We zien het topic liever niet deze richting in gaan.
Ik wil je niet knippen, maar laten we echt niet hier gaan. Als je dat wil weten dan DM @Taro.

[ Voor 40% gewijzigd door tomtom901 op 02-03-2025 20:38 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:26

YES

Moderator General Chat
Guere schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:27:
[...]

Ja tering, doe ik zo mijn best.. :+

• Pinsa
Kol Nedra schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:19:
[...]

Het zijn alleen nog woorden he, nu de echte daden nog.

maar idd, als het in national reserve komt betekend dat je niet verkoopt, iig zeker niet de komende jaar.
aangezien de bitcoin cycle nog steeds intact is, moet je dus verkopen September 2025
@Gipsy King krijgt gewoon ooit nog gelijk ADA 6 - 10 dollar ;)

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

[...]

Zo lang we hem allemaal de belangrijkste man van de wereld blijven noemen blijft hij dat ook, laten we daar dus vooral mee stoppen.

En als iemand denkt over verkopen kan ook het advies zijn: Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden, dus vooral doen. Lijkt mij een beter advies dan hopium genereren ivm een man die iets roept over een national reserve, maar waarschijnlijk nog nooit XRP, ADA, SOL, BTC of ETH heeft gebruikt/gehad en als enige doel heeft om zieltjes te winnen en de mensen om hem heen rijker te maken.
Enige dat ik me kan bedenken is dat stables ook in die reserve zitten. En dat men controle wil hebben over de netwerken.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-12 19:05
Vis schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:28:
[...]

Maar goed, dat is wat off topic.

[ Voor 57% gewijzigd door tomtom901 op 02-03-2025 20:39 ]

• Kol Nedra
Aeronaut schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:21:
En die befaamde insider he…

[Twitter]

Toeval
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4WLoU9x4cxsieUfHqFteSTiYxRY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wkOyXsnz5wC3HT5qcW71EE8O.gif?f=user_large

nothing stops this train

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-12 21:24
[...]

Dat dus ja. Eerst van iedereen in mijn familie moeten horen dat het een ponzi is en qua energieverbruik wereldvernietigend. Daar doorheen gekomen krijg je Trump manipulatie die puur is gericht op het rijker worden van de oligarchen....
Ergens gaan de principes een keer inkicken en moet ik hier iets mee vrees ik.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
[...]

Dat idd, vraag wat het is (buiten crypto) en er valt stilte. Die trump is een grote grap en doet alleen maar aan shows/manipulatie. Dat is t enige wat ie kan. Helaas rechtmatig gekozen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:58
Guere schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:27:
[...]

Dag meneer @tomtom901 , u spreekt met Natasja van Guere Meme Making, bedankt voor het wachten.

Ik heb even met mijn leidinggevende overlegd…. Tot u een echte stempel krijgt kunnen we u helpen met dit plaatje. Is dat wat?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xS50-vmWIRpiNGaoeUVDWxMKY9I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LlME6ZWqoZN7Re4bkVLU3gpZ.webp?f=fotoalbum_large

Maktub

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-12 22:24

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GYdv76n0BqrGr754y61gn6Y2Xow=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/aizcrDLINWUVKnQ7wveI8eBI.gif?f=user_large

Hij mag weer bijna

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
MrMrq schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:40:
[...]

Dag meneer @tomtom901 , u spreekt met Natasja van Guere Meme Making, bedankt voor het wachten.

Ik heb even met mijn leidinggevende overlegd…. Tot u een echte stempel krijgt kunnen we u helpen met dit plaatje. Is dat wat?

[Afbeelding]
_O- _O- Daar lukt het wel mee tot de definitieve versie van @Guere er is

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-12 01:15

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

DaWayne schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:33:
[...]
Ergens gaan de principes een keer inkicken en moet ik hier iets mee vrees ik.
Wat dacht je van instappen? If you can't beat them, join them?

• Mr Ronman
De weekly candle van BTC laat wel een bijzondere wick achter, nog niet eerder gezien zo. Ben wel heel benieuwd welke richting het straks op gaat.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mr Ronman schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:47:
De weekly candle van BTC laat wel een bijzondere wick achter, nog niet eerder gezien zo. Ben wel heel benieuwd welke richting het straks op gaat.
Omhoog, want het is crypto week in the white house deze week haha

• kbuntu
  • Laatst online: 22-12 06:54
Ben benieuwd of ze straks ook echt bekend maken hoeveel ze dan gaan inkopen van de verschillende coins. Andere landen moeten hier dan haast wel op gaan reageren

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:08
Lees weer veel positiviteit hier! Hier vanochtend alles verkocht, zowel XRP als ETH, shit happens i know, maar zou liegen als het mij niets zou doen :(.

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-12 19:08
Berry powel schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:58:
Lees weer veel positiviteit hier! Hier vanochtend alles verkocht, zowel XRP als ETH, shit happens i know, maar zou liegen als het mij niets zou doen :(.
Ik weet hoe het voelt, ik verkocht 80% van mijn ETH spot op 5 november |:(

• Pinsa
Berry powel schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:58:
Shit happens man je bent niet de enige, terug naar de tekentafel voor een nieuw plan dan maar

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 25-12 09:36
kbuntu schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:55:
Ben benieuwd of ze straks ook echt bekend maken hoeveel ze dan gaan inkopen van de verschillende coins. Andere landen moeten hier dan haast wel op gaan reageren
Tot op heden is er geen ze. Slechts trump die op truth social mededeelt dat de strategic reserve gevuld gaat zijn met altcoin crap.

Ik kan onmogelijk geloven dat een land als de USA een reserve van SOL/XRP en ADA gaat optuigen, je bent dan letterlijk afhankelijk van het humeur van de boegbeelden.

• kbuntu
JW04 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:00:
[...]
Tot op heden is er geen ze. Slechts trump die op truth social mededeelt dat de strategic reserve gevuld gaat zijn met altcoin crap.

Ik kan onmogelijk geloven dat een land als de USA een reserve van SOL/XRP en ADA gaat optuigen, je bent dan letterlijk afhankelijk van het humeur van de boegbeelden.
Het is een executive order die de werkgroep aan het werk zet, dus lijkt me wel vrij serieus plan. Ik geloof ook niet dat ze serieuze hoeveelheden van altcoins in gaan kopen, behalve ETH misschien.

• Wozmro
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Is de dollar nu crypto geworden of crypto de dollar?

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 09:33

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:00:
[...]

Shit happens man je bent niet de enige, terug naar de tekentafel voor een nieuw plan dan maar
En noem het plan HODL :Y

Dat zit wel Schnorr.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
GabberPiet schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:00:
[...]

Ik weet hoe het voelt, ik verkocht 80% van mijn ETH spot op 5 november |:(
GabberPiet!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0kIxZ5HGQj3fXe-yiiLBuKDgulI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/PbWnNZk8paoWhyQqThfCNPys.gif?f=user_large

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mag ik vragen waarom men zo down is van dit bericht? Je hebt hier een mogelijkheid om flink wat te verdienen deze week (daar gaat dit topic toch ook over?), dus voordat de handelsmarkt weer begint sla je slag. Toch? Tevens organiseert Trump een crypto bijeenkomst deze week, dus doe er je voordeel mee. Kan je zomaar een vakantie naar de Caribbean opleveren.

Toch?

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:33
(jarig!)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-yXfzQkK9_6pDtzXe8vXoxv3dp4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F6HFYu2JWG4yo5vJ47AWs3QT.jpg?f=fotoalbum_large

Ja ik ben er nog hoor!

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• YES

YES

Moderator General Chat
Yzord schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:08:
Mag ik vragen waarom men zo down is van dit bericht? Je hebt hier een mogelijkheid om flink wat te verdienen deze week (daar gaat dit topic toch ook over?), dus voordat de handelsmarkt weer begint sla je slag. Toch? Tevens organiseert Trump een crypto bijeenkomst deze week, dus doe er je voordeel mee. Kan je zomaar een vakantie naar de Caribbean opleveren.

Toch?
Down? Zo negatief is de stemming toch niet?
Er is wat terughoudendheid en dan met name richting de duurzaamheid van deze pump.

Dat het een mooie kans is om er winst mee te maken, dat ben ik wel met je eens :)

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08-10 16:37
De Pump en Trump lijkt nu echt helemaal leeg te lopen. Gelukkig zelf op 66,5 uitgestapt, maar dat was ook meer geluk dan wijsheid.

• JW04

Toch?
Omdat het manipulatie is. Dit kan beide kanten op gaan. Er is niets gezegd via officiële kanalen. Ik ben blij met de prijs, niet met de oorzaak en de ontwikkeling.

• Pinsa
YES schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:10:
[...]

Down? Zo negatief is de stemming toch niet?
Er is wat terughoudendheid en dan met name richting de duurzaamheid van deze pump.

Dat het een mooie kans is om er winst mee te maken, dat ben ik wel met je eens :)
Vind het toch lastig om mijn hebben en houden nu in XRP en ADA te gooien en hopen op het beste…

• kbuntu
Pexow schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:10:
De Pump en Trump lijkt nu echt helemaal leeg te lopen. Gelukkig zelf op 66,5 uitgestapt, maar dat was ook meer geluk dan wijsheid.
Welke charts bekijk jij dan?

• Pexow
JW04 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:00:
[...]

Als ik zie wat er in twee maanden aan zaken zijn gebeurd die 'ik onmogelijk kon geloven' dan is dit gewoon een mogelijkheid. Alles is mogelijk, maar niets is waarschijnlijk de komende twee jaar.

• Pinsa
kbuntu schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:14:
[...]

Hij bedoelt trump coin ws

• Pexow
kbuntu schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:14:
[...]

ByBit op 1D en je ziet gewoon het klassieke pump en dump patroon.

Edit: de Trump-coin dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Pexow op 02-03-2025 21:19 ]

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:59
Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:11:
[...]

Vind het toch lastig om mijn hebben en houden nu in XRP en ADA te gooien en hopen op het beste…
Dat moet je ook niet doen. Kopen op rood en verkopen op groen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• YES

YES

Moderator General Chat
Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:11:
[...]

Dat zou ik ook zeker niet doen.

Ik heb BTC mooi dicht bij de (voorlopige) bodem bijgekocht en dat is dan mooie winst. XRP en ADA had en heb ik niet. Ga ik nu ook niet kopen, dan mis ik die boot maar. Als dit geen gebakken lucht of te vroeg roepen is van Trump, dan gaat de hele crypto markt nog hard naar de maan.

• Mr Ronman
kbuntu schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:55:
Ik zou niet echt een normaal westers land kunnen bedenken wat ineens crypto gaat kopen als strategische reserve. En zeker geen altcoins, hooguit Bitcoin

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 25-12 18:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4dWku3ts3s5pnH1pZncedOAXlc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xvGOBtoXGPyXHS3eNJhm2NlO.jpg?f=user_large

Heerlijk om die berichten van pak m beet 24 uur terug te lezen, deze, maar ook die van “ik zit volledig in usdt” , deze ochtend zelfs nog 🤣

• Pinsa
Mr Ronman schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:17:
[...]

Ik zou niet echt een normaal westers land kunnen bedenken wat ineens crypto gaat kopen als strategische reserve. En zeker geen altcoins, hooguit Bitcoin
Haha moet altijd denken aan dat plaatje van El Salvador met alleen maar Lambo,s benieuwd hoe dat land er in 2030 bij ligt

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:13

Toch?
Het is dit of een enkele reis naar Hades. Dus enige voorzichtigheid is geboden.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mr Ronman schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:17:
[...]

Een reserve moet een stabiele asset zijn, niet zo volatiel als crypto laat staan shitcoin. Jawel, ik heb vanmiddag ook een fluf ADA en XRP bijgekocht. Maar nee, ik vind het idee niet slim van Trump. Zou me niks verbazen als het plan ergens volgende week strandt vanwege 'onuitvoerbaarheid'. Gaan we eventjes rekt. Misschien ook niet, maar dan heb je als land een volatiele reserve.

==
hoi

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Don Guacamole schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:18:
[...]

[Afbeelding]

Heerlijk om die berichten van pak m beet 24 uur terug te lezen, deze, maar ook die van “ik zit volledig in usdt” , deze ochtend zelfs nog 🤣
Toen ik dat schreef was dat zeker accuraat. Kopen had je van de week moeten doen :+

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Eusebius schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:22:
[...]

Een reserve moet een stabiele asset zijn, niet zo volatiel als crypto laat staan shitcoin.
Goud, olie, voor mijn part Grieks schuldpapier, zijn toch ook reserves en niet altijd stabiel?

[ Voor 3% gewijzigd door bombadil op 02-03-2025 21:25 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-12 11:52

koelebobes

Wen BTC €100K

BTC €94.837,08

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-12 13:59
bombadil schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:24:
[...]

Goud, olie, voor mijn part Grieks schuldpapier, zijn toch ook reserves en niet altijd stabiel?
Een vergelijking tussen goud en BTC kan ik nog wel volgen, maar XRP? Dat vind ik nog erger dan aandelen Tesla in je reserve opnemen.

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
bombadil schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:24:
[...]

Ja, maar ook zo op- en neergaand? Vier jaar geleden zweefde BTC nog onder de 20k, met 100k is het 5 keer over de kop gegaan
- edit: ik noem BTC, maar het gaat om XRP, ADA en SOL. En ETH die over een tijd niks meer waard is.

[ Voor 13% gewijzigd door Eusebius op 02-03-2025 21:29 ]

==
hoi

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-12 21:24
Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:21:
[...]

Haha moet altijd denken aan dat plaatje van El Salvador met alleen maar Lambo,s benieuwd hoe dat land er in 2030 bij ligt
Gewoon zo straatarm als nu, maar dan met een kleine (hele) rijke groep aan de top waarschijnlijk.
Geld wordt heus niet eerlijk verdeeld, niet te naïef zijn.

• Mr Ronman
[...]

Eigenlijk stelt die bitcoin reserve van El salvador niet eens zo heel veel voor. Iets van 6000 bitcoins, wel een leuk bedrag natuurlijk.

En ik denk dat in zo'n land het geld toch vooral bij de kliek rond de president blijft hangen

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-12 11:52

koelebobes

Wen BTC €100K

Eusebius schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:29:
[...]

Ja, maar ook zo op- en neergaand? Vier jaar geleden zweefde BTC nog onder de 20k, met 100k is het 5 keer over de kop gegaan
Over 4 jaar is het weer 5x over de kop gegaan

BTC €94.837,08

• Pexow
[...]

Als El Salvador echt doorzet met BTC dan zal de USA binnenvallen. Elk land dat de dollar loslaat wordt namelijk binnengevallen. Daarom is Europa straks ook aan de beurt!

• Pinsa
Pexow schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:30:
[...]

Als El Salvador echt doorzet met BTC dan zal de USA binnenvallen. Elk land dat de dollar loslaat worden binnengevallen. Daarom is Europa straks ook aan de beurt!
Bedoel je oorlog?

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
[...]

Italie overweegt dan waarschijnlijk de Lamborghini fabriek naar El Salvador te verplaatsen :D

• Pexow
In het geval van El-Salvador is destabiliseren waarschijnlijk voldoende, maar in de basis ja.

• Pinsa
Peterre schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:32:
[...]

Italie overweegt dan waarschijnlijk de Lamborghini fabriek naar El Salvador te verplaatsen :D
Scheelt voor ons ook weer in 2030 toch lagere productiekosten 8)

• zwembroek
Pexow schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:30:
[...]

Als El Salvador echt doorzet met BTC dan zal de USA binnenvallen. Elk land dat de dollar loslaat wordt namelijk binnengevallen. Daarom is Europa straks ook aan de beurt!
_O-

• Pinsa
Knip, weer terug naar crypto aub

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 02-03-2025 21:51 ]

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Knip, zie de topicwaarschuwing

[ Voor 85% gewijzigd door Taro op 02-03-2025 21:47 ]

• zwembroek
Knip ivm quote

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 02-03-2025 21:47 ]

• Pinsa

[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 02-03-2025 21:47 ]

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cXOw0YNzOjh59pdU370U8-fMwXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kNJsAEWk663hGGv7s3B46DUJ.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.nu.nl/nujij/6...-je-cryptomunten-aan.html

[ Voor 60% gewijzigd door Pinsa op 02-03-2025 21:45 ]

• JW04

[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 02-03-2025 21:47 ]

• zwembroek

• zwembroek
Staat genoeg geld klaar als het moet :)

• Pinsa
zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:47:
Staat genoeg geld klaar als het moet :)
Lido en ETH straks toch nog een eth season man, Crv en Eigen cheap nu :)

• zwembroek
Mega CME gap.

• zwembroek
Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:50:
[...]

Lido en ETH straks toch nog een eth season man, Crv en Eigen cheap nu :)
Er komt ALTIJD een hertest. Als je wilt instappen dan zou ik daar op wachten. :) Dan wel een keuze maken. :) Ik heb ook wat ritjes gemaakt maar ben ze nu aan het sluiten.

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:35:
[...]

Scheelt voor ons ook weer in 2030 toch lagere productiekosten 8)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Daarom HODL Btc :P

[ Voor 4% gewijzigd door Peterre op 02-03-2025 21:54 ]

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:58
Mag ik vragen waarom men zo down is van dit bericht?
Ik ben ontevreden met deze +10%, omdat het verhaal erachter de kans op een +1000% verkleint.

[ Voor 65% gewijzigd door MrMrq op 02-03-2025 21:58 ]

Maktub

• Pinsa
zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:52:
[...]

Er komt ALTIJD een hertest. Als je wilt instappen dan zou ik daar op wachten. :) Dan wel een keuze maken. :) Ik heb ook wat ritjes gemaakt maar ben ze nu aan het sluiten.
Geduld is een schone zaak, we hebben nog wel contact ik hoop dat een aantal nieuwe alts ook nog
kans gaan geven, mooi dat je ritjes goed hebben uitgepakt het mag ook wel eens een keer mee zitten :)

• zwembroek
Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:59:
[...]

Geduld is een schone zaak, we hebben nog wel contact ik hoop dat een aantal nieuwe alts ook nog
kans gaan geven, mooi dat je ritjes goed hebben uitgepakt het mag ook wel eens een keer mee zitten :)
Een jaar geleden had ik mezelf voor gek verklaard als ik met dit nieuws weer een groot deel zou verkopen. En waarschijnlijk denk ik morgen ochtend kut. Maar ik ben het vertrouwen kwijt. Laat nog een klein percentage staan. Mijn motto is nu winst = winst geworden.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Voor de mensen die usa muntjes zoekt
https://www.coingecko.com/en/categories/made-in-usa

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Pinsa
zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:07:
[...]

Een jaar geleden had ik mezelf voor gek verklaard als ik met dit nieuws weer een groot deel zou verkopen. En waarschijnlijk denk ik morgen ochtend kut. Maar ik ben het vertrouwen kwijt. Laat nog een klein percentage staan. Mijn motto is nu winst = winst geworden.
Winst=winst man! In deze onzekere tijden van de laatste tijd zou ik hetzelfde doen, straks weekly close morgen een klein dumpje en als de markten open gaan verder up, athans dat denk ik :)

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:36
Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:10:
[...]

Winst=winst man! In deze onzekere tijden van de laatste tijd zou ik hetzelfde doen, straks weekly close morgen een klein dumpje en als de markten open gaan verder up, athans dat denk ik :)
Dat denk jij, maar ik denk dat crypto totaal niet meer voorspelbaar is.

• Pinsa
Het Fantoom schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:12:
[...]

Een ding is wel zeker hij heeft winst nu en gaat niet rekt :)

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10:20
[...]

Net of crypto, of andere financiële markten, ooit voorspelbaar zijn geweest of zullen worden.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:56
Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:14:
[...]

Een ding is wel zeker hij heeft winst nu en gaat niet rekt :)
In fiat ga je elke dag rekt. :P

• zwembroek
GioStyle schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:16:
[...]

In fiat ga je elke dag rekt. :P
Niet 20% op een dag. ;)

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:31

Vis

Maar je doet het daarom toch ook met geld wat je kunt missen, toch? ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-12 22:13
Sweet, ik sta echt 0.1% in profit oid. Laat het ff staan in deze gekke rollercoaster.

Hopelijk doet China z’n ding zo en kickt de fomo in.

[ Voor 25% gewijzigd door gebruikershaes op 02-03-2025 22:30 ]

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-12 10:11
Vraag ze dat ff in Venezuela, Turkije, elk land in Afrika enz

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• zwembroek
Vis schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:28:
[...]

Maar je doet het daarom toch ook met geld wat je kunt missen, toch? ;)
Als het moet wel. ;)

• zwembroek
anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:31:
[...]

Vraag ze dat ff in Venezuela, Turkije, elk land in Afrika enz
Haha gelukkig zit ik in NL.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-12 10:11
[...]

Was dat et in 2013 wel dan?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06:39
https://www.theguardian.c.../us-tariffs-canada-mexico

US tariffs on Canada and Mexico coming Tuesday but may not be 25%, commerce chief says

Even een concreet voorbeeld van hoe Trump kan draaien nadat 'ie vanalles schreeuwt. Dit kun je prima doortrekken naar z'n post van vanmiddag over crypto.

Die task force die hij nu opzet voor het creëren van een crypto reserve kan natuurlijk prima bepalen dat alleen bitcoin geschikt is om in te slaan. Of geen enkele crypto en dat er alleen versoepelingen komen voor crypto.

Ergo: neem dit niet voor granted, word niet greedy!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:07:
[...]

Je bent eigenlijk ook gek.

De bolle van het dollarland dat economisch gezien alles bepaald (of veel) stuurt eindelijk zijn tweet de wereld in. Dat is het moment waarop adoptie kan plaatsvinden.

Het is vies geld, zeer vies. Maar wel het moment om aan boord of aan de knoppen te zitten. Waar heb je anders de boel voor geHOLD't. Geen adoptie?

Het moment is aangebroken... leuk of niet... het is er.

Of dit is de laatste pump voor de bear begint. Maar dan is crypto ook echt dood als dat nu het geval is.

Overigens ben ik het vertrouwen ook kwijt in deze munten. Maar goed, een laatste pump voor het z'n graf in gaat wil ik niet missen. De laatste dump liever wel :+

[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 02-03-2025 23:01 ]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
Het is nu gewoon wachten op higher lows en higher highs. De godcandles in ada en xrp etc gaan gewoon weer gepaard met een rode paal straks.. om daarna weer hoger te gaan.
Mijn target is ver. Blijf nog even zitten totdat de adoptie echt intreedt. Ieder zijn gedachten hierover, met wisselende vertrouwen. Perma bear, perma bull.. iederen zijn eigen risk management/appetite.
Ben ingestapt om de lange rit te maken.
Zoom out.

• Kol Nedra
koelebobes schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:29:
[...]

Over 4 jaar is het weer 5x over de kop gegaan
ikzelf denk 3,5 tot 4x maar, ik hoop dat jij gelijk hebt hoor :)

nothing stops this train

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-12 13:48
zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:24:
Morgen gaan we keihard rekt. Kan niet anders. Elke zondag pump gaat er aan op maandag. Ik heb alles weer verkocht. :)
Als het morgen net zo hard omlaag/omhoog vliegt als vandaag omhoog is een leverage short/long openen als de actie weer begint natuurlijk goud.meestal zit er in de dagelijkse grafiek actie rond daily clos, 6 uur in de ochtend n rond 15:30 voor de liefhebbers van een gokje. Iets anders kun je het dan echt niet noemen, beredeneerd handelen heeft het niks (meer) mee van doen…Want volgens mij heeft vanmiddag iedereen zij TA uit het raam kunnen gooien na deze obvious manipulatie

[ Voor 7% gewijzigd door brothermaynard op 02-03-2025 23:08 ]

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Cme gap van 10k (kijk dat is nou een echte gat)
Meer volume dan op een gemiddelde doordeweekse dag (coinbase)
ETF buy high sell low degens die weer gaan kopen

ATH volgende week ergens

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06:39
brothermaynard schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:07:
[...]

Als het morgen net zo hard omlaag/omhoog vliegt als vandaag omhoog is een leverage short/long openen als de actie weer begint natuurlijk goud.meestal zit er in de dagelijkse grafiek actie rond daily clos, 6 uur in de ochtend n rond 15:30 voor de liefhebbers van een gokje. Iets anders kun je het dan echt niet noemen, beredeneerd handelen heeft het niks (meer) mee van doen…Want volgens mij heeft vanmiddag iedereen zij TA uit het raam kunnen gooien na deze obvious manipulatie
Markten, en crypto dus ook, kun je nooit alleen met TA aanvliegen. TA kán een handig middel zijn om te traden, maar is nooit sluitend. De wereld draait door en andere zaken zoals je vandaag ziet hebben impact.

En dat maakt juist crypto de wereld van de grote volatiliteit, omdat het een grote show is waar de scriptschrijvers en acteurs onbekend van zijn (behalve de slowchat dan :9 ). Er is nog steeds weinig regulatie waardoor de waan van de dag een grote rol speelt.

• Mr Ronman
brothermaynard schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:07:
[...]

Dit vat het wel aardig samen, bitcoin vliegt met zo’n 20k op en neer in een week tijd daar valt niks zinnigs meer over te voorspellen. Alles hangt af van wat Trump en z’n familie op de socials gooit.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-12 19:53
Grappig, vorig jaar met carnavalszondag zat ik ook al gefocused op mijn telefoon omdat bitcoin zo lekker aan het stijgen was. Lijkt wel een patroon

• Narkimo
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-11 17:11
Aeronaut schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:11:
Cme gap van 10k (kijk dat is nou een echte gat)
Meer volume dan op een gemiddelde doordeweekse dag (coinbase)
ETF buy high sell low degens die weer gaan kopen

ATH volgende week ergens
Niet dat ik wil beweren dat dit niet zou kloppen, maar vooral om dit beter te begrijpen;
Cme gap ontstaat omdat spot prijs sterk gestegen is ten opzichte van futuresmarkt. Wordt dit dan niet een klein beetje ongedaan gemaakt zodra die markt weer open gaat en bestaande orders worden uitgevoerd etc?
Ik lees in dit topic ook wel eens dat Cme gaps juist weer moeten worden gevuld. Waarom zou dit gegeven dan juist zorgen voor een ATH?

• Coldcat

Coldcat

HODL

Zullen ze daar in dat witte huis ook een discussie hebben gehad over DCA / VDCA / Onregelmatige DCA / All-in in 1 keer?

Pagina: 1 ... 113 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!