Lol dat wist ik niet dus je bent alleen virtuele winst kwijt dus eigenlijk stond je al die tijd al in de plus, dit kan zomaar de katalysator zijn als je vorige week verkocht had, had je nu ook spijt gehadbsmpower schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:56:
[...]
Alles is winst. Ik heb er geen eigen geld meer in zitten. Maar de helft winst inleveren sinds december is alsnog pijnlijk. Nog een lange weg te gaan qua herstel, maar hopelijk is dit alsnog het begin van een altseizoen.
Ja precies, en morgen is het gewoon weer 6 cent 😅tomtom901 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:59:
[...]
Dat spreekt juist enorm voor @zwembroek - een thesis is leuk maar daar hoort ook een invalidatie bij - en toe durven geven wanneer dat het geval is.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Rustagh, even nog paar uurtjes de weekly afwachten
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Als je had opgelet dan had @tomtom901 mij een aantal dagen geleden al gevraagd naar mijn invalidatie.Vis schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:58:
[...]
Bizar hoe snel jij ook weer bullish bent kerel, LFG!
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nou hop dan maar naar 96k en die korte revisit naar 78k is er nooit geweest. En dat allemaal door een tweet van mr potus? Trieste boel toch.
Daarom - chapeuzwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:02:
[...]
Als je had opgelet dan had @tomtom901 mij een aantal dagen geleden al gevraagd naar mijn invalidatie.En toen antwoorde ik van boven de BMSB en dan het liefst een succesvolle retest daarvan.
Maar geen fake weekend pumps meer dus?zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:02:
[...]
Als je had opgelet dan had @tomtom901 mij een aantal dagen geleden al gevraagd naar mijn invalidatie.En toen antwoorde ik van boven de BMSB en dan het liefst een succesvolle retest daarvan.
Maar eerlijk gezegd had ik liever een meer organische groei gezien hahaha. Dit is toch bizar en verzin je niet.
Ja absoluut eens. Dit is gewoon de andere kant van deze plaat, die ik eerder deze week posttezwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:05:
Maar eerlijk gezegd had ik liever een meer organische groei gezien hahaha. Dit is toch bizar en verzin je niet.
Nee dat kan best natuurlijk maar dan heb je geen dergelijk nieuws. Ik hoop dat de ETF's morgen weer gas gaan geven. Dit zitten toch raar te kijken.
Volledig met je eens. Voor mijn VCA strategie is een organische groei ook beter.zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:05:
Wel blij dat ik afgelopen week 3 maal serieus btc heb bijgekocht (buiten de VCA pot).
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Och gelijk een Bybit VIP level erbij
Nog steeds $0.1m... Ruis!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik heb mijn pluk Bitcoin wel al de deur uit gedaan. Gister nog een trade geprobeerd met 10+ ETH. Met klein beetje winst verkocht voor de zondag dump hahaha. Fuck me.John245 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:07:
[...]
Volledig met je eens. Voor mijn VCA strategie is een organische groei ook beter.
Wel blij dat ik afgelopen week 3 maal serieus btc heb bijgekocht (buiten de VCA pot).
Bizar dit. Hopelijk blijft dit zo, dan zie een mooie plus morgen. Wel blij dat ik geen panic sell heb gedaan. Wel benieuwd zoals @LadyS aangeeft wat de concrete acties zijn. Die zijn waarschijnlijk noodzakelijk voor een nieuwe ATH.
Ach, join the @Taro club.zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:09:
[...]
Gister nog een trade geprobeerd met 10+ ETH. Met klein beetje winst verkocht voor de zondag dump hahaha. Fuck me.
Ik blij dat ik mijn VCA inleg altijd zondagochtend vroeg doe. @zwembroek maar ook vaak genoeg gezien dat na mijn inleg de koers naar beneden ging.zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:09:
[...]
Ik heb mijn pluk Bitcoin wel al de deur uit gedaan. Gister nog een trade geprobeerd met 10+ ETH. Met klein beetje winst verkocht voor de zondag dump hahaha. Fuck me.
Het kan niet altijd meezitten.
[ Voor 10% gewijzigd door John245 op 02-03-2025 19:13 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zelf de YTD is weer net groen, vrijdagmiddag stond die dik onder de -10%
The only easy day is yesterday.
Hier tijdens de pump omhoog wat TP’s gezet (en geraakt), die winst nemen ze niet meer af
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mijn ada nu verkopen of wachten... denk dat ik al aan de late kant ben.
Voor mij is ook niet duidelijk of ze nu al een reserve hebben aangelegd, nog bezig zijn of dat misschien alles nog gekocht moet worden... weet iemand dat?
Voor mij is ook niet duidelijk of ze nu al een reserve hebben aangelegd, nog bezig zijn of dat misschien alles nog gekocht moet worden... weet iemand dat?
LOL als je 50% moet goedmaken moet je 100% pumpenPinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:51:
@bsmpower Vet en Sui pompen ook nu, nog steeds onder water?
Verdomme... als dit doorgaat weer een CME GAP....
Was die net dicht...
Was die net dicht...
Het blijft wel heel stil op zijn formele X account. Dat zou wat zijnzwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:46:
Hoop niet dat het account gehackt is.
Sta nergens meer van te kijkenzwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:46:
Hoop niet dat het account gehackt is.
Stelling: De downtrend van afgelopen week was een gemanipuleerd event voor dit nieuws
100% mee eenstomtom901 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:22:
Stelling: De downtrend van afgelopen week was een gemanipuleerd event voor dit nieuws
dacht ik net ook aan onder de douche.....tomtom901 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:22:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Afgelopen week werd alles gemanipuleerd, helemaal mee eens.tomtom901 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:22:
Als het nieuws echt is:tomtom901 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:22:
Eens met de stelling (helaas).
LadyS schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:20:
[...]
Het blijft wel heel stil op zijn formele X account. Dat zou wat zijn
Absoluut. Geloof zo dat het een corrupt zooitje is en insiders hier aan het werk zijn geweest.tomtom901 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:22:
Daar zijn wel wat bewijzen voor te vinden. Heb vorige week al verschillende dingen op X met aparte moves voorbij zien komen. Dus ik geloof daar wel in.tomtom901 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:22:
Ja, mee eens.. het zou naïef zijn om te denken dat hier geen vieze spelletjes worden gespeeldtomtom901 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:22:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dinsdag wil onze oranje orang-oetang de tarieven voor canada en mexico in laten gaan. Hij roept 25%, de minister van handel weet nog niet wat het exacte percentage gaat worden.
Misschien is het al ingeprijst, maar voor de lange termijn zie ik het toch somber in als dit wordt doorgezet.
Misschien is het al ingeprijst, maar voor de lange termijn zie ik het toch somber in als dit wordt doorgezet.
Eens, genoeg vage transacties of gebeurtenissen geweest dat het geen toeval meer kan zijn.tomtom901 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:22:
Dit lied mag dus definitief de prullenbak in:
Ja ik snap wat je bedoelt, ik heb ook wel het eea gezien (ook off chain)zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:25:
[...]
Daar zijn wel wat bewijzen voor te vinden. Heb vorige week al verschillende dingen op X met aparte moves voorbij zien komen. Dus ik geloof daar wel in.
Tja, Ik geef toe. Deze opleving was niet wat ik voor ogen had..
Eens. Noemende ik al gisteren oid.tomtom901 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:22:
Ook dit: https://www.binance.com/en/square/post/21000389276858
“Lucky”
[ Voor 14% gewijzigd door gebruikershaes op 02-03-2025 19:33 ]
Wat een geweld, gewoon sinds 16:15 uur BTC 10% erbij.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 02-03-2025 19:31 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
das al lang ingeprijst. tenzij het ineens niet doorgaat of 50% word.Afca_020 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:26:
Dinsdag wil onze oranje orang-oetang de tarieven voor canada en mexico in laten gaan. Hij roept 25%, de minister van handel weet nog niet wat het exacte percentage gaat worden.
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 02-03-2025 19:32 ]
Echt he....Guere schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:24:
[...]
Absoluut. Geloof zo dat het een corrupt zooitje is en insiders hier aan het werk zijn geweest.
Die 2de tweet van hem bevestigd dit ook zo.
Ik weet ook oprecht niet wat ik hier nu van moet vinden. Mijn "vertrouwen" in BTC als asset neemt wel hard af. De enige manier om dit spel nog effectief te spelen zijn eigenlijk in de extremen, dus handelen op extreme fear of extreme greed.Guere schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:24:
[...]
Absoluut. Geloof zo dat het een corrupt zooitje is en insiders hier aan het werk zijn geweest.
Denk je niet dat dit op de langere termijn in Amerika voor ellende gaat zorgen?anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:31:
[...]
das al lang ingeprijst. tenzij het ineens niet doorgaat of 50% word.
We trappen er wel weer elke keer in, eerder deze week leek het nog einde bull, bipolair marktje zoAfca_020 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:32:
[...]
Echt he....
Die 2de tweet van hem bevestigd dit ook zo.
Waren wij niet aan het hopen op QE die wordt ingezet als economie afkoelt?Afca_020 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:34:
[...]
Denk je niet dat dit op de langere termijn in Amerika voor ellende gaat zorgen?
Ho ho spreek voor jezelfPinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:34:
[...]
eerder deze week leek het nog einde bull, bipolair marktje zo
De onderliggende trend van BTC is verdere adoptie, nu als store of value in de toekomst mogelijk als onderlegger van een wereldwijd betalingssysteem. Deze fud geeft alleen maar prijsschommelingen, waardoor eens te meer duidelijk is dat strategieën als hodl/dca/vca voor verreweg de meeste mensen de way to go zijn.
Ben heel benieuwd hoeveel sell lows er zijn gedaan en waar nu de fomo is om weer in te stappen.
Ben heel benieuwd hoeveel sell lows er zijn gedaan en waar nu de fomo is om weer in te stappen.
Dit is eigenlijk al sinds die Trump coin een zekerheidje toch?Guere schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:24:
[...]
Haha niet allemaal maar heb wel wat berichten voorbij zien komen
Trouwens ik las vanmorgen een artikel over de nieuwe Xiamoi met 1548pk, Taycan killer word die genoemd best een gaaf ding voor een schappelijke prijs maar natuurlijk geen Porsche
In weken zoals deze zeker, ja. Wellicht dat het weer ietsje "normaler" wordt zodra de rust wat is teruggekeerd.tomtom901 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:33:
Ik weet ook oprecht niet wat ik hier nu van moet vinden. Mijn "vertrouwen" in BTC als asset neemt wel hard af. De enige manier om dit spel nog effectief te spelen zijn eigenlijk in de extremen, dus handelen op extreme fear of extreme greed.
Maar als je met vertrouwen ook zinspeelt op het feit dat Bitcoin nu weer iets van de overheid & grote institutionele spelers wordt (terwijl het juist is ontworpen om die te omzeilen): tsja, die case was eigenlijk al verloren toen de ETFs kwamen. Nu is het helemaal gedaan als overheden daadwerkelijk Bitcoin gaan stockpilen.
Goedenavond!
Zou iemand mij een korte samenvatting kunnen geven van vandaag? Ik ben de hele dag onderweg en nog steeds bezig. Ik zag de prijzen omhoogschieten en berichten voorbij komen over XRP, SOL en ADA in verband met de Federal Reserve.
Is er al iets officieels uitgebracht over de Federal Reserve?
Het lijkt erop dat mensen massaal deze coins kopen omdat de oranje clown iets heeft gepost. Ik twijfel of het verstandig is om hierop in te spelen, aangezien ik juist niet in XRP, SOL en ADA zit, maar voornamelijk in BTC en een beetje ETH.
Ik lees graag alle berichten op SC, maar dat moet ik nu even uitstellen. De prijzen van vandaag... wow!
Zou iemand mij een korte samenvatting kunnen geven van vandaag? Ik ben de hele dag onderweg en nog steeds bezig. Ik zag de prijzen omhoogschieten en berichten voorbij komen over XRP, SOL en ADA in verband met de Federal Reserve.
Is er al iets officieels uitgebracht over de Federal Reserve?
Het lijkt erop dat mensen massaal deze coins kopen omdat de oranje clown iets heeft gepost. Ik twijfel of het verstandig is om hierop in te spelen, aangezien ik juist niet in XRP, SOL en ADA zit, maar voornamelijk in BTC en een beetje ETH.
Ik lees graag alle berichten op SC, maar dat moet ik nu even uitstellen. De prijzen van vandaag... wow!
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Moon. Mand.Steady schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:42:
Zou iemand mij een korte samenvatting kunnen geven van vandaag?
Trump en consorten doen een dump, pump en dump.
[ Voor 6% gewijzigd door GioStyle op 02-03-2025 19:43 ]
Hij stuiterde wel mooi op de 78 maar alle andere levels niet. Heb alleen nog geen TP gepakt maar zit dan ook op de 2 altcoins die vandaag door het dak gingen. Als we groene week tegenmoet zien gaan die wel door.
Dus gewoon de normale gang van zaken eigenlijk?
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Wat een verschrikkelijk grof geweld… goedenavond zeg
Ik zou willen dat ik hier iets van drank had om het te vieren want AL mijn buys van de afgelopen week staan in de plus
Het doel was om mijn average inkoop te verlagen en dat is goed gelukt want ik heb al + gestaan
Ik zou willen dat ik hier iets van drank had om het te vieren want AL mijn buys van de afgelopen week staan in de plus
Het doel was om mijn average inkoop te verlagen en dat is goed gelukt want ik heb al + gestaan
[ Voor 8% gewijzigd door koelebobes op 02-03-2025 19:50 ]
BTC €94.837,08
Dit bedoel ik dus met de stelling.Mr Ronman schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:49:
Hoogstwaarschijnlijk wel de nodige insiders die op tijd een degen long hebben geopend, zoals z’n zoon(s) bijvoorbeeld
[Afbeelding]
Knip.
[ Voor 97% gewijzigd door DutchCrownNL op 02-03-2025 19:54 ]
Ligt hier nou wel een lauwe schultenbrau, van harte welkom, kijken we de episode van gisteren nog ff een keer.koelebobes schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:49:
Wat een verschrikkelijk grof geweld… goedenavond zeg
[Afbeelding]
Dit schreeuwt toch om regulatieMr Ronman schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:49:
Hoogstwaarschijnlijk wel de nodige insiders die op tijd een degen long hebben geopend, zoals z’n zoon(s) bijvoorbeeld
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik hoop dat het nep is ja, kan het helaas niet verifiëren
Edit; Verwijderd, kon hem idd niet vinden op z'n Truth
[ Voor 20% gewijzigd door DutchCrownNL op 02-03-2025 19:55 ]
Oh wat zou ik graag op dit aanbod ingaan, wat een verschrikkelijk fijne episode was dat!tomtom901 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:51:
[...]
Ligt hier nou wel een lauwe schultenbrau, van harte welkom, kijken we de episode van gisteren nog ff een keer.
Ik heb mijn ogen er niet uitgehuild hoor, en Kaisel
BTC €94.837,08
Is dit een serieuze vraag? ADA wordt door de belangrijkste man van de wereld (zijn niet mijn woorden) als onderdeel van een national reserve benoemd en jij denkt aan verkopen?Sunrise schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:18:
Mijn ada nu verkopen of wachten... denk dat ik al aan de late kant ben.
Iedereen kan op Truth Social zonder account zijn berichten zien, dus deze was heel simpel te controlerenDutchCrownNL schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:53:
[...]
Ik hoop dat het nep is ja, kan het helaas niet verifiëren
Laten we op dagen als vandaag een klein beetje oppassen met dit soort dingen erin te slingeren, liefst wel even 'haha dit is fake hoor' erbij
Deze trade was vanochtend toch al bekend? Ik zag hem iig al een paar keer voorbij komen op Twitter. Maar dat het een voorbode zou zijn op deze pump...Mr Ronman schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:49:
[Afbeelding]
Ik had hem ook gezien idd, maar je denkt niet direct aan een insider ofzo.bsmpower schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:55:
[...]
Deze trade was vanochtend toch al bekend? Ik zag hem iig al een paar keer voorbij komen op Twitter. Maar dat het een voorbode zou zijn op deze pump...
Zie m'n editGuere schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:55:
[...]
Iedereen kan op Truth Social zonder account zijn berichten zien, dus deze was heel simpel te controlerenDeze staat niet op z'n feed.
Laten we op dagen als vandaag een klein beetje oppassen met dit soort dingen erin te slingeren, liefst wel even 'haha dit is fake hoor' erbij
Kom maar hoor, als je je boormachine maar thuislaat.koelebobes schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:54:
[...]
Oh wat zou ik graag op dit aanbod ingaan, wat een verschrikkelijk fijne episode was dat!
tuurlijk, en daarna dik de printers aan....420k soonAfca_020 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:34:
[...]
Denk je niet dat dit op de langere termijn in Amerika voor ellende gaat zorgen?
Het is eigenlijk gewoon een dikke pad!Kol Nedra schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:58:
[...]
echt he, die gast ziet er echt uit alsof ie 45+ jaar is.
ik ben rond die leeftijd maar ik zie er echt jonger uit als hem
Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:34:
[...]
We trappen er wel weer elke keer in, eerder deze week leek het nog einde bull, bipolair marktje zo
had je voorkennis?zwembroek schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 17:33:
[...]
Zou best nog een weekend pumpje kunnen komen.
Guere schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:55:
[...]
Iedereen kan op Truth Social zonder account zijn berichten zien, dus deze was heel simpel te controlerenDeze staat niet op z'n feed.
tomtom901 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:56:
[...]
Het probleem is dat dit soort pumps zonder structuur gaan dus dat maakt het ook weer plausibel om het ooit in te leveren.
Ja, winst pakken, en als die weer wat inkakt, na de 'hype van de dag', weer inkopen.Yzord schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:55:
[...]
Is dit een serieuze vraag? ADA wordt door de belangrijkste man van de wereld (zijn niet mijn woorden) als onderdeel van een national reserve benoemd en jij denkt aan verkopen?
Een strategische reserve met een hoop shitcoins. Voorspelling: de drek gaat rekt als er relatief veel meer btc wordt ingekocht ook al worden er wat reserves van xrp, sol en ada aangelegd?
Zo lang we hem allemaal de belangrijkste man van de wereld blijven noemen blijft hij dat ook, laten we daar dus vooral mee stoppen.Yzord schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:55:
[...]
Is dit een serieuze vraag? ADA wordt door de belangrijkste man van de wereld (zijn niet mijn woorden) als onderdeel van een national reserve benoemd en jij denkt aan verkopen?
En als iemand denkt over verkopen kan ook het advies zijn: Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden, dus vooral doen. Lijkt mij een beter advies dan hopium genereren ivm een man die iets roept over een national reserve, maar waarschijnlijk nog nooit XRP, ADA, SOL, BTC of ETH heeft gebruikt/gehad en als enige doel heeft om zieltjes te winnen en de mensen om hem heen rijker te maken.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Heb nog nooit van dat merk gehoord, dat is ook wel ff wat anders dan dat telefoon merkPinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:41:
[...]
Haha niet allemaal maar heb wel wat berichten voorbij zien komen![]()
Trouwens ik las vanmorgen een artikel over de nieuwe Xiamoi met 1548pk, Taycan killer word die genoemd best een gaaf ding voor een schappelijke prijs maar natuurlijk geen Porsche
JemigTaro schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:12:
[...]
Zo lang we hem allemaal de belangrijkste man van de wereld blijven noemen blijft hij dat ook, laten we daar dus vooral mee stoppen.
En als iemand denkt over verkopen kan ook het advies zijn: Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden, dus vooral doen. Lijkt mij een beter advies dan hopium genereren ivm een man die iets roept over een national reserve, maar waarschijnlijk nog nooit XRP, ADA, SOL, BTC of ETH heeft gebruikt/gehad en als enige doel heeft om zieltjes te winnen en de mensen om hem heen rijker te maken.
Ik heb net nog een flufje winst op XRP genomen, had het nog klaar staan op BitvaveauTaro schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:12:
[...]
Zo lang we hem allemaal de belangrijkste man van de wereld blijven noemen blijft hij dat ook, laten we daar dus vooral mee stoppen.
Xiaomi Su7 Ultra … ze houden de leuke goodies voor eigen markt 😭Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:41:
[...]
Haha niet allemaal maar heb wel wat berichten voorbij zien komen![]()
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
mag ik een TA approval stempel @Guere ?YES schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:11:
Mooie pomperoni hoor. Hierna wellicht 91.5-92k ff hertesten, bodem van de oude range, om vervolgens weer richting te kiezen?
[Afbeelding]
Het zijn alleen nog woorden he, nu de echte daden nog.Yzord schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:55:
[...]
maar idd, als het in national reserve komt betekend dat je niet verkoopt, iig zeker niet de komende jaar.
aangezien de bitcoin cycle nog steeds intact is, moet je dus verkopen September 2025
nothing stops this train
Nou ja, als ze relatief weinig inkopen t.o.v. btc en eth, kan het wel eens tegenvallenKol Nedra schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:19:
[...]
Het zijn alleen nog woorden he, nu de echte daden nog.
maar idd, als het in national reserve komt betekend dat je niet verkoopt, iig zeker niet de komende jaar.
aangezien de bitcoin cycle nog steeds intact is, moet je dus verkopen September 2025
En die befaamde insider he…
Toeval
I tracked this guy's wallet and it turns out he got his funds from phishing and is a roobet whale. He also closed his longs before the Trump second announcement missing out on tens of millions
— Conor (@jconorgrogan) 2 maart 2025
Turns out he's just a gambler with stolen funds and not someone with inside info https://t.co/PZRKEme1Pe
Toeval
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/kIccFiiAr9YOvF5SkNM28UmM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rYzUiFNerdtsFjBl2p4LS6mv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hI9IvckN0Qe22poZA6ujeHD4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/UWjsLVVIlf8gUCeIqgBb3F0u.png?f=fotoalbum_large)