Zowel ada als xrp hebben al hoger gestaan 2/3 maanden geleden. Maar al.met al.wel een flinke pump.voor de zondag. Geeft maar weer aan hoe volatiel de crypto markt is en hoe makkelijk alles te manipuleren valt
Wow ADA 70% up. Ik ga zeker nog niet verkopen. De 2usd is weer realistisch
Die Trump heeft natuurlijk mooi de dip gekocht waarschijnlijk.
Mijn Hintergarden vakantie is geupgrade naar weekje Japan! ADA moet nog even z'n best doen voor de beoogde 3 weken Japan
Helaas zit ik alleen in een kleine BTC long, maar goed ik ga geen green candles chasen nu.
Muntje van de weekbones schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:46:
Wow ADA 70% up. Ik ga zeker nog niet verkopen. De 2usd is weer realistisch
Zoals je ziet, allemaal ruis
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
hodl en paar jaar verder kijken blijkt meestal toch het beste te zijn
nothing stops this train
Laat je niet uitlokken. Je hebt volgens mij de BTC bodem voorspeld en gekocht 👍🏻
Sol gaat ook lekker. Ik had flink bijgekocht op 130. Ga nog niks sellen in ieder geval.
Nog wel een stukkie te gaan om hem groen te maken maar dat zou het wel helemaal afmaken. Faceripping godhammer.anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:41:
Prachtige weekly candle zo
Op de valreep: owja BTC en ETH ook
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Helaas niet daar gaan te weinig alts voor de lucht in, zijn uitzonderingen nutesla123 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:52:
Alt season?
I'm getting some rest today pic.twitter.com/sGX10GfR2N
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 2 maart 2025
Nog even en mijn eerste verkooporders worden alweer geraakt.
Wen 108k?
echt he, die gast ziet er echt uit alsof ie 45+ jaar is.
ik ben rond die leeftijd maar ik zie er echt jonger uit als hem
nothing stops this train
Hebben ETF's dan ook ADA in de aanbieding? Ik wist dat ze ermee bezig waren.Oepsje schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:30:
[...]
Veel mensen kunnen morgen pas kopen via de etf (BTC en eth) / etp (ADA), dus ik denk morgen echt hard omhoog. Dit was gewoon een mooie bear trap vorige week
Overigens bedacht ik me net dat de conservatieve Amerikanen (mid west) rond dit moment in de kerk zitten. Het is 11 uur, dus die gaan straks het nieuws ook zien. Wie weet nog een pump
==
hoi
Hij werkt hard voor onsKol Nedra schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:58:
[...]
echt he, die gast ziet er echt uit alsof ie 45+ jaar is.
ik ben rond die leeftijd maar ik zie er echt jonger uit als hem
Ben wel benieuwd naar de ETF inflow na dit nieuws.
Die gaan nu weer massaal inkopen...gok ik
Die gaan nu weer massaal inkopen...gok ik
Zou heel goed kunnen dat dit alt season triggered.tesla123 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:52:
Alt season?
En ik was de afgelopen nog zo blij met mijn stoploss trigger😄 gelukkig genoeg laten zitten
2e keer dat Trump me naait
Dont know what to do, instappen na zo,n candle
Is ook vragen om problemen
Die weekly candle van BTC is ook wel ehm, uniek te noemen ondertussen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat is de eerste keer? De dump? Dat is toch een koopkans geweest.Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:10:
Melaniacoin…GioStyle schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:12:
[...]
Wat is de eerste keer? De dump? Dat is toch een koopkans geweest.
En nog WIF! En PEPE! En Floki! En nog 100 memecoins!NET BINNEN: 🇺🇸 President Trump bevestigt dat naast BTC, ETH, SOL, XRP en ADA ook andere waardevolle crypto’s worden toegevoegd aan de Amerikaanse cryptoreserve! 🚀
Joooo dafuq is er gebeurd. Het hele dag niet gekeken en opeens dikke pumpings
Niets bijzonders hoor, gezamelijke marketbuy van de Crypto SC, ohja en iets met Trumpgebruikershaes schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:15:
Joooo dafuq is er gebeurd. Het hele dag niet gekeken en opeens dikke pumpings
@Taro goeie call met solano vandaag. You lucky bastard 😬
Edit: oh lol ik zie net in NK dat je er niet meer in zit… unlucky 😆
Edit: oh lol ik zie net in NK dat je er niet meer in zit… unlucky 😆
[ Voor 38% gewijzigd door gebruikershaes op 02-03-2025 18:21 ]
Goed, sl uiteraard getriggerd. Hoe de fuck verzin je dit soort shit? Mijn wekelijkse verkoop is happy hier mee maar als ik naar het grotere plaatje kijk is dit behoorlijk slecht. Een reserve met alt rommel is smeken om problemen.
Wat moeten we ook alweer halen voor een groene weekly, 95.x ? Wat een zondag pump, ik denk dat ik de carnaval maar met een paar dagen verleng
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Volgend jaar in Sankt Moritz gaan skiën, denk ik.Th1x4nG schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 13:57:
Vanochtend nog eens de prijs gecheckt na een week skiën en digitale detox. Skireisje of 10 verdampt, mooi.
Heb wel voor het eerst in tijden bijgekocht. Trekt mijn gemiddelde serieus omhoog.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Nog niks op Twitter van Trump, dus alleen op Truth Social gepost?
Heerlijk om op dit soort dagen in crypto te zitten ipv saaie stonks
Op een weekend.. ye dat doet nikskazzzdafke schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:24:
Nu komen we pas aan de interessante levels..
[Afbeelding]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Dit is gewoon ordinaire pump en dump van trump. Hey dat rijmt.
En over een weekje musk met zn tekkel coinsgebruikershaes schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:25:
Ja het kan raar lopen. De regeringen en grote bedrijven bepalen de koers. Ze weten goed welke nieuws ze wanneer naar buiten moeten brengen. Ik was gelukkig wel grotendeels aan boord. Ook de memes doen het goed. Mijn long wel te vroeg gesloten.
[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 02-03-2025 18:31 ]
daarom werkt dca en hodl zo goed. nu is het trump, maar in de toekomst is het xxxxxx In het verleden ook genoeg pumps gehad omdat om bv saylor die toen begon, of china unban, enz enz. omgekeerd net zo met fudPinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:10:
.
[ Voor 100% gewijzigd door 038Zwolle op 02-03-2025 18:34 ]
Waarom noemt Trump de Trumpcoin niet voor in de reserve?
En daar is 93K, nog 2K erbij en we hebben wederom een 10K daily candle
oh oh oh wat zullen er veel shorters kapot gaan. Zo veel mensen totaal rekt. vorige week waren het de mensen met een long......man man man
Ja en de naam zegt het al. Het is de waarheid!metallicattim schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:24:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
In principe is dit het concrete nieuws waardoor BTC in november, na Trump zijn verkiezingswinst, in 5 dagen tijd met 20.000 omhoog schoot.gebruikershaes schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:25:
De verwachting dat hij "America the crypto capitol" van de wereld ging maken en reserves zou gaan aanleggen.
Nu komt het concrete nieuws.
Afwachten of het ook concrete acties worden.
Volgens Coinmarketcap $93,530. (23-12-2024)twit schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:21:
Wat moeten we ook alweer halen voor een groene weekly, 95.x ? Wat een zondag pump, ik denk dat ik de carnaval maar met een paar dagen verleng
Ik probeerde dezelfde fact check te doen, maar inderdaad. Alleen Trump eigen platform .metallicattim schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:24:
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 02-03-2025 18:35 ]
Maktub
Ik heb er geen account, ik zie alleen mijn PF ontploffen
Jij bent ondertussen miljonair met je long?anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:33:
oh oh oh wat zullen er veel shorters kapot gaan. Zo veel mensen totaal rekt. vorige week waren het de mensen met een long......man man man
bijna 10k daily candle!
/f/image/oSmY3crke6UyUCTKJ1Na3skU.png?f=fotoalbum_large)
laatste shake-out is geweest, dit keer.....echt toch!
next stop is ATH
/f/image/oSmY3crke6UyUCTKJ1Na3skU.png?f=fotoalbum_large)
laatste shake-out is geweest, dit keer.....echt toch!
next stop is ATH
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 02-03-2025 18:37 ]
nothing stops this train
Ik ben ook miljonair dankzij crypto.
Toch blijft dat een ongemakkelijk gevoel, aangezien ik vóór crypto nog miljardair was.
Maktub
Ik zei het de vrijdag nog, longs waren toen heul interessant. Moest een keer draaien en wij profiteren ervan. Ben nu wel spot aan het sellen.anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:33:
Zou zomaar kunnenmprkooij schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:39:
Straks -25% na deze gekke pump? 😎
Lastig om op de handjes te blijven zitten nu, maar nog lastiger om in te schatten waar het geen gaat. Wacht het toch nog maar even af
Jaa klopt, achja we zien ons wel in 2026 ergens fmlanti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:31:
[...]
daarom werkt dca en hodl zo goed. nu is het trump, maar in de toekomst is het xxxxxx In het verleden ook genoeg pumps gehad omdat om bv saylor die toen begon, of china unban, enz enz. omgekeerd net zo met fud
Pas onder 90.5 zorgen makenBuul schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:41:
Lastig om op de handjes te blijven zitten nu, maar nog lastiger om in te schatten waar het geen gaat. Wacht het toch nog maar even af
In fiat? Nu al?
Never ever financial advice...
Waar het geen gaat is lastig inderdaad, maar niet waar het heen gaat. Naar Trump.Buul schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:41:
ADA heeft een ETP in Zwitserland. Gewoon via normale brokers te kopen. Is iets anders dan een ETF maar volgt de waarde van de onderliggende commoditieEusebius schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:59:
[...]
Hebben ETF's dan ook ADA in de aanbieding? Ik wist dat ze ermee bezig waren.
Overigens bedacht ik me net dat de conservatieve Amerikanen (mid west) rond dit moment in de kerk zitten. Het is 11 uur, dus die gaan straks het nieuws ook zien. Wie weet nog een pump
BTC gaat ook hard nu zeg, zullen dat de shorts zijn die rekt gaan?
Wat een wick op de weekly.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Niet alles, maar ik heb vorige week heul aggresief gekocht, daar wil ik best wat van terug hebben
78k de bodem. We zitten nu ruim boven de BMSB. Dit veranderd alles of niet @anti elppa?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
bijna groen ook. Nu zit ik al 12 jaar in btc, maar zelfs ik begin dit bijzonder te vindenColdcat schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:43:
Wat een wick op de weekly.
ja in basis zeer zeker ja. Alleen is dit gedreven door trump, dus ik vertrouw er sowieso helemaal niets van. Als het zo snel up kan, kan het ook net zo snel weer down. Stoplos staat eronder.zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:44:
78k de bodem. We zitten nu ruim boven de BMSB. Dit veranderd alles of niet @anti elppa?
maar jij hebt toch mooi spot wat mooie buys gedaan man!! super netjes
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 02-03-2025 18:46 ]
Ik begon al aan mezelf te twijfelen of dit normaal wasanti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:45:
[...]
bijna groen ook. Nu zit ik al 12 jaar in btc, maar zelfs ik begin dit bijzonder te vinden
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja, dit. Risky hoor. Bijna 95k al op pure hopiumanti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:45:
[...]
ja in basis zeer zeker ja. Alleen is dit gedreven door trump, dus ik vertrouw er sowieso helemaal niets van. Als het zo snel up kan, kan het ook net zo snel weer down. Stoplos staat eronder.
Hoop niet dat het account gehackt is.
Ja wat ik er ook van denk.. opnieuw een pump zoals in november, en.... die lucht zijn we ook weer komen happen.anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:45:
[...]
ja in basis zeer zeker ja. Alleen is dit gedreven door trump, dus ik vertrouw er sowieso helemaal niets van. Als het zo snel up kan, kan het ook net zo snel weer down. Stoplos staat eronder.
Deze keer is het wel een effectieve validatie van de vorige pump, dus op zich is het wel een 2e confirmatie.
Hier ook. Bij iedere stabilisatie denk ik dit was het. Maar dan gaan we weer lekker omhoog.metallicattim schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:35:
[...]
Ik heb er geen account, ik zie alleen mijn PF ontploffen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dit doet mij denken aan de dagen waarop we van 30 naar 40 dollar gingen per BTC.anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:45:
[...]
bijna groen ook. Nu zit ik al 12 jaar in btc, maar zelfs ik begin dit bijzonder te vinden
Ik sta eindelijk weer boven m’n entries van laatst
Voor de mensen die hoopten dat Musk Trump zou overhalen om Doge op te nemen in de strategische reserve: gehondoleerd.
Maktub
Voorrlopig de VWAP in play
Ik heb tijdens de dump naar beneden iets te veel fiat erin gestopt. Ik trek mijn inleg er nu wel weer even uit. Winst blijft in BTC natuurlijk.anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:43:
[...]
nee is maar een x4 he. Vond meer veel te link. ETF's gaan morgen ook wel kopen als we niet voor die tijd in elkaar gedonderd zijn. Ik ga dus nog niets afschalen voorlopig
[Afbeelding]
Trump praat alleen in USD. XRP en ADA hebben de officials goed omgekocht. Uuuhh ik bedoel gelobbyd.MrMrq schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:49:
Voor de mensen die hoopten dat Musk Trump zou overhalen om Doge op te nemen in de strategische reserve: gehondoleerd.
Zou best kunnen nu een rally tot in mei inclusief altseason en voor ETH een nieuwe ATH. Je ziet wel hoe snel mensen van USDT naar crypto gaan. Beste dropt in USDT. Een groene candle neemt alle pijn weer weg. FOMO is zo weer in de markt. En dan kan het heel snel gaan.
@bsmpower Vet en Sui pompen ook nu, nog steeds onder water?
Als dit de btc koers is komende zondag kan ik geld opnemen volgens mijn VCA strategie
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Als we de weekly in het groen eindigen is de bull nog lang niet klaar zou je zeggen haha
Jij bent wel erg content met je VCA, niet? Sinds dat je strategie werd lees ik hier vaker VCA dan DCA!John245 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:52:
Als dit de btc koers is komende zondag kan ik geld opnemen volgens mijn VCA strategie
Maktub
Dat zou wel wat zijn ja...zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:46:
All electric! 8500Wp / Vaillant l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh / Victron 32kWh
Alles is winst. Ik heb er geen eigen geld meer in zitten. Maar de helft winst inleveren sinds december is alsnog pijnlijk. Nog een lange weg te gaan qua herstel, maar hopelijk is dit alsnog het begin van een altseizoen.Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:51:
@bsmpower Vet en Sui pompen ook nu nog steeds onder water?
Het probleem is dat dit soort pumps zonder structuur gaan dus dat maakt het ook weer plausibel om het ooit in te leveren.kazzzdafke schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:47:
[...]
Ja wat ik er ook van denk.. opnieuw een pump zoals in november, en.... die lucht zijn we ook weer komen happen.
Deze keer is het wel een effectieve validatie van de vorige pump, dus op zich is het wel een 2e confirmatie.
Ik ben er zeer content mee. Zeker nadat iemand via ChatGPT heeft geconcludeerd dat het rendement hoger is dan DCA.MrMrq schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:54:
[...]
Jij bent wel erg content met je VCA, niet? Sinds dat je strategie werd lees ik hier vaker VCA dan DCA!
Een voordeel van VCA is dat je zelf in kan stellen hoeveel rendement de asset (in mijn geval btc) moet maken.
ja 2013 was nog veel idioter in alle opzichtenPlaya del C. schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:47:
[...]
Dit doet mij denken aan de dagen waarop we van 30 naar 40 dollar gingen per BTC.
Denk het niet, want tussen het eerste bericht waarbij BTC en ETH niet vermeld werden en het tweede bericht waarbij ze wel vermeld werden postte hij nog iets over Oekraïne en Zelenskyzwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:46:
The only easy day is yesterday.
Bizar hoe snel jij ook weer bullish bent kerel, LFG!zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:51:
Zou best kunnen nu een rally tot in mei inclusief altseason en voor ETH een nieuwe ATH. Je ziet wel hoe snel mensen van USDT naar crypto gaan. Beste dropt in USDT. Een groene candle neemt alle pijn weer weg. FOMO is zo weer in de markt. En dan kan het heel snel gaan.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat spreekt juist enorm voor @zwembroek - een thesis is leuk maar daar hoort ook een invalidatie bij - en toe durven geven wanneer dat het geval is.Vis schreef op zondag 2 maart 2025 @ 18:58:
[...]
Bizar hoe snel jij ook weer bullish bent kerel, LFG!
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/JBdqbGXG3pIZ4iqzVnub4hat.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WaV5i8X6Gn76BDZ8JCv3ZktZ.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/15pXZZ4BOBlRzlbE00DzhOE9.gif?f=fotoalbum_large)
/f/image/5Pf3asApylJmV3v1XcmSIVyP.png?f=fotoalbum_large)