Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Volgende keer tag ik jou tot je er misselijk van wordt
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Hartstikke mooi nieuws. Bedankt voor de tip.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
10 SolByteMe_ schreef op zondag 2 maart 2025 @ 16:47:
Shitload aan meldingen opeens en Trump gaat XRP army reserve oprichten?
100 XRP
1000 ADA
1000000 BTC
En?JW04 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 11:05:
Nieuwe short geopend. Eerste tp op 78.1xx.
Vorige short op 84k gesloten.
Never ever financial advice...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
89500 is een mooi nieuw level om te prikken net zoals 78k idd.
Maar daar zitten we nu dus tussen..
[ Voor 36% gewijzigd door kazzzdafke op 02-03-2025 16:54 ]
Deels waar. Ik ga er van uit dat de tweet euforie heeft meegebracht. Er is niets officieels getekend of in een conferentie geuit. Met een strakke SL is wat mij betreft de baten risico analyse positief.kazzzdafke schreef op zondag 2 maart 2025 @ 16:52:
Die nieuwe is ook wel een ding.. dit kan gewoon alle kanten op en lijkt mij persoonlijk dan wel echt gokken..
89500 is een mooi nieuw level om te prikken net zoals 89k idd.
Guere schreef op zondag 2 maart 2025 @ 16:57:
Wel vaag dat Bitcoin niet wordt genoemd. Staat wel "[...] that includes [...]", dus de suggestie is er dan er nog andere assets inzitten. Maar voor de helderheid was het wel fijn geweest als 'ie het lijstje gewoon met Bitcoin was begonnen... man man man
Misschien vrijdag naar de SUMMIT gaan en het hem persoonlijk vragen.Guere schreef op zondag 2 maart 2025 @ 16:57:
Wel vaag dat Bitcoin niet wordt genoemd. Staat wel "[...] that includes [...]", dus de suggestie is er dan er nog andere assets inzitten. Maar voor de helderheid was het wel fijn geweest als 'ie het lijstje gewoon met Bitcoin was begonnen... man man man
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dat ie zijn eigen muntje niet noemt.Guere schreef op zondag 2 maart 2025 @ 16:57:
Dit suggereert helaas niet dat er btc bij zit.Guere schreef op zondag 2 maart 2025 @ 16:57:
Iets genuanceerder hij gaat geen btc verkopen. Maar geeft ook niet aan bij te kopen.
[ Voor 9% gewijzigd door John245 op 02-03-2025 17:08 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Dat hoeft niet zo te zijn, maar dat rijtje meuk wat hij noemt is Amerikaans, dus dat is dan wel weer logisch.John245 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:04:
[...]
Dit suggereert helaas niet dat er btc bij zit.
die zit er echt wel bij. Heeft ie er sowieso nog 200k van. 17 miljard $John245 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:04:
[...]
Dit suggereert helaas niet dat er btc bij zit.
En die andere drek is geen reserve te noemen. Das 2 tellen een reserve als usa en trump het pumpt......in bear is het absulte meuk wat gewoon -99% doet. Kan je nog beter dollars holden
[ Voor 28% gewijzigd door anti elppa op 02-03-2025 17:09 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hier ook XRP geladen. Spijt dat ik er niet een paar duizend extra heb geladen.Muzzy schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:06:
Zo lekker dit, toevallig XRP geladen.
Ja kan mij bijna niet voorstellen dat ze de #1 asset er dan niet in laten opnemen. Tenzij al die US-based projecten zo sterk op hem hebben lopen inpraten, maar zou wel erg vreemd zijn.anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:07:
die zit er echt wel bij. Heeft ie er sowieso nog 200k van. 17 miljard $
Kan Trump mooi nog wat inslaan en komende week tweeten dat hij ETH was vergeten te benoemen in dit illustere rijtje!
anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:07:
[...]
En die andere drek is geen reserve te noemen.
Ja ik heb mijn kooporders voor btc gecancelled en nu maar op xrp gezet. Lets see where it goesJohn245 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:09:
[...]
Hier ook XRP geladen. Spijt dat ik er niet een paar duizend extra heb geladen.
Zullen de boomers morgen ook massaal op de groene knop drukken of zullen ze als vanouds dumpen..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Would we have it any other way?anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:16:
voelt iig alsof er weer een aantal hier lekker green candles gaan chasen
[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 02-03-2025 17:17 ]
Ik ga niet chasen. Denk eerder SOL en ADA volledig te verkopen.anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:16:
Organische groei was dit toch? +50% op de daily
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dat mag, weet ik tenminste wanneer ik een market buy order kan plaatsenzwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 16:46:
[...]
Volgende keer tag ik jou tot je er misselijk van wordt
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
En btc dan? Vraag me even af of dit bullish is. Had al wel ada aangeschaft
We gingen toch naar $73k noganti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:21:
blij dat die long nog loopt. lach me kloten uit me broek hier. Schuif de stoplos wel mee nu
lees mijn post ff van 20min terug. 100% zeker dat btc erin zit, hebben ze er nog 200k vanDarkShadow schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:21:
[...]
En btc dan? Vraag me even af of dit bullish is. Had al wel ada aangeschaft
Mooi 89500 gehit. Kreeg de alert binnen van trading. Nu wordt het pas echt interessantkazzzdafke schreef op zondag 2 maart 2025 @ 16:52:
Toch een nieuwe op 87k openen is ook wel een ding.. dit kan gewoon alle kanten op en lijkt mij persoonlijk dan wel echt gokken..
89500 is een mooi nieuw level om te prikken net zoals 78k idd.
Daar Hebben We Toch Helemaal Geen Tijd Vooranti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:22:
[...]
lees mijn post ff van 20min terug. 100% zeker dat btc erin zit, hebben ze er nog 200k van
Heb - ondanks dat ik BTC maxi was - toch even een flufje ADA en XRP bijgekocht. Even een paar procenten laten stijgen en dan omruilen voor BTC
==
hoi
Heeft iemand al de tekst van de executive order?anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:22:
[...]
lees mijn post ff van 20min terug. 100% zeker dat btc erin zit, hebben ze er nog 200k van
Denk je juist niet dat iedereen er eerst in fomo’ed? Dat lijkt mij dan logischerzwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:24:
Morgen gaan we keihard rekt. Kan niet anders. Elke zondag pump gaat er aan op maandag. Ik heb alles weer verkocht.
zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:24:
Morgen gaan we keihard rekt. Kan niet anders. Elke zondag pump gaat er aan op maandag. Ik heb alles weer verkocht.
Idd, blijft toch lekker. Wel met de nodige SLanti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:16:
🚨UPDATE: The whale who took a 50x long position to create a $200 million position, is now up over $5,000,000.
— Coin Bureau (@coinbureau) 2 maart 2025
This coincidentally aligns with the timing of Trump confirming a United States Crypto Reserve. pic.twitter.com/kggZYORy2Z
Veel mensen kunnen morgen pas kopen via de etf (BTC en eth) / etp (ADA), dus ik denk morgen echt hard omhoog. Dit was gewoon een mooie bear trap vorige weekzwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:24:
Wat een totaal onverwacht nieuws weer only in cryptozwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:24:
Hij blijft pampuh, jammer dat ik niet heb gekocht.keanu_ schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:34:
Lekker ada baghodlers
Deze keuze is logisch, zie mijn post.Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:34:
[...]
Wat een totaal onverwacht nieuws weer only in cryptoje weet wat je moet kopen nu he hahah of word het juist een sell the news, vraag me af waarom er juist voor deze coins is gekozen
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 02-03-2025 17:36 ]
nothing stops this train
En zeggen dat we 96k nog saai vonden een week geleden
[ Voor 39% gewijzigd door kazzzdafke op 02-03-2025 17:37 ]
The only easy day is yesterday.
Zonde je had duizenden euros meer kunnen pakken. ADA nu al + 77%zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:24:
lol crazy pump!
dat zei je vriendin gisteren ook trouwens
nothing stops this train
Lekker opwegVis schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:55:
Morgen 100k, en dan kun je de klok erop gelijk zetten dat ze over de oceaan weer alles gaan dumpen maandag.
Daarom had ik voor de zekerheid toch maar Flufje in Ada gestokenKol Nedra schreef op zondag 2 maart 2025 @ 16:47:
Charles had paar weken terug al gezegd dat ie in gesprek ging met bepaalde mensen, het is hem gelukt dus?
[Afbeelding]
Hoezo logisch gewoon voor top10 coins gekozen met een hoge marketcap? Bitcoin zou zijn waarde toch beter moeten behouden op lange termijn of gaat het deze keer anders
Is er nieuws ofzo?
[ Voor 18% gewijzigd door Passie(f) op 02-03-2025 17:39 ]
Moet je wel ada hebben of niet.John245 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:38:
[...]
Zonde je had duizenden euros meer kunnen pakken. ADA nu al + 77%
Overtuiging gaat zich uitbetalen
https://www.taptools.io/
[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 02-03-2025 17:40 ]
Waarin?kbuntu schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:39:
Ik ben er aan het begin van deze pump big time in geklapt. Nu fingers crossed
zijn Porsche is al gekochtDarrell schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:40:
Poh ADA idd. @Gipsy King lekker uitlachen met zn drek. Zit er nu warmpjes bij.
nothing stops this train
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Op lange termijn is btc sterker. Maar de andere kunnen zo eens onverwacht pumpen.Pinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:38:
[...]
Hoezo logisch gewoon voor top10 coins gekozen met een hoge marketcap? Bitcoin zou zijn waarde toch beter moeten behouden op lange termijn of gaat het deze keer anders
Flinke paal bij Ada nieuwe ath zal ook nog wel volgen maar om nu in te stappen na een paal van 80%, is het trouwens 100% zeker dat Trump dit gaat uitvoeren? Je weet het maar nooit met die clown
Aeronaut schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:42:
72k binnenkort
De candlebody zit weer in de range.anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:41:
Prachtige weekly candle zo
Ik zit al sinds 0.75 te twijfelen of ik moet instappen, dikke spijtPinsa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:42:
[...]
Flinke paal bij Ada nieuwe ath zal ook nog wel volgen maar om nu in te stappen na een paal van 80%, is het trouwens 100% zeker dat Trump dit gaat uitvoeren? Je weet het maar nooit met die clown
Ja dat is wel een randvoorwaarde.
Ik mag het wel dat TRUMP alle drie mijn muntjes noemt.
lol echt, zijn bags zijn gevuld, deze tweets heeft ie natuurlijk geleerd van Elon en met zijn Doge in vorige bullrun
nothing stops this train
Spaar je tranen ik heb de mijne verkocht op 0,34Muzzy schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:43:
[...]
Ik zit al sinds 0.75 te twijfelen of ik moet instappen, dikke spijt
Wel tof dat voor de ada boys lachen zich een bult nu
Daar gaat Eth alKol Nedra schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:44:
[...]
lol echt, zijn bags zijn gevuld, deze tweets heeft ie natuurlijk geleerd van Elon en met zijn Doge in vorige bullrun
Ik hoop het want ik was uitgestaptAeronaut schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:42:
72k binnenkort
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/vcnH6nlhE7uHESx8X8SWapiQ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f9rF6JG9kV61D1vXoBFI2byV.png?f=user_large)