[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 252 Laatste
Acties:
  • 931.398 views

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12 10:53
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 14:09:
[...]

Massahysterie blijft massahysterie. Ook las er naar gehandeld wordt.
Als ik nu een limit order voor goud neerzet, à 1 miljard, voor $100 de kilo, dan moet die ook gevuld worden want er is een gap?
Haha mooi voorbeeld en in basis hetzelfde

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:49

knakworst

Get more sats!

jvel92 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 13:08:
[...]

Zit vooral in BTC. Alt's grotendeels een aantal weken terug de deur uitgedaan (gelukkig). Heb nog ETH en Prime over. Maar prijsactie op ETH is om te janken. Denk erover om wat ETH te verkopen voor bijvoorbeeld Aave en meer stables om mee te farmen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oP_V7f6Unv0CU7VKH4PB-pfXF1A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eQP5JwuEGBWc0gnzHGbHjvOB.jpg?f=user_large

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:06

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25

Zero.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12 09:13
85k blijft een dingetje.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12 07:49
Pasta rektoroni vanavond op het menu

• zwembroek
Pinsa schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 17:32:
[...]

Pasta rektoroni vanavond op het menu
Zou best nog een weekend pumpje kunnen komen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 17:33:
[...]

En daarna weer down?

Of:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bOANcz_aeVK8G_OdXO9s3Ai8auo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Q73Iih1L8Oit9hGZXXnbz3q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U3iRRf5mOtKBdSgo8auZT2tzkqA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/xkotyRnqMTV87FDPQ8DghHfp.webp?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pinsa
[...]

Kan best, de alts gaan de goede kant op in ieder geval

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bbso5BlFiPSwX3lFQS6lgFNUG00=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Ww95YV9MIRQh7yhO2IqY5Agf.gif?f=user_large

• zwembroek
Sowieso. ;)

• Pinsa
Er is geen directe medische relatie tussen bipolaire stoornis en crypto, maar er zijn wel interessante psychologische parallellen te trekken. De cryptomarkt staat bekend om zijn extreme volatiliteit, waarbij prijzen snel stijgen en dalen. Dit kan bepaalde gedragingen en emoties oproepen die lijken op stemmingswisselingen.

Mogelijke verbanden:
1. Emotionele highs en lows: Mensen met een bipolaire stoornis ervaren vaak manische periodes van euforie en impulsiviteit, gevolgd door depressieve episodes. Dit kan lijken op hoe sommige handelaren zich voelen tijdens een bull- en bear-markt.
2. Impulsief handelen: Manische fasen kunnen gepaard gaan met risicovol gedrag, zoals impulsieve investeringen zonder grondige analyse. Crypto-handel trekt ook veel mensen aan die snel grote winsten (of verliezen) willen maken.
3. Verslavend gedrag: De constante prijsschommelingen en de mogelijkheid om snel winst te maken, kunnen verslavend werken, vooral voor mensen die gevoelig zijn voor impulsiviteit en gokgedrag.

Dit betekent niet dat iedereen die in crypto handelt bipolair is, maar de emotionele dynamiek in crypto kan sommige kenmerken van bipolaire stemmingen versterken.

_O-

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-12 22:13
Er is zich nu een groen paaltje aan het vormen. Die schiet ons voorbij de 85.

Nergens op gebaseerd, behalve ik voel het aan m’n water.

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:17
gebruikershaes schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 18:00:
Er is zich nu een groen paaltje aan het vormen. Die schiet ons voorbij de 85.

Nergens op gebaseerd, behalve ik voel het aan m’n water.
Dat is meestal wel/niet* de juiste afweging om een positie te openen.

*schrappen wat niet past

Never ever financial advice...

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:34

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DfKLAeJ1_-f6TAQQRLrtqXFZLpQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/YFEKBNvv5c1XvAdoKBrP8t3G.gif?f=user_large

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:55

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 18:20:
[...]

Dat is meestal wel/niet* de juiste afweging om een positie te openen.

*schrappen wat niet past
_O- d:)b

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NmBHajAla_YCAWVI5aszdhjgkgA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KlRAtQgksEbKGZffPk8Wnfbc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 01-03-2025 19:38 ]

nothing stops this train

• MrFX
  • Laatst online: 26-12 16:04
Ik vrees dat de recente daling mogelijk een negatief effect heeft gehad op het testosterongehalte van enkele forumleden.

Speciaal voor jullie wat therapie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1AI0iXDCeN6Dy_invFOfqHsoTo8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/eUqVJDJj5q13T9eXDAKEeMqk.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NnK-fsJzDbvEruiLQJH7aGAoEt4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Ay4LynaKmfUZ1XnkfWDg09Oq.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:06
Ja daar worden we even stil van
:9~

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47

Vis

Lekker die weekend koersen eigenlijk hè.. je ziet een organische groei omhoog, alsof er alleen echte geïnteresseerden zijn die Bitcoin kopen ipv dat manipulatief zooitje ongeregeld in USA als wall street open is.

Kan het niet altijd zo zijn?

Morgen 100k, en dan kun je de klok erop gelijk zetten dat ze over de oceaan weer alles gaan dumpen maandag.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Vis schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:55:
Lekker die weekend koersen eigenlijk hè.. je ziet een organische groei omhoog, alsof er alleen echte geïnteresseerden zijn die Bitcoin kopen ipv dat manipulatief zooitje ongeregeld in USA als wall street open is.

Kan het niet altijd zo zijn?

Morgen 100k, en dan kun je de klok erop gelijk zetten dat ze over de oceaan weer alles gaan dumpen maandag.
Morgen laatste dag weekendpump.

Maandag weer verder omlaag als men kan dumpen.

Is het anders, dan gaan we naar de $150k!

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 01-03-2025 22:56 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Inmiddels SOL teruggekocht zoals op 17 februari hier benoemd. Hopelijk was dit de bodem en anders stap ik er snel weer uit 8)
Chart -> Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:48
MrFX schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:02:
Ik vrees dat de recente daling mogelijk een negatief effect heeft gehad op het testosterongehalte van enkele forumleden.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7h7t_97m8LEn1r-avVjNfMi1kvo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/McwY0KhHZmnbWPbvkA3QnuLh.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zgKWuA9f__pcpkc1v7QNCUw-aK4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ngyp7rBx1Wumoud7yixGJsTE.gif?f=user_large
Groen en rood. Wat wil je nog meer.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Moiety schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 23:44:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Groen en rood. Wat wil je nog meer.
Knal er ff ergens een Bitcoin logootje op, dan kan je ze ook de 28e keer weer gewoon delen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MrFX schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:02:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Deze kwam gelukkig net op tijd voor mij, maar ik denk net te laat voor @tomtom901, die is al afgehaakt.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:48
Taro schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 23:47:
[...]

Knal er ff ergens een Bitcoin logootje op, dan kan je ze ook de 28e keer weer gewoon delen.
Jij zei eerder dat jouw hersens niet geprikkeld worden door de herhaling in dit topic. Een bitcoinlogo toevoegen en dan nog 100 keer delen is geen oplossing. Ik ga op zoek naar nieuwe gifjes.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Moiety schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 23:53:
[...]

Jij zei eerder dat jouw hersens niet geprikkeld worden door de herhaling in dit topic. Een bitcoinlogo toevoegen en dan nog 100 keer delen is geen oplossing. Ik ga op zoek naar nieuwe gifjes.
:)

>5x dezelfde tegeltjes leveren bij mij idd een bore-out op. Maar verse gifjes zijn altijd welkom, mits ze uiteraard on-topic zijn.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 28-12 20:04
Moiety schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 23:53:
[...]

Dit is een man die denkt in oplossingen.
Hem wil ik volgen.

Maktub

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11 17:49

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Pinsa schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 14:45:
[...]

Vlug even gekeken maar het geeft nog meer als 5k apy 8)7 Maar als ik het goed begrijp is de catch als de prijs de negatieve kant op schiet je er minder aan over houd of alles kwijt bent?
Je bent nooit alles kwijt. Maar je out of range gaat heb je alles in 1 van de 2 tokens. Stel je doet Shadow/USDC en Shadow gaat omhoog, heb je alleen nog maar USDC.
Zelf doe ik daarom altijd bijvoorbeeld Shadow/S, Shadow/USDC en S/USDC. Als er dan wat schuift kun je meestal weer instappen zonder te swappen, want daar kan flink wat verlies in zitten als je slechts 1 pool wil herbalanceren.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11 17:49

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

jvel92 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 15:00:
[...]

Wat betreft premiepercentage: zelfs als je met het fiscaal maximum van 30% gaat rekenen kom je niet op de eerder gestelde 10-20k uit.

Een pensioen voorziet natuurlijk in meer dan alleen in je oudedagsvoorziening: namelijk ook een nabestaandenpensioen op moment dat je vroegtijdig komt te overlijden. Daarnaast blijf je vaak ook opbouwen als je arbeidsongeschikt raakt.

Het afschaffen van het tweede pijler pensioen zorgt er niet voor dat je de afdracht dan gewoon op je rekening gestort krijgt. Je gaat er dan direct inkomstenbelasting over betalen.

Ken mijn directe omgeving voldoende mensen, die het zelf moeten regelen maar niemand doet het. Laat staan dat ze überhaupt beleggen en al helemaal niet in Bitcoin. En nee: een hypotheek kunnen ze ook niet krijgen.
Ik kan je vertellen, ik zit dicht tegen de 20k aan. En dan kun je zeggen: ga, Glenn, dan verdien je bijna een ton, dik luxeprobleem, maar dat is het punt niet.

En wat direct inkomstenbelasting betalen betreft: ja, in het huidige systeem wel, maar daar wil ik nou net van af.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Glenn Hoddle schreef op zondag 2 maart 2025 @ 00:23:
[...]

Ik kan je vertellen, ik zit dicht tegen de 20k aan. En dan kun je zeggen: ga, Glenn, dan verdien je bijna een ton, dik luxeprobleem, maar dat is het punt niet.
Das wel bijzonder veel, lijkt het. Ik zit qua salaris (ruim) boven jou maar mijn pensioenpremie is de helft van die van jou, en daar betaal ik zelf 1/4e van. Is pensioen in jouw sector dan zo gereguleerd?

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mooie daily close hoor, boven de 86k.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

86.5 inmiddels. Gister op afgeketst.

En opnieuw rejected...

[ Voor 26% gewijzigd door knakworst op 02-03-2025 03:33 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

XRP strong.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:36
Jij hoort tegenwoordig ook gewoon bij de XRParmy ;)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
knakworst schreef op zondag 2 maart 2025 @ 03:07:
86.5 inmiddels. Gister op afgeketst.

En opnieuw rejected...
Dat levert een higher high op de 4 uur op dus logisch dat die verdedigd wordt.

• anti elppa
lekker hoor. Die long staat ook nog steeds voor 100% open. Gok dat ik voor usa open gaat morgen iig deel winst neem. funding trouwens heel dik negatief vandaag. Daarom ben ik nu ook aan het verdienen op gewoon de positie open hebben staan. Sta bijna al groen op realised P&L

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0WTYswAR0g4wDJNsf_iMerXy2pk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fkXT6bkdpNZF9vmVq0RS8EBg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 02-03-2025 07:53 ]

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 9 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Hoogste inleg ooit (meer dan 2 maal de geplande inleg)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:46
John245 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 08:46:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 9 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Hoogste inleg ooit (meer dan 2 maal de geplande inleg)
Wellicht gemist in de afgelopen weken:

Hoe bepaal je eigenlijk of je op schema zit? 9 van 522 is nog een aardig stuk weg dus dat vroeg ik mij af :)

Inleg laat je je wel deels leiden door de huidige prijs en markt sentiment?

Lichtpuntje...

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-12 13:48
anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 07:51:
lekker hoor. Die long staat ook nog steeds voor 100% open. Gok dat ik voor usa open gaat morgen iig deel winst neem. funding trouwens heel dik negatief vandaag. Daarom ben ik nu ook aan het verdienen op gewoon de positie open hebben staan. Sta bijna al groen op realised P&L

[Afbeelding]
Mooie long! Lekkere profit. In hoeverre maak je nog gebruik van trailing stoplosses? Ipv direct winst te nemen in trapjes kun je ook een deel in een dergelijke manier ‘verkopen’ (iig op MEXC).

• John245
  • Nu online
LuisjeNL schreef op zondag 2 maart 2025 @ 09:27:
[...]

Wellicht gemist in de afgelopen weken:

Hoe bepaal je eigenlijk of je op schema zit? 9 van 522 is nog een aardig stuk weg dus dat vroeg ik mij af :)

Inleg laat je je wel deels leiden door de huidige prijs en markt sentiment?
Zie hier wat meer achtergrond info. Hier ook meer uitleg en een Excel sheet.

De inleg bij VCA is afhankelijk van de huidige prijs. Indien de prijs daalt leg je automatisch meer in. Indien de prijs 50% op jaarbasis stijgt leg ik precies de geplande inleg in. Indien de prijs meer dan 50% stijgt leg ik minder dan de geplande inleg in en bij extreme stijgingen kun je geld opnemen.

Sentiment speelt geen rol want je geloofd in btc of niet (en het is een plan met een tijdsduur van 10 jaar).

Zolang je de berekende inleg doe lig je altijd op schema :) Indien je gemiddelde inleg exact de geplande inleg is (of minder) lig je op schema.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Kol Nedra
wat een game, Balatro is echt geweldig! ik snap wel waarom het game of the year award kreeg :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yVOqbOB0CuZFmlHzazejBHnUk1o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/dbYEPLqmziH7dt8b3U16ZMv0.png?f=user_large

nothing stops this train

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:46
John245 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 09:41:
[...]

Zie hier wat meer achtergrond info. Hier ook meer uitleg en een Excel sheet.

De inleg bij VCA is afhankelijk van de huidige prijs. Indien de prijs daalt leg je automatisch meer in. Indien de prijs 50% op jaarbasis stijgt leg ik precies de geplande inleg in. Indien de prijs meer dan 50% stijgt leg ik minder dan de geplande inleg in en bij extreme stijgingen kun je geld opnemen.

Sentiment speelt geen rol want je geloofd in btc of niet (en het is een plan met een tijdsduur van 10 jaar).

Zolang je de berekende inleg doe lig je altijd op schema :) Indien je gemiddelde inleg exact de geplande inleg is (of minder) lig je op schema.
Duidelijk verhaal! Nu begrijp ik je op schema, zat mij al even dwars :+

Lichtpuntje...

• Vis

Vis

Beetje bekvechten om "rare minirals" terwijl er maar 21 miljoen Bitcoin zijn te vergaren...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5vQtHHMODgmWEDCPzPIMHTbMf8M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/JrQraoHHfasXhPbTRdxk5uBm.gif?f=user_large

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op zondag 2 maart 2025 @ 10:04:
wat een game, Balatro is echt geweldig! ik snap wel waarom het game of the year award kreeg :7
[Afbeelding]
Patience for shitcoiners?

• anti elppa
brothermaynard schreef op zondag 2 maart 2025 @ 09:40:
[...]

Mooie long! Lekkere profit. In hoeverre maak je nog gebruik van trailing stoplosses? Ipv direct winst te nemen in trapjes kun je ook een deel in een dergelijke manier ‘verkopen’ (iig op MEXC).
gebruik ik niet. ooit wat mee lopen kloten op bybit 4 jaar terug, maar is niets voor mij. Laatste 2 hele lange longs die ik had (maanden achter elkaar) heb ik 3 a 4 limit take profit orders gezet. Dat ga ik bij deze ook weer doen mochten we voorbij de 90k komen. Maar wellicht neem ik morgen voor 15.30 al wat winst als ik het niet vertrouw. Staat sowieso een stoploss order op 82 (onder de 200dma)

• anti elppa
Vis schreef op zondag 2 maart 2025 @ 10:18:
Beetje bekvechten om "rare minirals" terwijl er maar 21 miljoen Bitcoin zijn te vergaren...

[Afbeelding]
en het bizarre is dat er niet eens duidelijk is hoeveel en tegen welke kosten het te winnen is. Als het makkelijk te vinden en te winnen was had ukraine dat al lang zelf binnen geharkt.

• Vis

Vis

anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 10:38:
[...]

en het bizarre is dat er niet eens duidelijk is hoeveel en tegen welke kosten het te winnen is. Als het makkelijk te vinden en te winnen was had ukraine dat al lang zelf binnen geharkt.
Precies, het is gewoon een bullshit verhaal. Toneelspel.

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 28-12 19:43
Nieuwe short geopend. Eerste tp op 78.1xx.

Vorige short op 84k gesloten.

• olde
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 24-06 17:15
Via welke exchange traden jullie met leverage ?

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-12 06:54
anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 10:36:
[...]

gebruik ik niet. ooit wat mee lopen kloten op bybit 4 jaar terug, maar is niets voor mij. Laatste 2 hele lange longs die ik had (maanden achter elkaar) heb ik 3 a 4 limit take profit orders gezet. Dat ga ik bij deze ook weer doen mochten we voorbij de 90k komen. Maar wellicht neem ik morgen voor 15.30 al wat winst als ik het niet vertrouw. Staat sowieso een stoploss order op 82 (onder de 200dma)
Heeft men de verwachting dat die morgen weer als gekken op die sell knop gaan lopen rammen dan?

• Passie(f)
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12 01:02
Van mij mag het zakken. Nog geen enkele spot buy order gevuld hier, dus ik zeg down met die handel de komende weken *O*

• anti elppa
kbuntu schreef op zondag 2 maart 2025 @ 12:06:
[...]

Heeft men de verwachting dat die morgen weer als gekken op die sell knop gaan lopen rammen dan?
geen idee. En in dat geval ben ik voorzichtig.

• anti elppa
Passie(f) schreef op zondag 2 maart 2025 @ 12:24:
Van mij mag het zakken. Nog geen enkele spot buy order gevuld hier, dus ik zeg down met die handel de komende weken *O*
jij wil dat de bear begint? Dan koop je straks lager en dan gaan we daarna nog -60%

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-12 13:38

Woohooo

Smilie, James Smilie

Passie(f) schreef op zondag 2 maart 2025 @ 12:24:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/96L1wMblE671U7YDjnlNBUTlb-U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/kWfpYpvgdM9tMi7sshbeYw8x.gif?f=user_large

Bijna $5000

• Passie(f)
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12 01:02
anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 12:25:
[...]

jij wil dat de bear begint? Dan koop je straks lager en dan gaan we daarna nog -60%
Ben er door de veranderende markt van vandaag de dag met een ETF enzo nog niet helemaal van overtuigd dat het ook weer een bearmarkt zou kunnen worden zoals gewend. Denk zelf meer aan kortere dalingen. Daar speculeer ik nu eigenlijk op.

• Kol Nedra
anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 12:25:
[...]

ik hoop het niet, anders klopt de 4-jaar cycle niet meer.
Ik hoop dat het gewoon zijn cyclus volgt zodat het op high timeframe voorspelbaar is

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/01Rw1upokBp_sHxum30_jApGidc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/icjzqkYo5s61ai4s79qt1EYc.png?f=user_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Geinig draadje. Thoughts? Was natuurlijk te verwachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 02-03-2025 13:42 ]

• Albert-JanB
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 20:39
De Slagter broeders hadden het in Satoshi Radio ook hierover, dat een deel van de ETF selling van de afgelopen dagen door deze partijen geweest is en niet door babyboomers die in paniek verkochten.

[ Voor 4% gewijzigd door Albert-JanB op 02-03-2025 14:00 ]

• zwembroek
laat maar..

[ Voor 98% gewijzigd door zwembroek op 02-03-2025 14:12 ]

• anti elppa
zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 14:02:
[...]

Benjamin Cowen had het hier een maand geleden al over. Dat dit ging uitspelen over een paar maanden. Toen er na de recente rente verhoging van Japan niet meteen een reactie kwam zei iedereen meteen dat het een nothing burger was. Cowen gaf aan dat de reactie later zou komen. Deze man had het weer goed. Als zijn ETH is coming home voorspelling uitkomt dan staat ETH binnenkort op $1600 dollar.
Wat heeft de yen carry trade en dus de rente verhoging van japan hier mee te maken?

Zonder die twitter berichten te openen gaat dit puur om de premium cme futures/ etf naar spot/ fiat of omgekeerd op btc. Das niets nieuws. Is er al sinds grayscale

[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 02-03-2025 14:11 ]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Darrell schreef op zondag 2 maart 2025 @ 13:14:
Geinig draadje. Thoughts? Was natuurlijk te verwachten.
Een begin-dertiger die zonder bronnen dingen post en doorspekt met "water is nat" terwijl water eigenlijk nat maakt ipv is.

"Just don’t get liquidated."

Dat had ik ook kunnen bedenken tijdens het lezen van mijn horoscoop.

Dat zit wel Schnorr.

• Kol Nedra
morgen gaan we moon!

nothing stops this train

• zwembroek

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• zwembroek
We gaan nog een stuk lager. Zelfde oneliner. :)

• Vis

Vis

zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 15:32:
We gaan nog een stuk lager. Zelfde oneliner. :)
75k ish?

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Kol Nedra
dan koop ik weer bij

nothing stops this train

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kn84XsAuTnSZPufoPh1VrwU0e78=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Mohz0WIRZk5A0F3V4DBiPe1m.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• zwembroek
74k - 77k. Veel analisten hebben het over de 72k. Vind dat wel heel erg laag,

• John245
  • Nu online
zwembroek schreef op zondag 2 maart 2025 @ 15:42:
Laten we dan de 72k komende zondag doen. :)

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:03
Analisten hebben het ook bijna altijd fout.

• Vis

Vis

Als het er veel zijn gaat het niet uitkomen en gaan we juist de andere kant op volgens de statistieken.

• zwembroek
We zijn inmiddels maart dus een bodem moet sowieso dichtbij zijn. In mei hoeft het niet meer. Dus de tijd dringt. Anders pas na de zomer weer een kans.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12 18:15
ADA moon!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Moon.

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:10
XRP en ADA moon

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Btc ook moon. Watskebeurt

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-12 06:54
Andddd it’s gone

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Wow even 19% up. Iemand een idee waarom dit ineens? De rest gaat niet zo hard namelijk.

Wat een dikke groene paal omhoog op de 1h.

[ Voor 9% gewijzigd door bones op 02-03-2025 16:32 ]

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lqVnfW-ZefLv9_GGSoOY7Qccm3A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Squyc9sorDCIavPpY551YEWn.png?f=user_large

oOo prima trade geweest

nothing stops this train

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wie deed er net een fat finger buy lol.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bTcX9JoJj1sS0X9sIpvbNQTj-k0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NU8RqT53ECriV9C4fmoyY5bZ.gif?f=user_large

• DutchCrownNL

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-12 13:50

Chaes

#HODL

Vast wel, want dat is uit m'n hoofd de grootste crypto-holding van WLFI.

• Joosie200
  • Niet online
Xrp army united with Sol.

Trump let's make shitcoins great again.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Moon

• DutchCrownNL
Aangezien ze spreken over "includes" ga ik er vanuit dat BTC en ETH daar ook onderdeel van zijn.
Maar wat een groene paal op de 1hr zeg :D

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Noooooo :( Wat zuur zeg:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UIXD_wxrzXpgO4ownD9T3VNrv0M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bJfpQ5NpHT3eJ6pA5BhUUM8s.png?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Vis

Vis

• Joosie200
  • Niet online
Tis me vanuit NK nog steeds niet duidelijk op welke alt je nu een gokje nam. En ook op dit screenshot niet. Je NK bericht heeft het in elk geval lopen jinxen gezien ook die koers omhoog schiet.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Joosie200 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 16:40:
[...]

Tis me vanuit NK nog steeds niet duidelijk op welke alt je nu een gokje nam. En ook op dit screenshot niet. Je NK bericht heeft het in elk geval lopen jinxen gezien ook die koers omhoog schiet.
Voordeel van een forum is dat je kunt terugkijken :)

Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-12 19:17
En daar is de scheet van trump? Kan nog niet heel veel vinden , maar best bijzonder op een zondag

• Vis

Vis

@zwembroek enne jong?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y5rTmOI_wnP-749btglTYc1BEhA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/UKHil7EhYPHqm0J786u7rDPZ.gif?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Oh damn en ook bijna een H4 candle dicht (17 min)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TEAwGtuaOPG3n7xn7V3d9yDS748=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zNoXdNh8AAqoGW0YhHM8KoCt.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 109 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!