[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 252 Laatste
Acties:
  • 931.474 views

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:47
Magpie schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 17:21:
Het denken in scenario's en voor elk scenario een plan hebben is key.

Breken we uit de range naar boven, wat zijn je eventuele take profit prijzen en met welk deel van je portfolio? Of hodl / dca je gewoon door?

Breken we uit de range naar beneden, ga je op bepaald level (deel) verkopen of juist bijkopen? Of hodl / dca je gewoon door?

Vooraf dat bedenken is de enige manier om het hoofd koel te houden. Daarom is een strategie als HODL / DCA / VCA etc. ook zo rustgevend, de noodzaak om in scenario's te denken is dan helemaal niet meer aanwezig. De enige aanname die dan overblijft is het vertrouwen in bitcoin als asset.

PS Als je nog veel korter op de bal aan het traden bent, is het denken in scenario's en acteren op realisatie bepaald scenario nog veel en veel belangrijker. Ik denk dat @Taro en @tomtom901 dit risicomanagement zouden noemen... maar dus ook van belang bij langere termijn tactieken waarbij je winst wilt nemen of kapitaal wilt behouden etc. Dus zeg maar niet hodl en systematieken als vca en dca.

Zelf kan ik niet anders dan hodl toepassen in een brede prijsrange. Ga maximaal 40% verkopen, 20% rond 290k en 20% rond 1 mln. Bijkopen geladderd onder de 50k. Geen gedoe met leverage of andere coins. Dat maakt het leven simpel. Ik ben geen trader en kan ook de markt niet timen om winsten veilig te stellen of verliezen te beperken. Wel heb ik een rotsvast vertrouwen in bitcoin als best presterende asset class op basis van de unieke eigenschappen.
Ik vraag mezelf gewoon dagelijks/wekelijks af, wat als we NU 30% inkakken, ben ik dan nog steeds blij met de hoeveelheid fiat vs crypto die ik heb?

Als dat gebeurt, met hoeveel zou ik willen instappen? Want we kunnen dan nog weer omhoog naar nieuwe ATH's, maar we kunnen ook verder droppen naar een nieuwe bearmarket. Ben ik dan nog steeds content met wat ik eventueel heb bijgekocht na een 30% drop en we dippen verder?

Zolang ik daar happy mee ben dan maakt het me echt niks uit welke kant we op gaan. Maar als het even kan, het liefst gewoon omhoog! Zeker na een ingekochte dip.

Buy en sell orders staan eigenlijk altijd wel in beide richtingen ingepland. Eitje!

They who buy the dip, deserves the rip.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:57

Vis

zwembroek schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 17:32:
[...]

Ik heb prime gekocht op 7 en verkocht op 12.
Heeft Litecoin het toch beter qua rendament gemaakt om over langere tijd die waarde vast te houden.
Als je de low van vorig jaar pakte op 50/60 dollar.

[ Voor 8% gewijzigd door Vis op 28-02-2025 17:45 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12 09:13
Vis schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 17:44:
[...]

Heeft Litecoin het toch beter qua rendament gemaakt om over langere tijd die waarde vast te houden.
Als je de low van vorig jaar pakte op 50/60 dollar.
TAO nog beter. Makkelijk achteraf. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Vis

Vis

zwembroek schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 17:52:
[...]

TAO nog beter. Makkelijk achteraf. :)
Best knap van een OG 'dino' coin zoals sommige vaker aangeven toch?

Wat mij betreft is LTC een nobrainer om elke keer in de beer op te pikken. Vooral nu ze een ETF krijgen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9fvMJFY1E_XMmzTlz4_0gGzyzak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pA4Sh8E0Oy2RVIY6CvcYbqd3.jpg?f=fotoalbum_large

Nou ik ben benieuwd!!

Zero.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:04

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 16:56:
[...]

Er zijn maar een aantal mensen die bij een kleine groene candle meteen bullish worden terwijl er niets is veranderd aan de structuur. Maar goed. Het zal allemaal wel. Ik vind dat niet mooi om te zien maar een beetje zorgelijk. En ja ik ben aan boord met een order in de 78k. Maar mijn take profit staat mooi in de plus.
Nou benoem je ook wel het moeilijkst aan trading, maar toch.

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x4D74Jf70meM-R_cszzhqk_AfAg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PooJTbYuBiQTuoxXB5dw0ph0.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RptbtKVDgZrVf2JN1tFlwr9shpc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WGcffkzHMoT6WTxSrEo2rKhD.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
Zit er een link naar het SC topic?

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 24-12 07:29
Skrunsies schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:05:
Paar duizend berichten verder na het inloggen om te zien hoe het met mijn vriendjes gaat...

Lees de laatste berichten even door en zie zaken als maandlasten verlagen, wel of niet motoren of Porsches kopen, rekeningen openen voor de kids etc..

Wat ik oprecht hoop is dat het 1 ieder hier goed gaat, goed gaat in gezondheid, geluk en liefde!

Aan deze kant hard ouder geworden, verschrikkelijk veel gebeurd, keuzes moeten maken, zaken moeten verkopen om enige tijd in een ziekenhuis in Belgie te moeten vertoeven...

Eind stand:

Financieel opnieuw beginnen, startende from skratch... maar wel met een dochter die na weken in Belgie te hebben gelegen weer thuis is.. Ze kan zich niet alles meer herinneren en waarschijnlijk komt dat ook nooit weer terug, maar naast het financieel opnieuw beginnen, pak ik de momenten met haar weer op en geniet ik als ooit tevoren..

Hoop dat het jullie hier allemaal goed gaat jongens, dikke kus ut Fryslan!
Wow. Even rustig de tijd genomen voor je hele verhaal. Wat ontzettend heftig en wat een enorm zware tijd voor jullie en toch ook een onzekerheid voor de toekomst ;(

Als ik jouw verhaal zo lees en dan vooral de kracht en liefde die je uitstraalt en je blik die naar voren is gericht, kan ik alleen maar mijn diepe respect uiten.

Zelf de afgelopen maanden ook weer wat ouder geworden door ontwikkelingen in het leven, maar uiteindelijk gaat het leven wel door en moet je weer vooruitkijken en genieten waar mogelijk.

Ik wens jullie ontzettend veel geluk en liefde.
Hele dikke knuffel en kus terug :>

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:17

Darrell

Fiat moonboy

tomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 18:14:
[...]

Nou benoem je ook wel het moeilijkst aan trading, maar toch.
Zwembroek komt even zn gelijk halen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0B-raSQBu94oiYdEhWSX_59SJNs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/afkEbRWdigXWrYB7MWg2fOQ3.gif?f=user_large

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:17
die 85k moet ff kapot.. zou heel erg mooi zijn

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 19:42:
Nou gezien de recente ontwikkelingen op de wereldkaart en gezien hoe BTC ook reageert op wat er gebeurt .. kleuter Trump vindt Zelensky niet dankbaar genoeg https://www.theguardian.c...-russia-ukraine-live-news

[ Voor 5% gewijzigd door Eusebius op 28-02-2025 19:45 ]

==
hoi

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-12 22:13
Ik doe m’n best. Heb net een nier verkocht.

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 23:34

troje

was here!

Zal wel weer een duik nemen gezien Trump en Zelenski.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Komt er nu een oorlog tussen VS en Oekraine?

BTC naar 35K?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
ByteMe_ schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 19:55:

BTC naar 35K?
Orange swan incoming? :X

Dat zit wel Schnorr.

• Vis

Vis

ByteMe_ schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 19:55:

BTC naar 35K?
Nee, juist naar 350k aangezien niemand straks meer die smerige dollar wilt.

• ByteMe_
  • Niet online
Vis schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:01:
[...]

Nee, juist naar 350k aangezien niemand straks meer die smerige dollar wilt.
Is die oranje plofkip nog ergens goed voor

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:43
Kan je mij uittleggen waarom?

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
GioStyle schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:25:
[...]

Kan je mij uittleggen waarom?
Begin van een trend change.

• Kol Nedra
tjonge jonge, ruzie maken wie nou die Bitcoin gaat krijgen, stelletje kleuters!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9jy5oYWcwzPoxmXplD4Q9pm0400=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VY7ekS1abjUcr9o1WqUSbQhr.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 15-12 11:11
YouTube: BREAKING NEWS: Trump, Zelensky, And JD Vance Have Shocking Explosive...

Beetje politiek en niet geheel m.b.t. btc maar als er een staakt het vuren komt, helpt het btc wel lijkt me

[ Voor 18% gewijzigd door dudescool op 28-02-2025 20:55 ]

• Vis

Vis

Kol Nedra schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:49:
[Afbeelding]
Hahaha

Wat een mongolen show maken ze ervan daar hè..

Slechte acteurs, Elon die het allemaal weer ophitst door alleen maar zulke posts van die interviews weer te geven op X.
In wat voor bizarre tijd leven we?

Ik geef het nog max 2 maandjes.. en dan staat Bitcoin op 420k vanwege deze meme gebeurtenissen. Ongekend.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Modbreak:All, letten we op dat we niet teveel richting de politiek gaan

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 15-12 11:11
tomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:59:
[modbreak]All, letten we op dat we niet teveel richting de politiek gaan [/modbreak]
Your right :)

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56
Vis schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:57:
[...]

Hahaha

Wat een mongolen show maken ze ervan daar hè..
Stem op een clown en je krijgt een circus :N

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• ByteMe_
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:49:
[Afbeelding]
[SC]exchange krijgt ze!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 25-12 18:15
Zojuist op 84.6K toch nog ff wat uit t pf gegooid. Een klein percentage, maar wel genoeg om ff lekker van op vakantie te gaan. Deze drop zat me niet lekker en ben nog niet helemaal overtuigd van het herstel. Crypto heb ik niet nodig, maar de fiat die hier door vrij komt gaat zo goed besteed worden. Het zien verdampen is kutter dan gains nu op dit kleine bedrag missen- en een vakantie is 100% meer waard.
Tevens verkocht op de bounce, dus geen panic sell, en zo praat ik het lekker voor mijzelf goed. Ik ga aan t bier. Goed weekend allemaal!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-12 06:54
Deze onrust kunnen we missen als kiespijn. Wel lache dat Trump zich dus heeft verslikt in Zelensky. Die ging dus niet even tekenen bij het kruisje. Nu even afwachten of Trump echt de ballen heeft om Oekraïne te laten vallen. Ik denk niet dat dat gebeurt, omdat hij ergens nog wel snapt in wat voor onzekerheid de wereld dan stort. Dat vinden ook zijn kiezers niet grappig.

Voor de koers allemaal beroerd dit, gaat denk ik niet doorstoten, zolang er niet wat rust komt op het wereldtoneel.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12 10:56

YES

Moderator General Chat
Don Guacamole schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 21:07:
Zojuist op 84.6K toch nog ff wat uit t pf gegooid. Een klein percentage, maar wel genoeg om ff lekker van op vakantie te gaan. Deze drop zat me niet lekker en ben nog niet helemaal overtuigd van het herstel. Crypto heb ik niet nodig, maar de fiat die hier door vrij komt gaat zo goed besteed worden. Het zien verdampen is kutter dan gains nu op dit kleine bedrag missen- en een vakantie is 100% meer waard.
Tevens verkocht op de bounce, dus geen panic sell, en zo praat ik het lekker voor mijzelf goed. Ik ga aan t bier. Goed weekend allemaal!
Dit zijn toch uiteindelijk ook de beste verkoopargumenten!

Had je het beter op 100k+ kunnen verkopen? Ja natuurlijk, maar toen wist je ook niet wat er zou gaan volgen en had je ook een sell low kunnen doen als het keihard doorgeramd was. Prima besluit als je het aan zoiets fijns uitgeeft wat mij betreft!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-12 10:16
Long van 79k juist geclosed. Maakt toch beetje goed.

Spot bags untouched.

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:26
kbuntu schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 21:09:
Voor de koers allemaal beroerd dit, gaat denk ik niet doorstoten, zolang er niet wat rust komt op het wereldtoneel.
Is juist prachtig toch als de koers flink keldert vanwege zoiets. Flink inslaan met dikke korting hopelijk.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FJTOoWq6UgAyoJsmjTvaOqterrk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/UStXbRnwE1AeFBTp5E7Bmyuk.png?f=user_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:16
Skrunsies schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:05:
Paar duizend berichten verder na het inloggen om te zien hoe het met mijn vriendjes gaat...

Lees de laatste berichten even door en zie zaken als maandlasten verlagen, wel of niet motoren of Porsches kopen, rekeningen openen voor de kids etc..

Wat ik oprecht hoop is dat het 1 ieder hier goed gaat, goed gaat in gezondheid, geluk en liefde!

Aan deze kant hard ouder geworden, verschrikkelijk veel gebeurd, keuzes moeten maken, zaken moeten verkopen om enige tijd in een ziekenhuis in Belgie te moeten vertoeven...

Eind stand:

Financieel opnieuw beginnen, startende from skratch... maar wel met een dochter die na weken in Belgie te hebben gelegen weer thuis is.. Ze kan zich niet alles meer herinneren en waarschijnlijk komt dat ook nooit weer terug, maar naast het financieel opnieuw beginnen, pak ik de momenten met haar weer op en geniet ik als ooit tevoren..

Hoop dat het jullie hier allemaal goed gaat jongens, dikke kus ut Fryslan!
SKRUNSIES!

De beste papa ever <3

Fijn te horen dat je nog leeft.
Hopelijk gaat het allemaal weer goed daar. :(:)

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gadverdamme! Dikke verliezen deze week maar na het zien van die achterlijke beelden doen me die verliezen er totaal niet doe. Wat een fucked up wereld leven we in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YnHH2OJfTGMN2WQ3thTKxlk8SYg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7Gzugg2dleoMW8UNZGzg86JB.png?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 28-02-2025 22:07 ]

• Vis

Vis

Zeg gaat die 85k er nog aan vanavond of wa jonge?

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:52
Ik volg het nieuws al ruim 2 maanden niet. Ik opende net per ongeluk X en zag die orange dude weer. Voor mij persoonlijk zal 28 februari in gaan als een zwarte dag voor democratie en vrede.

Wat een vreselijk regime heerst er daar aan de andere kant van het oceaan.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

tomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:59:
[modbreak]All, letten we op dat we niet teveel richting de politiek gaan [/modbreak]
Joehoe!!

• bsmpower
  • Laatst online: 17:21
Coldcat schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 22:06:
Gadverdamme! Dikke verliezen deze week maar na het zien van die achterlijke beelden doen me die verliezen er totaal niet doe. Wat een fucked up wereld leven we in.

[Afbeelding]
Tuurlijk doet je dat wat, je verliezen doen er niet toe omdat Trump gekke dingen doet?! Je wilt toch niet dubbel rekt gaan. Laat die Amerikanen lekker. We zijn als Europa veel te afhankelijk geworden van hen. Voelt even klote, net als deze crypto dip, maar is nodig om te groeien, net als deze crypto dip. Europa moet eens op eigen benen gaan staan.

• zwembroek

• zwembroek
Nog een laatste leg down en dan kopen de bigboys alles op:

• Vis

Vis

Cup and handle op de 1h is echt een hele mooie uit het boekje...

Nog een paar uur om de dag èn monthly te closen boven de 100k jongens! Komop!

• Coldcat

Coldcat

HODL

bsmpower schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 22:30:
[...]

Tuurlijk doet je dat wat, je verliezen doen er niet toe omdat Trump gekke dingen doet?! Je wilt toch niet dubbel rekt gaan. Laat die Amerikanen lekker. We zijn als Europa veel te afhankelijk geworden van hen. Voelt even klote, net als deze crypto dip, maar is nodig om te groeien, net als deze crypto dip. Europa moet eens op eigen benen gaan staan.
De manier waarop de media de massa bespeelt na de uitspraken doet me kotsen. Als Zelenskyy zo reageert betekend dat, dat een land onder je vandaan geroofd wordt. En niet door Putin maar door een andere onzekere gestoorde die bevestiging nodig heeft.

Bitcoin was een geschenk van Satoshi aan de wereld om niet afhankelijk te zijn van de dollar. Dat is gelukt want diezelfde koppen realiseren het gevaar en domineren daardoor de crypto headlines.

Krijgt die onnozele bijna een kogel in z’n kop schiet de koers hier omhoog. Door de verkiezingen in het voordeel van trump liet ons tot $100k stijgen.

Misschien had Bitcoin ervoor kunnen zorgen dat de wereld een stukje beter werd. Met de ETF’s en BlackRock erin is duidelijk dat de mensen met macht het touw overnemen.

Dat speelt natuurlijk al langer maar deze beelden hebben mn oogkleppen weggeslagen.

• Vis

Vis

Coldcat schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 22:46:
[...]

De manier waarop de media de massa bespeelt na de uitspraken doet me kotsen. Als Zelenskyy zo reageert betekend dat, dat een land onder je vandaan geroofd wordt. En niet door Putin maar door een andere onzekere gestoorde die bevestiging nodig heeft.

Bitcoin was een geschenk van Satoshi aan de wereld om niet afhankelijk te zijn van de dollar. Dat is gelukt want diezelfde koppen realiseren het gevaar en domineren daardoor de crypto headlines.

Krijgt die onnozele bijna een kogel in z’n kop schiet de koers hier omhoog. Door de verkiezingen in het voordeel van trump liet ons tot $100k stijgen.

Misschien had Bitcoin ervoor kunnen zorgen dat de wereld een stukje beter werd. Met de ETF’s en BlackRock erin is duidelijk dat de mensen met macht het touw overnemen.

Dat speelt natuurlijk al langer maar deze beelden hebben mn oogkleppen weggeslagen.
Dan de hamvraag: wat wil je dan liever sparen: de euro/dollar?
Of sats?

• baba420
Als mensheid flikken wij er altijd in om zaken kapot te maken. Denk aan het milieu, biodiversiteit en zeker ook Bitcoin. Wat een prachtige uitvinding was, is helaas als project gefaald door de hebberigheid en stompzinnigheid van de mens.

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
baba420 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 22:52:
Als mensheid flikken wij er altijd in om zaken kapot te maken. Denk aan het milieu, biodiversiteit en zeker ook Bitcoin. Wat een prachtige uitvinding was, is helaas als project gefaald door de hebberigheid en stompzinnigheid van de mens.
Nee niet gefaald, Satoshi was slimmer, 21 miljoen BTC maar ! dus op de langere termijn wint BTC . Hodl .

• baba420
Peterre schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 22:55:
[...]

Nee niet gefaald, Satoshi was slimmer, 21 miljoen BTC maar ! dus op de langere termijn wint BTC . Hodl .
Op dit moment is het grootste deel van BTC onder beheer van onze vijanden en vijanden van de vrije wereld. Het is helaas hun speelbal geworden.

• ByteMe_
  • Niet online
baba420 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 22:58:
[...]

Op dit moment is het grootste deel van BTC onder beheer van onze vijanden en vijanden van de vrije wereld. Het is helaas hun speelbal geworden.
Meer kopen dus

• bsmpower
  • Laatst online: 17:21
Coldcat schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 22:46:
[...]

Snap volledig wat je zegt en ben het ook met je eens! Maar dit staat toch los dat het jou niet meer kan schelen dat je verlies lijdt?

• YES

YES

Moderator General Chat
Sowieso is BTC en crypto totaal niet geworden wat Satoshi voor ogen had. BTC is geen revolutie/afstoting van het monetaire stelsel, de meeste adoptie zit hem zelfs in het zijn van een middel om van je fiat meer fiat te maken.

• baba420
In Veldhoven hebben wij toch knappe machines? Tijd om de mining naar Europa te halen.

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
baba420 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 22:58:
[...]

Omschrijf dan wel de aantallen in je repliek , ze(roverheden) willen het wel maar imho hebben ze absoluut nog geen meerderheid BTC, ik weet de juiste gegevens niet, maar ja Hodl BTC

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 23:01:
Sowieso is BTC en crypto totaal niet geworden wat Satoshi voor ogen had. BTC is geen revolutie/afstoting van het monetaire stelsel, de meeste adoptie zit hem zelfs in het zijn van een middel om van je fiat meer fiat te maken.
Dat klopt zolang de prijs die je betaalt nog in fiat uitgedrukt wordt ipv sats.

We are still early.

• Vis

Vis

baba420 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 22:52:
Hoezo gefaald?

Je kan nog steeds zonder tussenkomst van een andere partij waarde versturen naar iemand anders aan de andere kant van de aarde, zonder dat de transactie tegengehouden of geannuleerd kan worden, binnen 10 minuten, met relatief lage fees.

Noem mij 1 bank waarmee dat ook kan.

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Lf9mx_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

• YES

YES

Moderator General Chat

• zwembroek
AMDFreak schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:02:
Trump moet opstappen..
Hij lijkt wel een dictator joh..
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9lvfl5.jpg

• baba420
Vis schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 23:04:
[...]

Hoezo gefaald?

Je kan nog steeds zonder tussenkomst van een andere partij waarde versturen naar iemand anders aan de andere kant van de aarde, zonder dat de transactie tegengehouden of geannuleerd kan worden, binnen 10 minuten, met relatief lage fees.

Noem mij 1 bank waarmee dat ook kan.
Nog wel, ja. Kwestie van tijd totdat de corrupte overheid waar op dit moment de meeste miners staan de boel gaan censureren.

Voor meer context luister naar het volgende:
YouTube: #348 - Deepseek laat de markt schudden, Saylor op de cover Forbes en...

Vanaf 1:26:30

• zwembroek
More money.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gk5uQM2XgAA9ETC?format=jpg&name=large

• Vis

Vis

baba420 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 23:19:
[...]

Nog wel, ja. Kwestie van tijd totdat de corrupte overheid waar op dit moment de meeste miners staan de boel gaan censureren.

Voor meer context luister naar het volgende:
YouTube: #348 - Deepseek laat de markt schudden, Saylor op de cover Forbes en...

Vanaf 1:26:30
Stappen we dan toch over op een ander netwerk. Litecoin schijnt nog sneller en goedkoper te zijn 👍🏼

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:21

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5oh0IXJG12ROXnxDfJXRm13mbHU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gGb7wywewgw5sWpGMj6gKsJe.jpg?f=fotoalbum_large

Orange juice ook goed rekt daarom. Dan valt het nog mee met btc. Wees maar blij dat je geen orange juice whale was @bsmpower

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-12 13:45
En we zijn alweer omhoog, begin alweer in de plus te staan met mn aankopen van afgelopen nacht :)

• YES

YES

Moderator General Chat
Bullflag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eYOgNOHQJBzbR-09XdMGiddSOE0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lgvlfKEv18z0dMbTJX3tPjiG.png?f=fotoalbum_large

En omdat @Skrunsies eindelijk weer eens gepost heeft wil ik me verder beperken tot: foxwild.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Bullish nieuws in een ander topic:

mir4dor in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen deel 3"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9xApOlCoMzFw-CxsAnZzd9fNy0g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MRgVFHcwBml6HpPjkEytm1ie.png?f=fotoalbum_large

Iedere Henk en Ingrid is van harte welkom in dit circus!

[ Voor 22% gewijzigd door Coldcat op 01-03-2025 00:26 ]

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:19
Coldcat schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 00:13:
Bullish nieuws in een ander topic:

mir4dor in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen deel 3"

[Afbeelding]

Iedere Henk en Ingrid is van harte welkom in dit circus!
Bedankt hè. Stuur ik deze meme in het topic word ik gelijk geknipt. Ik blijf wel hier. Geen kolletje voor mij!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7uyc8gyI-fbl8EjhqK7rlXgn0wQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ckzELXSvTdJsyONCwdHcfegI.jpg?f=user_large
Sorry TomTom en Taro. Eenmalig. Nu weer ontopic.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a69B7NlUwnxJ2xeXA87xZ-0e7ck=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xzSBKp9AzDiscybT26j2CBEc.gif?f=user_large

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-12 01:18
Belastingaangifte 2024 verstuurd. Wachten op de centjes om in crypto te dumpen oOo.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20:27
Aangifte doen van toen BTC nog boven de 100k stond :’)

Edit: @toilet_paper oja dat is idd pas volgend jaar. Maar had al een mooi overzicht klaargemaakt, vandaar de verwarring :P. Volgend jaar wel dokken hier.

[ Voor 58% gewijzigd door AlterBridge op 01-03-2025 08:24 ]

• Kol Nedra
Victor Belli schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 01:15:
Belastingaangifte 2024 verstuurd. Wachten op de centjes om in crypto te dumpen oOo.
lekker optijd bij, vandaag eerste dag dat het kan toch?

wij krijgen altijd veel geld terug want ja: 2 kinderen naar kinderopvang en weet ik ut wat nog meer.
50% ervan is van mij dus gaat direct weg richting aandelen en bitcoin :)

de andere 50% is van mijn vrouw en dat verpieterd lekker op de bank ;w

[ Voor 34% gewijzigd door Kol Nedra op 01-03-2025 01:44 ]

nothing stops this train

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:33
AlterBridge schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 01:39:
Aangifte doen van toen BTC nog boven de 100k stond :’)
Dat duurt nog ff. Begin '24 ca 42.3k.
Edit:
Zit ff terug te kijken:
Begin '23 ca 16.5k.
Begin '24 dus ca 42.3k.
Begin '25 ca 93.5k.
Op zich mooie trend...
Nu beetje speculeren.
Mijn voorspelde top ergens sept/okt '25 ca 144k (o.b.v. 4-jarige cyclus).
Voorgaande bodems na de bull-tops vrijwel exact 1 jaar na de top. Kans dus reëel dat btc begin '26 ook alweer onder de 100k is gezakt na die top van 144k. Stel nou dat ome TP gelijk krijgt (net als bij de bodem van '22 samen met @anti elppa met z'n zelfgebouwde motert...)
Dan:
Begin '26 dikke paniek dus weer sub 100k, 'begin' bear.
Sept/okt '26 ergens bodemen, 40-50k.
Begin '27 dan zeker nog sub 100k.
Begin '28? Beetje geluk 100k.
Anders pas de eerste '1 januari' dus 2029 100k+...
Dus prima kans dat pas met aangifte '29 of '30 btc op die 1 januari 100k+ is...
Met andere woorden, de eerste 1 januari waarop btc 100k+ staat kan nog wel es ff duren 😉.
Geduld, geduld.

[ Voor 68% gewijzigd door toilet_paper op 01-03-2025 02:56 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:09

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

baba420 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 23:19:
[...]
Ze zouden eens een coin moeten maken welke niet gecensureerd kan worden.

Oh wait....

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSIiHAkhqZSz6GaM3KH5dVk5UMcFVpmD3zaBQ&usqp=CAU

O+

Edit: uit den ouden doosch:
Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/p/26uUsAjKTsXCQk1qYXWBvaB21CARpb7vMcFWaRZ83yDArEq5KnbcNNpMRXpNpAQ5sVGT5oX9geZRWBaqhaTcxcE6KE5y5y8U1oX3sS18C8ZA6NRn8euv33GgukzYoE3dA1SMLZFKHVRck2GSHxTsHxka8YNHXa2gXKL6WA?format=match&mode=fit&width=640

Edit: @knakworst hoho, relief rally he? © @zwembroek

[ Voor 26% gewijzigd door sh4d0wman op 01-03-2025 06:11 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:19

knakworst

Get more sats!

Moon.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Precies afgeketst op 78k. @zwembroek for president.

En de btc etf inflows zowaar positief.

https://farside.co.uk/btc/

[ Voor 40% gewijzigd door knakworst op 01-03-2025 05:52 ]

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:16
bsmpower schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 23:00:
[...]

Snap volledig wat je zegt en ben het ook met je eens! Maar dit staat toch los dat het jou niet meer kan schelen dat je verlies lijdt?
'virtuele' verlies is verlies van geld wat je moet daarvoor nog niet had :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Onmogelijk, zelfs de Trumpcoin staat 20 % in de plus...

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Precies op de vorige H4 high afgeketst. Komop bitty

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-12 16:30
Gisteren zelfs een positieve ETF inflow.

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:46
Voorlopig zitten we weer op 85k te testen

• anti elppa
Afca_020 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 07:18:
Gisteren zelfs een positieve ETF inflow.
idd netjes

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLYZZGTFKBshQWL6OItteAU_XPo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Sug0MAHPugcF6ObPbdoq6ni0.jpg?f=user_large

• anti elppa
VHware schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 07:44:
Voorlopig zitten we weer op 85k te testen
is ook logisch. Daar zat de vorige high en die was nog niet terug getest. Daily erg mooi van gisteren. Zeer benieuwd of we deze trent door kunnen zetten. Als dit level houd dan moeten we eens zien of we de 90k kunnen pakken.

Deze wil ik jullie ook nog ff meegeven. kans op reet kut is nu dus gewoon zeker in juni. Dit was tot paar weken terug bijna 0. Ik riep het toen al, dit gaat HPowell nooit volhouden. Stoere praat toen. 2e cut lijkt september, en wellicht een 3e in december al is die nog erg onzeker

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/po2y-rsqYbrfYPId4iVSFH4PlY0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PbunT0htlMz8FdBQd7vk7Dvq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door anti elppa op 01-03-2025 07:50 ]

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12 07:49
Moon op belastintaangifte dag :+

• anti elppa
Pinsa schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 07:52:
Moon op belastintaangifte dag :+
daar wacht ik nog wel ff mee, ik ga sowieso stevig moeten betalen....... :|

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 07:55:
[...]

Ik wil het er niet over hebben. Mooi weer vandaag he?

• anti elppa
tomtom901 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 08:05:
[...]

Ik wil het er niet over hebben. Mooi weer vandaag he?
ja weer lekker de garage in zo. Lekker van het weekend genieten

• zwembroek
Weekend pumps kan je niets mee. Nog lager volume dan door de week. Een market buy van @anti elppa doet de koers al met 2k stijgen.

• Pinsa
[...]

Dan doe je iets goed haha >:)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Pinsa schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 08:18:
[...]

Dan doe je iets goed haha >:)
Ja, of niet. #slaafvanhetsysteem

• Pinsa
tomtom901 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 08:29:
[...]

Geen whale hier dus krijg meestal wat terug, maar ben het verder met je eens hoor #roverheid

• anti elppa
tomtom901 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 08:29:
[...]

ja normaal doe ik er ook niets mee. Maar dit jaar toch wat gedaan aangezien alleen de loonbelasting die ik betaal al genoeg is voor een aantal bijstandtrekkers.....

Daarom dus auto en motor gekocht eind 2024 en die aflossing huis gedaan. Is alsnog een druppel op een gloeiende plaat, maar elke cent die niet naar de belasting gaat is mooi mee genomen zeg ik maar.

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-12 01:10
anti elppa schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 08:38:
[...]

ja normaal doe ik er ook niets mee. Maar dit jaar toch wat gedaan aangezien alleen de loonbelasting die ik betaal al genoeg is voor een aantal bijstandtrekkers.....

Daarom dus auto en motor gekocht eind 2024 en die aflossing huis gedaan. Is alsnog een druppel op een gloeiende plaat, maar elke cent die niet naar de belasting gaat is mooi mee genomen zeg ik maar.
Herkenbaar gevoel. Hoe meer je gaat verdienen, hoe meer belasting je betaalt, en hoe meer je het gevoel krijgt dat de absolute aantallen euro’s die je afhandig gemaakt worden best bizar zijn. Helemaal wanneer je ziet dat het in de vorm van allerlei toeslagen en subsidies gaat naar mensen die minder hebben omdat ze ook simpelweg veel minder inspanningen leveren dan je zelf doet. :|

• zwembroek
anti elppa schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 08:38:
[...]

Is alsnog een druppel op een gloeiende plaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OOeJ6ir9TSr77_RAPEqdsEWkGkY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/56jWzhBK3FYKBN4eCYQw0927.gif?f=user_large

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 25-12 18:15
[...]

Haha toch beter dat dan wat ik heb, ik verwacht eerlijk gezegd een aardig bedragje te ontvangen. Iets met exvrouw uitkopen. Dus doordat ik rekt ben gegaan mag de belasting nu weer de helft van die onkosten overmaken naar me.

We kunnen ook allebei de aangifte skippen en samen een dealtje maken? Scheelt de belastingdienst ook weer werk.

• Guere
  • Laatst online: 22:42
Antifon schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 08:51:
Helemaal wanneer je ziet dat het in de vorm van allerlei toeslagen en subsidies gaat naar mensen die minder hebben omdat ze ook simpelweg veel minder inspanningen leveren dan je zelf doet. :|
Ugh, kunnen we alsjeblieft niet die kant op gaan met de discussie? Het is altijd weer zo ontzettend makkelijk om dit soort algemeenheden te roepen. Ja, personen die het in Nederland goed hebben betalen behoorlijk wat belasting, maar daar krijgen we echt allemaal wat voor terug. Er worden zat zaken in dit land gefinancierd waar ook jij van profiteert of zal profiteren als jij (bijvoorbeeld) arbeidsongeschikt raakt. Een groot deel van onze welvarendheid hebben we te danken aan ons sociale vangnet, dat ook voor jou zal gelden mocht er iets in jouw leven gebeuren waardoor jij of je geliefden daar aanspraak op moet maken. En dan hebben we het nog niet eens over alle voorzieningen waar iedereen in Nederland sowieso van profiteert: onze infrastructuur, dijken, zorgstelsel, onderwijs, etc. En dan zijn er zelfs nog allerlei voorzieningen/subsidies waar vooral de welvarende mensen van kunnen profiteren. Denk bijvoorbeeld aan duurzaamheidsmaatregelen: dure ingrepen die met behulp van subsidies net wat betaalbaarder werden gemaakt maar die nog steeds compleet onbereikbaar zijn voor mensen met een kleine beurs.

Het is echt tè makkelijk om maar weer te roepen dat anderen van alles krijgen en jij alleen maar moet inleveren. Ik ken jouw persoonlijke situatie niet, maar ik denk dat je in ieder geval blij mag zijn dat jij überhaupt de mogelijkheid hebt om in magische internet muntjes te investeren. Er zijn miljoenen mensen in Nederland die daar nooit van hun leven aan toe zullen komen simpelweg vanwege hun inkomen/vermogen/persoonlijke situatie.

Het is echt niet zo dat de overheid nu al jouw profits komt ophalen en dat aan "de bankhangers" gaat geven. Dat is gewoon een te simpele en populistische weergave van de werkelijkheid.

• Antifon
Guere schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 09:11:
[...]

Ugh, kunnen we alsjeblieft niet die kant op gaan met de discussie? Het is altijd weer zo ontzettend makkelijk om dit soort algemeenheden te roepen. Ja, personen die het in Nederland goed hebben betalen behoorlijk wat belasting, maar daar krijgen we echt allemaal wat voor terug. Er worden zat zaken in dit land gefinancierd waar ook jij van profiteert of zal profiteren als jij (bijvoorbeeld) arbeidsongeschikt raakt. Een groot deel van onze welvarendheid hebben we te danken aan ons sociale vangnet, dat ook voor jou zal gelden mocht er iets in jouw leven gebeuren waardoor jij of je geliefden daar aanspraak op moet maken. En dan hebben we het nog niet eens over alle voorzieningen waar iedereen in Nederland sowieso van profiteert: onze infrastructuur, dijken, zorgstelsel, onderwijs, etc. En dan zijn er zelfs nog allerlei voorzieningen/subsidies waar vooral de welvarende mensen van kunnen profiteren. Denk bijvoorbeeld aan duurzaamheidsmaatregelen: dure ingrepen die met behulp van subsidies net wat betaalbaarder werden gemaakt maar die nog steeds compleet onbereikbaar zijn voor mensen met een kleine beurs.

Het is echt tè makkelijk om maar weer te roepen dat anderen van alles krijgen en jij alleen maar moet inleveren. Ik ken jouw persoonlijke situatie niet, maar ik denk dat je in ieder geval blij mag zijn dat jij überhaupt de mogelijkheid hebt om in magische internet muntjes te investeren. Er zijn miljoenen mensen in Nederland die daar nooit van hun leven aan toe zullen komen simpelweg vanwege hun inkomen/vermogen/persoonlijke situatie.

Het is echt niet zo dat de overheid nu al jouw profits komt ophalen en dat aan "de bankhangers" gaat geven. Dat is gewoon een te simpele en populistische weergave van de werkelijkheid.
Er speelde geen discussie. Die probeer jij nu zelf aan te zwengelen, met nota bene een opening waarin je aangeeft niet “die kant” op te willen gaan. Om vervolgens een heel epistel te schrijven. Kom nu maar gewoon van je moral high horse af en geniet van je weekend.

• anti elppa
Guere schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 09:11:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V2qPo-ihw0ex-ekmHeisY-b-0hc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dEGjqvENZA1ZCKKaIuMxclpY.jpg?f=user_large

afgezien daarvan de zorgsstaat werd voor groot deel onderhouden door gas uit groningen. Is daardoor zelfs ontstaan. Nu dat al jaren minder word en nu stopt gaan ze dat ergens anders halen, terwijl het aantal toeslagen en andere sinterklaas acties niet minder worden. Het is nu uit verhouding, omdat ze iets in stand willen houden wat gewoon niet kan. Ze zullen gewoon echt zwaar in moeten zetten op werken moet lonen. Al die figuren die 3 dagen werken omdat 4 of 5 niet loont.....dat moet nu stoppen. prima dat je daar voor kiest, maar geen stuiver vanuit de overheid. Veel strenger welke toeslag of uitkering dan ook. Dat moet er gebeuren. asap.
Geld wat vrij komt kan naar onderwijs, zorg, hulpverleners, want die hollen al jaren heel hard achteruit

• anti elppa
Antifon schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 09:18:
[...]

Er speelde geen discussie. Die probeer jij nu zelf aan te zwengelen, met nota bene een opening waarin je aangeeft niet “die kant” op te willen gaan. Om vervolgens een heel epistel te schrijven. Kom nu maar gewoon van je moral high horse af en geniet van je weekend.
klopt, ik reageer er al in die discussie _O-

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-12 22:13
Antifon schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 09:18:
[...]

Hij doelt natuurlijk met “die kant opgaan” op de simpele denkwijze die je demonstreert die niet klopt met de werkelijkheid.

• Antifon
anti elppa schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 09:19:
[...]

klopt, ik reageer er al in die discussie _O-
Haha ja ik ben het wel met je eens. En ik kan ook genoeg tegen dat soort standpunten inbrengen. Maar dat heeft toch geen nut, dus dat is verspilde energie.

• Vis

Vis

Hij kan weer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rarcU-5NtE-L__MOPal4NsQPsm4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y1fHUE0KzaKRaqAKEOpKk1vw.png?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 107 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!