Vooralsnog hoef je alleen een screenshot te maken van de koers van de afgelopen 24 uur, netjes, gedegen, geen spelt tussen te krijgenzwembroek schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:02:
[...]
Ik was er even mee begonnen maar als ik het netjes wil doen kost het me veel tijd wat ik niet heb. Kan het einde van de middag wel snel doen maar dan wordt het niet netjes. Heb wat screens opgeslagen van waar ik mee bezig was maar dat is niet heel netjes.Als de boodschap maar duidelijk is toch.
Skruns!! Hele grote man ben je!Skrunsies schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:05:
Paar duizend berichten verder na het inloggen om te zien hoe het met mijn vriendjes gaat...
Lees de laatste berichten even door en zie zaken als maandlasten verlagen, wel of niet motoren of Porsches kopen, rekeningen openen voor de kids etc..
Wat ik oprecht hoop is dat het 1 ieder hier goed gaat, goed gaat in gezondheid, geluk en liefde!
Aan deze kant hard ouder geworden, verschrikkelijk veel gebeurd, keuzes moeten maken, zaken moeten verkopen om enige tijd in een ziekenhuis in Belgie te moeten vertoeven...
Eind stand:
Financieel opnieuw beginnen, startende from skratch... maar wel met een dochter die na weken in Belgie te hebben gelegen weer thuis is.. Ze kan zich niet alles meer herinneren en waarschijnlijk komt dat ook nooit weer terug, maar naast het financieel opnieuw beginnen, pak ik de momenten met haar weer op en geniet ik als ooit tevoren..
Hoop dat het jullie hier allemaal goed gaat jongens, dikke kus ut Fryslan!
Welkom terug
Heftig... Maar goed als jij daarin geloofd, thats your thing man!zwembroek schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:52:
[...]
Helaas niet.
[Afbeelding]
Zijn veel dikke longs geopend met een stoploss op 74.463. Die gaan er in dit tempo allemaal uit worden gestopt. Dus ik verwacht sowieso dit level aan te tikken. Dan hebben we nog een CME gap zitten op 72.510. Dit zie ik als de laatste lijn in het zand. Die rode lijn op 66.783 is wat mij betreft de bearzone. Komen we daar onder is het echt over en uit. Dan krijgen we echt nog wel een relief rally maar ik zou hem gebruiken om je posities te lozen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
@Skrunsies fijn dat je dochter weer thuis is. Crypto kan dippen wat het wil, de momenten thuis met familie zijn goud om te koesteren.
Klets natuurlijk en dat weet jij ookkbuntu schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:11:
[...]
Vooralsnog hoef je alleen een screenshot te maken van de koers van de afgelopen 24 uur, netjes, gedegen, geen spelt tussen te krijgen
Misschien straks bij NY open nog een drop rond 77k en dan toch maar weer een keer omhoog voor de verandering?
Inflation data (Core PCE MoM) ook nog vanmiddag. Vorige maand 0.2%, verwachting deze maand is 0.4%. Zou de hoogste waarde sinds januari 2024 zijn.Mr Ronman schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:13:
[...]
Misschien straks bij NY open nog een drop rond 77k en dan toch maar weer een keer omhoog voor de verandering?
Dat zou nog wel eens een negatieve push kunnen geven want wederom een teken dat de FED nog niet de rente verder kan verlagen omdat inflatie niet onder controle is (en looming tariffs helpen daar ook niet bij).
[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 28-02-2025 10:19 ]
Mr Ronman schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:13:
[...]
Tja als de jaartjes gaan tellen zit je liever wat meer rechtop en wordt de omgeving belangrijker dan de snelheid. Relaxed heanti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:52:
[...]
ik ben eind december van altijd buikschuivers en japans over gestapt naar een KTM 690 duke. Echt heerlijk rijden moet ik zeggen. Verder hoop ik over 1 a 2 maanden mijn 2 takt zelfbouw project goed gekeurd te krijgen door de RDW......
Tof, wat voor zelfbouw 2takt is het?
This aged well...Vis schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:53:
Wat een berenpraat hier, morgen 100k het weekend in.
Welterusten future millionairs 🚀
De vrijdag is nog lang niet voorbij gelukkig /pray
Misschien is het volgende week wel tijd op toch maar die titel te veranderen. Denk dat we nu nog te vroeg zijn.Taro schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 23:14:
[...]
Dacht er een uurtje geleden over om de titel aan te passen, maar we houden nog even hoop. 148k zie ik persoonlijk eventueel met een beetje geluk nog wel langskomen deze cycle. 420k is ietwat ambitieus. Maar goed, een dikke vette parabolische bullrun target lijkt van tevoren nooit realistisch en zo vlieg je van 1000 USD naar 20.000 USD, dus waarom is >200k niet mogelijk...
Ik hoop toch echt enorm dat we snel een V-shaped bottom zien en dat we allen weer voor niets paniek hadden. Dat dit de top van de cyclus was zou ik echt een gigantische anti-climax vinden.zwembroek schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:52:
[...]
Helaas niet.
[Afbeelding]
Zijn veel dikke longs geopend met een stoploss op 74.463. Die gaan er in dit tempo allemaal uit worden gestopt. Dus ik verwacht sowieso dit level aan te tikken. Dan hebben we nog een CME gap zitten op 72.510. Dit zie ik als de laatste lijn in het zand. Die rode lijn op 66.783 is wat mij betreft de bearzone. Komen we daar onder is het echt over en uit. Dan krijgen we echt nog wel een relief rally maar ik zou hem gebruiken om je posities te lozen.
Was best geschrokken wakker geworden toen ik zag dat we nog verder zijn gedaald. Heb vandaag gereflecteerd over mijn keuzes de afgelopen tijd. Qua stocks gelukkig in december alles heel groen verkocht en afgelopen maand nog met wat tips van @tomtom901 een heerlijke trade op NVIDIA gepakt, maar crypto daarentegen... Tjah, wat moet ik zeggen, de gebruikelijke greedy rookie mistakes van een first cycle noob.
Heel 2024 voornamelijk BTC geaccumeleerd en deze dip gaat snel richting mijn GAK, dus dan begin je wel je greedy strategie te heroverwegen. Met mijn huidige ETH word ik nu liever bagholder tot aan de volgende cycle dan dat ik nu met verlies verkoop en de overige alts heb ik gelukkig voldoende winst op genomen dat die geen pijn doen. Wel met BTC meerdere keren hele mooie winst gepakt, maar alles, ja alles, weer geherinvesteerd om mijn positie te vergroten. Overall nog steeds wel dik in de plus, maar als dit hem was dan heb ik er wel enorm van geleerd.
Of ik deels uitstap als we nog veel lager gaan of dat ik HODL en DCA tot aan de volgende cyclus ben ik nog niet over uit. Momenteel ben ik nog van mening dat een dip van 28% vrij normaal is voor BTC en weiger te geloven dat 109K de cycle top was, neem nog even wat hopium de komende dagen en anders wordt het volgende week lauwe schultenbrau.
Ik hoop wel van harte dat het nog goed gaat met iedereen hier en ook de komende tijd als er geen recovery komt en we de bear in gaan. Het sentiment is de laatste tijd niet heel positief geweest in deze wereld van magische internet muntjes, dus verlies je zelf niet (ga geen namen noemen, maar wordt aub geen bagholder van die shitcoins van je).
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Ja en daar is nu al de disclaimer aan toegevoegd van de rode lijn op 67.7ktomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:12:
[...]
Klets natuurlijk en dat weet jij ook. Het statement van zwembroek was dat de bull over is.
Even die 78K aangetikt om @Darrell rekt te laten gaan op de zwembroek challenge en weer door.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Kan iemand ff moon roepen?
Long your longs.
Entry 79100, target 91000
Kunnen de Amerikanen straks eens pumpen ipv dumpen? Thanks.
Ik wens jullie allemaal veel wijsheid toe. Dit zijn van die momenten waarop je een keuze kan maken die veel impact heeft.
Ik verkocht ook tijdens een dip, rond de 60k. Natuurlijk had ik liever op 100k verkocht, maar als je dikke winst kan pakken dan neemt niemand je dat weer af. En ondanks deze kennis achteraf heb ik geen spijt.
Ik heb altijd geloofd in de 4 jarige cycle, maar dit is nooit een zekerheid. Helemaal met Trump. Die geeft onzekerheid. En als er iets is waar financieele markten slecht tegen kunnen is dat het wel.
Ik verkocht ook tijdens een dip, rond de 60k. Natuurlijk had ik liever op 100k verkocht, maar als je dikke winst kan pakken dan neemt niemand je dat weer af. En ondanks deze kennis achteraf heb ik geen spijt.
Ik heb altijd geloofd in de 4 jarige cycle, maar dit is nooit een zekerheid. Helemaal met Trump. Die geeft onzekerheid. En als er iets is waar financieele markten slecht tegen kunnen is dat het wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 28-02-2025 10:35 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ey niceSteady schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:23:
Qua stocks gelukkig in december alles heel groen verkocht en afgelopen maand nog met wat tips van @tomtom901 een heerlijke trade op NVIDIA gepakt
Als we vanaf hier weer moon gaan heeft die de ultieme btfd voorspeld en gedaan.BTC100K2021 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:28:
Even die 78K aangetikt om @Darrell rekt te laten gaan op de zwembroek challenge en weer door.
Kudo's dan maar.
Heb nu even tijd om die video te kijken. Wat had hij hier nu ineens aanstaankbuntu schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:35:
I pray to Bob Loukas
Darrell schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:39:
[...]
Als we vanaf hier weer moon gaan heeft die de ultieme btfd voorspeld en gedaan.
Kudo's dan maar.
Rekt gaan is niet een leuk iets hoor.BTC100K2021 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:28:
Nu opveren tot 81.7k en daarna richting bepalen balen.Taro schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:31:
Nu opveren tot 81.7k en daarna richting bepalen:
We zien nu exact dezelfde bearish divergence als in 2021. De rsi maakt steeds lower highs en lower lows. De overeenkomsten van de rsi in 2021 en nu zijn niet te missen. De onderste chart is van de super guppy. Als die rood kleurt dan betekend dat in ieder geval een langere periode van rood. Voor Total is die al rood. Voor Bitcoin begint die nu over te gaan naar rood op de daily. Krijgen we nog wel een voortzetting van de run en je volgt de witte lijn tot ergens in oktober 2025 dan kom ik op maximaal 119k. Dit is de afgeraffelde versie en ben al over mijn tijd.
:strip_exif()/f/image/vjNCOFQK3a5i2IVxReEKwy7T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bbjb3ebQY1KN7boSD6aM9qzb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qiALsPAnczI2MxjQVsZ3akeq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v5wOjgexxtcS8FMkmXcPj0Ga.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vjNCOFQK3a5i2IVxReEKwy7T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bbjb3ebQY1KN7boSD6aM9qzb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qiALsPAnczI2MxjQVsZ3akeq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v5wOjgexxtcS8FMkmXcPj0Ga.jpg?f=fotoalbum_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zwembroek duik even het NK topic in dan!
Sorry ik ben weg. Ben al veel te laat. Ik sluit af.AlterBridge schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:45:
Zwembroek duik even het NK topic in dan!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Snap ik, maar dat is het risico van leverage traden.
Netjes spot BTC kopen je zult nooit meer rekt gaan. Geen stoploss nodig, geen liquidatielevel om in de gaten te houden.
Heerlijk rustgevend.
Piece of mind inderdaad, mijn tactiek was om onder de 35k$ BTC te kopen en daarna te lev. traden. Ik denk dat het traden al met al niet veel heeft opgeleverd qua winst/verlies dus heb besloten om er een tijdje mee te stoppen.BTC100K2021 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:48:
[...]
Snap ik, maar dat is het risico van leverage traden.
Netjes spot BTC kopen je zult nooit meer rekt gaan. Geen stoploss nodig, geen liquidatielevel om in de gaten te houden.
Heerlijk rustgevend.
Het ga je goed vriend! Moet regelmatig aan je denken.Skrunsies schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:05:
Paar duizend berichten verder na het inloggen om te zien hoe het met mijn vriendjes gaat...
Lees de laatste berichten even door en zie zaken als maandlasten verlagen, wel of niet motoren of Porsches kopen, rekeningen openen voor de kids etc..
Wat ik oprecht hoop is dat het 1 ieder hier goed gaat, goed gaat in gezondheid, geluk en liefde!
Aan deze kant hard ouder geworden, verschrikkelijk veel gebeurd, keuzes moeten maken, zaken moeten verkopen om enige tijd in een ziekenhuis in Belgie te moeten vertoeven...
Eind stand:
Financieel opnieuw beginnen, startende from skratch... maar wel met een dochter die na weken in Belgie te hebben gelegen weer thuis is.. Ze kan zich niet alles meer herinneren en waarschijnlijk komt dat ook nooit weer terug, maar naast het financieel opnieuw beginnen, pak ik de momenten met haar weer op en geniet ik als ooit tevoren..
Hou je taai en geniet zoveel mogelijk van de momenten de je gegund zijn.
blok is een yamaha rd350 ypvsJPS schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:21:
[...]
Tja als de jaartjes gaan tellen zit je liever wat meer rechtop en wordt de omgeving belangrijker dan de snelheid. Relaxed he![]()
Tof, wat voor zelfbouw 2takt is het?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ongeveer hetzelfde plan 79020 hierNubtrix schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:32:
Long your longs.
Ondanks het enorme geweld verder, staat die stomme BNX gewoon relatief stabiel
Misschien al langs gekomen maar door alle rektheid posts niet gezien:
De Bybit hack lijkt veroorzaakt te zijn door een hack van developer(s) bij Safe Wallet. Hiermee werd javascript van de wallet aangepast en kwam het in de productie omgeving.
Src.
https://www.security.nl/p...Wallet%7D-ontwikkelaar%27
Dan zit er wel iets mis in je beveiliging. Benieuwd of Bybit ze aan kan klagen.
De Bybit hack lijkt veroorzaakt te zijn door een hack van developer(s) bij Safe Wallet. Hiermee werd javascript van de wallet aangepast en kwam het in de productie omgeving.
Src.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Als een altcoin nu nog stabiel staat, dan weet je zeker dat 95% of meer van de supply in handen is van een paar personen. Anders is dat bijna niet mogelijkVHware schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:25:
Ondanks het enorme geweld verder, staat die stomme BNX gewoon relatief stabiel
Van een mede Frysk, wens ik je alle geluk toe. Financieel vervelend, maar geld is maar geld. Dit soort dingen zetten alles dan toch wel weer in perspectief....Skrunsies schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:05:
Eind stand:
Dus ook veel geluk met name in de gezondheid, geluk en liefde. Dat financiele plaatje komt wel weer
Over financieel plaatje gesproken: HODL is nu toch wel even lastig. Geen winst nog gepakt want nog altijd vertrouwen in de huidige bull. Of dat terecht is, zal vraag 2 worden. Maar ik HODL nog even door
Als we weer richting de 100K gaan (waar ik nog altijd vertrouwen in heb) ga ik wel verkoopmomenten inplannen.
Als er voor dinsdag niks meer verandert aan de tarieven, wordt het een donkerrode week
Hij mag trouwens weer 
nothing stops this train
Dan kan bybit wel een jaar aan fees terugclaimen. Hoera.sh4d0wman schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:28:
Src.
If the Safe{Wallet} App or Services are not provided to the User free of charge, CC shall be liable only (i) in cases pursuant to Clause 18.1 as well as (ii) in cases of simple negligence for damages resulting from the breach of an essential contractual duty, a duty, the performance of which enables the proper execution of this Agreement in the first place and on the compliance of which the User regularly relies and may rely, whereby CC’s liability shall be limited to the compensation of the foreseeable, typically occurring damage. The Parties agree that the typical foreseeable damage equals the sum of the annual Fees paid or agreed to be paid by the User to CC during the course of the calendar year in which the event giving rise to the damage claim occurred. Liability in cases of simple negligence for damages resulting from the breach of a non-essential contractual duty are excluded.
Nog steeds geen bodem wanneer kan ik gaan inslaan? Of is de bull overkbuntu schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:36:
Als er voor dinsdag niks meer verandert aan de tarieven, wordt het een donkerrode week
Bitcoin nog verder onderuit: waarde duikt onder de 80.000 dollar https://www.nu.nl/economi...nder-de-80000-dollar.html
[ Voor 24% gewijzigd door Pinsa op 28-02-2025 12:04 ]
Dat zou kunnen, maar ik denk dat we dit nog niet met volle overtuiging kunnen zeggen. Afhankelijk van de prijsactie de komende tijd, kan het ook een enorme hidden bullish divergence vormen. Dus too soon to tell imo..zwembroek schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:44:
We zien nu exact dezelfde bearish divergence als in 2021. De rsi maakt steeds lower highs en lower lows. De overeenkomsten van de rsi in 2021 en nu zijn niet te missen. De onderste chart is van de super guppy. Als die rood kleurt dan betekend dat in ieder geval een langere periode van rood. Voor Total is die al rood. Voor Bitcoin begint die nu over te gaan naar rood op de daily. Krijgen we nog wel een voortzetting van de run en je volgt de witte lijn tot ergens in oktober 2025 dan kom ik op maximaal 119k. Dit is de afgeraffelde versie en ben al over mijn tijd.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
gebruikershaes schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:55:
[...]
Dat zou kunnen, maar ik denk dat we dit nog niet met volle overtuiging kunnen zeggen. Afhankelijk van de prijsactie de komende tijd, kan het ook een enorme hidden bullish divergence vormen. Dut too soon to tell imo..
[Afbeelding]
zolang er geen kopers zijn dalen wePinsa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:55:
[...]
Nog steeds geen bodem wanneer kan ik gaan inslaan? Of is de bull over
Bitcoin nog verder onderuit: waarde duikt onder de 80.000 dollar https://www.nu.nl/economi...nder-de-80000-dollar.html
ik koop wel wat actiever nu, ik ga nu dagelijks dca doen ipv wekelijks....
uiteindelijk zitten we toch ver boven de $350k in 2030+
nothing stops this train
Ik koop ook wat actiever. Deze week al 3 maal gekocht. En natuurlijk ga ik zondag mijn VCA inleg doen.Kol Nedra schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:08:
[...]
zolang er geen kopers zijn dalen we
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Om het even in perspectief te zetten: als de val van afgelopen week in November 2022 had plaatsgevonden dan hadden we nu rond 0,06 cent gezeten 
Dat is dik 2 jaar geleden.
Hodl.
Dat is dik 2 jaar geleden.
Hodl.
Dat zit wel Schnorr.
Grapje?Waah schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:19:
Ik heb verkocht om lager in te kopen.... Dus ga er maar vanuit dat die nu gaat stijgen! ;-)
Voor de lange termijn is dit zeker ruis zeker als je zolang gaat holdenKol Nedra schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:08:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Pinsa op 28-02-2025 12:27 ]
heel klein flufje verkocht om eens te kijken hoe de limit orders werken bij bitvavo. Puur als testje. Ik HODL nog gewoon zoals altijd. Maar heb niet eerder met limit orders gewerkt op bitvavo specifiek, dus vandaar de grap ;-)
En ja, ik zie hem nog wel wat lager gaan. 30%+ eraf in deze fase zou niet nieuw zijn. dus daar een aantal limit orders op gezet.\
Maar de wet van bitcoin: als je koopt gaat die omlaag, als je verkoopt gaat die omhoog!
[ Voor 8% gewijzigd door Waah op 28-02-2025 12:26 ]
Welcome to the pain zone. #Bitcoin pic.twitter.com/Sv5f2WyVYy
— Carl ₿ MENGER ⚡️🇸🇻 (@CarlBMenger) 27 februari 2025
nothing stops this train
Meer DCA-kansenWaah schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:19:
Ik heb verkocht om lager in te kopen.... Dus ga er maar vanuit dat die nu gaat stijgen! ;-)
Eenmaal door de 100k is tweemaal door de 100k.
En voor de oplettenden: yes, we zijn er al meer dan 1x doorheen gegaan
Dat zit wel Schnorr.
hier trouwens nog paar kleine ordertjes neergezet voor LTC, gekeken op weekly/monthly chart naar de mooie wicks naar beneden..... als we nog een flinke dumpy krijgen mooi meegenomen dan 
voordeel van een kleinere marketcap
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 28-02-2025 12:40 ]
nothing stops this train
Verwacht jij dat hij door de weerstand omhoog gaat?Kol Nedra schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:40:
hier trouwens nog paar kleine ordertjes neergezet voor LTC, gekeken op weekly/monthly chart naar de mooie wicks naar beneden..... als we nog een flinke dumpy krijgen mooi meegenomen dan
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik ken Litecoin nog uit 2017. Zie dat het redelijk stabiel is gebleven ondanks de recente bitcoin dump. Wat is jullie mening over ltc?
Ja mooi he, de massa steekt Bybit veren in de reet omdat ze de crisis zo goed gemanaged hebben. Ik vind dat ze grove fouten gemaakt hebben. Maarja, who am i?sh4d0wman schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:28:
Src.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, ik koop ook al constant bij sinds januari 2023. Iedere maand hetzelfde bedrag. Zo heb ik zowel op 20k als op 100k gekocht.Kol Nedra schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:08:
[...]
The only easy day is yesterday.
Ik ga voor 1 week 50 ema. Mooi punt om te bouncen, tevens het onderste stuk van een cme gap.
Mogelijk niet vandaag, maar wel soon
Mogelijk niet vandaag, maar wel soon
[ Voor 17% gewijzigd door Mr Ronman op 28-02-2025 13:00 ]
Ik probeer nog steeds het principe van de Safe{wallet} te begrijpen. Hoe een cold wallet ineens multisig heeft, ik snap er de ballen van.sh4d0wman schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:28:
Src.
Overigens lijkt het geen ByBit hack te zien gezien dat artikel, het probleem lag zoals veel vaker hogerop in de supply chain. Maar ik begrijp de in en outs nog niet helemaal, moet mij verder inlezen volgens mij.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Bullish (want ETF in de maak).tesla123 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:49:
Ik ken Litecoin nog uit 2017. Zie dat het redelijk stabiel is gebleven ondanks de recente bitcoin dump. Wat is jullie mening over ltc?
Er zijn in de range tussen zeg ruim 90k en bijna 110k heel veel coins van eigenaar verwisseld. Van mensen met een lage gak (winstnemingen) naar mensen die (bij)kochten en een hoge gak hebben. Mentaal zwaar om een verlies beneden de zeg 85k gewoon door te hodlen, dus nu ontzettend veel verkoopdruk vanuit deze kopers.
Eerlijk is eerlijk, ik had juist een breakout naar 110k plus verwacht. Dus dit is een koude douche. Ik dacht / hoopte dat de institutionele koopdruk de grote swings bij bitcoin ging dempen. En ik schat in dat ik niet alleen in deze gedachte stond. Maar deze volatiliteit naar beneden, kan zich dus ook naar boven voordoen.
Het plan is en blijft om de positie vast te houden. Gaan we onder 50k dan ga ik geladderd (hier geleerd) bijkopen. Eerste verkoop van 20% pas op 290k. Nu is de tijd om rustig te blijven en niet in paniek impulsieve dingen te gaan doen (zoals sell low, buy high of zonder kennis leveraged longs openen om verliezen goed te maken).
Eerlijk is eerlijk, ik had juist een breakout naar 110k plus verwacht. Dus dit is een koude douche. Ik dacht / hoopte dat de institutionele koopdruk de grote swings bij bitcoin ging dempen. En ik schat in dat ik niet alleen in deze gedachte stond. Maar deze volatiliteit naar beneden, kan zich dus ook naar boven voordoen.
Het plan is en blijft om de positie vast te houden. Gaan we onder 50k dan ga ik geladderd (hier geleerd) bijkopen. Eerste verkoop van 20% pas op 290k. Nu is de tijd om rustig te blijven en niet in paniek impulsieve dingen te gaan doen (zoals sell low, buy high of zonder kennis leveraged longs openen om verliezen goed te maken).
kantelpunt met BTC pairing in de maak, dus BTC is 2nd best?tesla123 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:49:
nothing stops this train
MOOOOOON!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ook hier toch wel een beetje huilen, stiekem nu wel wat dca koopjes dTao doen, die alpha prijzen lijken zich nu te stabiliseren..Alpina schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:36:
TAO strong like bull.
Wordt gemined door 1 van de grotere Bitcoin miners. Grote bedrijven beginnen in te stappen na Grayscale.
Zelfde voor Bitcoin natuurlijk al zal het daar eerder over landen gaan.
Maar einde bullmarkt?
[Afbeelding]
Vanochtend nog eens de prijs gecheckt na een week skiën en digitale detox. Skireisje of 10 verdampt, mooi.
Heb wel voor het eerst in tijden bijgekocht. Trekt mijn gemiddelde serieus omhoog.
Heb wel voor het eerst in tijden bijgekocht. Trekt mijn gemiddelde serieus omhoog.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Heerlijk:
FUCK BLACKROCK
— Max Brown (@MaxBrownBTC) 28 februari 2025
FUCK ETH
FUCK ALTCOINS
LOST $2M IN LAST 2 DAYS
FUCK THIS CRYPTO SHIT
IM DONE WITH THIS SCAM !!! pic.twitter.com/bRuueB0V5w
nice. Ja hier toch besloten nu niet terug te kopen of extra spot erin te knikkeren. TP 1 en TP 2 vooral nuttige en leuke dingen mee gedaan (Tesla gekocht, Nieuwe motor gekocht, hypotheek stevig mee verlaagd etc) en vind aantal sats wel genoeg. GAK staat dus nog steeds ergens onder de 10k (rond 8 geloof ik).Th1x4nG schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 13:57:
Vanochtend nog eens de prijs gecheckt na een week skiën en digitale detox. Skireisje of 10 verdampt, mooi.
Die long die ik vanmorgen geopend heb doet et iig goed. Ga er wel een SL onderzetten nu want is zonde om die 2k winst direct weer door de plee te spoelen
Zelfde, SL entry en gaan met die banaan (hoop ikanti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:02:
[...]
Die long die ik vanmorgen geopend heb doet et iig goed. Ga er wel een SL onderzetten nu want is zonde om die 2k winst direct weer door de plee te spoelen
Hey, pagina 420.
Hoe is de sfeer hier?
Hoe is de sfeer hier?
Ben je nog wel bullish? Je klinkt wat minder bullishanti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:02:
[...]
nice. Ja hier toch besloten nu niet terug te kopen of extra spot erin te knikkeren. TP 1 en TP 2 vooral nuttige en leuke dingen mee gedaan (Tesla gekocht, Nieuwe motor gekocht, hypotheek stevig mee verlaagd etc) en vind aantal sats wel genoeg. GAK staat dus nog steeds ergens onder de 10k (rond 8 geloof ik).
Als een medewerker van een partij waarmee je samenwerkt zich laat ringeloren dan is dat mi niet de schuld van bybitDacuuu schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:52:
[...]
Ja mooi he, de massa steekt Bybit veren in de reet omdat ze de crisis zo goed gemanaged hebben. Ik vind dat ze grove fouten gemaakt hebben. Maarja, who am i?
Ik heb overigens heel weinig op CEX'en staan dus mij boeit het verder ook vrij weinig.
EDIT: Happy 420 overigens
[ Voor 3% gewijzigd door BootjeVaren op 28-02-2025 14:25 ]
Ik ben pas niet meer bullish onder de 73,5k. Dan flip ik naar, oke, eens zien waar een echte bodem kan gaan zijn over een jaar of wat om dik spot in te kopen. Gok dat ik ook echt wel deel verkoop onder de 70k. Nog ff over nadenken.Guere schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:08:
[...]
Ben je nog wel bullish? Je klinkt wat minder bullish
Het bied ook weer genoeg kansen uiteindelijk. Zeker als je over nog een paar jaar kijkt.
Maar moet wel zeggen dat ik het vallen van de 90k, de 88k en de 85k niet zo rap achter elkaar had verwacht. Eigenlijk 0 support toen die 90k brak. Niets nieuws voor Bitcoin, maar had deze cycle met de ETF's wel iets meer diamond hands verwacht.
Eigenlijk denk ik er exact hetzelfde over als Bob. En meestal komt dat helemaal goed
De ETF's volgen gewoon de flows. Als ETF asset holders per saldo flink verkopen, dan verkoopt Blackrock ook flink. Ook bij de ETF's heb je weak hands, winstnemers, mensen met een stoploss, speculanten.anti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:17:
[...]
Ik ben pas niet meer bullish onder de 73,5k. Dan flip ik naar, oke, eens zien waar een echte bodem kan gaan zijn over een jaar of wat om dik spot in te kopen. Gok dat ik ook echt wel deel verkoop onder de 70k. Nog ff over nadenken.
Het bied ook weer genoeg kansen uiteindelijk. Zeker als je over nog een paar jaar kijkt.
Maar moet wel zeggen dat ik het vallen van de 90k, de 88k en de 85k niet zo rap achter elkaar had verwacht. Eigenlijk 0 support toen die 90k brak. Niets nieuws voor Bitcoin, maar had deze cycle met de ETF's wel iets meer diamond hands verwacht.
Eigenlijk denk ik er exact hetzelfde over als Bob. En meestal komt dat helemaal goed
In de weg omhoog lijken de flows overweldigend, terwijl in voorgaande cycle ook stevig gekocht werd. Maar dat zagen we niet dagelijks op een scorebord voorbij komen.
Zodra de luiken open gaan dan zijn de flows naar beneden ook flink.
oh i know, ik ben juist iemand die hier vaak schreef dat veel van die etf's gekocht worden door rijke boomers. Maar ergens had ik verwacht dat dat meer een dempende werking zou geven.BTC100K2021 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:29:
[...]
De ETF's volgen gewoon de flows. Als ETF asset holders per saldo flink verkopen, dan verkoopt Blackrock ook flink. Ook bij de ETF's heb je weak hands, winstnemers, mensen met een stoploss, speculanten.
In de weg omhoog lijken de flows overweldigend, terwijl in voorgaande cycle ook stevig gekocht werd. Maar dat zagen we niet dagelijks op een scorebord voorbij komen.
Zodra de luiken open gaan dan zijn de flows naar beneden ook flink.
Nog een 20k candle om de dag op 100k af te sluiten, ik zeg plausibel hoor. LFG.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
kan iemand uitleggen wat een bullish case is voor een litecoin ETF? Over wie hebben wij het als we praten over mainstream adoptie en institutionele instanties?
voor boomers, zodat ze niet zelf ltc in eigen beheer hoeven te hodlen.tesla123 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:34:
kan iemand uitleggen wat een bullish case is voor een litecoin ETF? Over wie hebben wij het als we praten over mainstream adoptie en institutionele instanties?
nothing stops this train
Idd, veel meer kan ik er ook niet van maken. Het is een crypto ETF. Voor liefhebber en speculant.. Ik snap het nut ook niet van zo'n ETF en van LTC zelf eigenlijk ook niet...Kol Nedra schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:37:
[...]
voor boomers, zodat ze niet zelf ltc in eigen beheer hoeven te hodlen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zou mooi zijn als we dit weekend weer een beetje rust in de markt kunnen krijgen en in ieder geval die 80k een beetje kunnen vasthouden..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Het is nog geen half 4 en nu al wat prijsactie? What happend
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
ppi zal wel bekend zijn, geen zin om te zoekenDutchCrownNL schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:39:
Het is nog geen half 4 en nu al wat prijsactie? What happend
Procentueel valt het allemaal nog steeds wel mee.anti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:31:
[...]
oh i know, ik ben juist iemand die hier vaak schreef dat veel van die etf's gekocht worden door rijke boomers. Maar ergens had ik verwacht dat dat meer een dempende werking zou geven.
De swings in absolute zin maken dat het erger voelt dan dat het is.
Per saldo zijn die ETF's gewoon positief, een nieuwe doelgroep heeft hiermee toegang gekregen tot BTC (zoals jij noemt, de rijke boomer met een broker account en 0 verstand van wallets etc).
Zowel in crypto als op de aandelenmarkten zijn de swings momenteel zo groot dat er werkelijk waar geen pijl op te trekken valt. NVDA die gisteren gewoon even -9% doet op solide cijfers. En die kan vandaag weer prima +5%. TSLA die in 2 maanden van 483 naar 280 gaat, de redenen daarvoor zijn helder maar de volatiliteit is extreem hoog bij diverse hoge market cap aandelen.
BTC kan vandaag prima op 85K eindigen, maar ook 75K. Valt niet te traden.
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 28-02-2025 14:43 ]
Lekker, ik zit ook long, ook al een hoop afgeschaald.anti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:02:
[...]
Ok hear me out -- Ik denk dat die oranje mafklapper precies weet wat die doet, namelijk z'n vriendjes paaien en iedereen bedonderen. Hij is zich echt wel bewust wat voor invloed die heeft op de economie met z'n geblaat. Dreigen met tarifs, rugpulls en weet ik het. Alles crasht, vriendjes kopen laag in. En hij trekt alles in. Markten pumpen = vriendjes winst.
Dit is mijn 2ct.
Dit is mijn 2ct.
[ Voor 3% gewijzigd door gebruikershaes op 28-02-2025 14:46 ]
14.30, altijd.anti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:39:
[...]
ppi zal wel bekend zijn, geen zin om te zoeken
Denk het ook hoor. Zou me sterk lijken als dat zich allemaal niet terug gaat recht trekken.gebruikershaes schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:45:
Ok hear me out -- Ik denk dat die oranje mafklapper precies weet wat die doet, namelijk z'n vriendjes paaien en iedereen bedonderen. Hij is zich echt wel bewust wat voor invloed die heeft op de economie met z'n geblaat. Dreigen met tarifs, rugpulls en weet ik het. Alles crasht, vriendjes kopen laag in. En hij trekt alles in. Markten pumpen = vriendjes winst.
Dit is mijn 2ct.
Volgende week waarschijnlijk weer nieuws: "Ohja, dat van die tariffs was maar een grapje. Terug vriendjes?"
Ik ken 'em wel ondertussen, onze Donald.
Grootste daling van real personal consumption MoM sinds januari 2022:
https://www.investing.com...-personal-consumption-895
De tekenen dat de economie afkoelt zie je wel.
Gisteren huizenverkopen flink lager, initial claims iets hoger, lagere consumentenbestedingen.
De geldprinter staat al warm te draaien.
https://www.investing.com...-personal-consumption-895
De tekenen dat de economie afkoelt zie je wel.
Gisteren huizenverkopen flink lager, initial claims iets hoger, lagere consumentenbestedingen.
De geldprinter staat al warm te draaien.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/F31WUUlYYABv3gtgqx977mXw.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ngNlhoQhfZenvDcWn8nKMRWn.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kZZJOlziTS4P53TWlVjoDTCB.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/oWuhigZXpaNNhtPICVQ3ajhM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9LFL8A6OVThEF3j8URXxe5CH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OXsjwkyVVRShzXo0W5gSPzud.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/INCPd2yYm5m9HlG0E95FEOfv.jpg?f=fotoalbum_large)