Ik klaag niet nee, maar dat is nu makkelijk roepen.Lucky0wn schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:35:
[...]
Dan hadden toch het advies van @tomtom901 maar moeten volgen, denk dat zijn Porsche/BTC trade aardig in het groen staat!
Damn de weekly candle voor btc is nu wel vies. Mogelijk blaast Trump de importheffingen staks weer af
@tomtom901 als we nu een ongeplande beer in gaan dan wrap je hem toch wel rood he? Gewoon als aandenken.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Je verwacht het nooit, maar weet wel dat het altijd kan gebeuren. Al zal het wel meevallen overall. Ik heb ook steeds kleine flufjes aangekocht waardoor ik flink in het rood sta nu, grotere buy orders heb ik rond de support levels staan en ben zo'n type die orders cancelt als de prijs te dicht in de buurt komt ervan.tomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:36:
[...]
Achteraf weten we of starten met bijkopen een goed idee was, maar ik moet zeggen dat ik, toen de upside van de range brak al op lagere levels rekende en daar fiat voor had gereserveerd. Ik zal niet zeggen dat ik wil dat het nog lager gaat (ook voor andere die er al balls deep inzitten) maar kan niet zeggen dat ik het niet verwacht had.
Eerlijk gezegd vind ik bepaalde Alts behoorlijk sterk; denk aan: LTC, XRP, Hype, BNB.
Taycan is al rood, dus ik ben bull en bear tegelijksh4d0wman schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:40:
@tomtom901 als we nu een ongeplande beer in gaan dan wrap je hem toch wel rood he? Gewoon als aandenken.
Van dik hout zaagt men planken. Goedemorgen iedereen. Ik hoop dat en ieder relaxt onder deze dip kan zijn. En rustig kan bijkopen.
BTC dominance is dan ook vrijwel gelijk gebleven de afgelopen 24 uur: vrij steady rond 60.75%. Alts waren natuurlijk al zo ontzettend geraakt, dus niet zo vreemd dat de fear nu even overslaat naar primair Bitcoin die nog relatief hoog staat.Berry powel schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:42:
Eerlijk gezegd vind ik bepaalde Alts behoorlijk sterk; denk aan: LTC, XRP, Hype, BNB.
Dat gezegd hebbende: ook de altcoin markt kan nog veel lager: OTHERS (alles excl. top 10) staat nog op $226B en de bear market low was rond de $70B/$80B range.
Nouja, nee, toen de range low brak, en we vervolgens door alle tussenliggende levels sneden, dan ga je op een gegeven moment wel lager verwachten. Kijk maar naar @zwembroek. Het enige wat de beste man op mij had is dat ie all out is gegaan. Dat heb ik nooit gedaan, wel significant verkocht boven de 100k.Lucky0wn schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:42:
[...]
Je verwacht het nooit, maar weet wel dat het altijd kan gebeuren.
Joh, alle tijd nog toch? Je hoeft niet binnen 5 jaar binnen te zijn!bsmpower schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:28:
[...]
40. Weet niet of dat het beeld beter of slechter maakt 😅
Omscholen in blinde paniek of een lening afsluiten voor een auto zijn nu echt de laatste dingen waar jij je mee bezig moet houden lijkt mij.
Dit zijn de leukste jaren met je koters is mij altijd verteld dus probeer daar je focus op te leggen ipv naar grafiekjes te staren en te dromen van hypothetische gains😄
Zoals velen kijk ik ook naar de 73K. Maar wat zijn jullie plannen, mochten we daar doorheen zakken?
Ga je dan een gedeelte van je PF verkopen, om kapitaal te beschermen? Of blijf je dan zitten.
Neig zelf naar een gedeelte te verkopen. Immers staan al mijn aankopen tot november vorig jaar, dan mooi in de plus. En dan afwachten welke kant het op gaat.
Ga je dan een gedeelte van je PF verkopen, om kapitaal te beschermen? Of blijf je dan zitten.
Neig zelf naar een gedeelte te verkopen. Immers staan al mijn aankopen tot november vorig jaar, dan mooi in de plus. En dan afwachten welke kant het op gaat.
Voor mij; ik heb genoeg uitgecashed om niks te doen, ik laat wat er nu op de wallets zit gewoon lopen.jvel92 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:49:
Zoals velen kijk ik ook naar de 73K. Maar wat zijn jullie plannen, mochten we daar doorheen zakken?
Puur persoonlijk: helemaal niks. Zitten blijven. Maar ook ik heb flink winst genomen rond de 107k, achteraf makkelijk praten dus.jvel92 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:49:
Op Bitfinex hebben ze er vertrouwen in:
https://www.tradingview.c...DLONGS/?exchange=BITFINEX
Deze chart zag je voorheen vaker voorbij komen toen Bitfinex nog een bepalende speler was.
Deze chart zag je voorheen vaker voorbij komen toen Bitfinex nog een bepalende speler was.
Hier een maandelijkse compounding intrest met 8% bij een inleg van 10.000 euro over 25 jaar.bsmpower schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:28:
[...]
40. Weet niet of dat het beeld beter of slechter maakt 😅
Mijn advies, trek je geld asap uit volatiele assets en verschif naar stabielere assets.
Creëer rust voor jezelf, geniet van je gezin en koester wat je wél hebt.
Die auto lekker afrijden trouwens, doe ik ook en goedkoper rijden lukt je nooit weer. Volvodealer verklaarde me voor gek toen ik mijn oude volvo wilde inruilen voor een S60. "Ik verkoop hem je graag maar je bent hardstikke gek, zoals de jouwe maken ze ze niet meer".
Met ongeveer 30 procent uitgestapt, nu even het rebuy moment gaan bepalen, altijd lastig. Volgens mij kan het nog best een stukje naar onder
Tja... Ik heb er in vergelijking met anderen geen 10.000en of 100.000en in zitten. Ik heb nu een enorm gevoel van "laat maar lekker zitten". Des te lager t zakt, des te minder ik de neiging heb om te verkopen.jvel92 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:49:
Mocht er financieel iets gebeuren is dat wel anders natuurlijk
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Je bent nu al te laat met verkopen, dus ik blijf weer zitten deze bear.jvel92 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:49:
De rit omhoog gelukkig deze keer wel wat agressiever verkocht tov de voorgaande runs.
Zero.
Begrijpelijk. Zit zelf op behoorlijk wat stables, omdat ik alle alts wel op een goed moment heb verkocht. Dus voldoende munitie om BTC bij te kunnen kopen.tomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:51:
[...]
Voor mij; ik heb genoeg uitgecashed om niks te doen, ik laat wat er nu op de wallets zit gewoon lopen.
Twijfel alleen over de 73K, als we daar komen.
Ja same, maar daarom is winst nemen ook nooit een slecht idee.Domino schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:53:
[...]
Puur persoonlijk: helemaal niks. Zitten blijven. Maar ook ik heb flink winst genomen rond de 107k, achteraf makkelijk praten dus.
Ik heb nog een stack op de Ledger. Die blijft daar gewoon staan. Mijn vertrouwen op de langere termijn in BTC is niet aangetast. Ik ben sinds deze run dan wel helemaal klaar met de alts, daar brand ik mijn vingers niet meer aan. Zoals ik net schreef probeer ik met een gedeelte wat lager terug te kopen, dat is dan extra leuk als het weer de lucht inschietjvel92 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:49:
Vind het eerlijk gezegd ook een lastige. Uiteraard bovenin wel profits genomen, maar zit er nog met een fors gedeelte in. Ook weer wat bijgekocht in de weg omlaag. Die $73k do-not-cross lijn klonk zo lekker ver weg, maar nu we er zo snel bij in de buurt komen komt de keuze wel snel dichterbij.jvel92 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:49:
Ik lees dat anderen er gewoon in blijven zitten, vooral vanwege flinke winstneming bovenin. Als je dat minder hebt gedaan is de keuze lastiger. Hangt er ook vooral vanaf of je er voor de echt langere termijn in wil zitten (volgende cycles). Ik vind het ook niet erg om een gedeelte voor langere tijd te laten staan. Maar ja, als we nu echt de bear ingaan: waarom dan alsnog alles verkopen en dan lager inkopen? Zul je net zien dat we toch bouncen op $69k ofzo
Wat is dat? Verhouding longs of?BTC100K2021 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:54:
Helemaal eens.WarsemaW schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:54:
[...]
Hier een jaarlijkse compounding intrest met 8% bij een inleg van 10.000 euro over 25 jaar.
Mijn advies, trek je geld asap uit volatiele assets en verschif naar stabielere assets.
Die auto lekker afrijden trouwens, doe ik ook en goedkoper rijden lukt je nooit weer. Volvodealer verklaarde me voor gek toen ik mijn oude volvo wilde inruilen voor een S60. "Ik verkoop hem je graag maar je bent hardstikke gek, zoals de jouwe maken ze ze niet meer".
[Afbeelding]
Maar nog beter: zorg dat je eerst je maandlasten van je vaste lasten (hypotheek) omlaag brengt.
Die financiële ruimte vervolgens wegzetten in een verstandige belegginsmix. Wat verstandig is is voor iedereen net even anders.
Dan heb je nooit geldzorgen.
Daarom is het af en toe best eens verstandig om deels winst te nemen, dit soort dips heb je altijd wel relatief onverwacht tussendoor. Mis je dan zo af en toe wat uitschieters, zeker. Maar de risico spreiding die je na wat winsten kan doen is ook wel zo lekker. Of toch die Porsche kopen natuurlijk.
Oppotten is ook zonde. Het moet uiteindelijk allemaal wel een doel hebben, alleen houden om een getal te zien groeien daar heb je in het leven niets aan.
Oppotten is ook zonde. Het moet uiteindelijk allemaal wel een doel hebben, alleen houden om een getal te zien groeien daar heb je in het leven niets aan.
Nouja, laten we wel wezen. 73k is nog bijna 10% weg he, neem daarin mee dat een hoop indicatoren dieprood zijn, youtubers komen weer uit hun graf met doom en gloom, and so on. Kan het verder naar beneden? Absoluut, maar risk:reward ligt echt in het voordeel van de longs nu. Betekent niet blind longen maar zodra er sterkte komt (bulls zijn niet ineens weg of dood) zijn de upside targets echt wel aantrekkelijk.Guere schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:00:
[...]
Vind het eerlijk gezegd ook een lastige. Uiteraard bovenin wel profits genomen, maar zit er nog met een fors gedeelte in. Ook weer wat bijgekocht in de weg omlaag. Die $73k do-not-cross lijn klonk zo lekker ver weg, maar nu we er zo snel bij in de buurt komen komt de keuze wel snel dichterbij.
Ik lees dat anderen er gewoon in blijven zitten, vooral vanwege flinke winstneming bovenin. Als je dat minder hebt gedaan is de keuze lastiger. Hangt er ook vooral vanaf of je er voor de echt langere termijn in wil zitten (volgende cycles). Ik vind het ook niet erg om een gedeelte voor langere tijd te laten staan. Maar ja, als we nu echt de bear ingaan: waarom dan alsnog alles verkopen en dan lager inkopen? Zul je net zien dat we toch bouncen op $69k ofzoAan alle keuzes kleeft helaas een risico.
Sommige alts staan nogsteeds best prima versus hun all time low. Stel je zit voor 60% in Sol en andere toekomstige 99% loss coins dan zou ik zelf een deel verkopen (heb ik de afgelopen weken zelf gedaan).jvel92 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:49:
Ben je al een maxi dan kun je ook gewoon lekker door hodlen natuurlijk, die komt heus wel weer.
Na veel aandringen van mijn vrouw en ouders heb ik een groeirekening geopend voor de pasgeboren kleine. Want ja, je kunt maar beter af en toe €100 voor haar wegzetten zodat ze later een rijbewijs kan halen of een mooie reis mag meemaken. Opa en oma trots een eerste storting gedaan. Kan ze misschien van naar de bioscoop tegen de tijd dat ze 18 is. Mja…
Intussen doet mijn porto -35k sinds de top
… Gekke rabbit hole zit ik eigenlijk in. Dit is waanzin.
Intussen doet mijn porto -35k sinds de top
Ik wil je niet vertellen hoe je het moet doen, maar wij beleggen voor onze kleine man, want sparen is een fools game met de hedendaagse inflatie.AlterBridge schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:06:
Na veel aandringen van mijn vrouw en ouders heb ik een groeirekening geopend voor de pasgeboren kleine. Want ja, je kunt maar beter af en toe €100 voor haar wegzetten zodat ze later een rijbewijs kan halen of een mooie reis mag meemaken. Opa en oma trots een eerste storting gedaan. Kan ze misschien van naar de bioscoop tegen de tijd dat ze 18 is. Mja…
Intussen doet mijn porto -35k sinds de top… Gekke rabbit hole zit ik eigenlijk in. Dit is waanzin.
Helemaal mee eens! Zeker die maandlasten niet omhoog krikken met een pronkstuk als een auto. Of je moet echt een liefhebber zijn. Dat is waarschijnlijk niet het geval anders had @bsmpower nu al niet een oude toyota gereden. Auto's zijn gewoon functionele dingen, zonde om er eentje te kopen om je schoonvader of buurman mee te laten zien dat je een mannetje bent.BTC100K2021 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:01:
[...]
Helemaal eens.
Maar nog beter: zorg dat je eerst je maandlasten van je vaste lasten (hypotheek) omlaag brengt.
Die financiële ruimte vervolgens wegzetten in een verstandige belegginsmix. Wat verstandig is is voor iedereen net even anders.
Dan heb je nooit geldzorgen.
Ben je een liefhebber zoals @tomtom901 dan vind ik het een ander verhaal. Dan is het een doel voor jezelf ipv anderen.
[ Voor 7% gewijzigd door WarsemaW op 28-02-2025 09:10 ]
En met een horizon van 18 jaar is dit alleen maar ruis.
Ja idd ik heb het geprobeerd. Staat iedereen in de fam gelijk op hun achterste benen.tomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:06:
[...]
Ik wil je niet vertellen hoe je het moet doen, maar wij beleggen voor onze kleine man, want sparen is een fools game met de hedendaagse inflatie.
Uitleggen dat die 1,65% spaarrente zonde is van dat wegsparen krijg ik er moeilijk door.
En die 35k was spaargeld waar je jarenlang hard voor gewerkt hebt? Of een deel van de cryptowinst.AlterBridge schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:06:
Intussen doet mijn porto -35k sinds de top… Gekke rabbit hole zit ik eigenlijk in. Dit is waanzin.
Allebei is zuur, maar het eerste 10x zuurder imo.
Dat is 750 BTC shorts tegenover zo'n 60k BTC longs. Dat geeft de burger moed.BTC100K2021 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:02:
[...]
Totaal margin longs.
Hier een overzicht met ook de shorts:
https://www.coinglass.com/BitfinexMargin
Tsja, zou jij de low shorten?gebruikershaes schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:09:
[...]
Dat is 750 BTC shorts tegenover zo'n 60k BTC longs. Dat geeft de burger moed.
De PCE inflatie word ook vandaag bekend gemaakt misschien gaat dit de laatste doodsteek geven?
En zelfs dan, buiten hypotheek (x2) hebben wij geen andere schulden, is die auto cash betaald en maar een klein onderdeel van de net worth. Ik ga geen onoverkomelijke risico's nemen om dat ding voor de deur te hebben en in een perfect storm is dat ook de eerste die weer gaat.WarsemaW schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:07:
[...]
Ben je een liefhebber zoals @tomtom901 dan vind ik het een ander verhaal. Dan is het een doel voor jezelf ipv anderen.
Laten we de verhalen met zelfmedelijden nou nog even in de ijskast zetten.
Voorlopig is de bullrun gewoon intact.
Dit zijn correcties waar je mee moet dealen.
30% stijging is adoptie/organisch/dikke tech/have fun staying poor, 30% daling en iedereen is in paniek.
Voorlopig is de bullrun gewoon intact.
Dit zijn correcties waar je mee moet dealen.
30% stijging is adoptie/organisch/dikke tech/have fun staying poor, 30% daling en iedereen is in paniek.
WarsemaW schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:54:
[...]
Hier een maandelijkse compounding intrest met 8% bij een inleg van 10.000 euro over 25 jaar.
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ook blij dat ik 2/3 van mijn inleg terug heb gehaald zodra er wat winst te behalen was. Alsnog balen veel virtuele winst te zien verdampen. Maar ach, zo is het leven.
Ik vind het wel grappig om te zien hoe die ETFs BTC nu de rug toe keren. Eerst waren zij de enige reden (retail heeft immers nooit echt interesse getoond) dat BTC zo ontzettend pumpte. En nu dumpen ze het net zo hard.
Is ook de reden dat ALTS nu (soort van) iets sterker zijn dan de afgelopen maanden. Die waren immers al gedumpt tot bijna bearlevels, en die dump was wel retail driven. Maar nu retail praktisch helemaal weg is, en zelfs Wallstreet verkoopt, ja, dan heb je geen koopdruk meer over.
Ik vind het wel grappig om te zien hoe die ETFs BTC nu de rug toe keren. Eerst waren zij de enige reden (retail heeft immers nooit echt interesse getoond) dat BTC zo ontzettend pumpte. En nu dumpen ze het net zo hard.
Is ook de reden dat ALTS nu (soort van) iets sterker zijn dan de afgelopen maanden. Die waren immers al gedumpt tot bijna bearlevels, en die dump was wel retail driven. Maar nu retail praktisch helemaal weg is, en zelfs Wallstreet verkoopt, ja, dan heb je geen koopdruk meer over.
Nope, maar de bulls zijn nog niet helemaal in slaap gevallen.
Nu gelukkig winst. Ik heb het overgrote deel van mijn tijd in crypto land in het rood gestaan. Maar bij BTC boven de 50k wel eindelijk groene cijfers over de hele porto heen.Het Fantoom schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:09:
[...]
En die 35k was spaargeld waar je jarenlang hard voor gewerkt hebt? Of een deel van de cryptowinst.
Allebei is zuur, maar het eerste 10x zuurder imo.
Mijn investering in crypto is wel ruim vier jaar waard aan spaargeld. Dus zeker hard voor moeten werken (full time baan). Laten we niet nu al de bear induiken!
Bulls zijn er nog steeds (geloof ik oprecht), alleen ik zou ook niet midden in een impuls longen. Zeker gezien we zo dicht bij een CME gap zitten en andere vormen van support zou ik hem daar eerder oppakken dan nu blind long gaan.gebruikershaes schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:12:
[...]
Nope, maar de bulls zijn nog niet helemaal in slaap gevallen.
Denk dat je niet alle alts over één kam kan scheren, kijk als je afgelopen maanden in memes of AI alts zat is het een en al drama geweest. Dit geldt niet voor bepaalde outperformers. je ziet dit ook aan de reactie bij een kleine opleving van btc. Maar het klopt dat het nog steeds veel lager kan.Guere schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:47:
[...]
BTC dominance is dan ook vrijwel gelijk gebleven de afgelopen 24 uur: vrij steady rond 60.75%. Alts waren natuurlijk al zo ontzettend geraakt, dus niet zo vreemd dat de fear nu even overslaat naar primair Bitcoin die nog relatief hoog staat.
Dat gezegd hebbende: ook de altcoin markt kan nog veel lager: OTHERS (alles excl. top 10) staat nog op $226B en de bear market low was rond de $70B/$80B range.
yep, de finex whalesBTC100K2021 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:54:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mwha, dat van die ETFs valt vooralsnog wel mee. Vergeet niet hoe ontiegelijk veel ze hebben ingekocht: voor zo'n $60 miljard ($40 miljard als je voor de BlackRock outflow compenseert). Zie o.a. de grafiek onderaan. Dat er nu een paar miljard weer is uitgevlogen is zeker jammer, maar het zal pas echt hard gaan als ze besluiten alles te gaan verkopen en de ETFs tientallen miljarden aan outflow krijgen.Durpstick schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:12:
Ook blij dat ik 2/3 van mijn inleg terug heb gehaald zodra er wat winst te behalen was. Alsnog balen veel virtuele winst te zien verdampen. Maar ach, zo is het leven.
Even kijken naar het percentage: PF is deze maand toch een goede 22% onderuit.
Nog meer rekteroni, lekker om mee het weekend in te gaan
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik zit er nu weer balls deep in, maar ga het gewoon uitzitten. Heb deze bull al een auto gekocht, ga straks 2 week op vakantie en ben nu een garage aan het bouwen van de winsten.jvel92 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:49:
Niet ideaal dat ik een buy high heb gedaan, maar ik kan niet klagen.
en precies daarom de TP2 voor groot deel toch in de hypotheek gedaan waardoor we nu in de laagste risico toeslag zitten.WarsemaW schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:07:
[...]
Helemaal mee eens! Zeker die maandlasten niet omhoog krikken met een pronkstuk als een auto. Of je moet echt een liefhebber zijn. Dat is waarschijnlijk niet het geval anders had @bsmpower nu al niet een oude toyota gereden. Auto's zijn gewoon functionele dingen, zonde om er eentje te kopen om je schoonvader of buurman mee te laten zien dat je een mannetje bent.
Dikke kortingen overal. Opruimingsverkoop, sla je slag. Richting tweede helft van 2025 heb je spijt als je nu niet hier van profiteert.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Goed bezig!anti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:22:
[...]
en precies daarom de TP2 voor groot deel toch in de hypotheek gedaan waardoor we nu in de laagste risico toeslag zitten.
Die motor gaat er hoe dan ook komen. Dan maar meer spaargeld inleggen!
Keuzestress.. Hornet 1000? Een Speed triple? Z900?
Daar mag het hier niet over gaan anders begint * iemand * weer een beetje moeilijk te doen.technoaddict schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:26:
PS. Ik zou die Z900 doen.
Zeker, mee eens. Maar mijn punt was ook meer dat die ETF investors altijd gezien werden als het slimme geld. De lange termijn denkers. Maar nu blijken ze net zo emotioneel te zijn als wij retail degens.Guere schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:17:
[...]
Mwha, dat van die ETFs valt vooralsnog wel mee. Vergeet niet hoe ontiegelijk veel ze hebben ingekocht: voor zo'n $60 miljard ($40 miljard als je voor de BlackRock outflow compenseert). Zie o.a. de grafiek onderaan. Dat er nu een paar miljard weer is uitgevlogen is zeker jammer, maar het zal pas echt hard gaan als ze besluiten alles te gaan verkopen en de ETFs tientallen miljarden aan outflow krijgen.
MT-09 niet vergeten in dat lijstjetechnoaddict schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:26:
Bijna die 78k hè .. vanaf daar dikke bounce toch?
Toch?
Toch?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mochten we nog verder zakken; ik blijf lekker zitten..
Ik geloof niet dat de bulls dit over hun kant laten gaan en heb nog wel vertrouwen in een rally ergens dit jaar..
Ik geloof niet dat de bulls dit over hun kant laten gaan en heb nog wel vertrouwen in een rally ergens dit jaar..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Heb een pluk BTC ETF erbij gekocht op De Giro.

[ Voor 27% gewijzigd door BTC100K2021 op 28-02-2025 09:32 ]
Ben onderhand vergeten waarom die $78k zo belangrijk was. Ineens werd die vaak genoemd, ja. Niet helemaal onthouden waar dat niveau z'n support aan verleendeVis schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:30:
Bijna die 78k hè .. vanaf daar dikke bounce toch?
Toch?
Haha ja nou willen we het zien ook.zwembroek schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:30:
[Afbeelding]
Eet smakelijk. Beeld en geluid erbij please.
Opvreten die handel.
Speed triple, heb ik ook ! Tov de andere, zalige fiets.. als je beetje kan rijden, zijn er weinige die je volgen in de bocht.. Gaat sneller dan BTC erdoor!technoaddict schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:26:
Never ever financial advice...
Spuit11 media
Ziet er wel uit als bodem vorming op de charts imo.. ben geen TA specialist maar denk dat dit het was. Als in, geen echte wicks meer richting die genoemde low 70s.
*Steekt kop in zand
*Steekt kop in zand
Mm nee nog niet, het gaat nog steeds consequent net wat lagerVis schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:37:
Ziet er wel uit als bodem vorming op de charts imo.. ben geen TA specialist maar denk dat dit het was. Als in, geen echte wicks meer richting die genoemde low 70s.
*Steekt kop in zand
wait what?
Maar de daling van de laatste dagen komt vooral doordat vorige week de grootste cryptoroof ooit plaatsvond. Daarbij werd voor 1,5 miljard dollar aan digitale munten gestolen bij cryptoplatform Bybit.
Never ever financial advice...
Dat is wat ik zeg, op zoek naar een bodem.tomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:37:
[...]
Mm nee nog niet, het gaat nog steeds consequent net wat lager
Als ik zie dat XRP nog op 2 dollar staat, dan kunnen we ook nog wel lager.
XRP army is hardnekkig. Die moet toch ook op zijn minst corrigeren naar +- 1.5 (top eerste leg omhoog).
SOL kan ook nog wel 30-40 dollar lager.
Daarna wordt het tijd voor een flinke paal omhoog.
XRP army is hardnekkig. Die moet toch ook op zijn minst corrigeren naar +- 1.5 (top eerste leg omhoog).
SOL kan ook nog wel 30-40 dollar lager.
Daarna wordt het tijd voor een flinke paal omhoog.
[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 28-02-2025 09:45 ]
Vorige week bij Goedhart gaan kijken naar de Hornet. Super prijs, maar oogt wat cheap, deed hem niet voor mij. Stond een hele dikke Z900 met wat Puig accesoires. Zoiets, of een KTM, gaat het hier wordentechnoaddict schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:26:
Sorry @Nopheros
5 jaar... Dat was iig niet mijn idee, wilde er voor Mei dit jaar eigenlijk al volledig uitstappen (met een altseizoen in mijn hoofd). Ben nu nog "jong" en vitaal (lichamelijk dan) en kan het geld beter nu gebruiken dan over 5 of 10 jaar. Maar het is wat het is.WarsemaW schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:48:
[...]
Joh, alle tijd nog toch? Je hoeft niet binnen 5 jaar binnen te zijn!
Omscholen in blinde paniek of een lening afsluiten voor een auto zijn nu echt de laatste dingen waar jij je mee bezig moet houden lijkt mij.
Dit zijn de leukste jaren met je koters is mij altijd verteld dus probeer daar je focus op te leggen ipv naar grafiekjes te staren en te dromen van hypothetische gains😄
Omscholing heeft meer te maken met mijn huidige werkgeluk. Als ik er ook nog meer mee kan verdienen is dat een win-win 🙂
Misschien toch maar wat bijkopen vandaag.
Helaas niet.Vis schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:37:
*Steekt kop in zand
:strip_exif()/f/image/EKsFS6tA6e4NcZtkVRv81ZGA.jpg?f=fotoalbum_large)
Zijn veel dikke longs geopend met een stoploss op 74.463. Die gaan er in dit tempo allemaal uit worden gestopt. Dus ik verwacht sowieso dit level aan te tikken. Dan hebben we nog een CME gap zitten op 72.510. Dit zie ik als de laatste lijn in het zand. Die rode lijn op 66.783 is wat mij betreft de bearzone. Komen we daar onder is het echt over en uit. Dan krijgen we echt nog wel een relief rally maar ik zou hem gebruiken om je posities te lozen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ik ben eind december van altijd buikschuivers en japans over gestapt naar een KTM 690 duke. Echt heerlijk rijden moet ik zeggen. Verder hoop ik over 1 a 2 maanden mijn 2 takt zelfbouw project goed gekeurd te krijgen door de RDW......Antifon schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:46:
[...]
Vorige week bij Goedhart gaan kijken naar de Hornet. Super prijs, maar oogt wat cheap, deed hem niet voor mij. Stond een hele dikke Z900 met wat Puig accesoires. Zoiets, of een KTM, gaat het hier worden![]()
Sorry @Nopheros
Heb 3 motoren gehad. Fazer 600 (heerlijke hoogtoeurige naaimachinetje, maar na 5 jaar voelde het als een grote brommer). Aprilia Falco 1000cc (spartaans ding, werd er bang van. Niet geschikt voor NL). Street Triple 675 (koppel en hoogtoeurig tegelijk door de 3 cilinder. Beetje saai wel). Als er ooit nog iets nieuws komt denk ik meer aan een adventure om ook eens licht offroad te gaan (TET routes). En eentje met weinig vermogen, je hebt er toch niks aan (mits je in NL blijft en alleen binnendoor rijdt zoals ik). Bv een Himalayan 450, maar dat zullen velen wel te saai vinden.Antifon schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:46:
[...]
Vorige week bij Goedhart gaan kijken naar de Hornet. Super prijs, maar oogt wat cheap, deed hem niet voor mij. Stond een hele dikke Z900 met wat Puig accesoires. Zoiets, of een KTM, gaat het hier worden![]()
Sorry @Nopheros
Z900/ Z1000 zijn leuke motoren, maar ben zelf meer van de racers. Boven de 140/150 km/u is een kuipruitje wel lekker om achter te schuilen. Hier een zx6r 👍. Gaat komende week weer uit de schuur.
Paar keer in NK gekeken maar heel veel van jou staat er nog niet. Komop dan, ik ben reuze benieuwdzwembroek schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:52:
[...]
Helaas niet.
[Afbeelding]
Zijn veel dikke longs geopend met een stoploss op 74.463. Die gaan er in dit tempo allemaal uit worden gestopt. Dus ik verwacht sowieso dit level aan te tikken. Dan hebben we nog een CME gap zitten op 72.510. Dit zie ik als de laatste lijn in het zand. Die rode lijn op 66.783 is wat mij betreft de bearzone. Komen we daar onder is het echt over en uit. Dan krijgen we echt nog wel een relief rally maar ik zou hem gebruiken om je posities te lozen.
Snap ik. Als je je handjes goed hebt staan is techniek een absolute aanrader. Als je je hoofd goed hebt staan ook trouwens, techniek is gewoon een fantastische branche en er is voor iedereen iets te doen.bsmpower schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:51:
[...]
5 jaar... Dat was iig niet mijn idee, wilde er voor Mei dit jaar eigenlijk al volledig uitstappen (met een altseizoen in mijn hoofd). Ben nu nog "jong" en vitaal (lichamelijk dan) en kan het geld beter nu gebruiken dan over 5 of 10 jaar. Maar het is wat het is.
Omscholing heeft meer te maken met mijn huidige werkgeluk. Als ik er ook nog meer mee kan verdienen is dat een win-win 🙂
Misschien toch maar wat bijkopen vandaag.
Wbt beleggen. Je zegt het zelf al, je bent nu fit en vitaal. Laat deze jaren niet naar de filistijnen helpen door geld dan maat...
Met je gezin kamperen op een gare camping in Kroatië doen wij jaarlijks met veel plezier. Onder aan de streep eens uitgerekend dat het ondanks de vele kilometers nogsteeds goedkoper was dan thuisblijven.
Ga met je gezin naar het bos, kost letterlijk niets! Ik ben groot geworden in tweedehands kleren (koop nogsteeds het meeste op vinted trouwens) duur speelgoed was er zeker aan het begin niet maar ik heb de meest fantastische jeugd gehad waarvan ik bang ben dat ik hem mijn eigen kinderen niet eens bieden.
Kortom, dikke stacks verkregen door weinig effort gaan jou niet gelukkig maken bsm... ik ga nu stoppen voor het echt zweverig gaat worden maar kijk alsjeblieft waar jij je geluk verwacht uit te halen.
Ik was er even mee begonnen maar als ik het netjes wil doen kost het me veel tijd wat ik niet heb. Kan het einde van de middag wel snel doen maar dan wordt het niet netjes. Heb wat screens opgeslagen van waar ik mee bezig was maar dat is niet heel netjes.tomtom901 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:58:
[...]
Paar keer in NK gekeken maar heel veel van jou staat er nog niet. Komop dan, ik ben reuze benieuwd
mijn target is nogsteeds april 2025 om winst te nemen. dan staan we vast boven de $110k
nothing stops this train
Gisteren was je sowieso al overtuigd dat het einde bull zou zijn, toch? Ben je nog van plan wat van die charts te delen waarom je (toen al) dacht dat het einde verhaal was, of moet deze recente daling voor zichzelf spreken?zwembroek schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:52:
Helaas niet.
[Afbeelding]
Overigens wil ik niet flauw doen hoor! Snap als je druk bent nu / aan het werk, maar ik ben oprecht nog steeds erg benieuwd naar wat je in de charts had gezien (nog afgezien van de PA van vandaag).
Edit: ah sorry, zie dat @tomtom901 er ook al om vroeg
Mooi om te zien dat hier meerdere motor enthousiasts zitten! Ik zal verder niet meer offtopic gaan, maar @anti elppa mag wel ff een plaatje posten van zijn zelfbouw. Gefinancierd door een BTC long, dus soort van ontopic
Ik zal kijken of die screens bruikbaar zijn. Maar ik heb geen tijd om er teveel tekst en uitleg bij te geven. Ik had in mijn hoofd om een mooie presentatie te maken haha maar eenmaal begonnen tikte de tijd veel te snel weg. Heb mezelf er op verkeken.Guere schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:02:
[...]
Gisteren was je sowieso al overtuigd dat het einde bull zou zijn, toch? Ben je nog van plan wat van die charts te delen waarom je (toen al) dacht dat het einde verhaal was, of moet deze recente daling voor zichzelf spreken?
Overigens wil ik niet flauw doen hoor! Snap als je druk bent nu / aan het werk, maar ik ben oprecht nog steeds erg benieuwd naar wat je in de charts had gezien (nog afgezien van de PA van vandaag).
Edit: ah sorry, zie dat @tomtom901 er ook al om vroeg
Je mag ze in NK of per DM gewoon droppen, dan vogel ik zelf wel uit wat je er mee bedoelt, ben gewoon reuze benieuwd naar je argumentatie.zwembroek schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:04:
[...]
Ik zal kijken of die screens bruikbaar zijn. Maar ik heb geen tijd om er teveel tekst en uitleg bij te geven. Ik had in mijn hoofd om een mooie presentatie te maken haha maar eenmaal begonnen tikte de tijd veel te snel weg. Heb mezelf er op verkeken.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Paar duizend berichten verder na het inloggen om te zien hoe het met mijn vriendjes gaat...
Lees de laatste berichten even door en zie zaken als maandlasten verlagen, wel of niet motoren of Porsches kopen, rekeningen openen voor de kids etc..
Wat ik oprecht hoop is dat het 1 ieder hier goed gaat, goed gaat in gezondheid, geluk en liefde!
Aan deze kant hard ouder geworden, verschrikkelijk veel gebeurd, keuzes moeten maken, zaken moeten verkopen om enige tijd in een ziekenhuis in Belgie te moeten vertoeven...
Eind stand:
Financieel opnieuw beginnen, startende from skratch... maar wel met een dochter die na weken in Belgie te hebben gelegen weer thuis is.. Ze kan zich niet alles meer herinneren en waarschijnlijk komt dat ook nooit weer terug, maar naast het financieel opnieuw beginnen, pak ik de momenten met haar weer op en geniet ik als ooit tevoren..
Hoop dat het jullie hier allemaal goed gaat jongens, dikke kus ut Fryslan!
Lees de laatste berichten even door en zie zaken als maandlasten verlagen, wel of niet motoren of Porsches kopen, rekeningen openen voor de kids etc..
Wat ik oprecht hoop is dat het 1 ieder hier goed gaat, goed gaat in gezondheid, geluk en liefde!
Aan deze kant hard ouder geworden, verschrikkelijk veel gebeurd, keuzes moeten maken, zaken moeten verkopen om enige tijd in een ziekenhuis in Belgie te moeten vertoeven...
Eind stand:
Financieel opnieuw beginnen, startende from skratch... maar wel met een dochter die na weken in Belgie te hebben gelegen weer thuis is.. Ze kan zich niet alles meer herinneren en waarschijnlijk komt dat ook nooit weer terug, maar naast het financieel opnieuw beginnen, pak ik de momenten met haar weer op en geniet ik als ooit tevoren..
UberLurker Departement #GG.
Goed je te horen, en ziet eruit als goed nieuws voor wat betreft je dochterSkrunsies schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:05:
Paar duizend berichten verder na het inloggen om te zien hoe het met mijn vriendjes gaat...
Eind stand:
Financieel opnieuw beginnen, startende from skratch... maar wel met een dochter die na maanden in Belgie te hebben gelegen weer thuis is.. Ze kan zich niet alles meer herinneren en waarschijnlijk komt dat ook nooit weer terug, maar naast het financieel opnieuw beginnen, pak ik de momenten met haar weer op en geniet ik als ooit tevoren..
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
op monthly chart ziet het er nog prima uit, vanavond sluiten we die, als we in maart boven de $91k komen dan is april echt wel een nieuwe ATH
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 28-02-2025 10:07 ]
nothing stops this train
Wait, wat...de Apple car kwam niet. Maar nu komt er wel een anti elppa tweewieleranti elppa schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:52:
[...]
ik ben eind december van altijd buikschuivers en japans over gestapt naar een KTM 690 duke. Echt heerlijk rijden moet ik zeggen. Verder hoop ik over 1 a 2 maanden mijn 2 takt zelfbouw project goed gekeurd te krijgen door de RDW......
Tof trouwens!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Waar zie je de CME gap op 72.510? Zit die niet een stuk hoger rond de 77.000?zwembroek schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 09:52:
[...]
Helaas niet.
[Afbeelding]
Idd, ik heb hem ook rond de 77k ish.MattyNL schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:07:
[...]
Waar zie je de CME gap op 72.510? Zit die niet een stuk hoger rond de 77.000?
SCs favoriete Fryske papa is weer in ons midden!Skrunsies schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:05:
Eind stand:
Financieel opnieuw beginnen, startende from skratch... maar wel met een dochter die na maanden in Belgie te hebben gelegen weer thuis is.. Ze kan zich niet alles meer herinneren en waarschijnlijk komt dat ook nooit weer terug, maar naast het financieel opnieuw beginnen, pak ik de momenten met haar weer op en geniet ik als ooit tevoren..
Goed om te horen dat je dochter weer thuis is, dat zullen donkere maanden geweest zijn... het is al vaker gezegd maar nogsteeds ontzettend veel sterkte en liefs.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FTkpLuURqQi9u2eQ6ITh1e5b.gif?f=user_large)
/f/image/sopC3ZD4mH5NsN8VN7CE2exG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KDh9bgfkx7r4M2eB49LusJGp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6gQWV84HOcOpMc8zbPoqWakF.jpg?f=fotoalbum_large)