D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Nee, ik heb er tot nu toe niet over geschreven
Ja: Als je je moeder moet begraven heb je echt toch wel even andere zaken aan je hoofd. Al m'n crypto apps zijn uitgelogd, even rust in de tent. Kijk later wel hoe groot de schade in mn PF is
SterkteD_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Ja: Als je je moeder moet begraven heb je echt toch wel even andere zaken aan je hoofd. Al m'n crypto apps zijn uitgelogd, even rust in de tent. Kijk later wel hoe groot de schade in mn PF is
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
sterkteD_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
pffff das ruk zeg!!! sterkteD_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gecondoleerd.D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Sterkte man, neem je tijd om rust te vinden.D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Crypto komt inderdaad later wel weer.
Sterkte!D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
gecondoleerd!D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Gecondoleerd!D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Pff, veel sterkte!D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
De muntjes zijn inderdaad nu even niet belangrijk. Dat komt later wel weer. Zo'n gebeurtenis plaatst altijd alles weer even in perspectief.
Kan ik mij helemaal voorstellen, dan is ineens alles minder belangrijk. Gecondoleerd en sterkte!D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Gecondoleerd.D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Gecondoleerd en sterkte!D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Gecondaleerd!D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Dat zet die munten altijd weer in een ander daglicht, dat andere zaken meer waardevol dan een paar procenten heen en weer.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gecondoleerd, sterkte in deze moeilijke tijdD_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Ik geef een "duimpje" maar natuurlijk veel sterkte met dit verlies.D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Jeff, alle sterkte met het verlies. Geef het de mooist denkbare plek.D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Maktub
Gecondoleerd en veel sterkte.D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Gecondoleerd en veel sterkte!D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Mijn medeleven. Sterkte voor de ganse familie.D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Never ever financial advice...
Dat heb ik niet gezegd he. Ze houdt zich bezig met klikken op haar telefoon en nu bijdehand doen. Ze heeft ze nu al naar mij verstuurd (dat heb ik gedaan voor haar) om het om te zetten in keiharde Euro'sbsmpower schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:28:
[...]
Wees blij dat je een vrouw hebt die zich (ook) met crypto bezig houdt.
Gecondoleerd en sterkte.D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Ik probeer al heel vaak met mijn vrouw een gesprek aan te gaan wanneer de winst ook gewoon genoeg is en laten uitbetalen in ... om er daadwerkelijk iets mee te doen (auto, tuin, badkamer, genoeg plannen). Maar steeds geen reactie, geen interesse, ze wil er over nadenken, elke keer iets anders. Ondertussen is de helft alweer verdampt sinds ik de discussie wil aangaan. Dus het is niet zo gezellig thuis nu. En voordat ik weer allemaal shit over me heen krijg. Ik vind het fijn grote/belangrijke keuzes samen te bepalen en er niet alleen voor te staan. En dan heb ik het dus niet over jullie met je adviezen, maar mijn vrouw 😅DaWayne schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:37:
[...]
Dat heb ik niet gezegd he. Ze houdt zich bezig met klikken op haar telefoon en nu bijdehand doen. Ze heeft ze nu al naar mij verstuurd (dat heb ik gedaan voor haar) om het om te zetten in keiharde Euro's
Zou je wel verkopen als je vrouw dat zou zeggen?bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:48:
[...]
Ik probeer al heel vaak met mijn vrouw een gesprek aan te gaan wanneer de winst ook gewoon genoeg is en laten uitbetalen in ... om er daadwerkelijk iets mee te doen (auto, tuin, badkamer, genoeg plannen). Maar steeds geen reactie, geen interesse, ze wil er over nadenken, elke keer iets anders. Ondertussen is de helft alweer verdampt sinds ik de discussie wil aangaan. Dus het is niet zo gezellig thuis nu. En voordat ik weer allemaal shit over me heen krijg. Ik vind het fijn grote/belangrijke keuzes samen te bepalen en er niet alleen voor te staan. En dan heb ik het dus niet over jullie met je adviezen, maar mijn vrouw 😅
Misschien moet je haar hier een account geven! Wellicht zo opgelost!
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 27-02-2025 17:52 ]
Donderdag dipdag vandaag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ooit komt er ten minste een dead cat bounce!sjorremans schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:56:
Donderdag dipdag vandaag
Maar niet vandaag!Coldcat schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:59:
[...]
Ooit komt er ten minste een dead cat bounce!
Alleen: dank voor het medeleven
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Als ik er zelf aan zou denken om te verkopen en zij zou zeggen "ja goed idee, moeten we doen want het is nu xxx waard en daar kunnen we allemaal YYY van kopen" zou ik dat doen ja. Op dit moment voelt het echter dat we op de bodem zitten, of bijna. Iig de fear & greed index, daily RSI, sentiment hier, ... Dus nu voelt het net zo dom om te verkopen als dat ik December na een dikke stijging niet heb verkocht. De toekomst moet uitwijzen wat het gaat worden. Maar mijn verkoop target ligt nu iig een stuk lager dan eerder.Coldcat schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:51:
[...]
Zou je wel verkopen als je vrouw dat zou zeggen?
Misschien moet je haar hier een account geven! Wellicht zo opgelost!
Gecondoleerd + sterkte ! En op zulke momenten zijn die muntjes inderdaad maar bijzaak.D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Heel veel sterkte met het verlies!D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gecondoleerd man, dat is beroerdD_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Gecondoleerd en veel sterkte @D_Jeff
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik heb mijn BTC rond de 18k verkocht om toch een beetje winst veilig te stellen. Ook tegen al het sentiment en ratio in. Het voelde toen goed.bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 18:01:
[...]
Als ik er zelf aan zou denken om te verkopen en zij zou zeggen "ja goed idee, moeten we doen want het is nu xxx waard en daar kunnen we allemaal YYY van kopen" zou ik dat doen ja. Op dit moment voelt het echter dat we op de bodem zitten, of bijna. Iig de fear & greed index, daily RSI, sentiment hier, ... Dus nu voelt het net zo dom om te verkopen als dat ik December na een dikke stijging niet heb verkocht. De toekomst moet uitwijzen wat het gaat worden. Maar mijn verkoop target ligt nu iig een stuk lager dan eerder.
Maktub
weinig actie vandaag eigenlijk.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Die komt om 20u in het NKanti elppa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 18:24:
weinig actie vandaag eigenlijk.
Maktub
Je kan er ook een leuk weekendje weg met je vrouw van kopen. Goed uit eten, Spa arrangement erbij. Om het weer gezellig te hebben.bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:48:
[...]
Ik probeer al heel vaak met mijn vrouw een gesprek aan te gaan wanneer de winst ook gewoon genoeg is en laten uitbetalen in ... om er daadwerkelijk iets mee te doen (auto, tuin, badkamer, genoeg plannen). Maar steeds geen reactie, geen interesse, ze wil er over nadenken, elke keer iets anders. Ondertussen is de helft alweer verdampt sinds ik de discussie wil aangaan. Dus het is niet zo gezellig thuis nu. En voordat ik weer allemaal shit over me heen krijg. Ik vind het fijn grote/belangrijke keuzes samen te bepalen en er niet alleen voor te staan. En dan heb ik het dus niet over jullie met je adviezen, maar mijn vrouw 😅
Allemaal leuk en aardig die aankomende TA van Zwembroek, kon mij er niet van weerhouden om eindelijk wat satjes voor mijn 2 kids aan te schaffen.
Had ik al veel eerder moeten doen natuurlijk maar beter laat dan nooit
Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijdD_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Stack Sats
De McRib? Is dat een nieuwe burger? Nog niet eerder gezien namelijk
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Was in een grijs verleden ook in NL verkrijgbaar en in Duitsland nog steeds.DutchCrownNL schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 18:36:
[...]
De McRib? Is dat een nieuwe burger? Nog niet eerder gezien namelijk
paul-s83 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 18:33:
Allemaal leuk en aardig die aankomende TA van Zwembroek, kon mij er niet van weerhouden om eindelijk wat satjes voor mijn 2 kids aan te schaffen.
Mooi, goed bezig pappaul-s83 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 18:33:
En door ..
Zojuist weer eens mijn portfolio doorgescrolled en een lading drek de deur uit gedaan. Hard nagedacht welke coins ik door een eventuele 2e bearmarket heen wil dragen en dat zijn er verdraaid weinig. Zoveel troep (denk bijvoorbeeld Enjin) waarvan het maar de vraag is of er ooit nog weer leven in komt. Waarom zou ik dat vasthouden als ik er ook BTC van kan maken.
Ik zal je vertellen, wat een bevrijding! Btc uiteraard lekker laten staan 🙂 langzaam vermaxiniseren.
Wat in BTC zit verzuurt niet. Zo gaat dat spreekwoord toch?
Ik zal je vertellen, wat een bevrijding! Btc uiteraard lekker laten staan 🙂 langzaam vermaxiniseren.
Wat in BTC zit verzuurt niet. Zo gaat dat spreekwoord toch?
Altijd de moeite waard om in Duitsland even voor te stoppen.Deman23 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 18:37:
[...]
Was in een grijs verleden ook in NL verkrijgbaar en in Duitsland nog steeds.
Dinsdag, woensdag, donderdag dipdag. De drie doldwaze dipdagen bij elkaar.
Nog een kwartier voordat het main event begint jungs! Zitten we er al klaar voor? @zwembroek @tomtom901 @anti elppa
Welk event nu weer als excuus om verder rekt te gaan? 😴gebruikershaes schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 19:42:
Nog een kwartier voordat het main event begint jungs! Zitten we er al klaar voor? @zwembroek @tomtom901 @anti elppa
Deze.bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 19:44:
[...]
Welk event nu weer als excuus om verder rekt te gaan? 😴
Haha, ok! TomTom vs Zwembroek? Live streaming in het handelstopic? 3 TA rondes van 3 min?
[ Voor 33% gewijzigd door bsmpower op 27-02-2025 20:02 ]
Gecondoleerd!D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
De ultieme showdown!bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 19:57:
[...]
Haha, ok! TomTom vs Zwembroek? Live streaming in het handelstopic? 3 TA rondes van 3 min?
Het is al 20:02. Nog geen eerste ronde gaande in het NK?
Stack Sats
Gecondoleerd. Heftige dingen..D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Als je vrouw geen interesse toont, dan moet je op een gegeven moment toch gewoon zelf het initiatief nemen en op de verkoopknop drukken?bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:48:
[...]
Als je op het punt staat met je auto het ravijn in te storten en de oplossing is aan de handrem trekken, dan ga je elkaar toch ook niet aankijken en afwachten of de ander het doet?
Had er wel iemand precies 20:00 beloofd dan? Volgens mij had zwembroek gewoon "ergens vanavond" gezegdStovirpi schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:02:
Het is al 20:02. Nog geen eerste ronde gaande in het NK?
De few and famous komen altijd laat.Guere schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:17:
[...]
Had er wel iemand precies 20:00 beloofd dan? Volgens mij had zwembroek gewoon "ergens vanavond" gezegd
Ja ik. Als een echte promoter heb ik valse verwachtingen gecreëerd.Guere schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:17:
[...]
Had er wel iemand precies 20:00 beloofd dan? Volgens mij had zwembroek gewoon "ergens vanavond" gezegd
Zeker, de promotor. Sta nu telefonisch in de wacht om geld terug te vragen.Guere schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:17:
[...]
Had er wel iemand precies 20:00 beloofd dan?
Edit: LOL, hij exposet zichzelf ook net, hierboven. Alles goed en wel, maar voor dit geld verwacht ik ook een voorronde.
[ Voor 16% gewijzigd door MrMrq op 27-02-2025 20:21 ]
Maktub
Als je SUI maar blijft hodlen en hoopt op alt season...bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:48:
[...]
laten uitbetalen in ... om er daadwerkelijk iets mee te doen (auto, tuin, badkamer, genoeg plannen).
"Schatje! Kom eens kijken!"
Ja, sucks to be you. Ik ga naar bed, morgen weer een daggebruikershaes schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:20:
[...]
Ja ik. Als een echte promoter heb ik valse verwachtingen gecreëerd.
MrMrq schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:20:
[...]
Zeker, de promotor. Sta nu telefonisch in de wacht om geld terug te vragen.
Edit: LOL, hij exposet zichzelf ook net, hierboven. Alles goed en wel, maar voor dit geld verwacht ik ook een voorronde.
We hebben helemaal geen TA wedstrijd te zien. Open de grafiek… 83k! Er komt nog een leg omlaag.
Nu al? Ga je steeds vroeger omdat je er altijd om 03:30 weer uit moet?tomtom901 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:23:
Ja, sucks to be you. Ik ga naar bed, morgen weer een dag
Mmm beetje pittige tijden hier in huis, TP-1 slaapt wel redelijk door maar kost gewoon een hoop (leuke) energie. Ben 's avonds vaker wel dan niet helemaal gesloopt door combi kind/werk/zzp en dan nog wat trading on the side.Guere schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:30:
[...]
Nu al? Ga je steeds vroeger omdat je er altijd om 03:30 weer uit moet?
📢 BREAKING: DE SLAG DER CRYPTO TITANEN UITGESTELD! 🚨tomtom901 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:23:
[...]
Ja, sucks to be you. Ik ga naar bed, morgen weer een dag
🏆 DE WEDSTRIJD VANAVOND GAAT NIET DOOR! 🏆
TOMTOM901 (Porsche Navigatie) heeft zijn zwaarste tegenstander tot nu toe ontmoet… en het is geen whale, geen rug pull, geen flash crash… maar een klein kind met een onuitputtelijke voorraad FUD (Fear, Unrelenting Demands). 🍼📉
Slaaptekort, extreme volatiliteit en nachtelijke liquidatiegolven hebben TomTom901 genadeloos getroffen. De bear market van gebroken nachten, onvoorspelbare speen-retracements en plotse schreeuw-candles heeft hem aan de rand van capitulatie gebracht. Zijn RSI (Rest & Sleep Index) is op een historisch dieptepunt. 🛌📉
📅 Nieuwe datum: Morgen, 20.00 uur
📍 Locatie: NK Arena
💥 ZWEMBROEK (BSM Lover) blijft gefocust en scherpt zijn strategie verder aan.
🎙️ ANTI ELPPA (Zure Maxi) is al bezig met zijn zure analyses en belooft genadeloze commentaar.
🔥 Kan Porsche Navigatie zich resetten, of wordt dit de ultieme rug pull? 🔥
📢 STAY TUNED!
Krijg hier toch wel een beetje Justin Sun vibes van...Eerst de announcement van de announcement en vervolgens je keutel intrekken.
Zwembroek wacht net zo lang met reageren tot de koers 78k aantikt.. en dan komt ie met een simpel zinnetje:
TOLD YOU SO
The bastard ...
TOLD YOU SO
The bastard ...
Gecondoleerd.. veel sterkte.D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja en nee
Zero.
paul-s83 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:37:
Krijg hier toch wel een beetje Justin Sun vibes van...Eerst de announcement van de announcement en vervolgens je keutel intrekken.
Maktub
Oei ja, zeker begrijpelijk dan! Lekker je nest in dan - de TA kan wel tot morgen wachtentomtom901 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:34:
[...]
Mmm beetje pittige tijden hier in huis, TP-1 slaapt wel redelijk door maar kost gewoon een hoop (leuke) energie. Ben 's avonds vaker wel dan niet helemaal gesloopt door combi kind/werk/zzp en dan nog wat trading on the side.
Wat een shitshow is het ook 😐 Echt zoeken naar lichtpuntjes. Bestaat er nog iets waar je wél geld mee kan verdienen? Rentes, aandelenfondsje en crypto wordt het niet. Kan me misschien nog omscholen naar een beroep dat echt goed verdiend, iemand tips?Coldcat schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:30:
We hebben helemaal geen TA wedstrijd te zien. Open de grafiek… 83k! Er komt nog een leg omlaag.
Speen-retracementsgebruikershaes schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:35:
[...]
📢 BREAKING: DE SLAG DER CRYPTO TITANEN UITGESTELD! 🚨
🏆 DE WEDSTRIJD VANAVOND GAAT NIET DOOR! 🏆
TOMTOM901 (Porsche Navigatie) heeft zijn zwaarste tegenstander tot nu toe ontmoet… en het is geen whale, geen rug pull, geen flash crash… maar een klein kind met een onuitputtelijke voorraad FUD (Fear, Unrelenting Demands). 🍼📉
Slaaptekort, extreme volatiliteit en nachtelijke liquidatiegolven hebben TomTom901 genadeloos getroffen. De bear market van gebroken nachten, onvoorspelbare speen-retracements en plotse schreeuw-candles heeft hem aan de rand van capitulatie gebracht. Zijn RSI (Rest & Sleep Index) is op een historisch dieptepunt. 🛌📉
📅 Nieuwe datum: Morgen, 20.00 uur
📍 Locatie: NK Arena
💥 ZWEMBROEK (BSM Lover) blijft gefocust en scherpt zijn strategie verder aan.
🎙️ ANTI ELPPA (Zure Maxi) is al bezig met zijn zure analyses en belooft genadeloze commentaar.
🔥 Kan Porsche Navigatie zich resetten, of wordt dit de ultieme rug pull? 🔥
📢 STAY TUNED!
Badmeester ?bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:42:
[...]
Wat een shitshow is het ook 😐 Echt zoeken naar lichtpuntjes. Bestaat er nog iets waar je wél geld mee kan verdienen? Rentes, aandelenfondsje en crypto wordt het niet. Kan me misschien nog omscholen naar een beroep dat echt goed verdiend, iemand tips?
Onlyfans?bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:42:
[...]
Wat een shitshow is het ook 😐 Echt zoeken naar lichtpuntjes. Bestaat er nog iets waar je wél geld mee kan verdienen? Rentes, aandelenfondsje en crypto wordt het niet. Kan me misschien nog omscholen naar een beroep dat echt goed verdiend, iemand tips?
begrafenisondernemer / uitvaartleiderbsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:42:
[...]
die rekeningen zijn ook niet grappig meer (10k+ en dan heb je niets bijzonders) + je hebt altijd werk.
[ Voor 3% gewijzigd door D_Jeff op 27-02-2025 20:44 ]
Hacker? Beetje rondbellen, je kunt ze vast goed bezorgd krijgen! 1 transactie 1.5 miljardbsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:42:
[...]
Denk dat die het wel goed doet in dat beroep. Hoeft niet te doen alsof die verdrietig is, gewoon voor de dienst ff z’n portfolio bekijken.D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:44:
[...]
begrafenisondernemer / uitvaartleider
die rekeningen zijn ook niet grappig meer (10k+ en dan heb je niets bijzonders) + je hebt altijd werk.
Beste uitdaging wanneer BTC + 8K op een dag doetgebruikershaes schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:46:
[...]
Denk dat die het wel goed doet in dat beroep. Hoeft niet te doen alsof die verdrietig is, gewoon voor de dienst ff z’n portfolio bekijken.
https://www.instagram.com...igsh=MXQ2OWxmY2ttcDAwNw==bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:42:
[...]
Wat een shitshow is het ook 😐 Echt zoeken naar lichtpuntjes.
Doet hem niks. Hij heeft alleen shitcoins.D_Jeff schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:48:
[...]
Beste uitdaging wanneer BTC + 8K op een dag doet
Als ijsverkoper zal hij het slecht doen. Allemaal klanten die een paar lekkere bollen willen kopen. Maar verkopen… ho maar! Totdat het ijs gesmolten is en de zon vertrokken!gebruikershaes schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:46:
[...]
Denk dat die het wel goed doet in dat beroep. Hoeft niet te doen alsof die verdrietig is, gewoon voor de dienst ff z’n portfolio bekijken.
Het leven van een verkoper die niet wilde verkopen!
@bsmpower :gebruikershaes schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:49:
[...]
Doet hem niks. Hij heeft alleen shitcoins.
Waarom verkoop je bij de volgende pump niet gewoon 50%?
Als je er nu al ziek van wordt wil je niet weten wat je te wachten staat als dit het echt was. Compleet REKT!
Met 50% uitbetaling heb je alsnog kans om mooie dingen te doen als het explosief omhoog gaat. Zit het tegen dan kan dat nog steeds.
Doe je niets dan stort je jezelf vrijwillig een depressie in.
Bedankt voor alle tips 👍🏻, morgen eens wat vacatures bekijken.
bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:56:
Bedankt voor alle tips 👍🏻, morgen eens wat vacatures bekijken.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/1nz6rHQUQAdIrvm6egrq7C9b.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/5kTHnNWtdRD1GgnQmXkTRGz8.gif?f=user_large)
Bespaar me de MCFrustratie alsjeblieft!
https://onlyvenz.nl/bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:42:
[...]
goed beroep tegenwoordig, sommige vrouwen gaan met pensioen na een paar succesvolle jaren
Edit: scroll wat verder en zie dat dit antwoord al benoemd was oepsie
[ Voor 6% gewijzigd door Steady op 27-02-2025 21:07 ]
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
ALS die pump nog komt ga ik zeker anders handelen. Ik heb een verkooptarget in mijn hoofd als het stijgt. Stuk lager dan degene die ik eerder had bedacht. Heb alleen geen verkoop target als het verder naar beneden gaat. Zoals ik in eerder bericht al heb aangegeven, het voelt nu dichterbij een ommekeer dan dat we vanaf hier nog 20% dumpen. In dat geval zou ik eerder weer geld inleggen dan nog verkopen. Lees eens terug hoeveel mensen hier de afgelopen dagen weer hebben bijgekocht. Dat is ook niet voor niks. Plus de flinke RSI oversold op de daily, greed & fear die op 10 staat. En we hebben al erg veel slecht nieuws achter de rug (Tariffs, hack, etc..). Misschien probeer ik mezelf wat hopium te geven, maar niet verkopen op de top en dan wel verkopen op de (mogelijke) bodem geeft helemaal een deuk in mijn beetje zelfvertrouwen wat ik nog heb.Coldcat schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:55:
[...]
@bsmpower :
Waarom verkoop je bij de volgende pump niet gewoon 50%?
Als je er nu al ziek van wordt wil je niet weten wat je te wachten staat als dit het echt was. Compleet REKT!
Met 50% uitbetaling heb je alsnog kans om mooie dingen te doen als het explosief omhoog gaat. Zit het tegen dan kan dat nog steeds.
Doe je niets dan stort je jezelf vrijwillig een depressie in.
Laten we dan ook die 78k maar pakken in plaats van deze geitenbende
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik bedoel een pump van 10% omhoog. $3 of heel misschien $3.50.bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:09:
[...]
ALS die pump nog komt ga ik zeker anders handelen. Ik heb een verkooptarget in mijn hoofd als het stijgt. Stuk lager dan degene die ik eerder had bedacht. Heb alleen geen verkoop target als het verder naar beneden gaat. Zoals ik in eerder bericht al heb aangegeven, het voelt nu dichterbij een ommekeer dan dat we vanaf hier nog 20% dumpen. In dat geval zou ik eerder weer geld inleggen dan nog verkopen. Lees eens terug hoeveel mensen hier de afgelopen dagen weer hebben bijgekocht. Dat is ook niet voor niks. Plus de flinke RSI oversold op de daily, greed & fear die op 10 staat. En we hebben al erg veel slecht nieuws achter de rug (Tariffs, hack, etc..). Misschien probeer ik mezelf wat hopium te geven, maar niet verkopen op de top en dan wel verkopen op de (mogelijke) bodem geeft helemaal een deuk in mijn beetje zelfvertrouwen wat ik nog heb.
Toen je in december je plaatje deelde was er geen bewijs dat we omlaag gingen. Net zo min dat we ooit nog de $100k aanraken.
Maar die mensen hebben wel alleen de Bitcoin dip gekocht... Tenminste de verstandige neem ik aanbsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:09:
[...]
Lees eens terug hoeveel mensen hier de afgelopen dagen weer hebben bijgekocht. Dat is ook niet voor niks.
Jij toch ook??
Oh wacht...
Waarom 78K? Op de daily zit daar geen duidelijke resistance? Niet eerst rond de 80K nog?sjorremans schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:13:
Laten we dan ook die 78k maar pakken in plaats van deze geitenbende
Zo ben net thuis. Veel later dan gepland. Gelukkig gaat @tomtom901 naar bed en heb ik nu vrij voor de rest van de avond.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:09:
[...]
Misschien probeer ik mezelf wat hopium te geven, maar niet verkopen op de top en dan wel verkopen op de (mogelijke) bodem geeft helemaal een deuk in mijn beetje zelfvertrouwen wat ik nog heb.
Binnenkort ben je eerder thuis. Concurrentie van @bsmpower achter die boom!zwembroek schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:19:
Zo ben net thuis. Veel later dan gepland. Gelukkig gaat @tomtom901 naar bed en heb ik nu vrij voor de rest van de avond.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/a47EH2wVOT7e9PP3vlL9n8Xm.jpg?f=fotoalbum_large)