[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 252 Laatste
Acties:
  • 931.746 views

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:25
Coldcat schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:14:
[...]

Ik bedoel een pump van 10% omhoog. $3 of heel misschien $3.50.

Toen je in december je plaatje deelde was er geen bewijs dat we omlaag gingen. Net zo min dat we ooit nog de $100k aanraken.
Eerst maar eens afwachten of het überhaupt nog gaat stijgen 😅

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:45
zwembroek schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:19:
Zo ben net thuis. Veel later dan gepland. Gelukkig gaat @tomtom901 naar bed en heb ik nu vrij voor de rest van de avond. :P
Wen dip wilde ik net posten maar daar is die al :+

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-12-2025
Gvd wat een geweld weer

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
CryptoFace staat 80k in de plus met een SUI short, je verwacht het niet ;)

BTC shortje gaat hier ook prima, SL in profit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/82i08ASrVvzY-QIufPdlovWrYfQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Unv9VYE6KhKduI5a09X6f7iG.png?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 27-02-2025 21:35 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• bsmpower
Lijkt er op dat we steeds de spikes van de vorige dag aan het vullen zijn... Dump, pump, dump, pump, .. Zo wordt je dus rijker als market maker.

• Pinsa
Gister de boot gemist en nu denk ik we kunnen nog wel lager

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Stonks ook niet echt lekker vandaag, Crypto volgt gewoon op dit moment

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• zwembroek
  • Laatst online: 27-12-2025
We zijn mooi onderweg naar mijn volgende targets. Gelukkig vanmiddag een take profit ingevoerd. Had geen tijd om naar de koersen te staren. Nu alles herverdeeld onder 6 nieuwe limit orders. 76.5 - 78.5. Duiken we onder de 73k dan ben ik out en stop ik er mee. Dat is het einde bull. We moeten boven de 73.700 blijven.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• bsmpower
Kan geen SUI meer zien eerlijk gezegd. Leek eerder een goeie keuze die portfolio split (50% SUI / Vechain). Maar mijn Vechain deel is sindsdien 95% van de tijd hoger geweest in waarde. En nu heeft die Poppe iets geplaatst over Vechain, dus die is nu ook verpest.
https://x.com/CryptoMichN...ycYyG43UkYPKGzzFVG1A&s=19

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:39:
[...]

Kan geen SUI meer zien eerlijk gezegd. Leek eerder een goeie keuze die portfolio split (50% SUI / Vechain). Maar mijn Vechain deel is sindsdien 95% van de tijd hoger geweest in waarde. En nu heeft die Poppe iets geplaatst over Vechain, dus die is nu ook verpest.
The real vd Poppe spotted…

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Pinsa
zwembroek schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:38:
We zijn mooi onderweg naar mijn volgende targets. Gelukkig vanmiddag een take profit ingevoerd. Had geen tijd om naar de koersen te staren. Nu alles herverdeeld onder 6 nieuwe limit orders. 76.5 - 78.5. Duiken we onder de 73k dan ben ik out en stop ik er mee. Dat is het einde bull. We moeten boven de 73.700 blijven.
Angst om te kopen man gister mijn buy order zelfs gecanceld en dat heeft goed uitgepakt, einde bull is gewoon een reële optie… voor velen hoop ik het natuurlijk niet

• zwembroek
Pinsa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:41:
[...]

Angst om te kopen man gister mijn buy order zelfs gecanceld en dat heeft goed uitgepakt, einde bull is gewoon een reele optie… voor velen hoop ik het natuurlijk niet
Juist dan moet je kopen en niet na 3 dagen groene candles. ;) We gaan heus niet in een streep omlaag. En een stoploss met Bitcoin werkt heel goed. Beter dan met shitcoins.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:39:
[...]

Je maakt een aantal fouten:
  1. V/d Poppe volgen
  2. Herhalen welke shitcoins je hebt
  3. Herhalen dat je foute keuzes hebt gemaakt
Tips:
  • Hem ontvolgen, hij trekt je iedere keer weer het shitcoin circus in
  • Verkoop al die meuk richting fiat of richting Bitcoin
  • Stop met je vrouw te vermoeien met crypto. Herken het hier wel, ze wil niets meer over thuisaccu's, zonnepanelen, crypto, pijntjes, etc. weten. Gewoon lekker je eigen ding doen.
En als je doet wat je altijd deed, dan krijg je wat je altijd kreeg, en mag je niet meer klagen, ok? Deal?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pinsa
zwembroek schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:43:
[...]

Juist dan moet je kopen en niet na 3 dagen groene candles. ;) We gaan heus niet in een streep omlaag. En een stoploss met Bitcoin werkt heel goed. Beter dan met shitcoins.
Jaa kut emoties zonder drank ram ik niet meer zomaar op de buyknop :+ eerst maar eens zien of die 78k word gehit en dan zie ik het wel

Ik mis de shitcoins wel hoor :> maar die gaan nu ook in het rood zo te zien

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 28-12-2025
bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:42:
[...]

Wat een shitshow is het ook 😐 Echt zoeken naar lichtpuntjes. Bestaat er nog iets waar je wél geld mee kan verdienen? Rentes, aandelenfondsje en crypto wordt het niet. Kan me misschien nog omscholen naar een beroep dat echt goed verdiend, iemand tips?
Tuurlijk bestaan die. Zelf heb ik veruit het meeste in saaie obligaties, 8% per jaar rente. Gratis poen, zonder iets te doen.
Crypto is leuk maar om nou alleen op magische internetmuntjes te wedden...

• zwembroek
Pinsa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:47:
[...]

Jaa kut emoties zonder drank ram ik niet meer zomaar op de buyknop :+ eerst maar eens zien of die 78k word gehit en dan zie ik het wel

Maar als het groen is druk je wel door dezelfde emoties op buy. Dan zie je al die percentages en doe je een fomo buy. Er komt sowieso een bounce op 77k/78k. Als die niet sterk is kan je eventueel net boven entry weer uitstappen. Gratis ritje. Of we zakken meteen door naar 0.06 dat kan natuurlijk ook. :P

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:35:
Lijkt er op dat we steeds de spikes van de vorige dag aan het vullen zijn... Dump, pump, dump, pump, .. Zo wordt je dus rijker als market maker.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• bsmpower
Taro schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:44:
[...]

1. V/d Poppe volgen
Tips:
  • Stop met je vrouw te vermoeien met crypto. Herken het hier wel, ze wil niets meer over thuisaccu's, zonnepanelen, crypto, pijntjes, etc. weten. Gewoon lekker je eigen ding doen.
En als je doet wat je altijd deed, dan krijg je wat je altijd kreeg, en mag je niet meer klagen, ok? Deal?
1. Ik volg Poppe niet. Ik zocht op nieuws over Vechain
2. Dat doe ik niet uit mezelf, dat wordt uitgelokt doordat er steeds berichten worden geplaatst waarin SUI wordt genoemd. Daar reageer ik op.
3. Ja, dat doen jullie ook al inderdaad

1. Zie vorige 1
2. Misschien meest verstandige, maar dan is mijn crypto droom sowieso voorbij (lees: een echt leuk bedrag overhouden aan dit "avontuur")
3. Tja... Maar ondertussen wel opperen dat we dan maar geld moeten lenen (hypotheek ophogen) om die nieuwe auto te kopen. Daar wordt ik dan weer schijt chagrijnig van, zijn een auto aan winst verloren in een paar maanden. (Sorry dat is weer klagen). Beide helaas te hebberig.

• Pinsa
zwembroek schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:51:
[...]

Maar als het groen is druk je wel door dezelfde emoties op buy. Dan zie je al die percentages en doe je een fomo buy. Er komt sowieso een bounce op 77k/78k. Als die niet sterk is kan je eventueel net boven entry weer uitstappen. Gratis ritje. Of we zakken meteen door naar 0.06 dat kan natuurlijk ook. :P
Ik heb dat groene spul eerder met shitcoins als Bitcoin en ja ik weet dat het nu heel risky is, maar heb mijn fomo wel onder controle zo langs de zijlijn brengt echt veel rust, liefste begin ik pas weer in de beer lekker rustig dcaen geen koersen checken :)

0,06 cent zou trouwens super zijn dan gooi ik alles erin wat ik heb ws zou @bsmpower zijn vrouw dan ook verkopen voor wat extra sats

• bsmpower
WarsemaW schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:49:
[...]

Tuurlijk bestaan die. Zelf heb ik veruit het meeste in saaie obligaties, 8% per jaar rente. Gratis poen, zonder iets te doen.
Is dat gegarandeerd of ? Mijn aandelen gingen vorig jaar ietsje hoger dan 8%, maar is natuurlijk niet elk jaar gegarandeerd...

• bsmpower
Pinsa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:57:
[...]

Ik heb dat groene spul eerder met shitcoins als Bitcoin en ja ik weet dat het nu heel risky is, maar heb mijn fomo wel onder controle zo langs de zijlijn brengt echt veel rust, liefste begin ik pas weer in de beer lekker rustig dcaen geen koersen checken :)

0,06 cent zou trouwens super zijn dan gooi ik alles erin wat ik heb ws zou @bsmpower zijn vrouw dan ook verkopen voor wat extra sats
Wel eerder dan 6 cent 😉

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:54:
[...]

1. Ik volg Poppe niet. Ik zocht op nieuws over Vechain
2. Dat doe ik niet uit mezelf, dat wordt uitgelokt doordat er steeds berichten worden geplaatst waarin SUI wordt genoemd. Daar reageer ik op.
3. Ja, dat doen jullie ook al inderdaad
Mbt 2 en 3, dat doe je echt zelf hoor. Als je iets over SUI leest kan je er gewoon voor kiezen niet te reageren. En hoe je reageert op punt 3 vind ik ook nergens op slaan, je bent er idd een paar keer aan je haren bij gesleept maar dat komt niet uit het niets. En in veruit de meeste gevallen kom je zelf nog even benoemen wat voor een slechte keuzes je gemaakt hebt.

Je maakt het jezelf zó moeilijk.
1. Zie vorige 1
2. Misschien meest verstandige, maar dan is mijn crypto droom sowieso voorbij (lees: een echt leuk bedrag overhouden aan dit "avontuur")
3. Tja... Maar ondertussen wel opperen dat we dan maar geld moeten lenen (hypotheek ophogen) om die nieuwe auto te kopen. Daar wordt ik dan weer schijt chagrijnig van, zijn een auto aan winst verloren in een paar maanden. (Sorry dat is weer klagen). Beide helaas te hebberig.
Wederom mbt 2 en drie:
2. Kan gewoon nog, misschien had het nog veel meer kunnen zijn maar het is helemaal niet gezegd dat het allemaal (definitief) voorbij is. Zeker als je nog overstapt naar BTC.
3. Dan denk ik wel dat je een serieus probleem hebt thuis. Als ze de hele tijd niets wil weten van (of niet genoeg geinteresseerd is in) winst nemen met jullie crypto maar doodleuk geld wil lenen voor een auto dan zou ik mbt de crypto pot daadwerkelijk het heft in eigen hand nemen.

• Pinsa
Was maar een grap he, maare je kan er ook altijd kamelen voor terug krijgen zijn best veel waard trouwens :D

https://kamelrechner.eu/en

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-12-2025
Pinsa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:47:
[...]

Nu is objectief gezien een prima moment om te kopen. Als je na een correctie als deze niet koopt, met RSI op flink oversold en een F&G die ruim 2,5 jaar niet zo laag is geweest, wanneer dan wel?

Je kunt wel eindeloos blijven wachten en het onderste uit de kan willen halen, maar zo mist men vaak de boot. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat het level dat iedereen in de gaten houdt niet geraakt wordt.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Antifon schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:02:
[...]

Nu is objectief gezien een prima moment om te kopen. Als je na een correctie als deze niet koopt, met RSI op flink oversold en een F&G die ruim 2,5 jaar niet zo laag is geweest, wanneer dan wel?

Je kunt wel eindeloos blijven wachten en het onderste uit de kan willen halen, maar zo mist men vaak de boot. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat het level dat iedereen in de gaten houdt niet geraakt wordt.
$12k!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Antifon

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
WarsemaW schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:49:
[...]

Saai zullen ze niet zijn als je 8% krijgt.

Welke heb je als ik vragen mag (asking for a friend).

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Pinsa
[...]

Klopt er spelen ook nog wel andere zaken mee, maar verwacht je niet dat Bitcoin in de bear lager staat dan nu? Het is leuk om nu een klein ritje te maken maar ik zie het liever als een lange termijn belegging om er meer rendament mee te behalen

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:07
(jarig!)
Taro schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:44:
[...]

1. V/d Poppe volgen
Tips:
Wat mij betreft mag iedereen lekker blijven doen wat hij of zij wilt doen, en het is leuk als iemand zo nu en dan weer een mooie fuck-up of zijn frustratie deelt in dit topic. Maar dat Calimero gedrag begint nu idd wel een beetje vervelend te worden.

• zwembroek
bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:42:
[...]
Kan me misschien nog omscholen naar een beroep dat echt goed verdiend, iemand tips?
Afbeeldingslocatie: https://y.yarn.co/b832b82c-3964-4065-895e-e0fb667978d2_text.gif

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pinsa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:04:
[...]

Klopt er spelen ook nog wel andere zaken mee, maar verwacht je niet dat Bitcoin in de bear lager staat dan nu? Het is leuk om nu een klein ritje te maken maar ik zie het liever als een lange termijn belegging om er meer rendament mee te behalen
Ik verwacht dat Bitcoin in de bear op de onderste groene lijn terecht komt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oOBnzTcSlvxcCXjUl9rf2WjbYWk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HQsYeBe1ellD3FhYw0f7flet.png?f=fotoalbum_large

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 15:24
paul-s83 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:06:
[...]

Wat mij betreft mag iedereen lekker blijven doen wat hij of zij wilt doen, en het is leuk als iemand zo nu en dan weer een mooie fuck-up of zijn frustratie deelt in dit topic. Maar dat Calimero gedrag begint nu idd wel een beetje vervelend te worden.
Taro had idd een mooie deal voorgesteld. De reactie had gewoon heel simpel kunnen zijn zoals "eens, deal!", maar de reactie... man man man ik wou dat er naast het duimpje nog een andere soort duimpje was.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• Guere
  • Nu online

Grotendeels eens, maar het is niet voor niets een klassieke meme dat mensen wel in de rij staan bij de ATH maar niet als er 30% vanaf is: emotie doet veel. De angst dat het toch ècht voorbij is nu en we alleen maar dieper gaan. Het gevoel dat je een vallend mes opvangt.

Note dat ik dit niet per se zelf nu heb (immers gisteren al bijgekocht), maar herken het gevoel wel. Ook de F&G kan langere tijd laag staan, dat hoeft niet na een dag al voorbij te zijn. Dat het nu al laag staat is geen garantie dat we niet nog veel lager gaan of dat de top nog niet is geweest.

De angst regeert nu.

• Pinsa
Taro schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:08:
[...]

[Afbeelding]
Dit moet een /s zijn toch anders mag je het uitleggen haha

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
[...]
Ik ga hier nog eens op reageren, een verhaaltje uit mijn eigen leven:

Eind 2017 kocht ik crypto, 90% ripple en de overige 10% in nog grotere stront. Tweede kerstdag bezopen met vrienden lopen brallen dat XRP ons rijk ging maken. Begin 2018 rekt.
Niet meer naar gekeken, compleet genegeerd maar niet vergeten. Was niet zo'n enorm bedrag dat ik er last van had, dus.

Drie jaar later, begin 2021, een vriend van me (één van de twee vrienden die nog wel iets met crypto doen, de rest heeft het afgezworen), appt me, laten we een klein bedrag in BTC kieperen en als we mooie winst maken gaan we daarvan op wintersport begin 2022.
Ik dacht, ja doen we.

Oude accounts afgestoft, alle overgebleven rommel, heel weinig meer waard, in BTC omgezet en zelf dat afgesproken bedrag x 5 (één deel voor die wintersport afspraak en de rest voor mijzelf als investering) erbij in BTC geïnvesteerd. Daar weer een deel van in een shitcoin gestopt en zo zowel de bullrun van BTC als van die alt voor een groot deel meegepakt.

Shitcoin deel redelijk op tijd weer omgezet in BTC en uiteindelijk zat ik met een portfolio waar ik best wel heel erg veel leuke dingen mee kon doen.
De wintersport begin 2022 heb ik gewoon van mijn spaarrekening betaald want ik wil mijn satjes houden.

Wat ik wil zeggen is, de fouten die je nu maakt kunnen wellicht heel naar zijn en voelen, maar het kan over een paar jaar een enorm waardevolle les blijken te zijn.

Jij blijft nu enorm hangen in het nu, maar als je het financieel kan lijden zou ik proberen die verliezen (of gemiste winst) van nu echt van je af te laten glijden. Nu BTC flink geduikeld is kan je m.i. alsnog gewoon overstappen naar BTC, ik denk dat als de bullrun ten einde is je daar op de lange termijn beter van wordt, en als de bullrun nog niet ten einde is word je er op korte termijn ook beter van. Alts hebben echt nog een mega achterstand in rendament op BTC en een altseason die dat allemaal goed maakt moet wel echt hard gaan. Daarvoor moet, wederom m.i., BTC eerst echt nog wel even gas geven.

• Antifon
[...]

Ik denk dat je in de beer idd nog wel meer BTC voor je fiat krijgt ja. Hoeveel meer, dat zal afhangen van de vraag of we de top van de huidige run al gezien hebben, of dat die nog een (flink) stuk hoger gaat worden. In het tweede geval daalt BTC wellicht niet al te ver onder het huidige prijspeil, behoudens een black swan/wick.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Waarom moet ik nu kopen? Ik ben allang klaar met kopen. Zelfs al zouden we zwembroek zijn range opzoeken stelt dat mijn gemiddelde aankoopprijs enkel omhoog bij.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
Taro schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:08:
[...]

[Afbeelding]
Mooi 87k eind 2026. Ik zelf houd range van 70 tot 80k aan.....slag om de arm is de hoogte vd top

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pinsa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:10:
[...]

Dit moet een /s zijn toch anders mag je het uitleggen haha
Nee, geen /s, hier ongeveer, niet exact qua tijd/prijs:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dGwLleZ_8ff-wZPwwvmYjTrvvKk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NfJm4z5gzCAs3skCcL8GrqrD.png?f=fotoalbum_large

Die is immers al vanaf 2017 relevant:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0fwiSqjzoajZsn9VRMMWILMWkXI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AvsEQcDI5FGUPyD6Y7dHrIe7.png?f=fotoalbum_large

Ps. Lijntjes zijn op de monthly getrokken, dus zien er op de weekly niet altijd perfect uit.

• Pinsa
Antifon schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:14:
[...]

Ik denk dat je in de beer idd nog wel meer BTC voor je fiat krijgt ja. Hoeveel meer, dat zal afhangen van de vraag of we de top van de huidige run al gezien hebben, of dat die nog een (flink) stuk hoger gaat worden. In het tweede geval daalt BTC wellicht niet al te ver onder het huidige prijspeil, behoudens een black swan/wick.
Dat vertelde elppa mij idd ook al dat het aan de top gaat liggen, stel bitcoin haalt eind dit jaar 125 tot 140k waar ligt de bodem dan? Ik weet de exacte berekening daar niet voor anders moet ik toch eerder gaan starten met mijn dca :)

• zwembroek
[...]

Goed als je dit nu beslist en daarom niet instapt. Maar als we nu twee weken groen krijgen en de stemming is weer bullish weet ik zeker dat je dan wel instapt. Terwijl de motivatie om het nu niet te doen hetzelfde blijft. :) Dan komen de had ik maar eerder ingestapt weer voorbij vliegen haha.

• Antifon
Joosie200 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:16:
[...]

Waarom moet ik nu kopen? Ik ben allang klaar met kopen. Zelfs al zouden we zwembroek zijn range opzoeken stelt dat mijn gemiddelde aankoopprijs enkel omhoog bij.
Jij moet niets. De situatie ging over Pinsa, die in fiat zit en op zoek is naar een entry.

• Pinsa
Taro schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:17:
[...]

Nee, geen /s, hier ongeveer, niet exact qua tijd/prijs:
[Afbeelding]

Die is immers al vanaf 2017 relevant:
[Afbeelding]

Ps. Lijntjes zijn op de monthly getrokken, dus zien er op de weekly niet altijd perfect uit.
Lol dat zit niet ver van de koers van nu af, ik dacht echt dat we nog wel de 40k gingen zien in de beer?

Dit is ook puur op de Bitcoin cycle gericht dan, hebben de ETF ook nog invloed op de prijs?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Antifon schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:19:
[...]

Jij moet niets. De situatie ging over Pinsa, die in fiat zit en op zoek is naar een entry.
Fair enough.
Pinsa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:21:
[...]

Lol dat zit niet ver van de koers van nu af, ik dacht echt dat we nog wel de 40k gingen zien in de beer?

Dit is ook puur op de Bitcoin cycle gericht dan, hebben de ETF ook nog invloed op de prijs?
Vorige bear doken we onder de vorige ath.
Niet veel uiteindelijk iets met 15.5 vs 20k.
Denk wel dat we de vorige ath van 69k kunnen opzoeken in een bear. Wellicht zelfs op een wickje bij Kraken als de rest van de cex 77k opzoekt :P

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:48
[...]
2. Je wilt teveel.
3. Je hebt er meer in zitten dan je kan verliezen.

Echt heel kut voor je. Serieus.

They who buy the dip, deserves the rip.

• Pinsa
zwembroek schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:19:
[...]

Goed als je dit nu beslist en daarom niet instapt. Maar als we nu twee weken groen krijgen en de stemming is weer bullish weet ik zeker dat je dan wel instapt. Terwijl de motivatie om het nu niet te doen hetzelfde blijft. :) Dan komen de had ik maar eerder ingestapt weer voorbij vliegen haha.
Nou ik was in de veronderstelling dat het in de beer nog veel goedkoper kan maar volgens velen blijkt dit dus van niet, dat verandert wel het een en ander, je bent zelf ook uitgestapt omdat het lager kon zo zoek ik ook naar een goeie entry :)

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:07
(jarig!)
Steady schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:08:
[...]

Taro had idd een mooie deal voorgesteld. De reactie had gewoon heel simpel kunnen zijn zoals "eens, deal!", maar de reactie... man man man ik wou dat er naast het duimpje nog een andere soort duimpje was.
Het is dat Taro en Tomtom901 van uitzonderlijk niveau zijn hier in dit SC topic want in andere topics had je denk ik al lang een tijdelijke ban te pakken wegens dit soort herhaaldelijke posts. Ik begrijp de situatie, en herken het ook van mezelf, maar blijf er aub niet mee te koop lopen.

• Mr Ronman
De percentages waarmee sommige stocks gedaald zijn, zijn ook wel extreem of niet? Nvidia -8%.

Is het Amerikaanse sentiment ineens zo slecht geworden?

• anti elppa
Donders, komen toch aardig wat kwaliteitsposts lang hier. Goed bezig!!!@ en dan nog al die nieuwe maxi's. 12 maanden terug hadden mensen me kapot geschoten als ik ze de toekomst had kunnen laten zien

• Pinsa
Joosie200 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:24:
[...]

Fair enough.

[...]

Vorige bear doken we onder de vorige ath.
Niet veel uiteindelijk iets met 15.5 vs 20k.
Denk wel dat we de vorige ath van 69k kunnen opzoeken in een bear. Wellicht zelfs op een wickje bij Kraken als de rest van de cex 77k opzoekt :P
Ik heb 3k , 10k en 20k meegemaakt natuurlijk niks mee gedaan had wel gedacht om de 40k nog eventueel te gaan zien deze beer :+

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04-2025
Mr Ronman schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:28:
De percentages waarmee sommige stocks gedaald zijn, zijn ook wel extreem of niet? Nvidia -8%.

Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan straatarm is .

• Antifon
Guere schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:10:
[...]

Grotendeels eens, maar het is niet voor niets een klassieke meme dat mensen wel in de rij staan bij de ATH maar niet als er 30% vanaf is: emotie doet veel. De angst dat het toch ècht voorbij is nu en we alleen maar dieper gaan. Het gevoel dat je een vallend mes opvangt.

Note dat ik dit niet per se zelf nu heb (immers gisteren al bijgekocht), maar herken het gevoel wel. Ook de F&G kan langere tijd laag staan, dat hoeft niet na een dag al voorbij te zijn. Dat het nu al laag staat is geen garantie dat we niet nog veel lager gaan of dat de top nog niet is geweest.

De angst regeert nu.
Absoluut regeert emotie nu. Daarom schreef ik ook dat het “objectief gezien” (dus emotie buiten beschouwing latend) nu een prima moment is om te kopen.

Cruciaal is om je te beseffen dat je nooit garantie hebt dat het niet nog veel lager gaat. Je kunt kopen wanneer alles rozenkleur en manenschijn lijkt, om vervolgens 5 minuten later een dump van 20+% om de oren te krijgen. Ik koop/trade dan liever pas wanneer er al een dump van 20+% heeft plaatsgevonden en alle indicatoren op oversold staan.

Maargoed, dat vereist idd een stukje koelbloedigheid en rationaliteit. Dat is niet voor iedereen weggelegd, zeker wanneer het om flinke bedragen gaat.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pinsa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:21:
[...]

Als deze lijn daarvoor gebruikt kan worden, dan is het puur de tijd die de hoogte van de prijs bepaalt. Deze blauwe range ligt tussen de 39-67k en als het later wordt zou dat zelfs 70k kunnen zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YyB8wqt9eMJrsjD8YNvc4qUKhr8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IYEbBAqDW15cRwZUrtQ4YJGs.png?f=fotoalbum_large

• Mr Ronman
Peterre schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:29:
[...]

De rijkste mensen zijn ook vrijwel allemaal Amerikanen, het is wat ongelijk verdeeld.

• anti elppa
Mr Ronman schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:28:

Rente te lang te hoog icm QT en trump met zijn debiele invoer tarieven. Perfecte rektoni cocktail. Hoe sloop ik de economie in 2 maanden 101

• anti elppa
Peterre schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:29:
[...]

Dat denk ik niet, dat is zo

• Mr Ronman
anti elppa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:30:
[...]

Rente te lang te hoog icm QT en trump met zijn debiele invoer tarieven. Perfecte rektoni cocktail. Hoe sloop ik de economie in 2 maanden 101
Ja Trump zal toch een keer wat moeten inbinden om niet alles om zeep te helpen.

• Pinsa
Taro schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:30:
[...]

Als deze lijn daarvoor gebruikt kan worden, dan is het puur de tijd die de hoogte van de prijs bepaalt. Deze blauwe range ligt tussen de 39-67k en als het later wordt zou dat zelfs 70k kunnen zijn:
[Afbeelding]
Dankjewel Taro 40k is dus gewoon mogelijk al zit deze dan wel aan de onderkant van de range :)

• anti elppa
Taro schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:30:
[...]

[Afbeelding]
Bodem is alleen pas in nov/ dec 2026. Dan kom je ruim boven de 80

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11-2025

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:33:
[...]

Bodem is alleen pas in nov/ dec 2026. Dan kom je ruim boven de 80
Ja, gewoon 1 jaar en 10 maanden sideways dus 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vtXm37cn92wByB9--EVSNeGtGtg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p3Moi9Cf8oqbz5DyPgSUMDHn.png?f=fotoalbum_large

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-11-2025
Taro schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:37:
[...]

[Afbeelding]
Die bovenste groene opzoeken mag ook hoor 8)

• anti elppa
Taro schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:37:
[...]

[Afbeelding]
Haha the horror

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ja, dan wordt het niet echt een bearmarkt en dus ook niet zo gezellig meer tussendoor :(

• Vis
  • Nu online

Vis

Wat een berenpraat hier, morgen 100k het weekend in.

Welterusten future millionairs 🚀

• Steady
  • Laatst online: 15:24
Vis schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:53:

Idd. Als dit de top was, dan was deze cycle een teleurstellende flop :o
Snap dat het verstandig is om realistisch te blijven, maar dit is wel de $420k editie hè!!!

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• zwembroek
Vis schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:53:

Morgen PCE inflation data. >:)

• Vis
  • Nu online

Vis

Ik heb geduld tot QE weer aangaat. En die gaat geheid aan om de shit in de Onverenigde Staten weer te redden...

Nog even lekker dippen en wat gore fiat erin. Helemaal prima.
Langere termijn is de enige weg omhoog. Ik hoef niet dit jaar al FO te worden.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Steady schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:58:
[...]
Snap dat het verstandig is om realistisch te blijven, maar dit is wel de $420k editie hè!!!
Dacht er een uurtje geleden over om de titel aan te passen, maar we houden nog even hoop. 148k zie ik persoonlijk eventueel met een beetje geluk nog wel langskomen deze cycle. 420k is ietwat ambitieus. Maar goed, een dikke vette parabolische bullrun target lijkt van tevoren nooit realistisch en zo vlieg je van 1000 USD naar 20.000 USD, dus waarom is >200k niet mogelijk...

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:42
(jarig!)
Taro schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 23:14:
[...]

Dacht er een uurtje geleden over om de titel aan te passen, maar we houden nog even hoop. 148k zie ik persoonlijk eventueel met een beetje geluk nog wel langskomen deze cycle. 420k is ietwat ambitieus. Maar goed, een dikke vette parabolische bullrun target lijkt van tevoren nooit realistisch en zo vlieg je van 1000 USD naar 20.000 USD, dus waarom is >200k niet mogelijk...
*gebaseerd op helemaal niks en al helemaal niet op de kennis van de echte guru's hier. Dus kijk vooral naar alle grafiekjes, trends en voorspellingen van mensen die er verstand van hebben met de stoere afkortingen en termen 8) .
Ik HODL tot ik een leuk bedrag heb. De dips van 10 naar 2, van 40 naar 20 en door naar 8, allemaal voorbij zien komen. Ik zit ook niet met bedragen erin dat een lambo gaat komen. Gewoon beetjes die ik kan missen. Elke high denk ik dat dit het moment is voor de leuke vakantie. Dan twijfel ik en besluit toch te verder te hodlen voor een speciale vakantie. En dan: dip! en ben ik de vakantie weer kwijt. Zelf denk ik deze keer wat btc bij te halen als hij rond de 75 komt. Dan laten staan tot de 130, denk dat de 150 dit jaar net teveel gevraagd is. Ik denk dat deze top dit jaar nog komt. Dan heb ik 2 leuke vakanties en zijn we er klaar mee. en blijven we voor de memes lurken.
Meer een verhaaltje voor de mensen die hier echt zichzelf kwijtraken en zichzelf bij deze/elke dip weer helemaal het zuur schrikken.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:59
S.McDuck schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 23:35:
[...]

*gebaseerd op helemaal niks en al helemaal niet op de kennis van de echte guru's hier. Dus kijk vooral naar alle grafiekjes, trends en voorspellingen van mensen die er verstand van hebben met de stoere afkortingen en termen 8) .
Ik HODL tot ik een leuk bedrag heb. De dips van 10 naar 2, van 40 naar 20 en door naar 8, allemaal voorbij zien komen. Ik zit ook niet met bedragen erin dat een lambo gaat komen. Gewoon beetjes die ik kan missen. Elke high denk ik dat dit het moment is voor de leuke vakantie. Dan twijfel ik en besluit toch te verder te hodlen voor een speciale vakantie. En dan: dip! en ben ik de vakantie weer kwijt. Zelf denk ik deze keer wat btc bij te halen als hij rond de 75 komt. Dan laten staan tot de 130, denk dat de 150 dit jaar net teveel gevraagd is. Ik denk dat deze top dit jaar nog komt. Dan heb ik 2 leuke vakanties en zijn we er klaar mee. en blijven we voor de memes lurken.
Meer een verhaaltje voor de mensen die hier echt zichzelf kwijtraken en zichzelf bij deze/elke dip weer helemaal het zuur schrikken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H_cC_XDwmX5uubVw6_BSTjrIM9M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6bVe9MOS1XKmJAXqBBwP4bLz.gif?f=user_large

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Met deze inflatie zijn er wel veel mensen toekomstig miljonair, ja.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:31

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Glenn Hoddle ik ben met de lokale munt hier al millionaire. Dan gaan we voor oligarch status: billionaire.

Nee, dan kun je beter wholecoiner zijn. Zodra de printers aan gaan schiet BTC gewoon omhoog. Verwacht hooguit vandaag nog een dip(je?) en vanaf maandag wat stabiliteit. Dan langzaam weer hoger.

Maar ja als die dickhead in Amerika weer iets zegt .... :') Worden een bijzonder paar maanden. Hopelijk snel "uitgeschakeld".

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:58
Dat was een vieze.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:19

knakworst

Get more sats!

82 weer. Geitenbende.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Wat was dat dan?

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025
Oké. Zo onder de 80K. I’m out

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:49
Happy 79!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:50
Zo snel we omhoog door de 80k regionen gingen, zo snel ging dat omlaag ook.

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-12-2025

koelebobes

Wen BTC €100K

Net nog wat BTC buys erin gezet onder de dip die we net hadden

*benoem geen prijzen want die zijn in € 🫡

BTC €94.837,08

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:31

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@koelebobes Euro?
Afbeeldingslocatie: https://img-comment-fun.9cache.com/media/amPBqEX/apzD259V_700w_0.jpg

Heb ook nog maar wat in de 70k range geplaatst. Je zou maar slapen nu. O-) :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W5yEo9e-qN5AYgBQLzKrOM_i2FQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5bRtwVheDQ9ptP8UnLudf8BE.gif?f=user_large

• Alpina
@zwembroek

73k einde bullrun?

Mogen we dat afspreken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M-CM3xU4eNX1VHOIUM4QDX5mhAU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FZTNDhDatGdEqBuByEVrmwlC.gif?f=user_large

Sinds gisteren even alt loos. Bitcoin geloof ik wel.

Even paar dagen carnaval vieren.

Alaaaaf!

Edit: @D_Jeff pfff gecondoleerd kerel. Wat een klote bericht. Veel sterkte!!!

@Nopheros niet zo miepen… en anders zelf lekker (vrijwillig) mod worden. Soms moet je van iemand bericht krijgen dat je moet stoppen, ik geef m jou bij deze :+

+1 voor @Taro en @tomtom901 _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Alpina op 28-02-2025 04:52 ]

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:50
@zwembroek lijkt toch echt gelijk te gaan krijgen.

• Alpina
Deman23 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 04:59:
@zwembroek lijkt toch echt gelijk te gaan krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rbcGLI9aEurP2IWz9lTDTN83Htw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3KMVwFEQfTQmgVR1Xrrn7DAI.gif?f=user_large

• Afca_020
  • Laatst online: 18-12-2025
CME gap.....zal wel toeval zijn, maar is er bijna.

Ik vind het wel lastig om te blijven zitten hoor.
Ik was gisteren van plan om dit weekend nog even af te wachten.
Maar met dit soort dalingen....

Ik weet het, ik moet nu juist kopen.
Maar met die oranje idioot aan het roer heb ik er weinig vertrouwen in dat het goed gaat komen met de economie.

[ Voor 27% gewijzigd door Afca_020 op 28-02-2025 05:29 ]

• Afca_020
Dusss...toch maar wat gekocht.
Iets met buy on fear

Nou die fear is er

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:19

knakworst

Get more sats!

En de dip gekocht.

• tomtom901
  • Laatst online: 01:15

tomtom901

Moderator General Chat
Wat een agressieve prijsactie :)

• Afca_020
Zit een stuk te kijken van de persconferentie van de britse PM en die oranje clown.
Vraagt een journalist aan Trump

" On tarrifs, we charge them as we charge China, but the tarrifs are paid eventually by American importers and consumers"

Trump
" no they are not, i think they're paid for by the country"

Denkt Trump nu echt dat het zo werkt?

-O-

• Pinsa
En daar gaan we…

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ouch… en wederom geen buyers. Denk dat het nog lager kan.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VR0m4sQYFN95dYzfl5u74qU1Awk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bsQCkC1qe5gPhze6VrCsPLbU.jpg?f=user_large

nothing stops this train

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 06:23:
Ouch… en wederom geen buyers. Denk dat het nog lager kan.
We zijn toen ook zo gelanceerd omhoog, dus waarom niet.

• kbuntu
Ik had niet verwacht dat de dip nog 10 procent lager lag dan toen ik de dip kocht…

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Grappig, koers zit nu onder de allereerste TP deze bull. Zo te lezen zit de fear er online goed in.

• kbuntu
Dat Solana nog boven de 100 dollar staat is ook een godswonder

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Er zit nog een klein beetje support rond 76-76.5k, maar anders wordt het gewoon 74k testen hoor.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Bob vertelt het zoals het is. Name checks out.
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/70/Bob_at_Easel.jpg

"Look at those little mountains, they are just happy there" O+

[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 28-02-2025 06:42 ]

Dat zit wel Schnorr.

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:07
:')

PS5

Pagina: 1 ... 102 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!