Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
als hij het over de top heeft, bedoelt ie van deze cycle.gebruikershaes schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:36:
[...]
Over welke timeframe? Rest van het jaar of komende maanden?
Ik geloof daar totaal niet in iig. Voor mij moet eerst echt de vorige high van 73,5k aan diggelen gaan voor ik zover ben om te roepen dat de bull over is. Ik zie echt 0,0 indicators die anders zeggen. Vanmorgen in alle rust Bob zijn video nog eens bekeken, en die zegt exact hetzelfde als wat ik roep
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ga er vanavond mee aan de slag.tomtom901 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:36:
[...]
Nogal een statement waar ik graag (inhoudelijk in NK) de discussie met je over aanga, dus ik zie uit naar je charts
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja, ben benieuwd. Even voor de duidelijkheid, ik wil graag die discussie inhoudelijk in NK voeren want dan kunnen we ook iets strenger op de argumenten gaan zitten. Je doet nogal een statement dus zal vast het nodige aan reacties op komen.zwembroek schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:40:
[...]
Ik ga er vanavond mee aan de slag.Ik vind mijn bevindingen vrij overtuigend. Ik denk ook dat er niet veel tegenin kan worden gebracht anders dan speculatie van ja maar we hebben de ETF's etc etc. De charts laten het vrij duidelijk zien. En ik vind het mocht het uitkomen ook zeer teleurstellend en best wel schokkend.
Ik heb nog een scenario B. Dan wordt de top 119k/120k. Maar ik geef het andere scenario meer kans. Maar ik kom er op terug. Het heeft geen zin om er n u over verder te gaan. Maar jij zal het ook in de charts zien die ik laat zien. Ben benieuwd hoe je daar een positieve draai aan kan geven vanavond.anti elppa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:39:
[...]
als hij het over de top heeft, bedoelt ie van deze cycle.
Ik geloof daar totaal niet in iig. Voor mij moet eerst echt de vorige high van 73,5k aan diggelen gaan voor ik zover ben om te roepen dat de bull over is. Ik zie echt 0,0 indicators die anders zeggen. Vanmorgen in alle rust Bob zijn video nog eens bekeken, en die zegt exact hetzelfde als wat ik roep
tomtom901 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:41:
[...]
Ja, ben benieuwd. Even voor de duidelijkheid, ik wil graag die discussie inhoudelijk in NK voeren want dan kunnen we ook iets strenger op de argumenten gaan zitten. Je doet nogal een statement dus zal vast het nodige aan reacties op komen.
Dat weet ik en ik merk het nu al.tomtom901 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:41:
[...]
Ja, ben benieuwd. Even voor de duidelijkheid, ik wil graag die discussie inhoudelijk in NK voeren want dan kunnen we ook iets strenger op de argumenten gaan zitten. Je doet nogal een statement dus zal vast het nodige aan reacties op komen.
idd, ben ook zeer benieuwd.tomtom901 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:41:
[...]
Ehhh wutte?zwembroek schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:33:
Ik heb vanochtend een tijd lang de charts bestudeerd en vooral de weekly. Ik zal als ik tijd heb de charts gaan uitwerken en hier posten. Maar zoals ik het NU zie hebben we de top gehad en zijn alle groene candles die we nog krijgen deadcat bounces.
Ik wacht nog steeds op je glazenbolvoorspelling, waar kon de factuur ook alweer naartoe?
Moet ik daar ook maar eens passeren, maar ik heb al zoveel tijd nodig voor deze shizzle te lezen..zwembroek schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:43:
[...]
Dat weet ik en ik merk het nu al.Het wordt het NK.
Never ever financial advice...
Groene balk is prima gehit toch?Woohooo schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:49:
[...]
Ehhh wutte?
[...]
Ik wacht nog steeds op je glazenbolvoorspelling, waar kon de factuur ook alweer naartoe?
Daar is het een stuk rustiger en inhoudelijker. Voel je je vast thuis.kazzzdafke schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:55:
[...]
Moet ik daar ook maar eens passeren, maar ik heb al zoveel tijd nodig voor deze shizzle te lezen..
Die video had ik gisteren bekeken. Ik heb er alle vertrouwen in.anti elppa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:39:
[...]
als hij het over de top heeft, bedoelt ie van deze cycle.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Je hebt de rest van je inkoopladdertje dan ook weer weggehaald?zwembroek schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:33:
Ik heb vanochtend een tijd lang de charts bestudeerd en vooral de weekly. Ik zal als ik tijd heb de charts gaan uitwerken en hier posten. Maar zoals ik het NU zie hebben we de top gehad en zijn alle groene candles die we nog krijgen deadcat bounces.
Zeker niet! Maar heb wel een strakke stoploss op mijn 2 aankopen van gister. Die winst pak ik gewoon omdat ik er vanuit ga dat die andere orders nog worden gehit. En ik verwacht rond de 78k ALS we daar komen wel een sterke reactie.JPS schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:01:
[...]
Je hebt de rest van je inkoopladdertje dan ook weer weggehaald?
[ Voor 35% gewijzigd door zwembroek op 27-02-2025 12:04 ]
Announcement van een announcement.zwembroek schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:40:
[...]
Ik ga er vanavond mee aan de slag.Ik vind mijn bevindingen vrij overtuigend. Ik denk ook dat er niet veel tegenin kan worden gebracht anders dan speculatie van ja maar we hebben de ETF's etc etc. De charts laten het vrij duidelijk zien. En ik vind het mocht het uitkomen ook zeer teleurstellend en best wel schokkend.
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar als-ie gelijk heeft staan we mooi te kijken in onze zwembroek
Klopt, dan klap ik mijn laptop weer dicht voor een jaartje.Cyclonist schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:10:
[...]
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar als-ie gelijk heeft staan we mooi te kijken in onze zwembroek
Ergens in de wereld is er altijd wel iemand die een voorspelling goed heeft. Zou kunnen natuurlijk maar op basis van kans en de waslijst aan peak signals https://www.coinglass.com/bull-market-peak-signals blijkt toch niet echt dat dit het was terwijl dit in eerder cycles wel allemaal aan de hand was. Hopelijk staat @zwembroek straks in zn zwembroek.Cyclonist schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:10:
[...]
Wat een onzin. Als Trump een keer national Bitcoin reserve tweet, zijn we allemaal weer positief.zwembroek schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:40:
[...]
Alle correlaties zijn verbroken en kunnen de grafiekjes de prullenbak in.
Als de handel deals zijn beklonken en de toekomst van Oekraïne bekend is, staat crypto weer op de agenda.
Dat zou de USA qua timing niet verkeerd uitkomen.
Laten we hier eens mee ophouden en daadwerkelijk straks tegenargumenten inbrengen. Dat iemand zijn mening niet met de jouwe overeenkomt kan, maar laten we het niet meteen afdoen als onzin.
die speculatie voor een ETF zal dus wel kloppen en die zal er dus komen
LTC naar de $450
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 27-02-2025 12:31 ]
nothing stops this train
ok primatomtom901 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:21:
[...]
Laten we hier eens mee ophouden en daadwerkelijk straks tegenargumenten inbrengen. Dat iemand zijn mening niet met de jouwe overeenkomt kan, maar laten we het niet meteen afdoen als onzin.
Er zijn gewoon te veel factoren om rekening mee te houden.
Moiety schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:15:
[...]
Klopt, dan klap ik mijn laptop weer dicht voor een jaartje.
Laat maar komen!Kol Nedra schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:26:
LTC, die heeft echt schijt aan de rest he?
die speculatie voor een ETF zal dus wel kloppen en die zal er dus komen
Heb ooit in de aanloop naar de ATH wat LTC gekocht (ik gok om-en-nabij de € 300,-) en nooit verkocht. Zou mooi zijn als deze cijfers nog weer eens op het bord komen te staan.
nog niet verkocht, ik wacht nog dat mijn pi op mijn pi-wallet staat, gratis geld
hopelijk komt Bitvavo snel met pi listing ofzo, anders moet ik ergens elders naartoe
nothing stops this train
Klopt, maar we weten niet waneer dit gebeurd. De aankondiging kan morgen komen, maar ook volgend jaar of nooit. Tot de aankondiging komt, kunnen we nog alle kanten op.Amstrike01 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:20:
[...]
Wat een onzin. Als Trump een keer national Bitcoin reserve tweet, zijn we allemaal weer positief.
Als de handel deals zijn beklonken en de toekomst van Oekraïne bekend is, staat crypto weer op de agenda.
Er kan ook prima een nieuw bullish narratief ontstaan. Daarom altijd zorgen dat je wat BTC voor de langere termijn hebt.
Ik denk dat we niks hoeven te verwachten van deze malloot in het Witte Huis en ook niks van de crypto werkgroepjes. Ik ben blij dat we die meme ellende van hem hebben gehad en dat dat nu klaar is. Dan kan bitcoin komende maanden weer wat geweld laten zien 😁Amstrike01 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:20:
[...]
Wat een onzin. Als Trump een keer national Bitcoin reserve tweet, zijn we allemaal weer positief.
Hehe nou, ik zou met zo'n project dat door veel market participants als pure oplichting of op z'n minst als een luchtkasteel wordt gezien toch zo snel mogelijk je winst eruit gaan halen. Dit is typisch zo'n project wat in een zeer korte tijd in een keer in mekaar kan klappen, ik zou zeker niet gaan wachten totdat Bitvavo dat ding gaat listen. Als dat überhaupt al gaat gebeuren. Ben Zhou noemt het project ook een scam, dus vermoed dat de kans klein is dat 'ie daar binnenkort wordt gelist.Kol Nedra schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:38:
pi +41% vandaag lol
nog niet verkocht, ik wacht nog dat mijn pi op mijn pi-wallet staat, gratis geld
hopelijk komt Bitvavo snel met pi listing ofzo, anders moet ik ergens elders naartoe
Als er een ding is wat die oranje dwaas laat zien is dat hij behoorlijk doorzet met wat hij gezegd heeft, hoe idioot zijn plannen ook zijn.kbuntu schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:47:
[...]
Ik denk dat we niks hoeven te verwachten van deze malloot in het Witte Huis en ook niks van de crypto werkgroepjes. Ik ben blij dat we die meme ellende van hem hebben gehad en dat dat nu klaar is. Dan kan bitcoin komende maanden weer wat geweld laten zien 😁
Een new world order waarin Bitcoin het enige betaalmiddel zal zijn. Ik ben voor.038Zwolle schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:54:
[...]
Als er een ding is wat die oranje dwaas laat zien is dat hij behoorlijk doorzet met wat hij gezegd heeft, hoe idioot zijn plannen ook zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door Moiety op 27-02-2025 13:09 ]
📢 VANAVOND PRIME TIME 20.00: DE CRYPTO CLASH DER HEAVYWEIGHT WHALES!tomtom901 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:58:
[...]
Daar is het een stuk rustiger en inhoudelijker. Voel je je vast thuis.
🔥 LIVE vanuit de legendarische NK ARENA! 🔥
💰 In de rode hoek, de koerskapitein met een ingebouwde Fibonacci-radar, altijd op weg naar de volgende resistance… TOMTOM901, alias Porsche Navigatie! 🏎️📈
💎 In de blauwe hoek, de liquiditeitshaai die nooit verdrinkt, zelfs niet in de diepste bear-markten… ZWEMBROEK, beter bekend als BSM Lover! 🩳💥
🎙️ Met live commentaar van de meedogenloze marktcriticus, de zuurste analist in de game… ANTI ELPPA, aka Zure Maxi! 😡🍏
💥 Wie pakt de winst? Wie wordt gerekt? Volatiele swings, diepe dips en parabolische pumps—dit wordt een strijd voor de echte crypto-whales!
🔔 Vanavond, 20.00 uur. NK ARENA. Zet je alerts aan en HODL je vast! 🚀
Met @anti elppa als commentator staat @zwembroek al met 3-0 achter.gebruikershaes schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:11:
[...]
📢 VANAVOND PRIME TIME 20.00: DE CRYPTO CLASH DER HEAVYWEIGHT WHALES!
💰 In de rode hoek, de koerskapitein met een ingebouwde Fibonacci-radar, altijd op weg naar de volgende resistance… TOMTOM901, alias Porsche Navigatie! 🏎️📈
💎 In de blauwe hoek, de liquiditeitshaai die nooit verdrinkt, zelfs niet in de diepste bear-markten… ZWEMBROEK, beter bekend als BSM Lover! 🩳💥
🎙️ Met live commentaar van de meedogenloze marktcriticus, de zuurste analist in de game… ANTI ELPPA, aka Zure Maxi! 😡🍏
💥 Wie pakt de winst? Wie wordt gerekt? Volatiele swings, diepe dips en parabolische pumps—dit wordt een strijd voor de echte crypto-whales!
sowieso.Darrell schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:15:
[...]
Met @anti elppa als commentator staat @zwembroek al met 3-0 achter.
Dat kan dramatischer!gebruikershaes schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:11:
[...]
📢 VANAVOND, PRIME TIME 20.00: DE CRYPTO CLASH DER DODELIJKE HEAVYWEIGHT WHALES!
🔥 LIVE uit de befaamde NK ARENA! 🔥
💰 In de rode hoek: De meedogenloze koerskapitein, zijn Fibonacci-radar een dodelijk wapen, altijd op jacht naar de volgende weerstand om te vernietigen… TOMTOM901, alias Porsche Navigatie! 🏎️📈 Zijn koers is een razende storm, een onstuitbare kracht die alles verplettert wat hem in de weg staat—niemand ontsnapt aan zijn pad!
💎 In de blauwe hoek: De bloeddorstige liquiditeitshaai die in de diepte van de bear-markten geen angst kent, nooit wankelt, nooit sterft… ZWEMBROEK, beter bekend als BSM Lover! 🩳💥 Hij heeft de markten zien vallen en het bloed van zwakkere traders geproefd—geen dip te diep, geen whale te groot om te vernietigen!
🎙️ Live commentaar van de meedogenloze marktcriticus: De man die niet terugdeinst voor de waarheid, de man die de afgrond inkijkt en zonder genade de zwaksten afmaakt… ANTI ELPPA, aka Zure Maxi! 😡🍏 Zijn woorden zijn als een gifinjectie in je portefeuille, elk woord snijdt dieper dan het vorige, en elke analyse voelt als een slag in je gezicht!
💥 Wie zal er vanavond als de overwinnaar uit de arena stappen? Wie zal gebroken en gesloopt achterblijven? Explosieve swings die je hersenen zullen doen imploderen, vernietigende dips die zelfs de hardste whales doen beven, en parabolische pumps die je portemonnee leegzuigen alsof het niets is… Dit is geen gewone strijd—dit is een bloedige oorlog voor de echte crypto-whales!
🔔 Vanavond, 20.00 uur. NK ARENA. Zet je alerts aan, grip je stoel, en bereid je voor op een verwoestende strijd die je niet kunt missen! 🚀
[ Voor 6% gewijzigd door Pseudoniem op 27-02-2025 13:45 ]
gebruikershaes schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:11:
[...]
Dan moet die maar met heeeel overtuigende analyse komen.Darrell schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:15:
[...]
Met @anti elppa als commentator staat @zwembroek al met 3-0 achter.
sh4d0wman schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:31:
@Moiety jammer joh, we weten dat @zwembroek een Noord Koreaan is en geen neger. Hup, nieuwe genereren en snel voordat het gevecht begint!
:strip_exif()/f/image/pDlevQe2f5dUxqy9lStyAuBy.jpg?f=fotoalbum_large)
Grok doet geen Noord Koreanen
Ik spuugde koffie op mijn scherm.Pseudoniem schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:26:
[...]
Dat kan dramatischer!
ZWEMBROEK, beter bekend als BSM Lover! 🩳💥
gebruikershaes schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:34:
[...]
Deze heeft gpt bij mij er van gemaakt 😆😆
[Afbeelding]
Kan ik me goed bij aansluiten. Ik heb onderstaande grafiek eerder gemaakt en we hebben de afslag naar het zuiden gekozen. Het ziet er verdomde veel uit als de eerste top in de vorige cylce. Ook daar schoten we door de BMSB heen alsof die niet bestond.zwembroek schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:33:
Nu is dat ook gebeurd en lijkt het 2021 scenario uit te spelen. Dat zou betekenen een drop onder de $80k en daar weer een paar maanden in een range komen. Tegen het einde van het jaar de $120k aantikken en definitief over voor deze cyclce, en wellicht altijd.
/f/image/tsdhYsm223wBNnZ3gXm0QYJo.png?f=fotoalbum_large)
Echter is deze cycle anders. Wat me wek nerveus maakt is dat de bounce omhoog niet sterker is tot op heden. Ook dat de BMSB geen tijdelijke support heeft gevonden in de rit naar beneden.
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 27-02-2025 13:45 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
zwembroek heeft het over dat de top geweest is. Jouw plaat is meer in lijn met wat bob en ik zeggen dat er nog een top komt later in het jaar. Hoogte kan je over discussiëren.Coldcat schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:43:
[...]
Kan ik me goed bij aansluiten. Ik heb onderstaande grafiek eerder gemaakt en we hebben de afslag naar het zuiden gekozen. Het ziet er verdomde veel uit als de eerste top in de vorige cylce. Ook daar schoten we door de BMSB heen alsof die niet bestond.
Nu is dat ook gebeurd en lijkt het 2021 scenario uit te spelen. Dat zou betekenen een drop onder de $80k en daar weer een paar maanden in een range komen. Tegen het einde van het jaar de $120k aantikken en definitief over voor deze cyclce, en wellicht altijd.
[Afbeelding]
Echter is deze cycle anders. Wat me wek nerveus maakt is dat de bounce omhoog niet sterker is tot op heden.
Zelf ga ik uit van binnen een week start volgende leg up. Eind daarvan eind mei, juni. Dan zomer pauze en einde jaar laatste paal omhoog
Heh? Deze volg ik dan weer niet helemaal: waarom maken deze twee dingen je (extra) nerveus als je zojuist uiteen hebt gezet dat het huidige scenario wel op 2021 lijkt omdat exact die twee dingen toen ook plaatsvonden?Coldcat schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:43:
Echter is deze cycle anders. Wat me wek nerveus maakt is dat de bounce omhoog niet sterker is tot op heden. Ook dat de BMSB geen tijdelijke support heeft gevonden in de rit naar beneden.
Je zegt immers eerst dat de huidige move lijkt op mid-2021 waar we sterk omlaag gingen en in een tijdelijke range kwamen: toen gingen we in 8 dagen tijd van $58k naar $30k en er was ook geen sprake van een sterke bounce. Het nu ontbreken van een stevige bounce bevestigd dan toch juist dat het (in jouw ogen) niet anders is?
Het zou zomaar kunnen dat we tot na de zomer in een lagere range blijven zitten. En pas in september/oktober ontwaken en nog een leg omhoog krijgen.anti elppa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:46:
[...]
zwembroek heeft het over dat de top geweest is. Jouw plaat is meer in lijn met wat bob en ik zeggen dat er nog een top komt later in het jaar. Hoogte kan je over discussiëren.
Zelf ga ik uit van binnen een week start volgende leg up. Eind daarvan eind mei, juni. Dan zomer pauze en einde jaar laatste paal omhoog
Mijn optimistische scenario was support vinden op de BMSB, iets omhoog stoten en daarna pas een lagere wick vormen. Vanuit daar weer een stoot omhoog naar een nieuwe ATH.Guere schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:50:
[...]
Heh? Deze volg ik dan weer niet helemaal: waarom maken deze twee dingen je (extra) nerveus als je zojuist uiteen hebt gezet dat het huidige scenario wel op 2021 lijkt omdat exact die twee dingen toen ook plaatsvonden?
Je zegt immers eerst dat de huidige move lijkt op mid-2021 waar we sterk omlaag gingen en in een tijdelijke range kwamen: toen gingen we in 8 dagen tijd van $58k naar $30k en er was ook geen sprake van een sterke bounce. Het nu ontbreken van een stevige bounce bevestigd dan toch juist dat het (in jouw ogen) niet anders is?
Deze week heeft de BMSB geen weerstand geboden en zijn we in 1 keer naar beneden gezakt. In 2021 ging er inderdaad 50% vanaf. Komende dagen kan dus nog bloedrood worden. Eenmaal in de lagere regionen kan er een nieuwe range vormen waar we wekenlang of maandenlang in blijven hangen zoals in 2021 gebeurde.
De tweede top in 2021 werd mogelijk gevormd door FTX leverage en alles. Sommige mensen zeggen dat die er nooit had moeten zijn. Daarom is die er wel, maar zie ik het niet als zekerheid.
Oftewel, we zitten in het scenario waar we het meest agressief omlaag donderen. Alts zijn al REKT, retail interesse is er niet. Het kan nog steeds 2 kanten op. Op dit moment zie ik de postieve variant zwakker worden, en de negatieve variant in kracht toenemen.
Klopt, eens daarmee: die tweede top in 2021 was niet "normaal". Die kwam er alleen maar omdat er ineens ontzettend veel geld werd werd geprint/geïnjecteerd waardoor het eigenlijk niet meer om een reguliere cycle-top ging.Coldcat schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:56:
De tweede top in 2021 werd mogelijk gevormd door FTX leverage en alles. Sommige mensen zeggen dat die er nooit had moeten zijn. Daarom is die er wel, maar zie ik het niet als zekerheid.
Als ik even de video van Bob als het hoofdscenario neem waar de positievelingen zich nu omheen verzamelen: dan kan het inderdaad zeker nog twee kanten op. Ook volgens hem kunnen we nog iets dieper gaan voordat de nieuwe weekly cycle start, maar daarna moet het inderdaad (stevig) omhoog bouncen in de weken die volgen. Dat hoeft dus niet binnen een dag te zijn, maar rond eind april/begin mei moet wel duidelijk zijn welke kant het op gaat. In die zin lijkt het mij nog te prematuur om nu einde bull te callen, maar het risico is natuurlijk wel aanwezig.Oftewel, we zitten in het scenario waar we het meest agressief omlaag donderen. Alts zijn al REKT, retail interesse is er niet. Het kan nog steeds 2 kanten op. Op dit moment zie ik de postieve variant zwakker worden, en de negatieve variant in kracht toenemen.
In mijn ogen kan er iets vergelijkbaars ontstaan als in 2021. Een range tussen de 70k en 80k de komende maanden. Geldprinter die aangaat na de zomer en nog een top in Q4 voor BTC.Guere schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:50:
[...]
Heh? Deze volg ik dan weer niet helemaal: waarom maken deze twee dingen je (extra) nerveus als je zojuist uiteen hebt gezet dat het huidige scenario wel op 2021 lijkt omdat exact die twee dingen toen ook plaatsvonden?
Did this Bitcoin dip happen at the exact same time as 2015-17?
— Timothy Peterson (@nsquaredvalue) 26 februari 2025
Yes, yes it did.
History doesn't rhyme.
History repeats. pic.twitter.com/pepFalQj6l
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Helemaal mee eens dat het te vroeg is om het einde te callen.Guere schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:01:
Als ik even de video van Bob als het hoofdscenario neem waar de positievelingen zich nu omheen verzamelen: dan kan het inderdaad zeker nog twee kanten op. Ook volgens hem kunnen we nog iets dieper gaan voordat de nieuwe weekly cycle start, maar daarna moet het inderdaad (stevig) omhoog bouncen in de weken die volgen. Dat hoeft dus niet binnen een dag te zijn, maar rond eind april/begin mei moet wel duidelijk zijn welke kant het op gaat. In die zin lijkt het mij nog te prematuur om nu einde bull te callen, maar het risico is natuurlijk wel aanwezig.
Hier was het idee rond de top te verkopen. Dat kan nu nog prima, maar als we eenmaal de confirmatie hebben dat de bear gestart is staan we een stuk lager. Niet delende wat een jaar dalende koersen verder zal doen.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Aeronaut schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:06:
Ik wil uitstappen uit deze simulatir
[Twitter]
Die 100k zou er volgens diverse mensen eind 2021 al komen.Aeronaut schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:08:
Ik ben meer van de mening dat de eerste top van 2021 onze 100k is… en tweede full blown top er nooit is geweest
Yeah alleen jammer dat die grafiek waarschijnlijk niet klopt. Om te beginnen zijn het dikke vette modderlijntjes, maar op de ROI from the bottom grafiek van ITC / Benjamin zitten we verder in de cycle en dus niet precies op dat punt. Zijn data vertrouw ik iets meer dan dit soort random mensen op X, dus ik call manipulated copium BS. SorryAeronaut schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:06:
Ik wil uitstappen uit deze simulatir
[Twitter]
Doel je daarmee op @BTC100K2021Deman23 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:10:
[...]
Die 100k zou er volgens diverse mensen eind 2021 al komen.
Op welke TV zender kan ik dit vanavond LIVE volgen?gebruikershaes schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:11:
[...]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
die was er ook bijna. Die laatste 30-40% vind ik bij een asset als btc geen grote sprong. Kijk als we het nu over 200k hadden.....dan zeg ik, overduidelijk dikke faalDeman23 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:10:
[...]
Die 100k zou er volgens diverse mensen eind 2021 al komen.
Hij zit wel in mn gure dreklijst waar ik vanaf moet, maar laat de rest graag even up gaan
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
anti elppa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:19:
[...]
die was er ook bijna. Die laatste 30-40% vind ik bij een asset als btc geen grote sprong. Kijk als we het nu over 200k hadden.....dan zeg ik, overduidelijk dikke faal
Ruis!JW04 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:24:
[...]
40% is toch een enorm verschil hoor. Objectief gezienl.
Ho ho, zelfs PlanB vond het prima dat de gemiddelde waarde vorige cycle fors van z'n model af zat!JW04 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:24:
[...]
40% is toch een enorm verschil hoor. Objectief gezienl.
Dat wordt nog mijn grootste joy: als hij eindelijk moet erkennen dat z'n totaal onrealistische model 't niet gaat redden. Je merkt nu al dat hij wat stiller wordt en het moeilijker vind om zichzelf te handhaven. Vorige week ook al z'n Bitcoins verkocht om ETFs te kopen, werd daarvoor compleet met de grond gelijk gemaakt. Ging daarna huilie doen. Volgens mij trekt hij zich expres langzaam terug zodat hij minder verantwoording hoeft af te leggen.
Hehe de ondergang van dat soort malloten is een beetje mijn guilty pleasure denk ik, net zoals @tomtom901 die op Reddit gaat speuren naar crypto faalhazen
Ik zie em dus ook niet zelfs als je Y as aanpast. Charts moeten een andere cycle low begin moeten hebben (x dagen na halving? Dat het dan wel uitlijnt, het scheelt 60 dagen zo op het oog)Guere schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:11:
[...]
Yeah alleen jammer dat die grafiek waarschijnlijk niet klopt. Om te beginnen zijn het dikke vette modderlijntjes, maar op de ROI from the bottom grafiek van ITC / Benjamin zitten we verder in de cycle en dus niet precies op dat punt. Zijn data vertrouw ik iets meer dan dit soort random mensen op X, dus ik call manipulated copium BS. Sorry
https://charts.bitbo.io/cycle-low-multiple/
[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 27-02-2025 14:45 ]
Yeah er zijn twee type charts die vaak worden gedeeld:Aeronaut schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:43:
Ik zie em dus ook niet zelfs als je Y as aanpast. Charts moeten een andere cycle low begin moeten hebben (x dagen na halving? Dat het dan wel uitlijnt, het scheelt 60 dagen zo op het oog)
https://charts.bitbo.io/cycle-low-multiple/
- Bitcoin ROI from cycle low
- Bitcoin ROI from the halving
Er zit inderdaad een fors verschil tussen de twee, maar in z'n tekst deed hij alsof het vanaf de cycle low is maar dat klopt dus niet
Guere schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:48:
[...]
Hehe nou, ik zou met zo'n project dat door veel market participants als pure oplichting of op z'n minst als een luchtkasteel wordt gezien toch zo snel mogelijk je winst eruit gaan halen. Dit is typisch zo'n project wat in een zeer korte tijd in een keer in mekaar kan klappen, ik zou zeker niet gaan wachten totdat Bitvavo dat ding gaat listen. Als dat überhaupt al gaat gebeuren. Ben Zhou noemt het project ook een scam, dus vermoed dat de kans klein is dat 'ie daar binnenkort wordt gelist.
/f/image/FJrCPKwn9xbsvBqvp5xzAnhe.png?f=fotoalbum_large)
door de vergrendelingen (boost als je de coins voor 2 weken tot 3 jaar locked) komt niet alles tegelijk vrij.. (ik heb 1885 Pi staan voor maart 2026.., ken ook iemand die nog 2 jaar moet wachten. )
Dat hebben ze wel slim gedaan om een complete crash bij livegang te voorkomen. Ook het opbouwen van een complete community is een slimme stap geweest.
Dit doet gewoon pijn aan m’n ogen.Prulleman schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:02:
[...]
[Afbeelding]
door de vergrendelingen (boost als je de coins voor 2 weken tot 3 jaar locked) komt niet alles tegelijk vrij.. (ik heb 1885 Pi staan voor maart 2026.., ken ook iemand die nog 2 jaar moet wachten. )
Dat hebben ze wel slim gedaan om een complete crash bij livegang te voorkomen. Ook het opbouwen van een complete community is een slimme stap geweest.
leg uit..
(alle pi gebruikers zijn noobs.. alle experts lijken tegen pi te zijn, dus een oprechte vraag)
www.aggr.tv/tweakersbattleshowdownJohn245 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:18:
[...]
Op welke TV zender kan ik dit vanavond LIVE volgen?
nothing stops this train
Geen darkmode en hele scheve vertaling?Prulleman schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:08:
[...]
leg uit..
(alle pi gebruikers zijn noobs.. alle experts lijken tegen pi te zijn, dus een oprechte vraag)
Dat zit wel Schnorr.
Niet zozeer mensen hier eigenlijk. Vooral veel “Joetjoebers”. Maar hoe kon ik @BTC100K2021 nou over het hoofd zien 😉
hmm.. maakt me niet zoveel uit met potentieel gratis 5k (met de koers van nu)..Stukfruit schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:12:
[...]
Geen darkmode en hele scheve vertaling?
Ik vind het niet zozeer een faal want het was een prima Bullmarkt. Als je op de bodem had gekocht in de bear ervoor had je bijna 20x kunnen pakken op BTC.anti elppa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:19:
[...]
die was er ook bijna. Die laatste 30-40% vind ik bij een asset als btc geen grote sprong. Kijk als we het nu over 200k hadden.....dan zeg ik, overduidelijk dikke faal
Maar sommige mensen werden toen wel erg Bullish.
De 100k was echt een bridge to far toen, maar goed dat had ik toen van te voren ook over 69k gezegd en die kwam er wel..
dit. Voor een aandeel zoals unilever, een gore gure kut bank of shell is het veel. Niet voor btc
oh zeker eens. Ik vond 69k wel aan de lage kant. 100k had ook nog wel gekund. Maar er waren toen figuren die al 150k en 200k of zelfs 300k riepenDeman23 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:16:
[...]
Ik vind het niet zozeer een faal want het was een prima Bullmarkt. Als je op de bodem had gekocht in de bear ervoor had je bijna 20x kunnen pakken op BTC.
Maar sommige mensen werden toen wel erg Bullish.
De 100k was echt een bridge to far toen, maar goed dat had ik toen van te voren ook over 69k gezegd en die kwam er wel..

* sh4d0wman zoekt popcorn en een kamer met zachte wanden.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Al die shitcoins maken het aantrekkelijk het vast te zetten voor lange termijn. Dat stabiliseert de verkoopdruk.Prulleman schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:14:
[...]
hmm.. maakt me niet zoveel uit met potentieel gratis 5k (met de koers van nu)..
Jij kunt niet verkopen. Whales dumpen de coins. Je krijgt 500% rente maar je munt gaat met 95% REKT. In FIAT waarde wordt je geschoren. Of met die zwembroek plaat, keihard in je reet genomen.
Die gains komen puur door extra munten.
Trap er niet in met de mooie woorden als mijnbouw snelheidsverhoging.
Mooi die 5k veilig stellen zou ik zeggen!
Ja dat kan 'ie dus niet omdat het locked isColdcat schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:31:
Mooi die 5k veilig stellen zou ik zeggen!
Jep.Guere schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:33:
[...]
Ja dat kan 'ie dus niet omdat het locked isHaha het is overduidelijk een grote scam. Deze samenvatting/analyse zegt genoeg: https://research.aimultiple.com/pi-network/
En ondertussen heeft iedereen ook mooi de KYC gedaan, dus jouw gegevens zijn waarschijnlijk ook doorgesluisd naar Noord-Korea. Dat is de big win hier voor Pi. En uiteraard de mensen die dit nu kopen op exchanges
Ik krijg hier echt hele nare PancakeSwap flashbacks van. Voor een flink bedrag lopen staken tegen vergelijkbare ROIs maar sinds de boel uit staking is is Cake totaal niet meer relevant en zijn er nieuwe projecten waar men hun geld op stukslaat.Prulleman schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:02:
[...]
[Afbeelding]
Doe
Het
Niet
Je zit straks met een zak nutteloze coins, hoe mooi de whitepapers ook zijn.
En weer naar beneden 📉sh4d0wman schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:30:
[Afbeelding]
* sh4d0wman zoekt popcorn en een kamer met zachte wanden.
[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 27-02-2025 15:55 ]
Ergens vind ik het wel humor. De gemiddelde Amerikaan leeft al onder de armoedegrens. Komt dit er nog ff bovenop. En daarbij een hypotheek crisis aanstaande. Hoe help je een land wat al naar de tyfus is nog verder rekt.....mooi boekGuere schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:55:
Yep, weer omlaag: Trump heeft net bevestigd dat de tariffs op Canada & Mexico nu toch echt ingaan op 4 maart. En ook die extra tariffs voor China.
Hij lijkt wel een dictator joh..
Ben benieuwd of hij de 82k gaat aantikken..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Orders long staan prima tussen de 81 en 78. Eens zien wat et word
Mooie plek denk ik. Ik denk pas weer over kopen sub 80, voor nu zat allocatie.anti elppa schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:02:
[...]
Orders long staan prima tussen de 81 en 78. Eens zien wat et word
Of 97.5k kuch kuch saylorzwembroek schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:28:
Je zal er maar 105k of meer voor hebben betaald.
[Afbeelding]
Ja en nee
Nee, ik heb er tot nu toe niet over geschreven
Ja: Als je je moeder moet begraven heb je echt toch wel even andere zaken aan je hoofd. Al m'n crypto apps zijn uitgelogd, even rust in de tent. Kijk later wel hoe groot de schade in mn PF is
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/Ldjq23ih93Xk7zoQHgml2EeZ.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/C7inmzHwo4rcCR96Ibjfxrfm.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vzIMgOXWQAA2hiwbnmr85RK9.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/vCqcIO9Zr0RbnHr6BuwHbbz9.webp?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/rLfYCYLLjwqeV8e1nZQYNqE4.png?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PeGbXcITeoYKoRJP6ZQmalgt.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/44W9gIiiToXk2LaiFf1cXWZt.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RPTIjTYgV0xRz68eYuQBl8es.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5dJXNJx4KEEs97N6h0XFfLQp.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KTxBIpMyJDkeb0BUo2P4oZoq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Qk2CP7TZkjxN8tuTKXqRoHIO.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/YYJL1hju9UtHwfS9I0HACB1s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/psnn24ujdfRN1mYncNY2fDRM.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4YncUIy8yJBEcYWUMbzfz229.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/2CFCfKFbFURLwfhpgajpxt0B.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/w72jCIv4zlRj4w04dEVBifG0.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/dMKZgAOLum5QE8X8SevFSmbV.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ToAYjtxMZ4PMvCn2cZjSFcQ0.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pblXYbgs2yaYNtbklo7sJ1rL.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0adJWaQawINhBuYkVVdjo0EL.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KO0rkLwKDWbjlEaDCR3Xlgrh.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6JyviDacn4XZhgRyPfOj24kC.jpg?f=user_large)