This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Dat klopt. Ik heb onvoldoende tijd om hier nu in te duiken en bedoel het volgende ook zeker niet in relatie tot deze post en / of poster maar als algemene observatie;CAPSLOCK2000 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 10:02:
De gebruiker ontkent dat het door AI is geschreven: https://tweakers.net/nieuws/249340/sony-topman-hermen-hulst-van-guerilla-games-pc-ports-leveren-te-weinig-op.html?showReaction=22295024#r_22295024
Vrijwel iedereen die Ai gebruikt en hierop wordt aangesproken ontkent of geeft aan dat zeer beperkt gebruikt te hebben, ook bij volledige Ai dumps.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Kun je dat toelichten? Het gebruik van paragrafen en echte zinsbouw vind ik alleen maar fijn.CodeCaster schreef op maandag 22 juni 2026 @ 09:23:
[...]
De zinsstructuur, de paragrafen, de "Kortom", de eigenlijke inhoudsloosheid, de overtuigend gebrachte statements zonder onderbouwing.
Ik heb hem gerapporteerd als AI, maar kreeg terug dat daar geen bewijs voor was.
En ik zie geen "overtuigend gebrachte statements zonder onderbouwing"? Het hele stuk zit juist vol ontwijkwoorden als "lijkt", "mijn mening", "waarschijnlijk". Ik vind dat heel omslachtig lezen, maar dat is de stijl die hier wordt opgelegd.
Ik heb even teruggekeken en zie geen stijlbreuk met andere posts van deze gebruiker.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Fair enough, maar met die aantekening dat het gaat om iedereen die van AI wordt beschuldigd, wij kunnen het niet echt controleren. Een deel van die ontkenningen zal kloppen.Bor schreef op maandag 22 juni 2026 @ 10:08:
Vrijwel iedereen die Ai gebruikt en hierop wordt aangesproken ontkent of geeft aan dat zeer beperkt gebruikt te hebben, ook bij volledige Ai dumps.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Zeker, daarom gaan we doorgaans niet over 1 nacht ijs maar kijken we naar het bredere plaatje en gaan we waar nodig het gesprek aanCAPSLOCK2000 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 10:40:
[...]
Fair enough, maar met die aantekening dat het gaat om iedereen die van AI wordt beschuldigd, wij kunnen het niet echt controleren. Een deel van die ontkenningen zal kloppen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Let op:
Dit is een meldpunt, en geen plek voor discussie. Voor discussies omtrent het gebruik van AI en moderatie graag een ander topic gebruiken.
Dit is een meldpunt, en geen plek voor discussie. Voor discussies omtrent het gebruik van AI en moderatie graag een ander topic gebruiken.