• WerkelijkP8ig
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 19-03 10:43
Alamo schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 08:29:
[...]

Hee, dit heb ik niet... Als ik dat doe krijg ik twee knoppen: "Beeldscherm uitsch." en "Bijrijdersdisplay uit" :X
Als het scherm uit staat kun je deze toch schoonmaken? 8)7 :D

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:26
WerkelijkP8ig schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 15:36:
[...]

Als het scherm uit staat kun je deze toch schoonmaken? 8)7 :D
Ja, was het maar zo'n feest... zodra je het scherm aanraakt gaat hij namelijk direct weer aan. Het is echt geen schoonmaakfunctie.

• wouter5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:13
Ik vind de Audi app echt een gedrocht. Vaak zijn de meest recente gegevens van een uur of meer geleden of geeft hij foutmeldingen dat de voertuigstatus niet kan worden opgeroepen. Ook aanpassen van laaddoel of het aanzetten van de voorverwarming verlopen erg traag.

• Wasbeer2006
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 19-03 14:21
Rickrebr schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 21:19:
Zijn er mensen hier die 20 inch zomerbanden op hun a6 avant hebben? zou je misschien een foto kunnen delen hoe dit eruit ziet? Ik heb zelf 21 maar vind dit toch te hobbelig.
Halverwege de pagina. Het grote Audi A6 & Q6 e-tron topic

Maar als je het te bonkerig vind ga dan naar 19, tussen 20 en 21 zit bijna geen verschil.
En pak dan een comfort band en geen sportband, die vaak worden geleverd op de 20 en 21"

Kijk ook naar je bandenspanning, garages, zeker bij een wissel winter naar zomer, knallen er vaak 3 bar of meer in terwijl voor alle maten 2.4 voor en 2.6 achter de aanbevolen spanning is en als je nooit boven de 150 komt zou ik best nog 2 a 3 tiende durven zakken

• Wasbeer2006
Andrehj schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 11:52:
[...]

Ik vind dat nog steeds veel te plat (@Rickrebr ). Waarom ga je niet voor 19"? Dat is veel betaalbaarder, comfortabeler en minder gevoelig voor stoeprandschade en schade door gaten in het wegdek.
Jammer alleen dat er in 19" niet af-fabriek een beetje mooie ontwerpen leverbaar zijn. Dat is echt een gemiste kans.
Ik moet wel zeggen dat ik hem met mijn 20" net ff te tam vind. Ook de 20" velgen springen er niet uit.
Alleen de 21" vind ik mooi en dan vooral de duurste variant en de diamant cut.

• Wasbeer2006
Christje71 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 10:11:
Bovenstaande foto lijkt precies op mijn A6 welke ik volgende week kan ophalen. Zelfde kleur, wielen, s-line, chroom accenten. Geïmporteerd uit Duitsland. Ik kon de kleur siambeige met S-line pakket, 100kwh accu, HUD en trekhaak in Nederland niet vinden voor acceptabele prijs.

Ik zou graag naar de 21" wielen gaan, verlagen en misschien de chroom accenten zwart maken qua looks maar dat komt nog wel. Mocht Rickrebr nog mooi setje 21" wielen hebben om te ruilen, post maar een foto.
Verlagen, had er dan een met luchtvering genomen, dan sla je drie vliegen in 1 klap. 2,5cm lager en hoog als je wilt. Op de laagste stand raak je snel iets van een vluchtheuvel of in/uitrit. Verlagen kan je fluiten naar je garantie als er al sets te verkrijgen zijn. Audi geeft zelf aan niet een sportonderstel aan te bieden voor bescherming van de accu dat de auto niet te laag licht namelijk...

• Rickrebr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:36
Wasbeer2006 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 17:26:
[...]

Halverwege de pagina. Het grote Audi A6 & Q6 e-tron topic

Maar als je het te bonkerig vind ga dan naar 19, tussen 20 en 21 zit bijna geen verschil.
En pak dan een comfort band en geen sportband, die vaak worden geleverd op de 20 en 21"

Kijk ook naar je bandenspanning, garages, zeker bij een wissel winter naar zomer, knallen er vaak 3 bar of meer in terwijl voor alle maten 2.4 voor en 2.6 achter de aanbevolen spanning is en als je nooit boven de 150 komt zou ik best nog 2 a 3 tiende durven zakken
Dat er geen verschil in zit ben ik het totaal niet mee eens, mijn winterset reed veel comfortabeler als de zomerset. Ook het verbruik was een stuk beter met de winterset terwijl ik dat niet had verwacht.

• Wasbeer2006
Rickrebr schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 18:39:
[...]

Dat er geen verschil in zit ben ik het totaal niet mee eens, mijn winterset reed veel comfortabeler als de zomerset. Ook het verbruik was een stuk beter met de winterset terwijl ik dat niet had verwacht.
Ja omdat een winterband een veel zachtere wang heeft en zachter rubber met meer profieldiepte.

En weet je de bandenspanning met de winterbanden en de zomerbanden??
20 en 21 met dezelfde band ga je niet veel van merken, wel iets, maar niet het verschil wat je nu tussen zomer en winter ervaart, max de helft.

• Rickrebr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:36
Wasbeer2006 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 21:31:
[...]

Ja omdat een winterband een veel zachtere wang heeft en zachter rubber met meer profieldiepte.

En weet je de bandenspanning met de winterbanden en de zomerbanden??
20 en 21 met dezelfde band ga je niet veel van merken, wel iets, maar niet het verschil wat je nu tussen zomer en winter ervaart, max de helft.
Geen idee, zal van het weekend is controleren.
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste