• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:45

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

pietew schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 12:49:
[...]

Bedankt voor de update! Je begrijpt nu ineens wel waarom Audi ze nu levert zonder elektrische laadklep 😊
De A6/Q6?

Ben benieuwd hoe ze er voor zorgen dat je niet 2 stekkers er in gaat steken.

.

• pietew
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22:47
Ja Audi heeft vanaf modeljaar 2027 (productie rond midden 2026) de elektrische laadklep op de A6 e-tron en Q6 e-tron vervangen door een gewone mechanische klep.

De vroege MY2025/2026-modellen hadden die dus wél. Audi geeft voor zover ik kan vinden geen officiële reden, maar er zijn hier dus schijnbaar ook members met problemen met de elektrische kleppen. Kostenbesparing zal vermoedelijk ook meespelen

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:45

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

pietew schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:47:
Ja Audi heeft vanaf modeljaar 2027 (productie rond midden 2026) de elektrische laadklep op de A6 e-tron en Q6 e-tron vervangen door een gewone mechanische klep.

De vroege MY2025/2026-modellen hadden die dus wél. Audi geeft voor zover ik kan vinden geen officiële reden, maar er zijn hier dus schijnbaar ook members met problemen met de elektrische kleppen. Kostenbesparing zal vermoedelijk ook meespelen
Tja, het is een beetje over-engineerd en langzaam. Maar bij mijn Golf GTE en Volkswagen ID-4 zijn de mechanische klep ook vervangen. Weet niet of dat toeval is of dat de Duitsers niet zo goed zijn met klepjes.

.

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste