Afgaande op de reacties hier wilde ik de telefoonsleutel niet gebruiken, maar de verkoper stond er opWasbeer2006 schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 13:27:
Dat is soweiso fijn, maar veel hebben er wel een probleem mee
Ja of zelfs dat de auto sluit bij het weglopen met sleutel, zag ik op YT.
Ik heb het idee dat het niet starten van de klimatisering te maken heeft met het netwerk waar de auto zich bevind. Maar de vinger kan ik er niet achter leggen. Mogelijk met de auto op hetzelfde wifi netwerk werkt het niet. Maar ik krijg het niet goed gereproduceerd omdat ik niet weet wat de auto doet als ie stand-by staat.
Gebruikt ie dan het wifi netwerk of zijn eigen 4G verbinding?
De store function store werkt al ruim twee weken niet bij mij. Niet via de duitse inlog op een PC en ook niet via de app, bij het willen kopen krijg ik een foutmelding, wilde verlichting voor een jaar aanschaffen.
De store werkte bij mij ook niet goed. Blijven refreshen was de oplossing en op een gegeven moment kwam ik er door. In de auto gaf hij aan dat mijn land niet ondersteud is. Toen ik dit naar Duitsland veranderde werkte het wel in de auto. Dus of het land veranderen of het refreshen de oplossing is weet ik niet, maar ik heb nu lampjes voor 1 euro per maand.
[ Voor 5% gewijzigd door AkroBatik op 07-01-2026 13:40 ]
.
:strip_exif()/f/image/MsIsAKZFqqhgCFxWjIZDjtiI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xf0PJhBMiqpqbmVoaKXpHTjx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/idOEFDOs7wO1RnBZ7SfOmI2H.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eiBDnwcxovsCprK1JolvgaxV.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ZkcW68G4TmEJ1QZcZaRSdVuj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/NYja4vMi2JbxhjjNXtOxm5Zu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sfNVzcfRaJkAnSezFhfVTHeV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Vsdr3PnU96eRQ2E3cr194JKs.png?f=fotoalbum_large)