AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Bij Vodafone maar nog niet besteld, heb nu S23 256GB ben nog in overwegingen....Brutalsranan schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:29:
[...]
Waar heb je deze besteld? Dit is wel een heel erg geode deal.
[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 25-01-2025 16:33 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hoe kom je aan die 1MO code?Re-Elu schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:17:
[...]
Voor mij doet hij het al niet meer, dus hij is waarschijnlijk al in gebruik door iemand.
Ik wil de Galaxy S25 Ultra 516GB bestellen met Buds3 Pro (+ gratis Watch 7).
Inruil S21 Ultra 256 GB: -€172
1HR (early bird): -€429 (volgens mij de 10%, €50, en de kosten voor Watch 7)
1MO: -€214
1NCR (10% via chat): -€114
5% App first purchase korting
Dan kom ik op €958 voor de S25 Ultra 512 en Buds3 Pro.
Ik wacht nog op info van Samsung over de €150 extra inruil (sprak ze via WhatsApp gisteravond, er is een ticket aangemaakt). Die staat er bij mij volgens mij nog niet bij.
Belsimpel:
Samsung Watch + Upgrade + x bedrag korting:
Samsung 150 inruilbonus
Merk op dat de prijzen incl. abbo via Mobiel & Belsimpel.nl een stuk aantrekkelijker zijn dan 'los' via Samsung. De nettoprijs die je betaalt bij Samsung NA INRUIL van een S24 Ultra is vergelijkbaar met de nettoprijs ZONDER INRUIL wanneer je een abonnement afsluit. Je geeft dus praktisch gratis je telefoon weg aan Samsung op die manier.
[ Voor 31% gewijzigd door Flipswix op 25-01-2025 16:37 ]
Bestellen bij Samsung is dit jaar dan ook alleen voordelig als je persé geen nieuw abonnement of verlenging nodig hebt, of wanneer je een heel oude of kapotte telefoon hebt liggen. Helaas is Samsung gestopt met de 'other' categorie voor inruil, ik heb vorig jaar een oude Xiaomi band 5 ingeruild voor de 250 euro extra inruilkorting op de S24 Ultra.Flipswix schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:35:
Inmiddels heb ik ook besteld, dus zijn er codes over:
Belsimpel:
***members only***
Samsung Watch + Upgrade + x bedrag korting:
***members only***
Samsung 150 inruilbonus
***members only***
Merk op dat de prijzen incl. abbo via Mobiel & Belsimpel.nl een stuk aantrekkelijker zijn dan 'los' via Samsung. De nettoprijs die je betaalt bij Samsung NA INRUIL van een S24 Ultra is vergelijkbaar met de nettoprijs ZONDER INRUIL wanneer je een abonnement afsluit. Je geeft dus praktisch gratis je telefoon weg aan Samsung op die manier.
Prijzen zoals vermeld bij Mobiel.nl + gratis Galaxy Watch7 40mm. Ook mogelijk in combinatie met abonnement 🥳
Deze deal is alleen in de store zelf te verkrijgen, en geldig tot zondag 26 januari sluitingstijd.
Ik was in de Experience Store om alle kleurtjes te kunnen zien. Gekozen voor Silver Shadow. Toen ik aangaf bij Belsimpel te gaan bestellen boden ze me deze deal aan. Ook mogelijk icm de €100 kortingscode van Mobiel.nl
Ter overzicht:
Samsung Galaxy S25 256GB Silver Shadow €568-€100 = €468; Geen extra maandelijkse kosten
Galaxy Watch7 40mm €0
Odido 1jr 10GB->20GB + onbeperkt bel/sms €16 per maand (vanwege Combo deal met Odido Klik & Klaar 5G Internet Thuis €2,50 per maand op mobiel abonnement en €5 per maand korting op internet abonnement, plus dubbele data. Maandelijks dus €36 totaal voor mobiel + internet abo, met een fonkelnieuwe S25 256GB + Galaxy Watch7 voor €468 ipv catalogusprijs €959 + €229. Gekozen voor 256GB omdat me dat in principe voldoende lijkt, en 1jr abo omdat ik niet 2 jaar vast wil zitten als Odido mobiel tegen blijkt te vallen.. (Zat altijd op KPN, sinds een paar maanden op YouFone maandelijks opzegbaar 25GB + onbeperkt bel/sms voor €12 per maand (was speciale aanbieding rond Black Friday ofzo))
Maar in principe is dus elke deal verkrijgbaar op mobiel.nl te combineren met gratis Galaxy Watch7 als ik het goed heb begrepen, zolang je de boel maar in de Galaxy Experience Store Utrecht regelt. Weet niet of dit ook geldt voor Stores in Leidschendam en Tilburg.
Contract sluit je af via Mobiel.nl website in de Samsung Experience Store. Via Ideal bevestig je je identiteit online en betaal je €0,01. Betalen voor het toestel doe je bij afhalen. Je krijgt bericht zodra het toestel beschikbaar is voor afhalen. Bij afhalen krijg je toestel + gratis watch. Beetje rare constructie. Hopelijk gaat dat alles soepel en vlot.
Dit was gelukt met een kortingsvoucher van Belsimpel (via Tweakers gekregen hier van @ThaDude ) .
Echt een enorm goede deal geloof ik! Denk niet dat het via Samsung direct goedkoper kan.
Groetjes
Ik heb net de S25 512GB voor 600,80 gekocht met gratis horloge bij Samsung zelf zonder abo en zonder inruilMik0s schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:47:
Heb de S25 256gb gekocht voor €538 vanochtend bij Belsimpel, icm 2 jaar Ben voor €10 per maand (20gb 200 min)
Dit was gelukt met een kortingsvoucher van Belsimpel (via Tweakers gekregen hier van @ThaDude ) .
Echt een enorm goede deal geloof ik! Denk niet dat het via Samsung direct goedkoper kan.
Groetjes
Galaxy S25, 256GB, €100,- Belsimpel korting
€18,50 p.m. voor het toestel en 22,- voor de toestelbijdrage, maakt €40,50 p.m.voor 12 GB (wordt 24GB) data en onbeperkt bellen. Eenmalige kosten lagen rond de €25,-.
Ik wacht nog even op een betere aanbieding, wellicht 1 zonder de Android Wear smartwatch en hogere toestelkorting. Mijn code van Belsimpel is toch nog 2 weken geldig en via Samsung.com vind ik de aanbiedingen nog niet fantastisch (mede door de onbereikbare chat diensten).
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ok dat klinkt nog net ietsje beter idd, maar ik blijf blij met m'n aankoop.Michel242186 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:53:
[...]
Ik heb net de S25 512GB voor 600,80 gekocht met gratis horloge bij Samsung zelf zonder abo
Zonder inruil ook?
Zonder inruil maar wel 150 euro extra inruil korting door een toestel in te leveren die niks oplevert kwa inruil.Mik0s schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 17:04:
[...]
Ok dat klinkt nog net ietsje beter idd, maar ik blijf blij met m'n aankoop.![]()
Zonder inruil ook?
Vandaag nog een sms gekregen met kortingscodes maar ik blijf toch mijn s24+ gebruiken.
[ Voor 14% gewijzigd door joepiesaus op 25-01-2025 17:19 ]
Je kan hiervoor alleen maar telefoons inleveren die in de dropdown op Samsung lijst staan, toch?Bv. een kapotte Note 4 inleveren kan dan niet?Michel242186 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 17:12:
[...]
Zonder inruil maar wel 150 euro extra inruil korting door een toestel in te leveren die niks oplevert kwa inruil.
Het in te ruilen apparaat moet inderdaad in die lijst staan. Je hebt geen "other" optie meer zoals vorig jaar.Re-Elu schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 17:16:
[...]
Je kan hiervoor alleen maar telefoons inleveren die in de dropdown op Samsung lijst staan, toch?Bv. een kapotte Note 4 inleveren kan dan niet?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Al gebruiktjoepiesaus schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 17:15:
***members only***
Vandaag nog een sms gekregen met kortingscodes maar ik blijf toch mijn s24+ gebruiken.
Gisteren binnen een paar minuten de 10% code gekregen via email maar niet de 5% via SMS. Klantenservice alsnog gevraagd en deze konden wel een nieuwe code sturen...totdat een andere collega het gesprek overnam en zei dat dit niet mocht.

Ik lees hier over 150 extra inruil.korting.
Wil zelf een s25 256gb halen, vindt de ultra te duur en de 25+ te groot voor in mijn broekzak.
Maar icm een abonnement van Hollands nieuwe betaal ik 34.50 per maand. Zou 828 zijn over 2 jaar incl een 20gb abbo.
Dat lijkt me ook gewoon een goede deal toch
Stop chasing the dream, you're already living it
Here's to you Nicola and Bart
Samsung Preorder / Upgrade + x bedrag korting + inruilvoordeel
5% extra in de Samsung Shop App (niet geldig bij 1e aankoop)
ING Early Bird 10% voordeel, x bedrag korting + Galaxy Watch 7
ING Bestel link
Belsimpel:
Ik geraakte net binnen, maar storing in het systeem, wordt doorgegeven aan de volgende collega...Unrealiac schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 18:45:
Ik geraak ook op geen enkele manier binnen bij Sammy... chat, bellen of de app... heb een pre registration code, maar daar blijft het bij
Die 10s code gebruikt! Tnx!Ikk schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 18:46:
Heb nog wat codes over:
***members only***
***members only***
ING Bestel link
***members only***
Belsimpel:
***members only***
Edit: bij het betalen is het gekaapt. Jammer!
[ Voor 8% gewijzigd door Brutalsranan op 25-01-2025 19:08 ]
Belsimpel gebruikt. Bedankt.Ikk schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 18:46:
Heb nog wat codes over:
***members only***
***members only***
ING Bestel link
***members only***
Belsimpel:
***members only***
Stop chasing the dream, you're already living it
Ik heb een defecte S7 in te ruilen en het maakt mij niet uit om eventueel een abonnement welke ik niet gebruik af te sluiten mocht dit leiden tot de laagste totaalprijs.
Wie o wie kan een stappenplannetje maken, want met alle kortingcodes zie ik het licht niet meer.
Alvast bedankt!
Kennelijk krijg je meer korting als je meer besteld want ik heb een hoesje, screenprotector en buds 3 erbij gedaan en ik kreeg steeds meer korting. Uiteindelijk de S25U voor 1119,- kunnen kopen. Rugged Case voor 25,- en Buds3 voor 60,- dus dat is ook wel netjes. Had ook even een Watch 7 44mm erbij gedaan en toen kreeg ik nog meer korting maar ja ik heb niet een Watch nodig.
Dit alles is trouwens zonder zonder inruil.
Kaal toestel via KPN is goedkoper maar omdat ik ook een hoesje, screenprotector, Buds 3 met veel korting en een Watch 7 erbij krijg is de deal van Samsung beter.
Makkelijkst zonder codes is via KPN en als je al KPN hebt kies je het goedkoopste maandelijks opzegbaar abonnement voor 14,- en dat zeg je meteen op als je de S25 binnen hebt.tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 19:22:
Wat is uiteindelijk nu de allergoedkoopste optie om de S25 Ultra 1TB te bemachtigen...?
Ik heb een defecte S7 in te ruilen en het maakt mij niet uit om eventueel een abonnement welke ik niet gebruik af te sluiten mocht dit leiden tot de laagste totaalprijs.
Wie o wie kan een stappenplannetje maken, want met alle kortingcodes zie ik het licht niet meer.
Alvast bedankt!
Thanks, maar dan krijg ik volgens mij niet de gratis Galaxy Watch 7 en mis ik de € 150,- inruilkorting op een defect toestel. Dus dan lijkt de KPN deal minder interessant of heb ik het mis...?Garret1410 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 19:41:
[...]
Makkelijkst zonder codes is via KPN en als je al KPN hebt kies je het goedkoopste maandelijks opzegbaar abonnement voor 14,- en dat zeg je meteen op als je de S25 binnen hebt.
Kan je niet zelf een bestelling klaarzetten bij Samsung, waar je je defecte toestel inruilt, en met de kortingcodes? (een 1MH code en een NCR code, voor die tweede kan je contact opnemen met Samsung). Ik denk dat wanneer je zelf probeert je volledige info hebt dan wanneer we allemaal wat gaan roepen.tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 19:55:
[...]
Thanks, maar dan krijg ik volgens mij niet de gratis Galaxy Watch 7 en mis ik de € 150,- inruilkorting op een defect toestel. Dus dan lijkt de KPN deal minder interessant of heb ik het mis...?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
En wat is die 1OS code waar iedereen het over heeft...? Kan ik die naast de NCR code gebruiken...?RobinNL schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 19:58:
[...]
Kan je niet zelf een bestelling klaarzetten bij Samsung, waar je je defecte toestel inruilt, en met de kortingcodes? (een 1MH code en een NCR code, voor die tweede kan je contact opnemen met Samsung). Ik denk dat wanneer je zelf probeert je volledige info hebt dan wanneer we allemaal wat gaan roepen.
(ik durf niet zomaar codes voor de hoogte korting te testen in de winkelmand omdat ik bang ben dat als ik ze eenmalig invoer en niet bestel de codes niet meer gebruikt kunnen worden)
Als je de codes invult en vervolgens de code eraf haalt, dan kan je ze gewoon opnieuw invoeren. Ik heb mijn ontvangen codes ook misschien al zo'n 10x ingevoerd, om bepaalde combinaties te checken.tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:04:
[...]
En wat is die 1OS code waar iedereen het over heeft...? Kan ik die naast de NCR code gebruiken...?
(ik durf niet zomaar codes voor de hoogte korting te testen in de winkelmand omdat ik bang ben dat als ik ze eenmalig invoer en niet bestel de codes niet meer gebruikt kunnen worden)
Maar als je openbare codes gebruikt die bijvoorbeeld in dit topic worden geplaatst moet je wel in gedachten houden dat een ander ermee vandoor kan gaan.
Dankjewel Robin, laatste vraag: weet jij het verschil tussen de 1OS en de NCR code...?RobinNL schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:07:
[...]
Als je de codes invult en vervolgens de code eraf haalt, dan kan je ze gewoon opnieuw invoeren. Ik heb mijn ontvangen codes ook misschien al zo'n 10x ingevoerd, om bepaalde combinaties te checken.
Maar als je openbare codes gebruikt die bijvoorbeeld in dit topic worden geplaatst moet je wel in gedachten houden dat een ander ermee vandoor kan gaan.
Als ik het goed heb...tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:09:
[...]
Dankjewel Robin, laatste vraag: weet jij het verschil tussen de 1OS en de NCR code...?
1MO / 1MH = Samsung Preorder / Upgrade + x bedrag korting + inruilvoordeel
1OS = 5% extra in de Samsung Shop App (niet geldig bij 1e aankoop)
NCR = 10% extra korting via contact met Samsung (te combineren met bovenstaande)
[ Voor 3% gewijzigd door RobinNL op 25-01-2025 20:19 ]
Dan lijkt mij de combinatie van deze 3 codes de beste deal. Als ik het dan goed begrijp ben ik dan wel verplicht de App te gebruiken en niet de website, anders zal 1OS niet werken.RobinNL schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:18:
[...]
Als ik het goed heb...
1MO / 1MH = Samsung Preorder / Upgrade + x bedrag korting + inruilvoordeel
1OS = 5% extra in de Samsung Shop App (niet geldig bij 1e aankoop)
NCR = 10% extra korting via contact met Samsung (te combineren met bovenstaande)
de NCR werkt ook alleen maar in de shop app.tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:22:
[...]
Dan lijkt mij de combinatie van deze 3 codes de beste deal. Als ik het dan goed begrijp ben ik dan wel verplicht de App te gebruiken en niet de website, anders zal 1OS niet werken.
Kun je een defect toestel inruilen en toch de inruilkorting krijgen?RobinNL schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 19:58:
[...]
Kan je niet zelf een bestelling klaarzetten bij Samsung, waar je je defecte toestel inruilt, en met de kortingcodes? (een 1MH code en een NCR code, voor die tweede kan je contact opnemen met Samsung). Ik denk dat wanneer je zelf probeert je volledige info hebt dan wanneer we allemaal wat gaan roepen.
[ Voor 3% gewijzigd door DrJamez op 25-01-2025 20:29 ]
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Volgens mij wel als je dat eerlijk aangeeft bij de extra vragen. Maar ik vraag me af we überhaupt nog iets moeten inruilen om die extra inruilkorting te bemachtigen. Ik lees namelijk dat:
"Samsung heeft de actie verbeterd. De inruilkorting is niet meer nodig, de MH code geeft 500 euro korting (350 early bird + 150 inruilkorting)."
Dat zou impliceren dat ik mijn defecte S7 kan houden en toch de € 150,- inruilkorting kan ontvangen.
Door in de Samsung Shop App dan de 1OS + NCR + 1MH code in te voeren zou je op de beste deal uitkomen. Helaas lijkt het me dan wel onmogelijk ook nog CashbackXL toe te passen.
Iemand die het antwoord weet t.a.v. de extra inruilkorting zonder inruil toestel...?

Ik kwam gister zonder inruil nog op ruim 1100 euro uit voor de S25 Ultra 512GB. Met inruil van een S10+ (33 euro + 150 inruilkorting) op 965 euro.tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:29:
[...]
Volgens mij wel als je dat eerlijk aangeeft bij de extra vragen. Maar ik vraag me af we überhaupt nog iets moeten inruilen om die extra inruilkorting te bemachtigen. Ik lees namelijk dat:
"Samsung heeft de actie verbeterd. De inruilkorting is niet meer nodig, de MH code geeft 500 euro korting (350 early bird + 150 inruilkorting)."
Dat zou impliceren dat ik mijn defecte S7 kan houden en toch de € 150,- inruilkorting kan ontvangen.
Door in de Samsung Shop App dan de 1OS + NCR + 1MH code in te voeren zou je op de beste deal uitkomen. Helaas lijkt het me dan wel onmogelijk ook nog CashbackXL toe te passen.
Iemand die het antwoord weet t.a.v. de extra inruilkorting zonder inruil toesten...?
Ik kan het nu niet meer checken, bestelling heb ik net gedaan.
Probeer het zou ik zeggen. Het toestel moet wel in de lijst staan en je moet een aantal vragen beantwoorden.DannyHrmnns schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:34:
Ik heb een kapotte galaxy S5 die ik wil inruilen. Denken jullie dat ze die accepteren?
Galaxy S5 staat niet in de lijst alleen vaak sturen mensen random dingen op en is het alsnog voldoende.RobinNL schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:35:
[...]
Probeer het zou ik zeggen. Het toestel moet wel in de lijst staan en je moet een aantal vragen beantwoorden.
Damn, dat is pas een goeie deal! Dacht ik via mobiel.nl lekker bezig te zijn, maar zo'n watch erbij is niet mis!dabachata schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:46:
Ik heb via de Samsung Experience Store Utrecht de volgende deal gescoord: 📱+Abo + gratis⌚
Prijzen zoals vermeld bij Mobiel.nl + gratis Galaxy Watch7 40mm. Ook mogelijk in combinatie met abonnement 🥳
Deze deal is alleen in de store zelf te verkrijgen, en geldig tot zondag 26 januari sluitingstijd.
Ik was in de Experience Store om alle kleurtjes te kunnen zien. Gekozen voor Silver Shadow. Toen ik aangaf bij Belsimpel te gaan bestellen boden ze me deze deal aan. Ook mogelijk icm de €100 kortingscode van Mobiel.nl
Ter overzicht:
Samsung Galaxy S25 256GB Silver Shadow €568-€100 = €468; Geen extra maandelijkse kosten
Galaxy Watch7 40mm €0
Odido 1jr 10GB->20GB + onbeperkt bel/sms €16 per maand (vanwege Combo deal met Odido Klik & Klaar 5G Internet Thuis €2,50 per maand op mobiel abonnement en €5 per maand korting op internet abonnement, plus dubbele data. Maandelijks dus €36 totaal voor mobiel + internet abo, met een fonkelnieuwe S25 256GB + Galaxy Watch7 voor €468 ipv catalogusprijs €959 + €229. Gekozen voor 256GB omdat me dat in principe voldoende lijkt, en 1jr abo omdat ik niet 2 jaar vast wil zitten als Odido mobiel tegen blijkt te vallen.. (Zat altijd op KPN, sinds een paar maanden op YouFone maandelijks opzegbaar 25GB + onbeperkt bel/sms voor €12 per maand (was speciale aanbieding rond Black Friday ofzo))
Maar in principe is dus elke deal verkrijgbaar op mobiel.nl te combineren met gratis Galaxy Watch7 als ik het goed heb begrepen, zolang je de boel maar in de Galaxy Experience Store Utrecht regelt. Weet niet of dit ook geldt voor Stores in Leidschendam en Tilburg.
Contract sluit je af via Mobiel.nl website in de Samsung Experience Store. Via Ideal bevestig je je identiteit online en betaal je €0,01. Betalen voor het toestel doe je bij afhalen. Je krijgt bericht zodra het toestel beschikbaar is voor afhalen. Bij afhalen krijg je toestel + gratis watch. Beetje rare constructie. Hopelijk gaat dat alles soepel en vlot.
5% Welkomsvoucher
1x early bird
1x sms 5%
1x 10% kortingsvoucher via Samsung chat
(12 x 36) + 468 = € 900,- voor 256 GB...? Dat lijkt me zeker niet de beste deal.Flipswix schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:45:
[...]
Damn, dat is pas een goeie deal! Dacht ik via mobiel.nl lekker bezig te zijn, maar zo'n watch erbij is niet mis!
12*16, niet 36 staat ertploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:51:
[...]
(12 x 36) + 468 = € 900,- voor 256 GB...? Dat lijkt me zeker niet de beste deal.
Een s25 met 512GB gekozen.
Incl een 1HR (e279), 1MH (e326,95) en NCR (e86,11) code kom ik nog steeds uit op e774,95 incl btw.
Hoe komen anderen op een bedrag uit van e600 incl watch zonder inruil??
[ Voor 5% gewijzigd door slane147129 op 25-01-2025 20:55 ]
Als je een paar regels verder leest wordt de indruk gewekt dat de maandelijkse kosten € 36,- bedragen.
[ Voor 84% gewijzigd door ipje op 25-01-2025 21:31 ]
Je hebt een 1OS code nodig ipv de 1HR code.slane147129 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:54:
Volgens mij doe ik wat fout.
Een s25 met 512GB gekozen.
Incl een 1HR (e279), 1MH (e326,95) en NCR (e86,11) code kom ik nog steeds uit op e774,95 incl btw.
Hoe komen anderen op een bedrag uit van e600 incl watch zonder inruil??
Een S25 Ultra 1TB met 1M, 1OS en NCR code maakt voor mij een totaalprijs van € 1158,82
Zonder inruil, wel met een gratis Watch 7 die ongeveer 140 a 150 euro zou opleveren.
€ 1158,82 - 140 = 1018,-
Via Samsung met inruil:
Een S25 Ultra 1TB met 1M, 1OS en NCR code en inruil van een S21 Ultra 5G 512GB maakt voor mij een totaalprijs van € 858,82
Wel met een gratis Watch 7 die ongeveer 140 a 150 euro zou opleveren.
€ 858,10 - 140 = 718,10
Via Belsimpel:
Verlenging Vodafone Red 2 jaar met 100 euro voucher.
/f/image/v4Eu7jEXZN5FJPGuRqkp0CCL.png?f=fotoalbum_large)
906 euro met losse verkoop van 300 euro lijkt mij dan toch een stuk voordeliger. Ik zie mensen massaal bij Samsung kopen, maar dat is toch niet de slimste keuze dan?
Mijn S25 komt pas 14 februari volgens Samsung Shop.

De telefoon kost natuurlijk wel 468 euro, dat is dus de ca. 20 euro per maand. Een stuk minder dan via Samsung zelf, omdat je er een 1 jarig abonnement bij afsluit van 16 euro. Kom je in totaal op 36 euro. Dat is, inclusief een Watch een prima deal.tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:00:
[...]
Als je een paar regels verder leest wordt de indruk gewekt dat de maandelijkse kosten € 36,- bedragen.
Via Mobiel.nl heb ik zelf bij Odido een 2 jarig abbo afgesloten voor een S25 512GB voor 17,5 (40gb per maand) en 424 euro voor het toestel. In de Samsung store is dit toestel meer richting de 700 euro. Bij mobiel.nl kreeg ik echter geen Watch. Wellicht toch even langslopen bij de Samsung store of ze wellicht een deal kunnen maken inclusief Watch.
3 februari voor mijn Ultra 512GB.LogiZ5500 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:26:
Wat zijn bij jullie de levertijden?
Ja maar dan heb je er wel een abonnement van 24 maanden x 20,- = 480,- aan vast zitten. Kan alleen interessant zijn als je een abonnement nodig hebt.Acradavos schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:24:
Via Samsung zonder inruil:
Een S25 Ultra 1TB met 1M, 1OS en NCR code maakt voor mij een totaalprijs van € 1158,82
Zonder inruil, wel met een gratis Watch 7 die ongeveer 140 a 150 euro zou opleveren.
€ 1158,82 - 140 = 1018,-
Via Samsung met inruil:
Een S25 Ultra 1TB met 1M, 1OS en NCR code en inruil van een S21 Ultra 5G 512GB maakt voor mij een totaalprijs van € 858,82
€ 858,10 - 140 = 718,10
Via Belsimpel:
[Afbeelding]
906 euro met losse verkoop van 300 euro lijkt mij dan toch een stuk voordeliger. Ik zie mensen massaal bij Samsung kopen, maar dat is toch niet de slimste keuze dan?
Vraagje: in die inruilprijs van jouw S21 Ultra zit daar die extra inruilwaarde van € 150,- inbegrepen...?
Ik heb nu hetzelfde abonnement wat ik stilzwijgend nog steeds betaal.tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:33:
[...]
Ja maar dan heb je er wel een abonnement van 24 maanden x 20,- = 480,- aan vast zitten. Kan alleen interessant zijn als je een abonnement nodig hebt.
Vraagje: in die inruilprijs van jouw S21 Ultra zit daar die extra inruilwaarde van € 150,- inbegrepen...?
1M is inclusief die extra inruil, maar het is TOT 150 euro. Normaal inruilvoordeel is 216 euro, maar als ik de telefoon verwijder dan valt er 300 euro weg. Die code vult het gedeelte dus aan van 216 euro tot 300. 300 euro voor een S21 Ultra 5G klinkt ook niet gek. Los verkopen moet maar net lukken.
Klopt die krijg je dan niet maar een S25U 512gb kost 990,- en via allerlei kortingen via Samsung kost het tussen de 1100-1200,- maar dan met Watch 7.tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 19:55:
[...]
Thanks, maar dan krijg ik volgens mij niet de gratis Galaxy Watch 7 en mis ik de € 150,- inruilkorting op een defect toestel. Dus dan lijkt de KPN deal minder interessant of heb ik het mis...?
Jij vroeg om de beste deal zonder teveel gedoe en ik denk dat dit het is.
Ik heb nu:
1MH- ---> Korting - € 498,40
NCR- --> Korting - € 198,76
En dan nog 70 euro door twee oude toestellen die ik inruil.
Kan ik nog meer korting krijgen? --> Ik switch van Apple naar Samsung dus in mijn winkelmandje heb ik naast een hoesje ook een horloge en oordopjes.
Thanks!
Acradavos schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:24:
Via Samsung zonder inruil:
€ 1158,82 - 140 = 1018,-
Via Samsung met inruil:
Klopt. Mobiel.nl is erg scherp. Denk een hele goeie deal. Tenzij je misschien die watch wil maar dan nog. Die trek je voor 100 euro wel van VA of MP.
€ 858,10 - 140 = 718,10
Via Belsimpel:
[Afbeelding]
Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn
In NL ook..Dyckie schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:56:
In België kunnen je leverdatum 1 februari op samsung website kiezen.
Misschien bij de eerste orders?
Weet ik niet maar heb nu iets raar heb donderdag de S25 ultra en de rugged case besteld via samsung maar waar je u order kunt volgen staat nu de status verzending aangevraagd en vandaag nog een screenprotector besteld en daar staat al verzending voorbereiden dus 1 stap verder.Aggressor schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:56:
[...]
In NL ook..
Alleen op de Belgische website zit er nu een fout bij de exclusieve kleuren. De prijzen zijn terug veranderd naar de standaard prijzen en niet naar de korting prijzen.
Prijzen exclusieve kleuren.
:strip_exif()/f/image/tMlVk6SV93YBvk6gt1a52aZa.jpg?f=fotoalbum_large)
Prijzen gewone kleuren.
:strip_exif()/f/image/oMvEKr3fSy5XTsfVHLHNIvhu.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn
€985 voor:
Samsung S25 Ultra 512GB
45w Lader
Buds3 Pro
Screen protecto
(S21 Ultra 126 GB inruil)
met eigen HR- en NCR-codes en MO-code van Pepper, binnen een paar seconded gecopy-paste, net op tijd.
Ik heb nog een Belsimpel code voor de liefhebber: Vg7Xw5LpTz9QY26
Werkelijk geen enkel idee. Besteld bij Belsimpel i.c.m. een Odido verlenging.LogiZ5500 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:26:
Wat zijn bij jullie de levertijden?
Ik kan nog niet zien dat Odido zou hebben goedgekeurd (geen enkele reden voor afkeur hoor), maar dat kan wel even duren.
Telefoon natuurlijk wel vooraf direct afgerekend. 1TB Ultra Zwart. Levertijd dus niet gegeven.
Bij bestellen zei de website volgens mij 1 februari, maar daar reken ik zeker niet op.
Erg is het trouwens niet. Geen idee wanneer ik tijd heb om alles in te regelen en moet tot dan toe dan maar gewoon afzien met de S24U & S24
[ Voor 0% gewijzigd door robbvdb op 25-01-2025 22:11 . Reden: Per ongeluk Mobiel.nl i.p.v. Belsimpel benoemd ]
1) Heb je besteld via de website of via de app...?
2) Welke betaalwijze heb je gebruikt...?
3) Heb je zelf nog een andere verklaring gevonden waardoor de order mislukte...?
Alvast bedankt
Ik had ook het probleem dat mijn 1MH code bij afrekenen eruit viel. Gewacht op nieuwe code (dank Tweakers!) en toen snel afgerekend.
Met een 1HR code mis je wel 5% member voordeel tov 1MH code, maar toch niet slecht. Misschien heeft iemand wat aan mijn omgebruikte code:
Vanavond was de eerste datum die ik kon kiezen 3 februari (NL). Ik vermoed dat het nu steeds een dag opschuift?Aggressor schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:56:
[...]
In NL ook..
Heb eigenlijk wel een verlenging van mijn abonnement klaarstaan. 816 euro in 24 maanden en 21,50 abbokosten met alles onbeperkt.
Twijfel, twijfel..
welke kleur en type heb jij besteld als ik vragen mag?RobinNL schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:31:
[...]
Vanavond was de eerste datum die ik kon kiezen 3 februari (NL). Ik vermoed dat het nu steeds een dag opschuift?
Is niets van te zeggen zonder dat je vermeld welk toestel het om gaat hè!Techkeizer schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:31:
768 euro geregeld met de Watch S22 Ultra inleveren, dat wel. Goeie deal?
Heb eigenlijk wel een verlenging van mijn abonnement klaarstaan. 816 euro in 24 maanden en 21,50 abbokosten met alles onbeperkt.
Twijfel, twijfel..
Een S25 128GB of een Ultra 1TB ? Het maakt net iets uit in de prijs
Owja! 256gb versie. Ik denk dat ik voor het abonnement ga. Dan kan ik mijn s22 ultra verkopen en geld op zak behoudenrobbvdb schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:38:
[...]
Is niets van te zeggen zonder dat je vermeld welk toestel het om gaat hè!
Een S25 128GB of een Ultra 1TB ? Het maakt net iets uit in de prijs
Welke kleuren?kdi schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:30:
Mijn bestelling komt pas op 24 februari... Met 2 S25's, 2 watches, 2 hoesjes en 2 opladers. Misschien is 1 kleur later leverbaar en wordt alles tegelijk verstuurd?
Ik wil morgen de S25 bestellen. Wellicht dat ik er rekening mee kan houden.
Normale, + of Ultra ?Techkeizer schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:39:
[...]
Owja! 256gb versie. Ik denk dat ik voor het abonnement ga. Dan kan ik mijn s22 ultra verkopen en geld op zak behouden
S22 Ultra is 256gb
De versie die ik ga halen is de s25 ultra 512gb Blue Silver .
Pinkgold en Navy. Basismodel S25Roodey schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:40:
[...]
Welke kleuren?
Ik wil morgen de S25 bestellen. Wellicht dat ik er rekening mee kan houden.
[ Voor 3% gewijzigd door kdi op 25-01-2025 22:48 ]
S25 Ultra 512GB, Titanium Silverblue.Frieda schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:38:
[...]
welke kleur en type heb jij besteld als ik vragen mag?
Met S25 Ultra 1TB Titanium Black
Abonnement is 27,50 euro per maand.
Toestelbetaling 40,00 euro per maand.
Moest eigenlijk 144 euro bijbetalen, maar met vouchercode van Belsimpel a 100 euro bleef er onder de streep 44 euro over.
Betekend dan wel dat ik in totaal voor het toestel 1.004 euro betaal.
Heb er een cover bij besteld, de Samsung PC Back Cover Transparant Magnetisch. En bij een lokale telefoonzaak laat ik er een screenprotector op zetten.
Volgens de actie van Belsimpel: Bestel nu en ontvang je toestel 1 februari in huis!
Ben benieuwd.
Had hiervoor een Samsung Galaxy Z Flip4 256GB, maar deze is in anderhalf jaar 2x kaduuk gegaan. Deze verkocht na reparatie en ter overbrugging een A55 5G 256GB aangeschaft totdat ik weer mocht verlengen.
[ Voor 0% gewijzigd door Sw333t op 25-01-2025 23:02 . Reden: Kleur beter gespecificeerd ]
Je moet een medewerker spreken. Bots zijn vrij basic met hun antwoorden.a.pastore schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 23:03:
Hoe kan ik de kortingscode ontvangen? Ik heb geprobeerd via whatsapp (Samsung) maar de chatbot zegt dat ik mijn code moet gebruiken di ontvangen heb. Maar ik heb geen codes ontvangen 🥲
OK, ik ga voor silver shadow, basismodel. Dank voor je reactie.
Kom van S24U.
[ Voor 5% gewijzigd door Roodey op 25-01-2025 23:15 ]
heeft odido niet een betere actie qua prijs?Sw333t schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 23:00:
Heb mijn abonnement weer eens verlengd bij KPN via Belsimpel. 2 jaar Unlimited 50 en onbeperkt bellen.
Met S25 Ultra 1TB Titanium Black
Abonnement is 27,50 euro per maand.
Toestelbetaling 40,00 euro per maand.
Moest eigenlijk 144 euro bijbetalen, maar met vouchercode van Belsimpel a 100 euro bleef er onder de streep 44 euro over.
Betekend dan wel dat ik in totaal voor het toestel 1.004 euro betaal.
Heb er een cover bij besteld, de Samsung PC Back Cover Transparant Magnetisch. En bij een lokale telefoonzaak laat ik er een screenprotector op zetten.
Volgens de actie van Belsimpel: Bestel nu en ontvang je toestel 1 februari in huis!
Ben benieuwd.
Had hiervoor een Samsung Galaxy Z Flip4 256GB, maar deze is in anderhalf jaar 2x kaduuk gegaan. Deze verkocht na reparatie en ter overbrugging een A55 5G 256GB aangeschaft totdat ik weer mocht verlengen.
Wellicht wel, maar ik zat al bij KPN en het bevalt mij daar prima.Techkeizer schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 23:16:
[...]
heeft odido niet een betere actie qua prijs?
Als ik gebruik had gemaakt van een maandelijks opzegbaar KPN abonnement was ik voor hetzelfde toestel € 1175,89 kwijt geweest en dan zonder Galaxy Watch 7.
Dit moet haast wel de beste combinatie van kortingscodes zijn geweest.

@tploumentploumen schreef op zondag 26 januari 2025 @ 00:52:
Bohhhh mijn hele zaterdag naar de kloten met puzzelen. Heb nu wel de S25 Ultra 1TB voor € 1021,52 met de inruil van een S7 en een gratis Galaxy Watch 7 erbij.
Als ik gebruik had gemaakt van een maandelijks opzegbaar KPN abonnement was ik voor hetzelfde toestel € 1175,89 kwijt geweest en dan zonder Galaxy Watch 7.
Dit moet haast wel de beste combinatie van kortingscodes zijn geweest.
Hoe ben je op deze prijs gekomen? Ik heb namelijk wel gebruik gemaakt van de KPN abonnement optie. Ik moet dan nog zelf mijn S22+ verkopen, maar met die verkoop kom ik wel onder jou prijs uit. (Ervan uitgaande dat ik er minimaal 150 euro voor krijg). Met een S22+ inruil zou jouw aanbieding dan nog beter zijn geweest?
PS (edit) , zie dat jij nog de Watch erbij krijgt, dan is die bij jou weer goedkoper, maar wel vergelijkbaar. Heb zelf geen behoefte aan een Watch, maar maakt het wel interessanter.
Ben benieuwd, ik denk dat de 1TB opties qua prijzen en mogelijkheiden best bij elkaar in de buurt komen. Ik heb zelf nog een ING kortings code, mocht die niet nodig zijn dan deel ik hem.
[ Voor 8% gewijzigd door PrinceXEvil op 26-01-2025 07:49 ]
Even voor de duidelijkheid: je hebt de S25 Ultra besteld voor 1296,23. Weliswaar hoefde je maar 1073 euro bij te betalen, maar de 223,- waarde van de telefoon die je inruilt ben je nu ook kwijt. Die had je anders voor hetzelfde bedrag kunnen verkopen.Iksie schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:52:
Donderdag de S25 Ultra 1TB besteld voor €1073.23.
Voordelen: gratis upgrade naar 1TB. Fold4 trade-in voor €223
Extra kortingen: 5% shop app welkomstvoordeel + 5% members voordeel + earlybird voucher voor Watch7 (1MH) + 5% extra vouchercode (1OS) + €50 preregistratievoordeel + €21 aan Samsung Reward Points. De twee codes kreeg ik in 1 sms'je. Verlenging van KPN was iets goedkoper maar zonder Watch7 die ik mss hou. Nu nog een smart case zoeken.
Als je een nieuwe auto van 30.000 euro koopt en je ruilt je huidige auto t.w.v. 20.000 in kun je ook niet zeggen dat je een mooie deal had omdat je een nieuwe auto van 30.000 euro kon kopen voor maar 10.000 euro.
En ik hoop dat je de Samsung cases niet interessant vindt? Anders had je die misschien beter tegelijk kunnen bestellen; de kortingscodes geven ook recht op 50% korting op accessoires die je tegelijk met de telefoon bestelt.
[ Voor 52% gewijzigd door PaT op 26-01-2025 09:11 ]
In mijn geval ICS ABN Amro, is het betaalde product de eerste 180 dagen (beperkt) verzekerd!
Whatsapp bericht en code net ontvangen.masauri schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 18:54:
[...]
Ik geraakte net binnen, maar storing in het systeem, wordt doorgegeven aan de volgende collega...
Het is zeer druk zei de contactpersoon.
Over de accessoires, die 50% korting krijg je hoe dan ook. Ga maar naar Samsung, kies een hoes en in de winkelwagen gaat de helft ervan af. Ik heb de 10% kortingcodes ook nog daarop kunnen toepassen, ging er nog 5 euro vanaf.Of-Aaargh schreef op zondag 26 januari 2025 @ 08:31:
[...]
de kortingscodes geven ook recht op 50% korting op accessoires die je tegelijk met de telefoon bestelt.
22 euro voor de standing grip case.
Ik wacht nog een paar uurtjes in de hoop dat er hier nog een code wordt gepost en anders maar zonder watch.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
AtlAntA schreef op zondag 26 januari 2025 @ 08:59:
Via WhatsApp gisteren een kortingscode mogen ontvangen van Samsung. Ik zou doorverbonden worden met een andere afdeling voor de code voor de watch 7 (1mh) maar sindsdien doodstil.
Ik wacht nog een paar uurtjes in de hoop dat er hier nog een code wordt gepost en anders maar zonder watch.
[ Voor 7% gewijzigd door EEE-lover op 26-01-2025 09:08 ]
Bedankt voor de ninja edit en je dm maar helaas was iemand alsnog sneller. Ik blijf dus nog even geduld hebben.
Edit: geduld heeft geloond. Erg trots op deze community. Inmiddels voor van alles en nog wat ingeschreven bij Samsung zodat ik hopelijk iemand net zo blij kan maken met de release van de s26
[ Voor 29% gewijzigd door AtlAntA op 26-01-2025 09:31 ]
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik zie wel in het winkelwagentje een bedrag van om en nabij de e326 verschijnen bij een S25. Maar als ik dat van het oorspronkelijke bedrag aftrek dan zou ik een heel ander totaalbedrag terug moeten zien.
[ Voor 4% gewijzigd door slane147129 op 26-01-2025 09:26 ]
Denk het niet. Gisteren ook gevraagd aan samsung en ze vertelden mij dat kortingcodes per shop werken. Heb de code via mail, dan heb ik code voor verjaardag en nog via portaal van benefits at work. Maar elke code werkt enkel voor de shop waar ze voor gemaakt zijn.devastator83 schreef op zondag 26 januari 2025 @ 09:02:
Werken de kortingscodes ook als je via de ING "portal" bestelt ?
Vragen om codes is niet de bedoeling.