Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-05 23:19
Lametje06 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:20:
[...]

Zou raar zijn als de bestellingen van 23 januari eerder geleverd worden dan die van 22 januari, dus ben benieuwd of je nog bericht krijgt!
Precies geen idee hoe die werken maar je zou zeggen op volgorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:26
reinierkramer schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:08:
Lijkt wel of ze allemaal vertraagd zijn of groot deel. Ook mensen met goed nieuws ? Hier op de release avond besteld.
Goed nieuws, tijdens Event besteld en bezorging op 1 februari. Zelf een uurtje geleden verzet naar 3 februari. Aangeschaft via Samsung store, s25 ultra 512 GB titanium Jet Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
ipje schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:26:
[...]

Goed nieuws, tijdens Event besteld en bezorging op 1 februari. Zelf een uurtje geleden verzet naar 3 februari. Aangeschaft via Samsung store, s25 ultra 512 GB titanium Jet Black.
Heb het dan over Belsimpel vooral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-05 13:54
Net een mail gehad dat de levering van de ultra s25 vertraagd is middels belsimpel. Besteld 20 min na launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 31-05 21:55
Hier (nog) geen emails over vertraging van de 2 orders die ik bij Belsimpel heb geplaatst.

Ultra 512 GB zwart besteld op 22 jan om 20:57 en de S25 Ultra 1TB zwart op 23 jan om 13:47

[ Voor 35% gewijzigd door DM89 op 30-01-2025 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-05 15:49

Leviathan23

I am the proof....

Game_overrr schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:35:
Net een mail gehad dat de levering van de ultra s25 vertraagd is middels belsimpel. Besteld 20 min na launch.
Ik zelf "tijdens" de launch..... Ik denk dat ze gewoon een latere aanlevering krijgen..... Ach ja ik wacht wel.. . Geduldig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
Op zaterdag 1 februari 2025 zal onze logistieke partner, Dynalogic, jouw bestelling bij jou komen bezorgen op onderstaand adres:

had stiekem gehoopt morgen, maar dit is ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-05 13:15
Ruudox schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:48:
Op zaterdag 1 februari 2025 zal onze logistieke partner, Dynalogic, jouw bestelling bij jou komen bezorgen op onderstaand adres:

had stiekem gehoopt morgen, maar dit is ook goed :)
Zelfde hier. Ook zojuist bevestiging gehad van levering zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Laatst online: 22-05 13:54
Leviathan23 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:43:
[...]

Ik zelf "tijdens" de launch..... Ik denk dat ze gewoon een latere aanlevering krijgen..... Ach ja ik wacht wel.. . Geduldig.....
Excuus, de bestelling was 19:20 dus technisch gezien tijdens launch =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hier ook een bevestiging van Samsung dat mijn S25 Ultra Titanium Gray 512GB zaterdag wordt geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Hier ook een SMS ontvangen van Samsung dat ze Zaterdag komen bezorgen, alleen staat daar geen logistieke partner bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poolijs
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-05 18:15
Net ook een mail gehad van belsimpel. Levering komt later, maar wanneer is compleet onduidelijk. Vind het erg teleurstellend weer, waarom beloven ze dan 1 februari wanneer ze hier helemaal geen zekerheid over hebben.

Uit de mail:
Zodra we weten wanneer je product binnenkomt, brengen we je op de hoogte per mail. Ook als we nog geen nieuwe informatie hebben, houden we regelmatig contact met je. Zo ben je altijd up-to-date.

Waarom komt je bestelling later?
De leverancier had aangegeven je telefoon eerder te kunnen leveren, maar dit is niet gelukt. Het is natuurlijk niet leuk om te wachten op je pakket. Onze inkoopafdeling is hier daarom extra hard mee bezig en heeft dagelijks nauw contact met de leverancier.

Alvast bedankt voor je geduld!

Edit: typo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 20:32
Hier kan ik dus gruwelijk slecht tegen als er aan alle kanten 1 februari beloofd wordt en het niet nagekomen wordt.
Geen werelds probleem maar hier ga ik echt slecht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 13:16
Poolijs schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:42:
Net ook een mail gehad van belsimpel. Levering komt later, maar wanneer is compleet onduidelijk. Vind het erg teleurstellend weer, waarom beloven ze dan 1 februari wanneer ze hier helemaal geen zekerheid over hebben.

Uit de mail:
Ook als we nog geen nieuwe informatie hebben, houden we regelmatig contact met je. Zo ben je altijd up-to-date.

:+ :+ :+ :+

Ik voorspelde het al eerder in dit topic, niks geen 1 febr. bij Belsimpel.

Mij hoeven ze niet te spammen op de hoogte te houden als ze geen nieuwe informatie hebben trouwens (voor als ze hier meelezen) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 16:37
blup schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:49:
Hier kan ik dus gruwelijk slecht tegen als er aan alle kanten 1 februari beloofd wordt en het niet nagekomen wordt.
Als dit het grootste probleem in je leven is, dan heb je een goed leven ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:07

Christiano007

Ich bin der champion

Helemaal mee eens, je loopt gewoon andere korting acties mis door dit gezeik, want annuleren zorgt niet meer voor een betere deal.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
038Robijno schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:41:
Hier ook een SMS ontvangen van Samsung dat ze Zaterdag komen bezorgen, alleen staat daar geen logistieke partner bij.
Je moet ook een mail krijgen na ontvangst sms. Niet in je spam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ipje
Poolijs schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:42:
Net ook een mail gehad van belsimpel. Levering komt later, maar wanneer is compleet onduidelijk. Vind het erg teleurstellend weer, waarom beloven ze dan 1 februari wanneer ze hier helemaal geen zekerheid over hebben
Om ervoor te zorgen dat je niet ergens anders gaat shoppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik heb hetzelfde 😂 al heb ik nog geen mail ontvangen maar ben er bang voor.

Herinner me van vorig jaar trouwens bog dat veel mensen hadden gepreorderd en moesten wachten en tussentijds kwamen er gewoon toestellen op voorraad om te bestellen oo de website 😅

Voor de mensen die hebben besteld bij Belsimpel, is de orderpagina ook veranderd na de mail?

[ Voor 8% gewijzigd door DM89 op 30-01-2025 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 14-03 11:44
DM89 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:10:
[...]

Ik heb hetzelfde 😂 al heb ik nog geen mail ontvangen maar ben er bang voor.

Herinner me van vorig jaar trouwens bog dat veel mensen hadden gepreorderd en moesten wachten en tussentijds kwamen er gewoon toestellen op voorraad om te bestellen oo de website 😅

Voor de mensen die hebben besteld bij Belsimpel, is de orderpagina ook veranderd na de mail?
Enige wijziging op de orderpagina is levertijd van 5-7 naar 2-4 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-05 16:06
Lametje06 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:20:
Zou raar zijn als de bestellingen van 23 januari eerder geleverd worden dan die van 22 januari, dus ben benieuwd of je nog bericht krijgt!
Misschien andere kleur / opslag? Tot nu toe nog niets gehoord in ieder geval.
Absoluut mee eens! Natuurlijk, er kan altijd iets gebeuren waardoor de geplande leverdatum niet gehaald wordt, niet enorm spannend, maar wat ik dan wel gewoon slecht vind is dat:
1. Er nu nog steeds bij alle modellen / kleuren actie: bestel nu en ontvang je toestel 1 februari in huis! staat.
2. De levertijd nb wordt genoemd in de communicatie, maar intussen de online voorraad op 2-4 werkdagen staat. Niet bekend is niet 2-4 werkdagen.
Communiceer gewoon open en eerlijk!
Hahn schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:50:
Als dit het grootste probleem in je leven is, dan heb je een goed leven ;)
Niet het grootste probleem, maar inderdaad, als we daarover kunnen mopperen gaat het niet bepaald slecht. :)
Christiano007 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:53:
Helemaal mee eens, je loopt gewoon andere korting acties mis door dit gezeik, want annuleren zorgt niet meer voor een betere deal.
Hoe dan? De deal heb je al binnen toch? Alleen de telefoon komt later. Zo lang het om dagen gaat en niet om weken, is dat ook nog wel te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
ipje schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:03:
[...]

Je moet ook een mail krijgen na ontvangst sms. Niet in je spam?
Nee helaas niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 21:52
038Robijno schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:41:
Hier was de datum aangepast van 3 februari naar 1 februari, maar verder geen e-mail of SMS ontvangen (Samsung.com).

Die zou ik eventueel morgen moeten ontvangen?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sw333t
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-05 17:05
Hier de bestelling geplaatst op 22-01-2025 om 21:36 uur via Belsimpel.

Krijg om 18:32 uur vandaag ook mail:
Onlangs heb je bij ons een bestelling geplaatst met ordernummer 32....... Hierbij willen we je laten weten dat de Samsung Galaxy S25 Ultra 1TB S938 Zwart is vertraagd. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk bij je is, maar we hebben nog geen nieuwe leverdatum. Excuses voor het ongemak.

De verwachte leverdatum van je Samsung Galaxy S25 Ultra 1TB S938 Zwart is nog niet bekend.

We houden je bestelling in de gaten. Zodra we meer informatie hebben, laten we dat aan je weten. De meest actuele informatie kun je ook altijd vinden via de knop hieronder.

Zodra we weten wanneer je product binnenkomt, brengen we je op de hoogte per mail. Ook als we nog geen nieuwe informatie hebben, houden we regelmatig contact met je. Zo ben je altijd up-to-date.

Waarom komt je bestelling later?
De leverancier had aangegeven je telefoon eerder te kunnen leveren, maar dit is niet gelukt. Het is natuurlijk niet leuk om te wachten op je pakket. Onze inkoopafdeling is hier daarom extra hard mee bezig en heeft dagelijks nauw contact met de leverancier.
Geduld is bij mij lastig. Vooral als er steeds zo'n schreeuwerig onder de 'aanbieding' staat dat je de telefoon 1 februari binnen hebt.

Ik hoop alleen dat we niet al te lang hoeven te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Laatst online: 01-06 01:55
Ik heb ophalen in de Belsimpel winkel. Ook geen bericht sinds 22-1 maar ben benieuwd of het zaterdag ophalen gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sendbas
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-02 17:35
Heeft er iemand de topic waarschuwing nog gelezen de laatste tijd?

[ Voor 51% gewijzigd door PaT op 30-01-2025 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-05 21:16
Hier ook ophalen in de belsimpel winkel; nog geen mail gehad en online is ook niets aangepast in de status. Ben benieuwd of dat nog gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoYo51
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01-05 20:39
Zijn er al mensen die bericht hebben van mobiel.nl? Bij mij staat er "je bestelling wacht op lancering".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:16
Samsung heeft nu op hun site bij keuzes leverings datums gezet.

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-05 21:35
Ik heb de S25 Ultra Titanium Gray besteld bij de Samsung Shop. Wordt op 1 februari geleverd. Maar nu ik de BlueSilver in de winkel gezien heb lijkt deze kleur me toch mooier. Iemand ervaring met kleur ruilen bij Samsung...?

P.s. ik heb op 26 feb besteld door gebruik te maken van MH + 10S + NCR + gratis Watch 7. Dat wil ik allemaal niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:26

masauri

aka qwybyte

Dyckie schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:54:
Kon voordien ook al. Ik heb aangeduid dat ik m dinsdag wil laten leveren omdat ik dan thuis ben.
Gezien de berichten dat hij mogelijk vroeger op zaterdag geleverd kan worden heb ik daar wel spijt van.
Maar aanpassen kan ik nergens doen.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 23:09

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zelf nog geen mail gehad van Belsimpel.
Titanium grey 1tb besteld en op de website staat ie ie leverbaar is binnen 2-4 werkdagen.

Dus zal ergens tussen dinsdag en donderdag worden? Wat mij betreft prima hier. Zie 'm wel verschijnen..

[ Voor 12% gewijzigd door AndereKoekoek op 30-01-2025 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 16:31
YoYo51 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:35:
Zijn er al mensen die bericht hebben van mobiel.nl? Bij mij staat er "je bestelling wacht op lancering".
Bij mij het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdi
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 27-05 13:34

kdi

Dyckie schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:54:
Thx.

Bijzonder, bij alle Exclusieve kleuren staat: "Wordt verzonden vanaf: 21 februari 2025". Beetje té exclusief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkev
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-04 19:57
Samsung S25u 512gb blue titanium was 03 is nu 01. Behalve de clear case, die staat nog op 03.
Kon tijdens bestellen geen 01 kiezen alleen 03.
01 zou uiteraard erg leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:26
tploumen schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 22:01:
Ik heb de S25 Ultra Titanium Gray besteld bij de Samsung Shop. Wordt op 1 februari geleverd. Maar nu ik de BlueSilver in de winkel gezien heb lijkt deze kleur me toch mooier. Iemand ervaring met kleur ruilen bij Samsung...?

P.s. ik heb op 26 feb besteld door gebruik te maken van MH + 10S + NCR + gratis Watch 7. Dat wil ik allemaal niet kwijt.
Ik heb wel een keer geruild. (Via je order pagina)
Toen kon ik de telefoon selecteren en een andere kleur er voor kiezen.
Dan moet je wel je toestel eerst retourneren, als die binnen is sturen ze een nieuwe.

Aangezien je meerdere producten heb, weet ik niet zeker hoe dit werkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 16:50
Ik heb een paar dagen geleden de S25 256Gb Zilver besteld bij Odido en gekozen voor ophalen bij een lokale vestiging. Leverdatum is 1 februari.

Gisteren ben ik even langs geweest om te kijken of ze meer weten en wat ze zelf verwachten. Medewerker gaf aan dat het een beetje raar is dat Odido dit zo gepland heeft, want ze ontvangen de vracht op zaterdag pas aan het einde van de dag. Een uur voor sluitingstijd. Dan zijn ze nog niet ingescand/verwerkt. Dus ik ga ervan uit dat het zaterdag niet gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:42
Bol en Coolblue hebben inmiddels voorraad. Helaas niet zon aantrekkelijke kortingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robbvdb
  • Laatst online: 31-05 13:16
Yessssss, goed nieuws!

Ik ontvang mijn S25 Ultra 1Tb Black hoesje (Spigen Liquid Air) morgen al en hij past door de brievenbus! :)

Niet bij Belsimpel besteld natuurlijk (nu die jokken over de leverdatum) maar gewoon bij MediaMarkt. Kan ik toch alvast met mijn nieuwe hoesje rondlopen zonder dat ik al heel veel in hoef te stellen :+

*Sterkte voor alle lieve Tweakers die slecht kunnen slapen of een slecht humeur hebben gekregen omdat Belsimpel niet eerlijk lijkt te zijn over hun leveringen.

**PS: Geen mail of update van Belsimpel hier over levering of vertraging, wél online nog hele mooie beloftes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q7pW553iWI5EQ9kLtPOhSQWegqM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QEtvIcj7SAMMfQhDyLw9m6Sq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door robbvdb op 31-01-2025 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Re-Elu
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 04-02 21:32
kdi schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 22:27:
[...]

Thx.

Bijzonder, bij alle Exclusieve kleuren staat: "Wordt verzonden vanaf: 21 februari 2025". Beetje té exclusief.
Volgens mij staat alleen bij pinkgold 21 februari.
Ik heb overigens de pinkgold besteld en bij mijn bestelling dat gewoon dat hij 1 februari geleverd wordt (icm 'Voorbereiden verzending').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
masauri schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 22:08:
[...]

Kon voordien ook al. Ik heb aangeduid dat ik m dinsdag wil laten leveren omdat ik dan thuis ben.
Gezien de berichten dat hij mogelijk vroeger op zaterdag geleverd kan worden heb ik daar wel spijt van.
Maar aanpassen kan ik nergens doen.
Zo stond het voordien er nog niet bij hoor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r8KOPUkljwus2mw-aI_ha9P-NYw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lCG1X99mx5zYfaZKyrd76yF4.jpg?f=fotoalbum_large

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Heeft iemand al bericht van samsung/dynalogic voor morgen 1 februari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-05 13:47
Voor degene waarvan die s25 vertraagd is bij Belsimpel, hebben jullie via een abbonement of los gekocht? Ik heb daar via een abbonement de telefoon aangeschaft en geen mail ontvangen. Ik ga er vanuit dat hij vertraagd is maar ik ben toch wel benieuwd waarom sommigen de mail over vertraging niet krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sw333t
  • Laatst online: 27-05 17:05
randomg schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 05:06:
Voor degene waarvan die s25 vertraagd is bij Belsimpel, hebben jullie via een abbonement of los gekocht?
Heb met abonnement gekocht (verlenging) en wel de mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-05 14:52
Peunage schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 23:58:
Ik heb een paar dagen geleden de S25 256Gb Zilver besteld bij Odido en gekozen voor ophalen bij een lokale vestiging. Leverdatum is 1 februari.

Gisteren ben ik even langs geweest om te kijken of ze meer weten en wat ze zelf verwachten. Medewerker gaf aan dat het een beetje raar is dat Odido dit zo gepland heeft, want ze ontvangen de vracht op zaterdag pas aan het einde van de dag. Een uur voor sluitingstijd. Dan zijn ze nog niet ingescand/verwerkt. Dus ik ga ervan uit dat het zaterdag niet gaat lukken.
Dan ben jij er toch gelijk met de vracht en help je even inscannen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Voor degene waarvan die s25 vertraagd is bij Belsimpel, hebben jullie via een abbonement of los gekocht? Ik heb daar via een abbonement de telefoon aangeschaft en geen mail ontvangen. Ik ga er vanuit dat hij vertraagd is maar ik ben toch wel benieuwd waarom sommigen de mail over vertraging niet krijgen.
S25 Ultra 512 GB besteld op 22 jan om 20:57 en de S25 Ultra 1TB op 23 jan om 13:47 beide met abonnement en ik heb tot op heden geen mail gehad. Hoop op verzending vandaag maar na de mails die andere hebben gehad zie ik het somber in maar wie weet...

[ Voor 8% gewijzigd door DM89 op 31-01-2025 06:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Aggressor schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 04:24:
Gisteren bericht gehad dat hij zaterdag geleverd wordt. Heb hem zelf verzet naar maandag, maar anders had ik de telefoon zaterdag binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconian
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 08-05 09:51
Ik kreeg ook gisteren de e-mail van Belsimpel.

Hierbij willen we je laten weten dat de Samsung Galaxy S25 Ultra 512GB S938 Blauw is vertraagd. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk bij je is, maar we hebben nog geen nieuwe leverdatum. Excuses voor het ongemak.

Dit is wel zwaar k.t. Niet eens een nieuwe leverdatum. Tijdens het bestelproces zou deze 1 februari geleverd worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Draconian op 31-01-2025 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:34
Ja gisteren avond. Krijg morgen mijn galaxy S25 plus binnen. Heb een exclusieve kleur gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
satshow schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 07:09:
[...]

Ja gisteren avond. Krijg morgen mijn galaxy S25 plus binnen. Heb een exclusieve kleur gekozen.
Hier nog niks.
Datum staat wel op morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Op 23 januari de S25U blauw besteld met abonnement, geen mail.
De hele S25 serie staat nog steeds op 2-4 werkdagen behalve de Ultra zilver 1GB, die staat intussen op 3 weken levertijd. Wel nog op alle pagina's de actie bestel nu ontvang 1 februari melding. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAYsus_NL
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 06-02 10:14
Net een mail gehad dat de levering van 1 februari vertraagd is. Geen melding van hoe lang vertraagd. S25 ultra Jet Black. Meteen na/tijdens event besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-05 15:49

Leviathan23

I am the proof....

Als ik nu inlog bij Belsimpel.nl staat er dat mijn verlenging nu wordt verwerkt en levering staat op morgen 1-2-2025..... Hmmmm..... Zou het dan toch..... Haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Leviathan23 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 07:43:
Als ik nu inlog bij Belsimpel.nl staat er dat mijn verlenging nu wordt verwerkt en levering staat op morgen 1-2-2025..... Hmmmm..... Zou het dan toch..... Haha...
Bij mij bestelling van 22-01 Ultra 512GB Zwart

Status: De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers

Bestelling van 24-01 Ultra 1TB Zwart

Status: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Vodafone

Bezorgdatum: 01-02-2025 (morgen)

😅😅

[ Voor 47% gewijzigd door DM89 op 31-01-2025 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
DM89 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 07:46:
[...]

Status: De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers

Status: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Vodafone

😅😅
vorige keer ook gehad met de fold. Die kwam uiteraard niet.

Die heb ik uit frustratie toen geannuleerd en ben bij m'n s22u gebleven. Goede keus achteraf.

Hier ook.

code:
1
2
Status: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido
Bezorgdatum:    01-02-2025 (morgen)

[ Voor 9% gewijzigd door blup op 31-01-2025 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 07:52
Belsimpel Odido verlenging
S25U 512 Grijs
Besteldatum 25-01
Bezorgdatum 01-02

[ Voor 11% gewijzigd door DeadKennedy op 31-01-2025 07:52 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomme6
  • Laatst online: 21-05 13:51
YoYo51 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:35:
Ik heb net even contact met ze gehad via de Chat, zij geven aan dat de uitlevering start op 1 februari. Ik verwacht dus dat zij dan pas gaan verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Krijg net allemaal mailtjes van belsimpel betreffende de verlenging

Ons Team Verzenden & Bezorgen maakt je bestelling nu klaar voor verzending. In deze mail vind je belangrijke informatie over je aanvraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 01-06 16:39

spartacusNLD

This is Sparta!!

Christiano007 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 08:31:
Krijg net allemaal mailtjes van belsimpel betreffende de verlenging

Ons Team Verzenden & Bezorgen maakt je bestelling nu klaar voor verzending. In deze mail vind je belangrijke informatie over je aanvraag.
Wanneer besteld? Welke telefoon? Kleur? Opslag?

Graag wat meer info :)

Is het stukje bij je bestelling:
''
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.
''
dan ook weg?

[ Voor 30% gewijzigd door spartacusNLD op 31-01-2025 08:33 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-05 21:16
Bij mij is de status van belsimpel aangepast naar Odido verwerkt je abonnements aanvraag. Ik heb op launch day besteld.

Bezorgdatum is morgen, heb gekozen voor afhalen in de winkel.

Geen mail gehad nog.

[ Voor 27% gewijzigd door Verona27 op 31-01-2025 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18:54
Blijkbaar krijgt Belsimpel hun voorraad vandaag en dan gaan ze 1 grote Speedrun doen om alles te verzenden voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
Juist op Bpost gezien dat bestelling samsung S25 ultra 512GB titanium Jet black al aangemeld is voor levering morgen. Besteld op 23 januari rond 16 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 23:09

AndereKoekoek

Ping! Pong?

De telefoon die ik heb gekozen, s25u 1TB zilver, staat nu op 3 weken leverijd.
In de tekst eronder staat wel: Bestel nu en ontvang 1 februari.

Een beetje verwarrend en paar dagen maakt geen verschil, maar 3 weken is wel een gat tbh.

Nevertheless, mijn bestelling van 23 januari staat ook op abonnementsaanvraag en bezorgdatum morgen.
Screenprotector en hoesjes zijn ook net binnen gekomen via Aliexpress.

Ik ben er helemaal klaar voor d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Belsimpel, S25 Ultra 512GB blauw, 23-1 besteld met abo heeft net wel een statusupdate gekregen bij mij.

Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 31-01-2025. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23:59 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan.

Verwachte leverdatum bovenin staat nu op 1-2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

spartacusNLD schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 08:33:
[...]

Wanneer besteld? Welke telefoon? Kleur? Opslag?

Graag wat meer info :)

Is het stukje bij je bestelling:
''
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.
''
dan ook weg?
Verlenging ODIDO
Samsung Galaxy S25+ 512GB S936 Donkerblauw
22-01-2025 20:19

Status bestelling: Je bestelling is klaar om verzameld te worden
Verwachte bezorging: 01-02-2025 (morgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-05 14:52
Zojuist bevestiging van samsung gekregen Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2DMYiW6QJOHqI2SlX7DPhKnHbYQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4M2ZtiWcaWUHbUfbnvD0hAVF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-05 20:14

migros

Nooit meer een Samsung

Niet meer kijken naar je status bij Belsimpel is wel het beste. Laat je verrassen door de koerier, dan heb je er extra veel plezier aan. :9

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 04-05 19:20
Blijft zonde dat ze nog steeds via dynalogic verzenden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 19:34
reinierkramer schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:30:
[...]

Heb het dan over Belsimpel vooral
Het niet halen van de beloofde leverdatum die ze je bij de bestelling voorspiegelen is standaard bij Belsimpel. Was vorig jaar ook zo bij de S24. Het enige dat je kunt doen om dit soort praktijken te laten eindigen is je bestelling annuleren en daarbij duidelijk aan te geven dat de reden is het niet nakomen van de beloofde leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Of-Aaargh schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:11:
[...]

Het niet halen van de beloofde leverdatum die ze je bij de bestelling voorspiegelen is standaard bij Belsimpel. Was vorig jaar ook zo bij de S24. Het enige dat je kunt doen om dit soort praktijken te laten eindigen is je bestelling annuleren en daarbij duidelijk aan te geven dat de reden is het niet nakomen van de beloofde leverdatum.
Als ik nu dus op de status kijk komt hij wel morgen 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoYo51
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01-05 20:39
tomme6 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 08:12:
[...]

Ik heb net even contact met ze gehad via de Chat, zij geven aan dat de uitlevering start op 1 februari. Ik verwacht dus dat zij dan pas gaan verzenden.
Heb het net ook gevraagd via de chat. Ze gaan morgen pas versturen inderdaad, omdat morgen ook de lancering is van het toestel. Dus de verwachting is dan ook dat we vanaf maandag pas het toestel kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89

Geupdated naar Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 31-01-2025. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag

Status: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Vodafone (nog steeds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 28-05 08:27

g86

Ik heb mijn levering bewust ingesteld op zaterdag 8 februari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
DM89 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:15:

Geupdated naar Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 31-01-2025. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag

Status: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Vodafone (nog steeds)

dit staat er bij mij ook nou op goed geluk dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 01-06 16:39

spartacusNLD

This is Sparta!!

Belsimpel, zojuist aangepast op de site:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XyJzXAdj0iHW91tEQ_vtNLofzR4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/dGd0cZi9n8hEunnjlMjLr4ju.png?f=user_large

En ook zojuist de aangepaste tekst in het besteloverzicht. :9
"
Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 31-01-2025. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23:59 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan.
"

[ Voor 58% gewijzigd door spartacusNLD op 31-01-2025 09:20 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasntme
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 12:55
Bij mij, Belsimpel, verlenging Odido met de S25 512Gb donkerblauw, is de tekst versprongen naar:

Status: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido

Hier stond eerst een tekst dat ze moesten wachten op levering. Die lijkt dus binnen te zijn gekomen.

Mijn bestelling had ik geplaatst op 28-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
spartacusNLD schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:18:
Belsimpel, zojuist aangepast op de site:
[Afbeelding]

"
"
Ik zie het inderdaad nu ook vrijwel alles op voorraad dus mag toch hopen dat ze eerst alle
Pre orders wegwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 14-03 11:44
spartacusNLD schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:18:
"
"
Hetzelfde hier (Belsimpel)! Status nog 'De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers', maar de bovenstaande tekst staat er bij mij nu ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
migros schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:06:
Niet meer kijken naar je status bij Belsimpel is wel het beste. Laat je verrassen door de koerier, dan heb je er extra veel plezier aan. :9
En dan staat de koerier voor de deur terwijl je net de hond uitlaat, een boodschap haalt of onder de douche staat terwijl er verder niemand thuis is. :+

Maar je hebt helemaal gelijk hoor, de status blijven checken laat je telefoon vast niet sneller komen en je er druk om maken ook niet. Je ontvangt vanzelf wel berichten dat de boel klaargemaakt wordt / verzonden is.

Blijft wel gewoon slecht dat als er leveringsproblemen zijn, er nog steeds 1 februari beloofd wordt op de bestelpagina's. Daar bij de MI11 destijds bij introductie geen last van gehad, die kwam keurig op de geplande datum binnen, ook via Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-05 20:14

migros

Nooit meer een Samsung

DeGroteMuis schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:27:
[...]

En dan staat de koerier voor de deur terwijl je net de hond uitlaat, een boodschap haalt of onder de douche staat terwijl er verder niemand thuis is. :+
Ik heb aangegeven dat het bij de Bruna mag worden afgeleverd. Dan kan die koerier er ook niet mee vandoor gaan!

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uPiGROSLsykVWx68On425vmzfKY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7j4Bxms9Wb85tt3rhk3jDQxR.jpg?f=fotoalbum_large
29-01-2025 besteld

[ Voor 23% gewijzigd door halilg85 op 31-01-2025 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 15:30

BoomSmurf

Am-Ende!

Bedankt voor je bestelling bij Samsung!

Helaas moeten we je informeren dat de levering van jouw recente order XXX is vertraagd wegens onvoorziene omstandigheden. We doen ons uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk te bezorgen.
S25U Jet Black 1TB. Besteld op de 24e rond 19:00. Zou morgen afgeleverd worden, nu geen idee. Ik ben er niet heel rouwig om want ik ben morgen toch niet thuis 8)7 en heb mooie kortingen gehad, maar an sich ben ik geen fan van beloftes niet nakomen. Als je zegt dat je op 1 februari bezorgt moet je op 1 februari bezorgen, anders had je maar moeten zeggen dat je op 8 februari bezorgt, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 28-05 13:38
BoomSmurf schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:36:
[...]

S25U Jet Black 1TB. Besteld op de 24e rond 19:00. Zou morgen afgeleverd worden, nu geen idee. Ik ben er niet heel rouwig om want ik ben morgen toch niet thuis 8)7 en heb mooie kortingen gehad, maar an sich ben ik geen fan van beloftes niet nakomen. Als je zegt dat je op 1 februari bezorgt moet je op 1 februari bezorgen, anders had je maar moeten zeggen dat je op 8 februari bezorgt, toch?
Je hebt groot gelijk. Ze hadden die onvoorziene omstandigheden gewoon moeten voorzien verdikkie! :F

Wat een kleuterklas is het in dit soort topics na launch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomme6
  • Laatst online: 21-05 13:51
XelaRetak schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:50:
[...]

Je hebt groot gelijk. Ze hadden die onvoorziene omstandigheden gewoon moeten voorzien verdikkie! :F

Je hebt ergens wel gelijk, maar als een webshop iets beloofd, dan is het wel zo netjes om dat na te komen. Wat dat betreft doet Mobiel.nl dat wel beter vind ik, die beloven niets wat ze potentieel niet na kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-05 14:41

Mimiix

Professioneel Prutser

Krijg net een mail van Belsimpel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bm3QkDnGeE3Qm5SGXcc1Z5Z8QXg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NIV6IGIpfpf8suHk2e0Drajj.png?f=user_large

Word de telefoon dan toch vandaag verstuurd terwijl ik gister een mail kreeg dat het later werd?

[ Voor 10% gewijzigd door Mimiix op 31-01-2025 09:57 ]

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:57
tomme6 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:55:
[...]

Je hebt ergens wel gelijk, maar als een webshop iets beloofd, dan is het wel zo netjes om dat na te komen. Wat dat betreft doet Mobiel.nl dat wel beter vind ik, die beloven niets wat ze potentieel niet na kunnen komen.
Daar is het akelig stil met enkel een melding je bestelling wacht op lancering.

verlenging odido, S25U 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-05 22:28
Door alle soorten codes etc. ben ik even het overzicht kwijt.
Wat valt er allemaal te combineren in de Samsung Shop?
Ik zit nu met mijn persoonlijke codes en wat ik na een half uur dit topic doorspitten op:
  1. 5% korting in de app
  2. Inruilvoordeel middels mijn persoonlijke 1MO Code
  3. extra korting middels de S25NL2025 code
Begrijp ik goed dat je maximaal 3 codes kunt stapelen, dus dat ik nog een extra code zou kunnen gebruiken? Ik heb bv geen preregistratie bonuscode (omdat ik daar te laat voor was)

ik vraag niet specifiek om codes, meer om overzicht van wat voor soort codes er zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Mimiix schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:56:
Krijg net een mail van Belsimpel:
[Afbeelding]

Word de telefoon dan toch vandaag verstuurd terwijl ik gister een mail kreeg dat het later werd?
Jup 🥳 hier nog altijd de status wordt aangevraagd bij Vodafone😴😜

[ Voor 7% gewijzigd door DM89 op 31-01-2025 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lisanne22_
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 05-02 14:15
Bestelling bij mobiel.nl wordt afgerond en is klaar om verzonden te worden (verlenging Odido S25 512GB silver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
Lametje06 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:26:
[...]

Hetzelfde hier (Belsimpel)! Status nog 'De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers', maar de bovenstaande tekst staat er bij mij nu ook!
wel bijzonder toch terwijl op de pagina's staat dat het gewoon voorradig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
Belsimpel heeft ze op voorraad nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Pusherman_ schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:05:
Door alle soorten codes etc. ben ik even het overzicht kwijt.
Wat valt er allemaal te combineren in de Samsung Shop?
Ik zit nu met mijn persoonlijke codes en wat ik na een half uur dit topic doorspitten op:
  1. 5% korting in de app
  2. Inruilvoordeel middels mijn persoonlijke 1MO Code
  3. extra korting middels de S25NL2025 code
Begrijp ik goed dat je maximaal 3 codes kunt stapelen, dus dat ik nog een extra code zou kunnen gebruiken? Ik heb bv geen preregistratie bonuscode (omdat ik daar te laat voor was)

ik vraag niet specifiek om codes, meer om overzicht van wat voor soort codes er zijn
Je mist de NCR code die 10% korting geeft op je winkelmandje. Deze is aan te vragen bij Samsung Chat of Whatsapp.

Daarnaast loont het volgens mij ook om de Samsung store te gebruiken met een nieuw account? Dan wordt er nog eens 5% welkomstvoordeel toegepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 28-05 13:38
[...]

Je kan potentieel nooit iets nakomen. Daar komt het "onvoorziene" deel vandaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draconian
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 08-05 09:51
blup schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:22:
Belsimpel heeft ze op voorraad nu.
Nu ligt het weer aan Odido. Om moe van te worden al deze vertragingen. Odido bewust aan het rekken? 22 januari al besteld.

We hebben geprobeerd je Odido-abonnementsaanvraag met ordernummer xxxxxxxxxxxx te verwerken. De provider heeft hier echter iets meer tijd voor nodig om zeker te weten dat alles goed komt. Dit duurt in de meeste gevallen 1 à 2 werkdagen.

Gebeld met Odido net. Ligt aan Belsimpel. Hun kunnen gewoon channelsupport bellen voor goedkeuring en opgelost. Vertraging is dus weer aan de kant van Belsimpel.

[ Voor 13% gewijzigd door Draconian op 31-01-2025 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Er kan altijd iets gebeuren waardoor ze niet kunnen leveren. Bijvoorbeeld een heftruckchauffeur die een pallet vol heeft laten vallen kan een oorzaak zijn waar je lastig van tevoren rekening mee kan houden. Overmacht komt gewoon voor. Balen, maar is niet anders.

Maar zoals Belsimpel ermee omging, wel gewoon overal de tekst bestel nu, ontvang 1 februari laten staan + levertermijn 2-4 werkdagen en tegelijkertijd klanten die al besteld hebben mailen dat door onvoorziene omstandigheden de telefoon later geleverd wordt, wanneer onbekend is minder netjes. Nu lijkt het toch nog allemaal goed te komen, behalve misschien voor de S25+ bestellers, waarbij vermeld staat 'op voorraad (providerafhankelijk)', maar als je de tekst laat staan terwijl je denkt / weet dat je het niet kan redden beloof je klanten dingen waarvan je weet dat je ze niet na kan komen. Da's niet zoals je met klanten om hoort te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Mijn order van 24-01 bij Belsimpel is zojuist goedgekeurd door Vodafone en wordt morgen geleverd 🥳 (S25U 1TB zwart)

Order van 22-01 nog geem verandering 😅 (S25U 512GB zwart)

[ Voor 15% gewijzigd door DM89 op 31-01-2025 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
DM89 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:50:
Mijn order van 24-01 is zojuist goedgekeurd door Vodafone en wordt morgen geleverd 🥳

Order van 22-01 nog geem verandering 😅
Zelfs niet dat die later vandaag binnenkomt? Bijzonder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-05 14:41

Mimiix

Professioneel Prutser

Net deze mail gehad:
Op 30 januari heb je van ons bericht ontvangen dat de leverdatum van de nieuwe Samsung nog niet bekend was. In de tussentijd hebben we de toestellen toch op voorraad gekregen en we zien dat je abonnementsaanvraag afgerond is. Dit betekent dat vandaag je bestelling verstuurd wordt, naar verwachting heb je morgen je bestelling in huis.
Toch vandaag nog verstuurd :)!

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 15:30

BoomSmurf

Am-Ende!

[...]

Een onvoorziene omstandigheid is een vrachtwagen gekanteld, de boot gezonken, een ongeval met een medewerker, etc. Ik betwijfel ten zeerste of zoiets het geval is.

Structureel bij elke release meer orders aannemen dan je kan uitleveren en daarbij beloftes maken waarvan je eigenlijk al weet dat je die niet na gaat kunnen komen, vallen niet onder onvoorziene omstandigheden; dat is gewoon een policy van misleiding om sales te scoren.

Dat dit tegenwoordig normaal is maakt het niet OK. De pricewatch staat vol shops die voorraad en morgen levering beloven en dan doodleuk twee weken later pas leveren, want vuige leugens. Die gaan bij mij na de eerste keer gewoon de blacklist op. Nu is dit natuurlijk een pre-order en zeker niet hetzelfde, maar netjes is anders.

Wederom zal het mij worst zijn dat 'ie morgen niet geleverd wordt, maar bij mij is afspraak afspraak, en zul je een goede reden moeten hebben om die niet na te komen.

Enfin, jij hebt natuurlijk ook recht op je verkeerde mening :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20:05
[...]

Onvoorzienbaar? Dit is elk jaar zo met Belsimpel. Dit is geen klein bedrijfje. Ze doen dit express.
Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste

Let op:
Vragen om codes is niet de bedoeling.