Vast adresje dan of wat? Wel dik om 6 booster boxen als case te kunnen regelen tegen msrp. Zelfde met de etb's: bol is festijn voor de botters tegenwoordig, PC UK vind mij een bot, dus ik heb nergens nog een normale etb kunnen vast leggen.Spacewide schreef op maandag 26 mei 2025 @ 18:58:
@Joosie200 Ik heb een DRI case en 6 ETBs, maar geen koopjes. Alles aan MSRP. Elke BB die ik rond die prijszone kan scoren neem ik graag over. De case blijft voorlopig dicht tot ik wat meer heb om een setje aan te leggen. I love it 😍
Ik heb 1 booster box via games island en wilde daar ook 2 etb regelen maar die was al eerder gedropt. En 1 booster box via collector's island. Nooit van gehoord maar dat was meer mijn backup. En oh sinds gisteren: een case aan enhanced booster boxen van Journey Together via Dave & Adams. Als ze die niet meer reprinten in de VS en het bij een enkele set blijft qua box topper zie ik dat nog wel een uniek collector's item worden. Zelfs al wordt Journey Together overschaduwd door zowel Prismatic als Destined Rivals.