Het grote Pokémon TCG topic

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Spacewide schreef op maandag 26 mei 2025 @ 18:58:
@Joosie200 Ik heb een DRI case en 6 ETBs, maar geen koopjes. Alles aan MSRP. Elke BB die ik rond die prijszone kan scoren neem ik graag over. De case blijft voorlopig dicht tot ik wat meer heb om een setje aan te leggen. I love it 😍
Vast adresje dan of wat? Wel dik om 6 booster boxen als case te kunnen regelen tegen msrp. Zelfde met de etb's: bol is festijn voor de botters tegenwoordig, PC UK vind mij een bot, dus ik heb nergens nog een normale etb kunnen vast leggen.

Ik heb 1 booster box via games island en wilde daar ook 2 etb regelen maar die was al eerder gedropt. En 1 booster box via collector's island. Nooit van gehoord maar dat was meer mijn backup. En oh sinds gisteren: een case aan enhanced booster boxen van Journey Together via Dave & Adams. Als ze die niet meer reprinten in de VS en het bij een enkele set blijft qua box topper zie ik dat nog wel een uniek collector's item worden. Zelfs al wordt Journey Together overschaduwd door zowel Prismatic als Destined Rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En natuurlijk wanneer ik afk ben want tanden poetsen en douchen maakt de Mediamarkt de spc beschikbaar voor €130 en bij ophalen in een filiaal. Kwam online rond 00:13, viel te bestellen met ophalen tot 00:20. Kreeg het nog in mijn mandje maar mijn eigen MM was ophalen niet mogelijk, dorp verderop ook niet, hele provincie niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:42
Joosie200 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 00:12:
[...]

Vast adresje dan of wat? Wel dik om 6 booster boxen als case te kunnen regelen tegen msrp. Zelfde met de etb's: bol is festijn voor de botters tegenwoordig, PC UK vind mij een bot, dus ik heb nergens nog een normale etb kunnen vast leggen.

Ik heb 1 booster box via games island en wilde daar ook 2 etb regelen maar die was al eerder gedropt. En 1 booster box via collector's island. Nooit van gehoord maar dat was meer mijn backup. En oh sinds gisteren: een case aan enhanced booster boxen van Journey Together via Dave & Adams. Als ze die niet meer reprinten in de VS en het bij een enkele set blijft qua box topper zie ik dat nog wel een uniek collector's item worden. Zelfs al wordt Journey Together overschaduwd door zowel Prismatic als Destined Rivals.
Hier de MM drop ook gemist helaas :( Hopelijk komt er zo nog wat stock online wanneer de winkels openen, geen idee of dat zo werkt bij de MM.

Wel een goed idee om een Journey Togheter case te kopen. Ik ken die shop niet, heb wel even gekeken, maar vind ze nog vrij prijzig en kan niet zo goed vinden of ze ook rechtstreeks naar NL shippen. Wat zijn jouw ervaringen met bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
NCJ87 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 09:36:
[...]

Wel een goed idee om een Journey Togheter case te kopen. Ik ken die shop niet, heb wel even gekeken, maar vind ze nog vrij prijzig en kan niet zo goed vinden of ze ook rechtstreeks naar NL shippen. Wat zijn jouw ervaringen met bestellen?
MM lijkt echt online only te zijn.
Zit in een discord en paar zijn fysiek naar MM winkels gegaan. Online bestellen en afhalen was de manier om de spc te krijgen.

En die Dave en Adams is een bekende middle man met graden. Ook veel voetbal trading cards. De case is omgerekend 230 per booster box daar waar de enhanced nu los 190-210 kost. Dus ja via CM kun je er goedkoper aan komen. Maar de non enhanced case is nu net zo duur. Dus ik gok op de box topper / enhanced om zeldzamer te worden met de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
NCJ87 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:48:
Hier helaas mijn eerste slechte ervaring met Atvido:
Eind januari is het pakketje opgestuurd met oa Prismatic PC ETB's vanuit UK. Maar het is nog steeds niet aangekomen. Op de een of andere manier is het volgens de tracking in Noorwegen gekomen.
Nou ik heb mijn eerste ervaring nu met Atvido die in hetzelfde straatje valt. Ik had mijn Lillie's Clefairy tournament Milk carton laten combineren met mijn 2 Journey Together pc etb's die ik nog had liggen. Gevraagd of ze het via Royal Mail konden sturen zodat btw enzo geen issue is.

Is dat pakket volgens de track en trace van UK naar Canada en inmiddels in Toronto lol. Nu heb ik de insured shipping optie nu wel aangevinkt. Dus ik heb denk ik wel iets achter de hand richting atvido. En nu boeit dat Milk carton mij minder dan de pc etb's. Maar die zijn natuurlijk inmiddels al out of stock op de Pokemon Center site. Hoe kun je Nederland met Noorwegen en Nederland met Canada verwisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:50
@Joosie200 even iets anders, jij hebt een Scream Mimikyu toch? Zo ja: graded of raw?
Onderdeel van de gekte op de markt, een raw Mimikyu is i.i.g. geveild voor $4K via "Probstein Auctions".
(op CM staan er ook geen raw of 'goedkope' te koop, behalve een PSA 9 vanaf 5K).
Wellicht interessant om 'm te verkopen?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
AntraXxX schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 12:01:
@Joosie200 even iets anders, jij hebt een Scream Mimikyu toch?
Nope, die heb ik juist niet. Want te duur / populair. Heb een gold card knock off gehaald voor tien/twintig euro. Heb wel de Scream Eevee, Psyduck en Rowlett want betaalbaar. Wil nog de Pikachu toevoegen want die hangt er een beetje tussenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
Joosie200 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 10:59:
[...]

Nou ik heb mijn eerste ervaring nu met Atvido die in hetzelfde straatje valt. Ik had mijn Lillie's Clefairy tournament Milk carton laten combineren met mijn 2 Journey Together pc etb's die ik nog had liggen. Gevraagd of ze het via Royal Mail konden sturen zodat btw enzo geen issue is.

Is dat pakket volgens de track en trace van UK naar Canada en inmiddels in Toronto lol. Nu heb ik de insured shipping optie nu wel aangevinkt. Dus ik heb denk ik wel iets achter de hand richting atvido. En nu boeit dat Milk carton mij minder dan de pc etb's. Maar die zijn natuurlijk inmiddels al out of stock op de Pokemon Center site. Hoe kun je Nederland met Noorwegen en Nederland met Canada verwisselen...
Dat is balen zeg, hopelijk komt het nog goed bij jouw zending. Ik had geen verzekering afgesloten dus ik kan me zeker voorstellen dat ze wel wat harder hun best gaan doen voor jou. Het hielp nog wel wat om via Trustpilot aan te geven dat er wat mis was, daardoor reageerde de klantenservice wel sneller dan voorheen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Happy Destined Rivals release day!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I5r3mqB4uF5jSL8cIN-ttey5loQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WipkR2h2cziB4WARnjanjc57.jpg?f=fotoalbum_large

Vroeg uit de veren en met resultaat.
Smyths Arnhem: 60 euro voor een Destined Rivals etb en 18 euro voor een 3 pack. Kreeg ook nog eens mijn voorkeur de Kangaskhan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
In Utrecht dan weer te laat aangeschoven om 9:50 uur. Half uur later was ik als nr 75 aan de beurt en kon ik enkel een 3 pack blister meekrijgen. Gok dat ze zo'n 60 etb's hebben gehad en kunnen verkopen. Mediamarkt en Intertoys op HC kregen duidelijk minder mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:56
Ik was gisteren in Woerden in verband etentje, liep rond 17:00 de Intertoys in en de rekken hingen nog helemaal vol. Zag alleen geen ETB staan dus heb maar een blister meegenomen, geen hits helaas. Denk dat ik toch maar gewoon singles koop :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Eenmaal thuis een drie pack blister geopend. Kreeg de Moltres ex en de Meowth IR eruit. Ik heb ze allebei al uit de Japanse Glory of Team Rocket maar het is mooi om ze ook in de Engelse set te hebben. Voor de rest een Pokemon loos dagje: in de weer zijn om wat te kunnen kopen is een ding, vergeet ook niet te genieten van het weer met dit extra lange weekend.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-06 22:15
Leuk om alle blije posts te zien van DRI! Er was meer opkomst in de winkels dan ik durfde verwachten. Gisteren late namiddag kreeg ik halve booster boxen binnen via een kameraad, nogal onverwacht want ik wist zelfs niet dat ze al in omloop waren. Voor science maar eens zo'n booster box geopend en gelijk een mooie prijs.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yNw98HiVAKeL7vFfekQabCPvTvQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rs9RFczqJdtlV3nIKwXxb1xJ.jpg?f=fotoalbum_large

Dan toch maar een tweede open getrokken en nu we bezig zijn dan ook gelijk een ETB. Onderussen zit alles in een map en werken we de set maar af. Leuke set, voelt doenbaar en mooie printkwaliteit / cuts.

Check deze custom kaarten ontwerpen. Echt mooie concept arts imo! (Videos)
https://www.instagram.com/marvindilu

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Streskip
Dagje vrij en de zon ging schijnen dus motor gepakt en vol goede moed (en heel naïef) op pad gegaan langs verschillende Intertoys winkels. Ben bij 6 winkels geweest, aanbod was er nagenoeg niet. Er was maar 1 winkel die nog wat had dus heb nu 3 pakjes DRI, als troost nog wat pakjes JTG meegenomen. Geen leuke hits en m’n vrouw blij kunnen maken met een Noibat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CMJwh9fEYpQUNu-VjYp359dnxrQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EL4WLSFDbVKRggLVKwNyALOw.jpg?f=fotoalbum_large

Hoogtepunt van de dag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/erE5WJMIjDt0tYK-m3zcC7aTRJY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gXoTWvsT7hVKuarbk50VsI4n.jpg?f=fotoalbum_large

All part of the game, ofzo :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
Voor als je geïnteresseerd bent om alvast een hoop alt arts te zien van de BB / WF set te zien (Japanse release aanstaande vrijdag):

https://www.elitefourum.c...re-july-18-2025/55785/192

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:01

Ypho

Allround Nerd

AntraXxX schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:13:
Voor als je geïnteresseerd bent om alvast een hoop alt arts te zien van de BB / WF set te zien (Japanse release aanstaande vrijdag):

https://www.elitefourum.c...re-july-18-2025/55785/192
Hier eventueel ook per set gesorteerd, met ook de "normale" (non-secret) kaarten erbij:
- Black Bolt: https://tcgcodex.nl/games/4/sets/1182/cards
- White Flare: https://tcgcodex.nl/games/4/sets/1181/cards

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:52

Satom

Verzamel ervaringen

Mijn go-to is meestal Justinbasil.com. Daar staan ze ook gesorteerd, met net iets grotere afbeeldingen: https://www.justinbasil.com/visual/sv105.

Vind de Illustration Rare starters wel echt mooi, hopelijk gaat de prijs een beetje meevallen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Na een dubbele 3-pack blister, 3 losse sleeved boosters en twee losse boosters zijn dit mijn Destined Rivals hits:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v7IJD0cR2XEmzebz0qz1lyR96fY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Shoq7C5STOwOZcgWhkF34tz2.jpg?f=fotoalbum_large

Mij bevalt de pull rate van Destined Rivals beter dan Prismatic en Journey Together bij elkaar.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:35
50 packs in!

Heb ook nog 3x de Kangaskhan Meme gepulled en verder wat niet zo bijzondere altjes en ex kaarten.
De masterset gaat nog wel even duren. Heb ook bij vaultx een first edition SV10 binder gekocht. Stelt natuurlijk niet heel veel voor, want op elke pagina in t boek staat een first editie logo, maar voor een master set leek het mij wel leuk om zo'n mooie binder te kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vswAtxNCC9eH7nGAuTiW69bHvaQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RM812HFDAM4UVHKVsjLprl0s.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door dfbt op 04-06-2025 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
dfbt schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:50:
50 packs in!

Heb ook nog 3x de Kangaskhan Meme gepulled en verder wat niet zo bijzondere altjes en ex kaarten.
De masterset gaat nog wel even duren. Heb ook bij vaultx een first edition SV10 binder gekocht. Stelt natuurlijk niet heel veel voor, want op elke pagina in t boek staat een first editie logo, maar voor een master set leek het mij wel leuk om zo'n mooie binder te kopen.

[Afbeelding]
Wat een prachtige pulls, gefeliciteerd!
We hebben hier wat minder geluk, uit 24 boosters een paar EX en 2 IR, maar helaas nog geen klapper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
De echte klapper moet hier ook nog komen. Maargoed sinds gisteren de booster box van Games Island binnen. Dus we gaan het zien. Kan het ook verdelen: elke dag 9 pakjes. Heb ik tot het weekend er plezier van. Maar mezelf kennende is het openen van veel pakjes zo gebeurd. Het kost alleen behoorlijk wat tijd om de bulk te sorteren. Zodat zodra de SV10 binder binnen is je makkelijk aan de slag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
Wat een slimme zet van VaultX. Ik heb hier voor elke serie (vanaf SWSH) een Ultra Pro binder om te proberen elke set te masteren (we zijn al een eindje maar uiteraard nog lang niet klaar). Alleen ik mis nog een goed systeem om de ruggen van de binders te voorzien van een label of logo van de set. Ik heb met een labelwriter de naam van de set erop geplakt, maar dat ziet er eigenlijk gewoon niet uit. Heeft iemand nog een tip om ergens stickers of iets anders te bestellen om op de rug van de mappen te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
bol heeft vandaag 1 van zijn grootste launches ooit gedaan.. holy shit :D

151 bundels a 45 euro
Destined alle producten
Prismatic bundels en Super Premium Collecties

Iedereen kon toeslaan als je meldingen had gekregen vanuit discords of dergelijke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

dfbt schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:57:

151 bundels a 45 euro
Destined alle producten

Iedereen kon toeslaan als je meldingen had gekregen vanuit discords of dergelijke..
Ik las het toevallig op Reddit, heb een PRE-UPC kunnen bestellen.

Grappige is dat Bol allemaal nieuwe URLs had, dus Discord had je niet zoveel aan :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
NCJ87 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:44:
Ik heb met een labelwriter de naam van de set erop geplakt, maar dat ziet er eigenlijk gewoon niet uit. Heeft iemand nog een tip om ergens stickers of iets anders te bestellen om op de rug van de mappen te maken?
Je hebt mensen die binders helemaal een custom design geven. Kan me voorstellen dat zij ook nummers kunnen graveren. Of je haalt zelf van zulke tools.

Verder qua bol: ik heb de ochtend wave gemist tussen half en elf uur vanochtend. De linkjes werden toen ook meteen inactief want ik kon niks aanmerken als favoriet. Maar er volgde een tweede wave vlak na 11 uur waar ik wel ben ingehaakt. En daarna nog 151 bundels kunnen regelen.

Ik krijg van Destined Rivals bijna elk product wel binnen nu. Een halve en hele booster box, een etb, een 3 pack blister, twee bundels. Alleen de spc heb ik bewust overgeslagen van Prismatic. Ik heb twee Prismatic bundels en zes 151 bundels gehaald. En mijn surprise boxen met Tyranitar promo zijn ook binnen. Heb net mijn pc etb van Prismatic laten shippen via Atvido. Fingers crossed of deze wel goed aankomt. Vind ik toch vervelender dan het verliezen van die JT pc etb's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-06 13:49
Ypho schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:03:
[...]

Ik las het toevallig op Reddit, heb een PRE-UPC kunnen bestellen.

Grappige is dat Bol allemaal nieuwe URLs had, dus Discord had je niet zoveel aan :)
Naja, via discord kwamen wel de links snel binnen. Mensen delen informatie toch snel en via verschillende discord groepen kwam op hetzelfde moment alles aan.

Als ik daar niet bij zat had ik 0
Nu nog een ETB en een PRE-UPC

Opvallend was dat de app niet overweg kon met pokemon, moest allemaal via de browsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:45

151 bundels a 45 euro
Destined alle producten

Zijn er linkjes van deze Discord? Sinds kort ook begonnen met verzamelen, dus alle kleine beetjes helpen.
Indien je ze niet hier openbaar in het forum mag delen, zie ik graag een DM tegemoet.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud.k
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06 22:28

151 bundels a 45 euro
Destined alle producten

Ben wel benieuwd naar die discord, want ik weiger scalper prijzen te betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dfbt
https://discord.gg/CGgnAR49

Hier werd vrij snel links geplaats in deal link channel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• djvdr
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 01:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vKxQ_U2zaiSJKF2sTAg4Dg4XqAg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X1sn3Zmi9Ihx4fWZntr15RLS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qcNIKAjsu6G2DYRl2rNkTFFHKYQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DOkTY8Krchsy62ZNngyZO078.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hi7vTLUVz4VJJ_inR4qQ53KYnKQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PVizlSuoSMJhkBmEY9cvgK9k.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yzHXBedaymylruHeipuG4W2_kTE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kGF3dKGcFcdoEVTnO6P8wodq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ReY6NqgUHaczEoVXNajE_Eu_qgs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UL9QpEgRIGu6tFC4dof8pLQB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AtEm0zeJg-r3KkFcqavHiuCTYz4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yp4xJpEMgmkrk9AnJiJhBKwD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P6sjcItJkZP8Pv9bKJvXqE6AW6w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rrmosMle3iohs4UGujgaPrqT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XvJussNzeF6ci3ZBIidHwJI37sY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HASY7bwXHHqQY54WchwBtkUZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AJBYWOTTkzDn6kTIm04iJhp_Pjg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oRk6uM4YNckqrhhCL4TAKCJ1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uLMtAwUrdFxsOETixbhy1JTKy1k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UjyU3GiZDlpC2tDsjFnYnYvj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aenZp3rf8IuijQghhdkDMnEXCpY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vYdHnMGaX1NOTIGqf2riHSBQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYqClqGKKD_KWDq4deaOHYigCjE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o0lIjipYIblDuhAWFXA531t5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RiRRVeWtASy3OazbzUNWKbBmxps=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5cEpuOexQaZjZtIflY28qbIY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HkQ97UWewypwMrMSizF8AsNzoSc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/neoJm4E8WeYE2MGDzh6XtOW3.jpg?f=fotoalbum_large

Zo kom je opeens wat tegen tijdens het opruimen van je slaapkamer bij je ouders ;) aangezien ik geen speler ben en altijd een bewaar in mapjes nerd ben geweest; wat zouden jullie er mee doen ? PSA neemt geen nieuwe europese zendingen aan als ik het goed heb. maar weet ook niet of dat slim is etc, suggesties zijn welkom :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Streskip
djvdr schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:05:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zo kom je opeens wat tegen tijdens het opruimen van je slaapkamer bij je ouders ;) aangezien ik geen speler ben en altijd een bewaar in mapjes nerd ben geweest; wat zouden jullie er mee doen ? PSA neemt geen nieuwe europese zendingen aan als ik het goed heb. maar weet ook niet of dat slim is etc, suggesties zijn welkom :)
Wat is jouw doel? Wil je de hobby weer oppakken, dan heb je alvast één van de meest gewilde kaarten. Maak bijvoorbeeld de set compleet, de duurste kaarten heb je zelf al :9 Of doe je er graag afstand van, even wat geld pakken? Kan je wel een leuk bedrag voor krijgen, maar niet life changing ofzo. Een paar honderd euro is nou ook weer niet iets dat je blijft onthouden terwijl het hebben van de kaarten je wel plezier kunnen geven. Terugkopen doe je niet zo snel, denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
@djvdr
Eens met bovenstaande, is het niet leuker om bijvoorbeeld de Base / Jungle set compleet te gaan maken?
Leuke vondst sowieso!

Aangezien je al een timestamp hebt gemaakt; heb je het al ergens te koop staan?
Ben je i.i.g. goed bewust van de waarde van deze kaarten om je zo i.i.g. tegen kapers op de kust te kunnen weren.
Goed verkoopkanaal (ook om te peilen wat de kaarten waard zijn in deze markt) is Cardmarket.com
Graden via PSA kan wél, maar je bent je kaarten lang kwijt (danwel via rechtstreeks versturen danwel via een externe partij als Flashcards) en om met vintage 'zomaar' een PSA 10 te krijgen is tegenwoordig een utopie. Daarom ook goed kijken wat een eventuele PSA 7 / 8 / 9 waard is, om zodoende de afweging te maken of het graden van bepaalde kaarten het überhaupt waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NCJ87
AntraXxX schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:14:
@djvdr
Eens met bovenstaande, is het niet leuker om bijvoorbeeld de Base / Jungle set compleet te gaan maken?
Leuke vondst sowieso!

Ben je i.i.g. goed bewust van de waarde van deze kaarten om je zo i.i.g. tegen kapers op de kust te kunnen weren.
Goed verkoopkanaal (ook om te peilen wat de kaarten waard zijn in deze markt) is Cardmarket.com
Graden via PSA kan wél, maar je bent je kaarten lang kwijt (danwel via rechtstreeks versturen danwel via een externe partij als Flashcards) en om met vintage 'zomaar' een PSA 10 te krijgen is tegenwoordig een utopie. Daarom ook goed kijken wat een eventuele PSA 7 / 8 / 9 waard is, om zodoende de afweging te maken of het graden van bepaalde kaarten het überhaupt waard is.
Helemaal mee eens, het zijn mooie kaarten zo te zien, dus erg gewild. Ik zou ook even goed nadenken of je hier wel afstand van wilt doen. Ik zou willen dat ik zo'n mooie verzameling zou hebben of terugvinden, maar helaas heeft m'n moeder mijn oude map echt weggegooid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:23
Zijn er meerdere die de hobby Pokemon TCG helemaal niet meer leuk vinden door de situatie die er gaande is.

Paar jaar geleden kon ik nog af en toe rustig een boos kopen zonder er (naar mijn mening) te veel voor te betalen.

Zit er zelf nu ook aan te denken om het meeste te gaan verkopen. Want het ligt al eventjes stof te vangen. Verzameling word ook niet meer uitgebreid.
Ga niet meer naar beurzen.

Door de drukte vind ik het zelf minder leuk geworden.

Weet niet hoe jullie er overdenken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
@Nylato
Deels eens; ik open ook geen boosterboxen / ETB's meer tegen scalperprijzen.
Ook als ik de prijs van een booster box (zit toch al wel tegen óf over de €200 voor een willekeurige set) afzet tegen de pullrates --> als je wil kun je voor hetzelfde geld zowat alle losse alt arts kopen (buiten de 5 chase kaarten bijvoorbeeld).

Deels oneens --> het ligt er ook puur aan wat je "doelen" in deze hobby zijn. Ik spaar bijvoorbeeld een National Pokédex, ik heb een (PSA) slab frame display aan de muur hangen en ik sta op het punt om ook een binder te gaan sparen van m'n favoriete illustrators Yuka Morii, Shinji Kanda en Tomokazu Komiya.
De bubbel van moderne sets / Pokémon in het algemeen staat níéts van dit alles in de weg, er zijn altijd wel mooie (vintage) pareltjes te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:45
AntraXxX schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:10:
@Nylato
Ook als ik de prijs van een booster box (zit toch al wel tegen óf over de €200 voor een willekeurige set) afzet tegen de pullrates --> als je wil kun je voor hetzelfde geld zowat alle losse alt arts kopen (buiten de 5 chase kaarten bijvoorbeeld).

Deels oneens --> het ligt er ook puur aan wat je "doelen" in deze hobby zijn. Ik spaar bijvoorbeeld een National Pokédex, ik heb een (PSA) slab frame display aan de muur hangen en ik sta op het punt om ook een binder te gaan sparen van m'n favoriete illustrators Yuka Morii, Shinji Kanda en Tomokazu Komiya.
De bubbel van moderne sets / Pokémon in het algemeen staat níéts van dit alles in de weg, er zijn altijd wel mooie (vintage) pareltjes te vinden. :)
Heb je toevallig een foto van het slab frame? Zit er ook aan te denken om een frame aan te schaffen voor de 3 starters + evolutions en die in een frame aan de muur te hangen. Via DM mag natuurlijk ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:23
AntraXxX schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:10:
@Nylato

ik zie me zelf inderdaad terug in het eerste gedeelte.
Ik vond het leuk om samen met vrienden af en toe wat open te maken.
En nu dit minder is en dat de reden is van de afname van de hobby

het los zoeken van kaarten heb ik wel eventjes gedaan maar haalde ik minder energie uit.
Bij het openmaken ging het mij ook niet of ik winst of verlies zou maken.
Heb maar zelde iets verkocht. Meestal geruild op een beurs ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Nylato schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:46:
Zijn er meerdere die de hobby Pokemon TCG helemaal niet meer leuk vinden door de situatie die er gaande is.

Paar jaar geleden kon ik nog af en toe rustig een boos kopen zonder er (naar mijn mening) te veel voor te betalen.

Zit er zelf nu ook aan te denken om het meeste te gaan verkopen. Want het ligt al eventjes stof te vangen. Verzameling word ook niet meer uitgebreid.
Ga niet meer naar beurzen.

Door de drukte vind ik het zelf minder leuk geworden.

Weet niet hoe jullie er overdenken?
De geschiedenis herhaalt zich wel, in 2021 was de pokemon gekte ook niet aan te slaan, schoten prijzen de lucht in. Maar 2 jaar later in 2023/2024 was alles weer mogelijk. Boosterboxen weer voor 120 euro en etbs voor 40.
Dit blijft ook niet eeuwig doorgaan en het is zonde om je hobby te stoppen.
Een boosterboxen nu kopen voor 216 euro ( advies prijs) 6 euro per pack is gewoon eventjes wat er wat gehanteerd. (booster bundle 36 en etbs rond 60 euro) alles daarboven is wel duur om open te maken en moet je echt in discord groepen zitten om kans te maken.

Single's zijn wel echt flink aan het dalen, dus zet bepaalde doelen neer. Je kan nu echt heel ''goedkoop'' 151 hitjes oppikken. niet alles, maar losse packs gaan ondertussen voor 10 euro + en heel veel alt artjes zijn nog veel goedkoper of rond dat prijs punt.

Ik heb ''gelukkig'' discord notificaties om bepaalde sets te kunnen bestellen/pre orderen voor nog normale prijzen dus voor mij zelf vind ik het nog niet heel erg, maar merk wel dat er bij veel mensen de rek op is.

Maar goed, de history repeat itself, ik verwacht persoonlijk misschien niet heel snel weer boosterboxen van 100-120 euro maar 140-150 euro over 1.5/2 jaar moet echt wel weer lukken. Het dooft wel als mensen stoppen met absurde bedragen betalen aan streamers/twitch/tiktokkers die packs voor je openen voor 4x de prijs..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
Rotinomm schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:19:
[...]

Heb je toevallig een foto van het slab frame? Zit er ook aan te denken om een frame aan te schaffen voor de 3 starters + evolutions en die in een frame aan de muur te hangen. Via DM mag natuurlijk ook 8)
Linkje naar mijn post met daarin foto's van m'n slab frame: AntraXxX in "Het grote Pokémon TCG topic"
Linkje frame 25 kaarten variant (de 36 kaarten variant die ik heb is volgens mij uitverkocht): https://www.temu.com/nl/2..._1744708320577_vmoi0j94h5
16 kaarten variant: https://www.temu.com/nl/1...g6&_x_sessn_id=jspjtubhit
9 kaarten variant: https://www.temu.com/nl/9...g6&_x_sessn_id=jspjtubhit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djvdr
AntraXxX schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:14:
@djvdr
Leuke vondst sowieso!

ik heb ze nog nergens te koop staan, aangezien ik, zoals je ook zegt, ik mijzelf niet echt bewust ben van enige waarde. aan de andere kant, wat andere users ook zeggen; zou ik ze wel weg doen ? dat is nog even een vraag. leuk om de baseset compleet te vinden. aan de andere kant heb ik hier jaren (+- 20) nooit meer naar gekeken of aan gedacht. Misschien wordt iemand die het zou kopen er een stuk blijer van dan dat ik ze weer 20 jaar in een kast heb liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djvdr
NCJ87 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:44:
[...]

Helemaal mee eens, het zijn mooie kaarten zo te zien, dus erg gewild. Ik zou ook even goed nadenken of je hier wel afstand van wilt doen. Ik zou willen dat ik zo'n mooie verzameling zou hebben of terugvinden, maar helaas heeft m'n moeder mijn oude map echt weggegooid 8)7
ouch ! ik had hier eigenlijk hetzelfde idee een aantal jaren geleden, aangezien ik dacht dat ik ze had, maar ze nergens tussen mijn speelgoed en warhammer poppetjes te vinden waren :'( nu was ik bij toeval in een doos oude fotos aan het neuzen, en dacht ; Hey eindelijk de map met disney fotos gevonden! dat bleek de map kaarten te zijn; map met disney fotos is nog steeds spoorloos 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Op CM zijn de Japanse DRI nu vanaf €2,80 per booster te koop. Maar waarom zo goedkoop? Ik ben mij ervan bewust dat er maar 5 kaarten in zitten, maar dan nog. Komt dit omdat in Japanse booster boxen er gegarandeerde hits zitten (dat is toch een ding?) en deze pakjes de leftovers zijn nadat de hits gepulled zijn? Met andere woorden, deze boosters zijn ‘niets’ waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dat is sowieso het risico met losse Japanse boosters. Geseald een box kopen geen probleem. Want dan moeten ze bezig met resealen, pull tab in tact laten enzovoort. Maar nu heb je idd kans dat ze de beste pulls voor zichzelf houden en de rest los verkopen. Ik heb zelf laatst nog voor 100 euro een Japanse team rocket box gehaald en acryl. Dus dan zit ik met de acryl box er vanaf gehaald op 2.33 per booster maar heb ik zekerheid wat ik pull. Vaak 4 ex, 4 Fa en dan 1 goud / SR / SAR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Streskip schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:32:
Op CM zijn de Japanse DRI nu vanaf €2,80 per booster te koop. Maar waarom zo goedkoop? Ik ben mij ervan bewust dat er maar 5 kaarten in zitten, maar dan nog. Komt dit omdat in Japanse booster boxen er gegarandeerde hits zitten (dat is toch een ding?) en deze pakjes de leftovers zijn nadat de hits gepulled zijn? Met andere woorden, deze boosters zijn ‘niets’ waard?
Dat zou kunnen. In de JP boxen zit volgens mij altijd minimaal 1 SAR. Dus als je die "vroeg" pulled, is de rest waarschijnlijk minder waard. Laatst was er ook een shop waarbij je de chinese gem packs kon kopen per stuk, voor vrij weinig. Daar stond bij "als je 15 losse koopt, krijg je geen box, maar 15 losse". Die heeft hetzelfde, minimaal 1 grote hit in een box, dus als je die pulled, is de rest minder waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Hmmm dan laat ik het toch maar aan mij voorbijgaan. Toch maar gewoon sleeved boosters blijven kopen, dan heb ik in ieder geval niet het idee dat ik gefopt wordt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-06 22:15
Streskip schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 20:47:
Hmmm dan laat ik het toch maar aan mij voorbijgaan. Toch maar gewoon sleeved boosters blijven kopen, dan heb ik in ieder geval niet het idee dat ik gefopt wordt :9
Ja best laten voorbij gaan losse Japanse boosters. Te makkelijk te scannen met een metaaldetector.

De Bol drop van gisteren was prachtig, maar minder fijn voor de portemonnee. Alles werd apart geleverd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik krijg morgen mijn bol bestellingen binnen. Die bezorger zal balen dat ie nu extra veel pakketjes mee moet nemen. Want je krijgt bij meer dan een per adres niet meer betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
volgens mij zat er ook een logische volgorde van de SIR in de boosterbox? dus die kan er altijd tussen uit gevist worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dfbt schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:32:
volgens mij zat er ook een logische volgorde van de SIR in de boosterbox? dus die kan er altijd tussen uit gevist worden.
Ik geloof dat die enkel op gaat voor Terastal Festival. Als die ace spec in pack 3 zit, zit de SIR in pack 10 of andersom. Of 2 en 8, 1 en 7. Er zal nog wel op reddit een juiste volgorde van zijn.

Zelf heb ik 151 booster boxen geopend waarbij mijn eerste pack de gold, SR, SAR in zat. In zo'n situatie kan je de rest negeren en dus als louche figuur in een whatnot stream verkopen of op ebay. Niet gedaan, heb alles gewoon geopend. Maar de big hit was er inderdaad al uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streskip
Ah ik ben dus niet de enige hier die gewoon meerdere bestellingen heeft gedaan bij Bol ivm de max 2 per keer :+ Ik heb het wel netjes gehouden (denk ik) met 'maar' 4 bestellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Streskip schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:02:
Ah ik ben dus niet de enige hier die gewoon meerdere bestellingen heeft gedaan bij Bol ivm de max 2 per keer :+ Ik heb het wel netjes gehouden (denk ik) met 'maar' 4 bestellingen.
Ik zie nu dat 2 pakketten met PostNL arriveren vandaag en de rest met DHL. Eens zien wie het snelste is :P

Ik heb onderweg:
4 X 151 bundels
2 X Prismatic bundels (binnen sinds gisteren)
1x Destined Rivals bundel
1x Destined Rivals etb
1x Destined Rivals halve booster box
1x Destined Rivals hele booster box

Dus qua Destined Rivals van alles 1. Maar als ik die 151 bundels zie voor 45 euro wil ik die maximaal 4 pp wel. En Prismatic meer om te zien of ik nog iets leuks kan pullen.

Mijn eerste booster box Destined Rivals viel tegen qua grote hits:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vGo0G1ePiv8mTpLGM_UsC1sILto=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/idyoZhEcizUJ9JlOCHLtQOKF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streskip
Joosie200 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:15:
[...]

Ik zie nu dat 2 pakketten met PostNL arriveren vandaag en de rest met DHL. Eens zien wie het snelste is :P

Ik heb onderweg:
4 X 151 bundels
2 X Prismatic bundels (binnen sinds gisteren)
1x Destined Rivals bundel
1x Destined Rivals etb
1x Destined Rivals halve booster box
1x Destined Rivals hele booster box

Dus qua Destined Rivals van alles 1. Maar als ik die 151 bundels zie voor 45 euro wil ik die maximaal 4 pp wel. En Prismatic meer om te zien of ik nog iets leuks kan pullen.

Mijn eerste booster box Destined Rivals viel tegen qua grote hits:
[Afbeelding]
Da's een mooie bestelling! Jammer dat ik redelijk laat van de partij was want 151 had ik ook graag willen bestellen. Ik heb me maar even toegevoegd in dat Discord kanaal, dan hoef ik misschien de volgende keer de boot niet te missen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik denk ik doe eens een shoot out tussen Destined Rivals, 151 en Prismatic. Als ik toch van elke set een bundeltje heb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/05xTOf8dhdgccLyHPixMk0U7jvc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QQDkzODboWhQMoxX8tu9NnED.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pnFkEjqC-L7AWQs3qqu_1LaZKRE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rIPbdG0vOFAGjxx0pCnoYbKm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IFVam_HZEkrDt0qCfJ7b4rQARlw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ciyCoHrKZ0JLvcJfmXKkXpMC.jpg?f=fotoalbum_large

Uiteindelijk had 151 de leukste pulls. DR kwam niet verder dan die ene ex kaart. En Prismatic gaf me nog een Glaceon ex kaart en 3 trainer pokeballs. Enfin na zestig pakjes Destined Rivals heb ik nu wel genoeg geopend. Een bundel, een box, een etb, dubbele 3-pack, 3 sleeved boosters.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_GBGMRF2B83uw6fbvgu6KyLcoU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sF2nMd474q05FvQGz2blGf8m.jpg?f=fotoalbum_large

Zonder het pullen van een SIR helaas. Dus het is tijd om de bulk te sorteren, kijken hoever ik kom met de commons en uncommons voor een base set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Toch paar mooie Arts @Joosie200! Ik kwam uit 8 pakjes niet verder dan de Zamazenta artcard en de niet artcard Rocket's Mewtwo.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste