Het grote Pokémon TCG topic

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:49
Joosie200 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 09:21:
[...]

Dan vind ik die pokemon day promo's een stuk interessanter zeker als die Eevee straks bij de Intertoys, Top1toys, ToyChamp, Mediamarkt op te halen valt. Van de drie vind ik de Pikachu het mooiste. Daarna Feraligator. Verwacht dat die stock voor de Pika gone in 60 seconds is. Verder vrijdag maar kijken wat er nog in stock is. Want ook de UK Center raakt uitverkocht. Veel leuke boxen op, booster bundels: in grote getale out of stock, booster boxen worden schaarser qua keuze. Maar je hebt dan nog wel de Shrouded Fable en Brilliant Stars Pokemon Center etb te kiezen.
Vanmorgen is het hier gelukt om een setje te bestellen: je krijgt er drie tegelijk bij bestelling en invoeren van de promocode. Erg leuk setje!
De keuze in TCG is wel erg beperkt, dus ik heb het bij 1 SFA PC ETB gehouden 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
NCJ87 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 08:41:
[...]

Vanmorgen is het hier gelukt om een setje te bestellen: je krijgt er drie tegelijk bij bestelling en invoeren van de promocode. Erg leuk setje!
Nice. Ik zag geen artikel met promocode maar kwam wel de US versie tegen. UK voor US vervangen in de code en hij werkt. Dan toch maar een case van Shrouded etb halen dan maar? Hmm keuzes keuzes.

[ Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 21-02-2025 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
https://www.pokemon.com/u...-2024-winners-promo-cards
*Get one (1) set of 3 Pokémon Day Illustration Promo Card with any product shipped to UK addresses from PokemonCenter.com/en-gb. Enter code draw2024uk at checkout. While supplies last. Preorders, digital products are not eligible for gift offer. Runs from 00:01 (GMT) 21st February to 23:59 (GMT) 31st December 2025 or while supplies last. 18+. UK purchases only. Returns must include the free gift item to be eligible for a refund.
In je mandje zie je alledrie de promo cards. Maar in je bevestiging is het sku # quantity 1

Verder heeft Intertoys de promo lopen voor de Eevee promo card bij besteding van 30 euro. Helaas hadden ze geen Prismatic etb of minitins meer.

[ Voor 61% gewijzigd door Joosie200 op 21-02-2025 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
Ik denk dat het gaat om één set, waarin alledrie de kaarten zitten.

Ik kom net van Intertoys Eindhoven Heuvelgalerie vandaan, daar hadden ze nog een paar Prismatic ETB's en redelijk veel sticker/poster collections. Helaas geen promokaarten dus dat was wel jammer.

Ik vind de sticker/poster collectie eerlijk gezegd te duur, dus die laat ik liggen. De ETB's zijn ondanks de prijsstijging bij de Intertoys nog wel te doen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Het is 1 artikel item dus denk inderdaad dat ze het als set bij je bestelling stoppen. Intertoys Rijssen had nog wat Prismatic tech collection stickers liggen. Intertoys Deventer Colmschate niks. Nu Intertoys Deventer en Twello nog bekijken. En dan heb ik die kant ook weer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:33
Joosie200 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 10:00:
Verder heeft Intertoys de promo lopen voor de Eevee promo card bij besteding van 30 euro. Helaas hadden ze geen Prismatic etb of minitins meer.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind zo'n "Stamped" promo kaart zó saai. No offence, maar bedoel het is gewoon een bulk Eevee kaart met een stempeltje en tadaa een promo kaart is geboren.
Nee een kaart zoals Van Gogh Pikachu dát is pás een (unieke) promo kaart toch?!

@Joosie200
Leuke sealed plannen zo met je case van Paldea Evolved BB's! Maar zie je ook zo veel heil in Shrouded Fable als investering? Of is het meer een "er is niets beschikbaar, dus dan ga ik maar voor Shrouded"? :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Eens dat die Eevee met stamp simpel is. Zelfde art work, niks boeiends. Maar die drie anderen zijn speciaal ontworpen en niet eerder uitgegeven. Het komt niet in de buurt van de Pika Van Gogh of Munch Scream serie. Maar ik zie daar wel meer een collectible in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xDe2vD6K3FdcD8G8g1t_Ww7eTPs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/yl126ocjdeXuV6CjPbJI9X0B.png?f=user_large

Daarbij vind ik die Feriligator en Pika ook mooi om zelf te hebben. En dat ik straks een case aan Shrouded Fable Pokemon Centre etb's heb is omdat er idd niks anders boeiends op voorraad is. Er zit een eigen promo kaart in die men wil verzamelen. Daarmee haal ik de forward kosten eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Die Illustration Contest promo's vind ik inderdaad ook het verzamelen waard hoor, leuke unieke ontwerpen. Vooral zo'n Feraligatr in z'n habitat. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:48
een maatje van mij had toevallig gister nog wat geshopt bij pc uk. Dus hij vroeg als we beide nog order wilde plaatsen voor dat art setje. Had niet echt zin om nog meer ETBS te kopen van shrouded. Dus heb gewoon even een booster bundle shrouded genomen. Uiteindelijk 30 euro omgerekend van ponden. Die kan je hier slijten voor 20-25 euro en dan heb ik die promo's er maar bij. Pakket wordt in 1 groot geheel door Atvido bij elkaar gesmeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Intertoys had nog Shrouded booster bundles liggen voor 25 euro in de winkel zag ik. Zijn mooi compact dus die zijn makkelijk te combineren in een ander pakket. Verder blijft Shrouded toch de set om die Houndoom, Persian en of Cassiopeia te pullen imo. Maakt het geen topset ivm met Surging, Prismatic, Journey Together straks of Destined Rivals.

Maar genoeg om voor mensen een chase te houden. Maar het gaat niet ala PC 151 / Prismatic etb's richting de 250 per box. Zie ze nu staan rond de 75-85 euro op CM en dat is omgerekend ook de prijs die ik betaal in ponden. Ik had nog graag een Lucario ex box of een trainer tool kit 2022 meegepakt omwille van de SWSH packs. Maar die waren al op door de eerdere Eevee promo actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
NCJ87 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 10:32:

Ik kom net van Intertoys Eindhoven Heuvelgalerie vandaan, daar hadden ze nog een paar Prismatic ETB's en redelijk veel sticker/poster collections. Helaas geen promokaarten dus dat was wel jammer.
Morgenmiddag naar Eindhoven toe, dus zojuist ook even de Heuvelgalerie gebeld. Nou de medewerkster reageerde allereest al een beetje zuchtend toen ik de woorden "Pokemon + Prismatic Evolutions" liet vallen, maar helaas alles uitverkocht gaf ze aan.
Naja ik loop morgen gewoon nog maar even binnen, wie weet kan ik nog een ETB scoren...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39
Kinderen meepakken is key! "Vertel eens kindjes, wat willen jullie weeral? Vraag het maar eens lief aan deze lieve dame." ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EXlxluv6lU9IcWDiLdM6AONcqSE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2WCC93hbe2thuzb6JtatrsFn.jpg?f=fotoalbum_large

Met deze kaart is onze Twilight masterset compleet. Enkel sneu dat deze verkoper altijd verschrikkelijke cuts verkoopt. Tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 10:02

Dawn

..Sworn to the Dark..

Spacewide schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:32:
Kinderen meepakken is key! "Vertel eens kindjes, wat willen jullie weeral? Vraag het maar eens lief aan deze lieve dame." ...

[Afbeelding]

Met deze kaart is onze Twilight masterset compleet. Enkel sneu dat deze verkoper altijd verschrikkelijke cuts verkoopt. Tja.
Ik vind 'm voor een binder kaart niet eens bijster slecht, heb je toch wel een stuk erger gezien.
Maar congrats! :D

Zelf moet ik nog 15 kaarten voor TWM (helaas alle heavy hitters ook), dus completen zal bij mij nog wel even duren.. tenzij ik sommige in een andere taal ga halen...

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritta
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-06 13:29
Hoi allen,

Ik ben mij een beetje aan het verdiepen om weer "pokemon kaarten te gaan sparen". Nu vroeg ik mij af, wat zijn goede sets om nu op in te stappen? De classic pokemon vind ik nogsteeds het gaafst.

Ik zie online veel over 151, maar dit lijkt me best schaars? Prismatic zie ik ook voorbij komen met best wat classic pokemon?

En wat zijn sites om pakjes te halen? Of is in de winkel hunten ook nog een optie?

Alvast bedankt voor de tips!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dfbt
Fritta schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 18:16:
Hoi allen,

Ik ben mij een beetje aan het verdiepen om weer "pokemon kaarten te gaan sparen". Nu vroeg ik mij af, wat zijn goede sets om nu op in te stappen? De classic pokemon vind ik nogsteeds het gaafst.

Ik zie online veel over 151, maar dit lijkt me best schaars? Prismatic zie ik ook voorbij komen met best wat classic pokemon?

En wat zijn sites om pakjes te halen? Of is in de winkel hunten ook nog een optie?

Hoi leuk nieuwe verzamelaars..
ik wil je helaas niet erg ontmoedigen, maar vandaag de dag is pokemon enorm in een gekke hype. Alles is heel erg duur, en heel veel producten zijn niet meer te vinden voor verkoopprijs vanuit winkels.

Als je classic of eerste 151 pokemon echt leuk vind, zit je helaas aan vintage ( 1e sets) of toch wel 151 vast. Bulk kaarten zijn wel makkelijk te vinden, maar daarna wordt t echt een hele dure hobby momenteel. Ik zou niet aan prismatic beginnen. Te duur, te overhyped. Nergens product te vinden, of 3x marktprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hoi allen,
De classic pokemon vind ik nogsteeds het gaafst.

Helemaal eens dat Pokemon 151 een leuke is om mee te beginnen als je zegt ik wil een base set anno nu verzamelen. Nu is 151 relatief duur want het is enorm in trek en al anderhalf jaar oud.
Wat je wel zou kunnen doen is kijken naar Pokemon 151 en dan enkel de commons, uncommons en EX kaarten. En kijk welke secret illustration rares relatief goedkoop zijn. Zelf mis ik de grote drie nog steeds: Blastoise, Charizard en Venusaur heb ik zelf nooit mogen pullen. Tegelijkertijd zijn een Wigglytuff ex, Arbok, Carterpie, Tangela best betaalbaar tot maximaal tien euro per stuk.

Daarmee breek je de bank niet maar is natuurlijk niet zo leuk als illustration rares en secret illustration rares er aan toevoegen. Want als pakjes gaan voor 10-15 euro waarom nu nog packs openen als je ook net zo makkelijk kaarten kunt kopen? Voor losse kaarten vind ik cardmarket.com handig. Het is de Europese marktplaats voor ruilkaarten.

Qua sites om packs te halen. Die zijn er tegenwoordig dankzij een shopify template in vele soorten en maten. Ik hou een mix bij. Van Bol, Intertoys, ToyChamp, Kruidvat, Smyth Toys. Tot zelf winkelen bij de Pokemon Centre in Engeland, Japan. Is een set zoals Prismatic nu enorm in trek en heb ik geen geduld laat ik een product door een bekende YouTuber / Whatnot streamer rippen. De bekende rip en ship. Super populair maar ook super duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 20:29
Via een omweg vanuit het algemene Pokemon topic kom ik ook hier even binnen vliegen.
Ik heb jaren geleden, zo rond 1999/2000 ook even Pokemon gespeeld (speelde daarvoor ook Magic) en kwam vandaag de map met kaarten tegen. Ik heb volgens mij alles wat ik had daar gewoon netjes op volgorde van 1 t/m 102 en 1 t/m 64 in gedaan, dus ook alle Energy en Trainers.

Ik had niet alles, dus er zaten vooral in het begin van de map wel wat gaten in. Maar afgaande op de app uit de start post zitten er nog wel wat leuke bij.

Heb er een paar op de foto gezet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_RGp38SSS2asxUDft7pYowkR23U=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AbzahEe4pSRWp5XywTiYr7OJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYZhk3IU66AgMKlkVOXmNR9gMww=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ghaQf8x00hrdPR9WNxUz1lza.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dPl1EarbnPbxbrrQ5wx4RYH44eM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tmW4RjKm0JECVNCIWxLD18Uu.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MirdRvZmo1Md5A6IxJRaXqi4I84=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TnIwhhMSkQIUdrhk6Ql17Ndo.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zkk1zc03tdwiJL2Ng2J8STSSjcQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LRklKJsZx6ikDa3LYQGuBtiY.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ka1uOHTqBptav2HSBRwB4rtGoIE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3VzpOngipHONQ6veQMC2bhyB.jpg?f=fotoalbum_tile

Mocht ik ze ten gelde willen maken, zou graden dan nog een goed idee zijn? (voor de Charizard en Blastoise wellicht).

Ik werd overigens getriggerd om de map eens op te snorren omdat Facebook mij ineens elke keer allemaal filmpjes van ene Coop presenteert. :)

[ Voor 10% gewijzigd door TheFes op 21-02-2025 19:56 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
NCJ87 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 08:41:
[...]

En ja hoor, de promo’s zijn al op 🙈
Ik dacht eraan om nog een tweede setje te bestellen maar de code werkt al niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
NCJ87 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 20:48:
[...]

En ja hoor, de promo’s zijn al op 🙈
Ik dacht eraan om nog een tweede setje te bestellen maar de code werkt al niet meer.
Tot het einde van het jaar of zolang de voorraad strekt. Dat laatste is het dus geworden binnen 12 uur.

Maargoed als ik dan dit bekijk: https://www.cardmarket.co...tar-Promos/Pikachu-SVP214

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sXeYG-Ey38KIDLaiF0RBz95rzdA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rigFKQud9z2Nc2BNzXc5p1PF.jpg?f=fotoalbum_large

Wil de enige echt Dirk hier opstaan? 7(8)7
Niet zo gek dat ie in een halve dag foetsie is met zulke aantallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:41
Hoi allen,

Leuk dat je wil beginnen met verzamelen.

Ik zeg altijd als eerste dat je moet bepalen wat je wil verzamelen. Het lijkt erop dat je daar al over nagedacht hebt en generatie 1 je voorkeur heeft. Nu kwam je al aanzetten met 151. Maar wat eventueel ook mogelijk is, en waar ik sinds kort aan begonnen ben, is om een pokedex te maken ipv te focussen op sets.

Op de site cardmarket kan je heel makkelijk single kaartjes (ver)kopen. Eigenlijk is elke pokemon wel te krijgen voor <€0,05. Op die manier kan je een leuke pokedex in elkaar zetten. Op dit moment zijn complete sets en sealed erg duur. Over het algemeen geldt ook de regel, packs openen is leuk, singles koper efficiënter/goedkoper. Iets om rekening mee te houden wanneer je singles gaat kopen is dat je near mint kaartjes koopt. Dit is de conditie van de kaart (zo heb je bijvoorbeeld ook nog excellent of played).

Een andere tip is dat een set over het algemeen bestaat uit twee delen. Je hebt de base set, en de secret rares. Base sets zijn kaarten die binnen de nummering vallen. Secret rares zijn over het algemeen kaarten van de base set, maar met een alt(ernatieve) art en een hoger nummer, bijvoorbeeld 132/106. Dus je zou ook nog kunnen overwegen om base sets te sparen met af en toe een leuke full art.

Ook zeker investeren in een goede binder en sleeves. Voor puur verzamelen zijn fit sleeves prima. Ik gebruik zelf die van Vault X en dat zijn de beste die ik tot nu toe heb gehad. Binders zijn persoonlijk, je hebt ring binders waar je pagina's aan kan toevoegen, of binders met een vast aantal plekken. Ik zou wel gaan voor een goed merk in de tcg... ultra pro, gamegenic, vault x, ultimate guard.

De mogelijkheden zijn eindeloos :P En vraag vooral wat je wil vragen hier!

[ Voor 33% gewijzigd door Royy90 op 21-02-2025 22:05 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
TheFes schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:54:
Via een omweg vanuit het algemene Pokemon topic kom ik ook hier even binnen vliegen.
Ik heb jaren geleden, zo rond 1999/2000 ook even Pokemon gespeeld (speelde daarvoor ook Magic) en kwam vandaag de map met kaarten tegen. Ik heb volgens mij alles wat ik had daar gewoon netjes op volgorde van 1 t/m 102 en 1 t/m 64 in gedaan, dus ook alle Energy en Trainers.

Ik had niet alles, dus er zaten vooral in het begin van de map wel wat gaten in. Maar afgaande op de app uit de start post zitten er nog wel wat leuke bij.

Heb er een paar op de foto gezet

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Mocht ik ze ten gelde willen maken, zou graden dan nog een goed idee zijn? (voor de Charizard en Blastoise wellicht).

Ik werd overigens getriggerd om de map eens op te snorren omdat Facebook mij ineens elke keer allemaal filmpjes van ene Coop presenteert. :)
Niets is zo mooi als terug getriggerd worden met Pokemon prikkels. En om je eigen oude collectie onder het stof te halen is creme de la creme. De kaarten die ik in bezit had destijds waren zeker niet in diezelfde staat als op jou foto's.
Heb je verder nog andere sets aangelegd?

Wil je graden om het mooi te displayen of eerder zodat de waarde mogelijks hoger uitkomt.
Hoe dan ook. PSA is the way to go, maar TAG grading laat keurig zien waardoor je punten verliest.

Enjoy!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rLSj63R3COIrFaQZ261yIVvyu3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/reFiumPo8PYgYOieQGgLv4Vv.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe inzending richting PSA. Voor 22.5 per kaart. Dat is nog te doen. De twee laatste Pika Grey Felt Hat blijven in seal. Te veel off center.

En ik heb voor het slapen gaan dan toch de Charizard ex sv2a 199 gekocht als single. Met de Pika's die omhoog schieten en wat ik bespaar aan de kosten om rechtstreeks naar PSA te sturen werd het tijd om die te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:02
Kan ik iemand blij maken met een code van 2025 EUIC Card Drops ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Verhoeven
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-06 18:33
BootVluchteling schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:37:
Kan ik iemand blij maken met een code van 2025 EUIC Card Drops ?
Wat krijg je met die code? Als ik Google kom ik alleen op dat het van TCGLive is en dat speel ik _/-\o_ Dus wellicht interesse

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Vandaag nogmaals afgereisd naar Houten omdat ik door kreeg dat iemand gisteren booster box acryl cases wist te kopen voor 12 euro per stuk. Kwam ik bij de juiste tafel aan: zelfde tafelkleed, bleek de verkoper er maar eenmalig te staan en dat was gisteren. Daar gaat mijn kans op betaalbare acryl cases voor mijn booster boxen. Daarna rondgelopen en rondgelopen. Veel ging weg boven de prijzen die je op card market tegen komt. Wel zag ik een leuke Shrouded Fable deal: 3 pack blister voor 10 euro en een booster bundle voor 22 euro.

Uiteindelijk viel mij 1 stand op waarbij de Blastoise, Charizard en Venusaur Japanse promo box (met daarin de Japanse versies van Bulbasaur, Squirtle uit Stellar Crown en Charmander promo uit OBF) voor 125 euro werd aangeprijst. Ik besloot uiteindelijk om eens te zigzaggen en viel een andere stand in het oog voor 100 euro. Nu is 125 euro aardig in lijn met Cardmarket. Maar 100 euro is gelijk aan een Koreaanse box en geen verzendkosten. Zo meenemen. Prima zo gezegd zo gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://www.gate-to-the-games.de/media/image/product/123547/md/pokemon-karten-scarlet-violet-special-deck-set-ex-venusaur-charizard-blastoise-japanisch~3.jpg

Daarna nog een map met tag team kaarten gespot en doorgebladerd. Om uiteindelijk de three birdies en Magikarp/Wailord in het Japans te kopen naast een Japanse Terastal Festival box voor 80 euro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/shYcSP_RvAGmCTUj3SZriK9C_rY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l2ch3dDeG8JSSfYTiDu5iYBX.jpg?f=fotoalbum_large

En wat haal je uit 10 pakjes verdomd veel ex kaarten. Niet normaal. Prismatic evolution is zuinig want van die serie heb ik er maar drie inmiddels na het openen van 25 pakjes. Maar TF geeft mij er 9 stuks na 10 pakjes. En als kers op de taart / klap op de vuurpijl: een dubbele secret art rare. Crispin en de mooiste niet Eeveelutions imo: Roaring Moon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SIVASEKlVMLW_Us5QudalfhyDYQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/usAPSOl2l9BEwQZFph2OnVeV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:02
T_Verhoeven schreef op zondag 23 februari 2025 @ 19:06:
[...]

Wat krijg je met die code? Als ik Google kom ik alleen op dat het van TCGLive is en dat speel ik _/-\o_ Dus wellicht interesse
Het is idd TGC Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 10:02
Iemand een idee wanneer en of we de Pokémon day promo kaarten ook in NL krijgen?
Is het dan een kwestie van een bestelling plaatsen bij b.v. Intertoys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Die promo hangt samen met Pokemon Day en dat is donderdag geloof ik. Bovendien zou deze week de release van de Blooming Waters box zijn. Dus ik zou de komende dagen bij een Intertoys bij jou in de buurt in de gaten houden wanneer ze iets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Woolfy681 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 07:55:
Iemand een idee wanneer en of we de Pokémon day promo kaarten ook in NL krijgen?
Is het dan een kwestie van een bestelling plaatsen bij b.v. Intertoys?
ik hoor hier en daar al mensen die bij top1toys die promo's meekrijgen, mijn lokale intertoys doet echt vanaf 27e die promo meegeven. (ze konden ook echt zeggen dat die doos daar binnen stond) maar ik hoor hier en daar ook al intertoys die zeggen geen promo's te hebben, of onder de toonbank hebben verkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik kreeg via een discord een link naar een site. Een site die je toestaat om een simulatie te draaien op sets van Pokemon. Alsof je packs gaat openen.

https://pokemoncard.io/pack-sim/

Dus hoe zou het zijn om 100 packs van Prismatic te openen zonder ze te kopen. Maar je kunt ook kiezen voor 151, Surging Sparks, elke set die je kunt bedenken van sword shield, Scarlet en Violet. Oudere sets heb ik nog niet geprobeerd.

Ik begin mijn Prismatic simulatie: pakje 2: Lucy sir, pakje 3: Eevee SIR. Alsof dat ooit gaat gebeuren. In mijn dromen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:10
Joosie200 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:04:
Ik kreeg via een discord een link naar een site. Een site die je toestaat om een simulatie te draaien op sets van Pokemon. Alsof je packs gaat openen.

https://pokemoncard.io/pack-sim/

Dus hoe zou het zijn om 100 packs van Prismatic te openen zonder ze te kopen. Maar je kunt ook kiezen voor 151, Surging Sparks, elke set die je kunt bedenken van sword shield, Scarlet en Violet. Oudere sets heb ik nog niet geprobeerd.

Ik begin mijn Prismatic simulatie: pakje 2: Lucy sir, pakje 3: Eevee SIR. Alsof dat ooit gaat gebeuren. In mijn dromen. :+
Is die site toevallig in beheer door The Pokemon Company? :+

offtopic:
Of wie dan ook eigenaar is van Pokemon TCG :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
mat.hi.as schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:15:
[...]

Is die site toevallig in beheer door The Pokemon Company? :+

offtopic:
Of wie dan ook eigenaar is van Pokemon TCG :D
Geen flauw idee. Er klopt alleen niks van de pull rate. Ben nu een booster box / 36 packs verder en heb 6 sir, 10 ex, 2 gold virtueel. Met het openen van Terastal Festival kan dat beter in de buurt komen dus ik denk dat de maker van die site de verkeerde statistiek heeft ingeladen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aYYe-eXGMTi90on2uzPXIRflM-c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FTjxooRUeXSDGFZkmii34fvh.jpg?f=fotoalbum_large

Amazon biedt zelf surprise boxen aan voor Pokemon. Bij Amazon Duitsland krijg je dan wel Duitse kaarten in huis en daar had ik geen zin. Dus voor omgerekend 44 euro heb ik 2 bundels besteld bij Amazon UK. Wat de mensen zeggen in de comments dat je bij maximaal twee bundels bestellen je exact dezelfde inhoud krijgt klopt. Ik heb nu 2x Chilling Reign (8 euro totaal), Fusion Strike (15 euro), Paldea Evolved (8 euro) en Paradox Rift (6 euro) te pakken. Met drie van de vier ben ik prima tevreden qua sets. Heb alleen niks met Paradox Rift.

En de gok is dan dat je Evolving Skies twee keer aantreft want 1 bundel kost 22 euro en laat een los pakje Evolving Skies tegenwoordig zelf kosten. Als ik cardmarket zo bekijk zit je op 37 euro pack waarde exclusief verzendkosten. Dus met verzendkosten kom je dan zo goed als gelijk uit. Een gokje op de Gengar, Magikarp en wat zijn de chase cards in Chilling en Paradox?

Boeit ook niet. Voor de hitjes hoef ik niks te posten. Een whopping Greedent V uit Fusion, Noivern ex uit Paradox Rift. Chilling Pain en Paldea hebben niks boeiends opgebracht. Ja twee holo's waarvan ik de Latios uit Paldea nog de mooiste vind.

[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 24-02-2025 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritta
Joosie200 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:11:
Die promo hangt samen met Pokemon Day en dat is donderdag geloof ik. Bovendien zou deze week de release van de Blooming Waters box zijn. Dus ik zou de komende dagen bij een Intertoys bij jou in de buurt in de gaten houden wanneer ze iets hebben.
Zelf gister even bij de Intertoys geweest, Blooming Waters wisten ze wel van maar niet echt concreet wanneer ze hem in de schappen leggen. Iemand bij toeval al ergens in een winkel zien liggen? Lijkt mij een leuke collection om mee te starten.

Denken jullie dat deze voor vrijdag al ergens te vinden moet zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fritta schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:45:
[...]
Denken jullie dat deze voor vrijdag al ergens te vinden moet zijn?
Hangt echt van de filialen bij jou in de buurt af. Het zijn franchise winkels dus iedereen heeft zijn eigen inkoopbeleid. Hier restocken ze woensdagavond zodat het donderdagochtend te koop is. Maar men wilde hier ook niks kwijt over aantallen en of de levering echt plaats gaat vinden. Laat staan dat je je kon intekenen op 1 exemplaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 25-02-2025 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FeMqwiSKesHHsXTim5yw5-KCYiA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CG6yEiFdSMgvD9a0adr0BhRb.jpg?f=fotoalbum_large

Verder heb ik mijn demigod pack van Prismatic in huis. Helaas is de Jolteon mij teveel links centered, heeft ie whitening achterop. Dus ik ga hem maar niet insturen. Zonde van die 28/30 euro. Dan maar als raw copy in gaan wisselen voor een Flareon, Jolteon en Vaporeon in het Japans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:25
Joosie200 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:36:
[Afbeelding]

Verder heb ik mijn demigod pack van Prismatic in huis. Helaas is de Jolteon mij teveel links centered, heeft ie whitening achterop. Dus ik ga hem maar niet insturen. Zonde van die 28/30 euro. Dan maar als raw copy in gaan wisselen voor een Flareon, Jolteon en Vaporeon in het Japans.
Misschien ben ik niet fanatiek genoeg (of heb er geen oog voor) maar die Jolteon is toch gewoon oké? Ik zie niet echt dat ie naar links gecentered is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Streskip schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:48:
[...]
Misschien ben ik niet fanatiek genoeg (of heb er geen oog voor) maar die Jolteon is toch gewoon oké? Ik zie niet echt dat ie naar links gecentered is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ehMOVDheevmLPCH3ATIQZK2-Rs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FfyIaeMGWDdBSsqHF7IfULTs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2RVdW2DqmatU1cxuWNn4_747pDc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3VQr4FFxrgrcUEwBxE1P2YKX.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb een meetlint gebruikt en zie 3x 0,1cm links en 2x 0,1cm rechts. Verder is die hoek linksonder achterop gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Joosie200 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:35:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb een meetlint gebruikt en zie 3x 0,1cm links en 2x 0,1cm rechts. Verder is die hoek linksonder achterop gek.
volgensmij valt de voorkant prima binnen de marge (anders even zo'n center square fixen); die hoek links onder heeft wel een beschadiging(etje) ja. alsnog een hele mooie hit hoor! :9

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dawn schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:05:
[...]

volgensmij valt de voorkant prima binnen de marge (anders even zo'n center square fixen); die hoek links onder heeft wel een beschadiging(etje) ja. alsnog een hele mooie hit hoor! :9
Voor iPhone heb je daar een app voor. Voor Android dan weer niet. Enfin: mijn eerste case Paldea Evolved is ook binnen. Ik had een langwerpige omdoos verwacht, het is meer een etb formaat omdoos geworden.

Pokemon Centre USA had gisteren verder nog de special delivery box online staan die asap uitverkocht raakte. Een combi van een plush, funko pop, pin en vier packs random. Inclusief mogelijk Evolving Skies.

Ik zag die nog niet terug op de Pokemon Centre UK. En meer nieuws over de Prismatic premium collection van mei zie Pokebeach https://www.pokebeach.com...n-product-images-revealed

Ik wil die Eeveelutions play mat. :9

[ Voor 11% gewijzigd door Joosie200 op 26-02-2025 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Joosie200 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:25:
[...]

Ik zag die nog niet terug op de Pokemon Centre UK. En meer nieuws over de Prismatic premium collection van mei zie Pokebeach https://www.pokebeach.com...n-product-images-revealed

Ik wil die Eeveelutions play mat. :9
Nou als ik t.z.t. de Premium Collection kan bemachtigen zal ik aan je denken, die playmatten verdwijnen bij mij normaliter gelijk de prullenbak in. :+
De "dessert Eevee" promo kaart is waar het mij om te doen zou zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
AntraXxX schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:24:
[...]
Nou als ik t.z.t. de Premium Collection kan bemachtigen zal ik aan je denken, die playmatten verdwijnen bij mij normaliter gelijk de prullenbak in. :+
De "dessert Eevee" promo kaart is waar het mij om te doen zou zijn.
Een woestijn Eevee ja? :7
Ik doe ook nog niks met playmats. Maar met allee Eeveelutions erop vind ik wel geinig en kleurrijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ddc_iFDFriWD5JHoZ3MEzgj1Eh0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OSEcgVNRYrJ1FRySMgjeBPQe.jpg?f=fotoalbum_large

Zo raakt mijn Japanse binder meer en meer naar een complete binder. Nu nog de Blastiboy en Venu. En Mew / Erika maar die twee blijven duur want geen promo kaart en waifu factor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Leuke kaarten Joosie! Ik heb 151 in het Engels al een tijdje compleet, maar Japans,.. nog niet helemaal.

Ik heb voor die reden ook mijn pre-order van Chinese 151C booster boxen geannuleerd, want 151 kent geen grenzen of misschien ken ik soms zelf geen grenzen. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Vandaag op m'n werk een Prismatic ETB gekregen van m'n collega's (ik vraag me nog steeds af waar ze die vandaan getoverd hebben...) als afscheid samen met wat bier.
Morgen maar eens kijken of ik er wat nuttigs uit kan trekken. Godpack? D:

Had eerder op de middag ook nog 5 Surging Sparks boosters gekocht bij de stripwinkel voor de Eevee PokemonDay promo. de Intertoys in de stad had niks bijzonders meer (en hebben ook maar een bordje neergezet dat Prismatic uitverkocht is 😂)

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:44
Wie hier heeft ervaring met het kopen van kaarten op cardmarket en/of op tcgplayer?

Wat zijn de verschillen en de voor en na delen? Voor zover ik lees is cardmarket gericht op de Europese markt en tcg player meer op Amerika gericht, klopt dit?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
jordyyyys schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 10:58:
Wie hier heeft ervaring met het kopen van kaarten op cardmarket en/of op tcgplayer?

Wat zijn de verschillen en de voor en na delen? Voor zover ik lees is cardmarket gericht op de Europese markt en tcg player meer op Amerika gericht, klopt dit?
Zo is dat. Wij gebruiken Cardmarket. Registreer jezelf en probeer het gewoon eens uit, want het wijst zichzelf uit.
Vanaf 25 euro komt een er een extra kost bij door getraceerde verzending. Test met een kleine aankoop uit Benelux/DE. Bij het betalen hoef je niet PayPal te kiezen, maar volg je de instructies van overschrijving. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Vergeet niet dat vandaag pokemon day is. Bij Intertoys, Bruna, MM kun je de Eevee promo cadeau krijgen bij aanschaf vanaf 30 euro aan producten. Als er al mensen je niet te snel af zijn en gewoon een heel doosje van 25 promo's hebben meegekregen.

Bol had vanochtend nog Prismatic minitins online staan, direct uitverkocht. Idem voor Journey Together etb preorder. Ook is de Charizard premium box deal snel gegaan. En je kon middernacht nog goedkoop een Stellar Crown booster box kopen voor 122 euro of een halve voor 67 euro. Kwam er te laat achter vlak voor slapen gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Royy90

Genoeg ervaring met Cardmarket. Het klopt dat cardmarket voor de eu markt is. Het is supersimpel om daar wat te kopen. In je mandje en afrekenen. Als verkoper draag je wel 5% af bij een verkoop, maar het is wel super makkelijk! Geen gezeur met marktplaats praktijken van "voor xx kom ik het vanavond halen".

Bij grotere bedragen zijn de koper en verkoper verzekerd tegen het niet aankomen van het pakket. Er zitten zowel particulieren als bedrijven op cardmarket. Je kan reviews per gebruiker bekijken. Je kan een wensenlijstje maken(tot 150 kaarten) en met de automatische wizard de laagste prijs vinden van alle kaarten bij verschillende verkopers.

Mijn ervaring is dat de gebruikers ook erg vriendelijk zijn op cardmarket. Regelmatig bij een grotere aankoop wat leuke korting/gratis verzending kunnen krijgen.

Mocht je specifieke vragen hebben, let us know!

PSN Profile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-05 15:28

Ik koop en verkoop via CM:
Als koper: veel te vinden, je kunt werken met wishlists + wizard om snel te vinden wat je zoekt (laagste prijs of beste prijs incl shipping of gecombineerde shippings), trustee service werkt goed (kopersbescherming) en zowel verkopers als Cardmarket reageren heel adequaat als er iets is.
Als seller: veel makkelijker sellen aan je gewenste doelgroep ipv moeilijk doen via Marktplaats en uitgebreide mogelijkheden om je inventaris/kaarten aan te bieden.

Mocht je een account aanmaken, kun je altijd ook vragen naar een referral code van iemand die je kent, dan krijg je beide een cashback bij aankopen (weet zo niet wat het limiet is).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2wUbknWISirVsK8msUaG4OUvNoA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hJuEHnTEpAIZyfczEcVBeEMt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N1K0KoKcxOBWOik-iB1kHayZHQ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jRQfcvMYbQ60gFQr6148MFyP.jpg?f=fotoalbum_large

Het houdt niet echt over qua assortiment bij de Intertoys, Bruna, ToyChamp en Primera. Ik heb uiteindelijk 4 mini portfolio met Stellar Crown, 1 sleeved en 3 losse Stellar Crown pakjes kunnen afrekenen. En een King Gambit box met een drie pack blister van Shrouded. Grappig om dubbele ex Lapras en Fezandipiti te pullen uit beide sets. De bulk en promo's gaat naar mijn neefjes in die mini portfolio's. Een enkele Lapras ex en Okidogi hou ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritta
Net bij de Intertoys geweest, niks binnen qua Blooming Waters, ze gaven aan dat het vertraagd is. Online stond dat 151 booster bundles op voorraad waren, maar waren er helaas ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Voor de liefhebbers van de Pokemon Day Eevee promo, ik kom zojuist bij de Primera vandaan (rand van de stad in Utrecht). Daar hebben ze de promo's vanochtend gekregen! Helaas weinig interessante producten, dus heb maar een Gouging Fire tin + Horsea checklane meegenomen. Geloof dat ik met de waarde van de promo's redelijk op het betaalbedrag uitkom :-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Remcoudb
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-06 22:01
Weer leuke nieuwe toevoegingen aan mijn Lapras collectie. Inclusief mijn eerste graded kaart:)!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6NP-7cjqXdRbf8f5n9TZxwpyjwA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QY5lxZwQ3StqO2ndxInl4sCi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-06 22:14
Fritta schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:11:
Net bij de Intertoys geweest, niks binnen qua Blooming Waters, ze gaven aan dat het vertraagd is. Online stond dat 151 booster bundles op voorraad waren, maar waren er helaas ook niet.
Zeiden ze ook tot wanneer vertraagd? Bol.com heeft tot op heden ook nog niets verzonden helaas :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5nyXyhxFhdam2qsFYBJw-CPka1Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u2kFZwhTc5PfwoWrgJLViqlC.jpg?f=fotoalbum_large

Ik dacht ik neem de gok en open nog een Kingambit box. 1 Kingdra ex en deze. Nou niet echt een favoriet van mij in Shrouded Fable, ik zie liever de Houndoom of Persian. Dus die zoektocht loopt nog even door. Als ik ze beide niet als Japanse versie op de kop tik. Op de verzamelbeurs in Utrecht afgelopen weekend zag ik de Japanse evenknie geen 70 euro moeten kosten maar slechts 7 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Joosie200 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:57:
[Afbeelding]

Ik dacht ik neem de gok en open nog een Kingambit box. 1 Kingdra ex en deze. Nou niet echt een favoriet van mij in Shrouded Fable, ik zie liever de Houndoom of Persian. Dus die zoektocht loopt nog even door. Als ik ze beide niet als Japanse versie op de kop tik. Op de verzamelbeurs in Utrecht afgelopen weekend zag ik de Japanse evenknie geen 70 euro moeten kosten maar slechts 7 euro.
Mooie Cresselia is dat, volgensmij heb ik die zelf niet in de set.
ik was zondag op de beurs in Utrecht aan het jagen op promo's (15 stuks gekocht), een Surging ETB (niet gevonden, dus maar de promo gekocht) en wat kaarten voor m'n Twilight master. Uiteindelijk wel een stand gevonden die Carmine, Perrin en Lana's Aid hadden liggen maar konden geen deal maken waar we beide tevreden over waren.
EDIT: ik twijfel nu ook om sommige kaarten maar in het Japans te scoren voor de art in de binder; maar toch doet dat een beetje af aan de Master; ik weet niet.

Wat mij wel op viel is dat sommige stands, niet de echte hobbyisten, zelf echt geen idee hadden wat ze aan het verkopen waren. ongeprijsde kaarten en daarna 10 minuten lopen overleggen wat ze ervoor wilde hebben en dan met een prijs terug komen die veels te hoog lag en dat soort. blijf dat toch bijzonder vinden. Wel was er redelijk wat Prismatic te vinden (Binder, Poster, Tech Stickers) maar zelf uiteindelijk niet gekocht want ik vind Prismatic niet zo je-van-het persoonlijk (anders dan de usual suspect mooie kaarten) t.o.v. de prijzen die gevraagd worden. Moet nog wel even de tech sticker promo's fixen, dan heb ik ze alle 6; want die kreeg ik los niet gevonden).

oh well, toch de hele dag kunnen vermaken dus geslaagd was het sowieso wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Dawn op 04-03-2025 22:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
Joosie200 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:57:
[Afbeelding]
Op de verzamelbeurs in Utrecht afgelopen weekend zag ik de Japanse evenknie geen 70 euro moeten kosten maar slechts 7 euro.
Dawn schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:30:
[...]

EDIT: ik twijfel nu ook om sommige kaarten maar in het Japans te scoren voor de art in de binder; maar toch doet dat een beetje af aan de Master; ik weet niet.
Dit is precies de reden dat ik mijn National Pokedex in het Japans doe. Dt scheelt echt bakken met geld. Ik heb inmiddels de eerste kaarten binnen. Het zijn er teveel om even te posten, maar zie hier een aantal die ik erg mooi vind:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zx-KjGA4ETlbmWMK6biwsU6ta2U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e4JOgnFpyWUClYDM8AVjtz7V.jpg?f=fotoalbum_large De kwaliteit van de japanse kaarten ligt ook wel wat hoger en de foil is veel dieper. Ik heb het even snel opgezocht bij cm-low... in het Engels kost dit €49, in het japans €15,02.

Daarnaast ook de app Dex in gebruik genomen. Erg fijne app waarin je naast de sets ook je dex kan bijhouden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MyqWeFafiv_QD5NQX7lDEebMnc4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RklYl2RuFa5H2zwFG2xa3GUO.png?f=user_large

Vorige week kon de afspraak voor mijn binder labels niet doorgaan, maar die staat als het goed is later gepland deze week.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Royy90 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:38:
Dit is precies de reden dat ik mijn National Pokedex in het Japans doe. Dt scheelt echt bakken met geld...
Heb jij toevallig ook enig idee hoe het zit met de kwaliteit Koreaanse kaarten? Ik heb al vaker gelezen dat de kleuren en kwaliteit van Japanse beter is dan de Engelse.

Wat mij namelijk opvalt is dat Koreaanse over het algemeen nog goedkoper zijn dan de Japanse en aangezien ik beide toch niet kan lezen (en het mij voornamelijk om de art gaat), leek mij dat ook nog een "goedkoop" alternatief.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Royy90
Satom schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:44:
[...]
Heb jij toevallig ook enig idee hoe het zit met de kwaliteit Koreaanse kaarten? Ik heb al vaker gelezen dat de kleuren en kwaliteit van Japanse beter is dan de Engelse.

Wat mij namelijk opvalt is dat Koreaanse over het algemeen nog goedkoper zijn dan de Japanse en aangezien ik beide toch niet kan lezen (en het mij voornamelijk om de art gaat), leek mij dat ook nog een "goedkoop" alternatief.
Helaas heb ik daar geen flauw idee van! Ik kan alleen bevestigen dat Japans echt heel mooi is. Een foto doet echt afbreuk aan real life.

Nog een leuk kado gekregen! Mijn maat die ook Pokemon spaart had per ongeluk Japanse 151 gekocht. Ik heb dat nu gekregen. Hier zaten onderstaande vijf kaarten in voor mijn Pokedex. Verder de base set 151 zo goed als compleet, moest nog zes goedkope bijbestellen. Daar ben ik tevreden mee. De Full art Charizard, Mew en Zapdos gaan in de verkoop :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pq0xYq9NBME8LCy2FstVtBgkQVI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NiAUkjQOrBFb1CHmPnjiQtWl.jpg?f=fotoalbum_large

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:05
Ik wil mijn collectie toch wat meer gaan managen met een app of iets dergelijks en zag in de TS al de Collectr app voorbij komen.
Eigenlijk zou ik iets willen waarmee ik mijn collectie zowel op PC als op telefoon bij kan houden, iets wat met de Collectr app niet kan (volgens mij?).

Ik heb een account bij Pokellector.com, maar daar wordt niet echt heel nauw gekeken naar beveiliging oid. Heeft iemand alternatieven?

EDIT: Laat maarrrr! getcollectr.com is de landingspagina van Collectr, app.getcollectr.com is de daadwerkelijke database. Weer wat geleerd :)

[ Voor 14% gewijzigd door MusicMaikel op 05-03-2025 22:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:53

Ypho

Allround Nerd

MusicMaikel schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:00:
Ik wil mijn collectie toch wat meer gaan managen met een app of iets dergelijks en zag in de TS al de Collectr app voorbij komen.
Eigenlijk zou ik iets willen waarmee ik mijn collectie zowel op PC als op telefoon bij kan houden, iets wat met de Collectr app niet kan (volgens mij?).

Ik heb een account bij Pokellector.com, maar daar wordt niet echt heel nauw gekeken naar beveiliging oid. Heeft iemand alternatieven?

EDIT: Laat maarrrr! getcollectr.com is de landingspagina van Collectr, app.getcollectr.com is de daadwerkelijke database. Weer wat geleerd :)
Probeer eens TCGCodex. Nederlands product, met euro kaartwaardes, en een Nederlandse developer ;-)

Note to self: eens vragen of die aan de TS mag worden toegevoegd

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90

Als je Apple gebruikt, dan kan ik de app Dex van harte aanbevelen. Je kan hier engels en japanse sets op bijhouden. Je kan elke kaart erin vinden. De kaart is er voor iPhone, iPad en MacOS(native). En wat ik zelf heel leuk vind is dat je vrienden kan toevoegen en zo elkaars verzameling kan zien. Voor mij heeft hij als leuke toevoeging dat je ook een Dex kan bijhouden maar dit is optioneel natuurlijk. Je kan daarnaast je collection value zien. Een maat van mij is ook overgestapt van collectr naar dex en wil niet meer terug

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Royy90 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:35:
[...]

Als je Apple gebruikt, dan kan ik de app Dex van harte aanbevelen. Je kan hier engels en japanse sets op bijhouden. Je kan elke kaart erin vinden. De kaart is er voor iPhone, iPad en MacOS(native). En wat ik zelf heel leuk vind is dat je vrienden kan toevoegen en zo elkaars verzameling kan zien. Voor mij heeft hij als leuke toevoeging dat je ook een Dex kan bijhouden maar dit is optioneel natuurlijk. Je kan daarnaast je collection value zien. Een maat van mij is ook overgestapt van collectr naar dex en wil niet meer terug
Wat zijn hem inziens de voordelen van Dex t.o.v. Collectr?
Want ik gebruik Collectr en al hetgeen wat je hierboven beschrijft kan Collectr ook; vrienden toevoegen, waarde van je collectie zien, Engelse / Japanse sets bijhouden, Pokedex bijhouden etc.

Ik heb inmiddels een goede 2500 kaarten gelogd in Collectr (portfolio "hits / slabs", "Pokedex binders", "reverse holo bulk" en 'n mapje van m'n vriendin).
Pokkewerk was het wel, dus niet dat ik ga switchen maar ben wel benieuwd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
AntraXxX schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:49:
[...]

Wat zijn hem inziens de voordelen van Dex t.o.v. Collectr?
Want ik gebruik Collectr en al hetgeen wat je hierboven beschrijft kan Collectr ook; vrienden toevoegen, waarde van je collectie zien, Engelse / Japanse sets bijhouden, Pokedex bijhouden etc.

Ik heb inmiddels een goede 2500 kaarten gelogd in Collectr (portfolio "hits / slabs", "Pokedex binders", "reverse holo bulk" en 'n mapje van m'n vriendin).
Pokkewerk was het wel, dus niet dat ik ga switchen maar ben wel benieuwd. :)
Zijn mening was heel simpel... fijnere app om mee te werken haha. Hij gebruikt het ook op de iPad. Voor mij is het heel fijn dat er ook een MacOs app is. Zo zet ik cardmarket en dex naast elkaar en kan ik zo aan de slag. Verder totaal ads vrij en simpel in gebruik. Je kan ook een specifieke pokemon zoeken en direct zien welke kaarten daar allemaal van zijn, zie hier:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/avcVG0X2MoAAD1nX0Y8-7BJYQ10=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GNMxUtrIJVQ5Dhx5SfHd6rKx.png?f=fotoalbum_largeDit gebruik ik zelf erg vaak om te kijken of er een illustration rare is van een kaart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OhLIs2SvfP5WrhcHIwgWpFZf5_8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cjRTDNUF22E0xMdi2HtDvEko.png?f=fotoalbum_largeNational Pokedex is ook erg leuk om zo te zien. Hij kleurt in welke je hebt.

In ander nieuws...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AH3vPnFwSY2OBC1Hu3Aa9S2p7rg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fPIBOBIVdgVudqOpUBlF3sFj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vp56Hvm7ieeLNy7_du5s3FuTxhc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PgJ6KwoUKXy0BSkHwltbLohj.png?f=fotoalbum_large

Ik ga weer terug nu naar Palkia packs aangezien dat de enige immersive is die ik nog mis.

[ Voor 26% gewijzigd door Royy90 op 06-03-2025 10:13 ]

PSN Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-06 11:01

Ik kan je TCGCodex van harte aanbevelen, zeer betrokken developer die bugs e.d. vaak op zeer korte termijn oplost. Geen idee of de naam genoemd mag worden maar dat is voor de meesten hier geen geheim.

Ik gebruikte hiervoor Pokécardex. het grote voordeel daar aan was dat het mogelijk is om per kaart meerdere varianten bij te houden. Echter mistte ik de mogelijkheid om per set aan te kunnen geven of je de set complete of master wil collecten. Ik heb die vraag toen bij de ontwikkelaar neergelegd maar daar werd niks mee gedaan.
Dus ben ik op zoek gegaan naar een alternatief en bij TCGCodex uitgekomen. Daar uiteraard dezelfde vraag neergelegd en samen gezocht naar een werkbare manier. Binnen een week of 3 zat het er in :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Keen_Midas
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 23-04 12:11
Heb net te horen gekregen dat me Blooming Waters Premium collection door bol verzonden is. Dus voor degene die er nog 1 willen. Neem aan dat het bij Intertoys op korte termijn wel in de schappen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGamingLaser
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-05 08:38
Er staat nu op de website bij de Intertoys dat de Blooming Waters Collection a.s. zaterdag uitkomt. Hopelijk is er niet weer vertraging en ben ik niet voor niks vroeg uit bed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
bij mij in de regio van pakweg 20-25 km heeft geen enkele intertoys blooming. Alleen een booster bundle van prismatic voor 60 piek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ben onderweg naar wat Intertoys filialen. Eens factchecken of ze enkel bundels beschikbaar hebben tegen 60 euro. Kan ik meteen zien of de minitins nu zijn restocked tegen 20 euro ps ipv 15 euro. Bedoel als de etb omhoog gaat van 60 naar 70 euro, de blooming waters van 100 naar 150 euro en de stickers naar 30 euro zijn de mini tins nog oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
ja die zijn dan nog 7.5 per pack :D
Ik had vanochtend vrij genomen, maar heb die gewoon gecanceld. Vond bundels tegen 45 halen nog wel oke. En als blooming nog 100 of 110 was geweest. Maar helaas. Ik denk ook dat ze wel even bij intertoys hoofd pokemon hebben gemaakt om alle prijzen eens na te lopen en marktwaardes te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Apeldoorn had met name bundels liggen. Verder 1 verdwaalde binder collection. Was er om 9u03 en toen stond er al een rij van zes tot zeven mensen booster bundles af te rekenen. Deventer centrum / Colmschate idem. Al liepen er wel twee gasten voor mijn neus de deur uit bij Deventer centrum met de laatste minitins a 15 euro per stuk en een booster bundle.

[ Voor 33% gewijzigd door Joosie200 op 07-03-2025 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-06 20:51
Ik ga met het komen van Journey together mijzelf ook maar in deze wereld storten.
De YT filmpjes en verhalen boeien me al tijden, maar nog nooit de stap gezet wat aan te schaffen.

Vanuit nostalgie spreekt de 151 set mij ontzettend aan, maar ik probeer eerst eens een beetje thuis te raken in het hele gebeuren. Wat een gedoe om wat te pakken te krijgen voor redelijke prijzen zeg!
Helaas net te laat om prismatic een beetje fatsoenlijk op te pakken, maar heb nu een ETB en wat losse packs journey together gepre-orderd. Niet echt een populaire set hier nog volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
jasperz89 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:16:
Ik ga met het komen van Journey together mijzelf ook maar in deze wereld storten.
De YT filmpjes en verhalen boeien me al tijden, maar nog nooit de stap gezet wat aan te schaffen.

Vanuit nostalgie spreekt de 151 set mij ontzettend aan, maar ik probeer eerst eens een beetje thuis te raken in het hele gebeuren. Wat een gedoe om wat te pakken te krijgen voor redelijke prijzen zeg!
Helaas net te laat om prismatic een beetje fatsoenlijk op te pakken, maar heb nu een ETB en wat losse packs journey together gepre-orderd. Niet echt een populaire set hier nog volgens mij?
Journey together is de return van trainer kaarten. Die set gaat echt wel zo populair worden zoals surging sparks en prismatic(volgens mijn glazen bol). Dus als je dit kon pre-orderenen tegen msrp dan is dat mooi meegenomen!

Heb je al een leuke binder en sleeves gekocht? Ik kan van harte Vault X aanraden. Wat gaat je doel zijn met Journey Together? Mastersetje? :P

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:07
Royy90 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:21:
[...]

Dus als je dit kon pre-orderenen tegen msrp dan is dat mooi meegenomen!
Weet iemand hoe dit bij bol werkt? Het is me gelukt een bestelling te plaatsen voor 2 booster bundles, maar krijg je die ook echt geleverd? Of moet je dan alsnog mazzel hebben

PS: https://www.bol.com/nl/nl...hJ8A.2_36.38.ProductTitle

blooming voor 100 euro? Is dat niet de adviesprijs in eu? Doe er jullie voordeel mee ;)

[ Voor 26% gewijzigd door jessy100 op 07-03-2025 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
jessy100 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:27:
[...]

Weet iemand hoe dit bij bol werkt? Het is me gelukt een bestelling te plaatsen voor 2 booster bundles, maar krijg je die ook echt geleverd? Of moet je dan alsnog mazzel hebben

blooming voor 100 euro? Is dat niet de adviesprijs in eu? Doe er jullie voordeel mee ;)
Haha er lijkt 99 euro te staan, in de winkelwagen staat er helaas ineens een 1 voor en kost hij 199.

Edit: dat was blijkbaar een fout in de winkelwagen, maar hij is inmiddels uitverkocht.

[ Voor 6% gewijzigd door jasperz89 op 07-03-2025 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
Royy90 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:21:
[...]

Journey together is de return van trainer kaarten. Die set gaat echt wel zo populair worden zoals surging sparks en prismatic(volgens mijn glazen bol). Dus als je dit kon pre-orderenen tegen msrp dan is dat mooi meegenomen!

Heb je al een leuke binder en sleeves gekocht? Ik kan van harte Vault X aanraden. Wat gaat je doel zijn met Journey Together? Mastersetje? :P
Ja een masterset inderdaad. Binder nog niet gekocht, wat sleeves zitten er als het goed is in de ETB of is dat meuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
jessy100 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:27:
[...]

Ik heb ook bij Bol voor Journey Together een booster bundel gereserveerd. Zij krijgen vaak een hele hoop binnen. Ik heb nog niet meegemaakt dat zij orders hebben geannuleerd.

Die Blooming Waters voor 100 euri heb ik een kwartier lang niet in mijn mandje kunnen krijgen. En is nu uitverkocht, eerste partner vraagt 199 euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:05
Op aanraden van @Ypho en @ChokingHazard naast Collectr toch ook maar TCGCodex geprobeerd, beide Pro versie.

Collectr werkt op telefoon erg fijn, vooral de scan functie is super als je veel losse kaarten van verschillende sets hebt die je in je collectie/portfolio wil opnemen. Daarnaast worden de prijzen van je collectie/portfolio ook direct weergegeven. Tóch heb ik mijn Pro abonnement weer opgezegd, omdat ik op PC de overzichten van collecties/portfolio's ontzettend onoverzichtelijk vind.

TCGCodex is daarentegen wel overzichtelijk met collecties, spaardoelen (om sets te tracken) en waardebepalingen. Het platform is nog volop in ontwikkeling en dat merk je ook op sommige plaatsen, maar persoonlijk geloof ik helemaal in het project en is het ook vooral fijn dat eerstgenoemde naam hierboven enthousiast is over zijn eigen product. Ik ben er van overtuigd dat dit zeker een succes gaat worden, Voorlopig blijf ik dus TCG Codex Pro gebruiker ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb nog wel net wat surprise boxen kunnen bestellen in Duitsland bij Pokeviert shop. In Nederland nergens online meer te bestellen, maar net over de grens wel. En ook hoor ik nog verhalen van voorraad bij Top1toys winkels. Die heb ik dan weer niet zo in de buurt zitten helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Ik lees de laatste paar posts dat het gaat over welke tool te gebruiken om je collectie bij te houden en nu vroeg ik mij af of de Tweakers in dit topic geïnteresseerd zouden zijn in een volledige open source collectie-app/tool?

Een paar weken geleden ben ik een zoektocht gestart naar een geschikte tool en het viel mij op dat elke gevonden tool wel iets heeft waardoor het niet "mijn" tool is geworden (simpele features achter een betaalmuur, features die ontbreken of niet lekker werken)

Daarom ben ik sinds kort begonnen met het maken van mijn eigen tool, die, voor nu, alleen via de browser te gebruiken is. Het geeft mij de vrijheid om functionaliteiten toe te voegen die ik nodig heb, zonder compromissen te sluiten.

Mocht er interesse zijn, kan ik de repo op GitHub wel op public zetten, een README toevoegen en dan kan iedereen eens een kijkje nemen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
jasperz89 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:37:
[...]

Ja een masterset inderdaad. Binder nog niet gekocht, wat sleeves zitten er als het goed is in de ETB of is dat meuk?
Sleeves in de ETB is inderdaad meuk.
Haal ze bij een gerenomeerd merk en je zit wel goed.

Maar je hebt eigenlijk 2 soorten sleeves, de zogenaamde “perfect fit sleeves” zoals deze: https://www.spellenrijk.n...daard-clear-64x89-mm.html

Deze gebruik ik / je standaard voordat ze in de binder gaan.

En dan nog de zogenaamde “penny sleeves”, deze zijn wat losser en hier doe ik persoonlijk waardevolle kaarten in die ik in een later stadium nog wil laten graden. Dit wordt geprefereerd door de grading bedrijven omdat de kaarten hier makkelijker uit gaan en zodoende natuurlijk minder kans op beschadigingen hebben:

https://www.spellenrijk.n...eeves-soft-100-stuks.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou dat was een kort nachtje en vroeg uit de veren. Zei ik al dat Top1toys voor mij niet dichtbij was? Klopt. Ik zat kwart voor 7 in de trein om ergens voor half 9 te zijn. Klazienaveen of all places. Watte? Een dorp achter Emmen. In plaats dat ik mijn oom en tante erop uit stuur maar zelf heen gegaan net. En ik was duidelijk niet de enige. Denk dat er genoeg uit Emmen, Coevorden wisten dat deze Top1toys nog Blooming Waters, bundels en surprise boxes zou hebben. Want ik stond om 8u20 in de rij met 16 man voor mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J1VtByq5lmtqiQJ8Spx2c_rtGhc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QNsFuAIss0xWp50RkoiZcdsu.jpg?f=fotoalbum_large

Je mocht 1 blooming waters pp, 1 surprise box per persoon en 3 bundels tegelijkertijd afrekenen. Voor €130 / Blooming waters, €50 voor de bundels en surprise boxen. Dus die bundels / surprise boxen liggen in lijn met wat Intertoys vraagt. Maar überhaupt fysiek een BW op kunnen pikken en dan <150 euro is een mooie meevaller. Ik denk dat mijn neefjes hun ogen uitkijken als ik met die Blooming Waters verpakt aan kom zetten. Hoe groter de verpakking hoe beter het cadeau toch? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Joosie200 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 09:24:
Nou dat was een kort nachtje en vroeg uit de veren. Zei ik al dat Top1toys voor mij niet dichtbij was? Klopt. Ik zat kwart voor 7 in de trein om ergens voor half 9 te zijn. Klazienaveen of all places. Watte? Een dorp achter Emmen. In plaats dat ik mijn oom en tante erop uit stuur maar zelf heen gegaan net. En ik was duidelijk niet de enige. Denk dat er genoeg uit Emmen, Coevorden wisten dat deze Top1toys nog Blooming Waters, bundels en surprise boxes zou hebben. Want ik stond om 8u20 in de rij met 16 man voor mij.

[Afbeelding]

Je mocht 1 blooming waters pp, 1 surprise box per persoon en 3 bundels tegelijkertijd afrekenen. Voor €130 / Blooming waters, €50 voor de bundels en surprise boxen. Dus die bundels / surprise boxen liggen in lijn met wat Intertoys vraagt. Maar überhaupt fysiek een BW op kunnen pikken en dan <150 euro is een mooie meevaller. Ik denk dat mijn neefjes hun ogen uitkijken als ik met die Blooming Waters verpakt aan kom zetten. Hoe groter de verpakking hoe beter het cadeau toch? 8)
Dan was je behoorlijk dichtbij ons :p
Emmen is voor ons 20 minuten en Klazienaveen ook.
Wat is er toch aan de hand in de wereld van Pokémon kaarten, de laatste sets zijn wel echt roofgoed geworden? Ik ben blij dat we op het juiste moment zijn gestopt met sparen (na Pokémon 151).

Ik ben heel benieuwd naar je hits :*)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 10:22:
[...]
Dan was je behoorlijk dichtbij ons :p

Wat is er toch aan de hand in de wereld van Pokémon kaarten, de laatste sets zijn wel echt roofgoed geworden?

Ik ben heel benieuwd naar je hits :*)
Mijn oom en tante wonen in Erica, maar ik zag op social media dat Klazienaveen aangaf; zaterdag verkrijgbaar. En als je misgrijpt bij Bol dan maar erop uit. Sowieso hoe kan elk dorp nog een eigen Intertoys / Top1toys hebben en heeft een stad als Zwolle op ToyChamp na geen andere bekende keten. MM reken ik niet mee want die heeft geen voorraad meer ontvangen.

Nu richting Almelo. Die verkochten de surprise boxen voor 32 euro per stuk. Ben benieuwd welke promo kaart ik kan pullen. Toch nog iets van gegarandeerde pull rate :+ En omdat genoeg mensen die stamped promo's sparen is surprise boxen scoren geen gek idee. Kun je je aankoop meteen terugverdienen igv een Umbreon / Sylveon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AIR4LO9qB0kM5IXx0di04Iv_E54=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HRQbW61JXRRrmml1LKGeknuH.jpg?f=fotoalbum_large

Speaking of promo's. De stamped Sylveon zat in surprise box 1: gaat nu tussen de 35-45 euro. En de Glaceon kwam uit box 2: gaat nu tussen de 25-35 euro. Dus als je de surprise boxen voor 30 euro per stuk kunt vinden haal je eigenlijk gratis Prismatic packs in huis.

[ Voor 24% gewijzigd door Joosie200 op 08-03-2025 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Ik ben al lang blij dat die stamped Eeveelutions niet in de promo reeks horen, anders was ik meteen blut met 9 kaarten... 😂

Ben aan het wachten op m'n Pokemon TCG Classic, uiteindelijk maar overstag gegaan voor een Japanse versie en niet de Engelse omdat ik de shiny borders meer op z'n plek vind gewoon standaard geel bij de Engelse variant. en eventueel koop ik tzt nog wel een Engelse versie, als de prijs een beetje normaal blijft.

ook m'n Twilight master is wat aan het vertragen door de hoge prijs van de meeste kaarten (daarnaast koop ik sowieso geen losse Greninja alt, dus die set is technisch nooit compleet..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-05 15:10
Iemand ervaring met verkoop van (dure) kaarten op cardmarket?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
Haha @Joosie200 goed geslaagd man! Je toewijding om al die dorpjes af te gaan werpt z’n vruchten wel af.
mxmemx schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:21:
Iemand ervaring met verkoop van (dure) kaarten op cardmarket?
Ik heb inmiddels 23 sales via Cardmarket, m’n duurste was er een van €400 (Espeon Prismatic) naar Griekenland en een van €300 (Gyarados Skyridge) naar Zwitserland.
Ik weet niet waar je precies nog informatie over wil hebben?
Extra info: als een kaart >€25 is wordt het geld op de tussenrekening van CM gezet en ontvang je het als de koper de zending bevestigd. Om je hier als verkoper zo goed mogelijk tegen te verzekeren is het noodzaak om van álle stappen tijdens het inpakken foto’s (video eventueel) te maken en vanzelfsprekend Track & Trace verzending.
Áls het dan eens mis gaat kan CM middelen.

Ik ga volgend weekend een Shining Charizard PSA 6 ophalen; overeengekomen via Cardmarket maar de verkoper woont gelukkig ook in NL en niet al te ver weg, dus we spreken ergens fysiek af.
Veel zin om een van m’n grails te hebben dadelijk! 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
AntraXxX schreef op zondag 9 maart 2025 @ 10:20:
Haha @Joosie200 goed geslaagd man! Je toewijding om al die dorpjes af te gaan werpt z’n vruchten wel af.
Had ik dan ook maar wat mazzel met packs openen. Want uit die 8 pakjes uit de surprise boxen kreeg ik een Miltank master ball, drie pokeballs en das dat. Maargoed de reden waarom ik graag de surprise boxen open komt omdat de promo's veel waard zijn. Niet zo zeer omdat Prismatic zelf nu zo'n super pull rate heeft.

Verder is mijn Pokemon kast nu wel vol met de nieuwe aanwinsten erbij. Ook omdat ik nu een case aan Stellar Crown en Shrouded Fable Pokemon Center etb's ontvangen heb. Straks nog Journey Together eind deze maand. Tijd voor een tweede Ikea stellage kast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGamingLaser
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-05 08:38
Zijn er ergens Nederlandse groepen of iets dergelijks waar bijgehouden word waar en of er ergens iets op voorraad komt? Je hebt in Amerika van die stock alerts maar die heb ik in Nederland nog niet gevonden. Ik probeer gewoon iets te vinden maar buiten werk en slaap om lijkt het wel of ik altijd alles misloop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
AntraXxX schreef op zondag 9 maart 2025 @ 10:20:

[...]

Ik heb inmiddels 23 sales via Cardmarket, m’n duurste was er een van €400 (Espeon Prismatic) naar Griekenland en een van €300 (Gyarados Skyridge) naar Zwitserland.
Ik weet niet waar je precies nog informatie over wil hebben?
Extra info: als een kaart >€25 is wordt het geld op de tussenrekening van CM gezet en ontvang je het als de koper de zending bevestigd. Om je hier als verkoper zo goed mogelijk tegen te verzekeren is het noodzaak om van álle stappen tijdens het inpakken foto’s (video eventueel) te maken en vanzelfsprekend Track & Trace verzending.
Áls het dan eens mis gaat kan CM middelen.

Ik ga volgend weekend een Shining Charizard PSA 6 ophalen; overeengekomen via Cardmarket maar de verkoper woont gelukkig ook in NL en niet al te ver weg, dus we spreken ergens fysiek af.
Veel zin om een van m’n grails te hebben dadelijk! 😬
Ja het gaat hier om de moonbreon voor 1500 euro, maar ik heb voor dit geld geen zin om 14 dagen te wachten om te horen dat ik iets eventueel fout gedaan heb en dus achter mn geld aan moet gaan. Ik heb ook iemand in nederland die via marktplaats wil kopen maar die wilt alleen met kopersbescherming + verzenden wilt kopen, voor minder geld dat wel, maar ook dat vind ik tricky.
Ik vind het met deze bedragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
mxmemx schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:06:
[...]

Ja het gaat hier om de moonbreon voor 1500 euro, maar ik heb voor dit geld geen zin om 14 dagen te wachten om te horen dat ik iets eventueel fout gedaan heb en dus achter mn geld aan moet gaan. Ik heb ook iemand in nederland die via marktplaats wil kopen maar die wilt alleen met kopersbescherming + verzenden wilt kopen, voor minder geld dat wel, maar ook dat vind ik tricky.
Snap ik helemaal. Ook ik vind/vond cardmarket spannend met t wachten op bevestiging van koper. Maar met track/trace en eventueel aangetekend verzenden kom je een heel eind. Vooral als je foto's maakt van je kaart en het inpak proces wat hierboven al geschreven was.

Als je op facebook pokemon NL/BE verkoop zoekt kom je ook bij 1 of 2 grote community's uit met 10k+ leden die vaak kunnen afhalen bij zulke bedragen.

Zulke kaarten verkopen altijd nog wel ''semi'' makkelijk, dus ik zou hem hem zomaar voor een paar honderd euro minder verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
mxmemx schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:06:
[...]
Waar woont de potentiele koper van Cardmarket? (aangezien je het over 14 dagen hebt?).
Sowieso even zijn profiel scannen of hij/zij al veel aankopen heeft gedaan etc.
Ik zou in zo'n geval wel CM > Marktplaats aanbevelen hoor, op Marktplaats vertrouw ik die kopersbescherming niet zo.
Van alles foto's / video's maken, tot als 't ware je het pakket letterlijk bij het postkantoor afgeeft aan toe en het gaat vast goed komen.
Geen idee via welke partij je het wil versturen, ik zelf doe 't persoonlijk altijd via PostNL. Bij hun kun je i.i.g. ook een optie (tot €5500, dus valt mooi in de range van Moonbreon) kiezen verzekerd + aangetekend verzenden.

[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 10-03-2025 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
TheGamingLaser schreef op zondag 9 maart 2025 @ 23:45:
Zijn er ergens Nederlandse groepen of iets dergelijks waar bijgehouden word waar en of er ergens iets op voorraad komt? Je hebt in Amerika van die stock alerts maar die heb ik in Nederland nog niet gevonden. Ik probeer gewoon iets te vinden maar buiten werk en slaap om lijkt het wel of ik altijd alles misloop :(
Dit zou ik toch ook wel graag weten. Pas net (weer) met wat verzamelen begonnen, maar heb het idee dat ik echt overal naast grijp of te laat ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
AntraXxX schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:39:
[...]

Waar woont de potentiele koper van Cardmarket? (aangezien je het over 14 dagen hebt?).
Sowieso even zijn profiel scannen of hij/zij al veel aankopen heeft gedaan etc.
Ik zou in zo'n geval wel CM > Marktplaats aanbevelen hoor, op Marktplaats vertrouw ik die kopersbescherming niet zo.
Van alles foto's / video's maken, tot als 't ware je het pakket letterlijk bij het postkantoor afgeeft aan toe en het gaat vast goed komen.
Geen idee via welke partij je het wil versturen, ik zelf doe 't persoonlijk altijd via PostNL. Bij hun kun je i.i.g. ook een optie kiezen verzekerd verzenden (tot €5500).
Duitsland, de koper " kocht" hem 8 maart en wou pas 17 maart betalen voor de kaart waarna ik het op zou sturen.
PostNL zou het dan zijn inderdaad met verzekering of via sendcloud verzekerd verzenden via xcover alleen beide partijen hebben een waslijst aan uitsluitingen waar ik de kriebels krijg voor een eventuele claim.

Hoe werkt de uitbetaling bij cardmarket, stel de koper zegt ik heb niets ontvangen of de kaart is beschadigd (bijv door een neppe erin te steken of een slechte versie van de kaart van hemzelf erin te stoppen en het retour willen sturen?)
Ik wil in principe mijn kaart verkopen maar niet weer retour krijgen aangezien ik dan geen grip heb op de kwaliteit van verzenden etc. (ik pak alles overdreven beschermd in just to be sure)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
mxmemx schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:48:
[...]

Hoe werkt de uitbetaling bij cardmarket, stel de koper zegt ik heb niets ontvangen of de kaart is beschadigd (bijv door een neppe erin te steken of een slechte versie van de kaart van hemzelf erin te stoppen en het retour willen sturen?)
Dit kun je in principe makkelijk zelf tackelen --> film het inpakproces van A-Z (laat bijv. je partner je telefoon vasthouden terwijl jij de kaart inpakt), film allereerst de kaart vanuit verschillende hoeken om te bewijzen dat je een echte hebt. Als het pakket dichtgeplakt zit zet je er eventueel een uniek kenmerk op, en breng je deze ook in beeld als je het pakketje op de post doet (zodat je kunt bewijzen dat het precies hetzelfde pakketje is).
Eventueel aan de slag met "security seal" tape voor een paar euro's voor extra gemoedsrust? (ik zit hardop maar wat opties te benoemen :) )
En met aangetekend versturen voorkom je natuurlijk ook dat de koper zegt "ik heb niets ontvangen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 10:43
TheGamingLaser schreef op zondag 9 maart 2025 @ 23:45:
Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Ben nu denk ik ruim 2 maanden aan het zoeken en doen en begrijp ook dat het niet een goed moment is om in te stappen. Ik zou graag willen beginnen met 151 set, puur om te verzamelen. Niet geinteresseerd om te verkopen.

Was zaterdag in Amsterdam bij een gamewinkel (The Gamekeeper) en zag daar de Blooming Waters set staan. Ik vragen wat ie kost: 239 euro meneer 8)7 8)7 .

Tevens hadden ze losse booster packs, a 19,95 p/s. Ik denk dat ik voorlopig deze hobby maar opzij zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
kaka schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:42:
[...]

Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Ben nu denk ik ruim 2 maanden aan het zoeken en doen en begrijp ook dat het niet een goed moment is om in te stappen. Ik zou graag willen beginnen met 151 set, puur om te verzamelen. Niet geinteresseerd om te verkopen.

Was zaterdag in Amsterdam bij een gamewinkel (The Gamekeeper) en zag daar de Blooming Waters set staan. Ik vragen wat ie kost: 239 euro meneer 8)7 8)7 .

Tevens hadden ze losse booster packs, a 19,95 p/s. Ik denk dat ik voorlopig deze hobby maar opzij zet.
Je kan misschien gewoon langzaam beginnen met losse 151 kaarten kopen die binnen je budget passen? En af en toe van iets een booster pack kopen voor de lol van het openen van pakjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
die boxen kan je online/marktplaats nog wel scoren voor 160-170 euro...

tevens is nu beginnen met 151 wel een dure hobby ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En vergeet Top1toys stores in dorpjes in de middle of nowhere niet. Sure die vragen 130 - 150 euro ipv 100 euro van Bol, maar dan heb je hem welm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:59
Het ziet er naar uit dat ook Pokémon kaarten getroffen worden door de tarief verhogingen op Amerikaanse producten…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hPa9Df8awNPEaaMOoJ-2PHaJjVs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/cHOU4qmU6JpeDLObN3nJ1XiV.webp?f=user_large
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste