Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Off-topic: Die intertoys heb ik als kind zo vaak bezocht, had even flashbackmomentje. Demo's spelen op de console displays. Misschien al 15 jaar niet meer geweest.Dawn schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:48:
[...]
Niet verrast dat ze niks in het schap hadden liggen, scheelt mij even stoppen op de weg naar huis 🙃
Was overigens vergeten dat er nog een Intertoys in de Heuvel Gallery zat..
Nu ben ik zelf niet zozeer van de Tins en kaarten kopen, maar wellicht heeft de Toychamp aan de rand van Eindhoven richting Veldhoven nog iets. Is er eentje die denk ik vaak overgeslagen wordt omdat het niet echt op de weg ligt voor de meeste Eindhovenaren.Dawn schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:48:
[...]
Niet verrast dat ze niks in het schap hadden liggen, scheelt mij even stoppen op de weg naar huis 🙃
Was overigens vergeten dat er nog een Intertoys in de Heuvel Gallery zat..
Dat en wellicht de Gestelse Bazar op de Hoogstraat vlakbij het centrum.
edit: Schiet me ook ineens binnen dat ze wellicht bij de Eppo (Kleine Berg) in centrum Eindhoven wellicht ook nog iets hebben, zeker omdat ik daar vroeger mijn MTG kaarten altijd kocht.
[ Voor 13% gewijzigd door Akaendra op 07-02-2025 16:33 ]
Onderweg naar huis ben ik daar langsgereden, maar die hadden helaas niets. Er zou nog wel wat binnen komen maar onbekend wanneer. Bestellen was niet mogelijk, alleen de website in de gaten houdenAkaendra schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 16:31:
[...]
Nu ben ik zelf niet zozeer van de Tins en kaarten kopen, maar wellicht heeft de Toychamp aan de rand van Eindhoven richting Veldhoven nog iets. Is er eentje die denk ik vaak overgeslagen wordt omdat het niet echt op de weg ligt voor de meeste Eindhovenaren.
Dat en wellicht de Gestelse Bazar op de Hoogstraat vlakbij het centrum.
edit: Schiet me ook ineens binnen dat ze wellicht bij de Eppo (Kleine Berg) in centrum Eindhoven wellicht ook nog iets hebben, zeker omdat ik daar vroeger mijn MTG kaarten altijd kocht.
In Kampen nog wezen buurten: alles al op. Maar ik mocht mijn naam + reservering achterlaten mochten ze eind februari weer stock binnen krijgen. Dus dat gedaan. In elk geval 1 filiaal die het toe staat.
:strip_exif()/f/image/CSmHtgTQJqEEspfY1CvW6MV8.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor de rest: blij met de Leafeon / Umbreon mini tins. De rest zie ik morgen wel op de mat vallen. Nog geen etb te pakken kunnen krijgen. En maar zien wanneer ze die surprise boxen binnen gaan krijgen.
Zo kan je wel verder zeker, niet rekening houdend België/Nederland.PLT1991 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:19:
Krijgen jullie melding binnen van bol wanneer die 151 bundles of die mini tins beschikbaar zijn? Ik kan deze artikels zelfs niet vinden op bol. Zou iemand hier of prive een link kunnen doorsturen zodat ik me kan aanmelden op die producten?
https://www.bol.com/nl/nl...ocialshare_pdp_androidapp
https://www.bol.com/be/nl...ocialshare_pdp_androidapp
Ondertussen begonnen aan deze twee setjes, leuk omdat bij allebei de 9 kaarten bij elkaar horen. De linkerkant had ik nog in mijn bulk en de rechterkant kwam vandaag binnen via CardMarket. Nu langzaam de rest verzamelen.
:strip_exif()/f/image/Iquz80dAeJ04BnSmqMfETXFJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik een dubbele heb dan heb ik wel oren naar een Vaporeon / Jolteon variant. Die mis ik nog. Ik weet nog niet welke minitin ik ga binnen krijgen.dfbt schreef op zondag 9 februari 2025 @ 15:39:
mensen hier met glaceon/leafeon/espeon tins die willen ruilen voor vaporeon/jolteon ?
Verder de combined power premium collection vanmiddag geopend. 11 packs en toch een paar leuke pulls:
:strip_exif()/f/image/VCCtnY9w2anxwx1jMtKJR0Kp.jpg?f=fotoalbum_large)
Die Houndour vind ik een leuk resultaat, de promo kaarten zijn meteen in beslag genomen door mijn neefjes natuurlijk. Net zoals de jumbo kaart.
Mooie hits!Joosie200 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 18:33:
[...]
Als ik een dubbele heb dan heb ik wel oren naar een Vaporeon / Jolteon variant. Die mis ik nog. Ik weet nog niet welke minitin ik ga binnen krijgen.
Verder de combined power premium collection vanmiddag geopend. 11 packs en toch een paar leuke pulls:
[Afbeelding]
Die Houndour vind ik een leuk resultaat, de promo kaarten zijn meteen in beslag genomen door mijn neefjes natuurlijk. Net zoals de jumbo kaart.
Vooral die Houndour is echt leuk
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb nooit echt gekeken naar Obsidian Flames. Weet dat de charizard de chase kaart is. En nu natuurlijk iedereen een etb kocht voor de Charmander om te laten aansluiten bij de Bulbasaur en Squirtle van Stellar. Maar het zijn juist van die illustration rares die het openen van packs leuk maakt. Dan pull je wellicht geen sir maar heb je toch iets moois.G_Dragon schreef op maandag 10 februari 2025 @ 08:12:
[...]
Mooie hits!
Vooral die Houndour is echt leuk
En precies dat ontbreekt bij Prismatic. Ik had op zijn minst 9 illustration rares van de Eeveelutions verwacht of voor mij part een full art. Bedoel zo'n setup heeft Evolving Skies ook. Waarom dan nu niet?
2x ETB uit een webshop verzonden via de post door DHL.
DHL maakt er zelf een ''brievenbus'' pakket van. Bezorger voor de deur lukt natuurlijk niet om dit pakket door de bus te doen. Schrijft een briefje, ( ik was zelf een nachtje weg met de vrouw des huizes) en volgende ochtend rond 12:00 thuisgekomen. Zie ik briefje bij voordeur liggen pakket is onder het bankje bij je voordeur neergezet.
Nou geen pakket te vinden, en nu met webshop en postbedrijf in conclaaf. Heb dit 1,5 jaar geleden ook al een keer gehad en toen duurde het hele proces voordat ik geld terugkreeg of nog een keer het zelfde item aangeboden ongeveer 6 maanden. Echt wat een rompslomp weer.
In Prismatic zijn de illustration rares vervangen met Reverse Holo Masterballs/Pokeballs toch?Joosie200 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:56:
[...]
Ik heb nooit echt gekeken naar Obsidian Flames. Weet dat de charizard de chase kaart is. En nu natuurlijk iedereen een etb kocht voor de Charmander om te laten aansluiten bij de Bulbasaur en Squirtle van Stellar. Maar het zijn juist van die illustration rares die het openen van packs leuk maakt. Dan pull je wellicht geen sir maar heb je toch iets moois.
En precies dat ontbreekt bij Prismatic. Ik had op zijn minst 9 illustration rares van de Eeveelutions verwacht of voor mij part een full art. Bedoel zo'n setup heeft Evolving Skies ook. Waarom dan nu niet?
Dat hebben ze inderdaad gedaan. Maar de reguliere pokeballs hebben niet hetzelfde effect imo. Wel de masterballs maar die zijn verhoudingsgewijs dun bezaaid. En dan heb ik liever of gegarandeerde pull rate zoals de Japanse terastal festival of gewoon illustration rares zoals Paldea Evolved ed.Mozy schreef op maandag 10 februari 2025 @ 15:40:
[...]
In Prismatic zijn de illustration rares vervangen met Reverse Holo Masterballs/Pokeballs toch?
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Ik vind de full-arts de kaarten die ik uiteindelijk het verzamelen echt waard zijn. Wat zou de overweging zijn? Het gelijk trekken met internationaal of willen ze de hoeveelheid full-arts terugdringen?Joosie200 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 15:46:
[...]
Dat hebben ze inderdaad gedaan. Maar de reguliere pokeballs hebben niet hetzelfde effect imo. Wel de masterballs maar die zijn verhoudingsgewijs dun bezaaid. En dan heb ik liever of gegarandeerde pull rate zoals de Japanse terastal festival of gewoon illustration rares zoals Paldea Evolved ed.
:strip_exif()/f/image/mmWxHTSMivpjOnBab1EzlkSb.jpg?f=fotoalbum_large)
De aanhouder wint. Nu nog een Flareon en Jolteon minitin.

Ik vind deze set zelf leuker dan Prismatic.
Ga er zo eventjes langs om te halen. Volgens de site zijn er hier lokaal op voorraad.
Die zijn leuk ja! Wij hebben een tijdje terug ook zo'n pakje gehad. Een week later alle nog missende kaarten via Cardmarket gekochtYonix schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:50:
Mijn zoontje viert a.s. zijn verjaardag (kinderfeestje) en we willen ieder kind een pakje Pokémon-kaarten geven, dus heb ik zo’n ‘Trick or Trade’-box gehaald. Onwijs handig voor dit soort gelegenheden .
[Afbeelding]
Ik verwacht nog meer ellende.
En de Engelse set is een mix van glory of team Rocket met heat wave. En heet daarom eerder destined rivals aldus pokebeach.Spacewide schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 13:58:
Glory of team rocket (JP) gaat boven de 200 euro kosten per boosterbox. Ik zag net prijzen verschijnen bij m'n leverancier.
Ik verwacht nog meer ellende.
Dat vind ik een gemis. En natuurlijk gaat de Japanse subset voor flink geld weg. Net zoals met Eevee Heroes en JPN 151. Verschil is wel Pokemon Japan schuwt de nodige print runs niet. Sv2a was ook 200 bij release maar dook tot de 50 omdat er als een malle werd bijgeprint. Het is nu weer terug richting 125 per box overigens. Maar als nog beter dan meteen 200 betalen als preorder.
Mooi, wat was de prijs voor de ETB?Joosie200 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:25:
Net uit werk op kantoor klaar met de werkdag, vlakbij een XL Intertoys. Dus even daar naar binnen. Prismatic hadden ze uit het zicht staan. Alles nog voorradig: sticker tech, binder collection, drie displays mini tins, een etb en nog wat poster collection. Wel nog steeds 1 producttype per persoon. Dus naar buiten gehobbeld: Vaporeon minitin en reguliere etb in de pocket:
[Afbeelding]
De aanhouder wint. Nu nog een Flareon en Jolteon minitin.
Gevraagd of ik die 2 sealed tin displays kon meenemen. Koste 12.99x16 tins was 207,84 kwijt. Dus heb nu in 1 klap alle tins 2x .
Ik zag dat Bol vanmiddag de booster bundle voor 151 weer open heeft gezet. Nu ook nog steeds voor 34,95. Maar afrekenen en echt iets in je mandje krijgen lukt niet. Al anderhalf uur.
[ Voor 24% gewijzigd door Joosie200 op 12-02-2025 15:56 ]
ze waren beide nog gesealed.Ze wilde de prijs weten omdat het artikel daar nog niet lag en trok er bijna 1 openJoosie200 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 15:55:
En @dfbt waren ze geseald of toch al open gemaakt? Hoe dan ook een mooie find. Mis nog steeds de box, al heb ik inmiddels ook Flareon toegevoegd als minitin. Nu nog Jolteon en een open box.
Ik zag dat Bol vanmiddag de booster bundle voor 151 weer open heeft gezet. Nu ook nog steeds voor 34,95. Maar afrekenen en echt iets in je mandje krijgen lukt niet. Al anderhalf uur.
Ik had toevallig die middag bij de intertoys 1 Tin meegenomen. Heeft ze daar code van t blikje van moeten scannen
Ben nu bezig alle tins die ik heb 1x open te trekken zodat ik alle 8 de plaatjes en arts heb.
(de sealed displays) laat ik sealed.
Bol zit vast in bots en winkelswagens. 14:23 kwamen eerste bestellingen binnen die ik via een bot discord voorbij zag komen. vanaf 14:25 kreeg je al error in de winkelwagen. Mensen hadden ongeveer 2-3 minuten de tijd voordat t klaar was.
sterker nog. Allebei de displaysJoosie200 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 16:31:
Helaas zag ik bij mijn lokale Bruna enkel oude meuk liggen. Denk SV base, Paradox Rift. Geen 151, geen Prismatic, geen Twilight of zeg SWSH. Maar wie weet was dat van het weekend omdat ze midweeks worden bevoorraad. Ik ga in elk geval nog richting een Intertoys in de hoop die Jolteon tin te bemachtigen. Want ik vind die tins alleen al mooi om te houden voor de art work van buiten. Wellicht nog even een Bruna elders meepakken dan. Intertoys is echt strikt 1 pp maar dat Bruna zo makkelijk zegt een heel display is oké is toch met je neus in de boter vallen.
Wrijf het nog even in
Ach ja, ben zelf bijna bij een open display set aanbeland. Had ik niet meer verwacht vorige week. Laat staan dat ik een etb in het wild zou tegenkomen.
Er was nu een virtuele wachtrij waardoor de site in de lucht bleef
Rond 21:17 kreeg ik via discord door dat er een drop was van Journey Together etb op de US site. Kunnen we er dan vanuit gaan dat de UK 24 uur later volgt?NCJ87 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 00:11:
Vanavond was er een restock van journey together bij PC US, morgen de UK site aan de beurt?
Er was nu een virtuele wachtrij waardoor de site in de lucht bleef
Ik besloot om de UK site te checken en daar was de wachtrij ook al geïmplementeerd. Na 6 minuten wachten was ik binnen en zag ik niks nieuws in stock. Zelfs geen restock van Prismatic PC etb's.
Vanavond maar tegen 21:00 uur stand-by staan.

Is 21:00 niet ergens rond 15:00 Amerikaanse tijd?Joosie200 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 08:14:
[...]
Rond 21:17 kreeg ik via discord door dat er een drop was van Journey Together etb op de US site. Kunnen we er dan vanuit gaan dat de UK 24 uur later volgt?
Ik besloot om de UK site te checken en daar was de wachtrij ook al geïmplementeerd. Na 6 minuten wachten was ik binnen en zag ik niks nieuws in stock. Zelfs geen restock van Prismatic PC etb's.
Dat klopt voor de oostkust. Anders dus gewoon weer zoals de eerste keer Prismatic tegen 16:00 - 16:15 uur aan de knoppen zitten. Want dat is 15:00 - 15:15 UK tijd.dfbt schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 08:26:
[...]
Is 21:00 niet ergens rond 15:00 Amerikaanse tijd?
Ik was redelijk snel door de que en had er 2 in de winkelwagen. Maar myus i.c.m. creditcard deed weer moeilijk en ik kon echt op geen mogelijkheid betalen. Enorm zuur. billing/shipping adres waren niet gelijk aan creditcard.Joosie200 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 08:14:
[...]
Rond 21:17 kreeg ik via discord door dat er een drop was van Journey Together etb op de US site. Kunnen we er dan vanuit gaan dat de UK 24 uur later volgt?
Toevallig gister dacht ik laat ik 2x ETB proberen te verkopen via cardmarket. Waren echt binnen 2 minuten weg. Nou valt t qua prijzen wel een beetje tegen vanwege commissie die je betaald en het bedrag komt pas binnen bij mij als het pakket ontvangen is. (wel track en trace uiteraard)
Maar merk toch dat t anders is dan gewoon een brief met postzegel versturen..
Qua sealed verkoop. Ik heb het niet uitgezet voor buiten zeg de Benelux. Wel merk je dat zulke orders langer onderweg zijn naar Spanje, Italië, ik heb al eens Malta, Cyprus ook gehad. En qua netto prijs: ik weet nog steeds niet het percentage aan commissie maar hou daar enigzins rekening mee. Verzendkosten betaalt de koper dus als je je netto prijs + 15% zet = verkoopprijs bijvoorbeeld heb je die commissie afgevangen. Ik heb met mijn 10 verkopen nog niet meegemaakt dat iemand een 'niks ontvangen' claim indient.
ging nu om 2x etb die ik voor 92 per stuk tekoop had staan.Joosie200 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 09:30:
Dan hebben ze bij de US er een check op. Bij UK kan ik gewoon het shipping adres van de forwarder gebruiken terwijl ik betaal met een NL CC. Wel zuur.
Qua sealed verkoop. Ik heb het niet uitgezet voor buiten zeg de Benelux. Wel merk je dat zulke orders langer onderweg zijn naar Spanje, Italië, ik heb al eens Malta, Cyprus ook gehad. En qua netto prijs: ik weet nog steeds niet het percentage aan commissie maar hou daar enigzins rekening mee. Verzendkosten betaalt de koper dus als je je netto prijs + 15% zet = verkoopprijs bijvoorbeeld heb je die commissie afgevangen. Ik heb met mijn 10 verkopen nog niet meegemaakt dat iemand een 'niks ontvangen' claim indient.
Bedrag werd dus 184 euro + 19,55 verzendkosten. Netto 203,55 waarvan ik 9,20 commissie moest betalen.
Dus na verzending heb ik ongeveer 87 euro per box verdiend ipv 92.
4.5 % commissie voor cardmarket.
Ik wil weer gaan beginnen met verzamelen, vind vooral de 151 set heel tof.
Via welke site kopen jullie je kaarten?
Zover ik weet is die 151 set nog moeilijk verkrijgbaar of de prijzen zijn idioot hoog, wij hebben bijna alles bij een vaste verkoper gehaald The Pokébrothers uit Zuidbroek.Rben09 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:09:
Hoi!
Hier een lijstje met verkooppunten:Wij hebben nog wel een gesealde Pokémon 151 ultra premium collection liggen, toen expres bewaard om te kijken of deze ook in waarde zou gaan stijgen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik had die dubbel door de Squirtle promo kaart. Paar maanden geleden verkocht voor 250 euro wat ik al best behoorlijk vond (2x adviesprijs) Ik bekeek net Cardmarket: het begint nu vanaf 280-300 euro met verkopen in de 320-350 euro.G_Dragon schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:30:
[...]
Wij hebben nog wel een gesealde Pokémon 151 ultra premium collection liggen, toen expres bewaard om te kijken of deze ook in waarde zou gaan stijgen.
Dus ja stijgen in waarde doet ie. Komt ook omdat het niet meer geproduceerd wordt. De promo kaarten gewild zijn en 151 in het algemeen sowieso. Beetje hetzelfde geld voor de Charizard UPC. Kortstondig wilde niemand het hebben en was die net als de 151 UPC voor 90 euro te koop. Nu zijn alleen al de Charizard promo kaarten 90 euro waard bij elkaar.
Alleen als je product op marktprijs gaat kunnen krijgen ( succes met gevecht tegen bots) is het waard om nog pakjes open te trekken.Rben09 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:09:
Hoi!
Verder zou ik kijken of je van mensen bulk kan overnemen om de gewone set in orde te krijgen, vervolgens singles kopen op cardmarket/facebookgroepen/marktplaats etc.
af en toe ligt er bij bol of intertoys nog iets van 151 te koop tegen een normale prijs. maar eerder niet dan wel.
Ik heb zelf de japanse versie van deze omdat die goedkoper is, ik kan die ook tegen een betere prijs importeren dan de engelse dus win win.Rben09 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:09:
Hoi!
Ik heb een aanbod gekregen van een sealed wizard of the coast neo destinies unlimited. De fotos zijn niet super scherm maar hij lijkt niet opgezwollen en het bevat het wizard of the coast logo op de shrink.
Een booster box van Neo Destiny?! Damn dat is nog eens een aankoop zeg! Interessant; ga je 'm sealed houden in de hoop dat de waarde stijgt óf de packs openen?mxmemx schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:02:
Zijn hier mensen die een vintage booster box kunnen onderscheiden van Fake?
Ik heb een aanbod gekregen van een sealed wizard of the coast neo destinies unlimited. De fotos zijn niet super scherm maar hij lijkt niet opgezwollen en het bevat het wizard of the coast logo op de shrink.
Maar betreffende het dikgedrukte --> een goed uitgangspunt is denk ik op bijv. Ebay actieve listings op te zoeken van verkopers met goede reviews. Die hebben sowieso duidelijke foto's.
Maar als de verkoper in dit geval geen scherpe foto's kan of wil maken zou het voor mij wel een duidelijke rode vlag zijn hoor.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
:strip_exif()/f/image/AL6eW3SMJm1CgcEwwiCbAyoW.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik werd vanmiddag door Intertoys kampen gebeld. Ze hadden weer minitins en etb binnen. En daarmee is met Jolteon mijn verzameling minitins compleet. De finishing touch is een juiste case erbij. Want een bestaande van de sinnoh stars of galar power mini tins hebben een capaciteit van 10. Of heeft hier nog iemand een geopende / lege case slingeren? De meeste zijn vast nog geseald.
Deze persoon in kwestie had er 2, 1 waarvan die de kaarten verkoopt los en de andere heeft die al 20 jaar sealed. Nu kan ik hem overkopen voor een flink bedrag maar ik ben biet helemaal thuis in de vintage.AntraXxX schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:12:
[...]
Een booster box van Neo Destiny?! Damn dat is nog eens een aankoop zeg! Interessant; ga je 'm sealed houden in de hoop dat de waarde stijgt óf de packs openen?
Maar betreffende het dikgedrukte --> een goed uitgangspunt is denk ik op bijv. Ebay actieve listings op te zoeken van verkopers met goede reviews. Die hebben sowieso duidelijke foto's.
Maar als de verkoper in dit geval geen scherpe foto's kan of wil maken zou het voor mij wel een duidelijke rode vlag zijn hoor.
Succes met 151 momenteel... de producten zijn heellll erg moeilijk om te krijgen momenteel (of heel duur.).Rben09 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:09:
Hoi!
voor het idee: ik heb twee weken geleden 10 ETB's (1 case) verkocht voor 1250 euro (bijna 3x de originele verkoopprijs) en ze staan nu online op een shop voor 160 ps.
ik heb misschien nog wel wat bulk en reverses liggen, maar daar houd het denk ik mee op..
overigens ook de enige keer dat ik een case in de kast had liggen.. was 'm vergeten door het opruimen

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Die andere pokemon (buiten de originele 151) kunnen mij niet bekoren om eerlijk te zijn.
Lees her en der dat er nog mogelijk reprints komen, of was het dit?
Dacht recentelijk nog zo'n nieuwe set 'blooming waters' te bemachtigen, maar ook nergens te krijgen.
Vond deze ook al bij intertoys al belachelijk qua prijs (110,-), maar gaat nu voor 150 op marktplaats

Ik zou daarvoor even afwachten.
Wat je ook kan doen is beginnen met de base set (commons, reverses & holo's), die zijn goed te doen. De art set wordt een ander verhaal. Kan je toch een groot deel van de nostalgie Pokemon toch verzamelen. Al snap ik dat je ze uit boosters wil halen, maar daar moet je maar net even tegenaan lopen.
of de ETB's not een repress krijgen weet ik niet, ergens verwacht ik van wel als ze Surging & Prismatic een beetje fatsoenlijk gaan drukken..
auch! die had ik wel willen kopen. Denk dat open breken en los verkopen nog beter was geweestDawn schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:28:
[...]
Succes met 151 momenteel... de producten zijn heellll erg moeilijk om te krijgen momenteel (of heel duur.).
voor het idee: ik heb twee weken geleden 10 ETB's (1 case) verkocht voor 1250 euro (bijna 3x de originele verkoopprijs) en ze staan nu online op een shop voor 160 ps.
ik heb misschien nog wel wat bulk en reverses liggen, maar daar houd het denk ik mee op..
overigens ook de enige keer dat ik een case in de kast had liggen.. was 'm vergeten door het opruimen
dit is gewoon pure oplichting. Ze zijn in pre-orders of sales voor 100 gegaan, maar nu blijken ze alweer 150-200 euro waard te gaan worden voor markt. dus iedere verkoper wilt weer het allocatie/niet binnen gekregen verhaal/excuus te gaan maken en over 2 maanden weer op de webshop te gooien.Dawn schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 21:36:
Blooming Waters is bijna overal vertraagd, Rip&Ship riep ze zelfs terug via IG ivm 'slechte pullrate' en zouden dan geld terugstorten (al klinkt dat vooral heeeeeelllll dubieus).
Ik zou daarvoor even afwachten.
Surging krijgt in Q2 een restock van Bundles, ETBS en wellicht nog boosterboxen. ook al confirmed bij verschillende groothandels die zeggen dit product weer binnen te krijgen. Bol had al boosterboxen te koop voor 216 staan, en intertoys verkoopt losse pakjes..Dawn schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 21:36:
of de ETB's not een repress krijgen weet ik niet, ergens verwacht ik van wel als ze Surging & Prismatic een beetje fatsoenlijk gaan drukken..

Ik ga zo eens bij Dreamland een stoppie doen, want daar heb ik tot nu alles aan MSRP kunnen vinden.
Edit: niks gevonden :<
[ Voor 4% gewijzigd door Spacewide op 14-02-2025 21:05 ]
:strip_exif()/f/image/0RE1iFMqoex5s7anrURIo1ly.png?f=user_large)
Ik kocht een enkele Prismatic mini tin om te rippen bij PokeCenterNL op hun discord. Na 3 uur en 15min (duuuuurt lang) was ik aan de beurt. Hoppa demi god pack

Ik ga wel die Kieran en Ursuluna? proberen in te wisselen voor een tweede Eeveelution. Wellicht gewoon Flareon en Vaporeon om de OG compleet te krijgen. Blij met dit gokje hoe dan ook.
[ Voor 17% gewijzigd door Joosie200 op 15-02-2025 21:56 ]
Heel vet zo Eeveelution.Joosie200 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 00:29:
[Afbeelding]
Ik kocht een enkele Prismatic mini tin om te rippen bij PokeCenterNL op hun discord. Na 3 uur en 15min (duuuuurt lang) was ik aan de beurt. Hoppa demi god pack![]()
Oké het is geen Umbreon, Sylveon, Leafeon of een full god pack. Maar die Jolteon I take it. Dus die Eeveelutions do exist. Heb enkel nog pokeballs en wat ex uit de packs tot nu toe gehaald qua binder collection, tech collection stickers. Ook in mijn eigen mini tins nul luck.
Ik ga wel die Kieran en Ursuluna? proberen in te wisselen voor een tweede Eeveelution. Wellicht gewoon Flareon en Umbreon om de OG compleet te krijgen. Blij met dit gokje hoe dan ook.
Ik heb inmiddels al zo'n 24 packjes uit tins geopend, 5 uit binder, 6 uit poster, en 3 uit tech sticker.
38 packs, en behalve 2x de gouden pikachu nummer 179 van 80-100 euro per stuk heb ik weinig gepulled. Wel jammer. Want ben een grote eeveelution fan.
Absoluut. En ik heb een soortgelijke pack count. 5 uit binder, 3 uit poster, 3 uit tech collection, 18 uit mini tins dus 29 totaal. Op een paar pokeballs, full art friends in Paldea / trainer plus Eeveelutions ex kaarten na nou niet echt de big hitters. Dat bewees ook het tweede pakje waar gewoon niks in zat in die stream. En als Pokerev 400 packs verder is voor zijn eerste SIR, Danny Phantump uit 300 pakjes maar drie SIR haalt besef ik ook dat dit gewoon mazzel is.dfbt schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 19:54:
[...]
Heel vet zo Eeveelution.
Ik heb inmiddels al zo'n 24 packjes uit tins geopend, 5 uit binder, 6 uit poster, en 3 uit tech sticker.
38 packs, en behalve 2x de gouden pikachu nummer 179 van 80-100 euro per stuk heb ik weinig gepulled. Wel jammer. Want ben een grote eeveelution fan.
Deze Prismatic set wil je ook net zoals Terastal Festival juist openen om die Eeveelutions. Het heeft de grootste aantrekkingskracht want ik geloof niet dat er zoveel fans van een Kieran of Ursula zijn. Door mijn eigen meh pulls overwoog ik ook om uit te wijken naar Terastal Festival. Dezelfde art work maar met gegarandeerde pulls. En als ik naar de prijzen zo kijk: ik kan elke Japanse Eeveelutions tot Sylveon/Umbreon halen voor de waarde van die drie SIR's die ik nog binnen ga krijgen.
Een 9 binder vol met de Eeveelutions lijkt me top. Met in het midden de fruit cake Eevee. Dus mijn plan nu is: de Jolteon laten graden, gegrade verkopen. Kieran/Ursula raw verkopen. Van die opbrengst eens zien hoeveel Japanse TF Eeveelutions SAR ik terug kan kopen. Bedoel als ik van 3 SIR's dan 7 SAR's kan maken vind ik dat een mooie wisseltruc. En dan blijft de hunt open voor de Sylveon en Umbreon met Terastal Festival.
Verder zijn er geruchten / leaks vanuit Zuid Korea. Dat in de premium figure collection van tegen september er een Espeon en Umbreon full art als promo onze kant nog opkomen voor Prismatic. Leuk om te horen, maar waarom hadden de 9 Eeveelutions ook nog geen eigen full art in de set zoals dat wel was met Evolving Skies. Zelfs een full art Eeveelutions pull ik liever dan een trainer SIR.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/L5UZLYRgaZ4Kzvl2bpkKhR0H.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/luLlyKBMVd43O3UTQNR2E8Ez.jpg?f=user_large)
Zodra die spullen beschikbaar komen voor pre-orders bij bijv een bol of intertoys of mediamarkt moet je er echt als dolle bij zijn. anders wordt t gewoon weer x3 marktprijs betalen..Joosie200 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:13:
[...]
Absoluut. En ik heb een soortgelijke pack count. 5 uit binder, 3 uit poster, 3 uit tech collection, 18 uit mini tins dus 29 totaal. Op een paar pokeballs, full art friends in Paldea / trainer plus Eeveelutions ex kaarten na nou niet echt de big hitters. Dat bewees ook het tweede pakje waar gewoon niks in zat in die stream. En als Pokerev 400 packs verder is voor zijn eerste SIR, Danny Phantump uit 300 pakjes maar drie SIR haalt besef ik ook dat dit gewoon mazzel is.
Deze Prismatic set wil je ook net zoals Terastal Festival juist openen om die Eeveelutions. Het heeft de grootste aantrekkingskracht want ik geloof niet dat er zoveel fans van een Kieran of Ursula zijn. Door mijn eigen meh pulls overwoog ik ook om uit te wijken naar Terastal Festival. Dezelfde art work maar met gegarandeerde pulls. En als ik naar de prijzen zo kijk: ik kan elke Japanse Eeveelutions tot Sylveon/Umbreon halen voor de waarde van die drie SIR's die ik nog binnen ga krijgen.
Een 9 binder vol met de Eeveelutions lijkt me top. Met in het midden de fruit cake Eevee. Dus mijn plan nu is: de Jolteon laten graden, gegrade verkopen. Kieran/Ursula raw verkopen. Van die opbrengst eens zien hoeveel Japanse TF Eeveelutions SAR ik terug kan kopen. Bedoel als ik van 3 SIR's dan 7 SAR's kan maken vind ik dat een mooie wisseltruc. En dan blijft de hunt open voor de Sylveon en Umbreon met Terastal Festival.
Verder zijn er geruchten / leaks vanuit Zuid Korea. Dat in de premium figure collection van tegen september er een Espeon en Umbreon full art als promo onze kant nog opkomen voor Prismatic. Leuk om te horen, maar waarom hadden de 9 Eeveelutions ook nog geen eigen full art in de set zoals dat wel was met Evolving Skies. Zelfs een full art Eeveelutions pull ik liever dan een trainer SIR.
spoiler:
Leuk dat Ho-Oh in de Japanse “Heat Wave Arena” set ook eens wat meer shine krijgt met een full art, al vind ik ‘m eerlijk gezegd een beetje flets. Had ‘m wat bruter gehoopt ofzo, maar misschien vergelijk ik ‘m wat te veel met Lugia V van Silver Tempest..

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Gone in 60 secondsdfbt schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 23:23:
[...]
Zodra die spullen beschikbaar komen voor pre-orders bij bijv een bol of intertoys of mediamarkt moet je er echt als dolle bij zijn. anders wordt t gewoon weer x3 marktprijs betalen..
Daarom: 9 page binder zo vol krijgen gaat mooi staan. Of moet ik voor een 12 binder gaan voor beide Eevee en de promo kaarten die nog komen gaan.AntraXxX schreef op zondag 16 februari 2025 @ 11:36:
Leuk dat Ho-Oh in de Japanse “Heat Wave Arena” set ook eens wat meer shine krijgt met een full art, al vind ik ‘m eerlijk gezegd een beetje flets. Had ‘m wat bruter gehoopt ofzo, maar misschien vergelijk ik ‘m wat te veel met Lugia V van Silver Tempest..
En qua Ho-Oh: aansluiten bij de Lugia in Silver Tempest zou het een leuke combi geven. Maar ik vind Ho Oh van zichzelf al een kermisvogel vol RGB dus laat Lugia dan maar de strike a bad ass pose hebben. En Ho Oh met die lucht in de achtergrond is ook mooi. Wel simpeler van ontwerp, maar ben allang blij dat Ho Oh eindelijk ook weer een eigen SIR krijgt. Al neigt ie meer naar een full art.
ben nu een beetje in dubio wat ik ga doen.
qua budget probeer ik het tot een max van 300 te houden, kan af en toe wat meer zijn. hoewel het ook best een keer een maand niks is (december en januari bijv.)
Dicht: paar SWSH booster boxen
Flareon/Jolteon/Vaporeon premium collection
Ultimate premium collection: charizard / 151
Pokemon Centre 151 elite trainer boxen
Evolving Skies / Fusion Strike mini tins
Voor de mooi; Pikachu Grey Felt Hat
Pokemon Munch scream serie
Yu Nagaba X Pokemon (Eeveelutions)
Complete Pokemon 151 set
Om te openen: een enkele 3 pak blister en/of poster collection, minitins, reguliere etb. Niet van elke set evenveel. Maar ik wil best een gok wagen bij een nieuwe set denk Shrouded Fable, Stellar Crown, Surging Sparks en nu Prismatic.
Dicht omdat ik er vanuit ga dat Pokemon over 3-5 jaar er nog wel is na hun 30e jaar. En dan verwacht ik dat de items die ik dicht laat zitten in waarde toenemen. En hits die ik pull uit te openen pakjes verkoop ik of als ze zo los weinig waard zijn maar met een PSA10 meer stuur ik ze in om te laten graden. Dus ik zit er 50/50 in als verzamelaar / investeerder. Packs openen blijft het leukste met mijn neefjes, maar een sealed collectie opbouwen ook.
:strip_exif()/f/image/J2yChveZrExEN16raV7wPwoT.jpg?f=fotoalbum_large)
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
En ik ben een rondtrip Osaka - Nagasaki - Huis Ten Bosch - Deshima - Osaka - Mt Fuji - Tokyo aan het plannen. Liefst eind maart tot halverwege april. Wie weet kan ik een preorder inschieten voor een box Glory of Team Rocket en die op 18 april ophalen bij een Pokemon Center. Kleine kans want iedereen duikt op die set. Maar wie weet met een loterij dat ik een tijdslot win.
Ik ga zaterdag ook naar de beurs in Houten. Heeft PSA een stand in Houten? Kun je ze dan direct via PSA laten graden i.p.v. een tussenpartij?Joosie200 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 08:09:
1250 euro blijft toch een hoop geld. Zelfs al issie heavy. Wel leuk om te zien dat zoveel jaar na dato er nog dikke pulls uit base set worden gehaald. Gaan er nog mensen richting de beurs in Houten komend weekend? Ik wel. Nieuwe inzendingen voor PSA en natuurlijk mijn Prismatic hits ophalen.
En ik ben een rondtrip Osaka - Nagasaki - Huis Ten Bosch - Deshima - Osaka - Mt Fuji - Tokyo aan het plannen. Liefst eind maart tot halverwege april. Wie weet kan ik een preorder inschieten voor een box Glory of Team Rocket en die op 18 april ophalen bij een Pokemon Center. Kleine kans want iedereen duikt op die set. Maar wie weet met een loterij dat ik een tijdslot win.
Dat zag ik niet op de plattegrond. Wel van oa Flash-Cards en Flevocards. De tussenpersonen die dan in bulk tig kaarten aannemen, in een card saver stoppen en preppen voor inzending. Vanaf 5-10 kaarten krijg je iets korting op de standaardprijs.GadgetJunkPhone schreef op maandag 17 februari 2025 @ 08:16:
[...]
Ik ga zaterdag ook naar de beurs in Houten. Heeft PSA een stand in Houten? Kun je ze dan direct via PSA laten graden i.p.v. een tussenpartij?
Mooie vooruitzichten! Deel maar wat kiekjesJoosie200 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 08:09:
1250 euro blijft toch een hoop geld. Zelfs al issie heavy. Wel leuk om te zien dat zoveel jaar na dato er nog dikke pulls uit base set worden gehaald. Gaan er nog mensen richting de beurs in Houten komend weekend? Ik wel. Nieuwe inzendingen voor PSA en natuurlijk mijn Prismatic hits ophalen.
Ik zou graag nog eens bij expo Houten een bezoekje brengen. In de winter zal het daar qua temperatuur wat aangenamer zijn, maar ik heb m'n nieuwe auto nog en dat is nogal een stevig ritje voor ons. #maybe
Die graaibakken met bulk is wel m'n ding.
Echt gaaf man, met wie ga je er naartoe? Deel idd wat foto's / reisverslag, Japan lijkt me zo'n gaaf land.Joosie200 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 08:09:
@Spacewide voor jou vanuit België is de beurs in 't weekend van 22-23 maart in Veldhoven wellicht ook een goede optie --> https://collectorscon.nl/het-evenement/
Ik ga er waarschijnlijk naartoe, geen idee hoe groot etc. het is vergeleken met zo'n Houten.
:strip_exif()/f/image/8gxQdRIszblUI52XfGhdE7j1.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik moet zeggen dat dit een erg leuke set is om te openen! Elke doosje heeft een gegarandeerde hit. Kaarten worden in Japan gemaakt, maar hebben gewoon de Engelse achterkant.
Ik was vorig jaar ook in Houten maar pas tussen de middag. Toen vond ik het weinig soeps, enige pro als je met de auto komt groot parkeerterrein en gratis parkeren. De meeste standhouders hanteren geen scherpe prijzen voor sealed producten. En veel onderhandelingsruimte is er ook niet. Dus ik ga vooral om een nieuwe inzending te doen.Spacewide schreef op maandag 17 februari 2025 @ 09:47:
[...]
Ik zou graag nog eens bij expo Houten een bezoekje brengen. In de winter zal het daar qua temperatuur wat aangenamer zijn, maar ik heb m'n nieuwe auto nog en dat is nogal een stevig ritje voor ons. #maybe
Die graaibakken met bulk is wel m'n ding.
Lugia alt art - Silver Tempest
Greninja no 2 - Shrouded Fable promo
Cassiopeia SIR - Shrouded Fable
Pikachu Grey felt hat
Pikachu Grey felt hat
Greninja gold star - SWSH Celebrations
Umbreon gold star - SWSH Celebrations
Jolteon ex SIR - Prismatic
Ik ga alleen. Osaka als start en vertrek. Ik heb al de nodige Pokemon tcg shops genoteerd voor mijn wensenlijstje. Yu nagaba die op ebay voor 15-30 euro gaan kosten in Japan 5-10 per stuk. En ik wil kijken of ik de Pikachu Munch scream kan bemachtigen ter plekke. Tokyo verder niet voor de Mario kart of het bekende zebrapad, maar voor de Pokemon centers. Al moet je daar vooral heen voor de beleving op zich. Weinig singles, met name veel merchandise, plushies tot zelfs servies.AntraXxX schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:23:
[...]
Echt gaaf man, met wie ga je er naartoe? Deel idd wat foto's / reisverslag, Japan lijkt me zo'n gaaf land.
Verder heb ik twee officiële surprise boxen gekocht op Amazon. Schijnt een colab te wezen met Amazon ft Pokemon Company. Pokerev heeft een paar verpakkingen gekocht en geopend. Met name een mix tussen Sword / Shield en Scarlet /Violet packs. Amazon NL verkoopt de Duitse versie, dus daarom maar Amazon UK benut. Wie weet sleur ik er nog een Evolving Skies / Fusion Strike pakje uit.
Dat is in principe toch al even aan de gang dat er weinig ruimte om te onderhandelen meer is? misschien bij een grote purchase dat het wel lukt met meerste kaarten, maar bij individuals lukt het soms 5 a 10 euro eraf te krijgen en dan houd het wel op.Joosie200 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 22:32:
[...]
Ik was vorig jaar ook in Houten maar pas tussen de middag. Toen vond ik het weinig soeps, enige pro als je met de auto komt groot parkeerterrein en gratis parkeren. De meeste standhouders hanteren geen scherpe prijzen voor sealed producten. En veel onderhandelingsruimte is er ook niet. Dus ik ga vooral om een nieuwe inzending te doen.
Pikachu Grey felt hat
Pikachu Grey felt hat
...
Er staan sowieso geen mensen op een beurs die niet weten wat hun 'merch' waard is.
Twijfel zelf om er nog even naar toe te rijden, moet ik wel fink op tijd zijn.
Toen ik er met de zomer editie was (en de hal uit zwom) was al veel voor 12 uur al op...
Ik was er vorige keer met de winter editie. En ja, niet gek om te zien want als prof verkoper weet je als geen ander je inkoopprijs, marge, kosten. Maar het aantal koopjes vind ik daarom wel tegen vallen. En dan shop ik voor hetzelfde gemak op bol, card market.Dawn schreef op maandag 17 februari 2025 @ 23:41:
[...]
Dat is in principe toch al even aan de gang dat er weinig ruimte om te onderhandelen meer is?
Er staan sowieso geen mensen op een beurs die niet weten wat hun 'merch' waard is.
Zelfs het trading aspect hebben de meeste standhouders geen trek in. Proberen met kleine bijbetaling van je dubbelen af te komen voor een nieuwe aanwinst is er niet echt bij. Al heb ik de ruiltafels voor mede verzamelaars nog niet geprobeerd in mijn eentje. Want er was wel een hoek voor ingericht.
Of hebben de meeste hier wel goede ervaringen zowel qua deals als ruilen op zulke events?
Hele gekke vraag, als jij in Japan bent en die yu nagaba kosten echt tussen 5-10 euro. zou je dan voor een medetweaker/eeveelution fan zo'n setje willen meenemen voor mij ?. Betaal natuurlijk graag alles.. hier in Nederland ben ik echt een godsvermogen kwijt..Joosie200 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 22:32:
[...]
Ik was vorig jaar ook in Houten maar pas tussen de middag. Toen vond ik het weinig soeps, enige pro als je met de auto komt groot parkeerterrein en gratis parkeren. De meeste standhouders hanteren geen scherpe prijzen voor sealed producten. En veel onderhandelingsruimte is er ook niet. Dus ik ga vooral om een nieuwe inzending te doen.
Pikachu Grey felt hat
Pikachu Grey felt hat
[...]
Ik ga alleen. Osaka als start en vertrek. Ik heb al de nodige Pokemon tcg shops genoteerd voor mijn wensenlijstje. Yu nagaba die op ebay voor 15-30 euro gaan kosten in Japan 5-10 per stuk. En ik wil kijken of ik de Pikachu Munch scream kan bemachtigen ter plekke. Tokyo verder niet voor de Mario kart of het bekende zebrapad, maar voor de Pokemon centers. Al moet je daar vooral heen voor de beleving op zich. Weinig singles, met name veel merchandise, plushies tot zelfs servies.
Verder heb ik twee officiële surprise boxen gekocht op Amazon. Schijnt een colab te wezen met Amazon ft Pokemon Company. Pokerev heeft een paar verpakkingen gekocht en geopend. Met name een mix tussen Sword / Shield en Scarlet /Violet packs. Amazon NL verkoopt de Duitse versie, dus daarom maar Amazon UK benut. Wie weet sleur ik er nog een Evolving Skies / Fusion Strike pakje uit.
Daar heb ik ook wel interesse indfbt schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 00:13:
[...]
Hele gekke vraag, als jij in Japan bent en die yu nagaba kosten echt tussen 5-10 euro. zou je dan voor een medetweaker/eeveelution fan zo'n setje willen meenemen voor mij ?. Betaal natuurlijk graag alles.. hier in Nederland ben ik echt een godsvermogen kwijt..
Over ruilen op de beurzen, ik ga vaak met m'n zoontje, vooral om te ruilen. Het wisselt per beurs enorm of er goede voorzieningen zijn gemaakt om te kunnen ruilen. Soms staat het heel duidelijk aangegeven en dan zijn er altijd genoeg mensen die willen ruilen. We gaan dan meestal met de mappen open aan tafel zitten en er sluiten dan vaak genoeg kinderen en volwassenen aan.
De eerste keer wisten we nog niet goed wat echte en neppe kaarten waren en wat de waarden waren, toen toch wat mindere ervaringen gehad, vooral met pubers. Ook een keer meegemaakt dat er wat kaarten uit de map gejat zijn. Maar nu we wat langer meedraaien hebben we meestal wel eerlijke ruilervaringen gehad. Het blijft wel goed opletten.
Dat is de reden, dat als ik ga traden, ik een doorzichtige sticker plak op de opening van de pocket in de map. Zeker bij de wat duurdere kaarten, dan moet je eerst die sticker weghalen voor de kaart eruit kanNCJ87 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:32:
[...]
Daar heb ik ook wel interesse in
Over ruilen op de beurzen, ik ga vaak met m'n zoontje, vooral om te ruilen. Het wisselt per beurs enorm of er goede voorzieningen zijn gemaakt om te kunnen ruilen. Soms staat het heel duidelijk aangegeven en dan zijn er altijd genoeg mensen die willen ruilen. We gaan dan meestal met de mappen open aan tafel zitten en er sluiten dan vaak genoeg kinderen en volwassenen aan.
De eerste keer wisten we nog niet goed wat echte en neppe kaarten waren en wat de waarden waren, toen toch wat mindere ervaringen gehad, vooral met pubers. Ook een keer meegemaakt dat er wat kaarten uit de map gejat zijn. Maar nu we wat langer meedraaien hebben we meestal wel eerlijke ruilervaringen gehad. Het blijft wel goed opletten.
Deze bedoel ik dan:

[ Voor 5% gewijzigd door sarlo op 18-02-2025 11:42 ]
@AntraXxX bedankt voor de suggestie! Hier wil ik wel een dagje voor vrijnemen van het werk. Deze keer ga ik wel eens zonder de kinderen, want met die drukte was mijn aandacht te verdeeld.
Ik wil een soort van 151 binder maken met alle mooie IR kaarten die uitgebracht zijn. ( mijn masterset 151 helpt daar al flink aan) maar in heel veel sets zitten nu 2-3-4 mooie nieuwe kaarten van de eerste gen.
Die drowzee van base violet set is al 70 euro .
Alles wordt gewoon opgekocht. Cardmarket is bijna leeg.
Bij zulke prijzen denk ik ook: ik ga wel zelf een preorder proberen te fixen van desnoods losse packs van Pokemon Center Japan.
:strip_exif()/f/image/dA8BNxZNkTBdx3KwEYdHJUaU.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder heeft Pokemon Centre UK nu een actie lopen: koop minstens voor 30 GBP en krijg een Eevee promo cadeau. Wat ik bij Bruna filialen hoor krijgen zij die vanaf vrijdag binnen. En dan komt er volgens de geruchten wellicht nog een two pack Prismatic blister met Eevee coin erbij. Dit alles omdat het in teken staat van Pokemon Day.
200 euroJoosie200 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 08:58:
Ik krijg berichten binnen: je kan een preorder doen voor de Glory of Team Rocket. Kost je wel 250 - 300 euro per booster box. Nu heb ik geen zicht op welke yen prijzen ze in Japan er aan hangen. Kan me voorstellen dat het sinds Eevee Heroes en 151 de nieuwe cashcow is. Maar koopt men dan een box van 40 euro in voor 200 euro om die met marge dan hier kwijt te zien raken?
Bij zulke prijzen denk ik ook: ik ga wel zelf een preorder proberen te fixen van desnoods losse packs van Pokemon Center Japan.
[Afbeelding]
Verder heeft Pokemon Centre UK nu een actie lopen: koop minstens voor 30 GBP en krijg een Eevee promo cadeau. Wat ik bij Bruna filialen hoor krijgen zij die vanaf vrijdag binnen. En dan komt er volgens de geruchten wellicht nog een two pack Prismatic blister met Eevee coin erbij. Dit alles omdat het in teken staat van Pokemon Day.

Die promo komt idd ook bij top1toys winkels in Nederland, denk ook gewoon dus bij Intertoys.
Wellicht bij UK met bestellingen te combineren wanneer de illustrated kaarten uitkomen. Dat is dan weer start vanaf 21 februari.
*Get one (1) set of 3 Pokémon Day Illustration Promo Card with any product shipped to UK addresses from PokemonCenter.com/en-gb. Enter code draw2024uk at checkout. While supplies last. Preorders, digital products are not eligible for gift offer. Runs from 00:01 (GMT) 21st February to 23:59 (GMT) 31st December 2025 or while supplies last. 18+. UK purchases only. Returns must include the free gift item to be eligible for a refund.
https://www.pokemon.com/u...-2024-winners-promo-cards
Dan vind ik die pokemon day promo's een stuk interessanter zeker als die Eevee straks bij de Intertoys, Top1toys, ToyChamp, Mediamarkt op te halen valt. Van de drie vind ik de Pikachu het mooiste. Daarna Feraligator. Verwacht dat die stock voor de Pika gone in 60 seconds is. Verder vrijdag maar kijken wat er nog in stock is. Want ook de UK Center raakt uitverkocht. Veel leuke boxen op, booster bundels: in grote getale out of stock, booster boxen worden schaarser qua keuze. Maar je hebt dan nog wel de Shrouded Fable en Brilliant Stars Pokemon Center etb te kiezen.dfbt schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 09:14:
[...]
Wellicht bij UK met bestellingen te combineren wanneer de illustrated kaarten uitkomen. Dat is dan weer start vanaf 21 februari.
*Get one (1) set of 3 Pokémon Day Illustration Promo Card with any product shipped to UK addresses from PokemonCenter.com/en-gb. Enter code draw2024uk at checkout. While supplies last.
https://www.pokemon.com/u...-2024-winners-promo-cards
100%. Ik heb een aantal slabs op 't oog en deze prijzen checkte ik laatst nog bijna dagelijks, maar ik merk dat ik Cardmarket bijvoorbeeld steeds wat minder in de gaten hou nu ik weet dat de prijzen gestegen zijn.Spacewide schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 08:33:
Sinds de prijzen explosie koop ik haast geen singles meer. En als ik een product boven msrp zie, laat ik het liever liggen. Beetje suf scrollen en dan toch maar niet bestellen. Is dat herkenbaar voor iemand?
Iets houdt me tegen om 'zomaar' die hogere prijzen te blijven betalen....
Zo'n Drowzee is idd een typisch voorbeeld, Komiya is een van m'n favo artiesten en heb 'm lang genoeg in m'n vizier gehad om een fractie van de huidige prijs te betalen, maar nee hoor.. Nu €70 is gewoon gekkenwerk.dfbt schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 08:46:
haha ja ik sta stomverbaasd over de single prijzen momenteel.
Ik wil een soort van 151 binder maken met alle mooie IR kaarten die uitgebracht zijn. ( mijn masterset 151 helpt daar al flink aan) maar in heel veel sets zitten nu 2-3-4 mooie nieuwe kaarten van de eerste gen.
Die drowzee van base violet set is al 70 euro .
Alles wordt gewoon opgekocht. Cardmarket is bijna leeg.
Wat een prijzen pfoehh.Joosie200 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 08:58:
Ik krijg berichten binnen: je kan een preorder doen voor de Glory of Team Rocket. Kost je wel 250 - 300 euro per booster box.
Gisteren zei PokeNE op YT bijvoorbeeld dat hij de 1e wave van Team Rocket producten tegen MSRP gaat verkopen (max 1 BB en 1 ETB per klant). Da's gewoon echt keurig, helaas wel US shipping only.
maar zijn bijvoorbeeld met prismatic de goedkoopste aanbieders in Nederland. Zelfs intertoys verhoogd alle producten..
Brilliant stars zojuist uitverkocht. Alleen shrouded nog en shining fates..Joosie200 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 09:21:
[...]
Dan vind ik die pokemon day promo's een stuk interessanter zeker als die Eevee straks bij de Intertoys, Top1toys, ToyChamp, Mediamarkt op te halen valt. Van de drie vind ik de Pikachu het mooiste. Daarna Feraligator. Verwacht dat die stock voor de Pika gone in 60 seconds is. Verder vrijdag maar kijken wat er nog in stock is. Want ook de UK Center raakt uitverkocht. Veel leuke boxen op, booster bundels: in grote getale out of stock, booster boxen worden schaarser qua keuze. Maar je hebt dan nog wel de Shrouded Fable en Brilliant Stars Pokemon Center etb te kiezen.
Ik zat er nog naar te kijken. Maar ik wil een Destined Rivals preorder en/of restock Prismatic afwachten. En er zit geen stamped promo in. Dus had nog wel Stellar Crown alvast gehaald: een case van etb's. Die promo van Shrouded vind ik alleen drie keer niks.dfbt schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:56:
[...]
Brilliant stars zojuist uitverkocht. Alleen shrouded nog en shining fates..
Wat gaan we doen? Een National Pokedex... full art!
Zojuist mijn eerste aankoop gedaan van 80 Illustrator Rare kaarten. Dus het begin is er. Ik heb ervoor gekozen om de Japanse kaarten te doen omdat deze simpelweg veel goedkoper zijn(de kwaliteit/foil is ook veel beter). Paar voorbeeldjes:
Squirtle: €7,50 vs €40
Groudon: €16 vs €84
Dragonair: €6 vs €35
Dit scheelt natuurlijk enorm en heel eerlijk vind ik Japans ook nog wel wat hebben bij Pokemon.
Alles gaat in negen Vault X slim ring binders. Kaarten gaan in fit sleeves en pages van Vault X. 1 generatie per binder. Eind deze week krijg ik een concept voor de binder labels.
Foto's volgen wel wanneer er daadwerkelijk wat binnen is.
Welnee, dat is echt zo'n overhyped fabeltje op het internet... je kan niet plaatsen dat je een ring binder hebt of je krijgt alles over je heen lol. Ik heb al zoveel ring binders gebruikt, ultra pro, game genic en nu vault x. Nog nooit een beschadigde kaart gehad.dfbt schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:32:
ring binders zijn wel echt slechtste keus voor binders toch?
als je je kaarten gewoon sleeved valt het reuze mee.dfbt schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:32:
ring binders zijn wel echt slechtste keus voor binders toch?
de grootste reden dan men ze tegenwoordig niet gebruikt is omdat ze aan de bovenkant open zijn en mensen de kaarten dus ook sleeven met de opening naar de bovenkant, waardoor er vuil in kan komen en de kaart kan beschadigen.
unsleeved kaarten beschadigen wel een stuk sneller omdat het plastic harder is dan de side-loaders van bijv. UltraPro.
Snap ik, ik herken hetzelfde. Het voelde ook niet als een aanval. En ik denk dat er best ergens een kern van waarheid inzit als je no brand o ringen hebt, overvult, geen sleeves gebruikt, en slechte pagina's gebruikt. Maar zoals ik zei, ik heb hier nog nooit problemen mee ervaren.dfbt schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 08:13:
Was ook gewoon geen aanval, maar ik zie al ongeveer 2 jaar lang op mijn internet feed binder behavior video's van allerlei youtubers en elke keer als er ringbinder staat gaat er een groot kruis doorheen
[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 20-02-2025 15:31 ]
ga je alles open trekken? of ook sealed bewaren. Vaak is na 1-2 boxen het wel gedaan? Dan kan je beter losse singles kopen (zelfs magikarp)Joosie200 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 15:30:
Ik heb mijn eerste case onderweg. 6 boosterboxen van Paldea Evolved, na 151 en Prismatic voor mij de leukere set. Sowieso omdat het bulkt van de illustration rares waaronder de Magikarp. De pull rate is nog dat het leuk is om packs te openen. Voor omgerekend 146,5 euro per box inclusief verzendkosten. Scheelt maar weinig met de losse booster box prijs op CM. Maar tov de case prijs op card market haal je anders enkel een Duitse case in huis.
De Magikarp heb ik maar in het Japans gehaald. Vind die net zoals de sleeping Raichu, Tyranitar, Iono, Marill de leukste. Verder heb ik niet de behoefte om een base set of master set compleet te maken. Dus ik ga die losse singles halen en de case dichtlaten. Heb ook nog een mogelijke ruil voor een extra Evolving Skies booster box in de week liggen. Dus tijd om mijn sealed collectie wat uit te breiden.dfbt schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 15:38:
[...]
Ga je alles open trekken? of ook sealed bewaren. Vaak is na 1-2 boxen het wel gedaan? Dan kan je beter losse singles kopen (zelfs magikarp)