Het grote Pokémon TCG topic

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Joosie200 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 08:21:
En meteen is apex 1 geen optie meer om te openen. Tot zover het zelf compleet krijgen van die basis set.
Dat is het wel, staat ergens onderin de optie voor andere booster packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-09 20:30
Mozy schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 17:19:
Zojuist mijn Intertoys gebeld of ik Blooming Waters kon pre-orderen. Persoon aan de telefoon zei dat ze door de chaos van Prismatic release niet meer aan pre-orders doen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Daarmee verschieten alle kansen die ik heb. Als full-time leerkracht moet ik maar geluk hebben dat er iets uitkomt in mijn vakanties. Dit stemt een zeer lichtelijk somber. Had dolgraag wat pakjes 151 willen openen, maar die zijn bijna niet meer te krijgen sinds ik het verzamelen weer heb opgepakt.
Mocht je er toch aan eentje kunnen komen zou ik bijna willen voorstellen om 'm gesloten te houden. Dit is zo'n hype nu, kijk alleen al de prijzen op Cardmarket van Blooming Waters 8)7

Ik heb onwijs spijt dat ik steeds heb uitgesteld om de Japanse Charizard full art van de 151 set te kopen. Elke keer is ie weer duurder. Wat gebeurt er de laatste weken?!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IIzKVey8MnjnKVa2Dpl6Ny_8KE4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Kk7DQ47U30MU9XlUsSiFoBtb.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:59
Joosie200 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 08:21:
En meteen is apex 1 geen optie meer om te openen. Tot zover het zelf compleet krijgen van die basis set.
Je kan apex 1 nog gewoon openen. Pack screen > Select other booster packs.

Hier ook mijn eerste hit binnen! Zat in mijn gratis pakje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ancBWoiqJ8gbJ9lpi8kGvOcgwI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xWncPRvRWTFbsJc7JwKxGNuH.png?f=fotoalbum_large

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-09 19:49
Streskip schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 08:36:
[...]

Mocht je er toch aan eentje kunnen komen zou ik bijna willen voorstellen om 'm gesloten te houden. Dit is zo'n hype nu, kijk alleen al de prijzen op Cardmarket van Blooming Waters 8)7

Ik heb onwijs spijt dat ik steeds heb uitgesteld om de Japanse Charizard full art van de 151 set te kopen. Elke keer is ie weer duurder. Wat gebeurt er de laatste weken?!
[Afbeelding]
Kwa investering zou dat inderdaad het handigst zijn. Maar zie jij jezelf al zo’n enorme doos verschepen over 10 jaar. Voor mij is de 151 set een van de weinige die mij echt prikkelt om open te trekken. De prachtige fullarts in mijn huis tentoonstellen is mij meer waar dan de 900 euro die ik er na 10 jaar op zitten mee kan verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:04
Streskip schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 08:36:
[...]

[Afbeelding]
Pokemon hype betreft investeringen, na surging sparks met de pika die gewoon 500 euro bleef is er een hele run gekomen. Nieuwe spullen zijn nagenoeg niet meer te krijgen. Iedereen koopt alles op, sealed bewaren en verkopen.

Eeveelution set=hype want eevee.
Pikachu set=hype want pikachu
trainer set was hype want oude gym kaarten waar iedereen aan dacht. Set valt tegen, maar alles uitverkocht en booster boxen alweer 200+
Nieuwe team rocket set hype want team rocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:23

DropjesLover

Dit dus ->

Beetje een outsider vraag, ik heb ooit kaarten gespaard in den beginne, I was there 9000 years ago, basic, jungle en fossil sets.
Nu zitten daar wel een paar kaarten tussen die not-graded rond de €15 zouden moeten opbrengen.
Maar graded PSA 10 zou m'n first edition prerelease Aerodactyl €500-1500 waard zijn.
M'n foil basic Charizard is in zeer slechte staat helaas :P

Ik heb ook een lading first editions van de fossil reeks, maar wel in het Nederlands, wat kan je daar van verwachten? Op de bekende kaart handel plaatsen lees je daar nauwelijks wat over / aanbod.

Tevens hoorde ik ook dat veel shops geen zaken meer doen met CGC vanwege lange wachttijden, en dat er ook andere aanbieders zijn. Iemand ervaring mee, of wat wil/kan je verwachten?

[ Voor 4% gewijzigd door DropjesLover op 30-01-2025 09:40 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
DropjesLover schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:40:
Beetje een outsider vraag, ik heb ooit kaarten gespaard in den beginne, I was there 9000 years ago, basic, jungle en fossil sets.
Nu zitten daar wel een paar kaarten tussen die not-graded rond de €15 zouden moeten opbrengen.
Maar graded PSA 10 zou m'n first edition prerelease Aerodactyl €500-1500 waard zijn.

Ik heb ook een lading first editions van de fossil reeks, maar wel in het Nederlands, wat kan je daar van verwachten? Op de bekende kaart handel plaatsen lees je daar nauwelijks wat over / aanbod.
Ook hierbij kom ik eigenlijk weer terug op de website van Cardmarket! Hier kan je zelf kijken wat je kaarten ongeveer qua waarde doen. Je kan dan ook filteren op taal en conditie. En als je wil verkopen kan je daar zo accountje aanmaken.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:50
(jarig!)

Tevens hoorde ik ook dat veel shops geen zaken meer doen met CGC vanwege lange wachttijden, en dat er ook andere aanbieders zijn. Iemand ervaring mee, of wat wil/kan je verwachten?
Betreffende de Nederlandse Fossil kaarten --> welke kanalen heb je al bekeken dan?
Op Cardmarket check ik nu als voorbeeld Zapdos holo, staan toch 'genoeg' NL'se kaarten op hoor, van raw beschadigd tot aan PSA 10: https://www.cardmarket.co...apdos-V1-FO15?language=12

Sowieso zijn deze NL'se kaarten wel een niche markt, je moet maar net een species collector hebben die bijvoorbeeld alle Zapdos spaart in álle talen.

En betreffende CGC --> ze zijn sinds deze week betrokken bij de grootste scam in ik denk wel de Pokémon TCG geschiedenis op schaal van $ miljoenen (zogenaamde 1996 kaarten zijn in 2024 door een stel oplichters geprint en zijn door CGC als authenthiek vintage gegrade). Twee fatsoenlijke partijen zijn PSA en Beckett imo.

[ Voor 5% gewijzigd door AntraXxX op 30-01-2025 09:54 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt

zijn maar heel erg weinig kaarten van 15-20 jaar geleden die vandaag de dag uberhaupt nog een 10 krijgen.
Pack fresh zie ik oude wotc kaarten allemaal in 8 of 9 terugkomen. De kans dat jij nog een 10 in je collectie heb zitten is erg zeldzaam. Zeg niet onmogelijk, maar wel klein. Zou kaarten echt alleen in topconditie eventueel opsturen, rest raw verkopen als je er van af wilt. (en markttechnisch) een kaart opsturen voor ongeveer 25 per kaart, en terugkomen in 6-7-8 is niet eens waarde toevoegen, eerder gewoon dat je kaarten goed beschermd zitten in een slab wat voor veel mensen wel een stukje toevoeging kan zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door dfbt op 30-01-2025 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:23

DropjesLover

Dit dus ->

dfbt schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:11:
[...]

zijn maar heel erg weinig kaarten van 15-20 jaar geleden die vandaag de dag uberhaupt nog een 10 krijgen.
Pack fresh zie ik oude wotc kaarten allemaal in 8 of 9 terugkomen. De kans dat jij nog een 10 in je collectie heb zitten is erg zeldzaam. Zeg niet onmogelijk, maar wel klein. Zou kaarten echt alleen in topconditie eventueel opsturen, rest raw verkopen als je er van af wilt. (en markttechnisch) een kaart opsturen voor ongeveer 25 per kaart, en terugkomen in 6-7-8 is niet eens waarde toevoegen, eerder gewoon dat je kaarten goed beschermd zitten in een slab wat voor veel mensen wel een stukje toevoeging kan zijn.
Scheelt wel dat met het gros van de kaarten nooit gespeeld is en bijna gelijk in een binder map / sleeve gegaan zijn. Ik heb ze destijds gespaard om gewoon de eerste 151 compleet te krijgen.
Daarna zijn ze in de map in een schoenendoos gebleven en ongeveer eens per 5 jaar eens 1 minuut doorheen gebladerd :P
AntraXxX schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:52:
[...]

Betreffende de Nederlandse Fossil kaarten --> welke kanalen heb je al bekeken dan?
Op Cardmarket check ik nu als voorbeeld Zapdos holo, staan toch 'genoeg' NL'se kaarten op hoor, van raw beschadigd tot aan PSA 10: https://www.cardmarket.co...apdos-V1-FO15?language=12

Sowieso zijn deze NL'se kaarten wel een niche markt, je moet maar net een species collector hebben die bijvoorbeeld alle Zapdos spaart in álle talen.

En betreffende CGC --> ze zijn sinds deze week betrokken bij de grootste scam in ik denk wel de Pokémon TCG geschiedenis op schaal van $ miljoenen (zogenaamde 1996 kaarten zijn in 2024 door een stel oplichters geprint en zijn door CGC als authenthiek vintage gegrade). Twee fatsoenlijke partijen zijn PSA en Beckett imo.
Hmmm, selecteren op taal kan wel in de url, maar niet in de search lijkt het?
Maar bedankt, ik zal eens kijken.
Toch maar eens voorzichtig door de kaarten heen gaan wat ik zoal heb en welke interessant zouden zijn om te graden.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
(jarig!)
DropjesLover schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:35:
Hmmm, selecteren op taal kan wel in de url, maar niet in de search lijkt het?
Maar bedankt, ik zal eens kijken.
Toch maar eens voorzichtig door de kaarten heen gaan wat ik zoal heb en welke interessant zouden zijn om te graden.
Links even het filtermenu openen, daar kun je dus kiezen uit verschillende talen / conditie van de kaarten / 1st Edition etc. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IpRLwckJ4UZ4H7IlVMuWra1SGg4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dklEUxoAAnuEI0VaC6zFzuIJ.png?f=fotoalbum_large

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streskip
Ik ben gezwicht en heb TCG Pocket geïnstalleerd. Best geinig. De kaarten in Pocket zijn geen kaarten die je in het echt kan kopen?
Royy90 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:04:
[...]

Je kan apex 1 nog gewoon openen. Pack screen > Select other booster packs.

Hier ook mijn eerste hit binnen! Zat in mijn gratis pakje.
[Afbeelding]
Geinig, ik kreeg die net ook!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Streskip schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:02:
Ik ben gezwicht en heb TCG Pocket geïnstalleerd. Best geinig. De kaarten in Pocket zijn geen kaarten die je in het echt kan kopen?

[...]

Geinig, ik kreeg die net ook!
De sets in Pocket zijn uniek. De art niet perse. Sommige art komt van bestaande kaarten.

Ook een lekkere pull dus! Die immersive kaarten kan je dus lang ingedrukt houden en dan kan je de kaart in... voor als je dat nog niet wist haha! Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel!

Deze kon ik ook niet laten gaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DWFR_qjm0YqGuRngfQn2tN0ohYU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gnzh2J3naY5jQ77qHxzayEL1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Royy90 op 30-01-2025 12:12 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Royy90 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:08:
[...]

De sets in Pocket zijn uniek. De art niet perse. Sommige art komt van bestaande kaarten.

Ook een lekkere pull dus! Die immersive kaarten kan je dus lang ingedrukt houden en dan kan je de kaart in... voor als je dat nog niet wist haha! Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel!

Deze kon ik ook niet laten gaan:
[Afbeelding]
Ja heel vet!! Ik zat zo: :9~ :9~ te kijken, heel tof gedaan. Ik heb nu 92 van die hourglass', zal ik die gewoon lekker gebruiken of doe ik er verstandig aan ze op te sparen voor een bepaald moment?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Streskip schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:24:
[...]

Ja heel vet!! Ik zat zo: :9~ :9~ te kijken, heel tof gedaan. Ik heb nu 92 van die hourglass', zal ik die gewoon lekker gebruiken of doe ik er verstandig aan ze op te sparen voor een bepaald moment?
Lekker gebruiken! Je kan er sowieso nog heel veel extra verdienen met de single player content en missions. Ik zou ze wel investeren in de genetic apex kaarten van set 1! Daar zitten veel leuke en bruikbare kaarten tussen.

In de shop ook zeker ff de proff. research, pokeball en x speed halen. Zijn wel echt meta kaartjes die je in elk deck kwijt kan.

Ik heb zelf over de 500 hourglasses maar ik wacht nog even met uitgeven tot 1 februari. Dan beginnen de nieuwe season missies en die voltooi ik dan lekker snel.

[ Voor 10% gewijzigd door Royy90 op 30-01-2025 12:43 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Welke topper kan mij helpen aan twee kaarten:

A1: 128 Mewtwo
A1: 210 Aerodactyl

Op zich het meeste in overvloed om te ruilen

PSN Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qq7GXSP33q1zuLTrFEJdSMAIclE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hUHSbAm5ZdqvtD5DwwFreHzw.jpg?f=fotoalbum_large

Opnieuw 10x Lost Origin, 3x Silver Tempest en 2x Chilling Reign geopend. Vooral de Gengar en Briaxen, ook al zijn het trainer gallery kaartjes vind ik leuke hits. En there is no Shaymin in een Gengar holo ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:29
Japanse AR setjes staan gewoon goed in een binder, toch? Na een dikke reprint koop je ze voor 25 - 30 euro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nUKSUJCG7Myw3adleif-gj6VwFQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zysKYWwr595dDuEHGoGehTgh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Streskip
Spacewide schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 10:22:
Japanse AR setjes staan gewoon goed in een binder, toch? Na een dikke reprint koop je ze voor 25 - 30 euro.

[Afbeelding]
Is gewoon mooi hoor :) ik gebruik veel Japanse ivm goedkopere prijs om de National verzameling vol te krijgen met zoveel mogelijk full arts.

En gefeliciteerd met je verjaardag *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Streskip schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:09:
[...]

Is gewoon mooi hoor :) ik gebruik veel Japanse ivm goedkopere prijs om de National verzameling vol te krijgen met zoveel mogelijk full arts.

En gefeliciteerd met je verjaardag *O*
Merci d:)b

Welke binder gebruik je voor zo'n verzameling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
offtopic:
@Spacewide gefeliciteerd

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Spacewide schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:05:
[...]

Merci d:)b

Zitten nu in een wat goedkope 9 pocket binder, maar ik ga naar de beurs in Houten even op zoek naar een 12 pocket ultra pro binder. Misschien wel 2, dan kan ik voorlopig even vooruit :9 Vind het jammer om meerdere mappen te moeten gebruiken maar met die D-ringen pagina's toevoegen in zo'n map wordt er niet mooier op helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
*snip* foutje

[ Voor 96% gewijzigd door Spacewide op 02-02-2025 00:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drag0nizer
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20-08 18:29
Zijn er nog ergens winkels die niet zelf voor scalper spelen en booster boxen 2x zo duur maken als dat ze horen te zijn? Ik wil gewoon pakjes scheuren maar met de prijzen van tegenwoordig slaat dat helemaal nergens meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
Drag0nizer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:21:
Zijn er nog ergens winkels die niet zelf voor scalper spelen en booster boxen 2x zo duur maken als dat ze horen te zijn? Ik wil gewoon pakjes scheuren maar met de prijzen van tegenwoordig slaat dat helemaal nergens meer op
Ik zit in wat Whatsapp groepen van webshops en op Discord servers met bots. Booster boxes van set als steller crown en twilight masquerade komen daar nog voorbij van 105-150 euro. Vaak wel binnen 10 minuten weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Drag0nizer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:21:
je moet echt een beetje geluk hebben dat je er tegenaan loopt merk ik... ook de lokale stripwinkel komt maar moeilijk aan producten van de nieuwe sets omdat het zo duur is.

Intertoys, Toychamp, Bart Smit etc. speelgoedwinkels zijn je beste gok denk ik

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AntraXxX
(jarig!)
Spacewide schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:05:
[...]
Ik heb twee Gamegenic ‘prime’ D-ring binders voor m’n National Pokedex. In de onderste volgens mij de eerste 5 generaties, die zit zoals je kunt zien wel tegen z’n max.

Maar de Dex hier en daar met wat (goedkope) Japanse full arts upgraden is wel een leuk idee trouwens, nu is het persoonlijk toch wat te veel bulk, ook aangezien ik ook nog een aparte binder voor m’n hits heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KCrR6YtgN0ojGXmTgg8-eIIyeB0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EQ2d47uc2mdbyXoXzXQBeRVH.jpg?f=fotoalbum_large

Ook nog een mooie slab gekocht deze week, hiermee het trio compleet in een 10.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HiqfTD7d_W74M39ILrg8mhRG1CA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SGc2jI3eHAsZcbOGcuWRMkkb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLT1991
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-06 20:38
Mozy schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:57:
[...]

Ik zit in wat Whatsapp groepen van webshops en op Discord servers met bots. Booster boxes van set als steller crown en twilight masquerade komen daar nog voorbij van 105-150 euro. Vaak wel binnen 10 minuten weg.
Zou je een link kunnen doorsturen van die Whatsapp groepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLT1991
Iemand enig idee wanneer blooming waters zal uitkomen? Indien pre-order niet mogelijk, in welke winkels kunnen we deze kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
PLT1991 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:57:
[...]

Zou je een link kunnen doorsturen van die Whatsapp groepen?
Staat op de homepage van de webshops die dat doen. Ceescards, Pkmncards en PokePackShop bijv.
PLT1991 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:58:
Iemand enig idee wanneer blooming waters zal uitkomen? Indien pre-order niet mogelijk, in welke winkels kunnen we deze kopen?
A.s. vrijdag. Intertpys wekt de indruk dat ze iets krijgen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt zeggen ze aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nizer
Joosie200 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:57:
[...]

Nice finds. Maar hoe lokaal is lokaal? Als ik morgen weer een rondje ga doen weet ik zeker dat ik enkel filialen tegen kom zonder nieuwe stock tot 7 februari.
Is dit voor alle intertoys? Geen nieuwe stock tot 7feb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Drag0nizer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:45:
[...]

Is dit voor alle intertoys? Geen nieuwe stock tot 7feb?
Ik kan niet voor alle Intertoys spreken. Maar degene in Steenwijk, Meppel, Hardenberg, Hoogeveen, Beilen wisten niks van restocks, wilden ook geen reservering / preorder aannemen voor aankomende vrijdag voor de surprise boxen, mini tins.

Edit: zit net PokeChloe haar stream te volgen want ze opent enkel Prismatic. Alle packs komen van poster collections. En ik heb 3 packs besteld als bundel. Wordt er natuurlijk net voor mij een full God pack geopend en meteen na mij een Lacey SIR. Go figures! Kan ik in elk geval de binder collection, poster collection en sticker collection afstrepen. Nu nog de etb, minitins en evt surprise box.

[ Voor 32% gewijzigd door Joosie200 op 02-02-2025 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:31
[...]

Welke Discord servers zijn dat?
Ik zit zelf ook nog in de groepen van Yellowlightingcards en Cardmastershop, ook wel aanraders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
NCJ87 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:23:
[...]

Welke Discord servers zijn dat?
Ik zit zelf ook nog in de groepen van Yellowlightingcards en Cardmastershop, ook wel aanraders
Yellow was vorige nacht wel leuk met die Giveaways. De site viel weg toen ik aan het afrekenen was met die gratis Chinese anniversary code. Alsnog een 30euro waardebon gewonnen.

------------------

Ik zoek nog een Blastoise #2 Base NM in het Engels. Iemand? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Joosie200 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:47:
[...]

Ik kan niet voor alle Intertoys spreken. Maar degene in Steenwijk, Meppel, Hardenberg, Hoogeveen, Beilen wisten niks van restocks, wilden ook geen reservering / preorder aannemen voor aankomende vrijdag voor de surprise boxen, mini tins.

Edit: zit net PokeChloe haar stream te volgen want ze opent enkel Prismatic. Alle packs komen van poster collections. En ik heb 3 packs besteld als bundel. Wordt er natuurlijk net voor mij een full God pack geopend en meteen na mij een Lacey SIR. Go figures! Kan ik in elk geval de binder collection, poster collection en sticker collection afstrepen. Nu nog de etb, minitins en evt surprise box.
Balen, maar wat een maf moment. Die Steven zal wel op een wolkje zitten vandaag.
Moet je je aankopen via deze streamer laten inklaren bij de douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Spacewide schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:44:
[...]
Balen, maar wat een maf moment. Die Steven zal wel op een wolkje zitten vandaag.
Moet je je aankopen via deze streamer laten inklaren bij de douane?
Ongetwijfeld want UK shop / streamer. Niks boeiends uit mijn drie packs. Zoals verwacht. Maakt ook niet uit, in de tussentijd heb ik weer het nodige via cardmarket verkocht. En zolang er nul voorraad in NL tegen msrp is in mijn buurt dan maar zo Prismatic openen.

Wat zouden jullie doen: volledige Yu Nagaba set in PSA 10 regelen of een Pikachu SM-P 288 Munch scream promo kaart regelen in PSA 6? De Pika maakt mijn verzameling Munch compleet maar het is maar een PSA 6. Terwijl die Yu Nagaba set 9 kaarten zijn en ook art work achtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
(jarig!)
Joosie200 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:11:
[...]
Wat zouden jullie doen: volledige Yu Nagaba set in PSA 10 regelen of een Pikachu SM-P 288 Munch scream promo kaart regelen in PSA 6? De Pika maakt mijn verzameling Munch compleet maar het is maar een PSA 6. Terwijl die Yu Nagaba set 9 kaarten zijn en ook art work achtig zijn.
Munch Pikachu zou ik voor gaan, vind dat echt een mooie serie en zoals je al zegt zou het je serie compleet maken.
Ben zelf naar een PSA9 Eevee aan het kijken, maar krijg nog niemand zover om ‘m voor <400 te laten gaan helaas.

De Yu Nagaba set vind ik persoonlijk té saai ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Nagaba set is wel vet. Tevens verwacht ik dat prijzen best hard gaan stijgen omdat einde jaar een charizard ervan gaat komen. Dan wilt iedereen toch weer zo’n set hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Zou USA grading nu een stuk duurder kunnen worden met heel de Trump Economy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Spacewide schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:57:
Zou USA grading nu een stuk duurder kunnen worden met heel de Trump Economy?
PSA heeft wel onlangs de prijzen omhoog gegooid. Van 20 euro per kaart via een tussenpartij als Flash Cards of Flevocards bij 5 of meer naar minimaal 28 euro per kaart met als standaard prijs nu 30 euro.

Maar ik hoorde in 1 van de groepen dat CGC of Becket besluit om een vestiging in Duitsland te openen. En dat betekent sneller verzonden, wellicht ook goedkoper en sneller verwerkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Joosie200 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:47:
[...]

PSA heeft wel onlangs de prijzen omhoog gegooid. Van 20 euro per kaart via een tussenpartij als Flash Cards of Flevocards bij 5 of meer naar minimaal 28 euro per kaart met als standaard prijs nu 30 euro.

Maar ik hoorde in 1 van de groepen dat CGC of Becket besluit om een vestiging in Duitsland te openen. En dat betekent sneller verzonden, wellicht ook goedkoper en sneller verwerkt?
Oh dat zou handig zijn. Door jou antwoord kwam ik terecht op EliteFourum. Voorlopig verstuurt CGC alles nog door naar de VS.

Becket post op Instagram.

En mogelijks dus allemaal verheugelijk nieuws naar aanleiding van PSA nieuws een kleine maand geleden. Zij zullen een dienst in Duitsland openen. Bron: https://www.psacard.com/i...pean-and-canadian-markets.

Allemaal goed bullmode nieuws O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Spacewide schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:05:
[...]

Oh dat zou handig zijn. Door jou antwoord kwam ik terecht op EliteFourum. Voorlopig verstuurt CGC alles nog door naar de VS.

En mogelijks dus allemaal verheugelijk nieuws naar aanleiding van PSA nieuws een kleine maand geleden. Zij zullen een dienst in Duitsland openen. Bron: https://www.psacard.com/i...pean-and-canadian-markets.

Maar die van PSA is niet meer dan een forwarding en verzend in bulk operatie naar de VS. Terwijl Becket dus besloten heeft echt een facility te plaatsen waarbij de grading experts ook in Dld gaan graden. Daarbij komt dat ik qua slabs en de kans op een prinstine 10 Beckett wel de mooiste labels hebben. Laat het kleurrijke van de Pokemon card maar mooi shinen tov een black label.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nizer
[...]

Ik ben ook wel geintereseerd in discord en whatsapp links

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mozy
Ik weet niet hoe vrijuit ik dat soort linkjes mag posten hier. Als dat geen probleem is dan deel ik de link wel.

Liever twee keer te veel dan één keer te weinig: Heel veel webshops geven op hun homepage aan of ze een app/whatsappgroep hebben. Sommige verwoorden het wat apart maar je ziet in de url-preview vaak wel dat het een whatsapp uitnodiging is. Hier wordt door de eigenaar van de webshop in gepost wanneer producten online worden gezet, sneller dan dat kan je het bijna niet hebben.

Ik ben gewoon gaan googelen op Nederlandse Pokémon discord en vond toen een youtuber die het hoofdzakelijk als investering doet en als tweede om te collecten, hij heeft een discordserver met o.a. een kanaal waar een bot statuswijzigingen van webshops doorgeeft, dus wanneer een product weer is uitverkocht of juist online komt.

Toevallig zit ik in de app van Ceescards, hij zit ook in de discordserver, en zoals ik het het begrepen heeft hij vanmiddag om 12 uur 600 stuks van de Combined Powers Premium Collection online gezet voor de mooie prijs van 40 euro en de bot geeft een uur later aan dat het product is uitverkocht. Wat het mij vooral laat zien is dat de aantallen die winkels binnenkrijgen gewoon niet opgewassen zijn tegen de massa mensen die aan het zoeken is naar Pokemon kaarten. Ik ben er benieuwd hoe dit verder gaat uitspelen. Journey Together komt over 7,5 week komt Journey Together al weer uit in het Engels en tegen die tijd staat in Japan Team Rocket net wel of net niet in de schappen. Prismatic Evolutions wordt ook al max bijgeprint, aldus PC zelf. Is het niet gewoon eens tijd at ze wat extra machines kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozy
Spacewide schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:05:
[...]

Alleen submission center. PSA zal ze zelf naar America verplaatsen en ze daar graden, maar dan hoeven ze niet zelf de zee over met verhoogde kans op gedoe moet douane of vermiste pakketjes. Voor mij goed nieuws. Het plan wat ik in mijn hoofd had was om op termijn, wanneer ik wat goede pulls heb, een tussenpersoon te gebruiken in Nederland. Je hebt wel wat webshops die dat doen, beetje zoals GameStop nu doet in Amerika. Die zullen wel verdrietig zijn om dit nieuws, hun business verdampt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nizer
Mozy schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:32:
Ik weet niet hoe vrijuit ik dat soort linkjes mag posten hier. Als dat geen probleem is dan deel ik de link wel.

Liever twee keer te veel dan één keer te weinig: Heel veel webshops geven op hun homepage aan of ze een app/whatsappgroep hebben. Sommige verwoorden het wat apart maar je ziet in de url-preview vaak wel dat het een whatsapp uitnodiging is. Hier wordt door de eigenaar van de webshop in gepost wanneer producten online worden gezet, sneller dan dat kan je het bijna niet hebben.

Ik ben gewoon gaan googelen op Nederlandse Pokémon discord en vond toen een youtuber die het hoofdzakelijk als investering doet en als tweede om te collecten, hij heeft een discordserver met o.a. een kanaal waar een bot statuswijzigingen van webshops doorgeeft, dus wanneer een product weer is uitverkocht of juist online komt.

Toevallig zit ik in de app van Ceescards, hij zit ook in de discordserver, en zoals ik het het begrepen heeft hij vanmiddag om 12 uur 600 stuks van de Combined Powers Premium Collection online gezet voor de mooie prijs van 40 euro en de bot geeft een uur later aan dat het product is uitverkocht. Wat het mij vooral laat zien is dat de aantallen die winkels binnenkrijgen gewoon niet opgewassen zijn tegen de massa mensen die aan het zoeken is naar Pokemon kaarten. Ik ben er benieuwd hoe dit verder gaat uitspelen. Journey Together komt over 7,5 week komt Journey Together al weer uit in het Engels en tegen die tijd staat in Japan Team Rocket net wel of net niet in de schappen. Prismatic Evolutions wordt ook al max bijgeprint, aldus PC zelf. Is het niet gewoon eens tijd at ze wat extra machines kopen?
Heb je even een dm gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Dit is misschien heel ver gezocht... maar ik zat eens door mijn Pokemon Pocket kaarten te bladeren en zag deze kaart... en vroeg mij af... zouden dit wellicht generatie 10 pokemon zijn? Het kunnen ook nosepass/probopass in de achtergrond kunnen zijn, maar vond ze wel grappig eruit zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ojQR4TuDjT58hL-boRV07ZqSxE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/St2VBvTMfqcYdLVACdoocnnG.png?f=fotoalbum_large

Na wat snel zoekwerk blijken dit mini-noses te zijn... dit kende ik helemaal niet lol

[ Voor 6% gewijzigd door Royy90 op 03-02-2025 22:23 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
Mozy schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:32:

Inderdaad eigenlijk vrij bizar hoeveel vraag er naar producten is. Mocht je nog interesse hebben in deze box, ik kon hem later in de middag nog bestellen via een andere van m’n favoriete webshops: https://dracoon.nl/produc...owers-premium-collection/
Ook een toffe eigenaar waar ik regelmatig wat ga ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
NCJ87 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 23:11:
[...]

Inderdaad eigenlijk vrij bizar hoeveel vraag er naar producten is. Mocht je nog interesse hebben in deze box, ik kon hem later in de middag nog bestellen via een andere van m’n favoriete webshops: https://dracoon.nl/produc...owers-premium-collection/
Ook een toffe eigenaar waar ik regelmatig wat ga ophalen
Wat zitten hier voor boosters in?

Edit: nvm, net ff filmpje gekeken op YT.

[ Voor 4% gewijzigd door Streskip op 04-02-2025 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Streskip schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:33:
[...]

Wat zitten hier voor boosters in?

Edit: nvm, net ff filmpje gekeken op YT.
Als ik yt mag geloven base set, Obsidian Flames, Temporal Forces. Dus niet echt Paldea Evolved, Twilight Masquerade, Surging Sparks de betere sets.

45 euro voor 11 pakjes is 4 euro per pakje. En tenminste een compacte bundeling. Niet zoals de sea en sky box of die 151 Blooming Waters zo absurd veel plastic en verpakkingsrotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jepperdeprep--
  • Laatst online: 15-08 14:05
Ik heb laatst 15 losse Crown Zenith packs gekocht bij een site maar er zaten maar 4 hitjes in. Zouden deze gewogen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dat risico loop je wel als het geen sleeved booster packs waren. Zolang je packs niet in een verzegelde verpakking krijgt (zij het sleeved boosters, checklane single boosters, three pack blisters, minitins, etb, collection boxen) kan er van alles mee gedaan worden. Gewogen, geresealed, nu dus ook gescand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
Al is scannen wel heel erg zeldzaam. Wie heeft nou toegang tot zo’n machine en kan hem goed uitlezen? Heb zo video gezien.. ct scanners zijn niet gratis😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
Bazaar of Magic geeft aan dat Blooming Waters door de leverancier pas over 3 weken geleverd wordt. Dus 28 feb. Ik lees nog geen berichten van mensen die bij andere webshops hebben besteld. Ben benieuwd of de Intertoys wel hun levering krijgt.

Misschien gaan wij, net als de Duitsers, over op een staggered release. Dus dat het best kan zijn dat je pre-order pas weken na release echt binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dfbt schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 19:58:
Al is scannen wel heel erg zeldzaam. Wie heeft nou toegang tot zo’n machine en kan hem goed uitlezen? Heb zo video gezien.. ct scanners zijn niet gratis😂
En je moet weten hoe je zo'n machine bedient.

Aanstaande vrijdag: Prismatic surprise boxen, minitins en releaseday blooming waters. Met de berichten van uitstel naar een latere datum: kans is klein wss om iets in de vrije verkoop te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
ik was afgelopen dinsdag nog bij de intertoys en die gaven aan dat hun blooming waters op woensdag levering stond. dus ik ga denk vanmiddag maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Hebben jullie bij de pre-order van battle partners (JP) booster box een promo erbij gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empowerfreedom
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 12:03
dfbt schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 10:16:
ik was afgelopen dinsdag nog bij de intertoys en die gaven aan dat hun blooming waters op woensdag levering stond. dus ik ga denk vanmiddag maar eens bellen.
En wat zeiden ze?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dfbt
Ze hebben nog niks binnen gekregen en ze zag ook dat er vanuit hoofdkantoor nog niks was verdeeld. Morgen opnieuw bellen, maar lijkt dat ook intertoys blooming waters niet gaat krijgen. In ieder geval niet optijd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Remcoudb
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-09 11:36
Weer een leuke aanwinst voor mijn Lapras collectie. Toch altijd leuk om oudere kaarten toe te kunnen voegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-BmirjWhHlYa5ucqfM4ueprEDSQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eZgZPJq60cykb1SBdZWQ31Oc.jpg?f=fotoalbum_large

En er zijn er ook nog een mooi aantal onderweg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Als ik geen Prismatic kan krijgen: ik zag dat de Pokemon Centre UK nog Stellar Crown etb's had staan naast Shrouded Fable. Ik vind die noctowl promo mooier dan de pechurunt. Dus een case net besteld. Die promo alleen gaat al voor 45 ps. Doe het X4 want een case besteld en ik heb voor (270 euro - 180 euro promo =) 90 euro + forwarding kosten 44 packs te openen aan Stellar Crown.

Toch maar een kans wagen op die Bulbasaur en Squirtle in het Engels. Kan ook voor 90 euro plus verzendkosten de Japanse Bulbasaur, Charizard en Venusaur box halen met de Japanse Bulbasaur, Charmander en Squirtle promo maar Engelse kaarten houden beter hun waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
In de app van Pkmncards.nl zeggen ze nu ook dat de leverancier is overgestapt op soft releases. Dus Blooming Waters komt eind februari begin maart ipv a.s. vrijdag. Ik vind het zelf wel een beetje ongepast om een product zo kort voor de release uit te stellen en ben bang dat het nieuwe systeem van soft releases vooral mensen in de hand werkt die de godganse dag alle voorraad op alle webshops aan het checken zijn.

De eigenaar van Pkmncards geeft ook aan dat er geen enkel teken is van een reprint van de Prismatic ETB's of Surging Sparks. Het lijkt het er steeds meer op dat TPCi moeite heeft met releases uberhaupt te halen dus alle producten komen op release vrij en dat is de gehele voorraad waar je het mee te doen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Joosie200 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:38:
Als ik geen Prismatic kan krijgen: ik zag dat de Pokemon Centre UK nog Stellar Crown etb's had staan naast Shrouded Fable. Ik vind die noctowl promo mooier dan de pechurunt. Dus een case net besteld. Die promo alleen gaat al voor 45 ps. Doe het X4 want een case besteld en ik heb voor (270 euro - 180 euro promo =) 90 euro + forwarding kosten 44 packs te openen aan Stellar Crown.

Toch maar een kans wagen op die Bulbasaur en Squirtle in het Engels. Kan ook voor 90 euro plus verzendkosten de Japanse Bulbasaur, Charizard en Venusaur box halen met de Japanse Bulbasaur, Charmander en Squirtle promo maar Engelse kaarten houden beter hun waarde.
Flash cards heeft veel van Prismatic, maar omgerekend kom je op 10 euro per pack uit..
Veel succes met je SHF verzending !
Maar de vraagprijs verkoopt niet echt aan 40 euro als je CM ff checkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Spacewide op 05-02-2025 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mozy schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 18:05:
Het lijkt het er steeds meer op dat TPCi moeite heeft met releases uberhaupt te halen dus alle producten komen op release vrij en dat is de gehele voorraad waar je het mee te doen hebt.
Klinkt als iets wat aansluit bij Phanny after dark en wat Pokene ook zegt: we zitten in een soortgelijke boom als 2020-2021 covid periode. Waarbij TPCi nu surprised pikachu face doet dat praktisch alles wel verkoopt en opraakt. Alsof ze vergeten zijn dat het 30e jubileum eraan komt, de IP groter dan ooit is met de komst van pocket erbij laatst. Ik vind dat een grote onderschatting van je eigen merk.

En natuurlijk helpt het hamstergedrag niet in zaken als Costco. Maar waar Pokemon Japan werkt met een loterij systeem, print run na print run doet en de markt laat verzadigen heeft Pokemon International niet diezelfde manier van werken. Snap niet waarom dat verschil bestaat.
Spacewide schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 18:36:
[...]

Flash cards heeft veel van Prismatic, maar omgerekend kom je op 10 euro per pack uit..
Veel succes met je SHF verzending !
Maar de vraagprijs verkoopt niet echt aan 40 euro als je CM ff checkt.
Ja natuurlijk wil Flash card wel verkopen voor 10 euro per pack. Zo hou je wel voorraad over ja. Maar nee ik zoek naar prijzen ala Intertoys. Nog steeds boven msrp maar niet meteen x2 msrp.

Als je de listing ziet biedt 1 uit UK ze voor 3,72 euro aan en verder wat Franse promo's rond 23/25 euro. Voor de rest beginnen ze in UK rond de 35/40 euro voor een Engelse stamped promo. Die van €3,72 vind ik meer een unicorn. Of hij licht mensen op of heeft een typo gemaakt en bedoelt €37,20.

[ Voor 29% gewijzigd door Joosie200 op 05-02-2025 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empowerfreedom
Heeft er iemand wel eens besteld via Pokeviert? Wat is dan ongeveer de levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
Joosie200 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:38:

Niet om je angst aan te jagen, maar helaas heb ik nu een minder goede ervaring met Atvido/Engelse douane: mijn pakket (met Prismatic en Fusion) staat nu al twee weken vast bij de douane. Het leek of het pakket kwijt was, maar vandaag plotseling een update in de DPD app dat er papieren voor de douane zouden ontbreken.
Ik vind het vooral vervelend dat Atvido niet reageert op mails en het telefoonnummer niet werkt, ik hoop dus maar dat het goed gaat komen.
Misschien dat ik de volgende keer geen DPD meer moet kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
empowerfreedom schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:37:
Heeft er iemand wel eens besteld via Pokeviert? Wat is dan ongeveer de levertijd?
Nooit van gehoord.
NCJ87 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:04:
[...]
Niet om je angst aan te jagen, maar helaas heb ik nu een minder goede ervaring met Atvido/Engelse douane: mijn pakket (met Prismatic en Fusion) staat nu al twee weken vast bij de douane. Het leek of het pakket kwijt was, maar vandaag plotseling een update in de DPD app dat er papieren voor de douane zouden ontbreken.
Dat overkwam mij dus met mijn laatste bestellingen in Japan. Vast bij de douane, maar waar de papieren niet ontbraken stuurde ze gewoon geen betaalverzoek en ging het pakket dus retour afzender. Nadeel aan gesteggel bij inklaring en douane is dat jij voor de verzendbedrijven nul inspraak hebt als ontvanger. Je kunt geen onderzoek laten starten, dat mag enkel de afzender doen.

In die zin maakt het niet uit of je nu in de VK, VS, Japan, China iets bestelt. Het pakket kan er tussen uit gepakt worden voor een steekproef. En daarin is mijn laatste ervaring met PostNL dus super slecht. Dingen retour sturen zonder mij te informeren dat ik btw moet betalen. Dpd is meer dat hun tijdvak qua bezorging nergens op slaat. We komen langs tussen 9 en 13, om vervolgens om 21u aan te bellen.

Overigens kwam ik laatst mijn dozen tegen van atvido. Daar stond de door mij ingevulde waarde op, met een sticker: vat paid. Maar kan zijn dat ze de douane vaker laten controleren op invoer uit de VK. Na de brexit is dat net zo goed invoer van buiten Europa. Welke fusion strike dingen had je nog besteld? Zit zelf nog na te denken of ik wat producten met ES wil meebestellen. Zoals de trainer toolkit 2022, professor juniper melk karton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 20:56
Ik heb twee blooming waters boxen besteld bij bol.com in december. Nog niks gehoord over of ze vrijdag niet gaan leveren, dus ik wacht nog wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLT1991
Iemand enig idee of blooming waters morgen beschikbaar zal zijn bij de Intertoys? Ik heb gebeld naar de lokale winkel en volgens hen hebben ze momenteel nog geen levering ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:22

Ypho

Allround Nerd

PLT1991 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:26:
Iemand enig idee of blooming waters morgen beschikbaar zal zijn bij de Intertoys? Ik heb gebeld naar de lokale winkel en volgens hen hebben ze momenteel nog geen levering ervan.
Den Helder zou vandaag mogelijk levering krijgen (is me gisteren verteld), maar ze wisten niet wat en hoeveel. Het enige wat ik wel zie is dat Intertoys op de website de prijs met 10% heeft verhoogd.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NCJ87
Joosie200 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:15:
[...]

Overigens kwam ik laatst mijn dozen tegen van atvido. Daar stond de door mij ingevulde waarde op, met een sticker: vat paid. Maar kan zijn dat ze de douane vaker laten controleren op invoer uit de VK. Na de brexit is dat net zo goed invoer van buiten Europa. Welke fusion strike dingen had je nog besteld? Zit zelf nog na te denken of ik wat producten met ES wil meebestellen. Zoals de trainer toolkit 2022, professor juniper melk karton.
Dat is wel weer geruststellend om te horen :) Er staat nu in de DPD app dat er een enquiry is gestart en inmiddels ook bericht gehad van Atvido dat ze ermee aan de slag gaan. Dus ik verwacht dat ik nog wel wat mag gaan bijbetalen aan import, dat is het risico, belangrijkste is dat het pakketje geleverd gaat worden.

Ik heb in november nog een FS BB kunnen bestellen, die lag al die tijd nog bij Atvido om te kunnen combineren met de zending met Prismatic. Dus met de enorme waardestijgingen van afgelopen weken wil ik deze zending niet kwijtraken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empowerfreedom
Ypho schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:27:
[...]

Den Helder zou vandaag mogelijk levering krijgen (is me gisteren verteld), maar ze wisten niet wat en hoeveel. Het enige wat ik wel zie is dat Intertoys op de website de prijs met 10% heeft verhoogd.
Ik heb ze net gebeld en de levering is vertraagd. Niet binnengekomen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
morgen helemaal noppes bij intertoys lokaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
dfbt schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:21:
morgen helemaal noppes bij intertoys lokaal.
Wat was de pre order prijs voor die Blooming 151 set? Ik vond destijds 129 diefstal door de prijs met USA te vergelijken, maar dat blijkt dan normaal te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dfbt
pre order prijs 100 intertoys, bij bol 109 ofso heb ik hem voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

dfbt schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:35:
pre order prijs 100 intertoys, bij bol 109 ofso heb ik hem voor.
De Intertoys was gisteren 99, inmiddels 109.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
boefjes :D die gooien ook gewoon overal 5-10 euro op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 20:56
GadgetJunkPhone schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 06:26:
Ik heb twee blooming waters boxen besteld bij bol.com in december. Nog niks gehoord over of ze vrijdag niet gaan leveren, dus ik wacht nog wel even af.
Nog geen verzendbevestiging ontvangen. Zie ook nog niks in de PostNL app staan, dus ik verwacht het ook niet meer dit weekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

dfbt schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 22:56:
boefjes :D die gooien ook gewoon overal 5-10 euro op.
Hebben ze ook gedaan met PRE. Daar waren de ETBs ineens ook 10 euro duurder daags voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Laatst online: 28-08 22:13
Hallo allemaal 😁

Ik zou ook heel graag een begin willen maken aan het pokemon avontuur.

Hierin wil ik plezier en investeren een beetje samen laten komen.

Houden jullie wat betreft prijzen nog rekening met de waarde van een pakje?

Een booster pack kost rond de €5 maar op sites kan ik er 36 kopen voor €3,5 per pack.

Zijn dit slimme manieren om goedkoop packs te kopen of zit de waarde in andere onderdelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou toch nog wat Prismatic in het echt kunnen kopen net. Wel 1 mini tin bij ToyChamp: de Leafeon. Stond een half uur vantevoren voor de deur, er sloten nog vier anderen aan. Maximaal 1 minitin per persoon en er waren geen surprise boxen binnen gekomen.

Nog 7 te gaan. Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
Zojuist waren de 151 Booster Bundles op bol.com weer beschikbaar voor 35 euro. Verkoop vanuit Bol zelf, max 4 pp. In minder dan 1 minuut was al niet meer af te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

FixDeluxe schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:50:
Hallo allemaal 😁

Ik zou ook heel graag een begin willen maken aan het pokemon avontuur.

Hierin wil ik plezier en investeren een beetje samen laten komen.

Houden jullie wat betreft prijzen nog rekening met de waarde van een pakje?

Een booster pack kost rond de €5 maar op sites kan ik er 36 kopen voor €3,5 per pack.

Zijn dit slimme manieren om goedkoop packs te kopen of zit de waarde in andere onderdelen?
Wat wil je precies gaan doen? Verzamelen, investeren, combi van beiden?

Als je gaat verzamelen zou ik (persoonlijk) voor singles gaan ipv boosters. Je "mist" de dopamine van het open maken van pakjes, maar je bespaart een hoop geld en teleurstelling. Als je sets compleet wilt maken, is dat wel een manier om een begin te maken voordat je overstapt op losse kaarten.

Wil je investeren, zoek een manier om goedkoop je producten te kopen, laat ze lang staan, en hoop dat er geen grote reprints komen. Belangrijk hier is om enig idee te hebben wat populair is (bv de 151 set, Eeveelutions, etc)

Ik koop zelf vrijwel geen booxterboxen (die dozen met 36 packs). Ik verzamel ook geen complete sets, dus voor mij is dat sowieso niet interessant. Zo heel af en toe koop ik wel wat losse pakjes als ze ergens in de aanbieding zijn, maar alleen van sets die ik leuk vind. Ik probeer wel van iedere set een ETB te kopen. Enerzijds voor een paar pakjes, maar ook omdat ik de dozen gebruik voor opslag.

De meeste dingen die ik koop zijn losse kaarten. Die koop ik soms op de beurs als ik een goeie deal kan scoren, anders meestal via Cardmarket.

--------

Intertoys zegt voor Blooming Waters nu: Releasedatum: vrijdag 28 februari 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
Joosie200 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:07:
Nou toch nog wat Prismatic in het echt kunnen kopen net. Wel 1 mini tin bij ToyChamp: de Leafeon. Stond een half uur vantevoren voor de deur, er sloten nog vier anderen aan. Maximaal 1 minitin per persoon en er waren geen surprise boxen binnen gekomen.

Mooi dat het gelukt is! Zojuist bij de Intertoys in Eindhoven geweest, daar stond ook een kleine rij voor de deur, maar er was helemaal niks binnengekomen helaas. Ik heb gelukkig een tijd geleden 1 minitin bij Bol.com kunnen bestellen, die komt als het goed is vandaag binnen, dus toch nog iets om vanavond te openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
(jarig!)
Joosie200 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:07:

Eerlijk is eerlijk en dat is niet richting jou Joosie, maar het is tegenwoordig toch armoe troef dat "we" al voor een gesloten deur gaan staan wachten om een verdomde MINITIN (het is nu ook weer geen UPC of BB) te gaan scoren. Helemaal gek het hele wereldje, wat een gekte brengt de Prismatic set toch teweeg zeg. 8)7

En ik weet dat jij alle Eeveelutions tins wil sparen, dat vind ik wel een leuk doel hoor. :)

@Ypho vind je ETB's handig als opslag ja? Voor slabs bijvoorbeeld of voor bulk ofzo? Ik heb 3 lege ETB's bewaard voor het leuke ontwerp en ten tweede om eerst m'n slabs in te bewaren, maar verder gooi ik ze weg. Vind het maar ondingen.
Voor opslag is zoiets ideaal: https://dracoon.nl/product/dracoon-tcg-4k-card-storage-box/
Ik heb er 2, eentje voor bulk non holo en eentje voor bulk holo. Per stuk plek voor 4000 kaarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
AntraXxX schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:30:
[...]

Eerlijk is eerlijk en dat is niet richting jou Joosie, maar het is tegenwoordig toch armoe troef dat "we" al voor een gesloten deur gaan staan wachten om een verdomde MINITIN (het is nu ook weer geen UPC of BB) te gaan scoren. Helemaal gek het hele wereldje, wat een gekte brengt de Prismatic set toch teweeg zeg. 8)7

En ik weet dat jij alle Eeveelutions tins wil sparen, dat vind ik wel een leuk doel hoor. :)

@Ypho vind je ETB's handig als opslag ja? Voor slabs bijvoorbeeld of voor bulk ofzo? Ik heb 3 lege ETB's bewaard voor het leuke ontwerp en ten tweede om eerst m'n slabs in te bewaren, maar verder gooi ik ze weg. Vind het maar ondingen.
Voor opslag is zoiets ideaal: https://dracoon.nl/product/dracoon-tcg-4k-card-storage-box/
Ik heb er 2, eentje voor bulk non holo en eentje voor bulk holo.
Helemaal mee eens, het is wel vrij bizar aan het worden en niet meer te doen om te verzamelen. Prismatic is al (te) uitdagend om compleet te krijgen, maar nu helemaal niet te doen met de prijzen die gevraagd worden.
Ik denk dat er maar één oplossing is en dat is dat Pokemon echt als een dolle gaat printen. Dan wordt het voor scalpers niet meer interessant om op te kopen: als gewone verzamelaar kun je ook echt niet op tegen de bots of mensen die elke minuut de grotere webshops in de gaten houden. En ik wil best ver gaan voor de hobby, zoals om 9.50 voor een Intertoys gaan staan, maar dat is voor mij wel echt de grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Laatst online: 28-08 22:13
Ypho schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:18:
[...]

Wat wil je precies gaan doen? Verzamelen, investeren, combi van beiden?

Als je gaat verzamelen zou ik (persoonlijk) voor singles gaan ipv boosters. Je "mist" de dopamine van het open maken van pakjes, maar je bespaart een hoop geld en teleurstelling. Als je sets compleet wilt maken, is dat wel een manier om een begin te maken voordat je overstapt op losse kaarten.

Wil je investeren, zoek een manier om goedkoop je producten te kopen, laat ze lang staan, en hoop dat er geen grote reprints komen. Belangrijk hier is om enig idee te hebben wat populair is (bv de 151 set, Eeveelutions, etc)

Ik koop zelf vrijwel geen booxterboxen (die dozen met 36 packs). Ik verzamel ook geen complete sets, dus voor mij is dat sowieso niet interessant. Zo heel af en toe koop ik wel wat losse pakjes als ze ergens in de aanbieding zijn, maar alleen van sets die ik leuk vind. Ik probeer wel van iedere set een ETB te kopen. Enerzijds voor een paar pakjes, maar ook omdat ik de dozen gebruik voor opslag.

De meeste dingen die ik koop zijn losse kaarten. Die koop ik soms op de beurs als ik een goeie deal kan scoren, anders meestal via Cardmarket.

--------

Intertoys zegt voor Blooming Waters nu: Releasedatum: vrijdag 28 februari 2025
Wat ik wil probeer ik zelf een beetje uit te zoeken.
Ik zou willen investeren (dus mogelijk singles + misschien booster boxes en deze bewaren in plaats van openen (als dat uberhaupt handig is).

Daarnaast zou ik toch ook een beetje de dopamine op willen zoeken door het openen van packs. Maar gok dat de kans op roi heel laag ligt.

Echt het verzamelen van volledige sets interesseert me niet. Zou me puur gaan om individuele waardes.

Vraag is dan dus. Is een booster box kopen en openen een degelijke kans op roi.

Dan heb je mogelijk waarde en dopamine.
(Waarde zit mogelijk in (kleine) hits gewoon bewaren en hopen op een waarde stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
nee als je echt ROI wilt is sealed bewaren 100% de go.
Leuk al die kansen op een 400-500 euro of zelf tienduizend euro kostende kaart maar dat gaat je niet lukken.
Ik had laats voor ongeveer 100 euro aan shrouded fable open getrokken. ongeveer 20-25 euro aan kaartwaarde terug.
voor 150 euro aan Surging sparks, nou dat was helemaal huilen.
Heb laats voor 150 euro prismatic geopend. Gelukkig kreeg ik golden pikachu van ongeveer 100 euro, anders noppes.

Sealed laten=investeren. Wordt altijd wel meer waard en singles ligt een beetje aan de hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
FixDeluxe schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:35:
[...]

Wat ik wil probeer ik zelf een beetje uit te zoeken.
Ik zou willen investeren (dus mogelijk singles + misschien booster boxes en deze bewaren in plaats van openen (als dat uberhaupt handig is).

Daarnaast zou ik toch ook een beetje de dopamine op willen zoeken door het openen van packs. Maar gok dat de kans op roi heel laag ligt.

Echt het verzamelen van volledige sets interesseert me niet. Zou me puur gaan om individuele waardes.

Dan heb je mogelijk waarde en dopamine.
(Waarde zit mogelijk in (kleine) hits gewoon bewaren en hopen op een waarde stijging.
Sealed laten is altijd hogere ROI. Er zijn altijd kaarten die solo meer waard zijn dan een booster box, maar de kans dat je die regelmatig genoeg pakt om bij het openen van booster boxes quitte te spelen is niet zo groot. Bij sealed is er ook een voordeel te behalen extra sealed, een case. Daar zitten 4 tot 10 Pokemon producten in die weer sealed zijn met booster packs erin. Een case booster boxes is de hoogste dichtheid die je kan bereiken (volgens mij).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Tja, met de ETB / binder collection launch deed ik het niet, liep ik 5 minuten na openingstijd binnen en was alles weg. Had ook liever een etb dan een whopping 2 packs en een coin. Maargoed ga van het weekend deze kare opbrengst samen openen met mijn neefjes. Gooi er nog wel wat Shrouded erbij want dat is volop verkrijgbaar overal.

Die booster bundle van 151 was wel een mooie catch bij Bol terwijl ik op de fiets zat. Maar ach, daar heb ik nog genoeg om van te openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Ik weet niet hoe relevant dit nog is, maar voor de liefhebber: intertoys Den Haag centrum heeft poster, binder collections en tins van prismatische op voorraad. Stuk of 5-10 per ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

NCJ87 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:23:
[...]

Mooi dat het gelukt is! Zojuist bij de Intertoys in Eindhoven geweest, daar stond ook een kleine rij voor de deur, maar er was helemaal niks binnengekomen helaas. Ik heb gelukkig een tijd geleden 1 minitin bij Bol.com kunnen bestellen, die komt als het goed is vandaag binnen, dus toch nog iets om vanavond te openen :)
Je bent niet toevallig bij de MM geweest? Dat scheelt me na het werk weer teleurstelling als ik langs fiets 😅

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
Dawn schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:24:
[...]

Je bent niet toevallig bij de MM geweest? Dat scheelt me na het werk weer teleurstelling als ik langs fiets 😅
Die hadden niks in het schap liggen (MM centrum), maar ik heb daar niet gevraagd of er nog iets binnen gaat komen, dus mogelijk komt dat later nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

FixDeluxe schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:35:
[...]
Nee. De kans op "winst" bij openen direct na aankoop is minimaal. De boxen waar de interessante kaarten in zitten zijn ook over het algemeen weer duurder. Ik zou dat doen voor "de leuk", maar als het gaat om investeren kun je beter sealed houden, en/of singles kopen.
[...]
Qua losse kaarten van een set gaat het om een stapeltje rares bij mij, en wat commons/uncommons. Dat past prima in een ETB, en staat leuk. Ik probeer niet te veel kaarten te hebben. Duurdere kaarten gaan sowieso in een map of hard-sleeve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Terwijl ik richting een Intertoys XL aan het reizen ben nog het afgelopen half uur 3 minitins via Bol kunnen kopen net. De Espeon, Glaceon, Sylveon. Wilde nog voor de Umbreon maar die kwam niet meer op voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozy
Zojuist wat prismatic tins voor 13 euro kunnen kopen op bol.com. De umbreon tins waren binnen 1 min weg, net als de 151 bundles van vanochtend, maar de andere artworks waren 20 min later nog te bestellen. De bots hebben dus alleen de umbreon link gecheckt en de rest niet. Inmiddels is weer alles weg, 4 tins per artwork per klant. Als je geluk hebt kan je dus 28 tins onderweg hebben. 32 als je de umbreons ook hebt weten te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Geh ik las het als 4 minitins per account. Niet per art work. Sowieso was het veel refreshen en rammen op de knop betalen/afrekenen. Ben allang blij dat ik er morgen al 4 heb. Zit ik al op de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
Joosie200 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:00:
Geh ik las het als 4 minitins per account. Niet per art work. Sowieso was het veel refreshen en rammen op de knop betalen/afrekenen. Ben allang blij dat ik er morgen al 4 heb. Zit ik al op de helft.
Ja is ook een oversight van bol.com denk ik. Die hanteren gewoon 4 pp per product maar dit komt uit als 8 losse producten. Bij boosterpacks doen ze alle artworks op 1 hoop, die bieden ze ook niet als 4 losse producten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
Het schijnt dat je nu nog een tin kan pakken als je maar blijft spammen. Soms toch een product in je mandje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zo, nog prijs bij de Intertoys in Hardenberg. Tech collection sticker, poster collection en een Umbreon tin in de pocket. Nu nog de drie OG: Flareon, Jolteon en Vaporeon.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste