🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Correct, je begint met een standaard kaart, dan naar holo en dan naar "plaatje".Spacewide schreef op zondag 10 mei 2026 @ 09:27:
[...]
Ik gok vervangen door een mooiere of een uncommon vervangen door een illustration rare.
Zo kan je heel je leven blijven sparen
Pas heel kort dat ik me er zelf dus mee bezig hou maar scalpers lijken wel een groot probleem
Smyths toys is nog 1 vd winkels die zonder aankondiging nog product tegen normale prijzen op de toonbank legt. Verder moet je vandaag helaas alles monitoren via discords, en zelfs dan gaat t in secondes weg
Donderdagochtend bij Bol.com is meestal een drop van producten. Afhankelijk van de populariteit van het product moet je er bovenop zitten, anders heb je gewoon pech. Perfect Order is best goed bestelbaar als ze het hebben, omdat deze set niet enorm populair is.Ricmaniac schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 13:04:
Hoe doen jullie het eigenlijk als er nieuwe setjes in de winkels komen bijv. Is het gewoon een kwestie van mazzel hebben dat er nog ligt als je er heen gaat of kan je bij winkels reserveren enzo? Of is dit gewoon per winkel verschillend.
Pas heel kort dat ik me er zelf dus mee bezig hou maar scalpers lijken wel een groot probleemJammer dat winkels niet een 1 per persoon policy o.i.d. doen.
Verder, kijk of er Pokemon Even Locations in de buurt zijn (link: https://events.pokemon.com/EventLocator/?locale=en-US&range=50&startdate=2026-05-12&iskm=false). Ik speel en ruil regelmatig bij een winkel in de buurt, en ben samen met een andere winkel bezig om daar een en ander qua toernooitjes en ruilmomenten te organiseren. In beide gevallen is er een Whatsapp-groep met de spelers, en in beide gevallen krijgen de "vaste spelers" een seintje als er nieuwe producten aan komen. Dit garandeert geen succes (wordt niet gereserveerd), maar geeft wel een heads-up tegenover scalpers die soms dagelijks langskomen om te kijken of er wat is. Het tweede is sowieso leuk, omdat je dan onderdeel kan zijn van een (lokale) community, maar dat moet je ding zijn natuurlijk
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Het is wel kwalijk dat die situatie zo is dat er van die gasten elke dag langs gaan om te kijken of er wat is
Maargoed, ga binnekort naar de eerste beurs met de kiddo's en moeten eerst maar kijken of ze het daadwerkelijk wel leuk blijven vinden en niet na een maand ineens weer helemaal klaar zijn met pokémon hahah
Verschil kan meerdere redenen hebben:llovesoccerx7 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 02:15:
Wat is het verschil of beter? Ik zie TCG om waarde te checken en eBay maar het ligt of aan mij maar zie ik best verschil in prijzen met dezelfde kaart.
- Verschillende varianten (bv "normale" vs bijvoorbeeld een "stamped" of "first edition" kaart)
- Conditie (NM vs damaged)
- Ebay rekent een stapel fees bij verkoop, dit kan de prijs beinvloeden
Tja.. Dat is wat geld verdienen met je doet he haha. Zolang er zo weinig voorraad is, en elk artikel voor x2 of x3 gaat zodra je t gekocht heb, zal je dit blijven houden.Ricmaniac schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 16:52:
Thanks voor de info.
Het is wel kwalijk dat die situatie zo is dat er van die gasten elke dag langs gaan om te kijken of er wat isJammer voor de mensen onder ons die het gewoon echt als verzamel hobby hebben ipv investering.
Maargoed, ga binnekort naar de eerste beurs met de kiddo's en moeten eerst maar kijken of ze het daadwerkelijk wel leuk blijven vinden en niet na een maand ineens weer helemaal klaar zijn met pokémon hahah
Duidelijk, ik heb mijn kaarten in collectr maar dat is dus meer een indicatie exacte prijzen even kijken op cardmarket gewoon. Of is er andere app om aan te raden?Ypho schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 07:45:
[...]
Verschil kan meerdere redenen hebben:Sowieso zou ik geen Ebay of TCG Player oid gebruiken voor waardebepaling, dat is vooral gebaseerd op de VS markt, en die prijzen houden wel/geen/misschien rekening met fees. Er is een enorme Europese markt die vrij goed een indicatie kan geven voor de waarde van je kaart. Kijk bijvoorbeeld op Cardmarket (cardmarket.com). Dit is de bekendste marktplaats in Europa waar dagelijks enorme hoeveelheden aan bestellingen gaan. Nu is Cardmarket soms lastig zoeken, daarom heb ik zelf een app gemaakt die de Cardmarket prijzen laat zien (zie mijn message-footer).
- Verschillende varianten (bv "normale" vs bijvoorbeeld een "stamped" of "first edition" kaart)
- Conditie (NM vs damaged)
- Ebay rekent een stapel fees bij verkoop, dit kan de prijs beinvloeden
EDIT: ik denk Dex met premium dan heb je cardmarket.
[ Voor 3% gewijzigd door llovesoccerx7 op 13-05-2026 15:27 ]
Er zijn diverse platforms, veel volgen de US markt. Zie mijn forum-handtekening hieronder dit bericht, dat is een Nederlands platform dat EU verkoopprijzen tracked.llovesoccerx7 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 13:02:
[...]
Duidelijk, ik heb mijn kaarten in collectr maar dat is dus meer een indicatie exacte prijzen even kijken op cardmarket gewoon. Of is er andere app om aan te raden?
EDIT: ik denk Dex met premium dan heb je cardmarket.
Dat is jou eigen app of niet?Ypho schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 19:32:
[...]
Er zijn diverse platforms, veel volgen de US markt. Zie mijn forum-handtekening hieronder dit bericht, dat is een Nederlands platform dat EU verkoopprijzen tracked.
Mediamarkt had wekenlang Destined Rivals in stock. Een paar zijn geslaagd om voor €251 een geseald exemplaar daar te halen. Ik ben nog enkel tegen MediaMarkten aangelopen die je losse boosters willen verkopen voor €7 per pack. Lang verhaal kort: gok op een Primera of MediaMarkt bij jou in de buurt die er toevallig nog wat hebben liggen. Anders is het minimaal €350 betalen op marktplaats of meer op cardmarket.
De meeste vendors zeggen lowest NL dus dan zit je goed. Ik zelf kijk eerder naar België, Duitsland, Luxemburg. Als je een verkoper uit die landen aantreft die flink onder de laagste verkoper in NL zit bestel ik liever bij een Belgische, Duitse, Luxemburgse verkoper.llovesoccerx7 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 14:32:
Wij gaan zaterdag naar een beurs. We hebben aantal kaarten met value om te traden. Hoe kan ik van tevoren hun waarde bepalen via CM? Ik zie meerdere bedragen van paar voor bijvoorbeeld 20,- dan 25,- en dan 30.-. Dan kijk ik wel naar Nederlandse verkopers. Is dit de juiste manier of moet ik dit anders opzoekend?
Besef je wel dat men in de regel 80-85% van die waarde aan trade value geven. Dus 16/17 euro. Bij inkoop kan ik het nog volgen om wat marge in te bouwen. Maar bij een trade doe ik vaker 1 op 1.
Duidelijk, ja klopt ben ik mij bewust van!Joosie200 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 14:50:
[...]
De meeste vendors zeggen lowest NL dus dan zit je goed. Ik zelf kijk eerder naar België, Duitsland, Luxemburg. Als je een verkoper uit die landen aantreft die flink onder de laagste verkoper in NL zit bestel ik liever bij een Belgische, Duitse, Luxemburgse verkoper.
Besef je wel dat men in de regel 80-85% van die waarde aan trade value geven. Dus 16/17 euro. Bij inkoop kan ik het nog volgen om wat marge in te bouwen. Maar bij een trade doe ik vaker 1 op 1.
Als je die box echt nog wilt, zou ik hem gewoon aftikken op 350. Kan eigenlijk alleen nog maar omhoog gaan, of hij moet nog een keer geprint worden maar dat verwacht ik niet.Spacewide schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 12:46:
Vraagje voor de doorgewinterde verzamelaars die zulke ups en downs al eens doorstaan hebben. Ik weet dat niemand een glazen bol heeft, maar misschien wel wat insiderinfo. De vraag: zou het een goed moment zijn om een Destined rivals boosterboxje te kopen? Ze zitten rond de 350-400 ondertussen. 200 vond ik absurd duur destijds, kijk nu.. 350 en de twijfel kickt in. /Meh
Boosterboxen worden over t algemeen heel slecht geprint. (in amerika is nog geen nieuwe print geweest) daar is de bbox momenteel al over de 600 dollar. Dus zodra de goedkope opgekocht worden, zal hij echt wel heel stabiel weer snel terug naar 500 klimmen. ( aldus mijn glazen bol) maar goed, je moet echt doen wat goed voelt. Evolving Skies was ook ooit 100 , toen 200, toen 400, toen 800, toen ineens 2.2k
https://www.tcgplayer.com/product/624679/pokemon-sv10-destined-rivals-destined-rivals-booster-box?srsltid=AfmBOooUAZaqNJ-UQbv7vT-m-rC3C3SxnNnBCUe2Xh8s3vXt10EfMMB7&Language=English
[ Voor 100% gewijzigd door llovesoccerx7 op 15-05-2026 21:54 ]
Spacewide schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 12:46:
Vraagje voor de doorgewinterde verzamelaars die zulke ups en downs al eens doorstaan hebben. Ik weet dat niemand een glazen bol heeft, maar misschien wel wat insiderinfo. De vraag: zou het een goed moment zijn om een Destined rivals boosterboxje te kopen? Ze zitten rond de 350-400 ondertussen. 200 vond ik absurd duur destijds, kijk nu.. 350 en de twijfel kickt in. /Meh
Niet mijn foto. Dit bedoel ik dus. Primera ergens in the middle of nowhere die nog een sealed Destined Rivals meegeeft voor 215 euro. Helaas zijn mijn Primera winkels in de buurt en de Mediamarkt niet zover te krijgen.
welke shop is dit geweest?Ricmaniac schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 16:38:
Ik ben een newbie. Deze via een webshop gekocht maar toch vind ik de seal een beetje gek. Het plastic voelt wel normaal maar wat denken jullie? resealed of komt het wel vaker voor zo?
[Afbeelding] [Afbeelding]
Heel soms zijn seals wel eens zoals dit. maar heel vaak zie ik t zo extreem ook weer niet.
Spellenwinkel.nldfbt schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 17:48:
[...]
welke shop is dit geweest?
Heel soms zijn seals wel eens zoals dit. maar heel vaak zie ik t zo extreem ook weer niet.
Ik heb het ook opvangen, maar ik ben niet dat type persoon die rond gaat rijden voor producten. Op deze manier ben ik al verloren zeg maarJoosie200 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 13:34:
[...]
[Afbeelding]
Niet mijn foto. Dit bedoel ik dus. Primera ergens in the middle of nowhere die nog een sealed Destined Rivals meegeeft voor 215 euro. Helaas zijn mijn Primera winkels in de buurt en de Mediamarkt niet zover te krijgen.
Misschien komt er wel wat online voor schappelijke prijzen. Ondertussen heb ik eentje overgekocht voor 335. Stevige premium, maar het is nu eenmaal zo.
335 is als nog een prima prijs als je geen halve wereldreis wil maken door Nederland. Beam, Pocket, Catch your Cards en andere shops kwamen voorbij tussen de 375-400 euro. Ik heb een case premium betaald 380 ps. Maargoed ik had ook nog eentje van Games Island van 170 liggen. Compenseert het iets.Spacewide schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 19:21:
[...]
Ik heb het ook opvangen, maar ik ben niet dat type persoon die rond gaat rijden voor producten. Op deze manier ben ik al verloren zeg maar![]()
Misschien komt er wel wat online voor schappelijke prijzen. Ondertussen heb ik eentje overgekocht voor 335. Stevige premium, maar het is nu eenmaal zo.
Oh dat geloof ik ook wel en verwacht ook niet dat resealen allerdaagse business is maar kan me voorstellen dat zo'n winkel ook miss in de maling genomen kan worden door mensen die het resealen en dan retourneren
Ja klopt 71 ja. Begreep dat het al de mindere was.dfbt schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 01:09:
hoop wel dat je 70 euro hebt betaald. Perfect order is 1 vd (minst gewilde sets) in iedereens ogen en niemand komt er vanaf. Boosterboxen kan je al voor 180-185 euro scoren. Dan kan je weer voor 5 euro per pack rippen.
Maar was de enige die zowat soms te koop is waar ik snel genoeg bij kon zijn :P
Kiddo's samen met mij pas net deze hobby begonnen dus nu gewoon leuk om af en toe een pakje open te maken samen.
Leuk zo'n begin. Merk dat ik zelf ook heel enthiousiast ben geworden haha. Nou hopen dat ze het ook echt leuk vinden ipv dat ze het alleen denken te willen en het niet na een week voorbij is
Ik kon er ook nog 1 scoren voor 65,- maar kan ze hier niet meer in de winkel vinden. Heb nog 1 over die gooi ik gewoon op zolder en vergeten🤣. PO set inmiddels compleet.Ricmaniac schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 03:01:
[...]
Ja klopt 71 ja. Begreep dat het al de mindere was.
Maar was de enige die zowat soms te koop is waar ik snel genoeg bij kon zijn :P
Kiddo's samen met mij pas net deze hobby begonnen dus nu gewoon leuk om af en toe een pakje open te maken samen.
hoe gaat dit te werk straks met de nieuwe set? Kan je deze ergens voor redelijke prijs pre-orderen? Of op goed geluk bij een winkel ergens aanschaffen?
Chaos Rising komt vrijdag komende week uit. Preorders zijn er al geweest voor deze set bij pocket games, catch your cards en andere tcg shops. Je moet nu hopen dat Bol donderdag ochtend 21 mei ergens tussen 08:00 - 12:00 de elite trainer box, booster bundle online gooit met limiet. Zodat je voor normale prijzen kan bestellen en die vrijdag meteen bezorgd worden.llovesoccerx7 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:50:
[...]
hoe gaat dit te werk straks met de nieuwe set? Kan je deze ergens voor redelijke prijs pre-orderen? Of op goed geluk bij een winkel ergens aanschaffen?
Helaas heeft Bol er een handje van om alles online te zetten zonder limiet. First partner doosjes verkochten zij pas wat een week geleden, terwijl we al drie weken na de release dag zitten. En ze waren beschikbaar zonder limiet. Kortom alles ging naar bots.
Dan weet ik dat voor de volgende keer. Waar kan ik de “normale” market prijzen vinden van bundles en etbs etc? Zodat ik dit kan vergelijken.Joosie200 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:51:
[...]
Chaos Rising komt vrijdag komende week uit. Preorders zijn er al geweest voor deze set bij pocket games, catch your cards en andere tcg shops. Je moet nu hopen dat Bol donderdag ochtend 21 mei ergens tussen 08:00 - 12:00 de elite trainer box, booster bundle online gooit met limiet. Zodat je voor normale prijzen kan bestellen en die vrijdag meteen bezorgd worden.
Helaas heeft Bol er een handje van om alles online te zetten zonder limiet. First partner doosjes verkochten zij pas wat een week geleden, terwijl we al drie weken na de release dag zitten. En ze waren beschikbaar zonder limiet. Kortom alles ging naar bots.
Bol had laatste wel op wat artikelen een limiet.
was een erg leuke bezigheid en begon er zelf gewoon ook helemaal van te glunderen haha de nostalgie sloeg hard toe.
:strip_exif()/f/image/tHUCzmbMfADQpmomx5OCUHJz.jpg?f=fotoalbum_large)
ben nog aan het twijfelen hoe ik wil gaan collecten. Idee is gewoon een pokedex eigenlijk.. wat wat “makkelijker” is denk ik gezien we zo laat instappen ipv een specifieke set maarja je hebt zo veel kaarten van dezelfde Pokémon uit verschillende sets.
Dat doe ik ook op dit moment. Lekker pokedex maken dat hoeft niet mega duur te zijn. Ik heb er nu 706 pokemons in zitten. Sets wordt al aardig duur omdat er dure kaarten meestal in zitten helaas..Ricmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:12:
Afgelopen paar uur bezig geweest met de kiddo’s voor het sorteren van die hele bulk per set![]()
was een erg leuke bezigheid en begon er zelf gewoon ook helemaal van te glunderen haha de nostalgie sloeg hard toe.
[Afbeelding]
ben nog aan het twijfelen hoe ik wil gaan collecten. Idee is gewoon een pokedex eigenlijk wat “makkelijker” is denk ik gezien we zo laat instappen ipv een specifieke set maarja je hebt zo veel kaarten van dezelfde Pokémon uit verschillende sets.
Normaal gesproken zijn de manufactory retail advies prijzen / door fabrikant aangeraden prijzenllovesoccerx7 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:51:
[...]
Dan weet ik dat voor de volgende keer. Waar kan ik de “normale” market prijzen vinden van bundles en etbs etc? Zodat ik dit kan vergelijken.
Bol had laatste wel op wat artikelen een limiet.
Een booster bundle van 6 pakjes: Bol en Smyths vraagt 36 tot 40 euro. Anderen tussen de 45-60 euro.
Een elite trainer box met 9 pakjes, promo kaart, sleeves, dobbelsteen: bol/Smyths vraagt vaak 59,99 euro. Anderen zoals Dreamland / Pocketgames 69, 99 euro en Mediamarkt / Intertoys en anderen 79,99+.
Een mini tin: haal je bij Bol, Smyths, Dreamland, Bruna, Primera vaak voor 12,99 euro. Intertoys / Top1toys 14,99 euro. Reseller als nedgame/gamerparadize vaak meteen het dubbele.
Dus ja het kan nogal uitmaken waar je iets kan kopen op de release dag of vooruit kan preorderen.
Het kostte wat tijd maar ik heb gewoon van elke Pokémon (ik ga voorlopig maar t/m 151) gekeken welke kaart uit alle sets ik het mooist vind en die heb ik in een Excelsheet gezet met Cardmarket prijs en serienaam. Ik zet elke maand een vast bedrag opzij en eens in de zoveel tijd bestel ik dan kaarten uit de Excelsheet. Zodra er een nieuwe set uit komt vergelijk ik die kaarten met de keuzes in de Excelsheet en als een nieuwe set een mooiere kaart heeft vervang ik die in de Excelsheet.Ricmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:12:
Afgelopen paar uur bezig geweest met de kiddo’s voor het sorteren van die hele bulk per set![]()
[Afbeelding]
ben nog aan het twijfelen hoe ik wil gaan collecten. Idee is gewoon een pokedex eigenlijk.. wat wat “makkelijker” is denk ik gezien we zo laat instappen ipv een specifieke set maarja je hebt zo veel kaarten van dezelfde Pokémon uit verschillende sets.
Limiet hebben ze er vandaag in ieder geval weer op zitten. Max 2 op o.a. First Partner. Toch weer iets meer kans om iets te bestellen, zal bij Chaos Rising dan ook wel weer zijn verwacht ikJoosie200 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:51:
[...]
Chaos Rising komt vrijdag komende week uit. Preorders zijn er al geweest voor deze set bij pocket games, catch your cards en andere tcg shops. Je moet nu hopen dat Bol donderdag ochtend 21 mei ergens tussen 08:00 - 12:00 de elite trainer box, booster bundle online gooit met limiet. Zodat je voor normale prijzen kan bestellen en die vrijdag meteen bezorgd worden.
Maar weer geen limiet op de posters. En first partner ben ik misgelopen. Gek hé dat je na een daily meeting even koffie haalt. Ben je eens 5min afk dropt Bol de first partner.schaapiej schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:35:
[...]
Limiet hebben ze er vandaag in ieder geval weer op zitten. Max 2 op o.a. First Partner. Toch weer iets meer kans om iets te bestellen, zal bij Chaos Rising dan ook wel weer zijn verwacht ik
Hoe bedoel je zit de hele dag op bol of?🤣Joosie200 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:41:
[...]
Maar weer geen limiet op de posters. En first partner ben ik misgelopen. Gek hé dat je na een daily meeting even koffie haalt. Ben je eens 5min afk dropt Bol de first partner.
die Zygarde prem box is ook al van 54,- naar 71,- gegaan op bol🤷🏻♂️
[ Voor 10% gewijzigd door llovesoccerx7 op 18-05-2026 14:11 ]
Wat bijzonder dat ze dat per product laten verschillen... ik had geen koffie pauze en nog wel 2 FP boxjes kunnen kopen. @llovesoccerx7 andere verkoper dan Bol zelf? Anders zijn ze wel ineens flink omhoog gegaan ja!Joosie200 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:41:
[...]
Maar weer geen limiet op de posters. En first partner ben ik misgelopen. Gek hé dat je na een daily meeting even koffie haalt. Ben je eens 5min afk dropt Bol de first partner.
Ehm nee. Ik zit een keer niet aan mijn mobiel gekluisterd en ik mis Bol. Dat bedoel ik. Je moet bij Bol opletten op de verkoper. Ze staan ook derde verkopers toe. Bol hanteert adviesprijzen.llovesoccerx7 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 14:10:
[...]
Hoe bedoel je zit de hele dag op bol of?🤣
die Zygarde prem box is ook al van 54,- naar 71,- gegaan op bol🤷🏻♂️
Ah ik zag het net dat er vanmorgen een drop was vandaar de hype. Helaas ook niet mee gekregen. Maar begreep dat Bol wel vaker wat dropt. En was inderdaad een andere partij had er te snel over heen gelezen.Joosie200 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 15:03:
[...]
Ehm nee. Ik zit een keer niet aan mijn mobiel gekluisterd en ik mis Bol. Dat bedoel ik. Je moet bij Bol opletten op de verkoper. Ze staan ook derde verkopers toe. Bol hanteert adviesprijzen.
[ Voor 7% gewijzigd door llovesoccerx7 op 18-05-2026 15:51 ]
Die nihil zero box? Heeft zelfs 52 gestaan bij launch. Deze webshop ziet er wel betrouwbaar uit. Je kan altijd verder onderzoek doen via een VAT / BTW nummer.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 20:50:
Iemand ervaring met TCGpower.nl? Japans booster box van PO. In de sale voor 59,- of is dat te mooi om waard te zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Spacewide op 19-05-2026 20:55 ]
Greninja is awesome!Joosie200 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 19:28:
[Afbeelding] En het staat mooi op een rijtje. Froakie, Frogadier en Mega Greninja.
Heel leuke evolutie. Het kan wel eens zijn dat Bol webshop dadelijk Chaos Rising te koop zet.
Gisteren heb ik een Perfect order bundltje opengetrokken en 5 pakjes weggegeven. Uit het laatste pakje pullde ik Clefairy POR 094. Goeie karma kan dus
[ Voor 24% gewijzigd door Spacewide op 21-05-2026 09:11 ]
Pff had hem in me winkelwagen. klikte op afrekenen en toen crashde bol.Spacewide schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:09:
[...]
Heel leuke evolutie. Het kan wel eens zijn dat Bol webshop dadelijk Chaos Rising te koop zet.
Gisteren heb ik een Perfect order bundltje opengetrokken en 5 pakjes weggegeven. Uit het laatste pakje pullde ik Clefairy POR 094. Goeie karma kan dus
en als ik nu F5 is me winkelwagen leeg
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 21-05-2026 09:33 ]
Ik wilde mijn bericht eigenlijk al verwijderenRicmaniac schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:32:
[...]
Pff had hem in me winkelwagen. klikte op afrekenen en toen crashde bol.
en als ik nu F5 is me winkelwagen leeg
Het leven is aan de rappen
De halve en hele booster box zijn wel gelukt. En hoe verliep het bij jullie?
Helaas niet gelukt. Ik spaar alleen ETB's en werd bij afrekenen elke keer uit mijn winkelmand gegooid. Nu maar even wat diverse sites in de gaten houden waar ze voor "normale" prijzen worden verkocht.Joosie200 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 11:32:
Bol was aan het trippen vanochtend. En ook rond 10:45 tot 11:15. Etb kreeg ik voor de tweede keer niet afgerekend en in mijn mandje. De booster bundle wel maar er kwam een betaal error. Sindsdien zie ik bij de bundel: om het eerlijk te houden beperken we het aantal tot 2. Alsof ik wel besteld heb.
Ging goed bij de 2de poging en ik kijk uit naar die Charmeleon cosmos promo.Joosie200 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 11:32:
Bol was aan het trippen vanochtend. En ook rond 10:45 tot 11:15. Etb kreeg ik voor de tweede keer niet afgerekend en in mijn mandje. De booster bundle wel maar er kwam een betaal error. Sindsdien zie ik bij de bundel: om het eerlijk te houden beperken we het aantal tot 2. Alsof ik wel besteld heb.
Weet je of checklanes later uitkomen? Ik open graag checklanes omdat er vaak een leuk kaartje bijzit.
Op nl.pepper.com postte iemand een mooi overzicht met alle linkjes. Handig.
[ Voor 6% gewijzigd door Spacewide op 21-05-2026 12:46 ]
Wil je delen welke sites ze voor normale prijzen verkopen?Nyazzin schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 12:11:
[...]
Helaas niet gelukt. Ik spaar alleen ETB's en werd bij afrekenen elke keer uit mijn winkelmand gegooid. Nu maar even wat diverse sites in de gaten houden waar ze voor "normale" prijzen worden verkocht.
Ik heb geen idee waar ik moet zorken.
Catchyourcards, pocketgames, tcgviert, games island,pokéfan schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 18:23:
[...]
Wil je delen welke sites ze voor normale prijzen verkopen?
Ik heb geen idee waar ik moet zorken.
Dit is de eerste release die ik zo mee maak, zouden ze morgen nog iets droppen?
Meestal is dat op donderdag ochtend, maar alles kan natuurlijk.cas90 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 21:57:
Ik heb vandaag bij bol helaas alleen de booster bundel weten te bemachtigen...
Dit is de eerste release die ik zo mee maak, zouden ze morgen nog iets droppen?
Morgen ochtend kan je ook aanschuiven bij Dreamland, Mediamarkt, Carrefour (BE),...
Deze nacht om 24u kan Dreamland NL online droppen en 10 minuten later Bij Mediamarkt NL.
Genoeg opties
Helaas alleen... ik en meerdere die ik ken hebben niks kunnen krijgen haha.cas90 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 21:57:
Ik heb vandaag bij bol helaas alleen de booster bundel weten te bemachtigen...
Voor mij ook de eerste keer en zat er helemaal klaar voor omdat ik greninja super dik vind en wil die box gewoon graag open maken... maar helaas
Maargoed, je zou toch denken gezien die nog lange tijd in print zal zijn dat het toch wel moet lukken komende maanden om er gewoon normaal 1 te kunnen kopen.
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 10:03:
Yay ETB bij intertoys gescoord 😀 echt insane mazzel. Me dochter wilde mee en rende vooruit naar de rij omdat ze zei “straks hebben ze niet genoeg” en toevallig hebben wij letterlijk de laatste ticket gekregen. Mensen achter ons hebben pech
Hoe duur zijn de ETB bij Intetoys?
Bij Dreamland waren ze 80 euro per stuk.
Intertoys was ook 80. Heel veel shops zijn 80 zie ik. Dat vond ik wel jammer gezien bol.com 60€ was.ChiMan schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 10:27:
[...]
![]()
Hoe duur zijn de ETB bij Intetoys?
Bij Dreamland waren ze 80 euro per stuk.
Blijf het opmerkelijk vinden dat winkels hun eigen prijzen mogen hanteren.Ricmaniac schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:31:
[...]
Intertoys was ook 80. Heel veel shops zijn 80 zie ik. Dat vond ik wel jammer gezien bol.com 60€ was.
[ Voor 18% gewijzigd door llovesoccerx7 op 23-05-2026 21:42 ]
Een Pokemon Center ETB van Surging Spraks. Shinji Kanda arts 🔥llovesoccerx7 schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 21:30:
2 prismatic etbs aangeschaft bij TCGkingdom mooi voor de collectie! Nog aanraders voor cases ETBs?
Ik bedoel van die acryl cases zijn dat toch?Spacewide schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 23:20:
[...]
Een Pokemon Center ETB van Surging Spraks. Shinji Kanda arts 🔥
Was wel erg leuk voor me kiddo's.. meerdere keren kwamen er wat mensen naar ons toe of ze het leuk vonden om dit en dat te hebben enzo. Echt mega aardig en zij vonden dat natuurlijk geweldig
In totaal met 200-250 kaarten naar huis gegaan.
Van te voren ging ik er heen met het idee om misschien nog wat Chaos Rising aan te schaffen maar ze vroegen over het algemeen daar wel gelijk een hoofdprijs wat ik gewoon zonde vind gezien ik 1 ETB afgelopen vrijdag voor 15-30 euro minder kon scoren dan dat mensen hem daar aanboden. Dus dat uiteindelijk niet gedaan.
Maar ik ga dit jaar nog wel vaker naar deze tcg events
Showcase je kaarten maar eensRicmaniac schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:21:
Vandaag voor het eerst naar een beurs geweest. Deze was in nijkerk en man wat was dit super leuk om eens mee te makenMaar ook een partij pittig om al die mooie kaarten te zien die dan gewoon veeels te duur zijn (voor mij) om te kopen haha.
Was wel erg leuk voor me kiddo's.. meerdere keren kwamen er wat mensen naar ons toe of ze het leuk vonden om dit en dat te hebben enzo. Echt mega aardig en zij vonden dat natuurlijk geweldig![]()
In totaal met 200-250 kaarten naar huis gegaan.
Van te voren ging ik er heen met het idee om misschien nog wat Chaos Rising aan te schaffen maar ze vroegen over het algemeen daar wel gelijk een hoofdprijs wat ik gewoon zonde vind gezien ik 1 ETB afgelopen vrijdag voor 15-30 euro minder kon scoren dan dat mensen hem daar aanboden. Dus dat uiteindelijk niet gedaan.
Maar ik ga dit jaar nog wel vaker naar deze tcg eventswas een geslaagd uitje.
Vandaag met m'n dochtertje gestart met het uitknippen van placeholders (1025) voor onze pokedex binder(s). Zou jij een grote of 3 aparte binders kiezen?
Bron placeholders: https://pokedexchallenge.com/en/pokedex-placeholders
Toevallig wilde ik hetzelfde doen met die placeholders inderdaadSpacewide schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:14:
[...]
Showcase je kaarten maar eens![]()
Vandaag met m'n dochtertje gestart met het uitknippen van placeholders (1025) voor onze pokedex binder(s). Zou jij een grote of 3 aparte binders kiezen?
[Afbeelding]
Ik ga voor 1 grote binder. Je hebt zo’n vault X XL van 40ish euro met 1080 slots. Dus past het allemaal in 1 binder
Maar ik mag die binder niet kopen want willen ze voor vaderdag geven 😂😂
Wahah door mijn dochters hand kan je het niet zien maar heeft hier op die foto die ik poste dezelfde pyama aan als die van jou toen we met die kaarten bezig waren
[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 25-05-2026 13:36 ]
Haha dat is een grappig toeval 😂. Die sponzen pyjama's zijn een succes hier.Ricmaniac schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:21:
[...]
Toevallig wilde ik hetzelfde doen met die placeholders inderdaad![]()
Ik ga voor 1 grote binder. Je hebt zo’n vault X XL van 40ish euro met 1080 slots. Dus past het allemaal in 1 binder![]()
Maar ik mag die binder niet kopen want willen ze voor vaderdag geven 😂😂
Wahah door mijn dochters hand kan je het niet zien maar heeft hier op die foto die ik poste dezelfde pyama aan als die van jou toen we met die kaarten bezig waren
Bedankt voor je Vault X tip! Eens opzoeken zodat we naar de volgende stap kunnen. 💯
Mijn zoontje heeft 3 of 4 binders voor z’n pokedex. Dat is een stuk handzamer en lichter te behappen dan zo’n groot ding.Spacewide schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:14:
[...]
[Afbeelding]
Daar komt bij: 1080 slots gaat nu wellicht passen (als je ook de alolan/galarian versies doet wordt het krap). Maar volgend jaar komt wind/waves uit, en daarmee een 10e generatie. Dan zal 1080 waarschijnlijk niet meer voldoende zijn.
Daarnaast heb ik ook een kleinere binder van Vaultx om de hitjes in te hebben. De kick van het openen van een pakje en hopen op een mooie kaart blijft toch geniaal!
:strip_exif()/f/image/hSgSzoqZbA11UcC11zAoTtRN.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben heel blij om te zien dat dit soort kwaliteit weer meer terugkomt!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De kaarten zijn dik hoor en dat vind ik best tof maar net als nu met die Greninja bijv. 1 van me favorieten pokemon maar dan zitten er 3 verschillende in die Chaos Rising set
![]() | ![]() | ![]() |
Die kaarten zijn zeker mooi, al is het steeds lastiger om alles compleet te krijgen zo. Al neig ik steeds meer naar enkel de kaarten kopen die ik echt mooi vind. En dan graded. Dan kan je een beetje kaarten opsporen en zoeken en hoef ik ook niet in de rij voor ETB's, boosters en packs. Dat was toch leuker voorheen, gewoon af en toe een pakje kopen.Ricmaniac schreef op maandag 25 mei 2026 @ 21:24:
Wat ik wel een beetje jammer vind van al die sets is al die "secret" cards.. dan is het een set van 89 kaarten ofzo maar heb je er bijv 30 extra die over dat nummer heen gaat.
De kaarten zijn dik hoor en dat vind ik best tof maar net als nu met die Greninja bijv. 1 van me favorieten pokemon maar dan zitten er 3 verschillende in die Chaos Rising seten dan nog de gold card natuurlijk.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Overigens spelen jullie weleens? Ik niet meer, ook geen Magic the gathering meer. En daar is het toch allemaal begonnen met het spelletje. Misschien op de een of andere manier weer eens oppakken.
* en het is mijn favorieten en geen me
Ik begon ~30 jaar geleden met het spel. Heeft bij mij een hele tijd stil gelegen. Ik ben op een gegeven moment MTG gaan spelen, want dat was uitdagender. Uiteindelijk 5-6 jaar geleden Pokemon weer gaan spelen met mijn zoon, voor hem was MTG toen te lastig door het vele Engels, en was Pokemon beter te begrijpen.CornermanNL schreef op maandag 25 mei 2026 @ 21:44:
[...]
Die kaarten zijn zeker mooi, al is het steeds lastiger om alles compleet te krijgen zo. Al neig ik steeds meer naar enkel de kaarten kopen die ik echt mooi vind. En dan graded. Dan kan je een beetje kaarten opsporen en zoeken en hoef ik ook niet in de rij voor ETB's, boosters en packs. Dat was toch leuker voorheen, gewoon af en toe een pakje kopen.
Overigens spelen jullie weleens? Ik niet meer, ook geen Magic the gathering meer. En daar is het toch allemaal begonnen met het spelletje. Misschien op de een of andere manier weer eens oppakken.
* en het is mijn favorieten en geen me
Voordeel is dat Pokemon een stuk goedkoper is om te spelen dan MTG, zeker omdat verzamelaars en "verzamelaars" vooral de secret rare kaarten willen. Als je als speler de normale ex-kaarten speelt, kost het geen drol
Maar nooit in het echt gespeeld nee. Vroeger ook niet.
Ik ben voor aparte binders gegaan met het oog op de toekomst. Zodra Gen10 komt heb je misschien in die ene grote map weer net te weinig ruimte en moet je alsnog een een extra map kopen. Heb van Nemesis EX de 12 pocket binders (480 kaarten per map) nu 3x dus voor nu meer dan genoeg ruimte voor Gen10 en ook Gen11 gaat nog wel passen. Ben wel voor de simpele Pokédex versie gegaan; van elk beest gewoon één kaart ongeacht hoeveel varianten er van zijn. Dus voor nu 1025 plekjes nodigSpacewide schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:14:
[...]
[Afbeelding]
Inderdaad goeie tip. Wij gaan het ook zo doen waarschijnlijk. We hebben alle placeholders uitgeknipt en gaan die Megas en Gigantamax niet verzamelen, dan hoeven we niet alles op te schuiven als er weer wat nieuws uitkomt. Ik heb nog enkele CardStacks 480 pocket binders liggen, dan zullen we die maar eens beginnen te vullenschaapiej schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 08:05:
[...]
Ik ben voor aparte binders gegaan met het oog op de toekomst. Zodra Gen10 komt heb je misschien in die ene grote map weer net te weinig ruimte en moet je alsnog een een extra map kopen. Heb van Nemesis EX de 12 pocket binders (480 kaarten per map) nu 3x dus voor nu meer dan genoeg ruimte voor Gen10 en ook Gen11 gaat nog wel passen. Ben wel voor de simpele Pokédex versie gegaan; van elk beest gewoon één kaart ongeacht hoeveel varianten er van zijn. Dus voor nu 1025 plekjes nodig
[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 28-05-2026 22:52 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar anderhalf uur rijden.. die skip ikG_Dragon schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 22:50:
Eindelijk weer een beurs op fatsoenlijke afstand, nu even kijken of het gaat lukken om heen te gaan want het is best kort dag aangekondigd
[Afbeelding]
Valt wel mee toch ik weet ongeveer al een half jaar dat deze beurs er aan komt maar kom wel uit Hoogeveen zelf.G_Dragon schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 22:50:
Eindelijk weer een beurs op fatsoenlijke afstand, nu even kijken of het gaat lukken om heen te gaan want het is best kort dag aangekondigd
[Afbeelding]
Word voor mij en mijn 2 tieners de eerste TCG beurs die we gaan bezoeken en kijk er best wel naar uit.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik had er willen staan met een kraampje. Maar als de organisatie pas 48 uur vantevoren reageert op een ingezonden formulier van twee maanden terug heb ik zelf al iets anders gevonden. Dit weekend naar Scheemda. Eens zien hoe die beurs is.G_Dragon schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 22:50:
[Afbeelding]
Anderhalf uur? Het is voor de verandering weer een keer maar 35 minuten rijden voor ons
Dan heb ik hem zelf dus heel laat ontdekt, excuus mijn fout. Waarom heb je het hier niet gedeeeld?beuker19 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 12:44:
[...]
Valt wel mee toch ik weet ongeveer al een half jaar dat deze beurs er aan komt maar kom wel uit Hoogeveen zelf.
Word voor mij en mijn 2 tieners de eerste TCG beurs die we gaan bezoeken en kijk er best wel naar uit.
Oh wat jammer dat ze pas zo laat reageren, als je naar deze in Hoogeveen was gegaan hadden we wel kunnen meeten. Ik ga thuis ook nog even overleggen of wij ook daadwerkelijk heengaanJoosie200 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 12:47:
[...]
Ik had er willen staan met een kraampje. Maar als de organisatie pas 48 uur vantevoren reageert op een ingezonden formulier van twee maanden terug heb ik zelf al iets anders gevonden. Dit weekend naar Scheemda. Eens zien hoe die beurs is.
[ Voor 68% gewijzigd door G_Dragon op 29-05-2026 12:51 ]
Nou omdat ik dit topic pas een week of 2 volg.G_Dragon schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 12:49:
[...]
Dan heb ik hem zelf dus heel laat ontdekt, excuus mijn fout. Waarom heb je het hier niet gedeeeld?
Ik ben net zelf pas begonnen en heb vorige week pas mijn eigen binder gekocht.
Wel veel packs geopend met mijn jongste zoontje in het verleden dus hij heeft al een leuke collectie en mijn dochter spaart ze ook pas sinds een paar maanden.
Daarom vond ik het nu tijd om zelf ook maar is te beginnen aangezien ik de meeste games en series wel heb gespeeld en bekeken alleen wel slecht qua timing
Dat is wel heel erg jammer trouwens omdat je ''vroeger'' gewoon naar de winkel kon en een ETB scoren voor 55 euro maar die tijden zijn helaas voorbij.
Ik ben zelf van plan om een binder te maken met kaarten op volgorde van wanneer ze verschijn in de serie en de MC ze ook daad werkelijk ziet op tv of in het echt.
dat geeft mij ook mooi een kans om alles nog eens rustig te bekijken
[ Voor 22% gewijzigd door beuker19 op 29-05-2026 14:52 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Dat verklaard een hele hoop, schiet me ook net te binnen dat jij mij toen via dm om tips vroeg. Had niet zo snel gezien dat jij dat wasbeuker19 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 14:46:
[...]
Nou omdat ik dit topic pas een week of 2 volg.
Ik ben net zelf pas begonnen en heb vorige week pas mijn eigen binder gekocht.
Wel veel packs geopend met mijn jongste zoontje in het verleden dus hij heeft al een leuke collectie en mijn dochter spaart ze ook pas sinds een paar maanden.
Daarom vond ik het nu tijd om zelf ook maar is te beginnen aangezien ik de meeste games en series wel heb gespeeld en bekeken alleen wel slecht qua timing
Dat is wel heel erg jammer trouwens omdat je ''vroeger'' gewoon naar de winkel kon en een ETB scoren voor 55 euro maar die tijden zijn helaas voorbij.
Ik ben zelf van plan om een binder te maken met kaarten op volgorde van wanneer ze verschijn in de serie en de MC ze ook daad werkelijk ziet op tv of in het echt.
dat geeft mij ook mooi een kans om alles nog eens rustig te bekijken
Ja de hele markt ligt een beetje op zijn gat, ik onze vaste verkoper ook al een bericht gedaan omdat mijn zwager de nieuwste sets wil. Maar hun zijn ook echt niet te spreken over de huidige markt, het is flink kapot gemaakt door al scalpers.. Hopelijk hersteld zich dit ooit weer, maar ik vrees dat ik dit antwoord al zelf weet.
Trouwens we zouden kunnen meeten met iedereen die naar die beurs gaat, als wij zelf ook heengaan. Weet niet of dit een leuk idee is?
Ik wil een binder gaan beginnen met de 4 seizoenen IRs maar enig idee hoe ik specifieke thema van pokemons kan vinden?
[ Voor 39% gewijzigd door llovesoccerx7 op 01-06-2026 04:54 ]
Hoop dat er hier iets te krijgen gaat zijn..
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar zou deze set wel heel graag willen gaan sparenNielless schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:49:
[...]
Hoop dat er hier iets te krijgen gaat zijn..Zal wel weer gescalpt worden
/f/image/0U06GVbCvzVVqQ6x46qNistK.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/o6TBdTrEChQChbdjeUWXcLSs.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/3mutFYMC9IDzkKeCiXCwxkip.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sku2qAKO8SyXGsgjzlAWWezY.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/VEnpPRgnoCj5pwTvsSrYRm4m.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J7sx5lWL20qVchY4XM0sOLYM.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/KrQWiPGAPZElSF2U1ZPRHcdC.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/tzjDBGYagXTITOEh9M6F8wjZ.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/y0mafr886ymYjixot2PgPnUT.png?f=fotoalbum_tile)