✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Welke?G_Dragon schreef op maandag 1 juni 2026 @ 21:21:
Wij hebben tickets gekocht voor aankomende zondag, even een dagje met z'n tweetjes eruit. Gaan er nog meer mensen heen?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zeker, ik ga ochtends heen en nog even einde van de middag! Ik woon zelf in Hoogeveen dus ideaal keer niet ver rijden.G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 20:02:
[...]
Deze
[Afbeelding]
Zie mijn bericht eerder in dit onderwerp..
Iemand een site waar je all IR kaarten kan vinden? Ik zoek even wat themed kaarten. En zojuist de pre-order gedaan op de nieuwe set in juli <3!
[ Voor 9% gewijzigd door llovesoccerx7 op 02-06-2026 23:33 ]
Ik ga ook met de kinderen en voor ons ook een thuiswedstrijd.G_Dragon schreef op maandag 1 juni 2026 @ 21:21:
Wij hebben tickets gekocht voor aankomende zondag, even een dagje met z'n tweetjes eruit. Gaan er nog meer mensen heen?
Wij gaan ook zo vroeg mogelijk heen maar met welk doel weet ik nog niet want ben a.s. vrijdag jarig maar verwacht een mix van losse kaarten en hopelijk een paar boxen voor een mooi bedrag te scoren.
Verder heel erg blij met de aangekondigde 30 set want wil heel erg graag die magikarp dus hopelijk is die straks ook voor een wat minder pijnlijk bedrag te krijgen.
[ Voor 14% gewijzigd door beuker19 op 03-06-2026 10:31 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Het is daar vaak wel duurder..beuker19 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 10:29:
[...]
Ik ga ook met de kinderen en voor ons ook een thuiswedstrijd.
Wij gaan ook zo vroeg mogelijk heen maar met welk doel weet ik nog niet want ben a.s. vrijdag jarig maar verwacht een mix van losse kaarten en hopelijk een paar boxen voor een mooi bedrag te scoren.
Verder heel erg blij met de aangekondigde 30 set want wil heel erg graag die magikarp dus hopelijk is die straks ook voor een wat minder pijnlijk bedrag te krijgen.
Ik ook vaak in het begin is het erg druk iedereen wil er gelijk bij zijn🤣G_Dragon schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 12:10:
@llovesoccerx7 @beuker19 oh leuk! Wij willen er ook om 10 uur al zijn, kleine tip; Koop de kaarten online. Want dan kan je vaak een lange rij voorbij lopen, dat was toen bij een gamebeurs in Hoogeveen ook zo.
https://www.reddit.com/r/PokemonTCG/comments/1tylhum/confirmed_they_are_promos/
Nog meer kans om de set te kunnen scoren in september.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Dat wordt weer een lang toiletbezoek op donderdag ochtend. Ik dacht dat ze het jaar van Eevee al vergeten waren met al die Pikachu kaartjes in de set van 30 jaar bestaan.AntraXxX schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 21:26:
Mooie Espeon + Umbreon 30th ann. promo’s zeg!
https://www.reddit.com/r/PokemonTCG/comments/1tylhum/confirmed_they_are_promos/
Nog meer kans om de set te kunnen scoren in september.
Hé, ja sorry. Was er om half 11 en in de middag nog even. Mooie kaarten heb je gescoord.
Ik heb besloten om mijn collectie in het Japans te doen. Scheelt aardig wat geld vergeleken met Engels en op dit moment moet de hobby wel leuk blijven🤣
[ Voor 30% gewijzigd door llovesoccerx7 op 07-06-2026 20:06 ]
Jezus die Rayquaza VMAX...G_Dragon schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:57:
Wij zijn flink geslaagd op de beurs en hebben nu bijna Silver Tempest compleet
[Afbeelding]
[Afbeelding] [Afbeelding]
Die ligt hier in mijn map ooit zelf gepulled uit pakje. 250euro 'ineens' Het is dat ik prijzen niet track maar het wordt zóveel waard tegenwoordig
Ze hebben voor mij nog wel Spearow IR, Pinsir IR (Jap) en Mr. Mine IR (jap) kunnen scoren dus daar ben ik wel tevreden over en nu kijken waar de volgende beurs is zodat ik eindelijk een x mee kan.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Cardmarket.com (grootste ruilkaarten markt in Europa)llovesoccerx7 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:04:
Ik wil graag mijn favo pokemon in een eerste slab voor mijzelf kopen. Probleem is op de beurzen dat ik geen idee heb als de verkoop prijs redelijk is of niet. Waar checken jullie de prijzen Ebay?
Welke slab heb je in gedachten en welke grade? Hou er rekening mee dat (tegenwoordig) de prijs van een 10 vs. een 9 erg inflated kan zijn.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Oh ik wist niet dat CM ook met slang kon. Ik zal eens kijken. Entei.AntraXxX schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:41:
[...]
Cardmarket.com (grootste ruilkaarten markt in Europa)
Welke slab heb je in gedachten en welke grade? Hou er rekening mee dat (tegenwoordig) de prijs van een 10 vs. een 9 erg inflated kan zijn.
Ik zit door jouw berichtje weer eens prijzen te kijken, ooit een bubble mew uit een tin in de uitverkoop van 12,50 gepulledAschtra schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:43:
[...]
Jezus die Rayquaza VMAX...
Die ligt hier in mijn map ooit zelf gepulled uit pakje. 250euro 'ineens' Het is dat ik prijzen niet track maar het wordt zóveel waard tegenwoordig
Klopt nu het staat inderdaad bij de bijschrijving is er ook een handige manier om dit eruit te filteren?AntraXxX schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:41:
[...]
Cardmarket.com (grootste ruilkaarten markt in Europa)
Nee helaas, je zult het moeten doen met de tekstuele beschrijving / of toegevoegde foto's checken.llovesoccerx7 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:25:
[...]
Klopt nu het staat inderdaad bij de bijschrijving is er ook een handige manier om dit eruit te filteren?
Legt je telefoon er op en schuift 1 voor 1 de kaarten er in, in het opvang bakje.
Maar gaan maar eens beginnen aan het inventariseren / digitaliseren wat ik inmiddels heb
[ Voor 41% gewijzigd door Ricmaniac op 13-06-2026 09:49 ]
Ik zie het ja. Vandaag SIR Meowth gepulled in het Japans. Wordt nog niet veel aangeboden op CM. Wat is wijsheid gewoon lekker in de binder?AntraXxX schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 09:34:
[...]
Nee helaas, je zult het moeten doen met de tekstuele beschrijving / of toegevoegde foto's checken.
[ Voor 29% gewijzigd door llovesoccerx7 op 13-06-2026 00:07 ]
Welke app gebruik je daarvoor? Bij collectr zijn de resultaten regelmatig verkeerd hier.Ricmaniac schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 10:31:
Speciaal bakje ge-3d print om de kaarten te scannen![]()
Legt je telefoon er op en schuift 1 voor 1 de kaarten er in, in het opvang bakje.
Maar gaan maar eens beginnen aan het inventariseren / digitaliseren wat ik inmiddels heb
DexSpacewide schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 02:15:
[...]
Welke app gebruik je daarvoor? Bij collectr zijn de resultaten regelmatig verkeerd hier.
Kost wel geld als je de scanfunctie wilt gebruiken maar dat heb ik even 1 maand gedaan om alles er in te knallen (4€)
[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 13-06-2026 09:50 ]
Tot mijn verbazing hadden ze ineens best wat stock. En er lag ook nog een Ascended Heroes collection box tussen
En nog wat kleinere producten die ik tof vond om te hebben vanwege de promo's.
Daarna eenmaal thuis met weer 4 nieuwe producten dacht ik eigenlijk: damn.. begin ik miss een scalper te worden
Maar nee deze gaan we gewoon gezellig met de kiddo's openmaken en hopen de collectie uit te breiden
Duim voor mijn golden Greninja
Alle producten in een soort van perspagina uiteengezet voor de 30th anniversary.
Vanaf 16 september: Three pack
:strip_exif()/f/image/DjGoSROtaMuHV0dYTcId1UE2.jpg?f=fotoalbum_large)
Two pack
:strip_exif()/f/image/7trT2Yefa4QmgfDJbaGLJtiM.jpg?f=fotoalbum_large)
Knock out collection
:strip_exif()/f/image/drcExXxjCO8a5dK2pFmQUWKd.jpg?f=fotoalbum_large)
Poster collection
:strip_exif()/f/image/raM2V75Tu7eSu2Z05TCwoJ5V.jpg?f=fotoalbum_large)
Greninja / Sylveon box
:strip_exif()/f/image/GwlQ1xPTG1WLhCGaB8irGhm3.jpg?f=fotoalbum_large)
Elite trainer box:
Vanaf 2 october
Binder
:strip_exif()/f/image/u5FrMUoOSpimqsdpbTfyVWIS.jpg?f=fotoalbum_large)
Booster bundle
:strip_exif()/f/image/haeH3r6dAybhUMAEBrO5ktsA.jpg?f=fotoalbum_large)
Mini tins
:strip_exif()/f/image/8JEln4FYZ2I2CtNU2qxix3A1.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog later volgen nog: Espeon/Umbreon style decks, een ditto premium collection en Espeon/Umbreon spc.
Ik hoop wel echt dat na deze set de Pokemon gekte gaat afnemen en we eindelijk weer wat producten voor normale prijzen zonder pings vanuit een of andere Discord kunnen gaan kopen.
Pokemon weet waar ze het meeste geld mee binnen halen. Staggered release aka uitgestelde lancering van producten. En dan ook nog de twee Espeon / Umbreon spc apart houden van elkaar daar waar je in Japan beide promo's gewoon in hetzelfde starter deck kunt krijgen. Maar dan heb je ook twee aparte playmats en dus 60! packs om te openen lol. Waarvan dan weer 58 reguliere packs en maar 2 packs voor classic collection kaarten. Dat doet mij dan weer afvragen: komen er nog specifieke classic collection producten? Voor de Crystal Lugia, Magikarp Paldea Evolved en co.
Tijd voor een flinke dip in de wereld van kaarten handel. Uiteindelijk wordt dit ook een probleem voor the Pokemon Company. Nieuwe aanwas komt voort uit packs rippen en lekker verzamelen. Niet uit jarenlang sparen voor een graden Gengar.Joosie200 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 16:56:
Jep, de drie doldwaze dagen in de bijenkorf zijn er niks bij. En zelfs al krijg je op tijd meldingen door; succes bij Bol, Catch your Cards, Pocketgames en co. Het is nu soms al niet te doen laat staan met deze producten waar heel specifieke promo's bij zitten.
Pokemon weet waar ze het meeste geld mee binnen halen. Staggered release aka uitgestelde lancering van producten. En dan ook nog de twee Espeon / Umbreon spc apart houden van elkaar daar waar je in Japan beide promo's gewoon in hetzelfde starter deck kunt krijgen. Maar dan heb je ook twee aparte playmats en dus 60! packs om te openen lol. Waarvan dan weer 58 reguliere packs en maar 2 packs voor classic collection kaarten. Dat doet mij dan weer afvragen: komen er nog specifieke classic collection producten? Voor de Crystal Lugia, Magikarp Paldea Evolved en co.
Die Pikachu kaarten zien er niet uitNyazzin schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 23:02:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
wordt inderdaad gekkenhuis. Zie nu al in diverse Pokémon whatsapp groepen preorder prijzen van 450 euro ps… wel gave arts maar minder leuk voor de portemonnee ..
Iemand een idee hoe ik zo'n bot aan de praat moet krijgen?
Zin in! Hopelijk valt er wat te krijgen..Joosie200 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 15:55:
https://www.pokemon.com/us/news/pokemon-tcg-30th-celebration-product-showcase
Alle producten in een soort van perspagina uiteengezet voor de 30th anniversary.
Vanaf 16 september: Three pack
[Afbeelding]
Two pack
[Afbeelding]
Knock out collection
[Afbeelding]
Poster collection
[Afbeelding]
Greninja / Sylveon box
[Afbeelding]
Elite trainer box:
[Afbeelding]
Vanaf 2 october
Binder
[Afbeelding]
Booster bundle
[Afbeelding]
Mini tins
[Afbeelding]
Nog later volgen nog: Espeon/Umbreon style decks, een ditto premium collection en Espeon/Umbreon spc.
Ik kreeg die asc ex boxjes niet eens in mijn mandje. Had wel een Prismatic etb in mijn mandje tot aan betalen. Toen enkel: betaling niet gelukt x4. Uiteindelijk enkel geslaagd met een Chaos Rising bundeltje.Beavbusi schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 14:39:
Hoeft niet hoor. Heb twee asc boxjes en een chaos rising etb kunnen scoren. Wel helaas de goedkope boxjes maar toch prima voor tijdens werk
Nu is dus de vraag wat we het beste met deze kaart kunnen doen. Is er een kans dat de kaart meer waard gaat worden? En indien dit het geval is (of als hij hem gewoon wil bewaren), wat is dan de beste manier om hem in goede conditie te houden? Een andere optie zou zijn om de kaart te verkopen, maar waar kunnen we dat dan het beste doen? In dat geval willen we graag geld voor de kaart (dus geen tegoed in een winkel) zodat er een deel in zijn spaarpot kan en wellicht een deel gebruikt kan worden voor nieuwe pakjes... Of is rechtstreeks verkopen aan een andere geinteresserde een optie en zo ja, waar kan dit dan het beste? Ik neem aan dat marktplaats hier niet de beste plek voor is...
Kaart in een sleeve + daarna in een toploader (harder hoesje dat meer beschermt tegen buigen).
https://www.spellenrijk.nl/artikel/13100/sleeves-pro-fit-standaard-clear-64x89-mm.htmlhttps://www.spellenrijk.nl/artikel/13051/toploaders-clear-regular-25-stuks.html
En mijn voorkeur gaat naar verkopen via Cardmarket.com (Europese marktplaats voor trading card games). Het geld gaat naar een tussenrekening en als de koper de ontvangst bevestigt krijg je het geld. Groot publiek en serieus volk is de algemene ervaring.
https://www.cardmarket.com/en/Pokemon/Products/Singles/Chaos-Rising/Mega-Greninja-ex-V4-CRI122?language=1
De Mega Greninja is zo’n €180-€200 waard zoals je kunt zien op Cardmarket.
Mócht je ‘m verkopen dan is een goede tip om veel foto’s (eventueel video) te maken van het inpakken / versturen. Dit kan als bewijs dienen tegenover Cardmarket mocht de koper zeggen dat er iets mis is gegaan bijvoorbeeld. Via Marktplaats kan natuurlijk ook hoor, maar dan weet je iig de waarde.
Netjes hoorNjedVet schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 17:39:
Ik verontschuldig me alvast voor het niet helemaal doorlezen van de topic(s) over de pokemon TCG. Mijn zoontje (7 jaar) had wat vriendjes die allemaal pokemonkaarten verzamelden en dus hebben we samen een aantal booster packs gekocht. En wat schetst mijn verbazing? Het laatste pakje bevatte een "Mega Hyper Rare" kaart, namelijk de Mega Greninja EX (122/086) met een waarde van ruim boven de 100 euro. Ik heb deze dus maar even apart geelgd voordat deze ind e speeltuin geruild wordt![]()
Nu is dus de vraag wat we het beste met deze kaart kunnen doen. Is er een kans dat de kaart meer waard gaat worden? En indien dit het geval is (of als hij hem gewoon wil bewaren), wat is dan de beste manier om hem in goede conditie te houden? Een andere optie zou zijn om de kaart te verkopen, maar waar kunnen we dat dan het beste doen? In dat geval willen we graag geld voor de kaart (dus geen tegoed in een winkel) zodat er een deel in zijn spaarpot kan en wellicht een deel gebruikt kan worden voor nieuwe pakjes... Of is rechtstreeks verkopen aan een andere geinteresserde een optie en zo ja, waar kan dit dan het beste? Ik neem aan dat marktplaats hier niet de beste plek voor is...
Over het algemeen wordt alles meer waard uiteindelijk maar er is nu een grote peak in hype waardoor de hele waarde gestegen is in alles... zal straks wel weer wat zakken. Ik denk dat ik hem gewoon zou verkopen nu als ik in jou positie zat. Het zal vast geen kaart zijn die naar 2000 euro gaat bijvoorbeeld. maarja ik ben geen financieel adviseur
Deze kaart is 1 op ongeveer 956 packs!NjedVet schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 17:39:
Ik verontschuldig me alvast voor het niet helemaal doorlezen van de topic(s) over de pokemon TCG. Mijn zoontje (7 jaar) had wat vriendjes die allemaal pokemonkaarten verzamelden en dus hebben we samen een aantal booster packs gekocht. En wat schetst mijn verbazing? Het laatste pakje bevatte een "Mega Hyper Rare" kaart, namelijk de Mega Greninja EX (122/086) met een waarde van ruim boven de 100 euro. Ik heb deze dus maar even apart geelgd voordat deze ind e speeltuin geruild wordt![]()
Ik zou hem bewaren en niet naar de waarde kijken. Hoeveel mazzel kan je als beginner namelijk hebben?
Ik zou ook graag weten hoe je aan zo'n bot komt en hoe je die moet gebruiken.NCJ87 schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 11:59:
Vandaag was het weer feest bij Bol... alleen mensen met een bot hebben wat producten kunnen pakken, handmatig was het zo goed als onmogelijk om iets te krijgen helaas.
Iemand een idee hoe ik zo'n bot aan de praat moet krijgen?
Vreselijke loophole. Tijden zullen vast normaliserenpokéfan schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 20:05:
[...]
Ik zou ook graag weten hoe je aan zo'n bot komt en hoe je die moet gebruiken.
[img]http://img140.imageshack.us/img140/9245/image34ap.jpg[/img]
Ik gebruik Dex. die vind ik de mooiste UI hebben en goeie functionaliteit.Space21 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 12:06:
Welke app gebruiken jullie om je collectie bij te houden en een wishlist bij te houden? Er zijn er een hoop apps en sommige ook met hoge kosten.
Collectr naar tevredenheid.Space21 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 12:06:
Welke app gebruiken jullie om je collectie bij te houden en een wishlist bij te houden? Er zijn er een hoop apps en sommige ook met hoge kosten.
Nu weet ik nog niks 😂Spacewide schreef op zondag 5 juli 2026 @ 12:05:
[...]
Vreselijke loophole. Tijden zullen vast normaliseren
Hoe werkt zo'n bot. En hoe kom je er aan?
Koopt zo'n bot direct voor jou? Of krijg je een melding?
PKMN Pitch Black 🖤💙 ::: 🃏 TCG Codex ::: 🍏 App Store ::: 🤖 Play Store
Of de mogelijkheid om die te kopen.
Denk vaste bezoeker zijn van winkels die toernooien houden. En dus vaker naar pre releases gaan. Dan weet je wanneer je je kunt aanmelden. Het lijkt mij ook wat richting Delta Reign en 30th anniversary om zo eerder al 4 packs te kunnen rippen. Maar ik heb nog nooit aan zo'n pre release toernooi meegedaan. Dus geen idee waar of wanneer je aan te melden voor zoiets.Ricmaniac schreef op zondag 5 juli 2026 @ 21:26:
Hoe kom je in hemelsnaam aan die pre-releases dan?
Er zijn genoeg winkels die prereleases organiseren. De winkel waar ik vandaag was (Heerhugowaard) had tot vrijdag zelfs nog een paar plekjes over. Ik koop die kits niet, ik speel het spel, dus dan krijg je de kits tijdens het toernooi.Ricmaniac schreef op zondag 5 juli 2026 @ 21:26:
Hoe kom je in hemelsnaam aan die pre-releases dan?
Ben met een lokale winkel bezig om zelf prereleases te organiseren. Dus binnenkort hopelijk mogelijk om zelf dit soort toernooien te kunnen organiseren.
https://events.pokemon.com/EventLocator/?locale=en-usJoosie200 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 21:28:
[...]
Denk vaste bezoeker zijn van winkels die toernooien houden. En dus vaker naar pre releases gaan. Dan weet je wanneer je je kunt aanmelden. Het lijkt mij ook wat richting Delta Reign en 30th anniversary om zo eerder al 4 packs te kunnen rippen. Maar ik heb nog nooit aan zo'n pre release toernooi meegedaan. Dus geen idee waar of wanneer je aan te melden voor zoiets.
Zoek op je woonplaats (of er omheen), zoek op prerelease en je vind ze zo. Ik speel al jaren prereleases, en ben vaste bezoeker van een aantal winkels. Maar nieuwe spelers raad ik aan via de event locator te zoeken.
Is dat echt elke versie van elke kaart die bestaat in 1 set?
Bijvoorbeeld zoals deze Gengar heeft 5 versies
Je hebt verschillende termen etc in de ''pokemon wereld'' betreft sets/mastersets.Ricmaniac schreef op maandag 6 juli 2026 @ 00:06:
Stel dat je uiteindelijk besluit om iets te mastersetten he. wat wordt gezien als masterset.
Bijvoorbeeld zoals deze Gengar heeft 5 versies![]()
[Afbeelding]
Maar wat nu ''gebruikelijk is'' is dat in een Masterset elke kaart zit die valt te pullen uit een pakje zoals hoe we die kunnen kopen.
Sommige mensen doen dan bijvoorbeeld nog wat promo's erbij die bijvoorbeeld uit de ETB komen, of wat andere artikelen van de set ( maar die promo kaarten hebben vaak een Black star promo nummer en valt onder promo's.) en hoeft dus niet.
Dan hebben we nu ook een term ''Grandmaster set'' Vanuit daar gaan mensen elke kaart die met de specifieke set te maken heeft proberen te kopen en verzamelen om 100% compleet te zijn. Dan praat je dus inderdaad over allemaal uitzonderingen. Bepaalde shops zoals EB games/Gamestop/Best Buy. Je hebt dan nog Pokemon Center Versies van bijvoorbeeld de elite trainer box als versie, soms zijn er prerelease kaarten, of stamped play kaarten die je krijgt uitgedeeld als je meedoet aan de TCG wedstrijden. Dit slaat qua waarde vaak ver de lucht in, omdat al deze specifieke kaarten aan bepaalde landen, of plekken vast zitten. (ik heb zelf ooit intentie gehad om dat bij de 151 set te gaan doen, maar als je dan kaarten van 200-300 euro moet kopen waar dan alleen een Logo van EB games bij staat, werd mijn motivatie toch wat minder
Ik houd het lekker bij de Masterset maken, en ik stop er zelf vaak de promo kaartjes uit de 3 pack blisters, checklanes, etb, of ultra premium collectie erbij en dan sluit ik het boek .
Oké thanks voor de toelichting. Zelf had ik het ook zo in gedachte om het op die manier te doen inclusief promo kaartjes. Goed dat is het mooie aan collecten natuurlijk er is geen goed of foutdfbt schreef op maandag 6 juli 2026 @ 09:17:
[...]
Ik houd het lekker bij de Masterset maken, en ik stop er zelf vaak de promo kaartjes uit de 3 pack blisters, checklanes, etb, of ultra premium collectie erbij en dan sluit ik het boek .
Sommige varianten zijn best lastig te krijgen. Zoals hier boven aangegeven is in de "volksmond" een Masterset de normale versies, holos en reverse holos (wat er in de packs zit). Sommige varianten krijg je bijvoorbeeld als je onderdeel bent van het Professor Program, of als je bij Pokemon Center US/UK bestelt, gewoon bijna niet te doen voor "normale" mensen. En dan heb ik het nog niet eens over de Top8, Top4, Finalist and Winner promo's van grote toernooienRicmaniac schreef op maandag 6 juli 2026 @ 00:06:
Stel dat je uiteindelijk besluit om iets te mastersetten he. wat wordt gezien als masterset.
Bijvoorbeeld zoals deze Gengar heeft 5 versies![]()
[Afbeelding]
Kijk voor de gein eens naar bv Sun & Moon, die zijn bijna onmogelijk, al is @ChokingHazard volgens mij ver op weg hiermee.
Nee hoor, doe mij maar lekker de "simpele" masterset, is soms al lastig genoeg :)
De set is inderdaad zo goed als onmogelijk. Ik heb nog geen spijt dat ik eraan begonnen ben maar financieel is het ook geen pretje. Ik vind sowieso het zoeken van speciale varianten op Cardmarket echt drama, je moet maar net geluk hebben dat iemand het in de comment erbij heeft gezet. Die varianten op je screenshot waag ik me nog niet aan, dat is 16x een Ultra Ball met een andere regional stamp eropYpho schreef op maandag 6 juli 2026 @ 14:46:
[...]
Sommige varianten zijn best lastig te krijgen. Zoals hier boven aangegeven is in de "volksmond" een Masterset de normale versies, holos en reverse holos (wat er in de packs zit). Sommige varianten krijg je bijvoorbeeld als je onderdeel bent van het Professor Program, of als je bij Pokemon Center US/UK bestelt, gewoon bijna niet te doen voor "normale" mensen. En dan heb ik het nog niet eens over de Top8, Top4, Finalist and Winner promo's van grote toernooien![]()
Kijk voor de gein eens naar bv Sun & Moon, die zijn bijna onmogelijk, al is @ChokingHazard volgens mij ver op weg hiermee.
[Afbeelding]
Nee hoor, doe mij maar lekker de "simpele" masterset, is soms al lastig genoeg :)
[ Voor 4% gewijzigd door ChokingHazard op 07-07-2026 16:51 ]
Ah zie via je profiel dat je wat kaartjes te koop heb staan die ik wilChokingHazard schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 16:50:
[...]
De set is inderdaad zo goed als onmogelijk. Ik heb nog geen spijt dat ik eraan begonnen ben maar financieel is het ook geen pretje. Ik vind sowieso het zoeken van speciale varianten op Cardmarket echt drama, je moet maar net geluk hebben dat iemand het in de comment erbij heeft gezet. Die varianten op je screenshot waag ik me nog niet aan, dat is 16x een Ultra Ball met een andere regional stamp eropIk mis nog 2 Build-A-Bears, 1 Regional Championships Staff, 1 Sequin Holo en 2 Water Webs. En dan nog die 16 Regional Internationals. Ik heb in het verleden 2x zo'n Regional International op Cardmarket gezien, die zaten destijds rond de 100 euro per kaart.
Ik vind die nieuwe Gengar nice. En natuurlijk de Lapras.AntraXxX schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 23:21:
Gelekte kaarten van de 30th anniv set, zitten imo echt mooie kaarten bij zoals de Jirachi.
spoiler:
[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 15-07-2026 22:16 ]
Het grote probleem is echt de mensen die er in zitten voor investering ipv collecten
Het grote probleem is de supplyRicmaniac schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:04:
Ja die set wordt verschrikkelijk helaas.
Het grote probleem is echt de mensen die er in zitten voor investering ipv collecten
Doordat er weinig supply is, gaat de prijs omhoog en wordt t interessant om te kopen en door te verkopen als je van een 60 euro etb direct na een maand 150 euro kan maken ( Bijvoorbeeld Ascended Heroes)
(dit bericht hieronder is van een grote restock bot die alles wereldwijd deelt qua pokemoncenters etc)
At the risk of getting bombed in Minecraft and ruining people's lives:
I am getting multiple trusted sources sharing that as far as etbs go for the 30th anniversary, there will be a LOT.
Initial numbers for etb print runs coming out are that there is more printed than the entire mega block has printed so far COMBINED.
The first source sharing this is the same source who was correct on print numbers for mega x upc and prismatic spc reprint numbers. Take this information as just rumor and not fact, but id be gate-keeping if I didnt share it with you guys.
het lijkt er dus op, dat er gigantisch veel stock gaat komen van 30th
[ Voor 43% gewijzigd door dfbt op 16-07-2026 10:34 ]
Ja maar dit gaat gewoon om geld, Maar stel een winkel in jou dorp verkoopt een bitcoin voor 50.000 euro en jij koopt t, en loopt winkel uit en je kan t verkopen voor 55.000Ricmaniac schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 10:34:
Maar de supply is al vele malen hoger dan een aantal jaren geleden.
Op dat niveau met pokemon zitten we.
Gisteren was er blijkbaar best veel via Pokemoncenter UK te koop. Geeft een beetje hoop dat we toch wel iets kunnen gaan krijgen in september.dfbt schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 10:33:
[...]
Het grote probleem is de supply![]()
Doordat er weinig supply is, gaat de prijs omhoog en wordt t interessant om te kopen en door te verkopen als je van een 60 euro etb direct na een maand 150 euro kan maken ( Bijvoorbeeld Ascended Heroes)
(dit bericht hieronder is van een grote restock bot die alles wereldwijd deelt qua pokemoncenters etc)
At the risk of getting bombed in Minecraft and ruining people's lives:
I am getting multiple trusted sources sharing that as far as etbs go for the 30th anniversary, there will be a LOT.
Initial numbers for etb print runs coming out are that there is more printed than the entire mega block has printed so far COMBINED.
The first source sharing this is the same source who was correct on print numbers for mega x upc and prismatic spc reprint numbers. Take this information as just rumor and not fact, but id be gate-keeping if I didnt share it with you guys.
het lijkt er dus op, dat er gigantisch veel stock gaat komen van 30th
Bol drop vanochtend ook heel lang te bestellen, pas na 12:00 de melding dat er geen ETB meer is en andere producten nog te bestellen. Al ligt dat misschien ook wel aan de prijs
Booster bundle van 36 naar 45 = +125%
Booster box van 216 naar 240 = +111%
Halve booster box van 108 naar 120 = 111%
Elite trainer box van 60 naar 72 = 120%
Niet gek dat er dan het nodige in stock blijft. Gisteren zag je hetzelfde op de Pokemon Center. De etb bleef van 18:30 tot 22:30 op voorraad en de tech stickers van 18:30 tot 23:30. Ik wilde het risico niet nemen door mis te grijpen wederom bij de etb dus die eerst afgerekend. En daarna 2x een queue van 2h. Voordat ik weer kon proberen gingen die tech stickers en zo out of stock.
Er is toch geen Pokemon Center die naar NL verstuurt? Ik had nog nooit iets bij Pokemon Center besteld en kwam per toeval iets tegen dat mensen in de virtuele wachtrij stonden. Dus ik ook blij dat ik eindelijk eens een keer op tijd was en ook de queue gejoined. Was wel even balen toen ik m'n winkelmandje had gevuld en zag dat er niets naar NL verzonden werd..Joosie200 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 14:23:
Niet gek dat er dan het nodige in stock blijft. Gisteren zag je hetzelfde op de Pokemon Center. De etb bleef van 18:30 tot 22:30 op voorraad en de tech stickers van 18:30 tot 23:30. Ik wilde het risico niet nemen door mis te grijpen wederom bij de etb dus die eerst afgerekend. En daarna 2x een queue van 2h. Voordat ik weer kon proberen gingen die tech stickers en zo out of stock.
@Ricmaniac Gefeliciteerd met je verjaardag
Klopt. Die is er ook niet. Maar wel eentje in de VK, VS, Canada, Duitsland, Japan. Dus ik heb gisteren de 30th anniversary kunnen bestellen in de UK site naar een privé UK adres. En ik vraag degene dan of ze de etb's kunnen opsturen. Ja je loopt kans op inklaringskosten en btw over je aankoop. Maar liever dat risico dan standaard teveel betalen op marktplaats, ebay of waar dan ook.HowsMyApple schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 20:05:
[...]
Er is toch geen Pokemon Center die naar NL verstuurt? Ik had nog nooit iets bij Pokemon Center besteld en kwam per toeval iets tegen dat mensen in de virtuele wachtrij stonden. Dus ik ook blij dat ik eindelijk eens een keer op tijd was en ook de queue gejoined. Was wel even balen toen ik m'n winkelmandje had gevuld en zag dat er niets naar NL verzonden werd..
En ik heb bij Pokemon Center Duitsland twee weken geleden en vanmiddag twee Duitse Phantasmal Flames pc etb kunnen bestellen. Aka Fatale Flammen. Pokemon Centers UK en US blokkeren forwarder partijen zoals reship / forward 2 me. Maar Pokemon Center Duitsland is net begonnen. Forward 2 me heeft ook een Duitse warehouse en adres. Dus zodoende heb ik ze kunnen bestellen.
Waarom zou je duitse kaarten kopen als ik vragen mag? Of ga je deze sealed bewaren om later te verkopen?Joosie200 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 21:14:
[...]
Klopt. Die is er ook niet. Maar wel eentje in de VK, VS, Canada, Duitsland, Japan. Dus ik heb gisteren de 30th anniversary kunnen bestellen in de UK site naar een privé UK adres. En ik vraag degene dan of ze de etb's kunnen opsturen. Ja je loopt kans op inklaringskosten en btw over je aankoop. Maar liever dat risico dan standaard teveel betalen op marktplaats, ebay of waar dan ook.
En ik heb bij Pokemon Center Duitsland twee weken geleden en vanmiddag twee Duitse Phantasmal Flames pc etb kunnen bestellen. Aka Fatale Flammen. Pokemon Centers UK en US blokkeren forwarder partijen zoals reship / forward 2 me. Maar Pokemon Center Duitsland is net begonnen. Forward 2 me heeft ook een Duitse warehouse en adres. Dus zodoende heb ik ze kunnen bestellen. [Afbeelding]
Om te gebruiken als ruilwaar naar de Engelse Phantasmal Flames pc etb en Ascended Heroes pc etb. Ben geen fan van Glurak, Relaxo en Schiggy. Dus als ik wel Duitse pc etb te pakken kan krijgen en geen Engelse bij release dan maar met een omweg naar hetzelfde doel.To easy schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 09:22:
[...]
Waarom zou je duitse kaarten kopen als ik vragen mag? Of ga je deze sealed bewaren om later te verkopen?
Je zou denken dat er moet toch een manier moet zijn om die scalpers de nek om te draaien?
Pokemon kan beginnen door de 30th anniversary en Rayquaza set / Delta Reign ruimschoots in productie te hebben. En het lijkt erop dat de anniversary set ook al langer in print is. Want er is een reden waarom we nauwelijks nieuwe voorraad aan Mega Evolutions en Phantasmal gezien hebben.G_Dragon schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 12:40:
Je zou denken dat er moet toch een manier moet zijn om die scalpers de nek om te draaien?
Zodra je bij Bruna, Dreamland, Intertoys, Mediamarkt, Smyths week in week uit producten op de plank ziet liggen zijn we terug in 2023. Toen was er overal wel aanbod, geen wachtrijen, geen online queues. En ook sets als Shrouded Fable etb's gingen de deur uit voor 40 euro of minder. Want minder geliefd.
Er moet gewoon een overaanbod aan voorraad ontstaan. Dan is het aanbod groter dan de vraag en valt vanzelf de marge weg voor wie op marktplaats 5 tot 10 euro wil verdienen. Want waarom op marktplaats halen als je de winkel op de hoek in kunt lopen. Het kan ook zijn dat we pas bij generatie 10 een duidelijke omkeer kunnen zien. Want ook gen 9 starters waren niet geliefd. Scarlet en Violet werden lauw onthaald. Zelfs Paldea Evolved werd pas populair 1.5 jaar later toen de Magikarp echt sprongen begon te maken.
Vanmorgen bij de winkel. De eerste mensen stonden er om 5 uur hoorde ik. Half 9 kon ik nog net een ETB en 3-blister meepikken voor de normale prijzen.Ricmaniac schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 11:17:
Hier nog mensen die al pitch Black doosjes of pakjes hebben kunnen bemachtigen?ik ben helaas in Frankrijk. Slechte timing voor die release
maargoed. Zal vast nog wel goedkomen om een ETB’tje daarvan te scoren
Vind het echt bizar dat het zo veel verschild per release, dus hoop dat het straks net zo gaat bij de 30th, maar ben er bang voor😅
De winkels trekken elkaar lekker mee wat dat betreft. Zolang het overal toch wel uitverkocht raakt, waarom zouden ze dan MSRP aanbieden? Praat het niet goed he, maar wel makkelijk verdienen voor hun zo. Ook Bol gaat nu mee, daarom was er gisteren zo lang aanbod. Met zijn alle niks meer kopen helpt waarschijnlijk wel maar gaat nooit gebeuren. Ik ben in ieder geval effe afgehaakt, geen leuke prijzen meer voor stukjes glimmend karton...Ricmaniac schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 13:38:
Probleem is dat mediamarkt en Intertoys etc ook steeds duurder wordendie verkopen allang niet meer volgens msrp bij sommige producten. Bijna scalper prijzen in de winkels
Bruna hier met FP series 2: even de prijs omhoog gegooid van 25 naar 40 euro omdat we ons gelijk gaan trekken aan de Intertoys. Wooptiefuckdoo
[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 17-07-2026 13:55 ]
Haal dat bijna maar weg hoor met 200 euro etb's bij Mediamarkt van Prismatic, Ascended en Destined Rivals. Nieuwe minder gewilde sets zitten ook gewoon ruim boven wat het zou moeten zijn nu bij Mediamarkt. Bol heeft ook de prijzen verhoogd dus zolang ze er niet mee blijven zitten gaat het alleen maar erger worden.Ricmaniac schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 13:38:
Probleem is dat mediamarkt en Intertoys etc ook steeds duurder wordendie verkopen allang niet meer volgens msrp bij sommige producten. Bijna scalper prijzen in de winkels
Maar er komen ook zoveel sets per jaar uit. Als Pokemon zich nou zou focussen op 2/3 sets per jaar en dan langer printen. Word het vanzelf minder interessant, gok ik.
Overigens hier al tijdje terug een booster box gepre-ordered dus daar pakjes van open gemaakt met wat leuke hitjes. Wilde nog een etb scoren maar de lokale Bruna waar de vorige set nog 70 euro voor etb was heeft zijn prijs verhoogd naar 80 euro voor etb...
Maar goed hierbij de hits uit 12 packs. De rest rip ik later met de kinderen.
[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 19-07-2026 13:49 ]
/f/image/AOjhhp9WDjFXPrM7vYZRUaMu.avif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uGkXdDFQwoFh6wyhl2uyvFpe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E6WscWcUnYI42Za9M0lfuik5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Nh1ipKLHksEUv3CEu5duQw55.jpg?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sCrIbcgISjyUWPDspopA7Lz5.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/iezk5S3OfmPoTksQcShNAAOI.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/YMrkCz6Ui863iv6FQQHJx86Y.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/lW0VN9WVXqGIXi04aVbeEae8.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LyhyzYSgj51CnoNqQIGfKqu9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ko4fMuSmXzUtMvMzTBz4CNU4.jpg?f=fotoalbum_large)