Het grote Pokémon TCG topic

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat zou een super leuke set zijn om te sparen idd maar ik weet nu al hoe het gaat straks :P kan dat maar beter uit me hoofd zitten en me kiddo's uberhaupt niet laten zien hahah

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die Lapras is idd wel hele dikke artwork!
Mijn chase zal mocht het toch lukken Greninja zijn :D ondanks dat we nu net een Greninja hebben moet deze als favo pokémon toch wel in de binder komen toch :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ityqVtHI76f8B2AlcPHiQfx30o4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AbSXxxeBojKYFWM820Bi7K6t.png?f=user_large

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:58

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wij hebben tickets gekocht voor aankomende zondag, even een dagje met z'n tweetjes eruit. Gaan er nog meer mensen heen?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
G_Dragon schreef op maandag 1 juni 2026 @ 21:21:
Wij hebben tickets gekocht voor aankomende zondag, even een dagje met z'n tweetjes eruit. Gaan er nog meer mensen heen?
Welke?

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Deze

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mrFMyn1K0wVjmrQyVfHWCmNKfWs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AOjhhp9WDjFXPrM7vYZRUaMu.avif?f=fotoalbum_large

Zie mijn bericht eerder in dit onderwerp..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• llovesoccerx7
G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 20:02:
[...]

Deze

[Afbeelding]

Zie mijn bericht eerder in dit onderwerp..
Zeker, ik ga ochtends heen en nog even einde van de middag! Ik woon zelf in Hoogeveen dus ideaal keer niet ver rijden. _/-\o_

Iemand een site waar je all IR kaarten kan vinden? Ik zoek even wat themed kaarten. En zojuist de pre-order gedaan op de nieuwe set in juli <3!

[ Voor 9% gewijzigd door llovesoccerx7 op 02-06-2026 23:33 ]

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-06 14:43

beuker19

Killerbeuker is so OP

G_Dragon schreef op maandag 1 juni 2026 @ 21:21:
Ik ga ook met de kinderen en voor ons ook een thuiswedstrijd.

Wij gaan ook zo vroeg mogelijk heen maar met welk doel weet ik nog niet want ben a.s. vrijdag jarig maar verwacht een mix van losse kaarten en hopelijk een paar boxen voor een mooi bedrag te scoren.

Verder heel erg blij met de aangekondigde 30 set want wil heel erg graag die magikarp dus hopelijk is die straks ook voor een wat minder pijnlijk bedrag te krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door beuker19 op 03-06-2026 10:31 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@llovesoccerx7 @beuker19 oh leuk! Wij willen er ook om 10 uur al zijn, kleine tip; Koop de kaarten online. Want dan kan je vaak een lange rij voorbij lopen, dat was toen bij een gamebeurs in Hoogeveen ook zo.

• llovesoccerx7
beuker19 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 10:29:
[...]

Ik ga ook met de kinderen en voor ons ook een thuiswedstrijd.

Wij gaan ook zo vroeg mogelijk heen maar met welk doel weet ik nog niet want ben a.s. vrijdag jarig maar verwacht een mix van losse kaarten en hopelijk een paar boxen voor een mooi bedrag te scoren.

Verder heel erg blij met de aangekondigde 30 set want wil heel erg graag die magikarp dus hopelijk is die straks ook voor een wat minder pijnlijk bedrag te krijgen.
Het is daar vaak wel duurder..
G_Dragon schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 12:10:
@llovesoccerx7 @beuker19 oh leuk! Wij willen er ook om 10 uur al zijn, kleine tip; Koop de kaarten online. Want dan kan je vaak een lange rij voorbij lopen, dat was toen bij een gamebeurs in Hoogeveen ook zo.
Ik ook vaak in het begin is het erg druk iedereen wil er gelijk bij zijn🤣

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:36
Mooie Espeon + Umbreon 30th ann. promo’s zeg!

https://www.reddit.com/r/PokemonTCG/comments/1tylhum/confirmed_they_are_promos/

Nog meer kans om de set te kunnen scoren in september. :+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-06 21:28
AntraXxX schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 21:26:
Mooie Espeon + Umbreon 30th ann. promo’s zeg!

https://www.reddit.com/r/PokemonTCG/comments/1tylhum/confirmed_they_are_promos/

Nog meer kans om de set te kunnen scoren in september. :+
Dat wordt weer een lang toiletbezoek op donderdag ochtend. Ik dacht dat ze het jaar van Eevee al vergeten waren met al die Pikachu kaartjes in de set van 30 jaar bestaan.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Probeerde zo'n nieuwe minitin te kopen vandaag. paar winkels afgeweest maar helaas. Meerdere hadden hem niet meer of niet binnen gekregen :'(

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@llovesoccerx7 @beuker19 zijn jullie er al?

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wij zijn flink geslaagd op de beurs en hebben nu bijna Silver Tempest compleet :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MTfv9y1GePHcxleNnYSV6fb2vB0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uGkXdDFQwoFh6wyhl2uyvFpe.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2dv5wmT9gYDoUGUbOr5NiQizN8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E6WscWcUnYI42Za9M0lfuik5.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xuWHgxU7goFE6qUHPL63HvL13Gc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nh1ipKLHksEUv3CEu5duQw55.jpg?f=fotoalbum_tile

• llovesoccerx7
Hé, ja sorry. Was er om half 11 en in de middag nog even. Mooie kaarten heb je gescoord.

Ik heb besloten om mijn collectie in het Japans te doen. Scheelt aardig wat geld vergeleken met Engels en op dit moment moet de hobby wel leuk blijven🤣

[ Voor 30% gewijzigd door llovesoccerx7 op 07-06-2026 20:06 ]

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:28
G_Dragon schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:57:
Wij zijn flink geslaagd op de beurs en hebben nu bijna Silver Tempest compleet :)

[Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Jezus die Rayquaza VMAX...

Die ligt hier in mijn map ooit zelf gepulled uit pakje. 250euro 'ineens' Het is dat ik prijzen niet track maar het wordt zóveel waard tegenwoordig

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-06 14:43

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik kon helaas door omstandigheden niet gaan maar mijn zoon en dochter zijn wel geweest en hebben een geslaagde dag gehad en zijn beiden redelijk gelaagd al kwam mijn zoon uiteindelijk wel thuis met een pakje die naar alle waarschijnlijkheid gereseald was dus dat was wat minder.

Ze hebben voor mij nog wel Spearow IR, Pinsir IR (Jap) en Mr. Mine IR (jap) kunnen scoren dus daar ben ik wel tevreden over en nu kijken waar de volgende beurs is zodat ik eindelijk een x mee kan.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• llovesoccerx7
Ik wil graag mijn favo pokemon in een eerste slab voor mijzelf kopen. Probleem is op de beurzen dat ik geen idee heb als de verkoop prijs redelijk is of niet. Waar checken jullie de prijzen Ebay?

• AntraXxX
llovesoccerx7 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:04:
Ik wil graag mijn favo pokemon in een eerste slab voor mijzelf kopen. Probleem is op de beurzen dat ik geen idee heb als de verkoop prijs redelijk is of niet. Waar checken jullie de prijzen Ebay?
Cardmarket.com (grootste ruilkaarten markt in Europa)

Welke slab heb je in gedachten en welke grade? Hou er rekening mee dat (tegenwoordig) de prijs van een 10 vs. een 9 erg inflated kan zijn.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• llovesoccerx7
AntraXxX schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:41:
[...]

Welke slab heb je in gedachten en welke grade? Hou er rekening mee dat (tegenwoordig) de prijs van een 10 vs. een 9 erg inflated kan zijn.
Oh ik wist niet dat CM ook met slang kon. Ik zal eens kijken. Entei.

• rickhaha
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:38
Aschtra schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:43:
[...]

Jezus die Rayquaza VMAX...

Die ligt hier in mijn map ooit zelf gepulled uit pakje. 250euro 'ineens' Het is dat ik prijzen niet track maar het wordt zóveel waard tegenwoordig
Ik zit door jouw berichtje weer eens prijzen te kijken, ooit een bubble mew uit een tin in de uitverkoop van 12,50 gepulled :o ik schrik een beetje van de prijzen.

• llovesoccerx7
AntraXxX schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:41:
[...]

Klopt nu het staat inderdaad bij de bijschrijving is er ook een handige manier om dit eruit te filteren?

• AntraXxX
llovesoccerx7 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:25:
[...]

Klopt nu het staat inderdaad bij de bijschrijving is er ook een handige manier om dit eruit te filteren?
Nee helaas, je zult het moeten doen met de tekstuele beschrijving / of toegevoegde foto's checken.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Speciaal bakje ge-3d print om de kaarten te scannen :P
Legt je telefoon er op en schuift 1 voor 1 de kaarten er in, in het opvang bakje.

Maar gaan maar eens beginnen aan het inventariseren / digitaliseren wat ik inmiddels heb :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N3VDJeeg24wjXLl0SGilAqe9llA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vmoadWUA0rfN5tc7CZvbRCfx.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Ricmaniac op 13-06-2026 09:49 ]

• llovesoccerx7
AntraXxX schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 09:34:
[...]

Nee helaas, je zult het moeten doen met de tekstuele beschrijving / of toegevoegde foto's checken.
Ik zie het ja. Vandaag SIR Meowth gepulled in het Japans. Wordt nog niet veel aangeboden op CM. Wat is wijsheid gewoon lekker in de binder?

[ Voor 29% gewijzigd door llovesoccerx7 op 13-06-2026 00:07 ]

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-06 21:28
Ricmaniac schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 10:31:
Speciaal bakje ge-3d print om de kaarten te scannen :P
Legt je telefoon er op en schuift 1 voor 1 de kaarten er in, in het opvang bakje.

Maar gaan maar eens beginnen aan het inventariseren / digitaliseren wat ik inmiddels heb :)
Welke app gebruik je daarvoor? Bij collectr zijn de resultaten regelmatig verkeerd hier.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Spacewide schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 02:15:
[...]

Welke app gebruik je daarvoor? Bij collectr zijn de resultaten regelmatig verkeerd hier.
Dex

Kost wel geld als je de scanfunctie wilt gebruiken maar dat heb ik even 1 maand gedaan om alles er in te knallen (4€)

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 13-06-2026 09:50 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vanmiddag een korte stop bij intertoys gehad want wilde nog een 2e ETB er bij en was toevallig in de buurt.
Tot mijn verbazing hadden ze ineens best wat stock. En er lag ook nog een Ascended Heroes collection box tussen :) Die kon ik toen ook niet weer staan om te halen.

En nog wat kleinere producten die ik tof vond om te hebben vanwege de promo's.

Daarna eenmaal thuis met weer 4 nieuwe producten dacht ik eigenlijk: damn.. begin ik miss een scalper te worden :+

Maar nee deze gaan we gewoon gezellig met de kiddo's openmaken en hopen de collectie uit te breiden :D

Duim voor mijn golden Greninja

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste