WK 2026: Scoor de beste elektronica deals met ons advies. Scoor jouw winnende opstelling tijdens dit WK!

Het grote Pokémon TCG topic

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat zou een super leuke set zijn om te sparen idd maar ik weet nu al hoe het gaat straks :P kan dat maar beter uit me hoofd zitten en me kiddo's uberhaupt niet laten zien hahah

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die Lapras is idd wel hele dikke artwork!
Mijn chase zal mocht het toch lukken Greninja zijn :D ondanks dat we nu net een Greninja hebben moet deze als favo pokémon toch wel in de binder komen toch :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ityqVtHI76f8B2AlcPHiQfx30o4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AbSXxxeBojKYFWM820Bi7K6t.png?f=user_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wij hebben tickets gekocht voor aankomende zondag, even een dagje met z'n tweetjes eruit. Gaan er nog meer mensen heen?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:33
G_Dragon schreef op maandag 1 juni 2026 @ 21:21:
Wij hebben tickets gekocht voor aankomende zondag, even een dagje met z'n tweetjes eruit. Gaan er nog meer mensen heen?
Welke?

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Deze

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mrFMyn1K0wVjmrQyVfHWCmNKfWs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AOjhhp9WDjFXPrM7vYZRUaMu.avif?f=fotoalbum_large

Zie mijn bericht eerder in dit onderwerp..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:33
G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 20:02:
[...]

Deze

[Afbeelding]

Zie mijn bericht eerder in dit onderwerp..
Zeker, ik ga ochtends heen en nog even einde van de middag! Ik woon zelf in Hoogeveen dus ideaal keer niet ver rijden. _/-\o_

Iemand een site waar je all IR kaarten kan vinden? Ik zoek even wat themed kaarten. En zojuist de pre-order gedaan op de nieuwe set in juli <3!

[ Voor 9% gewijzigd door llovesoccerx7 op 02-06-2026 23:33 ]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste