✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verkoop je misschien die Umbreon en Mewtwo?Bolko schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 20:12:
Vandaag wat oudere bulk kaartjes uitgezocht. Zaten toch nog heel wat leuke dingen tussen zonder dat ik dat wist! Maar even kijken wat ik er mee ga doen.~~~[Afbeelding]
Mijn dochter wilt een Umbreon kaart als enige eeveelution waar ze nog geen kaart van heeft.
En ik zoek een mewtwo voor de pokedex binder
en het ligt aan mij waarschijnlijk hoor maar vertrouw een tweaker sneller dan een random cardmarket persoon o.i.d.
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 28-07-2026 22:46 ]
NiceG_Dragon schreef op maandag 27 juli 2026 @ 02:43:
[Afbeelding]
Link naar event: https://www.assencardconvention.nl/
Yes! Weer eentje wat dichterbij, gaat de goede kant op
Ik stuur je een PBRicmaniac schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 22:44:
[...]
Verkoop je misschien die Umbreon en Mewtwo?
Mijn dochter wilt een Umbreon kaart als enige eeveelution waar ze nog geen kaart van heeft.
En ik zoek een mewtwo voor de pokedex binder
en het ligt aan mij waarschijnlijk hoor maar vertrouw een tweaker sneller dan een random cardmarket persoon o.i.d.
Het hangt een beetje van de locatie af. De echt grote: rondom Collectable World Gorinchem, Houten, Amsterdam laatst blijven druk. Maar je hebt ook genoeg in wijkcentra, gymzalen en alles er tussenin. En misschien nu met zomervakantie dat de meeste gezinnen weg zijn.Aschtra schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 07:00:
Zijn de beurzen tegenwoordig wat minder druk / beter beloopbaar? Laatste keer dat ik ergens was was het overal zó druk dat het gewoon niet leuk was
Oh super leuk dat je ook gaat, wie weet zien we elkaar nog als het niet te druk isRicmaniac schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 22:58:
[...]
NiceIk ga als ik oppas kan regelen 13 september weer naar een beurs (Collectors Garden). Even keertje zonder de kids. Het is altijd wel leuk voor hun maar ze houden het helaas maar een uurtje o.i.d. vol
Ben echt blij dat er weer veel meer richting Drenthe komt, want een uur rijden voor een TCG beurs was ons telkens iets te gek.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Toevallig op zoek naar toffe kaarten/sets daar? Zo ja welke dan?Joosie200 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 19:54:
Dan ben ik in Japan. Wel mooi om te zien dat er meer georganiseerd gaat worden voor het Noorden. Masterpullz Heerenveen, paar in Groningen, heb zelf in Scheemda gestaan. Hoogeveen komt aan bod en nu Assen.
[img]http://img140.imageshack.us/img140/9245/image34ap.jpg[/img]
Vooral om Hokkaido en Okinawa te beleven. En dan pak ik natuurlijk wel de Pokemon Center in Sapporo en Okinawa mee. Maar natuurlijk zou ik de gelegenheid niet onbenut laten gezien ik vlieg op Tokyo om te shoppen.Space21 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 11:03:
[...]
Toevallig op zoek naar toffe kaarten/sets daar? Zo ja welke dan?
Met name:
Vstar universe kaarten
Eeveelutions kaarten
Hoopa V promo kaart
Alles 30th anniversary (kans is klein maar hey)
Kers op de taart: toch nog de Pikachu Munch
Dus natuurlijk doe ik een rondje Akihabara, Ikebukuro. En gezien ik binnenlands vlieg ook een weekend Osaka. Want in Denden town liggen de prijzen vaak lager dan in Tokyo zelf.
🚨 PSA just got hit with a massive class action lawsuit claiming its entire multi-billion-dollar grading empire started with a known FRAUD.
— Ariel Givner (@GivnerAriel) 29 juli 2026
Certificate #00000001 - the first card they ever graded - was a secretly trimmed T206 Honus Wagner.
THE GRADER KNEW IT WAS ALTERED. PSA’s… pic.twitter.com/nyDwnkZ1zA
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Ga maar eens bewijzen dat ze dat doen. Ze doen het wel, we weten het allemaal. PSA is zo corrupt als zijn kan, maar bewijzen wordt lastig.
Het zal niet de eerste class action lawsuit zijn. En PSA heeft zoveel miljarden verdiend die kunnen wel een legertje aan topadvocaten erop zetten. Ik ben het eens: met een dominante marktpositie, je eigen slabs goedkoper terugkopen en die eigenhandig van een hoger cijfer voorzien neigt naar de slager die zijn eigen vlees keurt. En als ze werkelijk die eerste baseball kaart gewoon gegrade hebben ondanks visuele altering kan je ze niet meer serieus nemen.
Maar zolang het toegestaan is dat hun holding maatschappij heel Beckett mag overnemen zodat er van serieuze concurrentie weinig overblijft vind ik dat een kwalijkere zaak.
Nu wil ik een aantal kaarten verkopen, maar ik vind het toch erg moeilijk.
Om de staat van de kaart te bepalen, je kunt bijvoorbeeld de Cardmarket grades aanhouden (M, NM, EX, GD, LP, PL, PO). Maar het is zo enorm voor interpretatie vatbaar. Hoe doen jullie dat?
Om de "waarde" te bepalen van de kaart. "Last sold Cardmarket" is er niet, dus je kunt enkel kijken naar de kaarten die op dit moment (voor vraagprijzen) op Cardmarket staan. De prijzen liggen daar vrij hoog, heb ik het idee. Maar aan de andere kant, ik heb een aantal "Shining"-kaarten (Shining Gyarados, Shining Magikarp, Shining Celebi zijn de highlights) en daar krijg ik dan via Marktplaats weer biedingen op die ruim boven de Cardmarket prijzen liggen.
Hoe doen jullie dat? Stel je zou je kaarten meenemen naar de Pokémon beurs, of aanbieden op Cardmarket/eBay/Marktplaats, wat zou je dan vragen voor een kaart? Hoe bepaal je dat?
Wat is het beste / meest geschikte verkoop kanaal voor Pokémon kaarten? Zijn dat handelaren op een beurs, of moet je zelf als seller op een beurs gaan staan? Of toch beter online?
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Cardmarket is waar ik alleen maar kijk voornamelijk voor het opkopen. Werkt goed en snel. Weet niet precies hoe het met verkopen zit natuurlijk maar denk dat het wel goed is.
Volgens mij staan er bij verkopen wel richtlijnen voor de grades van mint, near mint etc etc.
Bij de slechtere kaarten is het wat moeilijker in te schatten misschien maar je kan die eigen gemaakte foto's er bij zetten zodat mensen het kunnen zien voordat ze kopen.
Ik ben wel benieuwd naar je vondst
Hangt af van je eigen ongeduld. Wil je snel boter bij de vis? Dan is op een beurs het aanbieden makkelijk en laagdrempelig. Maar menig vendor koopt het van je over variërend tussen 70-85% van de waarde.Tanuki schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 21:34:
Hoe bepaal je dat?
Wat is het beste / meest geschikte verkoop kanaal voor Pokémon kaarten? Zijn dat handelaren op een beurs, of moet je zelf als seller op een beurs gaan staan? Of toch beter online?
Ga je hetzelf aanbieden op CM; dan moet je per verkoop rekening houden met 5% die Cardmarket als commissie rekent. Voor verzendkosten word je vaak afdoende gecompenseerd. Maar dat kan lang duren totdat elke kaart is gekocht. Kies je Ebay: zit je al snel op 10-15% verkoopfee. Pak je marktplaats: dan moet je de lolbroeken van de serieuze kopers onderscheiden en de no show mensen zien te vermijden. Maar je zit dan niet vast aan een percentage wat je kwijt bent.
Dus daarom dat ik begon met: hangt ervanaf hoe ongeduldig jezelf bent. Kan je lang wachten, maakt de tijd niet uit? Slinger ze op marktplaats en ga akkoord met een serieuze koper. Ben je op zoek naar cash zsm? Accepteer dan dat je op zijn best 90% van de waarde krijgt op beurzen. Voordeel is wel: zeker afhankelijk van de soort kaarten dat je er snel vanaf bent.
We zoeken echter iemand die ons zou kunnen helpen bij het bepalen van de waarde van de map. Als voordeel van het helpen zou de helper als eerste kaarten uit deze collectie kunnen kopen. De rest willen we via een winkel als bulk verkopen. Er zitten bijvoorbeeld kaarten uit 1995, 2003, 2005 tot recente kaarten in de collectie om maar iets te noemen. 80% holo of reverse holo.
We wonen in de buurt van Hoorn, en mocht je het dus leuk vinden om ons veder te helpen dan horen we dat graag.
Alvast bedankt voor de moeite.
Groetjes Thomasenik
Hi @Thomasenik zoals eerder in het topic benoemd kan je gebruik maken van Cardmarket om waarde te bepalen. Hiermee kan je de meeste realistisch prijs krijgen voor je producten, mocht je het via dat platform verkopen komen er wel fees bij (of af?Thomasenik schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 11:18:
Goedemorgen, wil samen met mijn 10 jaar oude zoontje een groot deel van onze losse kaarten verkopen. Met de opbrengst willen we dan weer series compleet maken.
We zoeken echter iemand die ons zou kunnen helpen bij het bepalen van de waarde van de map. Als voordeel van het helpen zou de helper als eerste kaarten uit deze collectie kunnen kopen. De rest willen we via een winkel als bulk verkopen. Er zitten bijvoorbeeld kaarten uit 1995, 2003, 2005 tot recente kaarten in de collectie om maar iets te noemen. 80% holo of reverse holo.
We wonen in de buurt van Hoorn, en mocht je het dus leuk vinden om ons veder te helpen dan horen we dat graag.
Alvast bedankt voor de moeite.
Groetjes Thomasenik
Mocht je hulp willen hebben met conditie bepalen en een cardmarket account maken + verkopen dan wil ik best helpen. Ik kom zelf uit de regio en ben stiekem wel benieuwd welke kaarten je te koop hebt.
We waren eerst bij Dreamland in Zaandam en om 9:00, bij de opening van de winkel, vertelde een medewerker doodleuk dat ze niets hadden gekregen. Was netjes geweest als ze dit eerder hadden gemeld. Er was een gast die al om 7:50 in de rij stond!
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Hoewel dat al wat boven MSRP is, is dat echt een hele prima prijs! bij ons is lokaal alles naar de kl*te.. 45 euro of zelfs 50 vragen ze er voorChiMan schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:24:
Zojuist een box First Partner, serie 3, bij een lokale platenwinkel kunnen kopen voor 30 euro.
We waren eerst bij Dreamland in Zaandam en om 9:00, bij de opening van de winkel, vertelde een medewerker doodleuk dat ze niets hadden gekregen. Was netjes geweest als ze dit eerder hadden gemeld. Er was een gast die al om 7:50 in de rij stond!
In Zwolle hetzelfde, stond er met de kids om kwart voor 9 omdat we de vorige keer achter het net visten. Nu werd er (gelukkig) 10 minuten voor opening bekend gemaakt dat ze niks binnen hadden gekregen.ChiMan schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:24:
Zojuist een box First Partner, serie 3, bij een lokale platenwinkel kunnen kopen voor 30 euro.
Hadden ons ook aangemeld bij dreamland om ingeloot te worden om online te kopen, maar ook niks...
Zometeen naar de lokale kaarten winkel, maar daar betalen we vast de hoofdprijs...😵
Wat een ellende om de partner set voor een fatsoenlijke prijs te krijgen zeg...
Ja, het is echt absurd dat er winkels zijn die woekerprijzen durven te vragen! Maar zolang men het voor veelvoud doorverkoopt, blijft dit gebeuren.Ricmaniac schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:38:
[...]
Hoewel dat al wat boven MSRP is, is dat echt een hele prima prijs! bij ons is lokaal alles naar de kl*te.. 45 euro of zelfs 50 vragen ze er vooruit principe niets geprobeerd te kopen.
Wat is de MSRP voor First Parnter serie 3?
21,99 meen ik. Ik heb vandaag een setje binnen (41 incl verzenden) en morgen krijg ik nog een setje (30 via lokale winkel). Gen 9 en uit de booster een Mega Floette ex SIR, dus mag niet klagen.ChiMan schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:50:
[...]
Ja, het is echt absurd dat er winkels zijn die woekerprijzen durven te vragen! Maar zolang men het voor veelvoud doorverkoopt, blijft dit gebeuren.
Wat is de MSRP voor First Parnter serie 3?
PKMN Pitch Black 🖤💙 ::: 🃏 TCG Codex ::: 🍏 App Store ::: 🤖 Play Store
Wij vinden het zelf nog wel eens leuk om van z'n set als 151 of straks de 30th een paar jaar dicht te laten te kijken wat het met de prijs doet.. Maar dit soort dingen gaan dan helaas niet meer op als ze dit gaan toepassen
Net bij MM in Amsterdam Noord geweest (niet voor Pokemon). Er laggen heel veel FP serie 3 boxen voor 50 euro! Denk +25 beschikbaar.Ricmaniac schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:38:
[...]
Hoewel dat al wat boven MSRP is, is dat echt een hele prima prijs! bij ons is lokaal alles naar de kl*te.. 45 euro of zelfs 50 vragen ze er vooruit principe niets geprobeerd te kopen.
Bizar dat ze 2,5 keer boven de MSRP verkopen!
Ja de enige reden dat ik ze niet gekocht hebChiMan schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 14:30:
[...]
Net bij MM in Amsterdam Noord geweest (niet voor Pokemon). Er laggen heel veel FP serie 3 boxen voor 50 euro! Denk +25 beschikbaar.
Bizar dat ze 2,5 keer boven de MSRP verkopen!
Er is ook nog een tussen variant die ik tegen ben gekomen. Een winkel in Amsterdam verkoopt de producten voor msrp maar dan moet je wel alles rippen in de winkel. Of je mag het dicht laten maar dan betaal je markt prijs.G_Dragon schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 13:57:
Ze gaan een nieuwe strategie gebruiken tegen scalpers, eentje die wel goed zal werken maar ook direct een groot negatief punt met zich meebrengt. Want ze halen van alles de plastic folie af zodat het niet meer door te verkopen is als ongeopend,
Wij vinden het zelf nog wel eens leuk om van z'n set als 151 of straks de 30th een paar jaar dicht te laten te kijken wat het met de prijs doet.. Maar dit soort dingen gaan dan helaas niet meer op als ze dit gaan toepassen
Prima toch! Daar kunnen de volwassenen met kinderen terecht, die het dan dus ook daadwerkelijk voor hun kinderen kopen.Rox92 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:23:
[...]
Er is ook nog een tussen variant die ik tegen ben gekomen. Een winkel in Amsterdam verkoopt de producten voor msrp maar dan moet je wel alles rippen in de winkel. Of je mag het dicht laten maar dan betaal je markt prijs.
Verder in Akihabara, wat een gekkenhuis. Veel winkeltjes met boosterboxen etc. Met woekerprijzen waar je u tegen zegt. Uiteindelijk voor nog een schappelijke prijs ook wat Mega Dream EX boxen meegenomen, waarvan nu nog 3 sealed. Twee hebben we er geopend, met veel mooie kaarten waaronder de Charizard Inferno X.
Thuis de jongens ook even in hun oude doos gezocht of er nog wat tussen zat. Helaas wel allemaal mee gespeeld en dus slijtage, maar daar zat ook nog een mooie Armored Mewto promokaart tussen. Maar even kijken wat we daar nog van kunnen verkopen.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Absoluut! Ze organiseren ook de dag na release een ochtend waarop alleen kinderen iets mogen kopen.Tanuki schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:24:
[...]
Prima toch! Daar kunnen de volwassenen met kinderen terecht, die het dan dus ook daadwerkelijk voor hun kinderen kopen.
Overigens hou ik er zelf ook van om lekker te rippen dus moet er ook nog eens langs gaan voor mezelf haha.
Dat vind ik een hele mooie oplossing opzich! alsnog zijn er scalpers die alles rippen natuurlijkRox92 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:23:
[...]
Er is ook nog een tussen variant die ik tegen ben gekomen. Een winkel in Amsterdam verkoopt de producten voor msrp maar dan moet je wel alles rippen in de winkel. Of je mag het dicht laten maar dan betaal je markt prijs.
Als ik zo de prijzen voorbij zie komen ben ik toch maar blij dat ik met geluk een Umbreon EX uit een prismatic poster bundle heb weten te pullen en nog wat leuke 151 kaartjes, de afgelopen periode de boel aan het verkopen ben geraakt. Het verzamelen voor een reguliere verzamelaar / gebruiker voor speeldecks zit er onderhand niet meer in. En zal het de volgende hype sets alleen nog maar erger worden.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Kaarten om te spelen in een deck zijn juist lekker goedkoop. Alle "normale" ex kaarten kosten geen drol, en de rest is bulk op een ACE Trainer na. Voor een paar tientjes heb je een van de meta decks.Salv schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:21:
Hier bij de lokale MediaMarkt in Nijmegen was er een nieuwe lading gekomen dus maar even wezen kijken maar daar stond een ETB van Destined Rivals voor €199 te koop, terwijl MM deze zelf aanbied voor €149 online. Pitch Black ETB voor €99,00 en posterpack Mega Evolutions voor €35
Als ik zo de prijzen voorbij zie komen ben ik toch maar blij dat ik met geluk een Umbreon EX uit een prismatic poster bundle heb weten te pullen en nog wat leuke 151 kaartjes, de afgelopen periode de boel aan het verkopen ben geraakt. Het verzamelen voor een reguliere verzamelaar / gebruiker voor speeldecks zit er onderhand niet meer in. En zal het de volgende hype sets alleen nog maar erger worden.
Als verzamelaar wel lastig om de leuke kaarten te krijgen inderdaad.
NIet voor MSRP maar wel voor een schappelijke prijs!Rox92 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:23:
[...]
99.9% kansloospixels66 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:14:
Ik vind de release van de 30th celebration wel een mooi moment om weer eens te beginnen met het verzamelen. Maar als ik de afgelopen pagina’s lees, ben ik bang dat het kansloos is om een aantal setjes aan te schaffen, wat is jullie glazen bol werk hierover?
Ik heb het maar geaccepteerd. iig op dag 1 van de 30th anniversary release.
Ik ben op een andere manier gaan verzamelen. Met de kids koop ik gewoon stapels bulk en zoeken we de kaartjes uit
Wel een aantal moderne pakjes geript die continue nog restocked worden.. dat is opzich prima te doen maar denk dat dat met die anniversary veel moeilijker gaat zijn. Alhoewel de laatste paar sets echt wel veel meer geprint worden.. weet niet of dat bij 30th anniversary ook zo gaat zijn.
Op dag 1 zal het wel gekke drukte zijn bij elke tcg shop ja. Maar als het klopt dat de Pokemon Company al sinds januari is begonnen met printen van de 30th anniversary (en ze wisten van hun eigen september release window) dan kan het maar zo dat elke fysieke winkel + online shop meer voorraad kan verwachten dan eerder. En niet alleen voor de release op een woensdag 16 sept notabene. Maar ook met restocks erna.Ricmaniac schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:39:
[...]
99.9% kansloos![]()
Ik heb het maar geaccepteerd. iig op dag 1 van de 30th anniversary release.
Ik ben op een andere manier gaan verzamelen. Met de kids koop ik gewoon stapels bulk en zoeken we de kaartjes uit
Al is die methode uit bulk bakken zoveel mogelijk common, uncommons, holo, reverse holo kaarten halen en aanvullen met goedkope ex / full art / illustration rares zeker een slimme manier om niet je hele budget stuk te slaan. Ik moet mijn eigen bulk nog eens gaan sorteren, ordenen en alles. Heb zoveel producten geopend dat het aantal code kaarten en pure bulk nu wel opstapelt.
Voor Pitch Black heb ik gewoon de Goldeen, Slowbro illustration rares gekocht. En ik wil nog de Misty halen. Dus niet de nood voelen om van elke set een master set te maken scheelt ook een hoop. Durf kieskeurig te zijn, haal kaarten die je leuk vind. Er zijn genoeg illustration rares tot tien euro om een binder mee vol te krijgen. Maar ik snap ook wel dat de kick van het zelf openen van een pakje en de nr 1 hit eruit halen een ding is.
Als je uiteindelijk hebt uitgezocht en bulk hebt van POR, DRI, CRI en 151 zou ik het wel tof vinden om wat over te kopen.Joosie200 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:00:
[...]
Op dag 1 zal het wel gekke drukte zijn bij elke tcg shop ja. Maar als het klopt dat de Pokemon Company al sinds januari is begonnen met printen van de 30th anniversary (en ze wisten van hun eigen september release window) dan kan het maar zo dat elke fysieke winkel + online shop meer voorraad kan verwachten dan eerder. En niet alleen voor de release op een woensdag 16 sept notabene. Maar ook met restocks erna.
Al is die methode uit bulk bakken zoveel mogelijk common, uncommons, holo, reverse holo kaarten halen en aanvullen met goedkope ex / full art / illustration rares zeker een slimme manier om niet je hele budget stuk te slaan. Ik moet mijn eigen bulk nog eens gaan sorteren, ordenen en alles. Heb zoveel producten geopend dat het aantal code kaarten en pure bulk nu wel opstapelt.
Voor Pitch Black heb ik gewoon de Goldeen, Slowbro illustration rares gekocht. En ik wil nog de Misty halen. Dus niet de nood voelen om van elke set een master set te maken scheelt ook een hoop. Durf kieskeurig te zijn, haal kaarten die je leuk vind. Er zijn genoeg illustration rares tot tien euro om een binder mee vol te krijgen. Maar ik snap ook wel dat de kick van het zelf openen van een pakje en de nr 1 hit eruit halen een ding is.
De bulk voor Perfect Order en Chaos Rising is een kleinere stapel om doorheen te gaan. Omdat ik veel meer 151 en DRI heb geopend. Dus stuur maar in DM wat je nog nodig hebt. Als het puur uncommon en common is betalen voor de postzegel genoeg imo.Ricmaniac schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:09:
[...]
Als je uiteindelijk hebt uitgezocht en bulk hebt van POR, DRI, CRI en 151 zou ik het wel tof vinden om wat over te kopen.
Op cardmarket word het heel prijzig, door de vele aanbieders. De speciale koop ik beetje bij beetje daar. Maar zijn er hier nog mensen die veel bulk hebben voor een fijne prijs?
Ik heb van 151 heel veel bulk. Ik heb op Cardmarket een stapel reverse holos van 151 staan, en heb thuis nog meer bulk reverse van 151 wat niet NM is, maar heel af en toe wat whitening heeft van in een doos zitten (zegge EXC). Je kan me een PB sturen met de nummers die je mist en dan kan ik eens voor je kijken.brandondlp schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 22:04:
Vorig jaar heb ik een start gemaakt met de 151 master set. Ik moet nog best wat kaarten. Ik heb gelukkig wel de charizard 199 en de zapdos 202. Maar ook qua bulk heb ik nog best wat, voornamelijk reverse holo.
Op cardmarket word het heel prijzig, door de vele aanbieders. De speciale koop ik beetje bij beetje daar. Maar zijn er hier nog mensen die veel bulk hebben voor een fijne prijs?
Op https://pokevoorraad.nl/ kan je verschillende websites vergelijken. Maar vaak kijk ik bij pocketgames, beamcardshop of catchyourcards.pixels66 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 23:43:
Enige tips waar je voor normale prijzen pokemon booster packs kunt kopen? Ik stap er net weer eens in, maar volgens mij wordt de hele hobby kapotgemaakt door scalpers. In Nederland vind ik 10 euro per pakje onwijs duur. Ik ben nu in de VS, hier is het niet anders. Lege schappen, en wat er wel te vinden is, is alleen maar Pitch Black en Chaos Rising voor absurde bedragen.
Ik raad ook aan geen losse packs te kopen maar booster bundels (dat zijn 6 packs gebundeld in een doosje). Zijn vaak wat voordeliger dan losse packs.
[ Voor 3% gewijzigd door Rox92 op 15-08-2026 07:12 ]
Ik heb alles gemist
Ik heb ook FP3 kunnen bestellen. Ik wilde heel graag een DRI ETB, dat is de enige ETB die ik nog niet heb, maar alles was binnen seconden weg. En wanneer je in het bestelscherm kwam, kreeg ik iedere keer de unicornm0nk schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 14:11:
Vandaag 2 drops geweest op bol. Helaas de eerste achter het net gevist, wilde wel een AH box hebben. Tweede drop zat de DRI ETB erbij, die heb ik kunnen scoren voor 72 euro. Daarna nog 2 FP3 kunnen kopen. Was wel snel uitverkocht allemaal..
Er circuleert een screenshot online met de aantallen producten die vandaag op Bol zijn gedropt en dat waren toch wel behoorlijke aantallen (2400 DRI ETB 7500 FP3 ETB). Ondanks dat was alles binnen een paar seconden weg
Omdat fp3 7500x en Destined Rivals etb's 2400x aanwezig was heb ik die twee wel kunnen meepakken. Morgen maar zien of Bol mij nog een gen 3 gunt. Ik heb enkel nog gen 6 en 9 qua first partners en wil alle negen generaties starters wel af krijgen.
Hoe kan ik te weten komen wanneer er weer Pokemon TCG's te koop zijn bij bol.com?m0nk schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 14:11:
Vandaag 2 drops geweest op bol. Helaas de eerste achter het net gevist, wilde wel een AH box hebben. Tweede drop zat de DRI ETB erbij, die heb ik kunnen scoren voor 72 euro. Daarna nog 2 FP3 kunnen kopen. Was wel snel uitverkocht allemaal..
Ik zit in de Stockmonster discord, daar krijg ik de meldingen.ChiMan schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:08:
[...]
Hoe kan ik te weten komen wanneer er weer Pokemon TCG's te koop zijn bij bol.com?
We zijn begonnen met de Pitch Black collectie en hebben deze al aardig compleet, op wat (special) illustration rares na.
Inmiddels hebben we onze focus al gelegd op de komende 30th celebrations set en kunnen wij niet wachten om dadelijk wat ETBs en andere producten te scoren om samen pakjes te gaan openen.
Hebben jullie voor ons wellicht tips hoe wij de komende set zo compleet mogelijk kunnen maken?
Kopen, geluk en nog meer geluk denk ik, of een grote portomonee hebben en het ook willen uitgeven.. Run op die sets zal echt enorm zijn. Ik ben ook nog niet zo lang bezig, al kocht ik wel af en toe wat voor mijn broertje die sinds de jaren 90 al spaart. De Abyss Eye is onze eerste complete set (Japanse versie van Pitch Black), daarnaast sparen we de kaarten die we mooi vinden en probeer ik af en toe een mooie box voor de retail prijs te krijgen. Wellicht ook een accountje aanmaken op cardmarket oid, zodat je missende kaarten kunt kopen. Zitten ook vaak wel wat goede deals tussen. Eventueel op discord stock alerts ontvangen en dan heel snel proberen te bestellen en wellicht hier en daar op beursen etc traden om je set compleet te maken.Hiroj schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 08:48:
Recent ben ik begonnen met het sparen van Pokemon kaarten samen met mijn vriendin.
We zijn begonnen met de Pitch Black collectie en hebben deze al aardig compleet, op wat (special) illustration rares na.
Inmiddels hebben we onze focus al gelegd op de komende 30th celebrations set en kunnen wij niet wachten om dadelijk wat ETBs en andere producten te scoren om samen pakjes te gaan openen.
Hebben jullie voor ons wellicht tips hoe wij de komende set zo compleet mogelijk kunnen maken?
Helaas hebben wij nu nog niet zoveel ruilmateriaal, maar zeker een goede aanrader.Tanuki schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 11:52:
@Hiroj En naar Pokemon beurzen gaan, met voldoende ruilmateriaal.
Ons plan is wel om binnenkort naar een beurs toe te gaan, al is het maar voor de ervaring :-)
[ Voor 29% gewijzigd door G_Dragon op 19-08-2026 16:05 ]
Voor mij is het antwoord "tijd en geduld". Die set gaat weer enkele jaren in omloop zijn en zodra de next big thing er is zakken de prijzen vast doordat het aanbod weer stijgt. Ik maak geen mastersets meer sinds de recente gekte, maar kort daarvoor openden we pakjes tot de set 70 tot 80% compleet was. Daarna begon ik wat te ruilen of kocht ik enkele losse kaarten online.Hiroj schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 08:48:
Recent ben ik begonnen met het sparen van Pokemon kaarten samen met mijn vriendin.
Hier hebben we de weinig last van, maar sowieso dat enkele Tweakers middelen hebben om daar te bestellen.
[ Voor 19% gewijzigd door Spacewide op 19-08-2026 18:58 ]
:strip_exif()/f/image/C1042BVnbmbia2hC2HrlPJOm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FeJ20LmB5uSEEJn36eSQkul2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xq6tGdwBmzPZlxJVROXbf1mC.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/2m0RFp2XI3echV9n2a7E6sHI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/N6uyvzcjzrthefKzTWdLcxDp.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/W5xoogaX2tG4GSzXFeJ990sU.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/HPRmmvWdorDexYRTLg7KUyEz.jpg?f=fotoalbum_large)