Het grote Pokémon TCG topic

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zaterdag samen met mijn zoontje naar Collectorsland geweest, mijn eerste beurs voor Pokemon TCG (ok ze hadden ook wat andere meuk :+).

Ik vond het wel geslaagd, bij een paar stands heel blij geworden van gesorteerde mappen/bakken met commons/holos, waardoor ik mijn basisset van JTG nu helemaal compleet heb (alle 159). Ook veel ontbrekende varianten erbij. Iets van 30 common/reverse holo/double rares erbij.
Daarnaast toch ook maar voor wat van de full arts gegaan, en daar er 10 van gekocht. Nou ja 1tje gratis gekregen, dus 9 gekocht. Duurste was een Wailord IR van €16.

Voor de volledigecollectie zit ik nu op 288/333. Ik mis enkel nog full arts, waarvan de totaal volgens collectr €321 moet zijn. Nou dat heeft dus ff geen haast meer :+
De 43 holo's die ik nog mis moeten wel lukken, dus daar ga ik sowieso mee door.

Zoon heeft een paar Eeveelutions van de PRE set mee naar huis genomen. Paar normale en dan nog 6 Double Rares. Dacht dat we ze nu allemaal wel hadden maar missen nog de Leafeon, Flareon, Vaporeon blijkbaar. Die dure SIRs gaan we maar niet doen _O-

Al met al flink geslaagd, niet enorm veel geld uitgegeven en ik vond vooral het speuren naar kaarten & de beste deals het leukste. Voor de kleine was het misschien wat lang, die was rond 16:00 echt helemaal kapot (waren er om 11:00).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:49

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik was er vandaag ook met mijn zoons, broertje en neefje. Was wel leuk om even rond te lopen en wat ideeen op te doen. Trading en prijzen waren niet echt aantrekkelijk helaas. ETB's van dik 200 euro die je via CM of zelfs bij de MM etc voor minder kunt kopen. Hier en daar wel leuke deals bij shops die hun prijzen niet de laatste dagen hadden bijgewerkt. Uiteindelijk een een Japanse Zekrom Ex SIR PSA10 slab uit Black Bolt voor een scherpe prijs gekocht. Mooi kaartje, maar eens zien wat ik daar mee ga doen (collectie of weer traden voor wat mooiers). Ook voor de Charizard binder een Charizard Ex (Obsidian Flames) gekocht NM voor de cm prijs.

Mijn jongens waren wel druk met hun Japanse kaarten traden en gingen met wat mooie kaarten naar huis ook. Mijn broertje kocht nog een mooie Charizard VSTAR (SWSH 262) voor naast zijn zelf gepullde Mewtwo VSTAR (CRZ GG44).

Enige nadeel van zo'n dag, weer veelste veel mooie kaarten gezien die ik nu ook op mijn wish list heb staan..

Inmiddels zijn mijn Bulbasaur/Ivysaur en Venusaur slabs ook binnen. Volgende doel, de Japanse Charmander Charmeleon AR Charizard SAR Set..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste