Het grote Pokémon TCG topic

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
NCJ87 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 10:33:
Ik heb in 2023 de complete 25 year celebration set ook voor een paar 100 euro kunnen kopen in losse singles, het zou me niks verbazen als dat deze keer ook gaat gebeuren. laat je vooral niet gek maken door alle filmpjes en rijen bij de winkels.
Ik denk dat je dan ook best ver kan komen. Al zullen de Mew, Mewtwo sir, futuristic, classic collection Charizard, Gengar, Magikarp, Lugia etc en natuurlijk rgb Mew wel de dure kaarten blijven verwacht ik.

• SoEnergic
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 17-09 20:28
Gisteravond 2 ETB’s geopend met mijn vriendin, €90,- zonder seal en €110,- met seal bij onze lokale TCG Winkel, blij met de pulls!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wLjOJoBkaO9Qu3_t_YyI4d0jZaM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0EJ9tL2QQFDX82LU92z5iePX.jpg?f=fotoalbum_large Onderste rij is van mn vriendin en bovenste rij van mij. Pullrate zo hoog is wel leuk voor een keertje!😵‍💫☺️

• Joosie200
  • Niet online
Nou en bol dropte van alles in een poging om het magazijn leeg te maken. Ascended etb, Destined Rivals etb, Mega Charizard ex upc, zelfs een Gardevoir etb. Daarvoor nog wel een goed dure Celebrations binder a 68 euro, een Celebrations poster voor wat 45 euro en de etb voor 80 euro.

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:46
Joosie200 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 10:22:
Nou en bol dropte van alles in een poging om het magazijn leeg te maken. Ascended etb, Destined Rivals etb, Mega Charizard ex upc, zelfs een Gardevoir etb. Daarvoor nog wel een goed dure Celebrations binder a 68 euro, een Celebrations poster voor wat 45 euro en de etb voor 80 euro.
De prijzen lagen inderdaad hoog. 43 euro voor 3, perfect voor de doorsnee shopper op Pepper 😐.
Ik ben een geduldig iemand en heb er vrede mee om over x maanden wat te kopen.

Na een poging op Bol bij die kleine restock heb ik het snel opgegeven.

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Verslag vanuit winkel perspectief
Afgelopen woensdagmiddag/donderdagochtend stond dit in de krant:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w6Q4xIYY4qC0u6BBvpVKcTmeY48=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vXgRZlT18vg7irveDl1E6LqA.jpg?f=fotoalbum_large

Vanmorgen om half 6 bij de winkel. De eerste stonden er al rond een uur of 2 vannacht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nMSENYA2fCHT-Jashkce0c5p25Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qD1BsXHvRGTPukgUCumvnTZD.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb bij de winkel geholpen met de verkoop, per groepje van 5 personen liet ik ze de winkel in, en dan 1 product per persoon.

We hebben op volgorde vanaf een uur of half 6 totaal 150 nummertjes uitgedeeld, en om openingstijd (7.30) stonden er zo'n 200 mensen te wachten in totaal. Omdat we 1 product per persoon deden kon iedereen met een nummertje iets kopen, daarna nog een 20-tal mensen blij kunnen maken met wat er over was.

Hier en daar wat discussie want "waarom maar 1 product", en "ik sta hier al vanaf 2 uur vannacht", maar verder geen vreselijk vervelende discussies gehad. Wel wat gedoe over iemand die een nummertje had afgepakt van iemand anders. Echt een klote streek, maar niemand kon iets "bewijzen", en ik kon ook geen stennis gaan schoppen met zo'n meute voor de deur. Gelukkig kon de jongen die zijn nummertje kwijt was aan het einde toch nog wat kopen.

Ook stonden een hoop spelers van de winkel ook op tijd in de rij, dus de lokale community heeft ook kunnen kopen.

Maar we hebben mensen gehad die uit de Zaanstreek kwamen naar Den Helder, en zelfs iemand die met de fiets vanuit Alkmaar is gekomen (35 km). Ik verklaar ze voor gek, maar de prijzen waren gewoon erg goed :)

🃏 TCG Codex ::: 🍏 App Store ::: 🤖 Play Store

• Joosie200
  • Niet online
Ypho schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:24:
We hebben mensen gehad die uit de Zaanstreek kwamen naar Den Helder, en zelfs iemand die met de fiets vanuit Alkmaar is gekomen (35 km). Ik verklaar ze voor gek, maar de prijzen waren gewoon erg goed :)
Ik ben naar Arnhem gereden vanuit Zwolle omdat Smyths normale prijzen hanteert, de Mediamarkt en Speedy Toys niet. Dus tja ik snap wel dat mensen bereid zijn te reizen voor winkels met normale prijzen. Het is letterlijk stemmen met je portemonnee. En ik rij elektrisch dus het valt qua kosten nog mee. Maar ik vond zelf half 6 aansluiten in de rij, ik was 15e, al vroeg genoeg. De eerste bij mij in de rij stond er om 3 uur. Dat voert mij ook tever.

[ Voor 11% gewijzigd door Joosie200 op 18-09-2026 11:34 ]

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:10
Joosie200 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:28:
[...]

Ik ben naar Arnhem gereden vanuit Zwolle omdat Smyths normale prijzen hanteert, de Mediamarkt en Speedy Toys niet. Dus tja ik snap wel dat mensen bereid zijn te reizen voor winkels met normale prijzen. Het is letterlijk stemmen met je portemonnee. En ik rij elektrisch dus het valt qua kosten nog mee. Maar ik vond zelf half 6 aansluiten in de rij, ik was 15e, al vroeg genoeg. De eerste bij mij in de rij stond er om 3 uur. Dat voert mij ook tever.
Wat waren de prijzen bij Smyths?

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:10
Hier en daar wat discussie want "waarom maar 1 product", en "ik sta hier al vanaf 2 uur vannacht", maar verder geen vreselijk vervelende discussies gehad. Wel wat gedoe over iemand die een nummertje had afgepakt van iemand anders. Echt een klote streek, maar niemand kon iets "bewijzen", en ik kon ook geen stennis gaan schoppen met zo'n meute voor de deur. Gelukkig kon de jongen die zijn nummertje kwijt was aan het einde toch nog wat kopen.
Leuk verslag om te lezen.

Bizar dat mensen in discussie gaan waarom ze maar 1 product mogen kopen. Wees blij dat je iets kan kopen!

• Joosie200
  • Niet online
ChiMan schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:08:
[...]

Wat waren de prijzen bij Smyths?
70 voor een etb
50 voor de binder
30 voor de poster
28 voor tin
30 voor ex box
15 voor de 2 pack

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
ChiMan schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:10:
[...]

[...]

Leuk verslag om te lezen.

Bizar dat mensen in discussie gaan waarom ze maar 1 product mogen kopen. Wees blij dat je iets kan kopen!
Was ook heel duidelijk welke "soort" personen de discussie aan gingen (de doorverkopers), maar gelukkig was de overgrote meerderheid gewoon accepterend, en vooral veel mensen ook blij/dankbaar dat ze iets konden kopen. Ik had zelf verwacht dat ik me enorm zou gaan irriteren aan mensen, maar ik moet toegeven dat ik het best leuk vond om het vanaf deze kant te zien, en dat ik vooral leuke gesprekken heb gehad met spelers en verzamelaars die stonden te wachten.

🃏 TCG Codex ::: 🍏 App Store ::: 🤖 Play Store

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:24

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Krijg net bericht van mijn vrouw dat we de twee ETB's binnen hebben gekregen, netjes verpakt maar dat de seal kapot is.. pff dus direct een mail richting het bedrijf gedaan dat je voor €165 per ETB wel een nette seal mag verwachten en niet dit, dus ben benieuwd naar hun reactie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fvpKvBS01MicgZQWRKZ4Tue5Og4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nQ4nmKQPxyUIEkegzGtWBTMX.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7z_B6bLIUs5alOg9Qj5bixA1Z68=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mttcBfS2yGSiUWaxINDV866w.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ayHGcw8iuJPlrp2SaQNs_LfXHEw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WxXwARgB0PISB8qTx3k5WGJ1.jpg?f=fotoalbum_tile
En ook nog deze mooie tin binnengekregen;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t8SVh1bMtiEDtU5pAacgb_7yRKY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/THVYH9GiqIeH2DimYdFJlKzy.jpg?f=fotoalbum_large

Vanavond misschien wat pakjes openen met mijn zwager :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:46
G_Dragon schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 14:34:
Krijg net bericht van mijn vrouw dat we de twee ETB's binnen hebben gekregen, netjes verpakt maar dat de seal kapot is.. pff dus direct een mail richting het bedrijf gedaan dat je voor €165 per ETB wel een nette seal mag verwachten en niet dit, dus ben benieuwd naar hun reactie.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

[Afbeelding]

Voor die prijs mocht het van mij wel in Acryl op de post.
Uit die tin had ik een leuke Mew EX

Post je nog je pulls? De hype rond deze set is terecht imo

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Spacewide schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 14:38:
[...]

Voor die prijs mocht het van mij wel in Acryl op de post.
Uit die tin had ik een leuke Mew EX

Post je nog je pulls? De hype rond deze set is terecht imo
Jazeker ga ik de pulls posten! Ik heb ergens anders nog een ETB gekocht en als die wel netjes binnenkomt, gaat hij in z'n Display Case als verzamelitem :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:59

[Afbeelding]

Serieuze vraag, waarom betaal je hier 165 euro voor? Je vind de hobby verpest maar je bent zelf onderdeel van het probleem hiermee.. |:(

** Ik zie dat je op de vorige pagina antwoord heb gegeven op deze vraag; maar deze set wordt toch wel veel waard en ik zet het op de plank is precies wat er mis is in de hobby :X **

[ Voor 5% gewijzigd door Jero_B op 18-09-2026 14:59 ]

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:18
Jero_B schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 14:50:
[...]

Serieuze vraag, waarom betaal je hier 165 euro voor? Je vind de hobby verpest maar je bent zelf onderdeel van het probleem hiermee.. |:(

** Ik zie dat je op de vorige pagina antwoord heb gegeven op deze vraag; maar deze set wordt toch wel veel waard en ik zet het op de plank is precies wat er mis is in de hobby :X **
iemand die iets sealed in zijn kast zet, is echt niet hobby vernietigend ofso he.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[Afbeelding]
Ik denk dat zij er ook niets aan kunnen doen, het gaat niet om de verpakking maar om de inhoud toch? Het is "maar" een seal zeg maar.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jero_B schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 14:50:
[...]

Ik hoor je en ben het helemaal met je eens , en dat klinkt misschien wat dubbel na wat ik zelf met een ga doen. Alleen wij doen het voor onze eigen verzameling en niet met de instelling van oh leuk voor over 30 jaar om met winst te verkopen.

Dit is z'n ETB die gewoon heel mooi is om bij een Pokémon collectie te zetten :)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Slasher schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 15:16:
[...]

Ik denk dat zij er ook niets aan kunnen doen, het gaat niet om de verpakking maar om de inhoud toch? Het is "maar" een seal zeg maar.
Klopt maar een seal hoort heel te zijn bij gesealde producten :)

Edit;

Ik heb hele zeer mooie en nette reactie:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/haZnqXnWW_G1jf_9_lWeSnchqJc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vltQhzoDoiVJ8CCxyZ3LgsxE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door G_Dragon op 18-09-2026 15:25 ]

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:30

vhal

ಠ_ಠ

Ik dacht gisteren nog even een pakje Pitch Black te halen bij de Primera, is die gewoon 12 euro terwijl ik daar een week terug nog voor de reguliere prijs wat had gehaald. Ergens snap ik het wel dat je wil meeliften met de hype maar het is vrij vervelend momenteel.

Strava

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:18
vhal schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 15:26:
Ik dacht gisteren nog even een pakje Pitch Black te halen bij de Primera, is die gewoon 12 euro terwijl ik daar een week terug nog voor de reguliere prijs wat had gehaald. Ergens snap ik het wel dat je wil meeliften met de hype maar het is vrij vervelend momenteel.
voor 40 euro heb je 6 pakjes op bol. Daar is pitch black helemaal nog niet eens uitverkocht.

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:53
vhal schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 15:26:
ETB is vandaag nog een paar keer beschikbaar geweest op bol voor €72,95

directe link

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste