Het grote Pokémon TCG topic

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:00
AntraXxX schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:34:
Eens met bovenstaande. Ja het is “leuk” dat je eigen collectie meer waard wordt, maar ik vond het leuker toen je twee jaar geleden nog een boosterbox voor €120 kon krijgen.

Zelf heb ik de boosterpacks geskipt in de prijzengekte en m’n focus op slabs vervolgd.

Deze prachtige Cubone (Chinese exclusive) afgelopen week gekocht en de Venusaur (wat m’n favo kaart ooit is wilde ik graag ook in ‘t Japans vanwege de mooie SIR kwaliteit).

[Afbeelding]

[Afbeelding]

+ nog wat andere aanvullingen (Pikachu Illustration contest, Pikachu Lost Origin / Cosmic Eclipse bijvoorbeeld).

Zodoende is m’n slab frame nu vol. Ziet er elke keer weer geweldig uit als ik er langs loop.
:*)

[Afbeelding]
Wow wat ontzettend gaaf! Dat is een mooie verzameling om trots op te zijn _/-\o_
Waar heb je deze slab lijst gekocht? Lijkt me gaaf om hier ook aan de muur te hangen.
Ik ben nog vooral bezig met sealed en mastersets verzamelen vanaf de start van de SWSH era, inmiddels mag ik daar ook best trots op zijn. Het blijft een leuke hobby al vind ik het wel dubbel dat het allemaal zoveel waard is geworden. Leuk voor de Collectr app maar als verzamelaar is het niet meer leuk om sealed items te moeten kopen. Ik hoop echt dat de markt met Perfect Order een beetje afkoelt, dat lijkt er wel op aangezien de ETB's en boosterboxen vandaag bij Pocketgames niet meteen uitverkocht zijn.

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:34
NCJ87 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 16:49:
[...]

Wow wat ontzettend gaaf! Dat is een mooie verzameling om trots op te zijn _/-\o_
Waar heb je deze slab lijst gekocht? Lijkt me gaaf om hier ook aan de muur te hangen.
Ik ben nog vooral bezig met sealed en mastersets verzamelen vanaf de start van de SWSH era, inmiddels mag ik daar ook best trots op zijn. Het blijft een leuke hobby al vind ik het wel dubbel dat het allemaal zoveel waard is geworden. Leuk voor de Collectr app maar als verzamelaar is het niet meer leuk om sealed items te moeten kopen. Ik hoop echt dat de markt met Perfect Order een beetje afkoelt, dat lijkt er wel op aangezien de ETB's en boosterboxen vandaag bij Pocketgames niet meteen uitverkocht zijn.
Het is gewoon een hele kleine set, zonder echt een chase. Over Phantasm werd dit ook gezegd. ( was ook redelijk goed te krijgen)
De volgende hype set die komt is gewoon weer raak.

Boosterbundels van 151 gaan voor rond 150-160 euro momenteel. 8)7
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste