Het grote Pokémon TCG topic

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:34
AntraXxX schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:34:
Eens met bovenstaande. Ja het is “leuk” dat je eigen collectie meer waard wordt, maar ik vond het leuker toen je twee jaar geleden nog een boosterbox voor €120 kon krijgen.

Zelf heb ik de boosterpacks geskipt in de prijzengekte en m’n focus op slabs vervolgd.

Deze prachtige Cubone (Chinese exclusive) afgelopen week gekocht en de Venusaur (wat m’n favo kaart ooit is wilde ik graag ook in ‘t Japans vanwege de mooie SIR kwaliteit).

[Afbeelding]

[Afbeelding]

+ nog wat andere aanvullingen (Pikachu Illustration contest, Pikachu Lost Origin / Cosmic Eclipse bijvoorbeeld).

Zodoende is m’n slab frame nu vol. Ziet er elke keer weer geweldig uit als ik er langs loop.
:*)

[Afbeelding]
Wow wat ontzettend gaaf! Dat is een mooie verzameling om trots op te zijn _/-\o_
Waar heb je deze slab lijst gekocht? Lijkt me gaaf om hier ook aan de muur te hangen.
Ik ben nog vooral bezig met sealed en mastersets verzamelen vanaf de start van de SWSH era, inmiddels mag ik daar ook best trots op zijn. Het blijft een leuke hobby al vind ik het wel dubbel dat het allemaal zoveel waard is geworden. Leuk voor de Collectr app maar als verzamelaar is het niet meer leuk om sealed items te moeten kopen. Ik hoop echt dat de markt met Perfect Order een beetje afkoelt, dat lijkt er wel op aangezien de ETB's en boosterboxen vandaag bij Pocketgames niet meteen uitverkocht zijn.

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:49
NCJ87 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 16:49:
[...]

Wow wat ontzettend gaaf! Dat is een mooie verzameling om trots op te zijn _/-\o_
Waar heb je deze slab lijst gekocht? Lijkt me gaaf om hier ook aan de muur te hangen.
Ik ben nog vooral bezig met sealed en mastersets verzamelen vanaf de start van de SWSH era, inmiddels mag ik daar ook best trots op zijn. Het blijft een leuke hobby al vind ik het wel dubbel dat het allemaal zoveel waard is geworden. Leuk voor de Collectr app maar als verzamelaar is het niet meer leuk om sealed items te moeten kopen. Ik hoop echt dat de markt met Perfect Order een beetje afkoelt, dat lijkt er wel op aangezien de ETB's en boosterboxen vandaag bij Pocketgames niet meteen uitverkocht zijn.
Het is gewoon een hele kleine set, zonder echt een chase. Over Phantasm werd dit ook gezegd. ( was ook redelijk goed te krijgen)
De volgende hype set die komt is gewoon weer raak.

Boosterbundels van 151 gaan voor rond 150-160 euro momenteel. 8)7

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:41
EX reeks was echt peak. Wat aangevuld en nog enkele leuke onderweg, maar best duur geworden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ypIHOw4iVJ2OQKGQKUg5GT1ucus=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9JzrXpRFNzoUikIIz4GM74g4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4YDk3y1RmbFfaFZMohScK7o8Mg8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l6hkQ0C1m9vgdpTFS4eCF1jT.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 197% gewijzigd door Spacewide op 12-03-2026 10:29 ]

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:44
Een vriend van mij is recentelijk begonnen om met zijn zoontje pokemon te kijken (Hij is begonnen aan het begin). Hij heeft zelf de originele kaarten als complete set uit zijn jeugd. Nu ga ik binnenkort trouwen en wou ik hem als dank om getuige te willen zijn een starter box geven zodat hij samen met zijn zoontje kan gaan sparen.

Nu twijfel ik wat handig is om als cadeau te geven. Ik ben eigenlijk wel op zoek naar een beetje de originele pokemon en niet alleen maar de nieuwste generatie. Mijn idee was om een Ascended Heroes ETB te geven. Heeft iemand andere betere suggesties? Het idee is om alles dus open te maken.

ik wil eigenlijk scalpers vermijden maar kan er eigenlijk ook gewoon niet omheen.

• dfbt
timmert26 schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 13:37:
Een vriend van mij is recentelijk begonnen om met zijn zoontje pokemon te kijken (Hij is begonnen aan het begin). Hij heeft zelf de originele kaarten als complete set uit zijn jeugd. Nu ga ik binnenkort trouwen en wou ik hem als dank om getuige te willen zijn een starter box geven zodat hij samen met zijn zoontje kan gaan sparen.

Nu twijfel ik wat handig is om als cadeau te geven. Ik ben eigenlijk wel op zoek naar een beetje de originele pokemon en niet alleen maar de nieuwste generatie. Mijn idee was om een Ascended Heroes ETB te geven. Heeft iemand andere betere suggesties? Het idee is om alles dus open te maken.

ik wil eigenlijk scalpers vermijden maar kan er eigenlijk ook gewoon niet omheen.
Een etb kopen van 100 ish euro en dan voor 10 euro wat kaartjes eruit halen en grote kans nog een hoop die niet van eerste generatie is.. zou het wellicht vermijden.

Je kan ook gewoon losse hitjes bestellen op sites zoals cardmarket..
Dan kan je zelf opzoek naar specifieke kaartjes die je kan geven..

Kunnen echt hele leuke/mooie kaartjes uit eerste gens zitten met mooie arts voor ''relatief'' weinig geld.

bijvoorbeeld:
https://www.cardmarket.co...azam-V3-MEP009?language=1
https://www.cardmarket.co...arow-V2-MEG151?language=1
https://www.cardmarket.co...elix-V2-MEG150?language=1
https://www.cardmarket.co...utor-V2-MEG135?language=1
https://www.cardmarket.co...gong-V2-PFL097?language=1
https://www.cardmarket.co.../Meowth-PFL106?language=1
https://www.cardmarket.co...trio-V2-ASC239?language=1
https://www.cardmarket.co...khan-V2-DRI204?language=1

Ik kan zo uren doorgaan met leuke hitjes uitzoeken uit de laatste 1 tot 10 sets die zijn uitgekomen. Ze brengen steeds meer Illustrated Rare kaartjes uit, die goed betaalbaar zijn. Stel je zou hier wat leuke kaartjes van opzoeken en kopen, zou ik dat zelf als cadeau heel gaaf vinden.

Hoeven niet perse deze te zijn, je kan via allemaal apps/sites wel de sets vinden en bijpassende kaarten. Sommige kaarten zijn niet te betalen, maar sommige zijn echt heel goed te doen.

Ik heb zelf ook een zwak voor de eerste 151 , zie ook hierboven _/-\o_
Maar zo kan je een leuke verzameling beginnen. (zoals van elke pokemon uit de 151 een mooie IR kaart)

[ Voor 3% gewijzigd door dfbt op 20-03-2026 18:56 ]

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JTS3YRKzCQ_ogV2Xv4zcPKChYbM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PWp32kgMAAHusLFbCjCvwNw7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yz3lSP5Rrkc4SxzSwmtTMVf_aw4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/En4ppPg4Yhu4HJ2t4OpcwnAJ.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens mij mag deze officieel nog niet verkocht worden, maar de lokale winkel dacht daar anders over. Uiteraard niet tegen een weggeefprijs.. 99 euro.
Qua hits viel het wat tegen, maar Jacinthe en die Gengar vind ik toch wel erg mooi.

Al meer mensen deze ETB gekocht?

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:43
Play Stores mogen in de week voor release al verkopen, dus afhankelijk van waar je hem gehaald hebt is dat wel toegestaan. Ik heb zelf twee prereleases gespeeld en daar totaal 14 packs geopend, weinig interessants gepulled. Wel genoeg Poké Pads nu om de TCG te spelen 💪

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:01
-En4Cer- schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 14:30:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Volgens mij mag deze officieel nog niet verkocht worden, maar de lokale winkel dacht daar anders over. Uiteraard niet tegen een weggeefprijs.. 99 euro.
Qua hits viel het wat tegen, maar Jacinthe en die Gengar vind ik toch wel erg mooi.

Al meer mensen deze ETB gekocht?
Ik sla deze even over. Ben niet onder de indruk van de kaarten in deze set.

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:56
Mijn zoontje heeft een extra Prismatic Evolutions Booster Bundle en wilt deze verkopen/ruilen op Marktplaats zodat hij andere kaarten kan kopen.

De advertentie was eind december geplaatst en sindsdien was er amper interesse.
Maar de afgelopen twee weken krijg ik het ene na het andere verzoek om te kopen of te ruilen.

Is er iets gaande met Prismatic Evolutions?
Ik heb totaal geen verstand van Pokémon en vind het nogal apart.

• dfbt
ChiMan schreef op maandag 30 maart 2026 @ 11:28:
Mijn zoontje heeft een extra Prismatic Evolutions Booster Bundle en wilt deze verkopen/ruilen op Marktplaats zodat hij andere kaarten kan kopen.

De advertentie was eind december geplaatst en sindsdien was er amper interesse.
Maar de afgelopen twee weken krijg ik het ene na het andere verzoek om te kopen of te ruilen.

Is er iets gaande met Prismatic Evolutions?
Ik heb totaal geen verstand van Pokémon en vind het nogal apart.
Ligt eraan voor welke prijs. in December waren er grote restocks overal en kon je bundels kwijt a 55-60 euro. Nu gaan ze ineens richting 70 euro.

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:56
dfbt schreef op maandag 30 maart 2026 @ 11:53:
[...]

Ligt eraan voor welke prijs. in December waren er grote restocks overal en kon je bundels kwijt a 55-60 euro. Nu gaan ze ineens richting 70 euro.
Dat verklaart het! Begrijp ik het goed dat ze gewoon blijven printen terwijl er al nieuwere series zijn?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ChiMan schreef op maandag 30 maart 2026 @ 12:56:
[...]

Dat verklaart het! Begrijp ik het goed dat ze gewoon blijven printen terwijl er al nieuwere series zijn?
Sets blijven gemiddeld zo'n 2-2.5 jaar na release beschikbaar voor reprints. Zoals we een tijd lang Surging Sparks booster boxen voorbij zagen komen, zien we dat nu met Destined Rivals booster boxen. En idem voor Prismatic. Juist een set die vaker dan andere sets al reprints heeft gehad omdat die set enorm gewild is.

Dus ja, je zult sets van een jaar tot 2 oud nog geprint zien worden terwijl we net Perfect Order hebben gekregen. Maar dat wil niet zeggen dat het gegarandeerd booster boxen of elite trainer boxen zullen zijn. Dat zijn nou net producten die lastig om te printen zijn. Ze printen makkelijker kaarten, bundelen zes pakjes in 1 booster bundle. Of verpakken het in een collectie doos met andere pakjes. Dan dat ze 9 tot 36 pakjes gaan bundelen met elkaar.

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:58

DropjesLover

Dit dus ->

Ik zit er over te denken om mijn oude* verzameling in ieder geval eens in een online portfolio te zetten, waar ook een prijs-indicatie er aan gekoppeld wordt. Wat is daar een goede site voor?
Ik zie door de bomen het bos niet :/

Misschien iets waar ik ook mijn MtG kaarten in onder kan brengen, dan staat het allemaal op 1 plek.

*basic, jungle, fossil, inclusief Nederlandse en Engelse 1st editions en wat promo's uit die tijd.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
DropjesLover schreef op maandag 30 maart 2026 @ 18:34:
Ik zit er over te denken om mijn oude* verzameling in ieder geval eens in een online portfolio te zetten, waar ook een prijs-indicatie er aan gekoppeld wordt. Wat is daar een goede site voor?

Misschien iets waar ik ook mijn MtG kaarten in onder kan brengen, dan staat het allemaal op 1 plek.

*basic, jungle, fossil, inclusief Nederlandse en Engelse 1st editions en wat promo's uit die tijd.
Collectr (app) is degene die ik gebruik, je kunt er zowel Pokemon als MtG in bijhouden. Denk er wel aan om je valuta op € te zetten.
Prijsdata wordt van o.a. TCGplayer, Ebay en Cardmarket gehaald.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:38

Ypho

Allround Nerd

DropjesLover schreef op maandag 30 maart 2026 @ 18:34:

Zie mijn signature, dat is een Nederlands platform, haalt dagelijks prijsinfo op van Cardmarket op basis van daadwerkelijke sales. Doet Pokemon (Internationaal + JP), MTG, Lorcana, SW:Unlimited en One Piece.

[ Voor 5% gewijzigd door Ypho op 30-03-2026 22:16 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
Ypho schreef op maandag 30 maart 2026 @ 22:16:
[...]

Zie mijn signature, dat is een Nederlands platform, haalt dagelijks prijsinfo op van Cardmarket op basis van daadwerkelijke sales. Doet Pokemon (Internationaal + JP), MTG, Lorcana, SW:Unlimited en One Piece.
Dat ziet er interessant uit!
Ik heb alleen inmiddels m'n hele verzameling in Collectr zitten... is een export vanuit Collectr naar deze tracker toevallig mogelijk?

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:38

Ypho

Allround Nerd

NCJ87 schreef op maandag 30 maart 2026 @ 22:20:
[...]

Dat ziet er interessant uit!
Ik heb alleen inmiddels m'n hele verzameling in Collectr zitten... is een export vanuit Collectr naar deze tracker toevallig mogelijk?
Als je een export hebt, vast wel. Ik heb vaker collecties omgezet voor gebruikers.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste