[AMD Radeon RX9000 series] Levertijden & Prijzen Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 ... 38 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:20
Nou ik zie het wel over een paar weken, het is weer gekkenhuis wat de prijzen betreft.
Ik kreeg een mooie melding van Alternate van 695,- maar ik was werken vandaag dus verder niet mee bezig kunnen houden.
Maar voor 900+ bekijken ze het maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
gamesbond007 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:42:
Beste medetweakers,

"Houdt de webwinkels continue in de gaten!!!!"

Zoals jullie was ik zeer verontrustend over de "paper msrp", ik had al besloten om geen upgrade meer te doen van mijn 7900xt. Zeer toevallig tijdens het wchtten op mijn bestelling bij mcdonalds (60 min geleden) keek ik rondt en er stond een, 9070xt van powercolor voor €695,- beschikbaar ik heb direct besteld en betaaald. (Totdat ik het product ontvang vertrouw ik het niet, heb ik het verleden slechte ervaring en is het eenzijdig geannuleerd door winkel).

Maar ik wil toch iedereen die heel graag een 9070xt willen/ echt nodig hebben, adviseren om de sites goed te volgen.

Hoewel ik blij ben met mijn aankoop, had ik het liever gegund aan mensen die het harder nodig hadden (aub geen berichtten sturen ik ga het niet verkopen,maar zelf gebruiken).

Ik wens al mijn mede tweakers heel veel succes en hoop van harte dat jullie de gewenste kaarten voor de gewenste prijs kunnen kopen.[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit is al een paar keer gemeld ;) Toch vriendelijk.

Ik zou per direct je ordernummer wel weghalen!

Signature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timwelter99
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 16-09 18:01
Man wat ben ik blij om die reaper te hebben gekocht. Die megekko prijzen gaan echt nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
lennardh1 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:42:
[...]

Ik snap jullie niet. Je koopt de amd omdat de prijs prestatie goed is msrp.

Vervolgens staan die kaarten voor 850 of 900 en is de prijs prestatie waardeloos (wellicht nog wel slechter dan nvidia, gelukkig is de verkrijgbaarheid bij beiden slecht nu). Waarom zou je ze in godsnaam kopen voor meer dan msrp +/_ 50 euro extra....
Ik woon in Zwitserland en betaal 8.1% btw bij Amazon.de dus dan valt het nog mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lennardh1
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 30-03 17:05
SlasZ schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:42:
Las net dit: https://videocardz.com/ne...ice-set-to-increase-later

Dus de eerste X kaarten werden aangeboden aan MSRP en de rest voor hoger. Ik vrees dat we geen meer aan MSRP gaan vinden de komende maanden.
Dat heet je msrp neppen en de consument alsvast conditioneren voor hogere prijzen en extra fomo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:25

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Nou, gezien het patroon van 15.00 en 18.00 verwacht ik rond 21 weer een bups op voorraad. Tot dan strijders :)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Talhanl3
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12-08 20:30
Leeghoofd21 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:49:
Nou, gezien het patroon van 15.00 en 18.00 verwacht ik rond 21 weer een bups op voorraad. Tot dan strijders :)
Megekko heeft voorraad, ze verlagen alleen de prijs niet omdat mensen het prima vinden om meer geld te betalen. De prijs gaat niet omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 18:11
Talhanl3 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:53:
[...]

Megekko heeft voorraad, ze verlagen alleen de prijs niet omdat mensen het prima vinden om meer geld te betalen. De prijs gaat niet omlaag.
Denk dat Leeghoofd het over Alternate heeft.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Applejack
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01-09 17:04
Talhanl3 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:53:
Hun nvidia kaarten staan toch ook al een tijdje in voorraad met belachelijk hoge prijzen. Lijkt me dat ze toch niet meer zo goed verkopen als bij de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
4 stuks op voorraad:
https://www.alternate.de/...te/html/product/100108018

edit:
te laat... drukte net ook te laat :+

[ Voor 15% gewijzigd door ArcticWolf op 06-03-2025 18:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matti7950
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 16-09 20:34
Non XT model, voor oppassen, want die zijn 11-17% trager. Voor 930€ heb je in twee nederlandse shops XT versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p1nkl0bst3r
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-09 15:15
was al 3 minuten voor je reactie al uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 15:41
Heb je weinig aan met bedrijven als Megekko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
p1nkl0bst3r schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:57:
[...]

was al 3 minuten voor je reactie al uitverkocht
Nee want ik zag het van 4 naar 2 naar 0 gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p1nkl0bst3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
haha ik zag de teller letterlijk van 2 naar 1 naar 0 gaan. Grappig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMT
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:08
MaZo schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:38:
[...]
Prime staat er ook nog steeds á €849.
Ik weet of het de €50 verschil waard is. De prime wordt / werd voor rond de €690 verkocht.
Kleinere koeler & minder TBP (dus minder OC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satan_cat
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22:43
Dit is de normale 9070… Denk dat die eigenlijk nooit meer dan 700 mag kosten in normale situaties, anders kan je beter een 9070 XT kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matti7950
Ik weet niet waarom maar ik geloof Frank wel (deels op zijn woord). Van alle marketing leiders (zeker bij AMd) vind ik hem de beste tot nu toe. To de point, en kan ook goed mythes debunken. (900$ msrp heeft hij gedebunked omdat het een heel negatief gerucht werd).

Probleem is dat ik deze gen geen echte goede 'msrp modellen vind, pulse is nice maar 0 rgb, zou achteruitgang zijn met 7 jaar oude kaart. En nu ik zo lang gewacht heb, wil ik eens een Red Devil of Nitro + maar jah, laat dat net de meest overprijsde kaarten zijn.

Maar bon, AMD claimt ook dat ze marktaandeel willen winnen, dus 900-1100€ 'mid range' kaarten, kan het bedrijf wel miss als kiespijn, (zeker na launch hype, als die afzwakt). Een kleine markup kan zeker, maar hoger dan 800€ is te zot voor woorden.

[ Voor 3% gewijzigd door Matti7950 op 06-03-2025 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talhanl3
Ik heb de Sapphire Pulse RX 9070 voor €660 via Notebooksbilliger (met ~€25 verzendkosten inebgrepen) kunnen kopen en toch voelt het alsnog te duur... Wetende dat RX 9070 XT €700 had moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMouze
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-06 15:02
https://nl.nbb.com/nl/search?search=9070+xt

Ook op NBB te krijgen voor onder de 800,-

Ik ben moe.

[ Voor 3% gewijzigd door iMouze op 06-03-2025 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
HardwareUnboxed has aangegeven dat als de eerste lading uitverkocht werd, de periode waarin AMD rebates gaf aan AIB's ook verlengd kon worden. Ik geloof Frank dus wel. Zeker omdat hij zegt dat er flink veel verkocht wordt en dus de eerste lichting opraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:50
Stel nou dat die Asus Prime nog een keer voor 695 euro langs komt hoe verhoudt deze zich dan tot de Saphire Pure die ik al besteld heb? Geen Led, maar daar geef ik dus helemaal niet om en het witte heeft voor mij ook geen toevoeging (hoogstens grappig).

En is 650 watt echt af te raden voor de PSU in combinatie met deze kaarten? Ik zie op verschillende websites (bv die Saphire Nitro link hier boven) 650 watt aangeraden worden en op de website van de fabrikant 750 watt. Dekken de fabrikanten zich in of zou het gewoon stom zijn om deze kaart voorlopig om een 650 watt PSU te zetten?

Oh ja ik ga voorlopig niet overclocken (als dat al gaat met deze kaarten)

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 06-03-2025 19:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aria_NL
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-07 17:21
“If you can't beat 'em, join 'em.”

Ik heb een eenvoudig Python-script gemaakt dat automatisch elke seconde de Alternate webpagina voor de 9070XT Reaper ververst om te controleren of er een kaart op voorraad is. Als het er een vindt, speelt het een extreem hard geluid af en opent het de pagina in mijn browser. Als/wanneer dat gebeurt, laat ik het jullie weten voordat hij weer niet op voorraad is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TumTum
Pas op; is de 7900XT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p1nkl0bst3r
Ik zie alleen maar de 7900XT(X) daar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matti7950
7900xt's xd geen 9070xt

Googles correctie-algoritme, lijkt 9070xt bij weinig zoekresultaten om te zetten in 7900xt, oppassen dus!.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Talhanl3
Dat is 7900 XT....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

De kaarten die nu beschikbaar komen, zijn waarschijnlijk van bestellingen die niet zijn doorgegaan of geannuleerd.

Er wordt hier trouwens scalping geroepen, maar dit heeft niks met scalping te maken. Dat is juist als mensen kaarten voor normale prijs kopen en deze vervolgens doorverkopen voor absurde prijzen. Dit zijn winkels met soort van machtsmisbruik, maar aan de andere kant kun je ze niet teveel kwalijk nemen als er mensen zijn die dit ervoor over hebben en de voorraad toch maar minimaal is. De downtime van megekko vanmiddag zal ook best geld hebben gekost (er waren immers vast mensen met andere bestellingen bezig of mensen die niet nog wat anders erbij kopen). En het is niet alsof er nu zoveel van dit soort lanceringen per jaar zijn, je moet ergens je brood verdienen.

Het is jammer, maar het is helaas geen scalping...
Kazu schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:26:
[...]

Bij CAPS zag ik voor de Pure alleen de non-XT voorbij komen. Weet je zeker dat je de goeie hebt? :+
Ja ik heb echt goed gekeken voor ik hem bestelde.
Sapphire Radeon RX9070XT GAMING OC 16GB GDDR6 HDMI 2x DP
Art.nr.: 11348-02-20G
Dat artikelnummer verwijst gewoon naar de XT variant van de pure. Ik ga het wel zien. Als het een ander type is, is mij dat ook niet meteen een probleem, maar ik ga dan vast wel even bij de klantenservice klagen dat ik een deel van mijn geld terug wil als dat zo is. Ik heb vanmiddag nog 2 kaarten in een winkelmandje gehad maar was helaas teveel aan het treuzelen dus ben wel wat duurder uit dan anderen hier, maar alsnog wel gelukt zodat ik toch mijn machine af kan maken. Gekoppeld met de 9700x hoop ik er wel even vooruit mee te kunnen. En mijn oude GPU gaat even in een homeserver om te kijken of ik daar een lokale AI assistent van kan maken binnenkort.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Aria_NL schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:02:
“If you can't beat 'em, join 'em.”

Ik heb een eenvoudig Python-script gemaakt dat automatisch elke seconde de Alternate webpagina voor de 9070XT Reaper ververst om te controleren of er een kaart op voorraad is. Als het er een vindt, speelt het een extreem hard geluid af en opent het de pagina in mijn browser. Als/wanneer dat gebeurt, laat ik het jullie weten voordat hij weer niet op voorraad is!
je mag het scriptje ook delen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aria_NL
K-Wulf schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:02:
HardwareUnboxed has aangegeven dat als de eerste lading uitverkocht werd, de periode waarin AMD rebates gaf aan AIB's ook verlengd kon worden. Ik geloof Frank dus wel. Zeker omdat hij zegt dat er flink veel verkocht wordt en dus de eerste lichting opraakt.
Heb je hier een link naar? Er staat niets op hun Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaPsy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-05 11:21
Ondertussen op azerty en megekko terug vooraad... toevallig toch... Overal minimum 50 pleuro bij de vorige prijs (op azerty toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Aria_NL schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:05:
[...]

Heb je hier een link naar? Er staat niets op hun Twitter
In hun videoreview, op het einde in de conclusie.

Hier, inclusief timestamp
YouTube: AMD Radeon RX 9070 XT Review, Have They Finally Done It?
Zie nu dat dat niet is wat hij zegt. Hoe dan ook, AMD zit aan de knoppen mbt hoe lang ze die rebates in stand willen houden. En als je dat koppelt met wat Frank Azor zegt, lijkt dat wel met elkaar te maken te hebben.

[ Voor 46% gewijzigd door K-Wulf op 06-03-2025 19:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TumTum
Martinspire schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:03:
De kaarten die nu beschikbaar komen, zijn waarschijnlijk van bestellingen die niet zijn doorgegaan of geannuleerd.

Er wordt hier trouwens scalping geroepen, maar dit heeft niks met scalping te maken. Dat is juist als mensen kaarten voor normale prijs kopen en deze vervolgens doorverkopen voor absurde prijzen. Dit zijn winkels met soort van machtsmisbruik, maar aan de andere kant kun je ze niet teveel kwalijk nemen als er mensen zijn die dit ervoor over hebben en de voorraad toch maar minimaal is. De downtime van megekko vanmiddag zal ook best geld hebben gekost (er waren immers vast mensen met andere bestellingen bezig of mensen die niet nog wat anders erbij kopen). En het is niet alsof er nu zoveel van dit soort lanceringen per jaar zijn, je moet ergens je brood verdienen.

Het is jammer, maar het is helaas geen scalping...

[...]

Ja ik heb echt goed gekeken voor ik hem bestelde.

[...]

Dat artikelnummer verwijst gewoon naar de XT variant van de pure. Ik ga het wel zien. Als het een ander type is, is mij dat ook niet meteen een probleem, maar ik ga dan vast wel even bij de klantenservice klagen dat ik een deel van mijn geld terug wil als dat zo is. Ik heb vanmiddag nog 2 kaarten in een winkelmandje gehad maar was helaas teveel aan het treuzelen dus ben wel wat duurder uit dan anderen hier, maar alsnog wel gelukt zodat ik toch mijn machine af kan maken. Gekoppeld met de 9700x hoop ik er wel even vooruit mee te kunnen. En mijn oude GPU gaat even in een homeserver om te kijken of ik daar een lokale AI assistent van kan maken binnenkort.
Dit is maar net hoe je het bekijkt. Een winkel koopt ook in en verkoopt het door voor extreme prijzen. Dat valt ook gewoon prima onder scalping. Je koopt iets in, je ziet dat er schaarste is en verkoopt het voor zeer hoge prijzen. Daar hoef je geen consument voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiKai
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 11:45
nocturnal schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:13:
Megekko is sinds de 2021 30 series release al raar bezig.
Idd met Megekko heb je geen scalpers nodig.. dit vergeet ik niet bij verdere aankopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik heb een Nitro+ in m'n winkelwagen bij Alternate.de maar snap niet hoe ik nu verder moet, hij slaat het betalen over en er staat 663 euro? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aria_NL
FDMK schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:05:
[...]

klopt, maar ik wist niet zeker of het hier was toegestaan. Je zult een deel van de code zelf moeten invullen omdat het bestandspad specifiek is. Ik zal het zo meteen posten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TumTum
YouTube: DON'T BUY WRONG! 🛑 Every 9070 XT Model - Specs & Features

Hier ook een interessante vergelijking over de kaarten. Past niet helemaal in dit topic.
Thermal Compound vs Thermal Paste etc. Daarin geeft hij ook de prijsverwachtingen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:19
aicaramba schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 17:27:
Nou. Met die prijzen en mark-ups ga ik pc gaming waarschijnlijk opgeven.

Ik zou mijn in 2010 gebouwde pc graag willen vervangen met een andere. Maar ik ga niet mee in die prijzen. Dan maar een basic gpu in mn nieuwe build en een console.
Dit snap ik niet. Zelfs met een 6000 serie kan je geweldig spelletjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
FDMK schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:05:
[...]

Gewoon auto refresh script, extension.
Gewoon te downloaden via je store van je browser

**

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matti7950
nwnc schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:08:
Ik had de 9070 XT Hellhound besteld maar vraag me af hoe het zich tot de andere verhoudt. Weet iemand waar ik het overzicht daarvan kan vinden?
YouTube: DON'T BUY WRONG! 🛑 Every 9070 XT Model - Specs & Features

Edit Tumtum was me voor :D

Dit is beste vergelijking naar mijn idee, (heb als zot alle video's die ik kon vinden laatste tijd bekeken, dus dat zijn er wel wat, er zijn ook mensen die gelijkaardig vergelijking in Reddit gemaakt hebben, maar achteraf zeiden 'lap, hij doet het ook, had niet moeten doen'. Er Is tabel in de uitleg, die je kan openen met alle formatten enzovoort).

De Hellhoud (was vroeger instap model, maar lijkt nu naar mid model te klimmen, de reaper is zeer compact (misschien wel compactse, zie video), 1-2 andere kaarten ook redelijk compact, al de rest is vrij dik en 31-34cm lang. De Hellhound heeft alleen blauwe leds, maar wel een pak van de 'betere koeling, en qualiteitsmaterialen, van Red DEvil, Red devil gebruikt nog dikkere koeling, en heeft heel vette 'rode' (aanpasbare) led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
PatRamon schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:12:
[...]

en triggerd dan ook op voorraad? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aria_NL
PatRamon schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:12:
[...]

Deze methode waarschuwt je niet als het product op voorraad is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• griffz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik zou je niet gek laten maken door die OC marketing. Elke kaart kun je wel een beetje undervolten en overclocken. Heb je echt 50-150 euro meer over voor max. 5fps extra na een OC?

[ Voor 4% gewijzigd door griffz op 06-03-2025 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
griffz schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:14:
Ik zou je niet gek laten maken door die OC marketing. Elke kaart kun je wel een beetje undervolten en overclocken. Heb je echt 50-150 euro meer over voor max. 5fps extra na een OC?
Helemaal mee eens. Ik zou vooral letten op je voeding, power connectors. Features en boosts zijn mooi meegenomen. Maar OC voegt niet super veel toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Matti7950 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:00:
[...]

Ik weet niet waarom maar ik geloof Frank wel (deels op zijn woord). Van alle marketing leiders (zeker bij AMd) vind ik hem de beste tot nu toe. To de point, en kan ook goed mythes debunken. (900$ msrp heeft hij gedebunked omdat het een heel negatief gerucht werd).

Probleem is dat ik deze gen geen echte goede 'msrp modellen vind, pulse is nice maar 0 rgb, zou achteruitgang zijn met 7 jaar oude kaart. En nu ik zo lang gewacht heb, wil ik eens een Red Devil of Nitro + maar jah, laat dat net de meest overprijsde kaarten zijn.

Maar bon, AMD claimt ook dat ze marktaandeel willen winnen, dus 900-1100€ 'mid range' kaarten, kan het bedrijf wel miss als kiespijn, (zeker na launch hype, als die afzwakt). Een kleine markup kan zeker, maar hoger dan 800€ is te zot voor woorden.
Als ze slim zijn zien ze die rebates gewoon als een media campagne met een hogere conversie rate dan wanneer ze ads zouden moeten inkopen en je dus niet weet of je er klanten mee creeert. Daarnaast zorg je ook voor goodwill bij de kopers richting AMD, waardoor ze die langer aan zich binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:26
mprkooij schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:29:
Megekko is gewoon express offline gegaan, tot ze straks de enige zijn met kaarten :9 lekker voor 1000,- p.s. verkopen.
Correct dus. Wie koopt dit? Je kunt een 7900XTX voor dezelfde prijs al dan niet lager kopen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ySVpty6kqPaJvLpFkxdxxK9Accg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dmR78zHbcDhtsmEDCGjZKSzM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satan_cat
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22:43
Ja ik snap ook niet dat mensen AMD kopen voor de fps / € waarde, maar vervolgens wel het OC model daarbovenop kopen die max 5% meer performance heeft.
Soms is het zelfs zo erg dat er ook bij voldoende aanbod wordt gekozen voor een OC model terwijl het een duurder model is dan een volledig betere chip

*los van praktische (koeling en formaat) en aesthetische overwegingen, ik doel hier op puur de OC performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:10
Die don't buy wrong video had ik toevallig aan mijn youtube kijklijst toegevoegd toen ik mijn afspraak bij de huisarts zat af te wachten. Ook bedankt voor de overzichten. Over het algemeen ben ik tevreden met baseclocks en Hellhound lijkt daar een tikkie bovenop te zitten. Wel een beetje jammer dat het 840 heeft moeten kosten maar zo te zien wordt het straks alleen maar duurder (na mijn aankoop was deze zelfs gelijk 100 euro duurder bij @Alternate.nl ).

Ook een 850watt MSI PSU besteld (overzicht geeft minimaal 800w aan) om mijn 550 seasonic te vervangen.

Inventaris

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Laatst online: 21:54
Koop echt veel bij Megekko, ook zakelijk, maar dat is voorlopig even klaar. Echt niet netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
FDMK schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:13:
[...]

en triggerd dan ook op voorraad? :9
Nope dat niet, maar als je hem sleept op je achtergrond terwijl je bezig bent.
Valt erg op dat die van rood naar groen gaat of verandering is in het scherm.
*Even een snelle oplossing zo gezegd.

bv:
https://chromewebstore.go...keabbnleenpncegpcngjpnjkc

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
mprkooij schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:18:
[...]

Correct dus. Wie koopt dit? Je kunt een 7900XTX voor dezelfde prijs al dan niet lager kopen!

[Afbeelding]
Heb je de prijzen van de 5090 gezien daar? :9 de prijzen zullen pas gaan dalen als mensen stoppen met kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matti7950
Amd heeft nu echt een zot momentum (na 90% marktaandeel verloren te zijn of toch, in terecht gekomen te zijn).

Dus ja ik denk dat Amd als het van de oversten mag, slim mag omspringen met campagnes om Nvidia een loer te leggen, immers, het kon nagenoeg niet beter uitkomen voor Amd. Nvidia die zoveel fouten maakt (vooral lage voorraad).

Maar bon, de angstverkondigers denken dat prijs omhoog gaat, we zullen zien. Vind het wel goed dat Frank Azor tussen de lijnen bevestigd dat zomaar omhoog schieten van MSRP modellen het beoogde doel heeft, komt beter over dan Nvidia die nu zelfs weinig Mea culpa's slaat.

Ik wacht af, heb de boot nu wel gemist, en ik vertrouw Frank dat ik binnen 2 weken ook nog reaper kan kopen voor 695€.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:08
mprkooij schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:18:
[...]
Breng ze niet op ideeën.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-09 08:36
Matti7950 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:20:
Amd heeft nu echt een zot momenten (na 90% marktaandeel verloren te zijn of toch, in terecht gekomen te zijn).

Dus ja ik denk dat Amd als het van de oversten mag, slim mag omspringen met campagnes om Nvidia een loer te leggen, immers, het kon nagenoeg niet beter uitkomen voor Amd. Nvidia die zoveel fouten maakt (vooral lage voorraad).

Maar bon, de angstverkondigers denken dat prijs omhoog gaat, we zullen zien. Vind het wel goed dat Frank Azor tussen de lijnen bevestigd dat zomaar omhoog schieten van MSRP modellen het beoogde doel heeft, komt beter over dan Nvidia die nu zelfs weinig Mea culpa's slaat.

Ik wacht af, heb de boot nu wel gemist, en ik vertrouw Frank dat ik binnen 2 weken ook nog reaper kan kopen voor 695€.
Blijkbaar zouden komende lichtingen duurder zijn qua inkoop, onder andere door importhefftingen van Trump. Hopelijk houdt AMD de prijs bewust laag, dit is een buitenkans voor marktaandeel.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zafer94
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-09 18:50
Tricolores schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:22:
[...]

Blijkbaar zouden komende lichtingen duurder zijn qua inkoop, onder andere door importhefftingen van Trump. Hopelijk houdt AMD de prijs bewust laag, dit is een buitenkans voor marktaandeel.
Import heffing in VS heeft toch geen invloed op ons in Europa? Kaarten komen uit China dacht ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:56
zafer94 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:23:
[...]

Import heffing in VS heeft toch geen invloed op ons in Europa? Kaarten komen uit China dacht ik
Daar zijn al hele verhalen over gepost... zoek eens in de topics naar reacties van @Dennism

Kortom: het kan invloed (gaan) hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door HugoBoss1985 op 06-03-2025 19:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk.u
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 20:25
zafer94 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:23:
[...]

Kan wereldwijd invloed hebben als de bedrijven dat verlies ergens terug moeten verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matti7950
Tricolores schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:22:
[...]

Heb al eerder gezegd maar oftewel gaan de top AMD-kaart retailers (wereldweide verspreiders) kosten verdelen over amerika en EU en zijn we genaaid. Of ze zien opportuniteit, en gaan minstens deel van de kaarten goedkoop hier sturen voor marktaandeel.

Amd had ook altijd al een betere dollar msrp vs EU echte prijzen verhouding. Dus in beste geval word 9070 xt 660€ en top model 750€ (was zo bij 7900 gre en 7800xt ongeveer). 7900xt uiteindelijk maar 20€ duurder dan in dollar, bij uitverkoop op einde (laatste inclusief dure btw, dollar zonder).

Maar amd heeft momentum en je kan het rieken dat Frank Azor dat ook weet. Wees maar zeker als het van hem afhangt dat goeie prijzen blijven, hangt alleen van oversten af.

Maar Amd heeft letterlijk gezegd meer marktaandeel te willen, letterlijk, dus 700€ maakt ze zeker nog winst... Waarom dan niet doen? Ze willen ook meer FSR4 dat kan alleen als RDNA 4 goed verkoopt. Dus als amd nu eindelijk eens niet dom is doen ze het. Ze moeten heus geen weldoeners zijn, ik had 550$ msrp (xt) allang opgegeven, wegens niet realistisch, maar kijk 599$ toch geworden, en met dit momenten kunnen ze geen negatieve nieuwsshows veroorloven.

Als vraag hoog blijft is het wel natuurlijk eidele hoop, vraag en aanbod heeft marktwerking.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
Een AMD RX 9070 XT voor €695,00, lijkt mij een uitstekende prijs in deze GPU markt.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 06-03-2025 19:30 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Aria_NL
Hier is het script dat ik heb geschreven om de voorraad te controleren, lees de instructies goed door! Merk op dat het codecommentaar in het Engels is, omdat dat mijn eerste taal is.

https://github.com/Aria-NL/AlternateStockChecker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talhanl3
Jumpman schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:29:
Een AMD RX 9070 XT voor €695,00, lijkt mij een uitstekende prijs in deze GPU markt.
Ja. Als het bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
AsRock Taichi 9070 XT te koop voor 836 bij Caps:

https://www.caps.nl/asroc...-taichi-oc-id-999077.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talhanl3
Belachelijke prijs. Niet kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zafer94
Talhanl3 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:36:
[...]

Belachelijke prijs. Niet kopen.
140 Euro boven MSRP voor een ''Luxer'' model is niet belachelijk. Je koopt een Strix 5080 toch ook niet voor 1200 euro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brozef
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 29-07 15:47
Heb een mercury voor 810 gekocht dus vind dit niet zo heel erg als je de looks mooi vind

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Talhanl3
zafer94 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:37:
[...]

140 Euro boven MSRP voor een ''Luxer'' model is niet belachelijk. Je koopt een Strix 5080 toch ook niet voor 1200 euro?
Dat is absoluut WEL belachelijk. 140 euro. Minder belachelijk dan Nvidia prijsvserschillen, maar nog steeds belachelijk.

Ik heb een Sapphire Pulse RX 9070 voor €660 gekocht en ik voel me nog steeds genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMouze
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-06 15:02
zafer94 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:37:
[...]

140,- boven MSRP, die gebaseerd is op AIB kaarten zoals de Pulse.
Als je dan de Taichi met de Pulse gaat vergelijken is het verschil echt geen 140,- euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
Brozef schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:38:
[...]

Heb een mercury voor 810 gekocht dus vind dit niet zo heel erg als je de looks mooi vind
Same, ik zou ook tot 800 euro gaan voor een Sapphire Nitro+ bijvoorbeeld.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
Talhanl3 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:39:
[...]

Dat is absoluut WEL belachelijk. 140 euro. Minder belachelijk dat Nvidia prijsvseschillen, maar nog steeds belachelijk.

Ik heb een Sapphire Pulse RX 9070 voor €660 gekocht en ik voel me nog steeds genaaid.
Count yourself lucky then. Ben blij voor je dat je het voor ''MSRP'' hebt kunnen kopen. Volgens Megekko was de 9070 XT pulse ook te koop voor 695, maar denk dat niemand er een voor die prijs heeft kunnen scoren. Ik zelf heb er via Caps 824 voor betaald.

In huidige markt is 100-140 euro niet belachelijk voor een luxer kaart. Het is jammer, maar niet belachelijk. In ieder geval niet als je een kaart MOET hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
iMouze schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:39:
[...]

140,- boven MSRP, die gebaseerd is op AIB kaarten zoals de Pulse.
Als je dan de Taichi met de Pulse gaat vergelijken is het verschil echt geen 140,- euro waard.
Ik ben oprecht benieuwd of iemand een 9070 XT Pulse voor 695 heeft kunnen kopen. Ik denk of een handje vol personen of echt niemand. Site van Megekko was toevallig down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vanmiddag die prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Talhanl3
Voor de eerste 5 personen.

Daarna activeert Megekko scalp prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Zat eens te bekijken wat ik nou eigenlijk gekocht had met de Saphire Pure (goede voorbereiding :+) en nu zie ik dat deze als 1 van de weinige 2x displayport heeft en 2 x HDMI (de meeste hebben 3x DP en 1x HDMI) dus zo premium voelt dat niet. Mijn RTX 2080 had al 2x DP and 2x HDMI en zelfs een USB-C. Dus mijn jacht is nog niet over. (2 x 32 en 1 x 34 inch ultrawide 1440 moeten er op)

Denk dat ik toch maar voor de Asus Prime blijf mee loeren. Nog goedkoper ook (wanneer Alternate ze bechikbaar heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven1506
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 27-05 13:45
Beakzz schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:48:
Zat eens te bekijken wat ik nou eigenlijk gekocht had met de Saphire Pure (goede voorbereiding :+) en nu zie ik dat deze als 1 van de weinige 2x displayport heeft en 2 x HDMI (de meeste hebben 3x DP en 1x HDMI) dus zo premium voelt dat niet. Mijn RTX 2080 had al 2x DP and 2x HDMI en zelfs een USB-C. Dus mijn jacht is nog niet over. (2 x 32 en 1 x 34 inch ultrawide 1440 moeten er op)

Denk dat ik toch maar voor de Asus Prime blijf mee loeren. Nog goedkoper ook (wanneer Alternate ze bechikbaar heeft).
Ik wil best ruilen voor een reaper hoor ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:43
Vraag me af hoeveel chips er zijn voor de 9070 XT, kan me zo voorstellen dat er gewoon met regelmaat nieuwe batches gemaakt worden.

Oh, alle kaarten zijn op voorraad bij Megekko, die mogen wat mij betreft de Mycom route volgen.
Binnen 8 jaar failliet na de "Wilco" overname.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Laatst online: 07:10
Koop sinds deze praktijken ook niet graag bij Megekko maar dat iDeal in 3 (termijnen) komt me soms wel goed uit. Ook al is het vaak duurder.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 14:51
Beakzz schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:48:

En die schermen hebben alleen displayport op de volle bandbreedte?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
sven1506 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:49:
[...]

Ik wil best ruilen voor een reaper hoor ;)
Witte build zeker? Maar nee ik hou graag nieuwe hardware op mijn naam. Scheelt weer gezeur als er wat mee is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brozef
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 29-07 15:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E_sHpQrphSN2EaI6Wf40aB1NaPA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/roBNFHuD9kyyJS6dM93LEhaP.png?f=fotoalbum_large

Hebben toch een beste voorraad nu die prijs nog wat lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:13
Aria_NL schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:32:
Hier is het script dat ik heb geschreven om de voorraad te controleren, lees de instructies goed door! Merk op dat het codecommentaar in het Engels is, omdat dat mijn eerste taal is.

https://github.com/Aria-NL/AlternateStockChecker
Thanks! Werkt goed, heb nog zelf de firefox_options.add_argument("--headless") toegevoegd zodat die browser niet de hele tijd flashed, nu lekker op de achtergrond

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
haarbal schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:53:
[...]

En die schermen hebben alleen displayport op de volle bandbreedte?
Nee dat bedoel ik niet (maar ik snap je) Op de HDMI poorten heb ik oudere consoles aangesloten in de mancave dus het is voor mij makkelijker om alle monitors via een DP poort op de PC aan te sluiten. Ik kom er nu nog wel mee weg (uiteraard gezien ik nu die 2080 gebruik), maar dat geeft geen ruimte meer als ik mijn simrig scherm upgrade of ook op die manier wil toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoddie
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 26-05 23:03
Op MeGekko staat de gigabyte al voor bijna 1200 op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:02
Dat gebeurt alleen als men zijn poot stijf houdt en niet koopt.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Turismo schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:59:
[...]

Thanks! Werkt goed, heb nog zelf de firefox_options.add_argument("--headless") toegevoegd zodat die browser niet de hele tijd flashed, nu lekker op de achtergrond
@Aria_NL Draait hier ook, veel dank. Was even pielen met het pad maar het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Het is niet alleen under/overvolten. Het is ook dat je zeker weet dat de kaart het ook aankan en dat het een betere chip is dan in de normale of de niet-XT versie. Want laten we eerlijk zijn: de beste chips zitten gewoon in de beste kaarten. Ik heb liever een snelle chip die ik kan undervolten als ie niet veel hoeft te doen (lees: in de zomer), dan een trage chip die ik niet snel kan laten lopen wanneer dat net het verschil maakt tussen wel of niet vloeiend.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
vergeleken met de andere shops is dit "goedkoop" :+

wat voor wereld zijn we in beland...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Bizar dit. Bijna alles uitverkocht en de laatsten worden door de retailers voor dubbel de prijs verkocht.
Is er echt zo een tekort ? fotm ? wtf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricolores
Xfade schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:04:
Bizar dit. Bijna alles uitverkocht en de laatsten worden door de retailers voor dubbel de prijs verkocht.
Is er echt zo een tekort ? fotm ? wtf.
Is alles echt wel uitverkocht? Ik ben daar nog lang niet zeker van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Tricolores schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:05:
[...]

Natuurlijk niet, prijzen kunstmatig hoog houden.

Ik zag foto's met magazijnen vol op Social Media. Die heb je met de nVidia RTX 50XX niet gezien, dat zegt genoeg.

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 06-03-2025 20:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27
Brozef schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:58:
[Afbeelding]

Hebben toch een beste voorraad nu die prijs nog wat lager
Inmiddels een goede 80 euro boven wat het om 15:00 was, fijn toch dat je live kan zien hoe graag webshops je in NL naaien.
[...]

Nee, dit is gewoon actieve markt manipulatie. Er zijn waarschijnlijk honderden, al dan niet duizenden kaarten in magazijnen die ze gewoon niet verkopen om prijzen hoger te houden.

[ Voor 28% gewijzigd door Tatteredhat op 06-03-2025 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vannos
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 15:42
blijkbaar kijken ze eerst of ze flink kunnen verkopen ,bij veel vraag gaat de prijs dus omhoog.

Alternate heeft nog altijd 3 versies op €695 staan, rond 18:00 nog 5 van op voorraad.

[ Voor 32% gewijzigd door Vannos op 06-03-2025 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
[...]

Mjah wellicht nep uitverkocht. Wie weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:41

EiT

Ik had om 15:00 op Azerty, Megekko en Alternate gekeken. Megekko vloog er al gelijk uit met een 502, op Alternate kon ik ze niet vinden en bij Azerty leek de Asrock Steel Legend in eerste instantie uitverkocht, 3 min later na een toevallige refresh waren er 5 op voorraad. Direct besteld en is al verstuurd.

Ik ben er alleen niet helemaal zeker van, bedoeling was een 5080 te kopen, maar die zijn op dit moment 2x zo duur en voor een witte build wordt het nog lastiger. Reden om deze te bestellen was ook dat alles te duur blijft en uiteindelijk alsnog 3 maanden aan het wachten ben.

Plan was oorspronkelijk om rest van het systeem bij Megekko te halen, maar gezien hun prijzen bullshit bestel ik de rest van de hardware bij Azerty of Alternate. Wat een gedoe weer.

Nu alleen nog beslissen om misschien voor een Asrock Steel Legend X870 te gaan ipv de MSI x870e Edge.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sven1506
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 27-05 13:45
Beakzz schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:54:
[...]

Witte build zeker? Maar nee ik hou graag nieuwe hardware op mijn naam. Scheelt weer gezeur als er wat mee is ;)
Nee haha ben een gamepc aan het bouwen voor mijn vriendin maar ik ben gewoon wat trouwer aan sapphire ;p maar wilde niet zonder kaart komen te zitten dus toen ik de reaper kon bestellen heb ik de knoop doorgehakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 16-09 19:13
Ik heb deze besteld. 836 is nog net te doen. En ik wil wel en GPU met verlichting hebben. Zit inmiddels 3 maanden zonder GPU.

2-3 werkdagen verzenden. Dus we zien het volgende week wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
EiT schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:10:
o vloor er al gelijk uit met een 502
ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounto
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:49
Ik heb uiteindelijk de Nitro+ voor 875 bij Caps weten te bemachtigen. Helaas nu wel over de 1000 euro daar nu
Pagina: 1 ... 15 ... 38 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.

Voor achtergrondinformatie over de prijzen bij release en de mechanismen daarachter, check review: Wat ging er mis bij de AMD RX 9070 (XT)-release?.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Geen "ik ook" berichten en statusupdates van bestellingen.
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Ranten is niet toegestaan.
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • Dat geldt ook voor scamadvertenties op Marktplaats e.d. Heel nobel om elkaar daar op te wijzen, maar niet iedereen leest alle berichten en waarschuwingen, dus gewoon niet doen. Oók niet quoten, dan moeten we alleen maar meer zooi opruimen.
  • Scalping bespreken is niet toegestaan.
  • Ongefundeerde beschuldigingen van scalping, scams of oplichting zijn niet toegestaan.
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
  • Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord