Imprezzion schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 11:13:
Ik heb ook een 5080 Ventus kunnen krijgen voor MSRP met dank aan een geweldige medetweaker.
Ikzelf heb hem niet kunnen scoren bij Alternate maar een medetweaker wel en ik mocht hem overgenomen voor dezelfde prijs. De beste tweaker gaat zelfs even de ROP's voor mij checken op lucht voordat ik het Alphacool blok erop gooi!
Kan ik eindelijk weer Indiana Jones spelen op 1080p DLAA met max PT en framegen! En heel misschien draait monster hunter hier een beetje fatsoenlijk op?
Haha, mooi.. Wel beetje apart dat er kennelijk mensen zijn die de tijd en moeite nemen iets te kopen om vervolgens meteen weer zonder winst door te verkopen en ook nog een service verrichten qua testwerk..
Enige wat ik me kan bedenken is dat hij/zij die kaart voor adviesprijs perse aan een mede-tweaker (die er niet op tijd bij was) wilde gunnen en dus alleen hier in de V&A aangeboden heeft.. Uit een soort van community-gevoel ofzo..
Ik zoek zelf ook nog een RTX 5080 voor adviesprijs (hooguit €1200 voor een wat luxer model).. Helaas ben ik elke keer net ff niet online als ze droppen.. Hopelijk gaan winkels daar wel mee door.. Ik verwacht dat de prijzen nu sowieso overal wel gaan dalen.. De launchhype lijkt voorbij, er ligt in de meeste winkels inmiddels wel redelijk wat voorraad, alleen nog voor veel te hoge prijzen dus.. Ik heb geen haast gelukkig..