[NVIDIA GeForce RTX 50XX] Levertijden & Prijzen Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 47 ... 71 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:13
mca2 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:44:
[...]

Ik had ook gehoopt mijn 1080ti eindelijk eens te vervangen maar de 1300euro vanaf prijs voor de 5070ti is redelijk bizar. En een normale 5070 met 12GB vs mijn huidige 11GB gaat ook niet echt als een vooruitgang voelen. Hopelijk gaat de prijzen na de eerste hype maanden nog wat normaliseren
100%. Zeker. Dit gaat echt geen stand houden. Maar minimaal 2 maandjes geduld is wel nodig verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonniLupi
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-09 02:17
Is het iemand gelukt om de 5090 gaming trio te bemachtigen via amazon? Dropt regelmatig. Ik heb meerdere keren 3s na de melding van Datenheim op direct kopen link gedrukt en hij staat dan gelijk op 0 voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer10
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-09 11:56
Niet helemaal maar bij mij is het bij een 5080 Inspire gelukt. Ik zag een melding bij de Amazon.fr dus ik ging naar .de (aangezien .fr al verkocht zou zijn) en daar kon ik hem toevoegen en betalen. Volgens mij is de voorraad wel shared dus ik weet niet of het puur toeval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

meljor schreef op maandag 3 maart 2025 @ 22:55:
[...]

100%. Zeker. Dit gaat echt geen stand houden. Maar minimaal 2 maandjes geduld is wel nodig verwacht ik.
Mwa, houd alsnog maar rekening met een vanaf prijs van minimaal €1000,- voor het basis model.

Msrp is echt niet reëel, zie eerder bericht.

Ik hoop echt dat AMD/ kaartfabrikanten het wel netjes houden en gewoon voor €750,- een degelijke kaart kunnen leveren.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
Van der Berg schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:34:
[...]

Goede keuze en zonde om van een 4090 naar een 5090 te upgraden. Onze kaart kan nog jaren mee gaan en plezier ermee te hebben. Ik ga ook bij de RTX 6090 kijken of het dan waard is om de 4090 weg te doen, anders wacht ik tot de RTX 7090 :)
Ah de 6090.. Nieuw procedé, dus die zal zo rond de 35-40% sneller zijn dan de 5090 met zelfde stroomverbruik (600W TDP) = vooruitgang... Voor slechts 25% meer geld.. Adviesprijs €2999,- (werkelijke prijs in de retail 4000+).. Koopje voor je €10.000,- battlestation..!

Waarom ik voorlopig weinig hoop heb voor fatsoenlijk geprijsde GeForce producten die in behoorlijke aantallen geproduceerd worden:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/utm935rbzple1.jpeg

Consumenten GPU's voor gaming etc is een bijzaak geworden voor Nvidia.. Het boeit ze niet als ze er minder verkopen en mogelijk wat marktaandeel inleveren.. En dat gaat dan alleen om de low- en midrange markt.. De highend houden ze sowieso in handen, waar ook veel meer winstmarge te behalen valt.. Als Intel en AMD wat meer winstmarge kruimels in het low- en midrange pakken boeit Nvidia dat weinig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edjah
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 14-03 16:02
db87 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 16:31:
PNY RTX 5080 16GB ARGB OC Besteld bij Amazon op 20 februari, met levertijd indicatie op 2 mei.
Is echter vandaag aangekomen: [Afbeelding]
De aantallen die Amazon/PNY verscheept moeten dus zeer behoorlijk zijn.
Bizar, ik heb ook deze besteld op 06-02 bij Amazon en er staat nog steeds dat deze pas 12-04 geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siphlex
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 16-06 12:34
Mijn bestelling op ldlc van 30 januari 15.01 is nu ook vertrokken. (gigabyte windforce 5080 sff).
Dus toch met een dikke maand vertraging dat ze daar terug stock van hebben binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 08:42
toch gezwicht om mijn pc te kunnen voltooien, de €5000 + was me iets te gortig voor een 5090 Asus astral.
Ben dan toch maar voor de Gigabyte Windforce 5090 gegaan. Ze hebben hem nu besteld zou snel geleverd moeten worden en mijn nieuwe pc klaar om er om te gaan dit weekend of begin volgende week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:51
Inflatable schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 05:06:
[...]

Ah de 6090.. Nieuw procedé, dus die zal zo rond de 35-40% sneller zijn dan de 5090 met zelfde stroomverbruik (600W TDP) = vooruitgang... Voor slechts 25% meer geld.. Adviesprijs €2999,- (werkelijke prijs in de retail 4000+).. Koopje voor je €10.000,- battlestation..!

Waarom ik voorlopig weinig hoop heb voor fatsoenlijk geprijsde GeForce producten die in behoorlijke aantallen geproduceerd worden:

[Afbeelding]

Consumenten GPU's voor gaming etc is een bijzaak geworden voor Nvidia.. Het boeit ze niet als ze er minder verkopen en mogelijk wat marktaandeel inleveren.. En dat gaat dan alleen om de low- en midrange markt.. De highend houden ze sowieso in handen, waar ook veel meer winstmarge te behalen valt.. Als Intel en AMD wat meer winstmarge kruimels in het low- en midrange pakken boeit Nvidia dat weinig..
Dit is dan voornamelijk AI?
Ik ben benieuwd of dat ooit nog in gaat storten en zo ja, wat er dan over blijft aan goodwill van gamers t.a.v. Nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thugnificent
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 12:26
REV1703 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:34:
toch gezwicht om mijn pc te kunnen voltooien, de €5000 + was me iets te gortig voor een 5090 Asus astral.
Ben dan toch maar voor de Gigabyte Windforce 5090 gegaan. Ze hebben hem nu besteld zou snel geleverd moeten worden en mijn nieuwe pc klaar om er om te gaan dit weekend of begin volgende week.
Waar als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer10
Redelijk wat Astrals gedropt voor +- €3000 op Amazon net. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
Pc besteld begin februari bij System Kings, pc staat volledig klaar. was gewoon nog wachten op de kaart.
Had al €3000 betaald voor de 5090, daar komt nu nog €1200 bij. Pc kost nu dus €6800 in totaal. 5090 windforce oc €4200.

Had al wat reviews gelezen op reddit. De windforce is een degelijke kaart.

[ Voor 9% gewijzigd door REV1703 op 04-03-2025 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaRs-Strife
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08-08 16:15
REV1703 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:25:
[...]

Pc besteld begin februari bij System Kings, pc staat volledig klaar. was gewoon nog wachten op de kaart.
Had al €3000 betaald voor de 5090, daar komt nu nog €1200 bij. Pc kost nu dus €6800 in totaal. 5090 windforce oc €4200.
Als je snel bent:
https://www.amazon.nl/ASU...+astral%2Caps%2C75&sr=8-1

Scheelt je toch weer 600 euro. En je hebt in theorie een kwalitatief 'betere' kaart. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1D12iRY44_1LWj152PohG7y5dbU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ggw3DtuSo6YYSJbDFvNNNuLl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door MaRs-Strife op 04-03-2025 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:16

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:02
Dit soort drops zijn maar enkele seconden online voordat ze worden uitverkocht. Deze was inderdaad voor die prijs heel kort beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TonniLupi
MaRs-Strife schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:30:
[...]

Als je snel bent:

Scheelt je toch weer 600 euro. En je hebt in theorie een kwalitatief 'betere' kaart. :)

[Afbeelding]
Deze is 2.9k bij Amazon FR of ES. Gedeelde stock en gelijk uitverkockt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• REV1703
MaRs-Strife schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:30:
[...]

Als je snel bent:

[Afbeelding]
Is al betaald, heb er het wel voor over. temp schijnt zeer goed te zijn rond de 70 graden max en een zeer stille kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaRs-Strife
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08-08 16:15
REV1703 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:43:
[...]

Is al betaald, heb er het wel voor over. temp schijnt zeer goed te zijn rond de 70 graden max en een zeer stille kaart.
Terecht! Dacht ik deel het voor het geval dat. Enorm veel plezier straks met je nieuw systeem. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 09:33
Op Amazon.fr is hij maar 2969?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:44
stfnz schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:45:
Op Amazon.fr is hij maar 2969?
Probeer te kopen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapenstaart
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 15:13
Ik was op tijd bij amazon.fr voor de 5090 astral, MAAR deze wordt niet verzonden naar een (zakelijk) adres in NL :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:21
jaapenstaart schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:48:
Ik was op tijd bij amazon.fr voor de 5090 astral, MAAR deze wordt niet verzonden naar een (zakelijk) adres in NL :'(
Verzenden die wel particulier naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
REV1703 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:25:
[...]

Had al wat reviews gelezen op reddit. De windforce is een degelijke kaart.
Lees ik nu goed dat je 4200 euro hebt neergelegd voor een 5090 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Skybullet schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:57:
[...]

Ik 4k dus ben geen haar beter :+

[ Voor 19% gewijzigd door Reem0nN op 04-03-2025 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
Skybullet schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:57:
[...]

Ja wou niet meer wachten, pc staat anders volledig klaar. Wie weet hoe lang het nog zou duren voor alles terug normaal is. Heb het er wel voor over, had al 8 jaar geen nieuwe pc gekocht. Deze zal ook opnieuw hopelijk lang meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forkey
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-05 15:37
Met de tariffs kan het zelfs nog gekker worden...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• imagica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 17:49
Forkey schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 13:05:
Met de tariffs kan het zelfs nog gekker worden...
Ik lees dit nu met enige regelmaat, maar kan iemand nu ipv als een papagaai deze stelling napraten ook eens onderbouwen waarom dit voor NL invloed op de prijzen zou hebben ?

Mijn gedachten over dit onderwerp:

1) De chips worden in azie gemaakt dus 15% 'tarrifs' op USA producten zit hier niet op
2) de AIB's zitten bijna allemaal in azie, als EU/NL geen 'tarrifs' op Taiwanese goederen heft , dan heeft dit geen impact op de prijzen.

Het enige wat ik kan bedenken is dat het niet uitmaakt voor de inkoop van de chips niet uitmaakt WAAR het gemaakt en verscheept wordt maar OMDAT het een USA bedrijf is (Nvidia)

Ik mag aannemen dat men niet de gpu's verscheept van Taiwan -> USA om dan door MSI weer geimporteerd te worden om deze op het boardje te plaatsen.

Geen aanval o.i.d., maar gewoon benieuwd waar die stelling vandaan komt en of hier waarheid achter schuilt :)

[ Voor 0% gewijzigd door imagica op 04-03-2025 13:24 . Reden: Verkeerde smiley geklikt ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 15:52
Robi schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:57:
[...]

Jazeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 15:19
imagica schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 13:21:
[...]

Ik lees dit nu met enige regelmaat, maar kan iemand nu ipv als een papagaai deze stelling napraten ook eens onderbouwen waarom dit voor NL invloed op de prijzen zou hebben ?

1) De chips worden in azie gemaakt dus 15% 'tarrifs' op USA producten zit hier niet op
2) de AIB's zitten bijna allemaal in azie, als EU/NL geen 'tarrifs' op Taiwanese goederen heft , dan heeft dit geen impact op de prijzen.

Het enige wat ik kan bedenken is dat het niet uitmaakt voor de inkoop van de chips niet uitmaakt WAAR het gemaakt en verscheept wordt maar OMDAT het een USA bedrijf is (Nvidia)

Ik mag aannemen dat men niet de gpu's verscheept van Taiwan -> USA om dan door MSI weer geimporteerd te worden om deze op het boardje te plaatsen.

Geen aanval o.i.d., maar gewoon benieuwd waar die stelling vandaan komt en of hier waarheid achter schuilt :)
Waarom kunnen GPU-prijzen in Europa stijgen door Trump’s China-tarieven?

Veel mensen denken dat Europese GPU-prijzen geen last hebben van Amerikaanse tarieven, omdat de EU zelf geen extra invoerbelastingen oplegt. Toch kunnen prijzen hier wel stijgen, en dit is waarom:

Wereldwijde productiekosten: Nvidia en andere fabrikanten werken met een wereldwijde supply chain. Zelfs als de GPU-chip uit Taiwan komt, zijn veel onderdelen (zoals koeling, PCB’s, etc.) uit China. Tarieven op die onderdelen maken productie duurder — wereldwijd.

Verplaatsing productie: Als bedrijven uit China moeten vertrekken, stijgen de productiekosten, ook voor Europa.

Minder voorraad in de EU: Als Amerikaanse prijzen stijgen, kan Nvidia besluiten om meer voorraad naar de VS te sturen. Minder aanbod in de EU betekent hogere prijzen.

Componentprijzen stijgen: Een handelsoorlog duwt de prijzen van grondstoffen en componenten omhoog, wat overal ter wereld doorwerkt.

Kort gezegd: zelfs zonder EU-tarieven kan een Amerikaans-Chinese handelsoorlog de prijzen in Europa flink opdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapenstaart
[...]

Niet kunnen testen, ik was blij dat ik eindelijk niet meer de melding had: “de gevraagde hoeveelheid is niet beschikbaar“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer10
[...]

Jep doen ze. Levering midden april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forkey
  • Laatst online: 29-05 15:37
[...]

Dit is moeilijk te zeggen omdat AIBs verschillende contracten hebben, maar als ze van een US based company importeren, dan betalen ze wel degelijk tariffs. Daarom zei ik ook "kan het gekker worden" :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:23
Light21M schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 13:28:
[...]

Veel mensen denken dat Europese GPU-prijzen geen last hebben van Amerikaanse tarieven, omdat de EU zelf geen extra invoerbelastingen oplegt. Toch kunnen prijzen hier wel stijgen, en dit is waarom:

Wereldwijde productiekosten: Nvidia en andere fabrikanten werken met een wereldwijde supply chain. Zelfs als de GPU-chip uit Taiwan komt, zijn veel onderdelen (zoals koeling, PCB’s, etc.) uit China. Tarieven op die onderdelen maken productie duurder — wereldwijd.

Verplaatsing productie: Als bedrijven uit China moeten vertrekken, stijgen de productiekosten, ook voor Europa.

Minder voorraad in de EU: Als Amerikaanse prijzen stijgen, kan Nvidia besluiten om meer voorraad naar de VS te sturen. Minder aanbod in de EU betekent hogere prijzen.

Componentprijzen stijgen: Een handelsoorlog duwt de prijzen van grondstoffen en componenten omhoog, wat overal ter wereld doorwerkt.

Kort gezegd: zelfs zonder EU-tarieven kan een Amerikaans-Chinese handelsoorlog de prijzen in Europa flink opdrijven.
Bovendien worden voor de prijzen in de EU veelal afgekeken naar de prijzen in de US. Voor heel veel van dit soort producten is het simpelweg US prijs naar Euro op basis van conversie + EU btw. Dan kom je in veel gevallen ruwweg uit op de verkoop prijs hier in de EU.

Dus als product 100 dollar kost, voor de sales tax, etc. en 1 dollar = 1.10 euro, dan is de prijs hier 110 euro voordat btw wordt toegepast. Ofwel ongeveer 23€. De totaal prijs is dan 133€. Meestal wordt er dan ook nog een mooie prijs van gemaakt dus eerder omhoog naar bijv 134,99€ of 139,99€.

Dus als door tarrieven de prijs 10% omhoog gaat, dan is de USD 110 ipv 100. En de conversie 121€. Met btw erbij: 146€. En dan de afronding voor een verkoopprijs van 149,99€

[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Lion op 04-03-2025 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• imagica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 17:49
Light21M schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 13:28:
[...]

Als import tarieven in US met 10% belast word, komt dit op conto van de importeur/consument en niet de fabrikant, deze laatste zal er niet meer aan verdienen en mogelijk zelfs een lagere export naar Amerika zien omdat de importeur meer geld kwijt is aan hetzelfde product.

Gestegen grondstoffen kan ik mij voorstellen ja.

Van de supply-chain lijkt me dit alleen van toepassing als het uiteindelijke product (de AIB videokaart) geassembleerd wordt in Amerika, als de chain van componenten -> eindproduct in Azië blijft hebben de tarieven geen effect. (dit gezegd hebben zonder te weten hoe die supply-chain er in werkelijkheid uit ziet)

Edit: Zojuist volgende prompt in chatGPT gebruikt:

"Welke impact hebben invoer tarieven in een land op kosten als het product in een ander land geproduceerd wordt"

antwoord:
Invoerheffingen (ook wel invoertarieven of importtarieven genoemd) hebben verschillende effecten op de kosten wanneer een product in een ander land wordt geproduceerd en vervolgens geïmporteerd wordt:

Hogere kosten voor importeurs

Importeurs moeten invoerrechten betalen wanneer ze het product het land binnenbrengen. Dit verhoogt de totale kosten van het product.
Duurdere eindprijs voor consumenten

Bedrijven berekenen de hogere invoerkosten vaak door aan consumenten, wat resulteert in hogere prijzen in de detailhandel.
Minder concurrentie voor binnenlandse producenten

Invoerheffingen maken geïmporteerde goederen duurder, waardoor binnenlandse producenten een concurrentievoordeel krijgen.
Mogelijke heroverweging van productie- en leveringsstrategieën

Bedrijven kunnen ervoor kiezen om de productie te verplaatsen naar een land zonder invoerheffingen of handelsbarrières.
Sommige bedrijven zoeken naar handelsverdragen (zoals de EU of USMCA) om invoerheffingen te omzeilen.
Minder handel en economische inefficiëntie

Hogere tarieven kunnen de totale handel tussen landen verminderen en leiden tot minder efficiënte toeleveringsketens.

refiner prompt:
"Hoe zijn deze toepasbaar als er importtarieven in Amerika geheven worden, het produkt in azie gemaakt wordt en de consument in europa zit"

Antwoord:
Als Amerika invoertarieven heft, maar het product in Azië wordt gemaakt en uiteindelijk in Europa wordt verkocht, hangt de impact van de tarieven af van hoe de toeleveringsketen is opgezet. Hier zijn enkele mogelijke scenario’s:

1. Amerika is niet betrokken in de supply chain
Als het product direct van Azië naar Europa gaat, hebben de Amerikaanse invoertarieven geen invloed.
De importkosten in Europa worden bepaald door de EU-importtarieven en eventuele handelsverdragen.

2. Amerika wordt gebruikt als tussenstop (bijvoorbeeld voor assemblage of distributie)
Als het product eerst naar de VS wordt geëxporteerd, daar wordt bewerkt of opgeslagen en vervolgens naar Europa wordt verscheept, dan zijn de Amerikaanse invoertarieven wel relevant.
Dit verhoogt de kosten, omdat de importheffing in de VS wordt betaald voordat het product verder kan.
Mogelijk worden deze extra kosten doorberekend in de Europese verkoopprijs.

3. Grondstoffen of onderdelen uit Amerika worden gebruikt
Als een Aziatisch bedrijf Amerikaanse onderdelen gebruikt om het product te maken, kunnen Amerikaanse exportregels of extra kosten een rol spelen.
Dit kan de productiekosten in Azië verhogen, wat uiteindelijk de prijs in Europa beïnvloedt.

Conclusie
Amerikaanse invoertarieven hebben alleen invloed als het product (of onderdelen ervan) via de VS gaat. Als de productie en levering buiten de VS blijven, zijn de tarieven irrelevant voor de Europese consument. Dit verklaart waarom sommige bedrijven hun supply chain herstructureren om invoerheffingen te vermijden.

Dit lijkt toch redelijk te kloppen met mijn gedachten gang en ook die van light21M, dus neem aan dat het redelijk accuraat is...

[ Voor 46% gewijzigd door imagica op 04-03-2025 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
jaapenstaart schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 13:30:
[...]

Niet kunnen testen, ik was blij dat ik eindelijk niet meer de melding had: “de gevraagde hoeveelheid is niet beschikbaar“
Heb je een discord o.i.d. waar alerts binnenkomen als er voorraad is op amazon fr?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 13:55
Yes - Datenheim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
Daar zie ik alleen alerts voor NL of DE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Onder AIB staan bij mij 4 landen, geen idee of en hoe je dat kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
Game_overrr schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 14:06:
Onder AIB staan bij mij 4 landen, geen idee of en hoe je dat kan veranderen.
Al gevonden :) channels and roles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapenstaart
[...]

Mogelijk was ik toch te laat, want als ik die RTX 5070 Ti van zojuist aanklikt kan ik wel direct door naar afrekenen en krijg ik geen foutmelding op mijn adres.

Anders hebben zo mogelijk per product een ander beleid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:13
Amazon.nl is de 5080 pny voor 1499 beschikbaar (voor de liefhebbers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moopa
  • Laatst online: 06-03 13:13
Een nieuwe drop

https://azerty.nl/product...c-plus-videokaart/9161629

Prijzig, dat wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stressla
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 21-04 22:54
Ik wacht nog altijd op mijn 5090 PC besteld bij Azerty op 10 Feb, al bijna een maand dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik opende die link en dacht; nou, aan de prijs maar zou misschien n optie kunnen zijn als je al wat langer op zoek bent. Toen zag ik dat het een 5070 Ti betrof ipv een 5080 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 15:52
Prijzig? Gewoon asociaal als je het mij vraagt. Vooral niet kopen. Dan stoppen ze misschien eens met deze onzin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 22:31
Dan kun je beter naar nbb.de gaan: https://www.notebooksbill...rce+rtx+5000+serie+nvidia

Dat scheelt weer een paar honderd euro voor de 5070 Ti. Voor die MSI Gaming Trio betaal je dan 1180 inclusief omgerekende btw en verzendkosten. Dus 270 euro goedkoper dan bij azerty.

[ Voor 12% gewijzigd door Degrader op 04-03-2025 19:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homer-Simpson
  • Registratie: Juni 2019
  • Nu online
Homer-Simpson schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 19:00:
[...]

Net gechat met de Coolblue klantenservice maar mijn kaart staat in de backorder. Wordt begin of medio maart helaas.
Bestelling van 24 februari wordt op zijn vroegst vanaf 24 maart geleverd geeft Coolblue aan bij navragen. Zelf hebben ze nog 0 communicatie gevoerd anders dan een orderbevestiging die verlopen is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Degrader schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 19:20:
[...]

Dan kun je beter naar nbb.de gaan: https://www.notebooksbill...rce+rtx+5000+serie+nvidia

Dat scheelt weer een paar honderd euro voor de 5070 Ti. Voor die MSI Gaming Trio betaal je dan 1180 inclusief omgerekende btw en verzendkosten. Dus 270 euro goedkoper dan bij azerty.
hebben ook 5090 voor 3699..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
HugoBoss1985 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:34:
[...]

Dit is dan voornamelijk AI?
Ik ben benieuwd of dat ooit nog in gaat storten en zo ja, wat er dan over blijft aan goodwill van gamers t.a.v. Nvidia.
AI gekte ja.. Vanaf begin 2024 is dat balletje gaan rollen aan de cijfers van Nvidia te zien.. Goodwill heeft denk ik maar weinig te maken of een videokaart verkoopt of niet.. Ik let zelf ook alleen maar op prestaties, features en prijs, de fabrikant of merk boeit me weinig..

Puur naar adviesprijs gekeken gaat de strijd nu tussen de 5070Ti en 9070XT.. Maar dan moet je ze dus wel voor die adviesprijs kunnen kopen.. Nvidia heeft daarin keihard gefaald tot nu toe, we gaan vanaf overmorgen zien hoe AMD het doet..

De RTX 5080 en 5090 heb ik uit mijn hoofd gezet met de totaal belachelijke prijzen die die dingen nu kosten (en vrees ik ook voorlopig blijven kosten omdat Nvidia gewoon niet genoeg ervan produceert)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiZas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08 09:24
hully schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:34:
[...]

hebben ook 5090 voor 3699..
Dan wacht ik nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:05
Voor de geïnteresseerde

- 04 feb pny 5080 voor 1190 besteld bij Amazon.nl
- 05 feb update met bezorgdatum 05 maart
- 04 maart update dat bestelling onbepaalde tijd is uitgesteld
- via chatbot te horen gekregen dat het eind april wordt.

Dit terwijl marktplaats volstaat met pny 5080.
Die backorders bij Amazon kunnen sneller zijn, maar niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
FireBladeX schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:51:
Voor de geïnteresseerde

Echt niet oke hoe Amazon dit aanpakt, balen man :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
*knip* offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door br00ky op 05-03-2025 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:23
Cartman! schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:28:
[...]

Echt niet oke hoe Amazon dit aanpakt, balen man :(
Ik heb zelf ook een bestelling in de wacht staan bij Amazon. Wel een compleet ander model, waarbij de verwachte leverdatum de 31e is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
Morpheus2003 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 19:18:
[...]

Prijzig? Gewoon asociaal als je het mij vraagt. Vooral niet kopen. Dan stoppen ze misschien eens met deze onzin.
Normaal deed Megekko dat, maar doen steeds meer web winkels het. Snap ook niet dat Megekko een award gekregen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
https://videocardz.com/ne...-739-for-tuf-gaming-model

Daar vast de Asus 5070 12gb Dollar prijzen. :+

De prime kost $550 msrp maar kost ook $700 msrp?
Precies zoals ik gisteren zei het gaat aardig richting de 5070ti msrp prijzen.

[ Voor 8% gewijzigd door HugoBoss1985 op 05-03-2025 09:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaapenstaart
In ieder geval al wat positieve prijsontwikkelingen deze week te zien als het gaat om de 5090.
Advertenties van 3300 blijven lang open staan en in webshops (zoals nbb) worden kaarten op het prijspunt van 3700 ook niet direct verkocht.

Hopelijk zet komende weken deze trend zich door :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Game_overrr
Ik ga er volledig vanuit dat de RTX 5090 prijzen dalen voor de komende weken omdat de eerste vlaag aan mensen die echt niet kunnen wachten het nu wel hebben gekocht (al dan niet voor scalper prijzen). De mensen die nu nog niet hebben gekocht kunnen ook die komende weken nog wel wachten. Zelf ga ik niet meer dan 2500 uitgeven voor een RTX5090 en ik verwacht dat het wel losloopt de komende weken. (maanden?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:39
[...]

Hou er ook rekening mee dat zeker bij globaal opererende bedrijven dit soort 'tariffs' wanneer van toepassing ook regelmatig globaal verdisconteerd worden in de prijs, zodat iedere consument 'een beetje' meer betaald, en ze niet hun afzet markt in een van de landen (waar de tariffs ingesteld zijn) totaal om zeep geholpen zien worden, zeker in de US, wat voor veel van die partijen een belangrijke markt is. Zie mijn uitleg daar over bijv. hier: Dennism in "[AMD Radeon RX9000 series] Levertijden & Prijzen"

Voor bedrijven die niet globaal opereren maar alleen in de betreffende markten is dat natuurlijk geen optie. Maar voor videokaarten is zoiets vrij makkelijk uit te voeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 05-03-2025 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:16

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Sir_Lion schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:45:
[...]

Ik heb zelf ook een bestelling in de wacht staan bij Amazon. Wel een compleet ander model, waarbij de verwachte leverdatum de 31e is.
25 feb 5070ti besteld voor 979 maar nog steeds 30 maart.. Ga de 9070XT wel overwegen als die snel beschikbaar is en gelijkwaardig / goedkoper. Dan maar annuleren, pech voor Amazon, iets verkopen wat je niet hebt is gewoon dom en moet verboden worden..

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:05
jaapenstaart schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:09:
In ieder geval al wat positieve prijsontwikkelingen deze week te zien als het gaat om de 5090.
Advertenties van 3300 blijven lang open staan en in webshops (zoals nbb) worden kaarten op het prijspunt van 3700 ook niet direct verkocht.

Hopelijk zet komende weken deze trend zich door :)
Ene kant wel en de ander kant niet.
Want die Astral 5080 voor 1799 was binnen paar minuten uitverkocht. Terwijl andere 5080’s nog uren te koop staan. Ik ben wel eens dat meeste mensen die een wilde, inmiddels wel zijn voorzien. En dan zie je meteen dat de vraag ook ziet afnemen (zie de hoeveelheid 5080 advertenties). Een paar modellen zullen altijd populair zijn en meteen uitverkocht raken en persoonlijk denk ik dat het geldt voor Astral. Die zou voor 3800 euro meteen uitverkocht zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miccamw2
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 15:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
Scheelt weer aardig wat tegenover gisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:02
Informatique begint ook met 5080's, de Gigabyte Windforce voor 1799:

https://www.informatique....tx-5080-windforce-oc.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
FireBladeX schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:29:
[...]

Ene kant wel en de ander kant niet.
Want die Astral 5080 voor 1799 was binnen paar minuten uitverkocht. Terwijl andere 5080’s nog uren te koop staan. Ik ben wel eens dat meeste mensen die een wilde, inmiddels wel zijn voorzien. En dan zie je meteen dat de vraag ook ziet afnemen (zie de hoeveelheid 5080 advertenties). Een paar modellen zullen altijd populair zijn en meteen uitverkocht raken en persoonlijk denk ik dat het geldt voor Astral. Die zou voor 3800 euro meteen uitverkocht zijn.
Eens, het zijn bepaalde AIB modellen wat meer interessant is voor sommige. Die Astral heb ik voor 4000 over de toonbank zien gaan, en gewoon uitverkocht is voor die prijs. Ook een Gigabyte Liquid cooled model voor 4000.

Ik denk dat het nog wel weken misschien maanden gaat duren voor je weer een 5090 onder de 3k gaat vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 20:49

star-saber

Ryzen

Ik zie wel dat kaarten minder hard gaan. NBB heeft bv 5090 voor 3700 euro en staan er al een tijd op.
Dus ja wordt beter en geduld wordt dus beloond ga ik even vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
Ja, al heb ik wel het idee dat nbb inmiddels behoorlijk wat voorraad heeft, want die 5070 Ti's zijn nu al bijna een paar dagen op voorraad voor een redelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moopa
Ik snap de winkels ook niet, wat heeft het nou voor zin om de prijzen zo hoog op te drijven dat amper iemand ze koopt of kan kopen?
Zo verdien je toch simpelweg niets?
Is het niet beter om de prijzen laag te houden en meer te verkopen dan alles extreem zo duur te maken dat ze in de schappen blijven liggen?

[ Voor 6% gewijzigd door Moopa op 05-03-2025 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moopa
Denk niet dat er veel mensen echt enthousiast om deze kaart zijn.
Volgens de testen maar 1% sneller in games dan de 4000 series.
Ben benieuwd wat voor prijstag ze eraan gaan hangen lol ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
Moopa schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:46:
Ik snap de winkels ook niet, wat heeft het nou voor zin om de prijzen zo hoog op te drijven dat amper iemand ze koopt of kan kopen?
Zo verdien je toch simpelweg niets?
Is het niet beter om de prijzen laag te houden en meer te verkopen dan alles extreem zo duur te maken dat ze in de schappen blijven liggen?
Misschien houden de winkels de prijzen zo hoog om zelf voorraad op te bouwen en zodat scalpers de boel niet opkopen en ook nog eens met winst verkopen.
Ik denk dat het vanzelf iets zal normaliseren als de markt (met een grote nadruk op "als") iets stabiliseert en dan met name de scalperprijzen.

Degenen die zo'n kaart echt willen voor zichzelf en dus ook niet met winst kunnen doorverkopen die kopen het toch wel, denk ik.

[ Voor 18% gewijzigd door HugoBoss1985 op 05-03-2025 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Een winkel houd heel hoge prijzen aan want ze hoeven niet direct de verkoop te doen. Als ze voor MSRP verkopen dan maken ze heel snel heel weinig winst, op deze manier kunnen ze de kaarten tegen een hogere prijs verkopen. Als ik verkoper zou zijn dan vind ik het prima om 1 maand te wachten tot iemand zo hopeloos word dat die hem wel gaat kopen. Je zult zien dat als er meer voorraad ontstaat dat de prijzen direct zullen zakken.

Overigens denk ik ook dat de winkels zelf liever de truc van de scalpers uitvoeren dan dat ze de scalpers met een hoge winstmarge laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyNederland
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 14-06 07:52
ProShop verkoopt ze wel al maar ik weet niet hoe, zag wel wat screenshots voorbij komen van bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:39
Heb ik zojuist een FE drop gemist? Mijn "notifyer" deed raar en dat was bij de eerdere drops ook het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Game_overrr
Volgens mij niet, enige wat bij mij veranderd is is dat de RTX 5070 nu ook op de marketplace staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xinergie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-08 10:16
https://www.amazon.es/dp/B0DTHW9MBH?tag=shayoyem097-21

Blijft toch al even op 1 stock staan.
ASUS TUF 5090 - 2.745,95 euro

edit: was meteen weg toen ik het postte :p

[ Voor 29% gewijzigd door xinergie op 05-03-2025 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
xinergie schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:33:
https://www.amazon.es/dp/B0DTHW9MBH?tag=shayoyem097-21

Blijft toch al even op 1 stock staan.
ASUS TUF 5090 - 2.745,95 euro
Kansloos via Amazon. Ik heb al meerdere keren binnen 2 seconden op "direct checkout" gedrukt bij Datenheim maar zelfs dan geeft die al aan out of stock wanneer die daadwerkelijk in je mandje ligt.
Er zijn gewoon super snelle bots aanwezig die alles binnen een seconde opkopen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonniLupi
Vandaag al 3 weken zonder 5090FE drop en 2 weken zonder 5080FE :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatara
TonniLupi schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:41:
Vandaag al 3 weken zonder 5090FE drop en 2 weken zonder 5080FE :(
En een 5070 gaat ook niet komen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 16:45
Zatara schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:11:
Heb ik zojuist een FE drop gemist? Mijn "notifyer" deed raar en dat was bij de eerdere drops ook het geval.
Ik heb geen melding gekregen via mijn telegram kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinergie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-08 10:16
Robi schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:37:
[...]

Kansloos via Amazon. Ik heb al meerdere keren binnen 2 seconden op "direct checkout" gedrukt bij Datenheim maar zelfs dan geeft die al aan out of stock wanneer die daadwerkelijk in je mandje ligt.
Er zijn gewoon super snelle bots aanwezig die alles binnen een seconde opkopen. 8)7
is normaal ook mijn ervaring. Deze keer kwam ik echter in het betaalscherm. Maar ik heb 'm niet nodig dus gepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatara
INNO3D GeForce RTX 5070 TWIN X2 OC €999,- bij Levix (binnekort leverbaar). :+ 8)7

https://www.levix.nl/inno3d-geforce-rtx-5070-twin-x2-oc

[ Voor 34% gewijzigd door Zatara op 05-03-2025 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Degrader
Zatara schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:11:
Nee, dat was waarschijnlijk de plaatsing van de 5070 in de Nvidia marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noname024
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 18-04 11:46
ik heb een 5070 te kunnen scoren voor 946eu waard of niet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I_IB4h2E8Lf2kt1rJP0BPTFQeec=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a8TeoJAeXpIdEbZ3yzVzPOyT.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door noname024 op 05-03-2025 15:11 . Reden: foto geplaatst ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vizjee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-09 19:14
noname024 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:10:

[Afbeelding]
voor 100 meer heb je bij nbb een 5070ti.. ik zou deze kaart niet te duur kopen, maar uiteindelijk kies je zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadh
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-09 17:17
Vizjee schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:12:
[...]

voor 80 meer heb je bij nbb een 5070ti.. ik zou deze kaart niet te duur kopen, maar uiteindelijk kies je zelf :)
Dat is idd de huidige prijs behalve een model GB Eagle OC die op Megekko te koop stond voor maar 1minuut of zo. Dat was echt MSRP 654EUR.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RLCny2C5XqZcFlYXR3b6Ov1fSI4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QkDz2kVCrahSIf0TZ46PIJ57.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door nadh op 05-03-2025 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 20:32
Zag 3 seconden een gigabyte 5070 voor 654 euro op Megekko, waarschijnlijk enige model wat tegen adviesprijs is verkocht.
noname024 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:10:

[Afbeelding]
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noname024
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 18-04 11:46
Cloggs schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:15:
Zag 3 seconden een gigabyte 5070 voor 654 euro op Megekko, waarschijnlijk enige model wat tegen adviesprijs is verkocht.

[...]

8)7
Ja wanneer ik probeerde te afrekenen werd hij uit mijn winkelwagen gezet omdat hij uitverkocht was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizjee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-09 19:14
noname024 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:16:
[...]

Ja wanneer ik probeerde te afrekenen werd hij uit mijn winkelwagen gezet omdat hij uitverkocht was
https://www.megekko.nl/Co...lair_pp-50_p-1_d-list_cf- kies wat leuks uit! :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Super Cow
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 02:28
Lijkt er op dat ik een 5070 heb gescoord.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ubvUujfqYEDQRKWEm6CgnyA7Af4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IVcNczfIpnGfdNPvLbw5O6yn.png?f=fotoalbum_large

1800WP Zuid + 2220WP West | MHI SRK35ZS-W Airco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
En voor dat bedrag hoort het ook te gaan, maar de rest is allemaal 650+eur, richting 5070ti prijzen. Gefeliciteerd met je aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
Super Cow schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:41:
[Afbeelding]
Ga je een review schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 10:37
Zatara schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 14:46:
INNO3D GeForce RTX 5070 TWIN X2 OC €999,- bij Levix (binnekort leverbaar). :+ 8)7

https://www.levix.nl/inno3d-geforce-rtx-5070-twin-x2-oc
Ben benieuwd, ik hoop dat het geen lokkertjes is, mocht hij plotseling op voorraad zijn ze de prijs plotseling omhoog schroeven.
😅😂🤣

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mattheis
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 23-07 13:06
Weet niet of ze de levertijd waar kunnen maken maar bij reichelt zijn de MSI superim 5090 modellen voor rond de 3300 euro te bestellen.

https://www.reichelt.com/...0&logout=1&CCTYPE=private

edit: Ze zijn weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadh
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-09 17:17
Toine1 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:35:
[...]

Ben benieuwd, ik hoop dat het geen lokkertjes is, mocht hij plotseling op voorraad zijn ze de prijs plotseling omhoog schroeven.
https://www.caseking.de/i...yMS4wLjAuMTc3Mzk2NjQxMw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:06

edward2

Schieten op de beesten

mattheis schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:44:
Weet niet of ze de levertijd waar kunnen maken maar bij reichelt zijn de MSI superim 5090 modellen voor rond de 3300 euro te bestellen.

https://www.reichelt.com/...0&logout=1&CCTYPE=private

edit: Ze zijn weg
Damn, gemist.. :'(

Niet op voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim_O
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 08:18
FireBladeX schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:51:
Voor de geïnteresseerde

Amazon is echt een grap op sommige punten.

Ik heb net een mail van Amazon dat mijn PNY 5080 van 5 februari is verzonden. De leverdatum stond sinds het begin al op 19 april.

[ Voor 67% gewijzigd door Tim_O op 05-03-2025 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoqic
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-05 21:55
Super Cow schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:41:
[Afbeelding]
Nice man! Hoe ben je er zo snel bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Cow
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 02:28
Xoqic schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:52:
[...]

Nice man! Hoe ben je er zo snel bij?
Ik heb gewoon super mazzel gehad, ik was niet eens actief op zoek.
Ik zag een link naar megekko naar een rtx 5070 uitverkocht natuurlijk.
20 min laten heb ik de pagina refreshed en was deze beschikbaar... voor msrp prijs....
Ik heb eigenlijk op impuls in het winkelwagen gelegd en kunnen afrekenen...met nog steeds de gedachte het gaat niet door.

Eigenlijk zou/ga ik voor de 9070xt...als die zwaar over de prijs is morgen dan hou ik deze, anders gaat deze retour als ik 9070xt rond de 700 kan kopen.

1800WP Zuid + 2220WP West | MHI SRK35ZS-W Airco

Pagina: 1 ... 47 ... 71 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Geen "ik ook" berichten en statusupdates van bestellingen.
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Ranten is niet toegestaan.
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • Dat geldt ook voor scamadvertenties op Marktplaats e.d. Heel nobel om elkaar daar op te wijzen, maar niet iedereen leest alle berichten en waarschuwingen, dus gewoon niet doen. Oók niet quoten, dan moeten we alleen maar meer zooi opruimen.
  • Scalping bespreken is niet toegestaan.
  • Ongefundeerde beschuldigingen van scalping, scams of oplichting zijn niet toegestaan.
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
  • Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
  • Voor discussie over de kaarten zelf: [NVIDIA GeForce RTX 50XX] Ervaringen & Discussie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord