[NVIDIA GeForce RTX 50XX] Levertijden & Prijzen Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 45 ... 71 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:47
nadh schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:30:
[...]

Sommige scalpers hebben zelf geen build maar wel 3x 5080 te koop en een Xbox
Dat soort hoeveelheden videokaarten te koop zetten/hebben kun je middels de V&A knop rapporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 04:12
nadh schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:30:
[...]
Sommige scalpers hebben zelf geen build maar wel 3x 5080 te koop en een Xbox
Goed punt, daar had ik helemaal niet over nagedacht. Zelf nooit wat met scalpers te maken gehad (gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapenstaart
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 15:13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K-Wulf
Voor de mensen die bij Coolblue de MSI 5080 Ventus 3X OC Plus besteld hebben begin deze week:
Aankomende maandag komen er genoeg 5080's (dit model) binnen om iedereen die tot nu toe besteld heeft van een kaart te voorzien. Die worden maandag dan dus ook verzonden.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• INNO3D
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-09 14:35

INNO3D

Bedrijfsaccount INNO3D
LiMbO83 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:36:
Ik merk bij mezelf dat het hele gebeuren met missende ROPs invloed heeft op hoeveel ik bereid zou zijn te betalen voor een tweedehands kaart. Misschien hebben anderen dat ook.

Je zult maar met enige moeite een deal met iemand sluiten, factuur erbij, om vervolgens te ontdekken dat de de kaart defect is en ROPs mist. Moet je via de factuur op andermans naam gaan lopen ruilen (en weer wachten).

Dat risico loop je nu altijd, maar ik loop het liever tegen een MSRP-prijs.

Edit: grammatica.
Bij INNO3D hebben we de units met ontbrekende ROPs teruggeroepen. Gelukkig betrof dit slechts een klein percentage kaarten, in totaal vier RTX 5090-kaarten. We zijn nu uiteraard ook bezig met het terugroepen van de RTX 5080- en 5070 Ti-kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim_O
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07:49
INNO3D schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:17:
[...]

Bij INNO3D hebben we de units met ontbrekende ROPs teruggeroepen. Gelukkig betrof dit slechts een klein percentage kaarten, in totaal vier RTX 5090-kaarten. We zijn nu uiteraard ook bezig met het terugroepen van de RTX 5080- en 5070 Ti-kaarten.
Uit nieuwsgierigheid, weten jullie a.d.h.v. een serienummer/dergelijk welke kaarten defect zijn?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• INNO3D

INNO3D

Bedrijfsaccount INNO3D
Tim_O schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:18:
[...]

Uit nieuwsgierigheid, weten jullie a.d.h.v. een serienummer/dergelijk welke kaarten defect zijn?
We hebben inderdaad een 4 kaarten lijstje ontvangen van onze fabriek waarvan we weten dat deze die batch is. En al terug geroepen bij de webwinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarsV
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 13:43
INNO3D schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:17:
[...]

Misschien mag je daar niets over zeggen maar heb je enig idee wanneer de voorraad van de RTX 5090 videokaarten van INNO3D bij de verschillende webshops zal verbeteren?

ASUS ROG Strix B650E-F GAMING | 7800X3D | MSI RTX 5090 VENTUS 3X OC | 32GB DDR5 | 2,5 TB storage | Be quiet! Pure Base 500DX | Windows 10 Pro

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• INNO3D

INNO3D

Bedrijfsaccount INNO3D
LarsV schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:25:
[...]

Misschien mag je daar niets over zeggen maar heb je enig idee wanneer de voorraad van de RTX 5090 videokaarten van INNO3D bij de verschillende webshops zal verbeteren?
Als ik dat wist, had ik ook geweten wanneer ik zelf een RTX 5090 in mijn pc kon steken. Dit hangt volledig af van NVIDIA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
deniz280 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:39:
Ik wacht liever op de 6000-serie. Deze generatie biedt te weinig voor wat je ervoor betaalt en is simpelweg veel te duur. Ook lees en hoor ik nu steeds meer issues met deze series voorbij komen.
Zo heb ik de hele tijd op de 50-serie zitten wachten toen de 40-serie ook al nogal tegenviel en veel te duur was (zeker de 4080).. Wat geeft jou het idee dat de situatie met de 60-serie anders zal zijn? Ik denk niet dat er veel zal veranderen zolang de marktsituatie blijft zoals die is.. Nvidia behoudt de prestatiekroon maar boeit de consumenten GPU markt verder niet zo omdat ze liever bakken met geld verdienen op de professionele AI datacenter markt, en AMD hobbelt er een beetje achteraan met GPU's die qua features nog steeds achterlopen en slechts iets goedkoper zijn..

Enige wat dit kan veranderen is als de AI markt instort of als AMD de markt kan overspoelen met videokaarten die nagenoeg gelijkwaardig zijn aan Nvidia producten maar voor duidelijk minder geld.. Een 9700XT b.v. die net zo snel is als een 5070Ti ook met Raytracing, maar wel goed leverbaar voor adviesprijzen of zelfs minder na een tijdje terwijl die adviesprijs al flink onder die van de 5070Ti ligt.. Ongeveer rond de 600-650 euro.. Met features zoals FSR die ook in de buurt komt van DLSS qua beeldkwaliteit.. Maar ik vrees dus dat ze er 700+ euro voor gaan vragen (de bekende net onder de Nvidia prijzen gaan zitten strategie) en ook door niet genoeg aanbod de werkelijke prijzen in de winkels ook veel hoger zullen liggen.. En dus zullen ook die kaarten niet echt aantrekkelijk zijn voor mensen om massaal over te stappen van Nvidia naar AMD.. Ook AMD verdient het echt grote geld op andere markten.. Het enige voordeel van meer focus op de AI markt ook bij AMD is dat FSR waarschijnlijk ook flinke stappen zal maken, net als DLSS doet bij Nvidia.. Maar voor de beschikbaarheid en prijzen van consumenten GPU's doet het dus niks positiefs, in tegendeel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vash63
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14-06 17:13
INNO3D schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:22:
[...]

We hebben inderdaad een 4 kaarten lijstje ontvangen van onze fabriek waarvan we weten dat deze die batch is. En al terug geroepen bij de webwinkels.
Voor 5070ti en 5080, weet u of er rechtstreeks meldingen naar de getroffen gebruikers worden verzonden? Of is dat aan de winkel om te beslissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-09 19:47
Vash63 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:03:
[...]

Voor 5070ti en 5080, weet u of er rechtstreeks meldingen naar de getroffen gebruikers worden verzonden? Of is dat aan de winkel om te beslissen?
Denk je echt dat ze gegevns van die gebruikers hebben?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vash63
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14-06 17:13
mouzetc schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:05:
[...]

Denk je echt dat ze gegevns van die gebruikers hebben?
De winkel wel. Maar moet de winkel meldingen sturen? Of ligt het aan de gebruiker te controleren?

[ Voor 8% gewijzigd door Vash63 op 26-02-2025 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:09
deniz280 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:39:
Ik wacht liever op de 6000-serie. Deze generatie biedt te weinig voor wat je ervoor betaalt en is simpelweg veel te duur. Ook lees en hoor ik nu steeds meer issues met deze series voorbij komen.
We zijn offtopic aan het gaan want dit meer iets voor de ervaringen thread, maar ik heb nog geen issues met mijn 5080 gehad.
Performance van mijn 5080 met overclock tegenover mijn 3080 met overlock is zomaar 90-100% beter in de meeste games. Een verdubbeling van frames dus wat ik een mooie stap vind. Ik upgrade meestal elke 2 generaties (1080TI, 3080, 5080) en dan zit ik meestal op een verdubbeling van de framerate in m'n geliefde games.
En nu terug on topic naar de drops.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 Performance 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miccamw2
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 15:38
@INNO3D Heb je toevallig uitleg over het volgende; 1 van jullie verkopers bied een 5070ti aan met de sticker; op=op, nu zal dit vast en zeker werken in 1 of andere juridische loophole, maar als consument denk ik bij op=op eerder aan uitverkoop of opheffingsverkoop. Bij mij roept het al snel naar de neiging om kunstmatige schaarste te creëren.

Worden deze kaarten als enkele batch gemaakt en nooit meer verkocht of is hier sprake van misleiding? Zouden we zoals in onderstaand omschreven, we zoiets moeten melden bij de ACM, zodat zij onderzoek kunnen doen en eventueel actie kunnen ondernemen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KFcwx1mxJNUgSc8T42lNRH5s9rw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wIJJux5CiBYNUmo9X6GJ6hkj.png?f=fotoalbum_large

In het algemeen naar allen, na een tijdje volgen van afgelopen weken kunnen we deze hele launch debacle niet eens laten onderzoeken door 1 of andere onderzoeksjournalist? Het is niet de eerste keer dat een GPU launch op deze manier gaat met scalpers en ontzettend hoge prijzen als gevolg. Ook mogelijke kunstmatig hoge prijzen in Nederlandse webshops, het zou fijn zijn als dat eens onderzocht wordt. Het is toch uitermate vreemd dat we dezelfde producten in buurlanden 20 tot 50% goedkoper hebben kunnen aanschaffen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• K-Wulf
miccamw2 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:11:
Ook mogelijke kunstmatig hoge prijzen in Nederlandse webshops, het zou fijn zijn als dat eens onderzocht wordt. Het is toch uitermate vreemd dat we dezelfde producten in buurlanden 20 tot 50% goedkoper hebben kunnen aanschaffen?
Aangezien er winkels zijn die de producten tegen MSRP aanbieden (in verschillende landen) is het voor mij inmiddels duidelijk dat het niet de leverancier of fabrikant is die te hoge prijzen rekent maar de winkels zelf. Zij merken een extreem hoge vraag en spelen daar door de tekorten (die volgens mij niet kunstmatig zijn) flink op in. Het is niet anders.

[ Voor 22% gewijzigd door K-Wulf op 26-02-2025 16:19 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:01

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Webshops verkopen de retourmodellen weer met 6 maand garantie, en dat voor een erg hoge prijs, je zou zo denken dat het nieuw is en over de 6 maand garantie heen lezen..

https://www.alternate.nl/...26GRfgBqN93BoC4IMQAvD_BwE

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inflatable
uitvoering: MSI GeForce RTX 5070 Ti 16G VENTUS 3X OC

Dit is dus een "instap" model die voor adviesprijs verkocht zou moeten worden.. Aangezien hij zo te zien nu bij genoeg winkels gewoon op voorraad is ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat de prijzen naar normaal niveau zakken.. Of zou men in de retail nu echt zo hebberig geworden zijn dan men ondanks genoeg aanbod toch de prijzen hoog houdt? Ik hoop het niet.. Ik hoop dat winkels voor normale prijzen kunnen inkopen, dat niet de importeur/distributeur hier de scalper speelt, dan zorgt de onderlinge concurrentie tussen de winkels uiteindelijk vanzelf wel voor lagere prijzen.. En dat kopers ook genoeg geduld kunnen opbrengen om de videokaarten te laten liggen zolang ze veel te duur zijn.. Zoals gezegd, deze MSI Ventus 5070Ti zou de adviesprijs moeten kosten, wat dus €889,- is.. Laat je niet oplichten aub, heb geduld..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

K-Wulf schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:16:
[...]

Aangezien er winkels zijn die de producten tegen MSRP aanbieden (in verschillende landen) is het voor mij inmiddels duidelijk dat het niet de leverancier of fabrikant is die te hoge prijzen rekent maar de winkels zelf. Zij merken een extreem hoge vraag en spelen daar door de tekorten (die volgens mij niet kunstmatig zijn) flink op in. Het is niet anders.
Het zijn gewoon twee verschillende benaderingen.
De Nederlandse winkels proberen de prijs te verhogen om de vraag in evenwicht te brengen met het lage aanbod, zodat er altijd wat producten op voorraad zijn. Andere winkels verkopen gewoon alle voorraad meteen tegen lagere prijzen, maar dan is er geen optie om de producten te kopen, omdat de bots ze allemaal krijgen.
De eerste aanpak zorgt ervoor dat er altijd voorraad is, de tweede aanpak houdt de prijzen laag, ik denk dat er voor beide kanten een redelijk argument is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• INNO3D

INNO3D

Bedrijfsaccount INNO3D
Vash63 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:03:
[...]

Wij contacteren de winkels en de winkels hun klanten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imagica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 17:49
Inflatable schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:20:
uitvoering: MSI GeForce RTX 5070 Ti 16G VENTUS 3X OC

Dit is dus een "instap" model die voor adviesprijs verkocht zou moeten worden.. Aangezien hij zo te zien nu bij genoeg winkels gewoon op voorraad is ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat de prijzen naar normaal niveau zakken.. Of zou men in de retail nu echt zo hebberig geworden zijn dan men ondanks genoeg aanbod toch de prijzen hoog houdt? Ik hoop het niet.. Ik hoop dat winkels voor normale prijzen kunnen inkopen, dat niet de importeur/distributeur hier de scalper speelt, dan zorgt de onderlinge concurrentie tussen de winkels uiteindelijk vanzelf wel voor lagere prijzen.. En dat kopers ook genoeg geduld kunnen opbrengen om de videokaarten te laten liggen zolang ze veel te duur zijn.. Zoals gezegd, deze MSI Ventus 5070Ti zou de adviesprijs moeten kosten, wat dus €889,- is.. Laat je niet oplichten aub, heb geduld..
Ik vermoed dat de prijzen naar beneden gaan als de retouneer periode van de te dure ladingen verlopen zijn (30 dagen dacht ik?) ze zullen niet graag te duur verkochte kaarten retour willen zien omdat de eigenaar in zijn bedenktijd ineens 400+ euro kan besparen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• INNO3D

INNO3D

Bedrijfsaccount INNO3D
miccamw2 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:11:
@INNO3D Heb je toevallig uitleg over het volgende; 1 van jullie verkopers bied een 5070ti aan met de sticker; op=op, nu zal dit vast en zeker werken in 1 of andere juridische loophole, maar als consument denk ik bij op=op eerder aan uitverkoop of opheffingsverkoop. Bij mij roept het al snel naar de neiging om kunstmatige schaarste te creëren.

Worden deze kaarten als enkele batch gemaakt en nooit meer verkocht of is hier sprake van misleiding? Zouden we zoals in onderstaand omschreven, we zoiets moeten melden bij de ACM, zodat zij onderzoek kunnen doen en eventueel actie kunnen ondernemen?

[Afbeelding]

In het algemeen naar allen, na een tijdje volgen van afgelopen weken kunnen we deze hele launch debacle niet eens laten onderzoeken door 1 of andere onderzoeksjournalist? Het is niet de eerste keer dat een GPU launch op deze manier gaat met scalpers en ontzettend hoge prijzen als gevolg. Ook mogelijke kunstmatig hoge prijzen in Nederlandse webshops, het zou fijn zijn als dat eens onderzocht wordt. Het is toch uitermate vreemd dat we dezelfde producten in buurlanden 20 tot 50% goedkoper hebben kunnen aanschaffen?
Ik ben geen jurist, maar als een webshop een directe partner is, kunnen wij hen alleen adviseren—de uiteindelijke prijsbepaling ligt bij hen. Als zij besluiten €500 extra te rekenen, is dat hun keuze.

Op dit moment is de voorraad er simpelweg niet. Je zult dus waarschijnlijk niet iets zien zoals bij Azerty, waar staat "2 op voorraad en 100 bij leverancier." Het zal eerder zijn: "2 op voorraad en 0 bij leverancier."

En over MSRP kaarten gesproken van wat ik intern begrijp zijn partners niet verplicht om de hele run van een serie MSRP kaarten aan te bieden alleen voor een bepaalde periode.

[ Voor 4% gewijzigd door INNO3D op 26-02-2025 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
frankwopereis schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:18:
Webshops verkopen de retourmodellen weer met 6 maand garantie, en dat voor een erg hoge prijs, je zou zo denken dat het nieuw is en over de 6 maand garantie heen lezen..

Het wordt alsmaar gekker en gekker.

@INNO3D Worden jullie (voor jullie tijd/verzendkosten/e.d.) gecompenseerd vanuit Nvidia?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:09
frankwopereis schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:18:

Wauw, ik moest de pagina 3x lezen voordat ik de 6 maand garantie had gezien. Bij Coolblue krijg je nog netjes 2 jaar of de volledige garantie. Best smerig om als winkel maar 6 maand garantie te geven op een tweedehands product.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 Performance 2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• INNO3D

INNO3D

Bedrijfsaccount INNO3D
HugoBoss1985 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:55:
[...]

Het wordt alsmaar gekker en gekker.

@INNO3D Worden jullie (voor jullie tijd/verzendkosten/e.d.) gecompenseerd vanuit Nvidia?
Dat is aan de grote bazen om dat te regelen:) er zal vast een regeling voor zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
INNO3D schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:04:
[...]

Dat is aan de grote bazen om dat te regelen:) er zal vast een regeling voor zijn,
Iedere Inno3d medewerker een gratis brandblusser :+ (alvast handig om naast je toekomstige 5090 te zetten).

[ Voor 9% gewijzigd door HugoBoss1985 op 26-02-2025 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• INNO3D

INNO3D

Bedrijfsaccount INNO3D
HugoBoss1985 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:06:
[...]

Iedere Inno3d medewerker een gratis brandblusser :+ (alvast handig om naast je toekomstige 5090 te zetten).
De 5090 die ik hier heb kunnen testen heb ik meerdere malen de kabel vast gepakt en was nog niet warm.
nu is een brandblusser altijd handig.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CMT
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:53
Broodro0ster schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:58:
[...]

Wauw, ik moest de pagina 3x lezen voordat ik de 6 maand garantie had gezien. Bij Coolblue krijg je nog netjes 2 jaar of de volledige garantie. Best smerig om als winkel maar 6 maand garantie te geven op een tweedehands product.
Dit is illegaal. Daarnaast is het geen tweedehands product, maar een retour dat weer verkocht wordt. Wettelijk gezien dus nieuw en Alternate.nl is gewoon verplicht om min. 2 jaar garantie te geven.
Misschien is het een foutje van een sullige medewerker, anders mag je Alternate.nl hier op aanspreken zodat het juiste termijn op de factuur verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxwork
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 03-08 14:37
FE drop woensdag is blijkbaar ook op zijn einde gekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Voxwork schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:27:
FE drop woensdag is blijkbaar ook op zijn einde gekomen :(
Misschien is die er niet vanwege de productiefouten? Weet niet hoe zoiets werkt maar ik zou eerst iedereen helpen die daar last van heeft en dan verder met verkopen.

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 19:33
frankwopereis schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:53:
[...]

Misschien is die er niet vanwege de productiefouten? Weet niet hoe zoiets werkt maar ik zou eerst iedereen helpen die daar last van heeft en dan verder met verkopen.
Denk niet dat ze dat als prio hebben, eerder damage control. Dus mogelijk dat ze op basis van de productie data / serie nummers kunnen zien bij welke GPU's het fout is en nu hun voorraden aan het checken zijn en de 'gebrekkige' GPU's er uit halen, voordat ze nog meer halfbakken chips verkopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Lord_Dain op 26-02-2025 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:13
CMT schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:38:
[...]

Dit is illegaal. Daarnaast is het geen tweedehands product, maar een retour dat weer verkocht wordt. Wettelijk gezien dus nieuw en Alternate.nl is gewoon verplicht om min. 2 jaar garantie te geven.
Misschien is het een foutje van een sullige medewerker, anders mag je Alternate.nl hier op aanspreken zodat het juiste termijn op de factuur verschijnt.
Hoe kun jij beoordelen of het artikel nog als nieuw is? Volgens mij is er niets illegaals aan. Er staat duidelijk dat het een tweedekans product is. Dat de prijs je niet aanstaat snap ik maar is niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 17:04
CMT schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:38:
[...]

In Nederland is zes maanden garantie op refurbished heel normaal en gewoon volgens de wet, schrijft de Consumentenbond. Ik weet niet zeker hoe die term precies past bij een geretourneerd product dat opnieuw als een soort tweedehands/tweedekans wordt verkocht, maar wellicht heeft het gewoon dezelfde status als refurbished.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:02
LiMbO83 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:47:
[...]

In Nederland is zes maanden garantie op refurbished heel normaal en gewoon volgens de wet, schrijft de Consumentenbond. Ik weet niet zeker hoe die term precies past bij een geretourneerd product dat opnieuw als een soort tweedehands/tweedekans wordt verkocht, maar wellicht heeft het gewoon dezelfde status als refurbished.
Wel mooie handel, ipv 400 teveel rekenen reken je bijv. nog maar 300 teveel EN hoef je nog maar 6mnd garantie te geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Ik snap niet hoe een product dat onder retourrecht is teruggekomen ineens nog maar 6 maanden garantie zou hebben terwijl je de volle mep betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CMT
Hmm het gaat wel offtopic zo, maar om nog even toe te lichten.
Stijnd schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:31:
[...]

Hoe kun jij beoordelen of het artikel nog als nieuw is? Volgens mij is er niets illegaals aan. Er staat duidelijk dat het een tweedekans product is. Dat de prijs je niet aanstaat snap ik maar is niet relevant.
Omdat er niet expliciet staat dat het tweedehands product is.
Tweedekans is een leuke term bedacht door winkeliers, maar het is niet opgenomen in de Nederlandse taal: https://woordenlijst.org/ en er bestaat dus ook geen definitie van: https://www.vandale.nl/opzoeken
Ik heb trouwens niets gezegd over de prijs? Het gaat mij erom dat men hier de klant/consument probeert te misleiden.
LiMbO83 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:47:
[...]

Maar waar hebben we het dan precies over? Een RMA geval waarbij een refurbished product is teruggestuurd om te voldoen aan de garantie? Of een gebruikt product dat is opgeknapt & weer in originele/mooie staat is gebracht en weer wordt verkocht? In essentie gaat het bij een refurbished product namelijk om een tweedehands product.

Ik zou graag willen weten waar dit in de wet staat trouwens. Heb je daar toevallig een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
CMT schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:42:
Hmm het gaat wel offtopic zo, maar om nog even toe te lichten.

[...]

Maar waar hebben we het dan precies over? Een RMA geval waarbij een refurbished product is teruggestuurd om te voldoen aan de garantie? Of een gebruikt product dat is opgeknapt & weer in originele/mooie staat is gebracht en weer wordt verkocht? In essentie gaat het bij een refurbished product namelijk om een tweedehands product.

Ik zou graag willen weten waar dit in de wet staat trouwens. Heb je daar toevallig een bron van?
Ik heb proberen te zoeken, maar kan zelf ook niets vinden. Kwam in plaats daarvan dit tegen: https://www.consumentenbo...%20verwachte%20levensduur

Het heeft dus weinig met de wet te maken, die 6 maanden. De wet zou onduidelijk zijn over de te verwachten levensduur.

Edit: maar het mag dus wel als ik het zo lees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CMT
@LiMbO83
Hmm zoals ik het lees is de garantie bij refurbished dan een fabrieksgarantie? Omdat er naast vermeld wordt dat men ook recht heeft op de wettelijke garantie.

Een vraag voor Kassa! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
CMT schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:58:
@LiMbO83
Hmm zoals ik het lees is de garantie bij refurbished dan een fabrieksgarantie? Omdat er naast vermeld wordt dat men ook recht heeft op de wettelijke garantie.

Een vraag voor Kassa! ^^
Idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moopa
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-03 13:13
imagica schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:36:
[...]

Ik vermoed dat de prijzen naar beneden gaan als de retouneer periode van de te dure ladingen verlopen zijn (30 dagen dacht ik?) ze zullen niet graag te duur verkochte kaarten retour willen zien omdat de eigenaar in zijn bedenktijd ineens 400+ euro kan besparen.
Is de verwachting 300,- a 400,- Euro of meer goedkoper denk je? in een paar maanden tijd of 1 jaar?
Wat is de verwachting?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inflatable
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:24:
[...]

Het zijn gewoon twee verschillende benaderingen.
De Nederlandse winkels proberen de prijs te verhogen om de vraag in evenwicht te brengen met het lage aanbod, zodat er altijd wat producten op voorraad zijn. Andere winkels verkopen gewoon alle voorraad meteen tegen lagere prijzen, maar dan is er geen optie om de producten te kopen, omdat de bots ze allemaal krijgen.
De eerste aanpak zorgt ervoor dat er altijd voorraad is, de tweede aanpak houdt de prijzen laag, ik denk dat er voor beide kanten een redelijk argument is.
Haha leuk bedacht, maar nee.. De Nederlandse winkels hebben gewoon de oud-Hollandse handelsgeest en willen gewoon zoveel mogelijk profiteren van de marktsituatie.. Met andere woorden zoveel mogelijk winst pakken zolang het kan.. Het is helemaal niet hun taak om zogenaamd meer balans te brengen in het vraag en aanbod verhaal.. Het is ook helemaal niet in hun belang om zogenaamd minder vraag te creëren op deze manier.. Ze willen gewoon zoveel mogelijk verkopen voor zoveel mogelijk winst, dat is de enige balans waar ze in geinsteresseerd zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zexion
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-04 00:50
Toine1 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:42:
[...]

Ik ben bang dat de prijzen (ook tweede hands) altijd heel hoog blijven zolang er geen concurrentie is en nu het lijkt alsof die 9070 serie qua performance niet die van de 7900XTX gaat bereiken en ook voor de 9070 de Scalper winkels het zelfde kunstje waarschijnlijk gaan toepassen, ga ik denk ik ook maar de 7900XTX kant op voordat die prijzen sky high worden.
Waar heb jij die deal van €820,- gezien?
Op de Zweedse variant van Proshop. Hij is sinds vanavond uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
imagica schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:36:
[...]

Dat het daarom wat langer duurt voordat ze prijsverlagingen doorberekenen zou ik niet van opkijken, maar winkels moeten op een gegeven moment toch echt wel hun verlies pakken op te duur ingekochten producten als de prijzen op de markt blijven dalen door steeds meer goedkoper aanbod.. Dat is het risico van te duur inkopen en vervolgens te lang met de producten op voorraad blijven zitten omdat de vraag toch niet zo groot is als je dacht..

Doet me een beetje denken aan de bekende benzine- en gasprijs smoesjes van oude voorraad waarom de prijzen niet meteen aangepast worden.. Die hoor je ook altijd alleen als de prijzen dalen, nooit als ze stijgen.. :+

• capamymudaman
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 12-03 03:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NtRBAu0RUqnlVv12GuHxqOokphY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qvHVrX5RDWrESg0WF0oXdh1K.png?f=fotoalbum_large
curieus of iemand anders dit probleem heeft gehad, de Datenheim Discord heeft gebruikt om te kijken naar drop op Amazon, en consequent zal de MSI-variant op alle sites verschijnen behalve NL, maar hoe snel ik ook op de link ben, hij is altijd niet beschikbaar. Zijn het alleen de bots die sneller zijn of is er een ander probleem?

• TonniLupi
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-09 02:17
capamymudaman schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 02:54:
[Afbeelding]
curieus of iemand anders dit probleem heeft gehad, de Datenheim Discord heeft gebruikt om te kijken naar drop op Amazon, en consequent zal de MSI-variant op alle sites verschijnen behalve NL, maar hoe snel ik ook op de link ben, hij is altijd niet beschikbaar. Zijn het alleen de bots die sneller zijn of is er een ander probleem?
Ik ben een aantal x bij betaal methode kiezen gekomen met verschillende kaarten maar daarna geeft ie gelijk 0 voorraad aan.

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-09 10:47
[Afbeelding]
100% bots en andere concurrenten, als je wil scoren moet je zeer snel zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:45
Light21M schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 08:31:
[...]

100% bots en andere concurrenten, als je wil scoren moet je zeer snel zijn.
Klopt ja. Alleen lukte het gek genoeg afgelopen dinsdag wel veel mensen om regelmatig de Asus TUF 5090 kaart te bestellen. Met name op Amazon FR en ES was die behoorlijk "gunstig" geprijsd. En ook met de MSI Ventus 5090 is het mensen gelukt heb ik begrepen, en die kostte "slechts" € 2329,-.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
[Afbeelding]
Het is mij wel opgevallen dat er weinig MSI drops zijn langsgekomen, maar omdat ik DE niet in de gaten heb gehouden is mij niet opgevallen dat ze daar wel langskwamen.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 19:44
Het valt me sowieso op dat de kaarten in NL een pak duurder zijn als in FR, DE of BE. Soms gaat dat om tientjes, maar soms ook om honderden euro's wanneer het om een RTX 5090 gaat.

• xinergie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-08 10:16
Arrahant schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 08:52:
[...]

Het is mij wel opgevallen dat er weinig MSI drops zijn langsgekomen, maar omdat ik DE niet in de gaten heb gehouden is mij niet opgevallen dat ze daar wel langskwamen.
zo werkt het niet, al die sites delen dezelfde voorraad voor die MSI kaarten en er komt slechts 1 stuk beschikbaar. Je ziet voor dat soort kaarten telkens meldingen voor ze allemaal komen, maar op eentje wordt het sneller gedetecteerd. Als je zo een melding krijgt op een discord moet je maar eens het adres veranderen in de andere varianten, dan zie je dat die allemaal aan te kopen zijn (uiteraard ben je dan al te laad wegens voorraad 0)

Was zelf 1x sneller dan de bots en toen zag ik het beschikbaar voor de discords het hadden opgepikt.

Edit: vaak ga je het niet beschikbaar zien op sommige andere amazons als je er heel snel bij bent. Als je dan blijft refreshen komt die na wat tijd bij de beschikbare opties voor die kaart. De frontend website reageert soms veel trager. Uit ervaring moet je niet eens proberen als je die rode regel niet ziet met hoeveel stuks er in voorraad zijn. Als er geen getal staat dan is het al weg.

[ Voor 18% gewijzigd door xinergie op 27-02-2025 10:00 ]

• imagica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 17:49
Moopa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 23:15:
[...]

Is de verwachting 300,- a 400,- Euro of meer goedkoper denk je? in een paar maanden tijd of 1 jaar?
Wat is de verwachting?
Er is inmiddels al zo'n 300 euro eraf nu voor bijvoorbeeld de 5070ti als je kijkt naar Pricewatch, Inno3D X3 OC stond gisteravond er voor 1149,00 euro op (kan ik nu niet meer terugvinden, dat is al 300 minder dan de eerst volgende kaart, maar als je naar NBB etc kijkt zijn er mondjesmaat batches te koop voor 1049,00. wat voor een Ventus nog steeds +- 150 te hoog is, maar veel beter dan de 1500,00 van een week geleden.

Gewoon de pricewatch in de gaten houden eventueel een alert instellen en geduld houden... ik rek het nog even met een 2070, maar die piept en kraakt onder lokale generative AI momenteel....

edit: Vreemd, op mobiel in pricewatch staat de Inno3D nog wel in de lijst voor 1199,00, maar op de desktop hier komt hij niet naar voren.

[ Voor 7% gewijzigd door imagica op 27-02-2025 11:46 ]

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Grrr 5080 misgegrepen op Amazon voor 1169, per ongeluk NL adres geselecteerd, toen ik het opnieuw deed met DE adres was die weg 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kubo1993
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-07 18:59
https://www.bol.com/nl/nl...rt-2-1a/9300000222902222/

MSI RTX 5080 Suprim voor 1699 bij bol.com

[ Voor 4% gewijzigd door kubo1993 op 27-02-2025 11:16 ]

• Game_overrr
Hoe bestel je naar een DE adres dan? Haal je die daar op of zijn er services die het doorsturen?

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:33
Toch maar gezwicht om een kaart te kopen bij een 'scalper'. Hij had er 1309 voor betaald bij Coolblue, mocht hem voor 1400 overnemen. Veel geld maar was er zo klaar mee om telkens achter het net te vissen.

Hij gaf ook aan dan hij zo al tientallen aan kaarten heeft doorverkocht.

Kaart is behoorlijk klein in vergelijking met mijn oude 6900XT, maar verassend koel. Draai nu een undervolt waardoor de kaart zn 300w verbruikt met net zoveel punten in benchmark als stock met 360w.

[ Voor 8% gewijzigd door Step-han op 27-02-2025 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kubo1993
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-07 18:59
https://www.bol.com/nl/nl...dRMSg.2_44.46.ProductTitl

MSI RTX 5080 Gaming Trio voor 1699 bij bol.com

• Morpheus2003
  • Laatst online: 20-09 22:53
frankwopereis schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:12:
Grrr 5080 misgegrepen op Amazon voor 1169, per ongeluk NL adres geselecteerd, toen ik het opnieuw deed met DE adres was die weg 8)7
Volgens mij versturen ze die wel naar NL. Ik probeerde het ook maar bij adres bevestigen kreeg ik de melding dat de kaart al weg was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 16:35
Nog steeds te koop, goed om te zien dat de Gaming trio van 5080 en dan ook nog de witte al vaker onder de 1700 komt!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Game_overrr schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:17:
Hoe bestel je naar een DE adres dan? Haal je die daar op of zijn er services die het doorsturen?
Er zijn vast services die het doorsturen, die zijn er voor VS en UK ook maar vrij duur.
Ik woon en werk niet ver van de grens dus ken genoeg mensen die over de grens wonen :9

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Game_overrr schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:17:
Forwards gebruiken. Of bij DHL een gratis DLH Pakketbox aanmaken. Dan kun je het daar laten afleveren en zelf afhalen bij een Pakketbox naar keuze.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hans1977
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 14:31
Ik ben bezweken en heb deze besteld 8)7
Bedankt voor de tip. Mijn zoektocht is klaar

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
Morpheus2003 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:19:
[...]

Volgens mij versturen ze die wel naar NL. Ik probeerde het ook maar bij adres bevestigen kreeg ik de melding dat de kaart al weg was.
Ik heb van de week een GPU besteld bij Amazon DE, en zonder problemen mijn NLse adres kunnen opgeven.

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
nieuws: Nvidia's omzet uit datacenterhardware is meer dan verdubbeld in jaar ...

Ik lees iets met prioriteit op een andere markt en het verwaarlozen van de consumentenmarkt 8)7 8)7

Toch blijft het interessant. Je weet als bedrijf zoveel geld om te zetten, maar het lukt je niet om te voldoen aan de vraag op de markt. Je kunt het ze misschien ook niet helemaal kwalijk nemen. Vergelijk het een beetje met de oliebollenkraam die urenlange rijen krijgt nadat ze de AD Oliebollentest hebben gewonnen :+

De wereldwijde vraag is simpelweg te groot, en ze kunnen het niet meer bijbenen. De enige oplossing is meer gelijkwaardige alternatieven van concurrenten. Dat is de enige gezonde oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whiteknight1997
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07-07 11:28
Hans1977 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:37:
[...]

Ik ben bezweken en heb deze besteld 8)7
Bedankt voor de tip. Mijn zoektocht is klaar
Ik heb hem ook net besteld. Kon het niet laten.
Nu hopen dat het geen problemen geeft met mijn I7 8700k

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 19:33
whiteknight1997 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:51:
[...]

De 5080 bottlenecked mijn 9700k tijdens Firestrike. Het is maar een heel klein beetje maar tijdens benchmarks tikt de CPU af en toe 100% aan en zie je de GPU even afzwakken. Dus je zal het wel merken maar tijdens gamen zal je er hopelijk minder last van hebben.

• MaTr1x
  • Laatst online: 19-09 10:35
whiteknight1997 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:51:
[...]

offtopic:
Dat gaat prima werken! Zie mijn bericht in het 5xxx ervaring topic, ik heb nog een i7 9700k; 5070 Ti gekocht voor nieuw te bouwen pc. Paste nog in huidige kast en juiste voeding dus direct ingebouwd. Ik ging van 72fps naar 140-200fps in een game zonder aanpassingen. Ik wist dat een winst van 50% mogelijk was op de nieuwste generatie cpu/mobo. Maar op een oud mobo met PCI-e 3.0, nee dat had ik echt niet verwacht.

π MW finishers

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:00
edit off topic van mij

[ Voor 95% gewijzigd door freaky35 op 27-02-2025 13:04 ]

• xinergie
Step-han schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:17:
Toch maar gezwicht om een kaart te kopen bij een 'scalper'. Hij had er 1309 voor betaald bij Coolblue, mocht hem voor 1400 overnemen. Veel geld maar was er zo klaar mee om telkens achter het net te vissen.

Hij gaf ook aan dan hij zo al tientallen aan kaarten heeft doorverkocht.

Kaart is behoorlijk klein in vergelijking met mijn oude 6900XT, maar verassend koel. Draai nu een undervolt waardoor de kaart zn 300w verbruikt met net zoveel punten in benchmark als stock met 360w.
Zag vandaag zelfs iemand van België die zijn ventus 5080 aan 1309 verkocht (originele prijs van coolblue gok ik dan). Is intussen alweer weg uiteraard. Maar je kan echt wel betere deals vinden daar dan de prijzen van Bol, Alternate, Azerty en Megekko.

• Step-han
xinergie schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:33:
[...]

Zag vandaag zelfs iemand van België die zijn ventus 5080 aan 1309 verkocht (originele prijs van coolblue gok ik dan). Is intussen alweer weg uiteraard. Maar je kan echt wel betere deals vinden daar dan de prijzen van Bol, Alternate, Azerty en Megekko.
Ja klopt. Maar was het wachten / steeds naast het net vissen beetje beu. 91 euro meer betalen dan de originele prijs vond ik het wel waard, ben ik af van de zoektocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xinergie
Step-han schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:37:
[...]

Ja klopt. Maar was het wachten / steeds naast het net vissen beetje beu. 91 euro meer betalen dan de originele prijs vond ik het wel waard, ben ik af van de zoektocht.
Ga ik zeker akkoord mee hoor. Zie de prijzen ook niet meteen zakken tot 1200 ofzo voor die AIB modellen...

Voor wie op zoek is naar een 5070ti zag ik deze op bol voorbijkomen:

https://www.bol.com/be/nl...znBLhQ_0_4.5.ProductTitle

Nog wat duur wel (1199)

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
Step-han schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:37:
[...]

Als je dan ook bedenkt dat je uren zoekt... Stel dat je 25 euro per uur 'waard' bent, dan zul je geluk moeten hebben om binnen 4u iets beters te vinden... En dat is natuurlijk ook een risico dat je over die 4u heen gaat.

• nadh
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:13
xinergie schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:39:
[...]

Ga ik zeker akkoord mee hoor. Zie de prijzen ook niet meteen zakken tot 1200 ofzo voor die AIB modellen...

Voor wie op zoek is naar een 5070ti zag ik deze op bol voorbijkomen:

https://www.bol.com/be/nl...znBLhQ_0_4.5.ProductTitle

Nog wat duur wel (1199)
Duur inderdaar. Stond gisteren op Amazon NL voor 1099.

• nadh
5080 SUPRIM stond heel even op Bol voor 1699.

• Step-han
Sir_Lion schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:39:
[...]

Als je dan ook bedenkt dat je uren zoekt... Stel dat je 25 euro per uur 'waard' bent, dan zul je geluk moeten hebben om binnen 4u iets beters te vinden... En dat is natuurlijk ook een risico dat je over die 4u heen gaat.
Ja precies, ik had tijdens de release een max prijs van 1400 euro over voor een 5080, en dat kwam nu voorbij. Dus maar gehaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:15
https://www.bol.com/nl/nl...rt-2-1b/9300000222902228/

MSI Ventus 5080 white 1599 via bol zelf

• gilla013
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-08 20:25
.

[ Voor 98% gewijzigd door gilla013 op 27-02-2025 16:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stfnz
  • Laatst online: 21-09 17:20

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dResign
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-09 21:25

• Mickmeister
  • Laatst online: 08:12
Had ik deze maar gezien..! :( Dank voor het delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-09 13:07
stfnz schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:55:
Heb een INNO3D GeForce RTX 5090 X3 32GB kunnen bestellen, weet alleen helemaal niets van deze card en hoop dat hij geen coilwhine maakt. Kan echt helemaal niets vinden qua reviews helaas. Weet iemand iets van deze kaart?
Misschien kan @INNO3D je wat meer vertellen ;)

• xinergie

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:50
Stond in mijn winkelwagen en ik klik op volgende en de winkelwagen is leeg.
Jammer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• INNO3D

INNO3D

Bedrijfsaccount INNO3D
stfnz schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:55:
Heb een INNO3D GeForce RTX 5090 X3 32GB kunnen bestellen, weet alleen helemaal niets van deze card en hoop dat hij geen coilwhine maakt. Kan echt helemaal niets vinden qua reviews helaas. Weet iemand iets van deze kaart?
review: ASUS ROG, INNO3D, Aorus & FE RTX 5090 - Concrete cijfers van ongrijpb...

van onze eigen Tweakers team:)

• nadh
Is daar ook een van jullie RTX 5080 NON-OC ? Thanks.

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:59

aex351

I am the one

< dit stukje webruimte is te huur >

• xinergie
aex351 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:14:
[...]

De prijzen zijn al aan het zakken. :).
Coolblue heeft altijd wel degelijke prijzen gehad. Zeg dat eens tegen alle andere shops lol.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• INNO3D

INNO3D

Bedrijfsaccount INNO3D
nadh schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:13:
[...]

Is daar ook een van jullie RTX 5080 NON-OC ? Thanks.
https://www.profesionalre...nno3d-rtx-5080-x3-review/
Je moet even je beste spaans erbij pakken of google translate. of even wachten want Tweakers is ook huidig met een review bezig van deze kaart,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-09 11:53
https://www.pcgamer.com/h...card-stocks-this-quarter/ Niet specifiek over de levertijden of prijzen van 1 model of bij één winkel, maar ik denk toch relevant hier: Nvidia verwacht dat in de loop van dit kwartaal de aanlevering van nieuwe kaarten zou moeten verbeteren.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kjeld02
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 03-08 01:44

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 12:42

star-saber

Ryzen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MoneybuyNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-08 13:55
Ik hoop dat ze er in stikken voor die prijzen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Game_overrr
Er zijn deze week al vaker kaarten langsgekomen voor prijzen ver onder de 3000EUR dus voor de RTX5090 geld: Wachten word beloond!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nog steeds beschikbaar en niet binnen 2 seconden uitverkocht. Hoop echt dat de prijzen weer omlaag gaan hierdoor.

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:59

aex351

I am the one

Tasminos schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:45:
[...]

Nog steeds beschikbaar en niet binnen 2 seconden uitverkocht. Hoop echt dat de prijzen weer omlaag gaan hierdoor.
Ja logisch. Hetzelfde met de 5070ti bij Azerty. Ook nog steeds te koop. Eerlijk gezegd denk ik ook nog dat er een categorie mensen zijn die het wel kopen om het vervolgens weer terug te sturen. En al helemaal wanneer de prijs te snel daalt. Dus wellicht dat de winkels daardoor ook niet altijd even snel de prijzen weer kunnen verlagen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moopa
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-03 13:13
Tasminos schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:45:
[...]

Echt te gek die KNETTERGEKKO prijzen! :) :) :) _/-\o_

• martijn k.
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:48
Ik zou wel graag een 5080FE willen kopen, maar nieuw maak ik geen kans meer volgens mij? Enkel via scalpers. MP staat er vol mee zie ik...

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 20:22
martijn k. schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:27:
Ik zou wel graag een 5080FE willen kopen, maar nieuw maak ik geen kans meer volgens mij? Enkel via scalpers. MP staat er vol mee zie ik...
De 5080 worden steeds minder populair bij scalpers. De FE is enige model die nog tegen msrp van 1190 verkocht wordt (op enkele uitzondering na). Dus die zal nog wel eventjes populair zijn maar niet lang meer. Als je geen haast hebt, 1-2 maanden en je hebt er gegarandeerd 1 exemplaar.

• ArjanE007
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08:43
edit: nvt

[ Voor 93% gewijzigd door ArjanE007 op 27-02-2025 22:05 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 71 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Geen "ik ook" berichten en statusupdates van bestellingen.
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Ranten is niet toegestaan.
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • Dat geldt ook voor scamadvertenties op Marktplaats e.d. Heel nobel om elkaar daar op te wijzen, maar niet iedereen leest alle berichten en waarschuwingen, dus gewoon niet doen. Oók niet quoten, dan moeten we alleen maar meer zooi opruimen.
  • Scalping bespreken is niet toegestaan.
  • Ongefundeerde beschuldigingen van scalping, scams of oplichting zijn niet toegestaan.
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
  • Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
  • Voor discussie over de kaarten zelf: [NVIDIA GeForce RTX 50XX] Ervaringen & Discussie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord