Zit te azen op die Astral op Amazon maar geen drop gezien vandaag nog (niet hele dag kunnen kijken). Wel flink duurder dan de PNY OC in bestelling maar gewoon n hele mooie kaart
Normaal kan je gewoon kiezen om op te halen in de showroom. Ik zou het zo doen en dan eens je bestelling klaar is vragen of ze het kunnen opsturen. Normaal krijg je dan een offerte die je moet betalen. Je kan er ook naar toe gaan maar dat is zelfs als je aan de grens woont makkelijk 3 uur rijden en dat enkel om te gaan. Als je het moet aanvragen via mail is die kaart waarschijnlijk al lang weg.uNoTopia schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:42:
Weet iemand hoe het zit met het bestellen bij alternate.de als Nederlander?
Ik kon het artikel niet direct kopen maar ik kon wel een aanbod via mail aanvragen. Ik verwacht er daarom niet veel meer van, maar wellicht heeft iemand hier ervaring mee?
Zij verzenden volgens mij niet rechtstreeks naar Nederland. Maar correct me if I’m wrong.uNoTopia schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:42:
Ik kon het artikel niet direct kopen maar ik kon wel een aanbod via mail aanvragen. Ik verwacht er daarom niet veel meer van, maar wellicht heeft iemand hier ervaring mee?
Maar anders moet je een shipping forwarder gebruiken of een DHL Pakketbox aanvragen. Heb ik ook gedaan. Kan altijd wel een keer van pas komen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Even om misinformatie te voorkomen: Zo heb ik idd mijn moederbord destijds besteld. Kreeg via mail een betaallink en snelle reactie + verzending.uNoTopia schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:42:
AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black
Let op deze kaart is heel erg groot. Kwam er vandaag ook achter dat deze dus net niet in mijn case past. Dus ik moet hem helaas laten liggen (niet dat ik tot nu toe de kans gehad om hem te kopen haha).Cartman! schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:47:
Zit te azen op die Astral op Amazon maar geen drop gezien vandaag nog (niet hele dag kunnen kijken). Wel flink duurder dan de PNY OC in bestelling maar gewoon n hele mooie kaart
Dank voor de headsup; ik heb onderzoek gedaan en zou _precies_ moeten passen in een North Fractal ondanks dat deze volgens de officiele documentatie net te krap zou zijn. Eerst nog te pakken zien te krijgen voor redelijke prijs. Onder de 1600 zou ie op amazon.de moeten zijn en dat heb ik er denk ik wel voor over mits deze dan ook binnen een week geleverd wordt ipv half april.Resouled schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:33:
[...]
Let op deze kaart is heel erg groot. Kwam er vandaag ook achter dat deze dus net niet in mijn case past. Dus ik moet hem helaas laten liggen (niet dat ik tot nu toe de kans gehad om hem te kopen haha).
[ Voor 16% gewijzigd door Cartman! op 11-02-2025 19:48 ]
Vraag me af of informatique dit jaar nog voorraad gaat krijgen.. De site die gewoon geadviseerd op de Nvidia site
Heb op die manier in 2020 mijn 580x (tray) gekocht. Gewoon conversatie via de mail en dan betaallink en product netjes 2-3 dagen later thuis ontvangen.GTX404 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:31:
[...]
Even om misinformatie te voorkomen: Zo heb ik idd mijn moederbord destijds besteld. Kreeg via mail een betaallink en snelle reactie + verzending.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Oh ik heb dezelfde case en dacht dat hij juist precies niet zou passen hahaCartman! schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:41:
[...]
Dank voor de headsup; ik heb onderzoek gedaan en zou _precies_ moeten passen in een North Fractal ondanks dat deze volgens de officiele documentatie net te krap zou zijn. Eerst nog te pakken zien te krijgen voor redelijke prijs. Onder de 1600 zou ie op amazon.de moeten zijn en dat heb ik er denk ik wel voor over mits deze dan ook binnen een week geleverd wordt ipv half april.
Wie was er op zoek naar ASUS TUF? @Cartman! ?
https://www.notebooksbill...eforce+rtx+5080+oc+876480
[ Voor 5% gewijzigd door Lord_Dain op 11-02-2025 20:08 ]
Net besteld! En nog beschikbaar volgens mij.Lord_Dain schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:06:
Wie was er op zoek naar ASUS TUF?
Thanks maar dat is ruim 300 euro duurder dan amazon... dat is me teveel.Lord_Dain schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:06:
Wie was er op zoek naar ASUS TUF? @Cartman! ?
Voor de geïnteresseerden er zijn diverse modellen 5080 te koop op nbb. Prijs varieert tussen 1649 en 1749.

aantal beschikbaar ja
Maar vind ze persoonlijk iets te duur. Zeker bijv. de TRIO die bij amazon/bol.com/coolblue etc. rond de 1550-1600 euro zit.
[ Voor 40% gewijzigd door FireBladeX op 11-02-2025 20:25 ]
Enkel de Gigabyte en MSI Gaming Trio zijn er volgens mij nog.
Nevermind, cache.
Edit: Zotac Solid en PNY OC nu ook erbij.
Nevermind, cache.
[ Voor 76% gewijzigd door Onyxthegreat op 11-02-2025 20:28 ]
Was de ASUS TUF 5080 net nog 1699€ nu is deze miraculeus al 1799€ bij NBB.
Ik heb 'm voor de eerstgenoemde prijs weten te kopen, maar hij is inderdaad binnen een uur 2x 50 euro gestegen. Trouwens die 5090 is ook niet mals:Lord_Dain schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:38:
Was de ASUS TUF 5080 net nog 1699€ nu is deze miraculeus al 1799€ bij NBB.
geef mij dan maar eerder deze prijs:Onyxthegreat schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:25:
Enkel de Gigabyte en MSI Gaming Trio zijn er volgens mij nog.
Nevermind, cache.
https://www.123pc.nl/prod...rce-rtx-5080-gddr7-active
en zelfs die is 13% boven MSRP.
Wel een review van gevonden:
YouTube: Zotac RTX 5080 Solid Overclocking, Thermals, Noise, & Gaming vs. Fou...
Mijn order van de PNY 5080 OC via amazon die op 14 april stond is net verzonden
Kreeg je een melding via de mail of F5’en in de order?jbergers schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:09:
Oe, top! Dat zijn hele positieve berichten!jbergers schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:09:
Via de amazon app kreeg ik een notificatieJordika schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:12:
[...]
Kreeg je een melding via de mail of F5’en in de order?
En ook een mail
[ Voor 5% gewijzigd door jbergers op 11-02-2025 21:20 ]
Merde, vandaag een order voor deze, gelijkaardige datum, 'ingeruild' voor de ARGB die een maand eerder stond ingepland. Hopelijk heb ik er goed aan gedaan.Cartman! schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:14:
[...]
Oe, top! Dat zijn hele positieve berichten!
Oh bizar! Had je verder nog contact met ze opgenomen? Of gewoon random nu verzonden?jbergers schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:09:
Ohh nice. Die van mij staat op 5 maart maar nog niets vernomen. Zou mooi zijn als het een deze dagen verstuurd zou worden.jbergers schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:09:
Oh het gaat ook wel weer lekker met m'n NBB bestellingen. Heb ik wederom m'n kaart kunnen kopen, gaat er wat fout op het laatste scherm...
Nu heb ik géén ordernummer, maar wel een CC reservering. Vorige keer had ik die andersom. Dat wordt weer een mislukte aankoop, ik zie het alweer gebeuren.
Nu heb ik géén ordernummer, maar wel een CC reservering. Vorige keer had ik die andersom. Dat wordt weer een mislukte aankoop, ik zie het alweer gebeuren.
Nee,dit was wel echt een verrassing. Hard nodig want ik zat hier nog met een 980tiResouled schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:29:
[...]
Oh bizar! Had je verder nog contact met ze opgenomen? Of gewoon random nu verzonden?
prijzen zijn wel weer lekker omhoog de boefjesdjunicron schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:30:
Oh het gaat ook wel weer lekker met m'n NBB bestellingen. Heb ik wederom m'n kaart kunnen kopen, gaat er wat fout op het laatste scherm...
Oh super fijn! Veel plezier ermee! Hopelijk betekent dit dat de andere PNY kaarten die op maart/april staan wellicht ook eerder verstuurd worden.jbergers schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:34:
[...]
Nee,dit was wel echt een verrassing. Hard nodig want ik zat hier nog met een 980ti
Wanneer heb je deze besteld? Ik 5 feb, maar nog niet verzonden. Datum staat op 19 april.jbergers schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:09:
Veel kaarten online bij Notebooksbilliger Duitsland.
Ik ben overstag gegaan voor een PNY 5080 OC. Tip: zorg dat je ingelogd bent als je besteld, ik word om de haverklap uitgelogd daar en heb de kaart dan ook als gast besteld... Wel gevraagd of de bestelling willen verplaatsen naar mijn account. Hopen dat het goed komt.
Ik ben overstag gegaan voor een PNY 5080 OC. Tip: zorg dat je ingelogd bent als je besteld, ik word om de haverklap uitgelogd daar en heb de kaart dan ook als gast besteld... Wel gevraagd of de bestelling willen verplaatsen naar mijn account. Hopen dat het goed komt.
hopla
Ja deze grap heb ik dus ook, als het druk is bij hun site gaat t nogal fout af en toe lijkt het...StarWars schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:52:
Veel kaarten online bij Notebooksbilliger Duitsland.
Heb nu tot 2x aan toe betaald voor m'n Zotac Solid OC... Maar krijg nog geen mail ter bevestiging.
Ingelogd en al, maar komt geen bestellingen overzicht te staan.
Edit: WEER een Paypal refund. Damnit.
1 feb besteldjugger naut schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:48:
[...]
Wanneer heb je deze besteld? Ik 5 feb, maar nog niet verzonden. Datum staat op 19 april.
Jaloers!jbergers schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:09:
Ok, nou ik heb hem dus per ongeluk als gast besteld, maar krijg wel net een tweede mail binnen met factuur als bijlage (eerste mail was digitale betalingsbevestiging) ... dus wellicht gewoon als gast proberen?djunicron schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:55:
[...]
Ja deze grap heb ik dus ook, als het druk is bij hun site gaat t nogal fout af en toe lijkt het...
Heb nu tot 2x aan toe betaald voor m'n Zotac Solid OC... Maar krijg nog geen mail ter bevestiging.
Ingelogd en al, maar komt geen bestellingen overzicht te staan.
Edit: WEER een Paypal refund. Damnit.
hopla
OMG nu begin ik jeuk te krijgen met mijn order met datum 15/04 😅jbergers schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:09:
Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!
Dank voor jullie reacties over bestellen bij Alternate.de als Nederlander per mail.
Ik had meteen een "Angebotsanfrage" in mijn mail ontvangen, maar het was al na 17:00 uur dus nog geen reactie. Als ze reageren dan zal ik wel ff laten weten of dit uberhaupt kans van slagen heeft. Voor het nageslacht.
Ik had meteen een "Angebotsanfrage" in mijn mail ontvangen, maar het was al na 17:00 uur dus nog geen reactie. Als ze reageren dan zal ik wel ff laten weten of dit uberhaupt kans van slagen heeft. Voor het nageslacht.
Ook op discord zie ik meerdere mensen zeggen dat hun PNY kaart verzonden is en die normaal gepland was voor eind april
Ben wel benieuwd welke golf/prijs dit was? Er zijn er verkocht voor 1199, 1307, 1459 zo uit mijn hoofd..Pisdine schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:38:
Ook op discord zie ik meerdere mensen zeggen dat hun PNY kaart verzonden is en die normaal gepland was voor eind april
Gigabyte 5080 Aorus Master op Amazon.nl voor 1800
[ Voor 12% gewijzigd door Onyxthegreat op 11-02-2025 22:58 ]
Ook qua prijs zit er verschil in de leverdata. Ik heb geprobeerd een lijstje bij te houden, maar dat word eigenlijk dwarsgezeten door Amazon die willekeurig te werk gaat.Lord_Dain schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:48:
[...]
Ben wel benieuwd welke golf/prijs dit was? Er zijn er verkocht voor 1199, 1307, 1459 zo uit mijn hoofd..
Welke discord/channel?Pisdine schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:38:
Ja, de 5080 was er echt! Beetje gek dat ‘ie alleen vanuit die ene winkel af te halen was, maar heb hem vanavond nog net op kunnen halenheudeldepreu schreef op maandag 10 februari 2025 @ 15:03:
[...]
Heeft een paar pogingen geduurd omdat 'ie m'n winkelmandje niet in wou, maar uiteindelijk via de app kunnen bestellen. Benieuwd of de kaart er ook echt zal zijn!
Dank voor de hulp in de zoektocht allen!
Na een aantal dagen proberen heb ik zojuist eindelijk een PNY 5080 kunnen scoren voor een voor mij acceptabele prijs. Besteld via amazon.nl
Levertijd staat op 24 april. Maar ik lees op verschillende plekken dat kaarten al verzonden worden met leverdatums die ook in april liggen.
Om kans te maken heb ik de Datenheim discord gebruikt.
Levertijd staat op 24 april. Maar ik lees op verschillende plekken dat kaarten al verzonden worden met leverdatums die ook in april liggen.
Om kans te maken heb ik de Datenheim discord gebruikt.
Deze 5090 is nog steeds beschikbaar sinds 9u37 
https://www.amazon.de/dp/...aod=1&tag=dh-alerts-de-21
Voor zij die geld teveel hebben
Ook nog een paar 5080 beschikbaar voor zotte prijzen:
https://www.amazon.de/s?k...ers%2C90&ref=nb_sb_noss_1
[ Voor 44% gewijzigd door AlwinVdd op 12-02-2025 10:39 ]
Ziek, mijn limiet is 2700 euro voor een 5090 Ventus. Ben benieuwd binnen welke termijn dat te doen is. Ik heb verder geen haast, dus we zullen zien.AlwinVdd schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:36:
Deze 5090 is nog steeds beschikbaar sinds 9u37
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Heb er net eentje besteld. Ben erg benieuwd wanneer 'ie geleverd wordt. Wilde eigenlijk een 5090, maar gezien de prijzen en het hele hitte-debacle ga ik toch maar voor de 5080. Alsnog, 1500 euro voor een 5080. Man man man, misschien moet ik mezelf ook eens laten nakijkenBrozef schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:55:
https://www.amazon.nl/GeF...226&sr=8-2&language=nl_NL
5080 PNY RGB is weer in stock 1499
Kan je niet echt in stock noemen als levering over 2 maanden is, je bedoelt hij is bestelbaar.Brozef schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:55:
https://www.amazon.nl/GeF...226&sr=8-2&language=nl_NL
5080 PNY RGB is weer in stock 1499
Als je 't topic volgt, dan lees je dat er al diverse met ETA april al onderweg of zelfs ontvangen zijn.Arjant2 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:11:
[...]
Kan je niet echt in stock noemen als levering over 2 maanden is, je bedoelt hij is bestelbaar.
Ik heb het topic gelezen, volg het al sinds dat het bestaat. Neemt niet weg dat in stock betekent op voorraad, en dat zijn ze niet. En Amazon is nogal random aan t versturen lijkt het. Dus voor wie een gok wil nemen prima, maar "in stock" is het niet, dat is het enige wat ik aan geef.PROnline schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:16:
[...]
Als je 't topic volgt, dan lees je dat er al diverse met ETA april al onderweg of zelfs ontvangen zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Arjant2 op 12-02-2025 11:20 ]
nu versprongen naar 24 april!Arjant2 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:19:
[...]
Ik heb het topic gelezen, volg het al sinds dat het bestaat. Neemt niet weg dat in stock betekent op voorraad, en dat zijn ze niet. En Amazon is nogal random aan t versturen lijkt het. Dus voor wie een gok wil nemen prima, maar "in stock" is het niet, dat is het enige wat ik aan geef.
Edit: na F5-en verspringt hij steeds tussen 9, 19, 14 en 24 april. Geen idee wat dat betekend.
[ Voor 9% gewijzigd door jamiewwer1 op 12-02-2025 11:22 ]
Sluit ik me bij aan. Het is een positief bericht dat er een aantal onderweg zijn maar vooralsnog staat mijne nog op 16 april en tot ik bericht krijg dat ie onderweg is heb ik geen zekerheid dat ie eerder komt.Arjant2 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:19:
Dus voor wie een gok wil nemen prima, maar "in stock" is het niet, dat is het enige wat ik aan geef.
Als je de topic volgt zie je ook dat mensen met levertijd van maart nog geen update hebben ontvangen. En naar mij weten maar 1 persoon hier op Tweakers die een verzend bericht heeft ontvangen.PROnline schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:16:
[...]
Als je 't topic volgt, dan lees je dat er al diverse met ETA april al onderweg of zelfs ontvangen zijn.
- in principe - levert Amazon vaak wel iets eerder maar als je hiervan uitgaat, dan ben ik bang dat je teleurgesteld gaat raken.
Ik heb zelf telefonisch contact met een bekende webshop gehad en die verwachtte eind deze week/begin volgende week weer een levering van 5080’s.
Ja, ik laat mij Amazon order van pny 5080 van 1190 euro staan. Maar ik zou zeker niet blij zijn met een reservering van een pny 5080 tegen prijs van 1500 euro met onbekende levertijd. Als t nou een top model betrof als suprim of astral, dan oké.
net een drop gemist op de FR nvidia site - ook hier weer de api down/sku changed (LDLC5090FE)
[ Voor 7% gewijzigd door Siphlex op 12-02-2025 11:52 ]
Voor mij is het ook meer een soort van verzekering.
In het beste geval komt er een betere deal voorbij en worden de voorraden beter. Dan is annuleren danwel binnen 30 dagen retourneren bij Amazon geen issue.
In het slechtste geval komt je langszaam vooraan de wachtrij en gaat er een kaart de deur uit.
Heb je geen order en blijven de voorraden slecht, dan blijf je achteraan de rij staan.
In het beste geval komt er een betere deal voorbij en worden de voorraden beter. Dan is annuleren danwel binnen 30 dagen retourneren bij Amazon geen issue.
In het slechtste geval komt je langszaam vooraan de wachtrij en gaat er een kaart de deur uit.
Heb je geen order en blijven de voorraden slecht, dan blijf je achteraan de rij staan.
@PROnline Als je het er voor over hebt moet je het zeker doen, maar voor mij is een kaart ruim 300 euro boven introductie en dan nog mogelijk 2 maanden levertijd niet echt een goede deal, ook niet als backup.
Gelukkig is die afweging voor iedereen anders. Ik ben best bereid 1500-1600 te betalen maar niet voor het basis model, en als dat in april nog niet kan, dan wacht ik nog wel even.
Gelukkig is die afweging voor iedereen anders. Ik ben best bereid 1500-1600 te betalen maar niet voor het basis model, en als dat in april nog niet kan, dan wacht ik nog wel even.
[ Voor 20% gewijzigd door Arjant2 op 12-02-2025 11:56 ]
Zelfde, had gezien dat hij rood was en dan refreshen. Kon klikken maar op bestellen maar kreeg altijd foutmelding en werd teruggestuurd.Siphlex schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:48:
net een drop gemist op de FR nvidia site - ook hier weer de api down/sku changed (LDLC5090FE)
Ja, inderdaad en dan nog even na refreshen om te kijken of er geen betalingen mislukt zijn.sawse420 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:55:
[...]
Zelfde, had gezien dat hij rood was en dan refreshen. Kon klikken maar op bestellen maar kreeg altijd foutmelding en werd teruggestuurd.
Heb wel weer enkel 5090 beschikbaar gezien
Inderdaad enkel 5090, best wel lastig dat je de store zelf niet kan spam refreshen zonder schrik dat je je cookies eruit moet flikkeren en opnieuw moet inloggen.Siphlex schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:57:
[...]
Ja, inderdaad en dan nog even na refreshen om te kijken of er geen betalingen mislukt zijn.
Bij die Notify-FE is er geen optie dat tie alles shops afgaat. inplaats van 1?Siphlex schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:57:
[...]
Ja, inderdaad en dan nog even na refreshen om te kijken of er geen betalingen mislukt zijn.
Meerdere tabbladen.jaaoie17 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:01:
[...]
Bij die Notify-FE is er geen optie dat tie alles shops afgaat. inplaats van 1?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En dat was iemand die al besteld had op 01/02. Mijn levering van 15/04 werd pas dagen later besteld.FireBladeX schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:24:
[...]
Als je de topic volgt zie je ook dat mensen met levertijd van maart nog geen update hebben ontvangen. En naar mij weten maar 1 persoon hier op Tweakers die een verzend bericht heeft ontvangen.
- in principe - levert Amazon vaak wel iets eerder maar als je hiervan uitgaat, dan ben ik bang dat je teleurgesteld gaat raken.
Ik heb zelf telefonisch contact met een bekende webshop gehad en die verwachtte eind deze week/begin volgende week weer een levering van 5080’s.
Ja, ik laat mij Amazon order van pny 5080 van 1190 euro staan. Maar ik zou zeker niet blij zijn met een reservering van een pny 5080 tegen prijs van 1500 euro met onbekende levertijd. Als t nou een top model betrof als suprim of astral, dan oké.
Tot nu toe nog maar 1 gezien hier, zijn er al meer mensen die een kaart van uwgamespecialist hebben ontvangen?
Heb niks besteld maar ben gewoon nieuwsgierig.
Heb niks besteld maar ben gewoon nieuwsgierig.
Ik heb mn eerste 5090 FE ook kunnen bestellen.
Gefeliciteerd
Nu nog maar een nieuwe voeding fixen....
Neem 'm graag van je over.
Is er een logica wanneer de FE dropt of is het gewoon heel de dag kijken en hopen?
De 5090 drop van zojuist was alleen op https://www.proshop.nl/ toch?
Heeft iemand een direct linkje naar de 5090 op https://www.proshop.nl/? kan hem niet vinden.
PS: Ik kreeg een "Sorry, you have been blocked" melding via Datenheim > founders-edition NL > Direct link to retailer. iemand anders ook dit probleem?
Heeft iemand een direct linkje naar de 5090 op https://www.proshop.nl/? kan hem niet vinden.
PS: Ik kreeg een "Sorry, you have been blocked" melding via Datenheim > founders-edition NL > Direct link to retailer. iemand anders ook dit probleem?
Heb een medetweaker ingelogd maar hij kreeg error bij betaling helaas.
Dat laatste. En via https://notify-fe.plen.io/?region=nl-nl. Dat alarmpje werkte warempel daarnet voor de 5090 FE.Pisdine schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:29:
Is er een logica wanneer de FE dropt of is het gewoon heel de dag kijken en hopen?
This item is out f stock and the distribution was just for Germany delivery due to manufacture policies.uNoTopia schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:33:
Dank voor jullie reacties over bestellen bij Alternate.de als Nederlander per mail.
Helaas.
Correctie het is hem geluktErico360 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:32:
[...]
Heb een medetweaker ingelogd maar hij kreeg error bij betaling helaas.
Man man man, ga ik lunchen, mis ik een drop.
Tis mij gelukt! Ik sta er nog van te trillen... Eindelijk!
Via Proshop. De SKU wijzigde, net zoals bij LDLC en toen ben ik iedere X-seconde gaan refreshen.
Edit: De Datenheim en andere Discord bots zijn te traag. Ik had mijn eigen bots lopen die meldingen gaven bij API changes.
/f/image/dRAg3UqRQZU3tLT3xXA4EhMD.png?f=fotoalbum_large)
Eindelijk verlost van de refresh en bot-nachtmerrie!
Mocht ik ooit een 2de krijgen dan gaat deze naar een van jullie, voor de normale msrp prijs.
Bedankt, ook aan jullie!! We kunnen eindelijk die GTX 1070 vervangen.
Via Proshop. De SKU wijzigde, net zoals bij LDLC en toen ben ik iedere X-seconde gaan refreshen.
Edit: De Datenheim en andere Discord bots zijn te traag. Ik had mijn eigen bots lopen die meldingen gaven bij API changes.
/f/image/dRAg3UqRQZU3tLT3xXA4EhMD.png?f=fotoalbum_large)
Mocht ik ooit een 2de krijgen dan gaat deze naar een van jullie, voor de normale msrp prijs.
[ Voor 8% gewijzigd door dragongamer op 12-02-2025 12:37 ]
snap er niks van? I kon op nu kopen klikken, maar kwam steeds op de algemene nvidia market place site uit??
Verwijderd
Ik zal klaar na de FR drop. Kon in totaal vijf keer klikken op kopen.
Drie keer terug naar de nvidia site. 2 keer naar proshop met de melding 'rate limited'.
Drie keer terug naar de nvidia site. 2 keer naar proshop met de melding 'rate limited'.
En welke landen zijn nuttig om te scannen. Dus die leveren naar Nederland.LiMbO83 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:33:
[...]
Dat laatste. En via https://notify-fe.plen.io/?region=nl-nl. Dat alarmpje werkte warempel daarnet voor de 5090 FE.
ja dit dus.... was t dan zo weinig ofzo?Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:37:
Ik heb dezelfde bovenstaande problemen.
Kan iemand wat informatie geven wat betreft het process voor FE kaarten op proshop.nl?
Kan iemand wat informatie geven wat betreft het process voor FE kaarten op proshop.nl?
Melchuzz schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:31:
De 5090 drop van zojuist was alleen op https://www.proshop.nl/ toch?
Kreeg een blocked melding bij pro shop. Waar kan dat aan liggen?Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:37:
Had precies hetzelfde....gaudio. schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:37:
snap er niks van? I kon op nu kopen klikken, maar kwam steeds op de algemene nvidia market place site uit??
Dacht eerst dat het aan de vpn lag, maar ook uit wordt ik geblocked.timpie81 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:38:
[...]
Kreeg een blocked melding bij pro shop. Waar kan dat aan liggen?
ongelofelijk, ben ik op tijd..... dan wordt iedereen geblokt ofzo haha, waar kan dat aan liggen idd? De datenheim link ofzo?
Kan dit zeker bevestigen.dragongamer schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:35:
Tis mij gelukt! Ik sta er nog van te trillen... Eindelijk!
[Afbeelding]
Ik zat halverwege mijn bestelproces toen alle stockbots van dataheim afgingen. Dus als je daarop wacht, is de kans klein dat je nog optijd bent en moet je het vooral hebben van mensen die de bestelling / betaling niet hebben kunnen afronden.
is die link van pro shop te delen waar die stond of veranderd dat steeds?FireBladeX schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:46:
[...]
Kan dit zeker bevestigen.
Ik zat halverwege mijn bestelproces toen alle stockbots van dataheim afgingen. Dus als je daarop wacht, is de kans klein dat je nog optijd bent en moet je het vooral hebben van mensen die de bestelling / betaling niet hebben kunnen afronden.
Die staat niet openbaar. Je moet via NVIDIA Marketplace.gaudio. schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:48:
[...]
is die link van pro shop te delen waar die stond of veranderd dat steeds?
5090 drops maar 5080 niet... Waarschijnlijk de upselling-strategie
moet je ingelogd zijn bij nvidia of proshop om te kunnen bestellen?
ja oke die gooide mij steeds terug naar de algemene site, zou dus wel op zijn geweestRivanov schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:49:
[...]
Die staat niet openbaar. Je moet via NVIDIA Marketplace.
Dan is het inderdaad op.gaudio. schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:52:
[...]
ja oke die gooide mij steeds terug naar de algemene site, zou dus wel op zijn geweest
Gefeliciteerd, API changes waar? Welk path moet ik monitoren? ;-)dragongamer schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:35:
Ik had mijn eigen bots lopen die meldingen gaven bij API changes.
Vorige keer sprong de notify (http://notify-fe.plen.io/)check op rood.. en dan gaan f5’enJay-v schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:53:
[...]
Gefeliciteerd, API changes waar? Welk path moet ik monitoren? ;-)
4x op " nu kopen" kunnen klikken maar constant kwam ik weer terug op de nvidia site of werd ik geblokt door proshop. Wat een kut systeem ook.
Helaas...
Helaas...
Poh, jaloers op de nieuwe kopers zeg! Dagje remote, niet in de gelegenheid om continu te checken... en ja hoor, drop it like it's hot! Putverdum'n.
Age of the Geek, baby!
Waarschijnlijk weer minimaal een week verder tot de volgende. Jammer hoor.
Nou, ik heb er toch ook maar eentje gekocht. Stiekem wil ik eigenlijk een 5080FE, dus misschien wordt het gewoon een keertje ruilen hier
Gefeliciteerd voor de gelukkigen, helaas was ik niet op mijn werkplek om de drop te kunnen spotten
Dankjewel!Jay-v schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:53:
[...]
Gefeliciteerd, API changes waar? Welk path moet ik monitoren? ;-)
Als je een beetje handig bent dan kun je zoeken in je browser binnen de network tab. Daar kun je heel veel uit leren. Zo zie je bijvoorbeeld een url voorbij komen met "feinventory" in de url.
Bijvoorbeeld "https://api.store.nvidia.com/partner/v1/feinventory?status=1&skus=Pro5090FE&locale=nl-nl"
Als de SKU wijzigt van de placeholder SKU naar Pro5090FE (voor NL) of LDLC5090FE (voor BE/FR) kun je klaar gaan zitten. Dan kun je er vanuit gaan dat er een drop gaat gebeuren. Wanneer precies kan niemand zeggen.
Ik heb op mijn thuisserver een docker met "changedetection" van dgtlmoon draaien die iedere paar seconden met eigen Telegram notifications de changes doorgeeft. Zowel op nieuwe bekende SKU's als de placeholder SKU's.
Wat ik dus net deed was; een notificatie ontvangen, zelf manueel refreshen iedere paar seconden en waarempel was de koop knop zichtbaar.
Mijn ervaring was dat de LDLC shop erg laggy is en de Proshop beter de influx kon behandelen.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.
Let bij het reageren op het volgende:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.
Let bij het reageren op het volgende:
- Geen "ik ook" berichten en statusupdates van bestellingen.
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Ranten is niet toegestaan.
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- Dat geldt ook voor scamadvertenties op Marktplaats e.d. Heel nobel om elkaar daar op te wijzen, maar niet iedereen leest alle berichten en waarschuwingen, dus gewoon niet doen. Oók niet quoten, dan moeten we alleen maar meer zooi opruimen.
- Scalping bespreken is niet toegestaan.
- Ongefundeerde beschuldigingen van scalping, scams of oplichting zijn niet toegestaan.
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
- Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
- Voor discussie over de kaarten zelf: [NVIDIA GeForce RTX 50XX] Ervaringen & Discussie
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/LL7nWHFbhJvGJ6ZASknOHmYY.png?f=user_large)