Hoi,
ik weet niet zeker of ik deze vraag hier op de juiste plek zet.
Maar in de basis vraag ik me af of, en hoe, ik over moet stappen naar windows 11.
Gamen doe ik niet meer. Hooguit wat lichte foto bewerking. Systeem moet vooral stil zijn.
Huidige set up;
I5 6600K
scythe mugen 2
MSI Z170A Gaming pro mobo
MSI Geforce GTX 960
2x Kingston DDR4 8GB
scythe kazemaster
Seasonic X voeding
Samung ssd voor het systeem
Ik zoek een stille aanpassing om over te stappen naar windows 11. Gamen doe ik niet meer en een aantal componenten zou ik moeten kunnen behouden
Ik heb de pc builder van alternate gebruikt, en de volgende componenten gevonden;
- Asus TUF Gaming B650 plus
- Be Quiet pure rock 2 koeler (volgens mij kan de mugen niet mee over. Een stillere koeler is beter, maar welke?
- AMD Ryzen 5 7600X
- 2maal 16GB Kingston Fury DDR5-5200
- Noctua NT-H1-SW koelpasta
Wat is je budget?
Met genoemde componenten kom ik op 520 euro. Is een prima budget, maar ik ben flexibel
[Ik heb geen merkvoorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Kan ik de componenten die niet in het alternatelijstje staan probleemloos in het nieuwe moederbord prikken?
Kan ik met de productcode van mijn windows 10 pro een schone gratis installatie W11 doen?
Ik heb hier op het forum al wat info gevonden (zoals W11 overslaan, meerdere componenten vervangen dat alleen cpu en mobo. Al was dat systeem 8 jaar oud en de mijne 'slechts' 4 jaar oud.) Dus her en der kleine beetjes antwoord, waardoor ik juist het overzicht verlies.
Daarom hoop ik dat mijn vraag niet overbodig is en voldoende is voor een helder antwoord.
Sorry alvast als ik hier iet goed zit of onduidelijk ben
ik weet niet zeker of ik deze vraag hier op de juiste plek zet.
Maar in de basis vraag ik me af of, en hoe, ik over moet stappen naar windows 11.
Gamen doe ik niet meer. Hooguit wat lichte foto bewerking. Systeem moet vooral stil zijn.
Huidige set up;
I5 6600K
scythe mugen 2
MSI Z170A Gaming pro mobo
MSI Geforce GTX 960
2x Kingston DDR4 8GB
scythe kazemaster
Seasonic X voeding
Samung ssd voor het systeem
Ik zoek een stille aanpassing om over te stappen naar windows 11. Gamen doe ik niet meer en een aantal componenten zou ik moeten kunnen behouden
Ik heb de pc builder van alternate gebruikt, en de volgende componenten gevonden;
- Asus TUF Gaming B650 plus
- Be Quiet pure rock 2 koeler (volgens mij kan de mugen niet mee over. Een stillere koeler is beter, maar welke?
- AMD Ryzen 5 7600X
- 2maal 16GB Kingston Fury DDR5-5200
- Noctua NT-H1-SW koelpasta
Wat is je budget?
Met genoemde componenten kom ik op 520 euro. Is een prima budget, maar ik ben flexibel
[Ik heb geen merkvoorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Kan ik de componenten die niet in het alternatelijstje staan probleemloos in het nieuwe moederbord prikken?
Kan ik met de productcode van mijn windows 10 pro een schone gratis installatie W11 doen?
Ik heb hier op het forum al wat info gevonden (zoals W11 overslaan, meerdere componenten vervangen dat alleen cpu en mobo. Al was dat systeem 8 jaar oud en de mijne 'slechts' 4 jaar oud.) Dus her en der kleine beetjes antwoord, waardoor ik juist het overzicht verlies.
Daarom hoop ik dat mijn vraag niet overbodig is en voldoende is voor een helder antwoord.
Sorry alvast als ik hier iet goed zit of onduidelijk ben

[ Voor 0% gewijzigd door orangegoblin op 20-12-2024 15:37 . Reden: Geheugen aangepast nav specs cpu ]