Ik denk dat we onderscheid moeten maken tussen het saleskanaal en het product en de onderaannemers.
Het sales kanaal is in elkaar gezet door een collectief ervaren mensen met ervaring van direct result, trust marketing en atlas sales Agency. Laten we het respectvol blijven benoemen, maar enigszins wordt er wel de indruk gewekt dat je kan kiezen tussen heel veel merken terwijl er een volle loods met Batavia staat.
Tsja als je zo'n beetje de hele goede doelen fundraising ervaring hebt is je groeipotentie wel daar.
De toekomst zal het leren .. ze zijn nog maar zo kort bezig, 2022 is Metis green gestart.
Dan de onderaannemers zullen wat vaste schouwers in dienst zijn denk ik? En dan richting zzp constructie.
Verdienmodel leads kosten geld, uitvoerende bedrijf kost kost en uitvoeders .. het exacte rekensommetje kennen we niet .. maar 15 K voor een 8KW hybride pomp vond ik te duur.
Ze gaan heel hard in een vloeibaar business model, ineens stond alles volgeplakt met algemene voorwaarden .. lees die dan ook per bedrijf. Die stoppen niet alleen aan de front en verdelen de verantwoordelijkheid.
Tijdens mijn ervaring was ik toch nog 'erin' getrapt' omdat ik wou kiezen tussen Remeha en full electric ready Option. OF ze inderdaad ook Remeha doen zoals vermeld op de warmtetechniek site is niet helder .. maar onmogelijk waarschijnlijk niet vanwege sales model.
Ik had echt nog nooit van Bataviaheat gehoord?
Denk dat tweakers de ideale thread is om het product te beoordelen.
Kwa reviews werken ze met klantenvertellen .. er staat van duurzaam advies 1 trustpilot unverified .. en natuurlijk over alles 6 samenwerkende bv's google reviews.
Laten we hier alle goede en slechte ervaringen delen .. en sales en product en uitvoering scheiden?
Het is lastig als geheel te beoordelen op basis van 1 trustpilot, 1 warmtetechnieknederland klantenvertellen en het google collectief.
Duurzaamadvies.nl
Warmtetechnieknederland.nl
Solarinstallatiegroep.nl
Bataviaheat.nl
[
Voor 5% gewijzigd door
Chielio72 op 02-06-2025 07:29
]