Leuke casus hoor, denk ik? Waar wilt u precies info over hebben .. dit heb ik even snel bij elkaar gesprokkeld.
Er zijn faillisementen geweest in Hooglanderveen. CV installateurs.
Dan is er nog iets met opgeheven Leeuwenkamp Beheer b.v. in dezelfde woonplaats.
En Hoogstraten Groep Totaalinstallateur is ook uitgeschreven.
In de media is er een persoon veroordeeld voor fraude met betrekking tot faillisementen.
Daar zou je verder kunnen kijken.
Alps Exclusive is een Groothandel. Online Hewa Solutions.
Macan trading Group
Hageman T.E.H. Holding B.V.
Heca Onc B.V.
Rewa Holding B.V.
Tsja .. ik vind zoeken niet leuk, een verhaal heeft altijd twee kanten.
Dit is weer zo'n crisis wirwar aan bedrijfsstucturen.
Kwa invallen geen idee? Zoekt de FIOD maar uit, is geen openbare info.
Heel kort door de bocht kan iedereen wel op een bierviltje zien dat warme leads best wat waard zijn en installateurs daar vaak de dupe van zijn in eenmanszaak constructies als onderaannemer.
De consument moet al die fees weer opbrengen.
Dan vliegt er nog BTW en ISDE subsidie over en weer en hebben we nog die corona steun.
De reden voor de FIOD invallen ligt vcor de hand, die kijken naar de BTW en subsie shizzle.
Dat kan ik allemaal niet checken hahaha .. als je zelf verder wilt zoeken succes.
Wat ik dus wil zeggen is dat de consument kwa nazorg altijd de dupe is als er ergens in de complexe verhouding en constructie iets omvalt. De onderaannemers vaak zzp zijn ook niet blij met onbetaalde facturen.
Het begin van Metis-green begint al te broeien
https://uitspraken.rechts...yword=metis%2Bgreen&idx=1
Wat ik verder wil zeggen is dat ik geen 15K neerleg voor een Chinese Pomp waar ergens een sticker op is geplakt tussen China door de hele marketing ellende uiteindelijk bij de Consument 'geïnstalleerd wordt'.
Vanuit welke insteek zoekt u meer gerichte info?
[
Voor 75% gewijzigd door
Chielio72 op 08-06-2025 06:56
. Reden: fact check ]